Ar kuru partiju tev ir pa ceļam, noskaidro “IR Politiskajā tinderī”

33

Komentāri (33)

vitalisvita 17.09.2018. 13.17

Kurš var pateikt, kāpēc tas IRa “Politiskais tinderis” jau vairākas dienas nedarbojas….? Vēlētos uzzināt, vai bloķets tieku tikai es, vai arī citi potenciālie vēlētāji?
Vai tas ir tehniska rakstura traucējums, vai arī kāda sīkā riebēja roku darbs.?
Un ja tas būtu tas “sīkais riebējs”, tad jau nu mazas restītes viņam būtu jānodrošina.

0
0
Atbildēt

1

    vitalisvita > vitalisvita 17.09.2018. 14.02

    Nu man jau gandrīz vai tā kā jāatvainojas par “viltus ziņām”, jo tas “tinderis” arī manā aparātā tā pēkšņi sācis darboties…

    0
    0
    Atbildēt

    0

guntis.test 11.09.2018. 22.19

Jāsaka ka esmu ļoti vīlies, nav nevienas partijas ar programmu vidusslānim.
Tā vien liekas ka svarīgākais Valsts iedzīvotājs ir pensionārs/slinķis/aplokšņu algu saņēmējs kurš par katru cenu ir jānopampero.
Mani priekšlikumi:
1) samazināt bezdarbnieku pabalsta izmaksu līdz 3 mēnešiem
2) Ierobežot slimības lapas līdz saprātīgam termiņam.
3) grozīt darba likumu lai var uzņēmēji var atlaist darbiniekus, līdzīgi kā tas ir USA
4) atcelt neapliekamo minimumu, solidaritātes nodokli, un progresīvo IIN, tā vietā pārcelt nodokli uz lux precēm un nekustamo īpašumu
5) ieviest beidzot jauno dzīvokļu īres likumu
6) Obligāto veselības apdrošināšanu katrs sedz no savas kabatas
7) Soc. pabalsti invalīdiem, bāreņiem, nevis slinķiem un alkoholiķiem.
Varbūt vēl kādam kāda laba ideja?
Tās protams manas kapitālista domas, neko navajag ņemt personiski :)

+2
-3
Atbildēt

7

    Vahamurka > guntis.test 11.09.2018. 22.39

    Tad neapliekamais minimums jāpārceļ uz nekustamā īpašuma nodokli.Citādi padomju penzionāriem par nākamo penziju jānopērk kārtīgs kaulu zāģis,lai aizstāvētu savu paša rokām celto mājiņu..

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Vahamurka 12.09.2018. 00.52

    Ja Tev Dzintaros ir paša būvēts 2 miljonu vērts “būcenis”, tad vēlēšanās to aizsargāt ir pilnīgi saprotama. Par latviešu penzionāru savulaik visaktīvāk iestājās parķijas “Uroģina” īpašnieks, bijušais korumpētais milicis, Jurka Žuravļovs.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > altinyildiz 12.09.2018. 01.17

    Divus miljonus vērtam būcenim manuprāt būtu grūti ierūmēties minimumā.Bet vot no žāģskaidbetona taisīts trīsistabu namelis,kuru par savu aldziņu savulaik uzkleķējis kāds bijušais VEFa strādnieciņš,gan nav nekāds luksusa apartaments.Un tādam pensiju saņemošam cilvim tagad sākt grozīt lielo kapitālisma piķi tā kā par vēlu.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Vahamurka 12.09.2018. 10.46

    ASV pensionārs nedzīvo Manhetenā, pat, ja viņam ir vairāki miljoni dolāru, viņš pārceļas un nomali, vai Floridu, vai pat uz Kosta Riku, kur par 500$ mēnesī cilvēka dzīve ir brīnišķīga. Mūsu pensim obligāti jādzīvo vietā, kuras vērtība izaugusi simtkārt, tikai tāpēc, ka viņa vecaimātei pirms 50 gadiem tur ganījās kaziņas. Būtu taisnīgi, ja pirmās pakāpes Latvijas pilsonis varētu maksāt nedaudz samazinātu NĪN par senču māju, bet nekādi nodoklis par māju Mežaparkā nevar būt tāds pat, kā Riebiņu novadā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > altinyildiz 12.09.2018. 11.46

    Šeit nav ne Manhetenas,ne Floridas ar biezu apdzīvotību,šeit ir Latvija ar joprojām rūkošu iedzīvotāju skaitu,kurā pēc okupācijas beigām ir kardināli mainījusies politiskā sistēma no totalitārisma uz kapitālismu.Cilvēki,kuri bijuši spiesti uzaugt krievu sociālisma apstākļos,savu dzīvi ir plānojuši saskaņā ar tā laika politiskajiem un ekonomiskajiem ietvariem un nevar būt masveidā piemērojušies kapitālisma spēles noteikumiem.Tagad krasi mainīt spēles noteikumus,kad aktīvais mūža posms jau aiz muguras,būtu neredzēta cūcība pret tiem cilvēkiem,kuri jau tāpat cietuši no okupācijas-gan garīgi,gan materiāli.Nemaz nerunājot par attieksmi pret savu tautu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Vahamurka 12.09.2018. 12.05

    Labi, piekrītu, ka labieši Latvijā būtu atbrīvojami no visiem nodokļiem, tikai nekādi nav pieļaujams, ka jaunās paaudzes attīstību bremzē stagnāti, ar iesīkstējušiem padlaiku paradumiem, kuri ne par ko negrib triljonus apgrozošo Manhetenu Rīgā..
    Nedomāju, ka cilvēki, kuri bijuši spiesti uzaugt krievu sociālisma apstākļos un savu dzīvi ir plānojuši saskaņā ar tā laika politiskajiem un ekonomiskajiem ietvariem, bija arī domājuši, ka viņu māja tagad maksās 500 000 eiro un paši būs kļuvuši par “buržujiem”.
    Buržujs, tas no franču vārda pilsonis.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > altinyildiz 12.09.2018. 12.18

    Ko līdz tāda naudas summa,ja to var dabūt tikai tad,ja esi pārdevis savu māju?Nu,tie,kam svarīgi savākt šo naudu,nevis palikt dzimtajā vietā,sen jau būs pārdevuši savu īpašumu un pārvākušies.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Vahamurka 12.09.2018. 14.37

    Man “dzimtā vieta” ir Latvija. Neskatoties uz to, ka piedzimu dzemdību namā, es nemaz nenožēloju, ka nācās to pamest. Pēdējo 30 gadu laikā esmu nomainījis daudzas dzīves vietas un pat pieļauju, ka labas peļņas nolūkos, es varētu atstāt arī Rīgu.
    Nevienam jau nav liegts būt tik lepnam, dzīvot savā kleķa būdelē, iekļautai starp bagātnieku villām, bet tad maksāt arī atbilstošu zemes nodokli .
    Beidz dzīt nedabeigto komunistu cūku, kuri paši dzīvo kā karaļi, propagandu. Vislielākie sērdienīšu aizstāvji brauc vislepnākās mašīnās, kā piemēram: Maduro, Moraless, Mugabe…

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > altinyildiz 12.09.2018. 15.14

    Atklāti sakot,es negribētu dzīvot starp bagātnieku villām,tas ir apgrūtinājums,kas pārsniedz pieķeršanos dzimtajām vietām,jo tās būs līdz nepazīšanai pārvērtušās.Bet tas nu tā,šie ir reti gadījumi,uz kuriem nevar reducēt visu problēmu,ne jau visur ir bagātnieku villas,ir arī mazpilsētas,kur nav nevienas villas,kā tur būs ar NĪN palielināšanu?Pensionāriem būs jāiet dzīvot zem tilta tāpēc,ka Maduro,redz,aizstāv sērdienīšus?
    Dzīves stili mēdz būt ļoti dažādi,ne visiem ir klejotājtautu asinis,kuriem vienalga kur apmesties,ka tik nauda nāk,ir cilvēki,kuriem tēva stādīta ābele ir svarīgāka par iespēju pelnīt miljonus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > guntis.test 12.09.2018. 00.47

    Ar nodokli neapliekamo ienākumu minimums ir svarīgs. Progresīvo IIN, ko problemātiski savākt, ja to pārcels uz progresīvo NĪN, nedodot iespējas pašvaldībām to samazināt sev pietuvotiem neliešiem, dos iespēju to savākt par visiem 100%, tas pats būtu jāattiecina uz viegliem automobiļiem, virs noteiktas vērtības un kuģojamiem un lidojamiem rīkiem un lux precēm.
    Kapitālists ir progressa dzinējs un tāpēc visādi atbalstāms. “Vienlīdzības” sludinātāju mērķis visu pārdalīt par labu sev.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > guntis.test 12.09.2018. 07.25

    Piekrītu visam, izņemot neapliekamā minimuma atcelšanai – maznozīmīga, tās vietā jāatceļ minimālās algas reglamentēšana, kas vissmagāk posta tieši tos, kuru “aizsardzībai” it kā domāta.
    • Vēl būtiski jāsamazina INN pašvaldībām tērējamā daļa, jo ideja par pašvaldību ieinteresētību saimnieciskās dzīves aktivizēšanā praksē nav attaisnojusies. Toties neracionālu tēriņu netrūkst, atliek tikai sadzejot tautai tīkamu “pamatojumu”.
    • Tādi veidojumi, kā vairāku nozaru apvienotas “arodbiedrības” iztrenkājamas ar smaržīgu koku, pieļaujamas precīzi definētu “arodu” darbinieku apvienības ar tikpat precīzi definētām tiesībām.
    • Valsts un pašvaldību uzņēmumi pieļaujami tikai izņēmuma gadījumos ar kritiski vērtētu pamatojumu.
    Tas vēl nav gluži viss, bet jau pietiek, lai partiju ar līdzīgām idejām sirdsgudrais latvju vēlētājs nepielaistu Saeimai ne tuvumā. Tāpēc nākas izvēlēties nevis labāko, bet mazāk pretīgo. Kāda tauta, tāda politika.
    (Tās, protams, tikai manas, sīka pašdarbnieka, ne kapitālista un pat ne kantorista vai propagandista, domas 😊)

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > J.Biotops 12.09.2018. 11.55

    Tā kā ”sirdsgudrā tauta” ievērojusi,ka par kapitālistiem un augstos amatos pie mums bieži vien tikuši nedzirdēti pretekļi,tad viņai īsti negribas atvēlēt šai kategorijai pārāk lielu teikšanu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    J.Biotops > Vahamurka 12.09.2018. 13.32

    Par kapitālistu var kļūt tikai ar savu produktīvu darbu (administratīvās pārdales “biznesiem” ar kapitālismu maz sakara) un tāpēc “nedzirdētu pretekļu” viņu vidū nav vairāk, kā vidēji sirdsgudrajā tautā.
    Jūsu minētajos augstajos amatos tādi pretekļi netiek bez sirdsgudrās atbalsta – šis mehānisms, kaut acīmredzams, (ja grib redzēt), ir plaši izanalizēts arī nopietnā literatūrā, bet tautai tas nav līdzējis un diez vai kādreiz līdzēs. Pie lielās teikšanas un lielām cūcībām tiek tieši tie, kam sirdsgudrā to teikšanu piešķir. Ka vēlāk brēc un brīnās, tas maz ko maina un netraucē atkārtot.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > J.Biotops 12.09.2018. 15.17

    Sākumam var piekrist,attiecinot to uz normālām valstīm,nevis uz postsociālistisku valsti,kur veikta negatīvā izlase un pie prihvatizācijas tikuši bijušie partijnieki.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > guntis.test 12.09.2018. 12.22

    Если хочется еще сильнее усилить отток трудоспособного населения, то очень хорошие мероприятия!
    Да, с США вроде бы легко уволить. Но там работающая система профсоюзов, адекватных судов и т.д. Поэтому там не увольняют “так просто”.

    Каким образом отмена минимального необлагаемого минимума связана с повышением налога на недвижимость, не очень понятно. И что означает предметы роскоши?

    Эти все мероприятия хороши, когда ставка за час будет как в тех же США. Ах да, у нас популярно говорить, что у нас рост зарплат превышает рост производительности!
    Так может надо корректно этот вопрос сравнивать? А то за базу берутся 90-тые годы, когда люди работали за копейки, точнее, за пару латов, но уже с хорошей производительностью, и делают сравнения-ох ужас, производительность выросла только в 2 раза, а зарплаты в 10 раз, какой разрыв!

    Может, многим предпринимателям просто надо вспомнить, что вместо модернизации производства делали так-да найму я этих 20 человек, пусть руками поработают! А в оборудование зачем вкладываться? Но зато теперь, когда эти 20 хотят выше зарплаты, владелец уже “не помнит”, что вместо модернизации оборудования модернизировал каждые 3 года свой дом и машину, постоянно меняя.

    Если в Германии владелец небольшого бизнеса с оборотом 1-3 млн евро ездит на 3-летнем пассате и живет в небольшом доме, то у нас уже владелец будет кататься на новом мерсе S класса и проживать в Юрмале в 300метровом доме.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > guntis.test 13.09.2018. 14.12

    kāds tu kapitālists ?! ekspluatators nežēlīgs …

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Pucite84 > guntis.test 14.09.2018. 09.58

    Ļoti labas idejas. Vēl tikai jāpievieno progresīvs nodoklis no kopējā kapitāla. Nu kādi pāris procenti gadā. Latvijā, kā nepārāk turīgā zemē, no kādiem 250 tūkstošiem eiro. Lai kapitāls raitāk kustas. Tad mēs virzītos ļoti labā virzienā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    realiste > guntis.test 04.10.2018. 00.57

    Tipisks darba devēja komentārs…

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    realiste > realiste 04.10.2018. 01.15

    Es atvainojos nevis darba devēja, bet vergtura komentārs…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 11.09.2018. 21.16

Pēc nostājas man ir jābalso par NA :), ja līdz vēlēšanām nenotiks kaut kas ārkārtējs, tā arī darīšu, arī tādēļ, ka šajās vēlēšanās NA ir vienīgā partija, kuru pazīstu un aptuveni zinu, ko no viņiem var sagaidīt :). Ceru, ka Saeimā iekļūs arī Šadurskis un Rinkēvičs,

+4
-3
Atbildēt

0

Vahamurka 11.09.2018. 20.55

Konservatori man až ielēca otrajā vietā,pacentušies uzrakstīt smuku progmaru.

+1
0
Atbildēt

0

J.šveiks 11.09.2018. 17.53

man ari rezultāts sakrita ar manu lēmumu par ko balsot

+3
0
Atbildēt

1

    tonijs > J.šveiks 11.09.2018. 19.51

    Man nesakrita – uzskati sakrītot ar Attīstībai/Par, bet tā man šobrīd ir tikai 3.izvēle.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > tonijs 11.09.2018. 19.57

    Bet meklējot ar acīm, man pateica pareizo partiju – JKP.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    J.Biotops > tonijs 11.09.2018. 20.17

    Vērtēšanu pēc sejām nespēju ņemt nopietni, kaut pašam abas sakrita.
    Nupat paziņa, ar kuru mums politiskie uzskati sakrīt pilnīgi, dabūja rezultātu ar 2 līdzvērtīgām izvēlēm, kaut pēc mūsu uzskatiem tās brigādes ne tuvu nav līdzīgas.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > J.Biotops 12.09.2018. 13.00

    “Godīgums ir svarīgākais tests, kurā ietilpst arī nepieciešamība televīzijā uzmanīgi noskatīties partiju uzstāšanos, ieskatoties kandidātu sejās, kas ir un paliek dvēseles spogulis, lai kā arī politiķi būtu mācījušies slēpt savas patiesās domās un vēlmes.” /Imants Lancmanis, žurnāls IR /

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > tonijs 12.09.2018. 14.49

    Labs grims un frizūra rada atšķirības Zatļera un viņam sociāli un ideoloģiski tuvo WWII, Gulag un staļinisma apoloģētu, latviešu nīdēju: Gapoņenkas un Korena, purnos, kaut dvēseles tiem visiem vienādi melnas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

J.Biotops 11.09.2018. 17.31

Izgāju, rezultāts pārsteidzoši sakrita ar paša lēmumu. Diemžēl ne visai pamatoti, jo vismaz viens jautājums uzstādīts nekorekti, būtiska atbilde nav iespējama.
“Vai bagātajiem jāmaksā lielāki nodokļi” – tieši tas jau tagad notiek un panākts ar tieši proporcionālu INN + akcīzes nodokli. Tam varu piekrist.
Taču no kontekstiem radās aizdomas, ka jautāts tika – “vai bagātajiem jāmaksā PROPORCIONĀLI lielāki nodokļi (parasti saukti par progresīviem nodokļiem)”? To uzskatu par kaitīgu visai ekonomikai, arī man, kuru kreiso propagandētā progresivitāte personiski neskartu.
Kā nu lai atbildu?

0
0
Atbildēt

1

    tonijs > J.Biotops 11.09.2018. 19.53

    Jautājums bija: Vai bagātākiem cilvēkiem jāmaksā augstāks ienākumu nodoklis? Ja esi pret progresīvajiem nodokļiem, tad Tev jāatbild – Nē. Aptauju var atkārtot.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    J.Biotops > tonijs 11.09.2018. 20.13

    Paldies, atbildēju pareizi :), diemžēl jautājumu citēju pēc atmiņas :(, bet problēma no tā nepazūd. Bijis vārda “augstāks’ vietā “progresīvais” – neskaidrību nebūtu. Pazīstu ļaudis, kas te garantēti sapīsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam