Saturs soctīklos - kā būt saprastam, nevis pārprastam • IR.lv
30. novembris 2018
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
30. novembris 2018
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam

Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam

Sociālie tīkli ir unikāla iespēja veidot gan tiešu, gan netiešu dialogu ar savu klientu. Dažiem zīmoliem tas veicas lieliski, citiem uzsākt šo “sarunu” neizdodas un ir gadījumi, kad dialogs ieiet nepareizajā gultnē. Ar ko atšķiras ziņa, kuru saprot, no ziņas, kuru pārprot?
Izsmeļošā darbnīcā iepazīstināsim ar teksta un vizuālajiem kodiem, kuri tiek ierakstīti soctīklu komunikācijā un kā tos nolasa auditorija. Sākot ar vizuālā materiāla izvēli un beidzot ar tekstu formulēšanu. Kā piesaistīt cilvēku uzmanību, tajā pašā laikā pārdodot savu produktu vai pakalpojumu un neejot pretrunā ar zīmola tēlu? Kā radīt tieši tādu priekšstatu par savu zīmolu, kādu vēlaties?

Divi lektori dalīsies ar savu pieredzi digitālajā satura mārketingā, radot gan ikdienas komunikāciju, gan kampaņas. Tiks apskatīti pasaules un Latvijas veiksmes piemēri, analizētas gan pašu lektoru pieredzē pieļautās kļūdas, gan vietējie un starptautiskie gadījumi.
Kopumā darbnīcā iekļauti apmēram 100 piemēri no digitālās komunikācijas prakses. 

Darbnīcu iesakām:
-uzņēmumu mārketinga darbiniekiem;
-sociālo tīklu administratoriem;
-uzņēmumu vadītājiem, kuri paši veido vai vada soctīklu komunikāciju;
-komunikācijas studentiem.

Iegūtās zināšanas:
-ieskats stratēģiskā domāšanā sociālajos tīklos;
-iespējamo pretrunu novērtēšana starp komunikāciju un zīmola tēlu;
-izpratne par saprotamu, uz pārdošanu vai zīmola atpazīstamību vērstu komunikāciju;
-izvairīšanās no pārpratumiem soctīklu komunikācijā;
-zināšanas par tekstu, vizuālo materiālu veidošanu;
-ieskats Latvijas un pasaules praksē.

Darbnīcu vadīs Ieva Bite un Artūrs Mednis. 

Ieva Bite, New Black, satura mārketinga komandas vadītāja. Teorētisko zināšanu bāzi ieguvusi Latvijas Universitātes Komunikācijas zinātnes bakalaura un maģistra studijās. Strādājusi medijos, rakstījusi scenārijus (Skutelis Ir studijā, Pusnakts šovs septiņos) un tradicionālajā reklāmā (aģentūra Guilty). Šobrīd trīs gadu pieredze digitālā satura mārketinga jomā, strādājot ar ikdienas komunikācijas stratēģijas izveidi klientiem un vadot satura mārketinga

Darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

 

4. aprīlis
MĀKSLĪGĀ INTELEKTA (AI) RĪKI DARBAM UN BIZNESAM. Seminārs ar Artūru Medni
MĀKSLĪGĀ INTELEKTA (AI) RĪKI DARBAM UN BIZNESAM. Seminārs ar Artūru Medni
10. aprīlis
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 1.daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 1.daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
16. aprīlis
NEIRODAŽĀDĪBA DARBA VIDĒ. Iekļaujošas darba vides nodrošināšana
NEIRODAŽĀDĪBA DARBA VIDĒ. Iekļaujošas darba vides nodrošināšana
17. aprīlis
PĀRLIECINOŠA PAŠPREZENTĀCIJA. Darbnīca ar Oskaru Priedi
PĀRLIECINOŠA PAŠPREZENTĀCIJA. Darbnīca ar Oskaru Priedi
24. aprīlis
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu