28. septembris
AIZMIRSTAM FACEBOOK
28. septembris
AIZMIRSTAM FACEBOOK

AIZMIRSTAM FACEBOOK

Esam pieraduši dzirdēt – nav labākas zīmolu komunikācijas platformas sociālajos tīklos par Facebook.
Bet nebūt ne katram zīmolam tas ir vislabākais un visefektīvākais kanāls. Sociālo tīklu daudzveidība sniedz zīmoliem neierobežotas iespējas savas mērķauditorijas sasniegšanai un biznesa attīstīšanai. Taču ne visi komunikācijas kanāli ir vienādi, katrai platformai ir savas unikālās priekšrocības, un mārketinga speciālistiem ir svarīgi identificēt, kurš vislabāk atbilst viņu uzņēmuma mērķiem un kādas taktikas tajā pielietot, lai komunikācija sniegtu maksimālu ieguvumu zīmolam. Šoreiz nebūs ne vārda par Facebook. Toties runāsim par Twitter, LinkedIn, Youtube, Instagram, dažāda veida ziņu apmaiņas platformām (Whatsapp, Messenger, Viber) un ne tikai tiem.

Darbnīca paredzēta: uzņēmumu vadītājiem, zīmolu vadītājiem, mārketinga vadītājiem, reklāmas, mediju un PR aģentūru darbiniekiem.

Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača. 
Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital. Digitālā satura mārketinga aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.
Kristīne Rasnača, New Black izpilddirektore un stratēģe. Jau vairāk nekā 10 gadus strādā ar sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga un integrētās mārketinga komunikācijas projektiem Baltijā un pasaulē. Pasniedz lekcijas studentiem par mārketinga un sabiedrisko attiecību disciplīnām.

Dalības maksa: 75 EUR (summa ar PVN)

Šoruden piedāvājam vēl  divas sociālo mediju darbnīcas:
2. novembrī plkst. 10.00-13.00: Millennials. Kā uzrunāt "tūkstošgades paaudzi": teorija un prakse. Darbnīca ar Artūru Medni un Kristīni Rasnaču.
30. novembrī plkst. 10.00-13.00: Saturs soctīklos- kā būt saprastam, nevis pārprastam. Darbnīca ar Artūru Medni un Ievu Biti.

Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Piedaloties jebkurās divās darbnīcās, dalības maksa 140 EUR (70 EUR par vienu darbnīcu), piedaloties visās trīs darbnīcās - dalības maksa 195 EUR (65 EUR par vienu darbnīcu).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Print Friendly, PDF & Email
26. septembris
Rekrutēšana kā mārketings
Rekrutēšana kā mārketings
2. oktobris
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
4. oktobris
Modernas prezentācijas metodes
Modernas prezentācijas metodes
11. oktobris
Atgriezeniskā saite darbinieku vadībā: kā to dot, kā paprasīt un kā saņemt
Atgriezeniskā saite darbinieku vadībā: kā to dot, kā paprasīt un kā saņemt
16. oktobris
Finanšu bootcamp
Finanšu bootcamp

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu