Mītu jūra

97

Komentāri (97)

kolpants 03.10.2018. 15.51

В случае Латвии беженцам нужно доработать регулу о защите данных! Чтобы согласно закону с ними в магазинах могли сразу по-английски говорить!
http://rus.delfi.lv/news/daily/latvia/komissiya-sejma-s-mestnymi-zhitelyami-rabotnik-imeet-pravo-govorit-tolko-po-latyshski.d?id=50453529
А то ведь будут вначале на латышском общаться

И туристам сразу в аэропорту и на границе должны выдавать некий опознавательный знак типа “Im not Latvian citizen or alien, you can speak English, Russian etc”

0
0
Atbildēt

1

    kolpants > kolpants 03.10.2018. 15.53

    Тут же решение пополнения бюджета-в Даугавпилс отправить десант языковой полиции.
    Ох они там урожай штрафов соберут, когда продавщица своему русскому соседу по дому на кассе скажет что-то на русском!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > kolpants 03.10.2018. 16.30

    А вообще молодцы, конечно!
    Прям программа поддержки избирателя ЦС и Жданок) Пару процентов точно добавили, за счет тех русских, которые еще сидели думали “идти, не идти, а может угомонятся. раз продавили уже школьную реформу и запрет русского в Вузах”, но тут уже считай контрольный выстрел.
    Недавно одна девушка в комментариях к статье на портале о моей фразе “скоро запретят говорить между собой на русском” высказалась в духе “не буду комментировать ваши эмоции”. Какие тут эмоции? Это же уже факт-уже в публичной сфере практически запрещено русскому говорить с русским на латышском. То есть стоящий сзади в очереди правильный латыш будет иметь полное право тут же в мобильной аппликации послать сигнал о нарушении-продавец говорил по-русски, не убедившись, что это турист.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 02.10.2018. 17.36

un tomēr – lūk – nezinu, cik no jums lasa to, ko es šeit iekopēju

bet nu piemēram, šeit sīriešu bēglis pēc 3 gadiem Vācijā , apgalvo, ka viņaprāt Vācijā tāpat kā Sirijā pastāv brīvās domas aizliegums. Un konkrēti – viņaprāt, šis brīvās domas aizliegums tiek balstīts politkorektumā.

Ka politkorekti ir būt tādam kā mūsu Tonijam – raudāt par bēgļiem un atbalstīt bēgļus, skaidri apzinoties visas netaisnības kas ar to saistās un no kācieš gan bēgļi, gan tie, uz kuru rēķina viņi tiek uzņemti

https://www.cicero.de/innenpolitik/asylpolitik-fluechtlinge-majd-abboud-merkel-afd-islam-terror-syrien

+2
0
Atbildēt

2

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 21.02

    Tavu loģiku (bēgļi cieš no bēgļu aizstāvības?) nesapratu, bet sižetu noskatīšos.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 03.10.2018. 09.26

    nē – tā nav mana loģika – tā ir īstenība –

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 03.10.2018. 09.28

    un tev jau neprasa atdoties, tikai padoties un saprast, ka bēgļu politika patiesībā ir cilvēktirzniecība ar valsts iesaisti kontrabandā , ar cilvēku kontrabandas atbalstīšanu

    nu saucam lietas vārdos , Tonij, saņem drosmi

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 03.10.2018. 09.44

    Latvieši nepadodas!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 03.10.2018. 10.21

    meli, Tonij, padodas un kā vēl … melis melis un vēlreiz melis Tu esi, Tonij – ko darīt, nezinu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 03.10.2018. 13.40

    Vācijā vienojas par jaunu imigrācijas likumu
    Vācija atplestām rokām sagaidīs labi izglītotus ārzemniekus, bet nabadzīgiem un neizglītotiem cilvēkiem no trešajām valstīm būs grūtāk ieceļot federatīvajā republikā. To paredz jaunā imigrācijas politika, par ko ir vienojusies kancleres Angelas Merkeles vadītā konservatīvo un sociāldemokrātu koalīcija. Tas gan nenozīmējot, ka Vācija pagriezīs muguru patvēruma meklētājiem, kas bēg no kara vai vajāšanas savā izcelsmes valstī.
    https://www.diena.lv/raksts/pasaule/eiropa/vacija-vienojas-par-jaunu-imigracijas-likumu-14206115

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 03.10.2018. 13.59

    Ну мы примерно на это и рассчитываем. Что более квалифицированных примут без проблем.
    Английский или немецкий выучим подучим. А принять немецкость вроде там не требуют, не будут требовать принять немецкую социальную память и т.д.

    Мы- это как минимум наша семья. И пока еще в бОльших раздумьях еще пара семей знакомых оккупантов

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > kolpants 03.10.2018. 14.02

    О, кстати, избиратели НО будут в восторге от нашего решения-мы же так внесем вклад в выполнение предвыборного обещания НО о повышении удельного веса латышей в Латвии)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Lakijs 02.10.2018. 16.04

Partijas KPV LV līderis, 12. Saeimas deputāts Artuss Kaimiņš šomēnes nācis klajā ar paziņojumu, ka atbalsta viendzimuma laulības. Kaimiņš, kurš līdz šim par šo jautājumu nebija skaļi izteicies, atzina, ka gadījumā, ja būtu gaidāms referendums, viņš balsotu par viendzimuma laulību legalizāciju Latvijā.
https://www.facebook.com/114555055909276/videos/1124861564335941/

+1
0
Atbildēt

1

    tonijs > Jānis Lakijs 02.10.2018. 16.06

    Paldies par informāciju. Tā kā neesi pievienojis savu komentāru, acīmredzot arī tu atbalsti viendzimuma laulības.

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    Jānis Lakijs > tonijs 02.10.2018. 16.31

    Jā, ko gan citu tu vēl vari teikt. Izsaku līdzjūtību :D

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Jānis Lakijs 02.10.2018. 16.39

    Par to, ka man jālasa tavi komentāri? Paldies!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 02.10.2018. 15.10

starp citu – Tonij, par Latvijas vēstniecību Ēgiptē jau nu tev vajadzēja zināt – tā ir kārtējā Latvijas valsts varas elites uzdzīvošana uz nabagu rekinu – uz ballīti Ēgiptē bija uzaicināti dārgākie šefpavāri un mūziķi un smalkākie latvieši ….

tā kā – Vienotības vadītājs Rinkeivčs jau arī rullē , protams. Mums stāsta par demokrātiju, kamēŗ paša ministrija uzvedas kā mafija – tas AP raidījums ….

+3
-1
Atbildēt

2

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 15.15

    Kā lai es zinu, ja mani neviens uz to ballīti neaicināja un smalko aprindu hroniku es nelasu? Pabeidz teikumu – ko tas AP (Augstākās padomes?) raidījums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 15.35

    bija aizliegtais paņemiens – kā saka – zaļo zemnieku un lembja specpasūtījums – kā Latvijas vēstniecības neievēro liikmus – piemēram, uzraksta, ka tāda un tāda firma par cik tur tūkstošiem remontu veikusi – vēstniecībā, bet tā firma neko nezin, ka tāds darbs vispār būt veikts – nē – tas raidījums jānoskatās – baigi skumji palika, ka tā …

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 02.10.2018. 16.48

    Но теперь знаешь. И что считаешь по этому поводу?

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 02.10.2018. 20.47

    Ka likumu pārkāpt ir slikti un ka vainīgajiem jāsaņem sods. Vairāk neko nevaru pateikt, jo neesmu noskatījies to raidījumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 03.10.2018. 09.36

    Но за Единство будешь голосовать? Министр же из Единства, он отвечает за происходящее. Кстати, портал пиетиек сколько раз уже просил дать данные по доплатам в МИДе-даже до суда дело дошло. Ведь не секрет, что во многих министерствах процветают различные доплаты. Поэтому зарплата вроде как и так себе..Но с различными доплатами уже и не так плохо..
    Уж не говоря о канцелярии президента..

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 03.10.2018. 09.46

    Par Vienotību balsoju agrāk, šoreiz par JKP.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 03.10.2018. 09.59

    С надеждой, что хуже уже не будет, а вдруг у этих получится?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 03.10.2018. 10.09

    Es ne tikai ceru, – es Strīķei un Bordānam arī ticu, ņemot vērā viņu iepriekšējo darbību.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 03.10.2018. 10.16

    и ее ответу после невозбуждения дела против Римшевица и Мартинсона тоже?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 03.10.2018. 10.45

    Jā!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 03.10.2018. 10.47

    Больше похоже на голос отчаяния) Типа меньшее зло из других.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Lakijs > Dusma 02.10.2018. 15.15

    Vai tad “tonijs” ir no smalkākajiem latviešiem, ka viņam tādas lietas jāzina?
    Viņš jau tikai asociētais anarhists… :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 02.10.2018. 14.58

Tonij, man ļoti žēl. bet es tev nekādi nepiekrītu nevienā pat pusjautājumā.

Bēgļi ir negodīgs bizness – par 101% tāds pats kā narkotikas un ieroču tirdzniecība.

Mums Latvijā jau augustā beidzās kvotas izmeklējumiem, mums ir padziļinajusies nabadzība, beztiesiskums, bet kādam nav kauna mūs kaunināt par ksenofobiju

vai ma jāmīl tās pedikīrētās un manikīrētās “bēgles” – kuras sapucētas un uzkrāsotas pozē žurnāliem ? Kur ir tās bēgļu dāmas no IR vāka ?

Merkele ir Hitlers nr 2 ja Hitlers iznīcināja ebrejus ar domu, lai vācieši būtu laimīgi, tad merkele iznīcina vāciešus ar domu, lai “bēgļi ” būtu laimīgi.

Šādu vācijas politiku es ļoti ļoti asi nosodu. Šobrīd par NA nebalsošu, bet ja nākamo 4 gadu laikā uz Latviju arī attieksies bandītu organizētā cilvēktirdzniecība – protams, ka balsošu , pati iestāšos un aktīvi darbošos antiimigrācijas partijā.
vahamurkas un altinuildizus vispirms nolikšu pie vietas un tad , kā vien pratīšu cīnīšos p ret mūsu = t.i. latviešu genocīdu

+3
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 15.02

    Dusma, man arī ļoti žēl, bet tad Tu man par sievu nederēsi. Man vajag tādu, kas piekrīt vismaz 51% manis teiktā. Cieti.

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 15.07

    jā – vardarbību ģimenē mums nevajag, tas tiesa , es arī nevaru visu laiku uz visām pusēm sisties – majās man tomēr vajag mieru,sapratni, mīlestību

    kad šogad maijā atbraucu no Frnakfurtes – uzzināju, ka tā ir pirmā vāc pilsēta, kur imigranti jau ir krietni vairāk kā vietējie …..

    tā ir Vācijas islamizācija un man tas nekādā gadījumā nešķiet labi

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Lakijs 02.10.2018. 14.44

Pat “tonija” reklamētā Jaunā Konservatīvā partija nupat cenšas pielaizīties tagadējai Polijas valdošajai partijai Prawo i Sprawiedliwość :)
https://twitter.com/konservativie/status/1045264258295091200
Starp citu, tur, Bordāna tvītā, ir kļūda. Rišards Terleckis ir Polijas Parlamenta apakšpalātas (Seima) priekšsēdētāja vietnieks (Wicemarszałek Sejmu) un partijas Prawo i Sprawiedliwość Seima frakcijas vadītājs.
Seima priekšsēdētājs jeb spīkers (Marszałek Sejmu) ir Mareks Kuchciņskis.

+3
0
Atbildēt

1

    tonijs > Jānis Lakijs 02.10.2018. 14.47

    Tu taču izlasīji Umbraško jautājumu zem tvīta un Konservatīvo atbildi?

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Jānis Lakijs > tonijs 02.10.2018. 15.11

    Ričards Umbraško
    Sep 27
    Replying to @konservativie @io7246 and
    vai atbalstāt arī PiS autoritāro varu Polijā? uzvaras gadījumā vēlaties pārņemt apgabaltiesas, Augstāko tiesu un Satversmes tiesu savā varā, kontrolēt privātos un sabiedriskos medijus?

    Konservativie
    ‏ @konservativie
    Sep 30
    Mēs nemaz neesam lepni, ka 1934.gada 15.maijā Kārlis Ulmanis, pārkāpjot Satversmi, šo Latvijas demokrātijas periodu izbeidza un valstī ieviesa autoritārismu. Demokrātijas pastāvēšanai nepieciešama politiskās domas dažādība.
    ===
    IMHO tipiska izvairīšanās no atbildes.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Lakijs 02.10.2018. 13.06

“tonijs” raksta: “Āfrikas valstīs nav Latvijas diplomātisko pārstāvniecību.”
Meli. Latvijas vēstniecība ir Āfrikas valstī Ēģiptē.
Vēl “tonijs” raksta: “mēs joprojām daudz vairāk saņemam no ES nekā iemaksājam”
Taisnība, bet…
2016. gadā Latvijas iemaksas Eiropas Savienības (ES) budžetā veidoja 252,8 milj. EUR.
Latvijas iemaksātais apjoms bija 1,01% no Latvijas 2016.gada IKP. Uz katru iemaksāto EUR Latvija 2016. gadā no ES fondiem saņēma 2,90 EUR.
Tikmēr, piemēram, Luksemburga, kuras iemaksātais apjoms bija 0,62% no tās 2016.gada IKP, uz katru 2016. gadā ES budžetā iemaksāto EUR saņēma atpakaļ 5,40 EUR.
/Dati no Latvijas EM saita/

+5
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Jānis Lakijs 02.10.2018. 13.21

    Re kā tu mani pieķēri melos. Izrādās, ka no 54 Āfrikas valstīm vienā tomēr ir LV pārstāvniecība. Ilgi meklēji? Nu prieks par Luksemburgu! Ko tad mums – tagad bļaut, ka mums nedod vairāk ES naudas, lai vairāk to varētu nozagt? Mums nedrīkst dot vairāk ES naudas, jo liela daļa tiek vienkārši nozagta un sadalīta, īstenojot mākslīgi sadārdzinātus projektus. http://www.db.lv/atteli/articles/2017/09/466491__59ba23232c49c.jpg?source=/466491

    0
    -5
    Atbildēt

    4

    Jānis Lakijs > tonijs 02.10.2018. 13.27

    Protams, zog tikai Latvijā. Kaimiņa dziesma.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > tonijs 02.10.2018. 13.35

    Varbūt,ka nēģeri baidās no Nīlas krokodiliem,tāpēc neiet uz Ēģipti,bet nedrošās laiviņās brauc pāri Vidusjūrai.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 02.10.2018. 14.25

    Ну это же не повод сейчас вообще никому не давать фонды! Наладьте систему контроля! Зачем вместе с водой теперь ребенка выплескивать?
    Тем более “воруют” по разному
    Есть чистый криминал-построили завод, которого через год никто найти не может или уже банкрот.
    А есть не так все плохо-когда покупают станок с завышением, но на завышение не машину боссу покупают, а комплект запасных частей или еще оборудование. Вроде и неправильно. А как иначе конкурировать с “честным” западным производителем, у которого есть скрытые механизмы поддержки? Например, в Германии при экспорте продукции могут вначале дать льготный кредит заводу, а потом просто часть кредита списать..Формально никакой поддержки из фондов. А по сути такая же поддержка.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 02.10.2018. 23.06

    Dombrovska Latvijā tomēr zog mazāk, nekā viņa patrona un zilā draudziņa, Junkera, Luksemburgā. Projekti pie mums tiek sadārdzināti līdz par divas reizes, tāpēc, ka Vienotības saimniekiem, čekistiem: “Skonto būve” un “Binders” ir valsts pasūtījumu monopols.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 02.10.2018. 12.00

Otrkārt, tiek apgalvots, ka valstij pirmām kārtām ir jāpalīdz saviem iedzīvotājiem, bet bēgļi ir svešinieki, tāpēc viņiem šāds atbalsts nepienākas. +++ Romas pāvests Francisks, viesojoties Latvijā, bēgļu jautājumu kontekstā teica, ka Latvijā viņš ir sajutis vēlmi palīdzēt šīs visas Eiropas problēmas risināšanā, bet, viņš turpināja sakot, ka tas ir jādara savu iespēju robežās, ar tādu apdomu, lai Latvijas sabiedrība spētu šos bēgļus integrēt. Vēl pāvests Francisks uzsvēra, ka latviešiem ir jāsargā un jākopj sava identitāte, mēs nedrīkstam to pazaudēt. Izskatās, ka Romas pāvests labāk orientējas šodienas Latvijā valdošajos procesos par Melbikša kungu un par to nav ko brīnīties, Melnbikša kungs ir nākotnes nesējs Latvijai :)) Kas attiecas uz bēgļu problēmu kopumā, tad eiropiešiem ir jāuzdod sev jautājums – vai Eiropa var sevī integrēt visu Āfriku un Tuvos Austrumus, saglabājot savu identitāti. Ja nē, tad pēdējais laiks ir pārskatīt to starptautisko dokumentu virkni uz kuriem šeit atsaucas Melnbikša kungs.

+6
-1
Atbildēt

2

    QAnon > rinķī apkārt 02.10.2018. 12.07

    Ne Āfrika, ne Tuvie austrumi, ne Aziopa netaisās Eiropā integrēties, bet gan izplatīt savas viduslaiku parašas, tumsonību un cūcisko dzīves veidu un izrādīt agresiju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > altinyildiz 02.10.2018. 12.36

    Tad no kurienes tu īsti esi – no Āfrikas, Tuvajiem austrumiem vai Aziopas?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    tonijs > rinķī apkārt 02.10.2018. 12.40

    RA demagoģiski jautāja: eiropiešiem ir jāuzdod sev jautājums – vai Eiropa var sevī integrēt visu Āfriku un Tuvos Austrumus, saglabājot savu identitāti.
    ………….
    Kāpēc visu? Visi Āfrikas un TA iedzīvotāji nav un nekad nebūs bēgļi. Bēgļi ir tikai niecīga daļa no visiem viņu iedzīvotājiem, un tos Eiropa var integrēt. Jāmeklē risinājumi problēmas cēlonim – lai samazinātu šādu bēgļu daudzumu, lai Āfrikā un TA nebūtu karu un uzlabotos cilvēku dzīves līmenis. Lūk, par ko būtu vairāk jārunā.

    0
    -6
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 12.51

    meli – Tonij, kā tev nav kauna

    Paskaties, kas notiek Berlīnē, kas notiek Minhenē – elle un indija – tie ir bēgļi, kuri ir izpirkuši visus nekustamos īpašumus un vietējie nav vairs spējīgi apmaksāt elementāri pieticīgāko dzivesvietu?

    Kāpēc nevar būt tā, ka ja Vācijas valsts un tauta ir gatavas uzņemt un uzturēt imigrantus – lai notiek – tas ir viņu lemums , bet kāpēc vācieši terorizē citas valstis un būtībā iznīcina ES , uzspiežot šos ekonomiskos bēgļus citām ES dalībvalstīm ?

    Tikko atkal bija info – katrs bēglis par savu pārvešanu maksā 2000 eur tai mafijai, kura līdz tam tirgoja tikai narkotikas un ieročus – kāpēc man šos vieglas dzīves tīkotājus liek saukt par bēgļiem ? Namībijā nav kas strādā – tur nav sociālā sistēma, kas nodrošina pabalstus, tur katrs kumoss jānoplena – kāpēc uz turieni nebēg bēgļi

    Melu prese – melu prese un melu sabiedrība, pirmie atbildīgie par visu populistu un diktaroru nākšanas pie varas

    Pēc tam kad tiem melno imigrantu pūļiem nebūs ko maksāt – tad sāksies nekontrolētas šaušanas un kaušanas –

    jā šoien pie atbildības sauc repši, tad tieši tā pie atbildības jāsauc visi politiķi , kuri bez sabiedrības atbalsta veda iekšā un tirgojās ar imigrantiem

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Dusma 02.10.2018. 13.07

    Nepatīk džihada pabalsti migranti, teroristi un izvarotāji, ir jāatbalsta nacisti, bet pagaidām, kamēr nacisti vēl nekandidē, vismaz tos, kuru rokas nav līdz elkoņiem ar latviešu asinīm, latviskās NA un ZZS.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > tonijs 02.10.2018. 13.05

    tonijs Piekrītu tonij, ir jāmeklē risinājumi lai likvidētu cēloni uz vietām. Un kā pierāda prakse, tad mijardos reiķināma “humānā palīdzība”, kuru ES valstis ir sūtījušas šai “pasaules malai”, nepalīdz. Tādā gadījumā ir jāmeklē cits ceļš, tāda ir to gudro atbildība, kura pārvalda šobrīd ES. Bet nav jāveicina cilvēku kontrabanda ar kuru nodarbojas “glābēji”

    Kurš no mums abiem ir lielāks demagogs, tas vēl jāizmēra :) Tu saki niecīga daļa bēgļu nāk un Eiropu, es praksē redzu, kā pilsēta, kurā dzīvoju, pamazām pārkrāsojas, kļūst tumāšāka. Vakaros, kad braucu cauri pilsētas centram, redzu tikai bēgļus, kuri tusē krastmalā, neviena vācieša un tas ir tikai sākums no tās mazās daļas, kuru Tu pareģo : ) Teoretizēt, sēžot pie datora savā pilsētā, jeb ciemā, vai pat viensētā, tas laikam ir iedvesmojoši, bet gribētu Tevi redzēt to cilvēku ādā, kuri ikdienā saskaras ar šim bēgļu problēmām. Vari sevi iedomāties kā iedzimto, jeb vietējo kādā no “karstajiem” bēgļu punktiem Eiropā ?

    +4
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > rinķī apkārt 02.10.2018. 13.20

    Kaut kāda greizo spoguļi karaļvalsts. Par vienu fiktīvu laulību, kuras rezultātā Eiropā nonāk viens maurs, liek cietumā, bet velkomisti, nevalstiskās organizācijas, visādi melbikši, kuri no Lībijas krastiem ar kuģiem uz Eiropu transportē simtiem melnādaiņu, tā vietā lai tos kopā ar visiem interventiem izģērbtu un pārmestu pāri bortam jūras vidū, tiek slavināti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > rinķī apkārt 02.10.2018. 13.27

    Nu tad brauc mājās – ko mokies. Latvijā bēgļus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt un viņu skaits nepalielinās. Man manā ciemā un viensētā ir labi. Kāpēc man jāiedomājas kaut kāds šausmas? Kāda ir kopējā statistika, ja salīdzina noziegumus – cik izdarījuši vietēji un cik bēgļi?

    0
    -6
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 02.10.2018. 14.40

    Nu tad brauc mājās – ko mokies.

    Ну мало ли у него на самом деле корни из русской интеллигенции. У лучших представителей русской интеллигенции тоже была мода- родину издали любить, переживая о судьбинушке нелегкой России -матушки на немецких и французских курортах).

    Хотя у латышской иммиграции похожие переживания. Пару лет назад очень сокрушались, что какой-то российский миллионер купил усадьбу памятник архитектуры, решил его отреставрировать ( и очевидно, гнездо ГРУ сделать). Почему сами не купили, хотя у многих вполне хорошее себе финансовое положение-непонятно!
    Сделали бы фонд, наняли честного управляющего, который бы выбирал памятники, покупал бы, приводил в порядок и передавал бы на общественные нужды. Ан нет..Вся забота о Латвии-матушке только на уровне писем “родина в опасности, русские идут”

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > kolpants 02.10.2018. 14.51

    Vai arī viņš pats Vācijā ir bēglis, kam nepatīk citi bēgļi un kas mūs pamāca neuzņemt bēgļus.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 02.10.2018. 15.03

    Это называется чувство конкуренции. Чем больше приезжих, тем меньше поддержка из бюджета. Хотя тут скорее всего последует возражение “я работаю, плачу в бюджет налоги”. Но зачем поддерживать дружественный Путину режим? Немцы же достаточно лояльно настроены к России. И немецкий бизнес весьма активен в России. Вот будет смешно, если окажется, что место работы риньки-немецкая фирма, которая активно работает с Россией.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > kolpants 02.10.2018. 23.15

    Jo vairāk Latvijā noziedznieku nāciju tā saucamo uzņēmēju, jo lielāki nodokļu parādi sakrājas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > kolpants 02.10.2018. 22.59

    Šaubos gan, kas degradētā bidlomasa, kas 9. maijā Karātavu laukumā rīko cūciskās dzīres, bet savu rašu – parašu mīl tikai no droša attāluma, ir “русская интеллигенция”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 02.10.2018. 13.20

    lai samazinātu šādu bēgļu daudzumu, lai Āfrikā un TA nebūtu karu un uzlabotos cilvēku dzīves līmenis
    формально логично
    Но жителю Африки сейчас проще уехать сразу завтра, и получить хорошие условия, чем у себя дома годами биться над улучшениями.
    Увы, но это человеческая логика искать более легкий путь. Начиная от внутренней эмиграции, когда из деревни едут в город. Потому что работать в офисе с 8 до 17 намного проще, чем тяжело работать на земле. Заканчивая внешней. На которую уже накладывается и политическая ситуация.

    Ну и плюс увы, Европа действительно щедрыми пособиями для первых создала образ “ты приедешь, ничего делать не надо, тебе и платят неплохо, и квартиру дадут”.
    Это же действительно так. Просто, очевидно, Европа идеализировала ситуацию, мол к нам поедут действительно притесняемые, которые захотят влиться в наше дружное демократическое общество. Но увы..

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > kolpants 02.10.2018. 15.55

    tonij, ievelc elpu un nomierinies. Tad, kad Tu satraucies, Tu sāc runāt muļķības :) Tad jau tie vācieši, kuri šobrīd dzīvo Latvijā, arī ir bēgļi :) Mēs abi esam vispirms LR un tad ES pilsoņi, un mums abiem ir ne tik vien tiesības, bet pienākums sekot līdzi tam, kas notiek gan Latvijā, gan ES. Šo sestdien mēs abi vēlēsim LR Saeimu, nākošgad Eiropas parlamentu :) Tāda ir tā situācija ar mums abiem :)

    +2
    0
    Atbildēt

    3

    kolpants > rinķī apkārt 02.10.2018. 16.05

    Я понимаю, что случайно (или подсознание) ответ мне, а не Тонию. Но тут остается повторить только свою мысль-если человек после последних выборов был вне Латвии-автоматическое блокирование права голосования. Почему человек, который платит в бюджет другой страны, живет по законам другой страны, решает, как жить гражданам Латвии, куда тратить деньги-мне непонятно.
    Вернулся жить-нет вопросов, опять принимай участие в выборах, решай, по каким законам жить и как тратить.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > rinķī apkārt 02.10.2018. 16.25

    Nu labi, Tu neesi bēglis, bet ekonomiskais migrants. Saderam, ka JKP dabūs vairāk balsu nekā NA?

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > tonijs 02.10.2018. 16.48

    Cik mēs vien par otru zinām?
    Maz, pavisam maz,
    It kā kopīgus svētkus svinam,
    It kā kopīgas darbadienas,

    Ir tāda dziesmiņa. I. Kalniņa muz., M.Čaklā vārdi, kura stāsta par to, cik ļoti mums patīk runāties par to, par ko nezinām, bet ok :)

    Tur nav ko derēt, protams, ka JKP saņems vairāk balsu par NA. Latvijas vēlētāju liela daļa vēl joprojām medī laimes lāci :) Taču nesaprotu, par ko Tu tā priecājies :) Abas šīs partijas tiks Saeimā, abām šīm partijām programmas praktiski identiskas un cik nu es esmu lasījis Tavus komentārus, tad JKP jau nu gan nav Tavi ideiskie domu biedri :). Ja ceri, ka Strīķe izkvēpinās oligarhus uc zagļus, es tikai priecātos par to, bet neko dižu viņa neizdarīs. Loskutovs arī nāca no KNAB. Kad Kalvītis Loskutovu nogāza, tauta gandrīz vai izgāja ielās, bet , kā redzi – nekas tāds graujošs Loskutova izpildijumā Saeimā nav paveikts. Droši vien viņš apzinīgi darīja savu deputāta darbu, līdzīgi kā daudzi citi viņa kolēģi un es priecāšos, ja viņš tiks ievēlēts arī šajā Saeimā, bet tas arī ir viss.

    +1
    0
    Atbildēt

    3

    kolpants > rinķī apkārt 02.10.2018. 16.50

    Еще смешнее будет, когда JKP будет в одной коалиции с НО, про которых они потрясали распечатками с банковских счетов.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 02.10.2018. 17.05

    Ar to var būt problēmas, bet vecā koalīcija vairs nesanāks, jo Vienotība var pat netikt Saeimā. Vai nu NA nāksies sadzīvot vienā koalīcijā ar JKP, (ZZS+NA+JKP) vai arī JKP vietā koalīcijā ņemt Kaimiņu (ZZS+NA+KPV).

    0
    0
    Atbildēt

    2

    rinķī apkārt > tonijs 02.10.2018. 17.12

    KPV, ja balsis pietiks un viņiem kopā SC iznāks valdošā koalīcija, tad vadonis Gobzems, kopā ar Kaimiņu pasludinās uzvaru. Bet visdrīzāk KPV aizpildīs tukšo Sudrabas NSL “nišu”, un atsēdēs savu četrus gadus 13. Saeimā, lai pēc tam pazustu no redzes loka. Cik ilgi tad Kaimiņš filmēs pa tukšo un citādi izklaidēs publiku :)

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > rinķī apkārt 02.10.2018. 22.43

    Atkal vecā dziesma! Neies latviskās partijas kopā ar staļinistiem – rusistiem. to var izdarīt vienīgi JV, JKP, vai Par(OIK)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 03.10.2018. 09.43

    После массовой истерии “еще чуть-чуть и ЦС будет у власти” рейтинги латышских партий стали расти. Поэтому 99%, что Н.ЕД будет в Сейме и коалиции. Другое дело, что опять будет старая песня через 4 года “ну мы конечно, были против такого решения, но ради коалиции нам пришлось согласиться”.
    Вчера в почтовом ящике обнаружил газету НО. Ух как там пугают, если ЦС будет в коалиции. такой сценарий, как они через пару лет везде своих людей поставят! Прям ощущение, что у ЦС будет более 51% и президент прям уже точно им доверит составление правительства)

    Скорее всего коалиция будет Новое Единство-ZZS NA+JKP, возможно+KPV и скорее всего +PAr. Не зря в PAR нарисовался профессиональный ходок по партиям Пабрик. Что окончательно похоронило имидж ПАР как новой силы, и адекватной для русских.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > rinķī apkārt 02.10.2018. 17.14

    Ir jautājumi, kuros es JKP nepiekrītu, bet balsošu par viņiem tāpēc, ka viņi sola cīnīties par tiesiskumu un pret korupciju, ko es uzskatu par vienu no galvenajām problēmām, kas šobrīd kavē Latvijas attīstību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    3

    rinķī apkārt > tonijs 02.10.2018. 17.29

    tonijs Es tikai priecājos par to, ka balsosi par JKP. Lai kādi būtu Tavi motīvi, mēs abi balsosim par politiskiem spēkiem, kuru ideoloģija balstās uz vieniem un tiem pašiem pamatiem. Kas tik dzīvē nenotiek :) Atliek man novēlēt Tev omulīgu novakari un parunāsim par dzīvi 7 :).

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > rinķī apkārt 02.10.2018. 20.52

    Paldies, Tev tāpat. Jā, svētdien būs, par ko parunāt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 02.10.2018. 22.46

    Esot LC rindās Bordāns lielisko apguva “tiesiskumu” un Strīķe ar Jurašu, sabotējot KNAB darbu, arī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 03.10.2018. 09.48

    И тебя не смущает, как жена Юраша обошла налоги при покупке земли? И ответ Стрике, почему не дала ход делу после прослушки разговоров Римшевица и Мартинсона?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 03.10.2018. 09.39

    Lai gan esmu visai skeptisks par Jutas iespējām kaut ko kardināli mainīt, tomēr salīdzināt viņu ar Loskutovu ir muļķīgi. Loskutovs kļuva populārs un iekļuva saeimā, pateicoties Jutai un nepalika savu pateicību parādā – atbalstīja Strelčenoku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > rinķī apkārt 02.10.2018. 23.17

    Noniecinot latviešus Vācijā un vāciešus Latvijā, Toņka domā, ka tā krievi un nēģeri Eiropā būs vairāk leģitīmi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 02.10.2018. 11.56

ļoti labs raksts TVNET – tas apstiprina manu apgalvojumu par to, ka šābrīža varas meli , negodīgums un netaisnīgums atver durvis, bruģē ceļu vēl lielākiem meliem, vēl lielākam netaisnīgumam.

FB bija foto – ar istabām Muceniekos bēgļu bērniem un ar istabām – mūsu nabagiem ….

melbiksis atkal spēlē vienos vārtos – vainot mūs, ka āfrikā nespēj regulēt dzimstību un novērst korupciju

https://www.tvnet.lv/6418296/saskelta-eiropa-ka-polarizeta-sabiedriba-no-sazverestibas-teorijam-atdzimst-autoritarisms

+2
-1
Atbildēt

3

    QAnon > Dusma 02.10.2018. 12.18

    Tādus melus sen nebiju lasījis. Es ceru, ka poļiem pietiks apņēmības, izdarīt, lai tādi poļu nīdēji nesodīti nevarētu izplatīt melīgus apgalvojumus

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Lakijs > Dusma 02.10.2018. 14.01

    Diezgan smieklīgs tas TVNet amerikāņu raksta atgremojums.
    Kurš vēlas, var lasīt Polijas ziņas angļu valodā šeit
    https://polandinenglish.info/
    un šeit
    https://www.thefirstnews.com/
    No Polijas, nevis no Amerikas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 14.23

    Tiešām labs raksts – saskatīju daudz paralēļu starp poļu PiS un latviešu NA, ko arī raksturo vēlme pēc stingras dūres politikas, ksenofobiski uzskati, citu uzskatu nepieņemšana, agresivitāte, nepotisms, neprofesionālisms un pārākuma izjūta.

    +2
    -4
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > tonijs 02.10.2018. 21.48

    Nūja,nav jau kā mūsu liberāļi,kuri to vien dara,kā pieņem citu uzskatus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 02.10.2018. 23.10

    Pēc stingras latviešu politikas latviešu valstī, tāpat poļiem ir nepieciešama stingra poļu politika Polijā un visādas kuces, poļu nīdējas aplbaumas, nediktētu poļiem, kā jādzīvo.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 02.10.2018. 10.41

starp citu , man bija tāda situācija – nesen
braucu tramvajā – skatos – jauns vīrietis atver somu – tur ierīce – drusku kā tāds radio -ar podziņām un gaismiņām un vadiņiem – es sastingu un nevarēju ne paksutēties , vien domāju, labi, ka stāvu tik tuvu , tad lieta ir droša, kad ies gaisā un vēl pēc mirkļa izdomāju – vismaz bērni ir pie vietas un zārkam nauda iznāks ….
bet man kaut ka nebija nekāda nožēla, drīzāk kaut kāds tāds – nu tad beidzot …
tas vīrietis tur grozīja tās pogas , neviens pakārtējais nereaģēja , tad viņš izvilka austiņas un tai brīdī bija pietura un es izlecu laukā –
tagad domāju, ka tas kāds radioamatieris vai nezinu – dīvaiņu netrūkst , bet cik zīmīgi par mani pašu
teroraktus – iespēju, ka arī mūs agrak vai vēlāk šaus un laidīs gaisā par palīdzību bēgļiem – tas man jau galvā iezombēts tikpat skaidri kā kādreiz kompartijas vadošā loma strādnieku šķiras atbrīvošanā ….

tas ir noziedzīgi pret mums – nu ir …

+1
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 02.10.2018. 10.36

tas pats focus.de jau neko citu vairs neraksta – kā vien – bēgļu radītās nepatikšanas , tas , kā no bēgļiem cieš vienkāršā tauta, bet kā no viņiem iedzīvojas bagātie un ļoti bagātie un kā pieaug AfD – popularitāte un spēks, kas manuprāt, rezultēsies ar pilsoņu karu Vācijā

ANO – neko nerisina – ANO tikai īsteno pasaules valdnieku intereses – bēgļi ir tikai labs jājamzirdziņš ar ko pelnīt un labi dzīvot pašiem ANO darbiniekiem

Žurnālisti – uzrakstiet , cik liela ir alga un kādas ir komandējumu piemaksas melbiksim –
un pajautājiet, kāpēc mlebiksi nezutrauc, ka Latvijā apmēra 40 % iedzīvotāju dzivo uz nabadzibas robežas –
vai mums ir jāuzņemas tas pats posts , ko ir uznēmusies vācieši tikai tapēc ka mlbiksim maksā lielu algu – pigu , neceri – nemūžam !
http://www.delfi.lv/news/arzemes/gribauskaite-ano-generalaja-asambleja-aicina-parvaret-starptautisko-organizaciju-nespeju-risinat-krizes.d?id=50436275

+3
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 02.10.2018. 10.30

manuprāt, melbiksis jau sevi un visu ano un visu bēgļu jautājumu ir tā diskrditējis, tā izgāzies, ka ir jābūt apbrīnojamai nekaunībai nogaidīt, kad noplaks sašutums un tad līst laukā un atkal sludināt

es arī bēgtu bija un ir noziedzīga kampaņa,kura man apliecināja, ka cilvēki, kuri iesaistās it kā bēgļu un it kā glabšanās ir būtībā noziedznieki, kuriem vēl nav uzrkastīti likumi

Kas attiecas uz Latvijas valsti – lūk, vēl viena tēma, kura demonstrē to, ka mums nav demokrātija. Mums – sabiedrībai netiek sniegta pilnvērtīga informācija ne par finanšu plūsmu, ne par pašu bēgļu likteni, ne citu valstu pieredzi – piemēram, to pašu Vāciju, kura aktīvi iesaistījās – it kā bēgļu uzņemšanā.
Tas ir valsts noziegums pret latviešu tautu un šai jautājumā es esmu cietāka par visiem Latvijas naciķiem un viņu kremļa draudziņiem kopā ņemot

Bēgļi – ejiet mājās, es jums neticu.

+2
-1
Atbildēt

0

QAnon 02.10.2018. 10.24

Bez šaubām Melbiksis pirms eksekūcijas ir pelnījis noskatīties, kas notiek ar tā tuviniekiem dziļā, nogribējušos un izsalkušu nēģeru pilnā bedrē nedēļas laikā. Galvu lieku ķīlā, kas tas izdzimtenis, kura sapnis padarīt latviešiem dzīvi nepanesamu, vēl pie sevis nav izmitinājis nevienu nēģeru ģimenīti un Freiberga, Merķele, Makarons, Junkers, Dombrovskis, Tusks, Skandināvijas pederastijas – pedofīlijas apoliģēti un citi negrofīlie kropļi, arī.

+2
-2
Atbildēt

0

kolpants 02.10.2018. 09.38

А почему бы не ввести такое обязательство для мигрантов-ну раз у них есть право, то могут быть и обязательства: ты обязан принять любое предложение по работе, которое тебе выдвинули! И не имеешь права на отказ.
Ну как у нас были т.н. симтлатниеки. Только не превратить это в фарс, когда они без всякого контроля не убирали улицы, а просто утром получали метлы, день сидели курии и вечером их сдавали. Вот тебе объем, сделаешь-получишь и жилье и деньги. Не сделаешь (лень, не хочу, религия не позволяет), ну извини, вот тебе билет в обратную сторону.
Предвидя возражения “вот вы же сами иммигранты оккупанты”. Нравится вам или нет, но фактически мы все трудовые иммигранты, которые приезжали и работали на конкретных заводах. А не сидели в неких лагерях или санаториях и просто получали пособие.

+1
-1
Atbildēt

0

Jānis Lakijs 02.10.2018. 09.23

Melbikša kungs ļoti pareizi raksta:’
“lūgt patvērumu ir iespējams, tikai un vienīgi ierodoties kādas citas valsts teritorijā”
Katrā valstī, arī Āfrikas valstīs, ir Eiropas valstu vēstniecības. Katra tāda vēstniecība ir daļa no attiecīgās Eiropas valsts teritorijas.
Tātad – lai brauc uz galvaspilsētu, kur atrodas ārzemju diplomātiskās pārstāvniecības, dodas uz vēstniecību, uzrāda dokumentus un pamato savu vajadzību pēc patvēruma (ja tāda ir).
Kāpēc tad Melbikša kunga aizbilstamajiem labāk tīk samaksāt lielu naudu noziedzniekiem un bez jebkādiem dokumentiem ielavīties Eiropas valstu teritorijā? Varbūt arī tādēļ, ka viņi zina – Eiropā viņus jau gaida melbikši…

+4
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Jānis Lakijs 02.10.2018. 11.00

    Tu tā raksti tāpēc, ka zini, ka Āfrikas valstīs nav Latvijas diplomātisko pārstāvniecību, vai ne? Lai bēgļi brauc uz citām Eiropas valstīm, bet mēs tikai izmantosim savas tiesības saņemt ES fondu naudu (lai Ogrē uzbūvētu bibliotēku par 7 miljoniem eiro), bet bēgļu uzņemšanas saistības nepildīsim. Liekulīgi. Piekrītu kolpanta domai, ka bēgļiem būtu jāstrādā.

    0
    -2
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 11.07

    MELI, TONIJ – kad Latvijā 2008. bija finanšu krīze, kura no valsts padzina gandrīz pusi iedzīvotāju – ES ar mums bija solidāra? Āfrikai dod miljardu miljardus – mūs plikus ir noplēsuši

    Ar tādu vienvirziena solidaritāti lai iet dirst !

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 12.03

    ES bija gan solidāra, piešķirot Latvijai gan ES fondu līdzekļus, gan aizdevumus, gan ļaujot mūsu valsts iedzīvotājiem atrast darbu citās valstīs.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 12.07

    nemelo – mums atmeta asakas apsūkāšanai – ieliec skaitļus, cik miljardus palīdzībā sanēm Āfrika, cik Latvija, cik Grieķija

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 12.12

    Man nav laika meklēt tādus skaitļus, bet tādus skaitļus varētu salīdzināt tikai tad, ja Latvija būtu tikpat liela kā Āfrika vai vismaz Grieķija.

    0
    -4
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 16.10

    UZ GALVINAM PASKAITI – UN NELOCIES LŪDZU:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 12.09

    Eiropas Savienība mūs neplēš plikus, mēs joprojām daudz vairāk saņemam no ES nekā iemaksājam. Piemēram, pagājušgad Latvija saņēma no ES vairāk nekā 1 miljardu eiro.
    https://www.cfla.gov.lv/lv/jaunumi/2018/cfla-2017-gada-laika-miljarda-eiro-papildinajums-latvijas-tautsaimniecibai-no-es-fondiem

    Ja Tev nepatīk ES, tad Saeimas vēlēšanās jābalso par partiju „Par Alternatīvu”, kas grib rīkot referendumu par Latvijas izstāšanos no ES.
    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/partiju-vizitkartes-14-saraksts-par-alternativu.a292984/

    0
    -3
    Atbildēt

    3

    QAnon > tonijs 02.10.2018. 12.26

    Latviešiem, kā visvairāk cietušai tautai, pēc taisnības, pienāktos triljonu maksājumi no WWII agresoriem: Francijas un Lielbritānijas, kuru vainas dēļ Latvija bija nonākusi Krievijas jūgā. Ja vācieši ir samaksājuši krieviem un to līdzdalībniekiem, žīdiem, kaut feniņu kompensācijās, par to, ka negribēja, ka tos kā trušus aizved uz kautuvi, tad katram latvietim pēc taisnības, šodien būtu jābūt miljonāram.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 02.10.2018. 13.24

    Вопрос не о том, что с ЕС надо выходить. Вопрос к нашим политикам-почему мы не можем получить те же условия, что другие страны. Мы не меньше Греции в десятки раз, чтобы им списали бОльшую часть помощи, а нам нет. И почему Литва и Эстония плату за площадь получают больше. И почему мы (Домбровскис) ради солидарности согласился сохранить такую ситуацию. Вопрос-почему же Литва, Эстония и другие страны ради солидарности не согласились на выравнивание платежей? Какая-то неравнозначная солидарность.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 02.10.2018. 14.43

    Вопрос к нашим политикам-почему мы не можем получить те же условия, что другие страны.
    ……….
    ES budžets nav bezizmēra. Lai mēs saņemtu tikpat, cik Francijas vai Spānijas zemnieki, naudas nepietiks. Bet tādai izlīdzināšanai, kad spāņi vai franči saņemtu mazāk, viņi nepiekritīs. Par Latvijas mazākajām subsīdijām Baltijas valstu vidū derētu pirms Saeimas vēlēšanām atgādināt potenciālajiem ZZS vēlētājiem, jo Zemkopības ministrija un lauksaimniecības politika visu laiku ir viņu ziņā.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 02.10.2018. 15.19

    Но почему-то, когда речь идет о единых требованиях к продукции, уже никто не говорит “ну у них же меньше денег, давайте разрешим и делать хуже”.
    Ну тогда это не солидарность-если у нас больше денег, не делимся, но если тебе хуже-ты соглашайся.
    Наезд на СЗК по делу, но переговоры вел Домбровскис, который ради солидарности за общий бюджет ЕС согласился с невыгодными условиями
    https://nra.lv/latvija/politika/89218-dombrovskim-nebija-saeimas-mandata-piekapties-par-es-budzetu.htm
    Почему ради солидарности не согласись Литва и Эстония-остался неотвеченным. А смысл тогда такой солидарности?
    Я в курсе, чей рупор НРА, но цифра есть цифра.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 16.14

    nē – mums nav jāizstajas no ES, bet mums ir jāprot par savām tiesībām cīnīties, mūsu maucīgie politiķi zin tikai no mums naudu paņemt un notriekt
    Kā lielās ES valstis liek kāju durvīs un par sevi cīnās – mēs kārtējo reizi tikai blējam kā jēri

    un vispār – padodies un liecies taču mierā

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 02.10.2018. 11.30

    Ne “uz kādām citām” ES valstīm nevienam nav jābrauc, kaut gan ja tās izrādītu solidaritāti pret Latviju, kas ir šobrīd demogrāfiski piesārņotāka valsts pasaulē, būtu tikai apsveicami. Vīrieši no 10 – 70 gadiem, spējīgi nest AK47 nav un nevar tikt uzskatīti par bēgļiem. Ja viņi ir cietuši no cilvēkēdāju režīmiem, tos var īsā laikā apmācīt, iedot novecojušus ieročus un nogādāt atpakaļ lai cīnās par taisnību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam