7. novembris
Rezultatīva iekšējā komunikācija
7. novembris
Rezultatīva iekšējā komunikācija

Rezultatīva iekšējā komunikācija

Laicīga, ērta divvirzienu komunikācija ar darbiniekiem un efektīva starpdepartamentu komunikācija ir būtiski rīki, kā nodrošināt biznesa rezultātus un darbinieku noturēšanu. Dalīsimies ar veidiem un pieredzes stāstiem no Latvijas un pasaules, kā veidot izmērāmu un rezultatīvu iekšējo komunikāciju.

Darbnīca paredzēta vadītājiem, kā arī personāla vadības un komunikācijas speciālistiem.

Darbnīcu vadīs Zane Čulkstēna un Marta Kāle.

Zane Čulkstēna ir darba devēja tēla un stratēģiskās komunikācijas uzņēmuma ERDA dibinātāja un vadītāja, kā arī Kim? Laikmetīgās mākslas centra dibinātāja. Zanes iepriekšējā pieredze ir saistīta ar vadošajiem Baltijas valstu uzņēmumiem kā stratēģiskajai direktorei reklāmas aģentūrās DDB un TBWA. Zane ir pabeigusi Rīgas Ekonomikas augstskolu un ieguvusi maģistra grādu Saseksas universitātē (University of Sussex) un Kolumbijas universitātē (Columbia University in the City of New York).

Marta Kāle ir darba devēja tēla konsultante uzņēmumā ERDA. Marta ir palīdzējusi virknei uzņēmumu Baltijā sakārtot un uzlabot savu ārējo tēlu darbinieku piesaistei, kā arī nodrošināt kultūrai atbilstošu iekšējo komunikāciju darbinieku iesaistei un noturēšanai. Marta ir pabeigusi Rīgas Ekonomikas augstskolu un guvusi pieredzi sabiedrisko attiecību, mārketinga, kā arī jauniešu un neformālās izglītības sektoros.

Šoruden piedāvājam trīs darbnīcas ar Zani Čulkstēnu:

26. septembrī: Rekrutēšana kā mārketings.
17. oktobrī: Darbinieka pieredze=kultūra+tehnoloģijas.
7. novembrī: Rezultatīva iekšējā komunikācija. Šo darbnīcu Zane vadīs kopā ar Martu Kāli.

Vienas darbnīcas dalības maksa 60 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trīs darbnīcās, cena 160 EUR.

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

 

Print Friendly, PDF & Email
15. novembris
Attīstības un novērtēšanas pārrunas: kā to darīt ar jēgu?
Attīstības un novērtēšanas pārrunas: kā to darīt ar jēgu?
22. novembris
Lietišķā sarakste angļu valodā
Lietišķā sarakste angļu valodā
27. novembris
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
30. novembris
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
4. decembris
UX kā biznesa modelis
UX kā biznesa modelis

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu