Sajusties kā jaunībā… Latvijai 100

56

Komentāri (56)

Urga 12.12.2018. 09.14

Laikraksts Diena: Publicējam Annas Siliņas vēstuli:
Šī ir vēstule manas mīļās Latvijas labākai nākotnei.

0
0
Atbildēt

1

    traductrice > Urga 12.12.2018. 10.14

    Skaidrs, ka tīrākais pasūtījums. Līdzīgi, kā tīrākais pasūtījums bija nākamajā dienā pēc skandāliņa par “dziedātāju” Eviju tapusī Rudāka intervija Kulturas Dienā (https://www.diena.lv/raksts/kd/muzika/intervija-ar-muziki-eviju-veberi.-kukainiem-un-zemes-bitem-14209431).
    interesanti, kas pasūta mūziku?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Urga > traductrice 12.12.2018. 11.01

    Visskumjākais, ka uz reveransiem noskaņojas arī visbrīvdomīgākie, kā to redzējām vakarvakarā…
    M.Brauns kādā nesenā intervijā atcerējās savas mammas teikto: paēdusi lakstīgala nedzied.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

QAnon 11.12.2018. 11.26

“Drosma – Zenta”, diezgan bieži izplatīta personības dubultošanās vai dalīšanās, bet te vēl pienāca Urga. Droši vien pasaules psihiatrijā vēl nebijis gadījums.

0
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 11.12.2018. 11.01

Dišlere, Inta. Jaunpils muižas, muižiņas. Rīga: Atēna, 2013. 472 lpp.:il. – lūk, ir šāda grāmata – priekš manis kā vēsturnieces šī grāmata ir Debessmanna – tāpēc, ka šai grāmatā ir pārpilns ar vēstures arhīvu citātiem – pamatā NVVA – ģeniāli. Iesaku ikvienam. Starp citu – tā pati Jaunpils ir kā sala satrakotā okeānā – aizbrauciet uz turieni. Es tagad pērku tikai Juanpils biezpienu – jo es to vietu zināmā mērā dievinu – uz valstssvētkiem Jaunpilī ozoli bija izgreznoti ar Latvijas karogkrāsas lentītēm – jaunie un vecie ozoli.

Bet – stāsts ir ne par to. Stāsts ir par vēstures liecībām – kādi mēs latvieši esam. Lūk , zviedru – krievu karš ap 1709 .gadu – muižniece raksta uz Vāciju radiem, par to nenormālo postu, kas valda Kurzemē un piebilst, latvieši pacietīgi un klusi panes visu postu ….

Vēl – tur ir neskaitāmas liecības par smago dzimtbūtniecību un tad nāk 19.gs. un ir jāsākas dzimtzemnieku brīvlaišanai un ko dara Kurzemes muižnieki – uzaicina car uz peldsezonu uz Liepāju un organizē caram veselu propagandas triecienmēnesi , par to, ka latviešu zemnieks nemaz negrib dzimtbūšanas atcelšanu – zemnieki raksta petīcijas un vēstules – tās grāmatā ir publicētas, ka muižnieks šiem vienmēr bijis tuvāks un dārgāks par miesīgu tēvu ….. muižnieki pucē zemniekus tautas tērpos , grezno sudraba rotām un liek dancot caram par godu , lai tak cars notic , cik vien laimīgi ir latvieši zem necilvēcīgā dzimtbūtniecības jūga

un latvieši raksta un danco un dara visu , ko liek …. absolūti kā šodien – varas elite liek – un latvieši dara –

drausmīgi – vienkārši drausmīgi

+1
-2
Atbildēt

0

Zenta 11.12.2018. 10.41

Redzams, ka koncerts ir kalpojis arī kā zināms reaģents mūsu sabiedrībā un dos iespēju lielam attīrīšanās procesam. Tas ir sācies, un arī tas ir labi. Nav tikai labi, ka tas notiek skaudības un apvainošanas estētikā. Mūsu postpadomju sabiedrība nespēj samierināties ar situāciju, ka nesanāk visiem vienādi, vairs nav godīgi (bet tad jau arī nebija visiem vienādi un godīgi, tikai tika melots, ka ir), un tiem, kuriem pašiem neizdodas, tiem gluži cilvēcīgi skauž, ir žēl. Saprotami, bet šīs īpašības tikai “ēd” pašu skauģi, kam nav dots to saprast, tā tad ir jāmokās visu dzīvi. Nenovērtēt mūsu sabiedrības radošo pofesiju – mūziķu, literātu, mākslinieku brīnišķīgo devumu un smago darbu, kas paveikts visās jomās, var tikai uz sevi vērsts egocentrisks cilvēks, tāds ir mans viedoklis.
Izskatās, ka“vidējam” cilvēkam šķiet, ka nodziedāt vai nospēlēt, vai uzrakstīt vai uzgleznot ir zināma izklaide, par ko saņem naudu. Tas ir DARBS, tāpat kā jebkura cita profesija, interesanti, kāpēc sabiedrība nekādi nesaprot, ka arī radošie cilvēki ir nodokļu maksātāji un sabiedrības daļa un arī viņiem ir savas tiesības, nevis tikai publiski apvainojami cilvēki….tad, kad ir labi, mēs slavējam, bet tad, kad, pasarg, dies, kaut kas nav izdevies tieši tā, lai apmierinātu (es uzsveru šo patērētāja attieksmi pret jebkuru, bet jo īpaši skatuves mākslinieku) patērētāju – publiku, tad mēs varam visu savu neapmierinātību izgāzt, publiski zākājot un būt lieli eksperti….
Un nobeigumā citēšu vēl viena ļoti cienījama un godājama cilvēka Guntara Godiņa dažas domas no intervijas:
“…Nedrīkstam iet banalitātes virzienā. Vienmēr esmu bijis pret banalitāti. Nekad negribu būt tur, kur ir visi. Protams, ir notikumi, kas prasa apvienošanos, bet nevar apvienoties mehāniski. Jābūt dažādībai domāšanā, uzskatos. Viens varbūt grib nēsat sarkanbaltsarkano lentīti, bet cits to grib nēsāt sevī. Nevajag nosodīt
. Mēs vienmēr nosodām citādo. Arī viens cilvēks ir sabiedrība. Viņa domas varbūt ir svarīgākas nekā miljona, kopā ņemta. Mēs nenovērtējam personības nozīmi.

…Visi mani (6) bērni dzīvo Latvijā. Uz valsti es skatos pozitīvi. Neatkarīgi no no tā, kāda šļura ir politika, sabiedrība veido savu dzīvi pati. Mums ir ilūzija, “ja politiķi nepateiks, kas jādara, ja nebūs tie īstie pie varas, viss sabruks”. Bet tā nav. Politiķi ir tikai viena sabiedrības daļa, kas reizēm izpilda, reizēm neizpilda savus uzdevumus. Mums katram par sevi un saviem uzdevumiem jādomā.”

+2
-3
Atbildēt

1

    Sskaisle > Zenta 11.12.2018. 11.10

    tikai vienu pašu reizi redzēju GGodiņa piedalīšanos sabiedriski aktīvos notikumos – runa ir par to, ka vinš atnāca vismaz paskatīties NEO atblasta akciju –

    skaistas runas ir vērtīgas tad, ja runātais sakrīt ar darbiem

    ”Mēs vienmēr nosodām citādo ”- lūk tādas banālas standartfrāzes – aiz kurām paslēpjoties būt varoņiem

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 11.12.2018. 09.32

ieliku saitītes uz domuzīmi un kultdienu –

tā koruptīvā, apdauzīti nekaunīgi augstprātīgā literārā vide Latvijā turpina šokēt

repše čakli pielikusi savu rociņu literatūrkritikas iznīcināšanā – lai nemaisās pa kājām – un turpina nīdēt laukā , rupji , zemiski apsaukājoties jebkādu – kaut pusdzīvu, kaut kuslu kritiku par literatūru

literatūras beigas ir nācijas beigas

izlasiet šodienas tvnet Veinbergas raktu par mafiju kultūrā –

Domuzīmes 2018.gada 3.nr
apaļā galda diskusijā par 20. gadsimta vēstures romānu sēriju sarunājas literatūrzinātnieki Benedikts Kalnačs, Viesturs Vecgrāvis, Bārbala Simsone, Arnis Koroševskis un vēsturniece Inese Dreimane.

https://www.diena.lv/raksts/kd/literatura/diskusija-par-romanu-seriju-_mes.-latvija-xx-gadsimts_.-13-lodzinu-vestures-taisne-14209043

Kā jūs, Gundega, raksturotu šos četrus gadus savā dzīvē – elle?
Tie bija četri gadi ticības un paļāvības, un greizsirdīgi smieklīga uzrāviena – ko tad nu tagad čarkstēs apkārt?! Citreiz nemaz tā nepārdzīvoju, ko raksta par citiem rakstniekiem. Šoreiz katru vaukšķi par kādu darbu uztvēru gandrīz personīgi.

Žurnāla Domuzīme jaunākajā numurā vēsturniece Inese Dreimane pauž bargu viedokli: “No vēsturnieka viedokļa šī sērija ir patiešām kas nebijis faktoloģiskas neprecizitātes, vieglprātīgu pieņēmumu un pieļāvumu ziņā. Kāds ir bijis mērķis – izglītot sabiedrību vai vēl vairāk jaukt galvu?”

Kādi ir jūsu kā vēsturiskā konsultanta pretargumenti, ja rakstniekiem bija pilnīga estētiskā brīvība un viņiem nevajadzēja pildīt vēsturnieku lomu.

G. R. Tas patiesībā ir viens cilvēks, kas visu to “savāra” un prasa no rakstnieka ideoloģiju, nevis literatūru.

Vēsturniecei piebalso arī literatūrzinātnieks Viesturs Vecgrāvis.

V. Z. Es vēlētos, lai šāda veida diskusijas atbrīvotos no retorikas, kas tiek pārmesta literatūrai. Kad vēsturnieka viedokļa aizstāvībai tiek izmantoti tikpat retoriski paņēmieni ar spēcīgiem epitetiem un brīžam arī ar neprecīzu lasītā pārstāstu, ir ļoti grūti argumentēt pretī. No visiem vēsturniekiem, kuriem šķiet, ka kādā vietā deķītis tomēr ir pārvilkts pāri sarkanajai līnijai un ka šī vaļība tā vai cita iemesla dēļ nebija pieļaujama, es, pirmkārt, vēlētos precīzu šīs vietas lasījumu romāna kontekstā.

+1
-1
Atbildēt

0

Zenta 10.12.2018. 21.47

Piedodiet, iepriekš komentētāji, bet man šķiet, neviens no jums nav iedziļinājies un sapratis, ko Siliņas kudze gribējusi pateikt. Iesaku noklausīties sarunu ar patiešām godājamu rakstnieci Gundegu Repši raidījumā “Krustpunktā” šodien, 10.decembrī. Gundega būtībā runā par to pašu, par ko Anna. Bet Gundegas Repšes un Māras Jansones saruna kopumā ir stundu gara un runā par daudzām svarīgām tēmām, par mūsu sabiedrību – kādi esam bijuši, tagad esam un būsim. Ja ir pacietība un vēlme iedziļināties, iesaku LTV1 vai Lattelecom arhīvā noskatīties un padomāt. Ne visiem šodien piemīt vēlme iedziļināties un piemīt pacietība…

+2
-3
Atbildēt

2

    Sskaisle > Zenta 11.12.2018. 07.23

    Interesanti vai repše beidzot sabiedrībai paskaidro,kāpec 56 gadu vecumā viņai – bagātai un nodrošinātai kundzei VKKF piešķīra mūža stipendiju?
    Varbūt tāpēc,ka pati bija valsts amatpersona?

    Par savām privilēģijām ir jācīnās un repše to dara ne sliktāk kā visi viņai līdzīgie

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Zenta 11.12.2018. 09.33

    noklausījos – zenta – palīdziet – tā arī nesapratu, ko iepriekš neesm sapratusi , paskaidrojiet

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    Urga > Drosma 11.12.2018. 09.59

    Par G.Repšes interviju. Uz jautājumu par simtgadi GR “atairējās” ar jautājuma novirzīšanu A.Ašeradena virzienā. Vai tā bija atbilde? Salīdzināšanai, kad žurnālisti jautā par N.Ušakova politiku Rīgā, A.Klementjevs regulāri “atairējas” ar neskaitāmām atbildēm par citiem politiķiem, tikai ne par N.Ušakovu. Vai tas vairāk neatgādina “pelmeņu rullētāju” viedokli, ne politiķa un kultūras cilvēka.

    Par atmiņas deformāciju un īpašumiem deviņdesmitajos – vai tad aizmirsts rakstnieku mājas liktenis Jūrmalā?

    Par A.Gobzemu. Kāpēc Kultūras alianse norobežojās no advokāta Alda Gobzema 2012. gadā dibinātās biedrības “Kultūras alianse” izplatītajiem paziņojumiem (Kultūras alianses kultūrpolitikas jautājumu risināšanai darba grupa aicina neļauties provokācijām un, lai risinātu problemātiskos jautājumus kultūras nozarē, aktīvi iesaistīties un izmantot jau esošo sadarbības platformu.) Vai tur nebija vistiešākā saistība arī ar rakstniecēm parakstu vākšanā?

    Ja reputācija svarīgāka par to, ko tu ēd, tad “Mēs XX gadsimts” vai tad netika sponsorēts ar V.Belokoņa un ar viņa saistītās bankas palīdzību?

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Urga 11.12.2018. 10.18

    protams un vēl – ja ikstena un langa vācu ziedojumus latviešu literatūras vārdā, dibināja fondu par patronu aicinot prezidentu , gluži kā LLC prezidente VVF bija /ir ? – patrons – vai šai saziedotajai naudai nevajadzēja būt publiskai ?

    vai man te jāmeklē tie latvj teksti, kuros ikstena sevi pasludina par latviešu literatūras flagmaņkugi un nauda – saziedotā tiek flagmaniem?

    ja sāksim purinat Ventspils rakstnieku māju – tur netīrumi un nešķīstība elpu atņems

    tā es redzu šo situāciju un ir jānāk kaut kam tādam kā sabiedrības attīrīšanās , vai vienkāši ļaušanās tam kur upe nes un tad attiecīgi ar to jāsamierinās – kur mūs aiznes …..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Zenta > Drosma 11.12.2018. 10.37

    Redzams, ka koncerts ir kalpojis arī kā zināms reaģents mūsu sabiedrībā un dos iespēju lielam attīrīšanās procesam. Tas ir sācies, un arī tas ir labi. Nav tikai labi, ka tas notiek skaudības un apvainošanas estētikā. Mūsu postpadomju sabiedrība nespēj samierināties ar situāciju, ka nesanāk visiem vienādi, vairs nav godīgi (bet tad jau arī nebija visiem vienādi un godīgi, tikai tika melots, ka ir), un tiem, kuriem pašiem neizdodas, tiem gluži cilvēcīgi skauž, ir žēl. Saprotami, bet šīs īpašības tikai “ēd” pašu skauģi, kam nav dots to saprast, tā tad ir jāmokās visu dzīvi. Nenovērtēt Gundegas Repšes, Noras Ikstenas, Liānas Langas un visu daudzo tik brīnišķīgo rakstnieku devumu un smago darbu, kas paveikts, var tikai uz sevi vērsts egocentrisks cilvēks, tāds ir mans viedoklis. Un nobeigumā citēšu vēl viena ļoti cienījama un godājama cilvēka Guntara Godiņa dažas domas no intervijas:
    “…Nedrīkstam iet banalitātes virzienā. Vienmēr esmu bijis pret banalitāti. Nekad negribu būt tur, kur ir visi. Protams, ir notikumi, kas prasa apvienošanos, bet nevar apvienoties mehāniski. Jābūt dažādībai domāšanā, uzskatos. Viens varbūt grib nēsat sarkanbaltsarkano lentīti, bet cits to grib nēsāt sevī. Nevajag nosodīt
    . Mēs vienmēr nosodām citādo. Arī viens cilvēks ir sabiedrība. Viņa domas varbūt ir svarīgākas nekā miljona, kopā ņemta. Mēs nenovērtējam personības nozīmi.

    …Visi mani (6) bērni dzīvo Latvijā. Uz valsti es skatos pozitīvi. Neatkarīgi no no tā, kāda šļura ir politika, sabiedrība veido savu dzīvi pati. Mums ir ilūzija, “ja politiķi nepateiks, kas jādara, ja nebūs tie īstie pie varas, viss sabruks”. Bet tā nav. Politiķi ir tikai viena sabiedrības daļa, kas reizēm izpilda, reizēm neizpilda savus uzdevumus. Mums katram par sevi un saviem uzdevumiem jādomā.”

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Zenta 11.12.2018. 10.50

    Nav tikai labi, ka tas notiek skaudības un apvainošanas estētikā – Zenta – es valstij maksāju nodokļus , tā ir tikai elementāra lietu kārtība, ka šī nodokļu nauda tiek tērēta godīgi, taisnīgi, caurspīdīgi.

    Sabiedrības dusmas par to, ka tas tā nav tu !!! – jūs vairs nebūs!!! – sauc par skaudību un dusmām? Zenta – paskaties uz sevi spogulī –

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Zenta > Drosma 11.12.2018. 12.50

    Arī es valstij maksāju nodokļus un nedomāju, kā Jūs. Ko nu ?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Zenta 11.12.2018. 13.47

    to es saprotu, ka tu zenta šai korumpētajā , nabadzīgākajā valstī Latvijā jūties kā zivs ūdenī – vai tad ir kas par oik bandītismu protestē, par medicīnas nepieejamību? nav – tāpēc nav arī, kas vērstos pret korupciju un patiešām vispatverošāks būs jēdziens – mafiju – kultūrā

    esi taču sapratusi, ka es toties jūtos kā zivs sausumā izmesta – lokos jau un lēkāju cik varu –

    saproti, mīļais cilvēk, zenta – Debess mums viena, bet Apvārsnis mums katrai savs – ko nu ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 10.12.2018. 16.28

https://www.youtube.com/watch?v=38WwVNI9LyI

vācieši spriež par Tomasu Mannu – jūs, mīļie tautieši , spējiet iedomāties, iztēloties līdzīgu sarunu Latvijā? Ka mūsu literāti sarunātos un paustu tik atšķirīgus , argumentēti atškirīgus viedokļus? Es nē – es uzreiz iedomājos rupjības un apvainojumus un apvainošanos. Kāpēc tā?

+3
-1
Atbildēt

2

    Vahamurka > Drosma 10.12.2018. 18.34

    Tāpēc,ka mums te ir visādas skaisles,kuras nelamāt nav iespējams.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Zenta > Drosma 10.12.2018. 21.53

    Mēs neprotam diskusiju kultūru.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Zenta 11.12.2018. 00.18

    Vispirms diskusija būtu jānodala no naidnieku apkarošanas,un tikai tad varētu spriest,kāda tad ir mūsu diskusiju kultūra.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Vahamurka 11.12.2018. 01.20

    T. Manna Burvju kalns – jaunības grāmata 80-tajos. Neticēsiet, bet diskusijas tolaik bija.
    Par diskusijām un apkarošanu – arī pretinieks ir jāciena, nicina vai nožēlo tikai pārbēdzējus.
    G. Repšes intervija – neviens punkts, kam varētu nepiekrist.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 11.12.2018. 07.30

    Toreiz bija gan diskusijas,gan literāri izdevumi, pat valodniekiem bija savi izdevumi. Bija literatūrkritika. Viss čekas uzraudzīts,bet bija. Toties tagad viss ir likvidēts, ir tikai pašslavinoši raksti un pašapdāvināšanās. Latvijas valsts maksā nu jau miljonus,lai šos vājos darbus tulkotu un izdotu. Bez tā nevarot. Arte tv bija filma par gruzīņu literātiem, tiem valsts nemaksā neko,bet tie paši pelna miljonus un viņus tulko visā pasaulē. Kāpēc tā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Urga 10.12.2018. 16.27

Ļoti žēl. ka KM D.Melbārde neuzklausīja J.Lūsēna aicinājumu:

Intervija ar komponistu Jāni Lūsēnu. Stop signāls (Diena 24. decembris, 2016, 10:00)

Latvijas simtgades svinēšanu par 60 miljoniem es boikotēju. Nē, es nesaku, ka nevajag svētkus. Man ir cits priekšlikums. Es domāju, ka visa šī naudas tērēšana sabiedrību nevis vienos, bet šķels. Tur droši vien ir uzrakstīti megasuperīgie projekti ar koncepcijām, kas pārsteigs visu pasauli, un atkal masas kaut kur klīdīs un nekas nenotiks. Vai tāpēc kāda ģimene atbrauks atpakaļ uz Latviju? Vai kāds bērns kļūs vesels? Vai kāds pensionārs un zinātnieks jutīsies vajadzīgāks?! Gluži otrādi. Mums vajadzētu atteikties no finanšu līdzekļu apgūšanas – māksliniekiem vajadzētu vienoties, ka simtgadē sakām paldies visiem cilvēkiem, kuri maksājuši nodokļus, un uzstājamies par velti. Visi – no solistiem līdz orķestriem. Un nevis lielajos masu pasākumos Rīgā, bet visattālākajos ciemos Latgalē. Piemēram, Mežvidu kultūras namā.
Tas, protams, nenotiks, jo viss jau sadalīts un kabatas piesitīs ne pa jokam: aparatūras īre, honorāri savējiem un draugiem. Jau paudu feisbukā, ka meklēšu mākslinieku domubiedru grupu, kas kā protesta akcija brauks spēlēt koncertus par velti uz visattālākajām vietām Latvijā. Tā nevar būt sistēma, bet vienu reizi mūžā taču var! Domāju, ka tādi cilvēki būs. Un lai Kultūras ministrija uztaisa loģistiku, kur kuram braukt. Ierēdņi par to saņem aldziņu. Ja kāds iedos benzīnam naudu – paldies. Ja neiedos, vienalga aizbraukšu. Tieši tāda kustība vienotu. Savukārt 60 miljonus novirzām, piemēram, tam, lai cilvēki, kuri atgriežas Latvijā, varētu sākt šeit dzīvi. Cilvēks ir vislielākā vērtība! Jautājums par šiem megapasākumiem – kam tie ir vajadzīgi? Ar nācijas izdzīvošanu tiem nav nekāda sakara. Būs skanīgi vārdi – brauks, dziedās tas, un diriģēs tas. Nu un? Tu man piedod, bet es domāju, ka tā ir pašiznīcināšanās. Mēs paši par savu naudu svilinām savu māju nost.

+13
-2
Atbildēt

2

    Sskaisle > Urga 10.12.2018. 16.36

    jā – perfekti !
    un vēl – kas mani nenormāli sadusmoja un par ko arī komentāros rakstīju –

    ka žurkas uzvedumā NT – kāda cita māmiņas un km aizvējā brangi uzturēta būtne , izsmēja vai ironizēja vai sarkasmoja šo Jāņa Lūsēna teikto

    tobrīd man patiesi bija sajūta, ka nelietis spļauj sejā – tas bija un ir drausmīgi

    jau citu reizi rakstīju – km mājas lapā bija Ventspils rakstnieku mājas atskaite, par iepriekšējo gadu – un tur bija tā, ka kapitāla daļas turētājs ( viens no ) ir LLC ( tas pats, kurā pazuda nepilni 100 000 eur) un tai pat atskaitē , rinkopu tālāk minēts, ka tā kā LLC jau kuro tur gadu ir likvidēts , tad

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Drosma 10.12.2018. 16.38

    …nu labi – vārdu sakot pat tik nekaunīgi, ka paši atskaites neizlasa , ko publicē

    es nezinu, kur skatas KNAB , ka valsts !!! iestādē – ministrijā ir dažādas tāmes, kā saka – dažādiem gadījumiem

    jā – kremlim Latvijā nekādas akcijas nav jāveic – te ir pašu bāliņi, jo čakli padarbojušies – ar svētiem vārdiem uz lūpām un ar saindētu dunci tautai mugurā

    labi – par cik dzejas nerakstās, būs jāpastrādā

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    Urga > Drosma 10.12.2018. 16.49

    LSM portālā uzmanību piesaistīja komentārs:
    Gita Morris Vāgenheima 2018. gada 6. decembrī, 00:14
    Samulsu, pat, atvainojiet, apstulbu: Latvijā vispirms sarunā NETO summu un tad tai pieskaita nodokļus??? Vai normāli nav – sarunāt atlīdzību, un tad summas saņēmējs maksā ienākuma nodokli? Raidījuma vadītājs pareizi iestarpināja – LV par mākslinieka honorāru jāmaksā tikai 15%. Tātad – par 17,000 honorāru nodoklis = 2,550, uz rokas paliek 14,450. Par 10,000 – nodoklis = 1,500; uz rokas – 8,500. Ja mūziķis prasīja NETO summu 10,000, tad tai būtu bijis jāpieskaita 1,765. Vai tā nebūtu bijis sakarīgāk un – galvenais – arī taupīgāk? – Te es uzreizi dāmai no Valsts Kontroles varu pačukstēt priekšā, ka ir izsaimniekoti (7,000 – 1,765) pieci tūkstoši divsimt trīsdesmit pieci eiro nodokļu maksātāju naudas.
    P.S. : Un tas “uzņēmēja darbības līgums,” kur mūziķis vēl pilda visus iespējamos blakus amatus, vispār izklausījās galīgi aiz matiem pievilkts.
    P.S.2 : Par mūziķa honorāru un citām autoratlīdzībām LV likums paredz 40% neapliekamo minimumu, lai segtu ar radošo darbību saistītos izdevumus.

    Neizprotu grāmatvedības fineses, bet Tiešajā runā arī G.Bojārs klausījās neizpratnē ministres skaidrojumos. Acīmredzot Gita zin, ko saka. Bet, ja tā, vai tiešām D.Melbārde blefoja?

    +5
    -2
    Atbildēt

    1

    Zenta > Urga 11.12.2018. 10.23

    Par tēmu:
    1)vēršu uzmanību un pasvītroju SVARĪGU informācijas detaļu, kas pirmajā ciparu “nosaukšanas” reizē raidījumā Aizliegtais paņēmiens netika vispār komentēta: Jānis veica trīs lielas funkcijas un atbildības: 1) projekta mākslinieciskais vadītājs, kurš izveido vīziju, dalībnieku skaitu un nepieciešamību u. c. 2) projekta tehniskais vadītājs, kurš plāno, organizē visu sagatavošanu, mēģinājumu organizēšanu, arī saziņu ar visiem koncerta dalībniekiem 3) bija izpildītājmūziķis daudzos formātos. Kultūras ministre Dace Melbārde uz to norādīja raidījumā Tieša runa.
    Ir šim cilvēkam šāda kapacitāte un arī konkrētajā situācijā atzīstama piemērotība un atbilstība šiem pienākumiem. Šādam koncerta veidam konkurentu jau nevarēja nemaz būt. Jāņa mērķis nebija veidot vienu “kārtējo” svētku koncertu. Žēl, ka ne visi to pamanīja un novērtēja.
    To ir būtiski norādīt un saredzēt, pirms uzbrūk tikai mākslinieka vārdam.

    2) vai patiešām jāpublisko tikai tās atlīdzības, kas no valsts budžeta, t.s. nodokļu maksātāju naudas izmaksātas? Kā tas tieši attiecas uz izpildītāja personību, uz viņa ētikas kodeksu? Ja nu privātā nauda ir noziedzīgi iegūta un dziedātājs saņem dāsnu atalgojumu? Vai tas būtu tad ētiski, nevienam nerastos nekāda slikta sirdsapziņa? Pie tam, šādās situācijās bieži tiek apieta nodokļu pozīcija…Vai godīgi no savas valsts saņemt caurspīdīgu atlīdzību, nemānoties un atpakaļ valstij nodokļos atdot, nav ētiski daudz tīrāka šī situācija? Uzskatu, ka pie šī viedokļa: publiskot valsts un nepubliskot privātu līdzekļu izlietojumu mēs kā sabiedrība kropļojam savu ētikas kodeksu, provocējam divkosību, dubulto morāli!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Zenta > Urga 11.12.2018. 09.51

    Diskusija par tēmu vai mums ir vajadzīgi megapasākumi ir saprotama, piekrītu. Lielai daļai cilvēku izsenis un saprotama ir nepieciešamība ik pa laikam pulcēties kopā un tā sajust kopības spēku, bet otrai lielai daļai, arī privāti man, kopības sajūta rodas arī nelielos, personīgos notikumos un savās domās. Visticamāk vajadzīgi ir abi, jo mēs esam dažādi, pilnīgi saprotami, dažādi. Bet cieņas vienam pret otru un otra viedokļa respektēšanas prasmju mums ļoti trūkst. Jānis Lūsēns ir cienījams un populārs komponists, savas dzīves laikā, neatlaidīgi strādājot un aktīvi koncertējot un komponējot, ir sasniedzis zināmu pārticību un Latvijas dzimšanas gadā ir gatavs dot tālāk savu nesavtību, aicinot koncertēt par velti kā savu pateicību savai zemei. Visu cieņu. Bet, diemžēl “vidējam” cilvēkam šķiet, ka nodziedāt vai nospēlēt, vai uzrakstīt vai uzgleznot ir zināma izklaide, par ko saņem naudu. Par šo viedokli arī būtu ļoti jādiskutē, jo liela daļa sabiedrības nesaprot, ka arī radošie cilvēki ir nodokļu maksātāji un šīs pašas sabiebrības daļa un arī viņiem ir savas tiesības. Viņi strādā katru dienu, pērk instrumentus, īrē mēģinājumu telpas, bieži viņiem nav cita regulāra darba kā ienākumu avota, citādi viņiem nepietiek laika un spēka radošajam darbam. Vai jūs būtu gatavi strādāt vēl pēc sava darba laika? Aicinu ievērot savstarpēju cieņu un izpratni starp visiem sabiedrības locekļiem,

    +1
    -2
    Atbildēt

    2

    Urga > Zenta 11.12.2018. 10.59

    Mans viedoklis, ka nauda tika tērēta neprātīgi. Nerunāju par konkrētu mākslinieku. Kaut kā KM D.Melbārde neieklausījās sabiedrības viedoklī. Un sākās tas jau ar Rīgu Kultūras galvaspilsētu. Autoostā un Centrāltirgū tūkstošus maksāja dīvainas kvalitātes pasākumi, un tādu bija šajā laika posmā daudz.
    Sabiedrībā par to diskutēja, bet KM to nesadzirdēja. Vai vajadzēja tādu blīvumu pasākumu organizēšanā gan Galvaspilsētas, Prezidentūras un Simtgades svinēšanā? Godīgi sakot, kad skaistā un piepildītā 18.novembra diena izskanēja, tad man personīgi koncerts pie LNB šķita, nu jau gan par daudz… Priecājos, ka Jums tas patika.
    J.Lūsēns savu vēlmi izteica 2016.gadā, domāju, ka viņam bija taisnība, jo viņš jau tieši runā par cilvēkiem, kā Jūs sakāt, radošajiem, bibliotekāriem uc.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Zenta 11.12.2018. 11.22

    zenta – tomēr negodīgs cilvēks esi – vai tad visā šajā diskusijā runa nav par kaut ko citu – pirmkārt, par to, ka uz valstsvētkiem kāds izmantoja liellopa tiesības un nopelnīja milzu naudu, bez godīgas un atklātas konkurences, pie tam – koncerts vieniem patika, citiem nepatika – nav taču tā, ka kāds saskaitīja cik bija to, kuriem patika un to, kuriem nepatika

    atkārtojos – ir 21.gs. – tā tikai paši mūsu naudas negodīgie izmantotāji mums stāsta, ka nenovērtējam viņu talantu – mums ir atvērta pasaule – mēs zinam, kas ir laba literatūra,laba mūzika, labs dizains – nu nav padaiki , ka čekisti teica un noteica, kas tautai ir labs u n kas slikts

    es tavu rakstīto vērtēju kā nekaunīgu , nepamatotu demagoģiju

    nu labi – es piekrītu -esmu grafomāne – jā , bet tomēr labāk tā, nekā zagle

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pūce 10.12.2018. 16.22

Koncerta ideja- laba, īstenojums- arī labs. Problēma, kura izgaismojās nejauši, sākās ar Svētku dienas” interpretāciju Vēberes izpildījumā. Sekoja publiskotā informācija, cik tad maksā šāds “ izķēmojums” Tas tik mans personīgais viedoklis! Un tad, kā domino, sekoja honorāru izklāsts pārējiem, kuri šoreiz izskatās patiesi nesamērigi, ja salīdzina ar Dziesmu/ deju svētku virsdiriģentu atlīdzībām, vai dejotāju/ dziedātāju ieguldītā laika darba bezatlīdzības priekšnesumu. Par darbu cilvēkam tiesības saņemt atalgojumu, protams, bet runa ir par samērību, atklātību un alkatību. “Shpisea”-smieklīgi

+4
-2
Atbildēt

1

    Sskaisle > Inâra Buðmane 10.12.2018. 16.31

    nē – jau par Gaismas rakstiem cilvēki kurnēja, ka uztaisītas bēres , kuras izmaksājušas simtus tūkstošus

    jau tad cilvēki kurnēja, ka tas pats ilmārs šļapins ir galvenais štata rakstnieks, dzejnieks, publicists utt, kad ir jātērē simtgades nauda – pati cel augšā janvāra šūmēšanos gan komentāros, gan soctīklos

    tas, ka alkatība ņēma virsroku pār saprātu un godaprātu – patiešām, nejaušības dēļ rezultējās tautas dusmu sprādzienā – nu tiesa gan – riktīgs zvirbuļa bezdiens , salīdzinot ar to, kas notika un notiek Parīzē – nu bet esam jau arī drāzti miljons reižu neželīgāk kā parīzieši

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Zenta 10.12.2018. 15.01

Zenta 10.12.2018. 15.00

Šis stāsts ir par nākotni. Lūdzu rūpīgi izlasīt. https://ir.lv/2018/12/07/jauniesiem-aug-interese-par-biznesu-un-ekonomiku

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 10.12.2018. 14.22

iekopēju no FB
pieķerot klāt, teiksim – apgalvojumu, ka brexit bija kremļa manipulācijas rezultāts
es uzdodu jautājumu – ja visur citur – pat Parīzē , ir tik milzīga kremļa ietekme – tad es spriežu , ka Latviju pilnībā kontrolē kremlis – tai skaitā – kultūras dzīvi Latvijā – to , ko dara melbārde un viņas rokaspuiši es vērtēju kā labākās padlaiku tradīcijas kremļa modernizācijas ietekmētas

drausmīgi

А
ндрей Нофенко
Vakar plkst. 10:10
Угадайте, из какой страны посмотреть шпили в Париж приехали эти туристы, с воплями “Давай! Ты куда? Ты куда?” громящие магазин, и кричащие “Назад!” при попытке штурма отеля? У вас три попытки, но думаю, что достаточно одной…

Некоторые “протестующие” выкрикивают на камеры “Слава Сирии! Слава России!”. Также, были замечены люди в одежде с изображениями президента РФ, а пару мудаков вообще притащили флаг “ДНР” и гордо им светили перед журналистами.

Похоже, Кремль активизировал свои попытки создать хаос внутри ЕС. У Европы есть все шансы проиграть, если она и дальше будет стараться мирно и дипломатично умиротворить главного агрессора XXI века.

Во Франции “жёлтые жилеты”, в Бельгии “жёлтые жилеты”, в Нидерландах “жёлтые жилеты”. А в Великобритании их нет. Великобритания отобрала визы у путинских олигархов и начала проверку “сбережений” россиян.

Интересно, что наблюдая за развитием событий во Франции, где социальные протесты переходят в политическую плоскость, в очередной раз проводя параллели с Украиной, вспоминается, что в Киеве за три месяца Майдана протестующими не был разграблен ни один магазин.

Skatīt tulkojumu

+2
-3
Atbildēt

1

    QAnon > Drosma 10.12.2018. 14.45

    Pareizā virzienā skaties, krople, tikai ne kultūras jomā, bet gan politikā, kā: čekas maisu sargāšana, UA dalīšana, nacionālpatriotu apmelošana, Latvijas varoņu – leģionāru piemiņas zvēriskā nīšana, tiesiskumā kā: zaļās gaismas un koridoru nodrošināšana čekai un Solncevas brigādēm, rīcības brīvība Ločmelim, Ābelei, Vansovičam, Velmeram, Bunkuss un citiem Vienotības maksātnespējas administratoriem un tiesu izpildītāju mafijas pociem, un ekonomikā, kā: TECII2. kārta, PV iepirkums, Gudrona dīķi, Stradiņa slimnīca, LM, Citadele, AirBaltic utt. kas tiek veikts kremļa interesēs, par ko tavējo pidarasu katrs elpas vilciens ir noziegums pret latviešu tautu un valsti.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

SegelfossBy 10.12.2018. 13.27

“Jā, vismaz viena trešā daļa no koncerta dalībniekiem ir dzimuši jau atjaunotajā neatkarīgajā Latvijā un patiešām gan simboliski, gan burtiski “ienes” jaunu brīvības izpratni – iekšēju garīgu brīvību, ar sirds un vairāku citu skolu izglītību, ar atbildību par savu personību, ar mīlestību uz savu zemi, ar vēlmi te dzīvot un strādāt, dibināt ģimenes, nodrošināt tās ar iztiku un labu izglītību.” Kā Siliņas kundzes iepriekš citētais sapas ar šodien (10. decembra Latvijas Avīzē) presē izskanējušo, ka Shpisea neieradās uz raidījumu Tiešā runa, kur viņa vietā nācās aizstāvēties kultūras ministrei Melbārdes kundzei?

+6
-2
Atbildēt

1

    Sskaisle > SegelfossBy 10.12.2018. 13.43

    man gan netiek jautāts, bet es domāju, ka ir tā, ka tieši melbārdei ir jābūt politiski atbildīgai par to nenormālo korupciu, kura ir viņas pārvaldītajā lauciņā –

    mēs sabiedrība visu laiku tiekam kaunināti un nicināti – bet – kur ir politiķu atbildība?

    viena lieta ir tām ka mēs – sabiedrība neprotam paprasīt, neprotam pieprasīt

    ja ar OIK vai medicīnu vai kultūru – vienalga, kuru Latvijas nozari ņemsim tā aplaupītu cilvēkus Francijā – es domāju, ka francūži tādus mērgļus dzīvus izbāztu –

    mēs kaut ko putojamies pa komentāriem un sociālajiem tīkliem – bet rezultātu tam taču nav

    oik ministri bauda dzīvi pilniem punčiem un platiem smaidiem, čakša vispār sajūsmā par izdevušos dzīvi virs zemes lidinās – un kāpēc gan nē, vai ne?

    KM u n melbārde nekādi nereaģē – bet viņa jau nav viena – kur ir Kultūas padome? Kur ir sabiedriskās organizācijas – tā pati Delna, kur ir saeimas reakcija uz tik superciniksu apzagšanos valsts svētkos? kāpēc klusē tie, kurus mēs nodrošinām ar visa veida privileģijām?

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Drosma 10.12.2018. 13.54

    Kaut kā tie izdzimteņi, kuri ir pret slānekļa izpēti un apguvi un iestājas pret atomelektrostacijām Francijā (Savicka apteksnes, čekistu publiski piesmietā premļjaka, Dombrovska variants), vēl nav manīti dzīvi izbāzti.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

traductrice 10.12.2018. 13.19

Es ļoti augstu vērtēju Šipkēvica muzikālo profesionālismu, dievinu Cosmos, Instrumentus, bet saistībā ar šo koncertu mani nepamet sāja pēcgarša… Visa Latvijas sabiedrība tika aicināta “dāvāt” Latvijas simtgadē, ko nu kurš spēj un vēlas. Vieni adīja rakstainus cimdus un zeķes, auda segas, greba karotes, citi skrēja maratonus, vēl citi izpaudās kā citādi. Lai nu kā, katrs (atzīšos, arī es) deva to individuālo pienesumu kopējā svētku radīšanas procesā. Es nudien nedomāju, ka laiks, ko visi šie mākslinieki bija veltījuši koncerta sagatavošanai, nav samērojams un izmērāms ar laiku, ko katrs no mums bija veltījis savai īpašajai dāvanai. Šis koncerts ir dāvana Latvijai, par kuru tika dārgi pārmaksāts vien tāpēc, ka var viegli pasmelties.

Vasarā bija Instrumentu jaunais koncerts. Viss uz biznesa pamatiem. Koncerts, ko mākslinieki bija gatavojuši ilgus mēnešus un garas naktis. Vai uz galviņām sadalītā peļņa bija SAMĒROJAMA ar šā koncerta honorāra/ieguldītā darba attiecību? Būtu labi, ja visādi citādi dzidrais un atvērtais Jānis Š. varētu atbildēt kaut vai sev pašam, lai saprastu, cik vērtīgu dāvanu ir pasniedzis Latvijai.

+6
-2
Atbildēt

1

    Zenta > traductrice 11.12.2018. 10.18

    Instrumenti koncerts bija lielisks – kā gudra, jūtīga saruna vairāk kā 2 stundu garumā! Patiešām, “vidējam” cilvēkam šķiet, ka nodziedāt vai nospēlēt, vai uzrakstīt vai uzgleznot ir zināma izklaide, par ko saņem naudu. Tas ir DARBS, tāpat kā jebkura cita profesija, interesanti, kāpēc sabiedrība nekādi nesaprot, ka arī radošie cilvēki ir nodokļu maksātāji un sabiedrības daļa un arī viņiem ir savas tiesības, nevis tikai publiski apvainojami cilvēki….tad, kad ir labi, mēs slavējam, bet tad, kad, pasarg, dies, kaut kas nav izdevies tieši tā, lai apmierinātu (es uzsveru šo patērētāja attieksmi pret jebkuru, bet jo īpaši skatuves mākslinieku) patērētāju – publiku, tad mēs varam visu savu neapmierinātību izgāzt publiski zākājot un būt lieli eksperti….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 10.12.2018. 12.22

Paldies, Jāni, par Tavu spēcīgo garīgo enerģiju un drosmi, kuras vadīts uzņēmies šo skaisto misiju
——————–
Vai IRša redakcijai tiešām nebija kauns publicēt šo liekulīgo penteri? Jēzus Maria ! :) Nomirt var no smiekliem… :)

+5
-3
Atbildēt

0

zanE. 10.12.2018. 11.26

…reti nākas lasīt tādu savārstījumu , lai neteiktu vēl skarbākus vārdus….kundzei tik ļoti gribējās(palūdza?) aizstāvēt Šipkēvicu, ka savā aizstāvības runā neapjauta – kā nonāca līdz vainīgā atrašanai un viņas ieskatā tā ir… Latvija….
– “Un, mēs visi kopā piedosim savai mīļai Latvijai, ka mūsu atjaunotās neatkarības sākuma gados pašos pamatos izkropļotā pensiju, algu un citu atlīdzību sistēma pēcpadomju Latvijas cilvēkiem neļāva attīstīties tādas brīvības izpratnē, kur pieļaujama uzskatu un atalgojumu daudzveidība.” ….
– ” Piedosim savai mīļai Latvijai, ka mūsu atjaunotās neatkarības sākuma gados piedzīvojām “īstu” mantkārību, izmērāmu neskaitāmos lembergos un šķēlēs, atalgojumu daudzveidību piedzīvojot dramatiskās apokaliptiskās izpausmēs, tautai piešķirot vien bezspēcības apliecības ar vaimanu zīmogu.”….
– “Piedosim savai mīļai Latvijai, ka vēl aizvien dažkārt esam gatavi mīlēt vien “sevi un savu tuvāko” un pēc šīs mērauklas arī reizēm redzam visu pasauli kā greizā spogulī, nepamanot skaudības nomocītus, tīšus naida kurinātājus savā vidū, un, turpinot kopt vaimanoloģiju, pazaudējam savas domas patstāvību un skaidrību.”…..
– “Piedosim, jo zinām, ka mūsu mīļajā Latvijā dzīvo, aug un katru dienu mīlestībā piedzimst cilvēki, kas rūpīgi un atbildīgi kopj savu personīgo brīvību un savus mīlestības avotus – gan pacietīgi meklējot un izkopjot savu sirds piepildījumu tā izpausmēs ģimenē un arodā, gan nesavtīgi palīdzot citiem, kas varbūt nemaz nav “paši tuvākie”.”….

….uh, ļaunā Latvija, kas šķīstās un nevainīgās dvēseles sakropļojusi un tāpēc par pāri darījumu viņai piedosim….mūs tiešām mudina piedod?….Latvijai?….Latvija ir pāri darītāja?…
….kundze lūdz piedot Latvijai par Šipkēvica sakropļoto dvēseli, kurš goda lietu – muzicēt valsts svētku pasākumā uzskata par labu peļņas avotu…vai tā nav sakropļota dvēsele?….jo daudzi, ai, cik daudzi būtu bijuši laimīgi šādā brīdī kāpt uz skatuves, lai dziedātu, lasītu dzeju un to dāvātu Latvijai….ne visiem pirksta pakustināšana saistās ar labu (un arī vieglu) peļņu…joprojām pastāv tāds jēdziens kā GODS…..
…vai Latvija – brīnišķīgā vieta uz planētas Zeme un mūsu mājas – ir vainīga pie cilvēku alkatības, bezgoda, mankārības un pazaudētās kauna sajūtas?….aicinājums piedot Latvijai, kas no vēstules satura kļuvusi par pāri darītāju – ir vēl viens apliecinājums tam, cik deformēta ir cilvēka apziņa, vainīgos meklējot citos un nespējot atzīt savas kļūdas….

+11
-2
Atbildēt

2

    Sskaisle > zanE 10.12.2018. 11.50

    Zane, esi sveicināta, protams, bet – tam ko Tu raksti es piekrītu par 101 procentu, papildinu ….

    es atceros, ka tad , kad lembergam izvirzīja apsūdzības pēc “smagiem kriminālpantiem” – LTVPanorāmā rādīja kādu sirmu kundzi, kura sauca – rokas nost no Lemberga, ka viņa
    iešot cietumā Lemberga vietā- ka labāks kungs par lembergu nav iedomājams un ka tikai ļaundari uzbrūk viņas labvēlim – lieki teikt, ka tā kundze nosacīti bija kundze – īstenībā – nabadzigs, nekopts , toties attiecigi nomanipulēts cilvēcinš un dziļi simboliski – tāda manās acīs ir latviešu tautas lielākā daļa – nodzīti, nozombēti nabagi

    tādas gudras, smukas, lepnas kundzes kuru viedoklis ir pamatots, argumentēts, kurā vērts ieklausīties – cik tad mums ir tādu dāmu ?

    Nesen bija Pretkorupcijas diena – ASV vēstniece teica – korupcijai ir upuri – tā ir – mēs visa sabiedriba esam korupcjas upuri – tā ir kā vēzis ar mestastāzēm – dziļi iesūcies arī kultūrā – diemžēl

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE 10.12.2018. 12.27

    mūsu atjaunotās neatkarības sākuma gados piedzīvojām “īstu” mantkārību, izmērāmu neskaitāmos lembergos un šķēlēs
    ——————–
    Kāpēc ne laventos, savickos, haritonovos, krasovickos, meļņikos un fiļos?

    +4
    -1
    Atbildēt

    2

    QAnon > andrejs 10.12.2018. 13.09

    Tāpēc, ka tie IR ķengu pasūtītājiem: Vienotībai, Jaunai Komparķijai un Par(OIK), ir sociāli tuvie.
    Haritonova vietā labāk liec LC, kas kopā ar padumjo miļiciju, padumjo prokuratūru un padumjo tiesu panāca, ka Latvijas krimināla kase, kas glabājās pie vēlāk Amsterdamā nošautā, Baluļa, nonāca Maskavā pie “Solncevas brigādēm”, saimniekus: Raigorocki, Laventu un Ļeskovu, kas, loģiski bija arī tā laika “Dienas” saimnieki.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    tonijs > andrejs 11.12.2018. 22.01

    Kāpēc ne Lūšos, Krūmos, Bērziņos un Parādniekos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 10.12.2018. 11.20

pprotams, ka Silinas kundzei ir tiesības uz savu viedokli un es to respektēju

bet arī man ir tiesības uz savu viedokli un tas ir absolūti pretējs Siliņas viedoklim

– pirmkārt, jau par pašu ideju – tā bija un ir ļauna – aukstumā un vējā, sabiedriskā transporta pavadījumā rīkot koncertu, es vēl saprastu, ja varētu līdzi dejot un līdzi dziedāt – bet jau pati vietas un laika izvēle manuprāt, bija kā vēstījums – nu šis ir koncerts nabagiem – saku vēlreiz – n ebija tur tai koncertā neviens pats smalko aprindu un varas elites cilvēks –

– otrkārt, mani mulsināja un mani satrieca, ka uz skatuves mīlestības dziesmas dziedāja bērni un pieaugušie bērnu balsīs – es tā arī draugam teicu – nikna, jo nosalusi, bet tad vēl tie bērni – es teicu – klau šis kādiem pedofīliem tomēr domāts – ejam prom – un aizgājām – saka jau , ka pedofīli arī ir cilvēki un viņiem tāpat ir mīlestības jūtas, bet nu man tas nav un nebija pieņemams

-nu un treškārt, – kad es uzzināju, ka viss šis pasākums bija zelta vērtē – ka pār šo jānīti nolijis zelta lietus – nu tad , kā saka spundei gals vaļā – kārtējā apzagšanās uz mūsu visu rēķina

kauns, žēlums, bezcerība un skumjas – viss, kas man no šī koncerta paliks prātā
– kā ar Gaismas rakstiem šo korupcijas, negodīgas konkurences utt. gadu iesākām – tā jaunie cilvēki šo tradīciju ar šo koncertu kā saka ar uzviju pabeidza –

nezinu, nezinu vai spēsim to novērst – un jaunajā gadā sākt jaunu dzīvi – godīgāku un taisnīgāku

+7
-2
Atbildēt

2

    Zenta > Drosma 11.12.2018. 10.07

    Mēs esam dažādi. Mums uz to ir tiesības. Bet mums ir jāmācās redzēt dziļāk un domāt dziļāk, nevis “patīk-nepatīk” līmenī.
    Katrs psihologs jums pastāstīs seno un neapstrīdamo patiesību – cilvēks ir pats sev spogulis – kā viņš redz pasauli, tāda pasaule arī viņam rādās. Ja viņš redz pasauli ļaunu, tad viņu piesaistīs viss ļaunums un labais netiks ieraudzīts. Ja viņš redz pasauli labu, tad viņu piesaistīs viss labais un ļaunums netiks ieraudzīts. Ja viņa gaume un domas nesakrīt, tad tās citas “nepareizas”….Vēl var redzēt abus, daudzus viedokļus un iedziļināties. Elementāra cieņa.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Zenta 11.12.2018. 14.21

    zenta – man šito nestāsti un nesludini – gļēvulību un bezatbildību paslēptu zem dziļas domas maskas – Labajam ir jāpalīdz piedzimt un augt un nostiprināties un to es cenšos darīt –

    es gribu redzēt kā tu ēd kūku un piedzer kafeju zinot, ka šai brīdī tepat Rīgā ir nevis viens bet vismaz 101 bērns , kurš nav siltu ēdienu vispār ēdis –

    šito viltus pravieši – pa biksēm tādiem – ar kadiķi

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    andrejs > Drosma 11.12.2018. 17.27

    Es gribu redzēt kā tu braukā eksotiskos ārzemju komandējumos, zinot, ka šai brīdī Rīgā palikuši nevis viens, bet vismaz 101 bērns, kurš nav siltu ēdienu vispār ēdis, Kremļa klukste kladzinošā.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 11.12.2018. 17.37

    brauc līdzi – tad redzēsi – jaunajā gadā pošos

    kas attiecas uz bērniem – tad es katru mēnesi vienu septīto daļu no savas algas ziedoju vienam konkrētam bērnam – nu jau gan jaunietim – un vēl atbalstu ar ko varu – tā kā zini – es ēdu un dzeru droši – man nekas nesprūst

    kur tad NA parādniekam uzdāvinātie 2 milj bērnu glābšanai – gribi parunāt par to – kur un kā tie iztērēti – naciķu maukas bērns tu sasodītais – nepatīk, ka partijas korumpantus kustina – skaidrs ka nepatīk – kurš to nezin ka sivens kliedz ja šo no siles rauj nost

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Drosma 11.12.2018. 20.35

    Pat tev nodzītai kroplei, kura dēļ nedabūšanas sajukusi prātā, tik daudz vajadzētu saprast, ka ja kaut kas būtu pielipis pie nagiem, Korena rokaspuiša, Kazlovska kantoris, kas uz paskvilu un safabricētu apsūdzību pamata iemanījās noturēt 8 mēnešus apcietinājumā Sprūda kungu, patriotu Parādnieka kungu būtu sapūdējis cietuma.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    tonijs > Drosma 11.12.2018. 22.08

    Nu rīdziniekiem jau būt grēks žēloties par simtgades pasākumiem, jo tie bija daudz un dažādi. Es dzīvoju laukos un TV noskatījos tikai svētku salūtu 18.novembrī, tas arī viss.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam