11. aprīlis
Modernas prezentācijas metodes
11. aprīlis
Modernas prezentācijas metodes

Modernas prezentācijas metodes

Ja prezentāciju veidošana un uzstāšanās ir tava ikdiena, tad Kristapa Pētersona interaktīvā lekcija "Modernas prezentācijas metodes" ir domāta tev!
Nepilnu trīs stundu laikā, ar piemēru palīdzību, uzzināsi, kā pārliecinoši uzrunāt savu auditoriju, kā noformēt savu vēstījumu un izvēlēties pareizo prezentācijas formātu.
Taču pāri visam - kā ikdienas komunikācijā pielāgot divas populārākās stāstniecības formulas, ar kurām ikdienā strādā tādi uzņēmumi kā Facebook, Apple, Tesla Motors, Starbucks u.c. Ieguvumi - izmantojot modernas prezentācijas metodes ikdienā, turpmāk tavas prezentācijas tiks uztvertas, saprastas un tās iedvesmos auditoriju.

 

Darbnīcu vadīs: Kristaps Pētersons.
Kristaps Pētersons: vairāk nekā 15 gadu pieredze žurnālistikā un 7 gadu pieredze prezentāciju projektu izstrādē. Bijis Latvijas televīzijas ekonomikas korespondents, kā arī laikraksta "Diena" biznesa reportieris, tagad vada prezentāciju aģentūras "Nime.ga" biznesa attīstību Latvijā un ārpus tās.

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
27. augusts
Veronas opermūzikas festivāls. Seviljas bārddzinis. Milāna, Vičenca un Paduja. PĀRDOTS
Veronas opermūzikas festivāls. Seviljas bārddzinis. Milāna, Vičenca un Paduja. PĀRDOTS
30. augusts
Īpaši IR DOMUBIEDRIEM filmas “Laika tilti” pirm-pirmizrāde
Īpaši IR DOMUBIEDRIEM filmas “Laika tilti” pirm-pirmizrāde
5. septembris
Pastāvēs, kas pārvērtīsies. Vai Rainis savu uzņēmumu vadītu, izmantojot Agile?
Pastāvēs, kas pārvērtīsies. Vai Rainis savu uzņēmumu vadītu, izmantojot Agile?
12. septembris
Datu vizualizācijas meistarklase ar Niku Aleksejevu
Datu vizualizācijas meistarklase ar Niku Aleksejevu
14. septembris
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu