21. februāris
Modernu prezentāciju vizualizēšana – PĀRDOTS
21. februāris
Modernu prezentāciju vizualizēšana – PĀRDOTS

Modernu prezentāciju vizualizēšana – PĀRDOTS

Darbnīcā uzzināsiet patlaban modernākās prezentāciju vizualizēšanas un slaidu noformēšanas tendences, kā arī iegūsiet praktiskas zināšanas dažādu metožu izmantošanā ikdienā.
Pasniedzēji rādīs piemērus no saviem darbiem, kā arī analizēs citu pasaules slavenu dizainu aģentūru veikto. Darbnīcas mērķis ir demonstrēt vienkāršus veidus, kā prezentāciju padarīt efektīgu.
Būs arī praktisks uzdevums. (Lūgums paņemt līdzi portatīvo datoru, uz kura ir PowerPoint programmatūra).

Darbnīcu vadīs Liene Laurinoviča un Kristaps Pētersons.
Par Lieni Laurinoviču:
Lienei ir vairāku gadu pieredze prezentāciju noformēšanā Baltijas lielākajiem un ietekmīgākajiem uzņēmumiem. Beigusi dizaina nodaļu Latvijas Mākslas akadēmijā un patlaban ir vadošā dizainere prezentāciju aģentūrā “Nimega”.
Kristaps Pētersons:  Kristapam ir vairāk nekā 15 gadu pieredze žurnālistikā un 7 gadu pieredze prezentāciju projektu izstrādē. Bijis Latvijas televīzijas ekonomikas korespondents, kā arī laikraksta "Diena" biznesa reportieris, tagad vada prezentāciju aģentūras "Nime.ga" biznesa attīstību Latvijā un ārpus tās.

“BlueOrange” klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Atlaides nesummējas.

Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
15. novembris
Attīstības un novērtēšanas pārrunas: kā to darīt ar jēgu?
Attīstības un novērtēšanas pārrunas: kā to darīt ar jēgu?
22. novembris
Lietišķā sarakste angļu valodā
Lietišķā sarakste angļu valodā
27. novembris
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
30. novembris
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
4. decembris
UX kā biznesa modelis
UX kā biznesa modelis

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu