10. oktobris 2017
Ārpus televīzijas – 1. daļa
10. oktobris 2017
Ārpus televīzijas – 1. daļa

Ārpus televīzijas – 1. daļa

Televīzijas reklāmas ir skaistas un efektīvas, bet ar to nepietiek.
Kā orientēties mūsdienu haosā un paskatīties uz integrēto komunikāciju stratēģiski?

 

Darbnīcu vadīs Kristaps Siliņš - apbalvotākais zīmolu stratēģis Baltijā, strādājis ar 75+ zīmoliem vairāk kā 10 valstīs, nesen arī Nīderlandē, Vācijā un Lielbritānijā.
Viņa radītās kampaņas aprakstītas The New York Times un Forbes atzinis Kristapu par vienu no “30 zem 30” Latvijas talantiem.
Izveidojis stratēģijas aģentūru White Label un 2016. gadā kļuvis arī par radošās aģentūras McCANN Rīga vadošo partneri.
Vienīgais Latvijā saņēmis Eiropā augstāko balvu par kampaņu efektivitāti, zelta Euro EFFIE.
Ir izveidojis savu metodi zīmolu stratēģijas veidošanā The Strategy of No.

Zīmolu stratēģijas ciklā ar Kristapu Siliņu ietilpst divas darbnīcas:
- 10. oktobrī, plkst. 16.00-19.00 "Ārpus televīzijas" - 1. daļa
- 7. novembrī plkst. 16.00-19.00 "Ārpus televīzijas" - 2. daļa

Dalības maksa vienai darbnīcai: 90 EUR.
Apmeklējot abas cikla darbnīcas - 11% atlaide jeb 160 EUR par dalību divās cikla darbnīcās.

"BlueOrange" klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.
Atlaides nesummējas.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
20. septembris
Odesa: mākslas, kultūras un gastronomijas kaleidoskops. PĀRDOTS
Odesa: mākslas, kultūras un gastronomijas kaleidoskops. PĀRDOTS
21. septembris
Biohacking meistarklase – restartējies, atjaunojies un noregulējies!
Biohacking meistarklase – restartējies, atjaunojies un noregulējies!
26. septembris
Rekrutēšana kā mārketings
Rekrutēšana kā mārketings
28. septembris
AIZMIRSTAM FACEBOOK
AIZMIRSTAM FACEBOOK
2. oktobris
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu