7. novembris 2017
Ārpus televīzijas – 2. daļa
7. novembris 2017
Ārpus televīzijas – 2. daļa

Ārpus televīzijas – 2. daļa

Televīzijas reklāmas ir skaistas un efektīvas, bet ar to nepietiek.
Kā orientēties mūsdienu haosā un paskatīties uz integrēto komunikāciju stratēģiski?

Šajā darbnīcā vairāk par to, kā izvēlēties īstos komunikācijas kanālus un formātus, kā koordinēt vairāku aģentūru darbu un kādu atdevi sagaidīt no dažādiem komunikācijas veidiem.

Darbnīcu vadīs Kristaps Siliņš - apbalvotākais zīmolu stratēģis Baltijā, strādājis ar 75+ zīmoliem vairāk kā 10 valstīs, nesen arī Nīderlandē, Vācijā un Lielbritānijā.
Viņa radītās kampaņas aprakstītas The New York Times un Forbes atzinis Kristapu par vienu no “30 zem 30” Latvijas talantiem. Izveidojis stratēģijas aģentūru White Label un 2016. gadā kļuvis arī par radošās aģentūras McCANN Rīga vadošo partneri.
Vienīgais Latvijā saņēmis Eiropā augstāko balvu par kampaņu efektivitāti, zelta Euro EFFIE.
Ir izveidojis savu metodi zīmolu stratēģijas veidošanā The Strategy of No.

Zīmolu stratēģijas ciklā ar Kristapu Siliņu ietilpst divas darbnīcas:
- 10. oktobrī, plkst. 16.00-19.00 "Ārpus televīzijas" - 1. daļa
- 7. novembrī plkst. 16.00-19.00 "Ārpus televīzijas" - 2. daļa

Dalības maksa vienai darbnīcai: 90 EUR

Apmeklējot abas cikla darbnīcas - 11% atlaide jeb 160 EUR par dalību divās cikla darbnīcās.

"BlueOrange"  klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.
Atlaides nesummējas.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
29. janvāris
Vizuālo materiālu izvēle digitālajā reklāmā
Vizuālo materiālu izvēle digitālajā reklāmā
5. februāris
25 PR rīki
25 PR rīki
7. februāris
Izdegšana: kā atpazīt, kā izvairīties, kā atkopties
Izdegšana: kā atpazīt, kā izvairīties, kā atkopties
12. februāris
Biznesa analītika – kas ir kas?
Biznesa analītika – kas ir kas?
15. februāris
Konfliktu risināšana
Konfliktu risināšana

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu