22. maijs
B2B stratēģija
22. maijs
B2B stratēģija

B2B stratēģija

Zīmolu komunikācija B2B segmentā vienmēr ir juveliera darbs—te viduvēju ziņu nevar kompensēt ar lielu mediju budžetu, bet patērētāja izpratni nevar nopirkt no pētījumu aģentūras.
Ko darīt vadītājam, lai mārketings būtu efektīvs un atbalstītu pārdošanas komandu? 

Darbnīcu vadīs Kristaps Siliņš - apbalvotākais zīmolu stratēģis Baltijā, strādājis ar 75+ zīmoliem vairāk kā 10 valstīs, nesen arī Nīderlandē, Vācijā un Lielbritānijā.
Viņa radītās kampaņas aprakstītas The New York Times un Forbes atzinis Kristapu par vienu no “30 zem 30” Latvijas talantiem.
Izveidojis stratēģijas aģentūru White Label un 2016. gadā kļuvis arī par radošās aģentūras McCANN Rīga vadošo partneri. 
Vienīgais Latvijā saņēmis Eiropā augstāko balvu par kampaņu efektivitāti, zelta Euro EFFIE.
Ir izveidojis savu metodi zīmolu stratēģijas veidošanā, The Strategy of No.

 

Dalības maksa: 75 EUR (summa ar PVN)
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

 

PIETEIKŠANĀS SLĒGTA

Print Friendly, PDF & Email
15. novembris
Attīstības un novērtēšanas pārrunas: kā to darīt ar jēgu?
Attīstības un novērtēšanas pārrunas: kā to darīt ar jēgu?
22. novembris
Lietišķā sarakste angļu valodā
Lietišķā sarakste angļu valodā
27. novembris
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
30. novembris
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
4. decembris
UX kā biznesa modelis
UX kā biznesa modelis

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu