30. novembris
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
30. novembris
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam

Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam

Sociālie tīkli ir unikāla iespēja veidot gan tiešu, gan netiešu dialogu ar savu klientu. Dažiem zīmoliem tas veicas lieliski, citiem uzsākt šo “sarunu” neizdodas un ir gadījumi, kad dialogs ieiet nepareizajā gultnē. Ar ko atšķiras ziņa, kuru saprot, no ziņas, kuru pārprot?
Izsmeļošā darbnīcā iepazīstināsim ar teksta un vizuālajiem kodiem, kuri tiek ierakstīti soctīklu komunikācijā un kā tos nolasa auditorija. Sākot ar vizuālā materiāla izvēli un beidzot ar tekstu formulēšanu. Kā piesaistīt cilvēku uzmanību, tajā pašā laikā pārdodot savu produktu vai pakalpojumu un neejot pretrunā ar zīmola tēlu? Kā radīt tieši tādu priekšstatu par savu zīmolu, kādu vēlaties?

Divi lektori dalīsies ar savu pieredzi digitālajā satura mārketingā, radot gan ikdienas komunikāciju, gan kampaņas. Tiks apskatīti pasaules un Latvijas veiksmes piemēri, analizētas gan pašu lektoru pieredzē pieļautās kļūdas, gan vietējie un starptautiskie gadījumi.
Kopumā darbnīcā iekļauti apmēram 100 piemēri no digitālās komunikācijas prakses. 

Darbnīcu iesakām:
-uzņēmumu mārketinga darbiniekiem;
-sociālo tīklu administratoriem;
-uzņēmumu vadītājiem, kuri paši veido vai vada soctīklu komunikāciju;
-komunikācijas studentiem.

Iegūtās zināšanas:
-ieskats stratēģiskā domāšanā sociālajos tīklos;
-iespējamo pretrunu novērtēšana starp komunikāciju un zīmola tēlu;
-izpratne par saprotamu, uz pārdošanu vai zīmola atpazīstamību vērstu komunikāciju;
-izvairīšanās no pārpratumiem soctīklu komunikācijā;
-zināšanas par tekstu, vizuālo materiālu veidošanu;
-ieskats Latvijas un pasaules praksē.

Darbnīcu vadīs Ieva Bite un Artūrs Mednis. 

Ieva Bite, New Black, satura mārketinga komandas vadītāja. Teorētisko zināšanu bāzi ieguvusi Latvijas Universitātes Komunikācijas zinātnes bakalaura un maģistra studijās. Strādājusi medijos, rakstījusi scenārijus (Skutelis Ir studijā, Pusnakts šovs septiņos) un tradicionālajā reklāmā (aģentūra Guilty). Šobrīd trīs gadu pieredze digitālā satura mārketinga jomā, strādājot ar ikdienas komunikācijas stratēģijas izveidi klientiem un vadot satura mārketinga komandu.

Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital. Digitālā satura mārketinga aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.

Dalības maksa: 75 EUR (summa ar PVN)

Šoruden piedāvājam četras sociālo mediju darbnīcas:
14. septembrī plkst. 10.00-13.00: Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut. Darbnīca ar Artūru Medni un Kristīni Rasnaču.
28. septembrī plkst. 10.00-13.00: Aizmirstam Facebook. Darbnīca ar Artūru Medni un Kristīni Rasnaču.
2. novembrī plkst. 10.00-13.00: Millennials. Kā uzrunāt "tūkstošgades paaudzi": teorija un prakse. Darbnīca ar Artūru Medni un Kristīni Rasnaču.
30. novembrī plkst. 10.00-13.00: Saturs soctīklos- kā būt saprastam, nevis pārprastam. Darbnīca ar Artūru Medni un Ievu Biti.

Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Piedaloties jebkurās divās darbnīcās, dalības maksa 140 EUR (70 EUR par vienu darbnīcu), piedaloties jebkurās trīs darbnīcās - dalības maksa 195 EUR (65 EUR par vienu darbnīcu), visās četrās - 240 EUR (60 EUR par vienu darbnīcu).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides summējas tikai visu četru darbnīcu apmeklējuma gadījumā.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

 

Print Friendly, PDF & Email
26. septembris
Rekrutēšana kā mārketings
Rekrutēšana kā mārketings
28. septembris
AIZMIRSTAM FACEBOOK
AIZMIRSTAM FACEBOOK
2. oktobris
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
4. oktobris
Modernas prezentācijas metodes
Modernas prezentācijas metodes
11. oktobris
Atgriezeniskā saite darbinieku vadībā: kā to dot, kā paprasīt un kā saņemt
Atgriezeniskā saite darbinieku vadībā: kā to dot, kā paprasīt un kā saņemt

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu