15. decembris 2017
Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa
15. decembris 2017
Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa

Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa

  • Kāpēc cilvēki dalās ar informāciju?
  • Kā zīmoliem veidot atbilstošu saturu, lai cilvēki gribētu ar to dalīties?
  • Kas to veicina un kas tam traucē?
  • Kāds saturs “strādā” labāk?
  • Kā uzņēmumi un organizācijas to var izmantot savā labā?

Cilvēki dalās ar informāciju nevis tāpēc, ka viņiem patīk jūsu zīmols, bet gan tāpēc, ka tiem patīk viņu draugi. Arī preces un pakalpojumus mēs biežāk iegādājamies no tiem, kurus mēs zinām, kas mums patīk un kam mēs uzticamies. 

Klātienē apgūsim dažādas jaunas satura mārketinga metodes un idejas par to, kā veicināt zīmola atpazīstamību un piešķirt vērtību uzņēmuma radītājam saturam.

Darbnīca uzņēmumu mārketinga, pārdošanas un PR nodaļu vadītājiem, pašvaldību un valsts iestāžu komunikāciju speciālistiem, mediju, PR un reklāmas aģentūru darbiniekiem, satura menedžeriem un kopīraiteriem.

Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, taču kopš šī gada jūnija vada 26 cilvēku kolektīvu digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black.
Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.

Dalības maksa: 90 EUR.
BlueOrange bankas klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
27. augusts
Veronas opermūzikas festivāls. Seviljas bārddzinis. Milāna, Vičenca un Paduja. PĀRDOTS
Veronas opermūzikas festivāls. Seviljas bārddzinis. Milāna, Vičenca un Paduja. PĀRDOTS
30. augusts
Īpaši IR DOMUBIEDRIEM filmas “Laika tilti” pirm-pirmizrāde
Īpaši IR DOMUBIEDRIEM filmas “Laika tilti” pirm-pirmizrāde
5. septembris
Pastāvēs, kas pārvērtīsies. Vai Rainis savu uzņēmumu vadītu, izmantojot Agile?
Pastāvēs, kas pārvērtīsies. Vai Rainis savu uzņēmumu vadītu, izmantojot Agile?
12. septembris
Datu vizualizācijas meistarklase ar Niku Aleksejevu
Datu vizualizācijas meistarklase ar Niku Aleksejevu
14. septembris
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu