29. novembris 2017
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
29. novembris 2017
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam

Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam

Sociālie tīkli ir unikāla iespēja veidot gan tiešu, gan netiešu dialogu ar savu klientu. Dažiem zīmoliem tas veicas lieliski, citiem uzsākt šo “sarunu” neizdodas un ir gadījumi, kad dialogs ieiet nepareizajā gultnē. Ar ko atšķiras ziņa, kuru saprot, no ziņas, kuru pārprot?
Izsmeļošā darbnīcā iepazīstināsim ar teksta un vizuālajiem kodiem, kuri tiek ierakstīti soctīklu komunikācijā un kā tos nolasa auditorija. Sākot ar vizuālā materiāla izvēli un beidzot ar tekstu formulēšanu. Kā piesaistīt cilvēku uzmanību, tajā pašā laikā pārdodot savu produktu vai pakalpojumu un neejot pretrunā ar zīmola tēlu? Kā radīt tieši tādu priekšstatu par savu zīmolu, kādu vēlaties?

Divi lektori dalīsies ar savu pieredzi digitālajā satura mārketingā, radot gan ikdienas komunikāciju, gan kampaņas. Tiks apskatīti pasaules un Latvijas veiksmes piemēri, analizētas gan pašu lektoru pieredzē pieļautās kļūdas, gan vietējie un starptautiskie gadījumi.
Kopumā darbnīcā iekļauti apmēram 100 piemēri no digitālās komunikācijas prakses. 

Darbnīcu iesakām:
-uzņēmumu mārketinga darbiniekiem;
-sociālo tīklu administratoriem;
-uzņēmumu vadītājiem, kuri paši veido vai vada soctīklu komunikāciju;
-komunikācijas studentiem.

Iegūtās zināšanas:
-ieskats stratēģiskā domāšanā sociālajos tīklos;
-iespējamo pretrunu novērtēšana starp komunikāciju un zīmola tēlu;
-izpratne par saprotamu, uz pārdošanu vai zīmola atpazīstamību vērstu komunikāciju;
-izvairīšanās no pārpratumiem soctīklu komunikācijā;
-zināšanas par tekstu, vizuālo materiālu veidošanu;
-ieskats Latvijas un pasaules praksē.

Darbnīcu vadīs Ieva Bite un Artūrs Mednis. 

Ieva Bite, New Black, radošā direktore. Teorētisko zināšanu bāzi ieguvusi Latvijas Universitātes Komunikācijas zinātnes bakalaura un maģistra studijās. Strādājusi medijos, rakstījusi scenārijus (Skutelis Ir studijā, Pusnakts šovs septiņos) un tradicionālajā reklāmā (aģentūra Guilty). Šobrīd trīs gadu pieredze digitālā satura mārketinga jomā, strādājot ar ikdienas komunikācijas stratēģijas izveidi klientiem un vadot satura mārketinga komandu.

Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, taču kopš šī gada jūnija vada 26 cilvēku kolektīvu digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black.Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.

BlueOrange klienti un žurnāla Ir Nauda gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irlv.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
26. maijs
IR DOMUBIEDRI: VYSI MUNI GOSTI BEJA. Sadziedāšanās koncerts.
IR DOMUBIEDRI: VYSI MUNI GOSTI BEJA. Sadziedāšanās koncerts.
11. jūnijs
IR vasaras nometnes bērniem – ZINĀTNES LABORATORIJA – (VIETU NAV)
IR vasaras nometnes bērniem – ZINĀTNES LABORATORIJA – (VIETU NAV)
15. jūnijs
Lisabona un Verdi “Traviata” Lisabonas operā. Brīnumainā Sintra PĀRDOTS
Lisabona un Verdi “Traviata” Lisabonas operā. Brīnumainā Sintra PĀRDOTS
20. jūnijs
Pārdošana ASV: pārdošanas stratēģijas, partneru tīkla izveide un pārvaldība
Pārdošana ASV: pārdošanas stratēģijas, partneru tīkla izveide un pārvaldība
9. jūlijs
IR vasaras nometnes bērniem – DZĪVNIEKU PĒTNIEKS UN DRAUGS
IR vasaras nometnes bērniem – DZĪVNIEKU PĒTNIEKS UN DRAUGS

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu