ECB: “ABLV Bank” tiks likvidēta atbilstoši Latvijas likumiem

52

Komentāri (52)

kolpants 26.02.2018. 10.28

Какая-то странная и удивительная хроника событий.. БЛ дает кредиты, ЕЦБ что-то еще планирует и контролирует и чуть ли не речь уже о снятии ограничений на платежи..
и тут раз-фактически резкий разворот на 180 градусов!
При этом американцы продолжают молчать и не делятся никакими деталями даже в ответ на запрос КНАБа…
При этом АБ заявляет, что продал много ценных бумаг и деньги есть..Но точная сумма неизвестна..все молчат..
Будто и ЕЦБ и ЦБ испугались окрика американцев и на всякий случай все-таки решили не спасать, чтобы не огорчать наших заокеанских друзей.
Так может тогда FKTK и БЛ вообще значительно сократить? смысл платить эти огромные зарплаты? Оставить несколько человек администрации и все.

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 26.02.2018. 09.30

Mums ir izrāde Vectēvs, ģeniāla. Bļodlaižas naciki to nepalaida uz Berlīni , par pusmilojunu aizsūtīja ļoti vārgo Valentīnu. Vajadzēja vectevu.

Bet iedomājieties, cik īpašs varētu būt romāns par to, kā 1941.gadā latviešu rakstnieki Rīgā pulcejas lai sveiktu staļinu un sastādītu viņam programmu, kamēr tautu tai pašā laikā lādē vagonos , lai vestu uz Sibīriju, bet nu … kā saka – pagribēs un pāries

https://www.goethe.de/ins/lv/lv/kul/mag/21173897.html

Teju divas stundas garā izrāde detalizēti atklāj, kā pēc Hitlera nākšanas pie varas notika kreisi un liberāli noskaņoto teātra mākslinieku antisemītiskā diskriminācija un atlaišana. Tā ir izmeklēšana pašiem savā lietā – un autentiskas atmiņu kultūras “mācību luga”. Pēc Latvijas Jaunā teātra institūta un Gētes institūta Rīgā uzaicinājuma režisora Hansa Vernera Krēzingera iestudēju

+3
-1
Atbildēt

1

    QAnon > Dusma 26.02.2018. 16.33

    Par latviešu lādēšanu lopu vagonos vešanai uz Sibīriju vari pat nesapņot. Lādētājus pašus sagaida bēdīgs gals cietuma kamerās. Vismaz tik daudz no “Vāgnera” bēru marša, Rimšēviča aizturēšanas un ABLV likvidācijas, pat tādam naidīgam bezsmadzeņu radījumam, kā tev, vajadzēja saprast. Bordāns, Potapova, Jurašs un līdzīgie mums neko ļaunu vairs nenodarīs.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 26.02.2018. 00.39

pat nezinu, kā te pareizi komentēt – tā ir tiesa, ka tagad daudzi latviešu autoru darbi tiek tulkoti, bet tiesa, t.i. – patiesībba ir arī tā, ka tā nav pasaules interese par mūsu literatūru,bet tas, ka izdevniecībām , kuras tulko un izdod latviešu autoru darbus maksā par to Latvijas valsts.

Nu ikstensa tā pati Dievmātes Draudzene – vkkf mājas lapā ir informācija , cik reizes Latvijas valsts par to ir maksājusi – par rakstīšanu, par izdošanu, par tulkošanu

Jā un interesanti – par LLC pazudušajiem 100 000 eur ārzemju intervētāji jautā? Par to, kā latviešu kultūru uztur bankas, kuras dažas jau likvidētas, dažas tik pošās uz to …par to jau literāte arī nē ….. valstī politiskās korupcijas krīze, bet redz kā bļodlaižam, vai tiem, kas māk , tam nāk

https://www.lsm.lv/raksts/kultura/literatura/rakstniece-ikstena-beidzot-protam-piedavat-savu-literaturu-pasaulei.a269264/
Ikstena uzsver: šī ir pirmā reize Latvijas literatūras vēsturē, kad mums ir izcila literatūra un zinām, kā to piedāvāt.

“Tāda masīva, laba, auglīga mārketinga literatūrai atšķirībā no teātra, mūzikas un mākslas nekad nav bijis. (..)

Varam priecāties par to, kā pašlaik viss ir sakritis – mums ir laba literatūra, labs mārketings un valstiskais atbalsts. Es kā autore šī pusotra gada laikā to atvilni esmu jutusi ļoti spēcīgi, jo jau mēnesi sniedzu 2-3 “Skype” intervijas tādiem ārvalstu medijiem kā “The Guardian”, “The New York Times”, “The Bookseller” un citiem, kurās es nerunāju tikai par savu darbu vai latviešu literatūru. Es runāju arī par Latviju, Latvijas kultūru, simtgadi. Un tas, ko saņemam atpakaļ no britu medijiem, ir milzīga šī jau reālā vērtība,” uzskata Ikstena.

+2
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > Dusma 26.02.2018. 00.50

    ikstena tiešām var priecāties, kas nu tiesa tas tiesa – vēl ilgi varēs ar savu mātes pienu skriet pa pasauli un kliegt kāds šedevrs , jo mēs par to trekni samaksāsim, jo varas elitei jau neko citu nevajag kā vien apliecinājumu no kultūras darbiniekiem, cik slikti bija padlaikos un cik nenormāli labi ir šais laikos – un to nu ikstena skandina, kā ieeļļota

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    J.Biotops > Dusma 26.02.2018. 09.57

    Dusmupūcīt, citāts ir bezkaunīgi labots, kur tādu ņēmi? Klausoties palēcos 2dibenu augstumā, izdzirdējis par BRITU (nevis kā te – ārvalstu) medijiem kā “The Guardian”, “The New York Times”, “The Bookseller”. Ļoti patika uzzināt, ka Ņujorktaims tagad ir britu.
    Kurš iedrošinās patvaļīgi rediģēt mūsu radošās personības?!

    +3
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > J.Biotops 26.02.2018. 10.11

    Labrītiņ, Biotop, nav laika Tev uzrakstīt par tiem meliem un ticību. Bet – es patiešām Tev nepiekrītu, es domāju, ka tas, ko mums skaidro ir vai nu meli, vai tikai daļa no patiesības. Zini kā mēdz lopiem nedot uzreiz visu ēdienu….

    Attiecībā uz naciķu kultūrpolitiku un attiecībā uz ikstneveidīgajām parādībām latviešu literatūrā … ņem vērā, mums ir valsts simtgade – 60 miljoni iedoti tās svinēšanai, ceru un pieļauju, ka naudas dalitāji cenšas , lai katrai kultūras jomai tiek kāda naudiņa. Tad literatūras naudiņu veiksmīgi aktīvākie bļodlaižas notrieks pa ārzemēm vizinoties.

    Vai kaut jel viens literāts vai KM ierēdnis iepīkstējās tā, ka arī mēs dzirdētu par to , ka uz nezināmu nākotni ir atlikta RMM atjaunošana un atvēršana? Ka ne sabiedriskajos medijos, ne LNB, nekur nav elementārs lekciju cikls par latviešu literatūras vēsturi, vai par literatūras ietekmi uz valstiskuma veidošanos latviešiem.

    Padomā, tie paši literāti klusē, ka ir iznīcināti jebkādi kaut cik nopietnie profesionālie , akadēmiskie literatūras un valodniecības mediji.
    Ka mūsu valodniecibas, kaut vai tās pašas latviešu literārās valodas enciklopēdijas krājumu uzglabāšana netiek . Cik es saprotu – sinonīmu vārdnīcas kartotēka vispār jau nekur nav atrodama

    tā vietā viens apaļvaidzīgs tantuks dalās savos orgasma priekos, ka viņai zvana no visas pasaules “augstumiem” un grib ar viņu – svēto – parunāt

    nu ir tā noželojama maucība , Biotop , nu ir …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > J.Biotops 26.02.2018. 10.16

    jā un vēlreiz – mana svēta pārliecība ir tā, ka mūsu literāti sevi skandina par introvertiem, jo viņi maz virina mutes, jo viņiem pietrūkst inteliģences, viņi ir mazizglītoti un ezinoši …. un Latvijas valsts uztur veselu baru tādu daiļmēlīšu …

    ja nav ko darīt – izlasi – un ņem vērā – tā skaitās vietne, kura pēta un analizē literatūru – https://www.ubisunt.lu.lv/zinas/t/52743/ – prastu bābu prastas pļāpas …. tā es domāju ….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 25.02.2018. 22.35

nu redz – te nu mēs esam – mauka elite, bļedj – viena lieta , ka naciķi savējos turs grūž – bet jūs ieklausieties kā ir mainījies LR1 saturs – piemēram, ziņu raidījumi -es klausos un zvēru nu sajūta, ka klausos kremli – nu ko mums par nerezidentu bankām ņaudēt, ka tām mums nauda jāziedo, ja pašu patrioti mums kremļa propagandu vien pāri lej

https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/de-facto-latvijas-radio-valde-pienem-darba-sev-pietuvinatos.a268442/

+3
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > Dusma 25.02.2018. 22.37

    un kuram no varas elites mute vērsies noliegt, ka Latvijā ir politiskā korupcija?

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Dusma 25.02.2018. 22.43

    noklausieties, kā Tukiša noliedz – neko nezinu, neko komentēt nedrīkstu

    tipiska varas elites runa , tipiska –

    atceros pirmo raidījumu pēc ievēlēšanas – 1:1 vējonis = vājonis , kuru interveja rēders – toreiz bija jautājums par prezidenta brāļa saņemtajiem valsts pasūtījumiem vides ministrijā , kuru pirms tam vadīja bvājonis – nu tad – mīlīši

    kāpēc vājonis drīkstēja rēderam uzkliegt lai nebāž degunu kur nevajag, kāpēc tukiša un citi naciķu vel nepaēdušie jaunie censoņi nedrīkstētu tieši tāpat sakliegt uz žurnālistiem?

    nu un tad nākošais jautājums – kāpēc baņkieri, nedrikst savu daļu kampt?

    kuri tad drīksy un kuri nedrīkstu un kuru tad šajā mielastā interesē valsts liktenis?

    patriotu naicķu? zzs? vienotību, sc?

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 25.02.2018. 22.48

    Labvakar, Dusma. Noklausījos par draugu būšanu LR1- bēdīgi. Un visi esot tādi profesionāļi, ka tik turies. Liniņš šajā sakarā labi pateica- kā lai radio norāda uz interešu konfliktiem citiem, ja tagad pašiem ir tāds.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

zanE. 25.02.2018. 12.54

…jautājumu apjoms pieaug lavīnveidīgi…..vienīgi – trūkst atbilžu….
https://www.bloombergquint.com/global-economics/2018/02/23/draghi-is-said-to-lament-to-ecb-at-lack-of-latvia-crisis-details

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > zanE 25.02.2018. 14.40

    zane, kaze – nebrēc – ievēro – visi ārzemju mediji raksta – finanšu krīze valstī, banku krīze Latvijā,kārtējā korupcijas krīze Latvijā, bet !!! – mūsu varas elite – mauku bērni -visi kā viens – sabiedrība – viss ir mierīgi, nekādu problēmu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 25.02.2018. 09.14

“Latvijas nelabvēļi situāciju finanšu sektorā izmanto savā labā, jo ir daudz politiķu un valstu, kam nevajag brīvu, neatkarīgu un plaukstošu Latviju, šādu viedokli sarunā ar aģentūru LETA pauda Eiropas Parlamenta (EP) deputāts Artis Pabriks (V).”

lielākie Latvijas nelabvēli ir šābrīža varas elite – zaglīgā, alkatīgā, maucīgā Latvijas elite – tas ir cieti un nav pārsūdzāmi

+4
0
Atbildēt

2

    fzss > Dusma 25.02.2018. 10.25

    ja Tu elitē nonāktu, vai Tu nedaritu tāpat ? kā darītu, lai nebutu ka tagad ?

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > fzss 25.02.2018. 10.55

    Protams,ka dusma darītu tāpat,viņa nepārtraukti balso par vislielākajiem blēžiem,kurus vien var sameklēt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > fzss 25.02.2018. 11.27

    fzss – šābrīža elitē es nevarētu nonākt , plēsīgu vilku barā, kuras nokož aitas, jo vienkārši ir plēsoņas mani nokostu pirms es paspētu ieblēties

    lasu jaunajā santā par veiksmīgām biznesa sievietēm = man nav konkrēti pierādījumi , ko likt kā saka galdā, bet zinu no diezgan drošiem avotiem par tādām “veiksminiecēm” , kuru biznesa veiksme turas uz sadarbību ar minstriju – vienu un to pašu un gadiem ilgi – konkursi par valsts iepirkumiem tiek rakstīti viņas firmai – nu gluži kā ar mūsu veiksmīgajiem būvuzņēmējiem, kuri taisa vienus sūdus lielākus par citiem, bet vienalga uzvar valsts apmaksātos pasūtījumus – kā labākie

    tā kā neprasi vai es aita vārētu piedzemdēt arābu rikšotāju – domāju , ka nē

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > Dusma 25.02.2018. 12.26

    Es 100% piekristu Pabrikam, kad viņš iebāztu sev mutē divus stobrus un izšķaidītu smadzenes un vēl vairāk, ja viņš, aplicis šahida jostu, aizietu uz savas bandas shodņjaku un visus aizrautu pie staļina.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Sskaisle 25.02.2018. 09.13

vai izmeklējot rimševica lietu tiesa ņems vērā faktu, ka viņš apsūdzēts par kukuļņemšanu brīdī, kad atteicās dot LB naudu ablv? Vai izmeklēs paša trastakomercbankas personas motīvus iepriekšējai klusēšanai?

nr 2 – kad mums būs kaut jel kāda info par citām amatpersonām, kuras līdzīgi kā rimševics tiek turētas aizdomās kukuļņemšanā – gan amerikāņi, gan paši baņkieri visu laiku taču runā – par daudzskaitli , bet mums joprojam ir tikai viena amatpersona -rimševics

nr 3 – ja melo visā citā, par visu citu – kāpēc man ir jānotic, ka lb no abl ir saņemusi ļoti
vērtīgus papīrus?

+2
0
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 25.02.2018. 18.13

    1) Nē, tiesa to neņems vērā. Rimšēviča kriminālprocess ir par kukuļa izspiešanu no Trasta komercbankas pirms vairākiem gadiem. Rimšēvičs šo faktu var minēt, aizstāvoties tiesā vai iesniedzot pārsūdzību. 2) Iespējams, tad, kad KNAB izmeklētāji būs pabeiguši izmeklēšanu. Ar aizdomām vien nepietiek- lai varētu ierosināt lietu, ir jābūt pierādījumiem. 3) Nav jānotic, bet visticamāk tā arī ir- par skaistām zilām acīm LB aizdevumus neizsniedz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivars15 25.02.2018. 00.56

ABLV parāda, cik neloģiska ir esošā banku uzraudzības struktūra. ECB uzrauga bankas, bet naudas atmazgāšanu uzrauga vietējie. Lēmumu par bankas slēgšanu pieņem ECB, bet garantētie noguldījumi jāizmaksā no vietējā budžeta. Nav viena atbildīgā – LB, FKTK, ECB kaut ko dara, bet uz jebkuru jautājumu – par to atbild cits.

To, ka ABLV ir 80% augsta riska klienti, kas banku padara par naudas atmazgātāju, pateica ne FKTK, ne ECB, bet amerikāņi, kas man kā eiropietim šķiet apkaunojoši.

+3
-2
Atbildēt

2

    janis_laiks > aivars15 25.02.2018. 10.21

    1. garantētos noguldījumus izmaksās no ablv līdzekļiem, nevis vietējā budžeta vai LV banku veidotā garantijas fonda.
    2. man, kā latvietim, ir prieks, ka beidzot dajebkāda vecā demokrātija grib un spēj iejaukties zaglīgu komunistu pārvaldītas un sovjetiski domājošas valsts nespējā rīkoties. Jebkurš spēriens no malas ir vērtīgs, ja tas veicina progresu. Tāds derētu ne tikai atmazgātāju iztrenkāšanā, bet arī tiesiskuma ieviešanā.
    3. Ja uzraudzības sfēras IR SADALĪTAS, tad KATRAM PAŠAM JĀTIEK GALĀ ar saviem pienākumiem. Tā dzīvē ir visur, – var jau vecāki sakošļāt un iebāzt mutē barību, bet jānorij ir pašam, var jau aizvest uz skolu, bet jāmācās ir pašam, var jau pamācīt darbu, bet jādara tas ir pašam. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    1

    fzss > janis_laiks 25.02.2018. 10.27

    likumu nezini- ja beigsies nauda no Garantiju fonda, tad jāmaksā no valsts naudas… 22000*100000= ?????

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > aivars15 25.02.2018. 17.05

    Tev nav iemesla kaunēties- Ameriku atklāja un izveidoja eiropieši. Par haosu attiecībā uz atbildības jomām piekrītu. Kāpēc ECB neuzraudzīja pašu svarīgāko- naudas atmazgāšanu? Un kāpēc pirmā paziņoja par AB.LV bankas likvidēšanu, nostādot muļķīgā situācijā Latvijas Banku, kas jau paspēja izsniegt aizdevumu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 24.02.2018. 22.24

“….Banka tika dibināta 1993. gada 17. septembrī. Par pamatu tai kļuva Latvijas Bankas reģionālā nodaļa Aizkrauklē, tāpēc sākotnēji banka ieguva nosaukumu „Aizkraukles banka”….” +++
https://www.ablv.com/lv/about/history

Visā šajā jezgā ap “ABLV Bank” trūkst skaidrības par vienu būtisku lietu, proti, kādu peļņu valsts budžetā ir ienesusi šī banka, maksājot nodokli aptuveni 25 gadus? Ienākumam vajadzētu būt graujošam, vismaz puse no valsts budžeta ik gadus, jo kaitējums valsts tēlam, kuru LR nodara šāda banka, nav lētāks :)
Ja tomēr peļņa nav atbilstoša tiem nodarījumiem, kurus “ABLV Bank” ir sarūpējusi valstij, tad Saeimai un valdībai vajadzētu apsvērt, vai LR vispār ir lietderīgs šāds “bizness” , kurā bankas apkalpo galveno kārt no Krievijas un pārējām NVS valstīm ienākušos klientus?

Varbūt, ka komercbankām lietderīgi ir uzlikt rāmi , kurā tās savu darbību var veidot tikai ar LR dzīvojošiem klientiem un klientiem no NATO un ES, kā arī atsevišķām rietumu kultūrā integrētām valstīm, kuras ir saglabājušas savu politisko neitralitēti. Ja kāds iebildīs, ka šādā rāmī strādājot, neviena komercbanka neizdzīvos, tad rodas nākošais jautājums, vai Latvijai vispār ir vajadzīgs plašs komercbanku tīkls, kurš taisa tikai ziepes gan LR tēlam, gan ekonomikai, praktiska labuma nekāda.

+6
-4
Atbildēt

1

    tonijs > rinķī apkārt 25.02.2018. 01.12

    Tev ir izteikta padomju cilvēka domāšana- tu gribi, lai valsts stingri regulē banku darbību, banku skaitu un vēl nosaka bankām, kādus klientus apkalpot. Normālā tirgus ekonomikā tā nenotiek. Protams, valsts nosaka bankām darbības nosacījumus (Latvijā banku darbību galvenokārt regulē Kredītiestāžu likums un Komerclikums), taču valsts uzdevums ir veicināt uzņēmējdarbību, nevis ielikt to ciešos rāmjos. Daudzi Latvijas uzņēmumi joprojām tirgojas ar Krieviju un citām NVS valstīm. Kā viņi veiks norēķinus, ja aizliegsim Latvijas bankām veikt transakcijas ar Krieviju? Es saprotu, ka tev ļoti nepatīk Krievija, bet tāpēc nevajag sagrozīt faktus. AB.LV izpelnījās amerikāņu dusmas par darījumiem ar Ziemeļkoreju, nevis Krieviju.

    +2
    -4
    Atbildēt

    2

    rinķī apkārt > tonijs 25.02.2018. 01.35

    Noskaties Dombura interviju ar Latkovski, kur Latkovskis uzskaita, cik “entās” sēdes ir notikušas saistībā ar krievu naudas atmazgāšanas “biznesu” un stāsts ir par visām komercbankām kopumā, nevis tikai par vienu, Tevis pieminēto banku.

    Kas attiecas uz tirgus ekonomiku un to, ka to neregulē – regulē, gan ar sankcijām, gan citādi. Un nekur nav teikts, ka ASV var uzlik ierobežojumus saviem uzņēmējiem, bet Latvija nevar, ja šī viņu “uzņēmējdarbība” apdraud valsts drošību. Un vēl , es nerakstīju par to, ka vajag piegriezt iespēju mūsu uzņēmējiem tirgoties ar Krieviju, ja bez tā nevar iztikt. Es rakstīju par to, ka Latvijā esošām bankām vajadzētu piegriezt iespēju būvēt tādu biznesu, kura mērķauditorija ir Krievijas mafija.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    janis_laiks > tonijs 25.02.2018. 11.01

    Atļaušos iebilst. Valstij ne tikai jāregulē (jautājums, cik stingri) komercbanku darbība, bet tas pasaulē arī veiksmīgi notiek. Ja LV būtu sekmīgāk un drosmīgāk pārņēmusi pozitīvo, kaut Vācijas, regulējumu, mums ne tikai Krājbankas un ablv nebūtu, bet arī BB.
    Minēšu dažus piemērus. 1. Pirmā mājokļa atbalsta programma. Kad LV to centās ieviest, komercbankas pretojās, jo tas neesot viņām izdevīgi. Šādām bankām normālā valstī atņemtu licenci un patriektu, jo tās pretojas valsts politikai. LV nolaida asti un piekāpās. Rezultāts – mājokļa kredīti uz atvieglotiem not. nepieejami, NĪ cenas kopš burbuļa kritušās tikai nedaudz, bankas turpina uzvārīties. Vācija jau labi pasen ieviesa programmu “katrai ģimenei savu mājokli”, tā darbojas vēl joprojām, t.s. Bausparkredit, – ir likumdošana, garantijas kredītņēmēja nāves gadījumā par labu ģimenei, ir VALSTS NOTEIKTAS, ZEMAS % likmes, kas bankām obligātas, utt. ar domu, palīdzēt cilvēkiem, nevis bankām.
    2. Studiju kredīts. Kanādā ir sistēma, vecāki krāj bērna izglītības krājkontā. Tieši tikpat, cik kontā iemaksā vecāki, ieliek arī valsts un pašvaldība, summa trīskāršojas. Kad bērns sasniedz studiju vecumu, nauda kļūst pieejama. Jaunietis drīkst izvēlēties studiju virzienu, bet sava teikšana ir valstij un pašvaldībai (nepieciešamās profesijas). Ja vienoties neizdodas vai bērns studēt nedomā, katrs paņem savu 1/3 un visi brīvi. Ja vienojas, naudu pārskaita izvēlētajai mācību iestādei, students mācās, pēc mācībām nostrādā obligātos gadus, kur nepieciešams. Kas notiek LV? Atkal viss atstāts banku ziņā, kā gribat, tā čakarējat. Rezultātā bankas ne tikai izgriež rokas kredītu ņēmējiem, bet arī galvotājiem.
    Facit: Bankām nav jāiedzīvojas vienmēr un visur, valstij tās jātur grožos, un primārā IR VALSTS POLITIKA, nevis banku peļņa.

    +5
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > janis_laiks 25.02.2018. 16.59

    Atļaušos iebilst un precizēt tevis teikto. 1) Pirmā mājokļa atbalsta programma ģimenēm (jābūt vismaz vienam nepilngadīgam bērnam) Latvijā darbojas jau kopš 2014.gada. Valsts galvo līdz 20% vai līdz 20 000 eiro no hipotekārā kredīta summas. Darbojoties konkurences apstākļos, bankas pašas ir ieinteresētas piedāvāt klientiem izdevīgākus kredītprocentus, lai piesaistītu vairāk klientu un “uzvārītos”, kā tu saki. Bankas nav labdarības iestādes un to mērķis ir gūt peļņu. 2) Studiju kredīts jeb krājkonts- jauki, ka Vācijā valsts un pašvaldības atbalsta studējošos, bet, ja Latvijā tā nenotiek, vai pie tā vainīgas bankas? 3) Valsts politika nekad nav primāra- tā vienmēr ir tikai līdzeklis kāda mērķa (sociāla, ekonomiska, politiska u.c.) sasniegšanai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

puika 24.02.2018. 20.12

FinCEN par FKTK:

In a positive development, since 2015, the FCMC (FKTK) has led significant efforts to reform Latvia’s AML/CFT regulations and enforcement regime. However, as noted in the aforementioned 2014 ECFIN report, positive changes need to be consistently implemented jointly with the banks. The need to improve the institutional capacity remains a long- term challenge due to the complexities of investigating and prosecuting money laundering.

https://www.fincen.gov/sites/default/files/federal_register_notices/2018-02-16/2018-03214.pdf

+1
-2
Atbildēt

0

puika 24.02.2018. 20.00

Izskatās, ka ABLV ir nolemts nopērt par biedinājumu citiem.

+2
-4
Atbildēt

0

zanE. 24.02.2018. 18.46

…pieņemu, ka Latvijas Bankas prezidents I.Rimšēvičs nav/nebija balts un pūkains…bet… straujo notikumu attīstība arvien vairāk izskatās pēc labi iestudētas politiskā teātra izrādes, kurā galvenā grēkāža loma atvēlēta tieši I.Rimšēvičam….
…kāpēc politiskais teātris?….analizējot notikumu gaitu, vērojot pēdējā laika vētrainās darbības – pie cita secinājuma nonākt nemaz nav iespējams….
…pagājušā gada rudenī FinCEN pārstāvji vizītē Latvijā tikās ar finanšu tirgus uzraugiem, politisko vadību, tiesībsargiem, bet 2018.g. februārī nāca klajā ar ziņojumu par atklātajiem pārkāpumiem….
….atceramies ASV FinCEN ziņojumā norādīto: – “Latvijas “ABLV Bank” vadība līdz 2017. gadam izmantojusi kukuļdošanu, lai ietekmētu amatpersonas Latvijā.”…vārdam “amatpersonas” ir plašs skaidrojums, definīcija vēsta – tas ir “varas pārstāvis, arī organizatorisku vai administratīvu un saimniecisku pienākumu veicējs iestādē vai organizācijā.”…
….kā raidījuma “Tieša runa” laikā atklājās – KNAB par gatavoto I.R. aizturēšanu informējis ministru prezidentu Kučinski….hmm…kāpēc?….tā ir ierasta prakse, lai pabrīdinātu iespējamo iesaistīto pusi no iespējamām nepatikšanām?….viss tālāk notiekošais jau izskatās pēc politisko amatpersonu vienošanās upurēt 1(vienu!) amatpersonu, lieliski piemērotu grēkāža lomai, lai uz tā fona paši izskatītos par baltiem un pūkainiem, drosmīgiem politiķiem, kas apkaro korupciju un aizstāv valstiskās intereses….
…teikšu vēlreiz – piedodiet, neticu!….kāpēc šodien veiktie pasākumi un vētrainā darbība no Danas Reiznieces-Ozolas un pārējo politiķu puses nesekoja tūlīt pēc FinCEN vizītes rudenī?….pilnīgi pretēji paziņojumi ar dažu stundu starpību par situācijas kontrolēšanu, problēmu nepastāvēšanu, naudas došanu/nedošanu, līdz nakts laikā pieņemtam lēmumam par pilnīgu bankas darbības apturēšanu, likumu grozīšanu, jaunu pieņemšanu….tas viss izskatās pēc histēriskas rīcības, lai atbrīvotos no politiskās atbildības….
…ne jau Rimšēvičam vienīgajam jāuzņemas atbildība, arī jums jāuzņemas politiskā atbildība, dāmas un kungi, kas esat nogulējuši un pievēruši acis uz notiekošo….uzņematies politisko atbildību un atkāpjaties no ieņemamajiem amatiem – tā būtu reāla rīcība un mazinātu apkaunojumu valstij, ko ar savu bezdarbību esat nodarījuši….

+8
0
Atbildēt

2

    BardainaisSigne > zanE 24.02.2018. 19.56

    Atkāpties,lai atkal palaistu Vienotību pie kloķiem?Gan jau tās ”amatpersonas”,kuras kukuļoja,bija saistītas ar Vienotību.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > zanE 24.02.2018. 21.25

    “…tas viss izskatās pēc histēriskas rīcības, lai atbrīvotos no politiskās atbildības…” Lai nu par ko, bet par politisku atbildību ZZS slaidi nospļauties. Elektorāts uzticams.
    Cita lieta – ja nu kaut kur tālumā parādītos īstas atbildības draudi… Tas mazvarbūtīgi, tomēr pat suņam savas ēdienkartes pārzināšana reizēm izsauc nelielu nervozitāti. Neko vairāk.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 24.02.2018. 17.43

ja ablv likvidē – jkāpēc no LB bija jāpārskaita tie simti miljoni?

Kāpec sabiedrībai netiek skaidrota situācija ?
Teica, ka esot jānodrošina likvidite, kāpēc mums – nodokļu maksātājiem no mūsu naudas tā jānodrošina netīrās jaudas biznesmeņiem ?

nu labi -sapratu pati -tāpēc ka esam čekistu un viņu kalpu valsts , tāpēc ka demokrātijas Latvijā ir ilūzija, tiesiska valsts nekad neesam bijuši, neesam paspējuši būt
un tādi cūkas netīrie mums ar nodkļiem jāturpina uzturēt ….

+5
-2
Atbildēt

3

    J.Biotops > Dusma 24.02.2018. 21.07

    Šī nu ir tā reize, kad skaidrots un izskaidrots pietiekoši. Ieķīlāto vērtspapīru (īstu, nevis vietējā ietinamā papīra)vērtība pārsniedz saņemtā aizdevuma vērtību. Tātad no LB banka tas ir normāls bizness, pie tam nepavisam ne orģināls, bet ikdienas.
    Dusmupūcīt – nesen te kādā postā lielījies kolēģiem vēsturi mācīt, tad nu paskaidrošu ar piemēru no vēstures. Pirms zemes reformas Kurzemes lielākie zemes īpašnieki – fon Bēru dzimta – pie milzu platībām un īpašumiem tika, aizdodot naudu pret zemes ķīlu visādiem titulētiem pļunduriem, uzdzīvotājiem un kauslīgiem plātīzeriem. Aizdeva, droši zinot, ka parādu šie nekad neatdos pēc definīcijas, tātad daudz vērtīgākā ķīla (skaitīt lācēni Bēri prata) paliks aizdevēja īpašumā.
    Mūsu Dievzemītē šī jau sena tradīcija – bļaut, ka tauta nepietiekoši informēta, kaut skaidrojumu plūdos nav pat mēģināts ieklausīties.
    Bet vaidēt par čekistiem un citiem ļaundariem protams vieglāk un publikai patiks. Garantēti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    2

    tonijs > J.Biotops 24.02.2018. 21.52

    Skaidrots jau ir, tikai mēs jau tiem skaidrojumiem neticam. Neticam valsts varai, neticam viņu teiktajam.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > J.Biotops 25.02.2018. 08.39

    labrītņ, biotop. Nekādi nevaru piekrist.
    Nr 1 – ieliec saitīti, vai vismaz uzraksti, kur ir skaidrojums, kurš notikumu tālākajā gaita ir pierādījies, kā patiesība, kāpēc LB bija jāaizdod nerezindetu naudas bankai likviditātes nauda. Kāpēc? Kur ir tas skaidrojums un pamatojums?

    nr2 – pēdējo 2 dienu notikumu pierāda , izskadro Rimšēvica vārdus, ka bankai ABLV , ECB ir prasījusi uzrādīt 1 miljardu eiro, lai tā varētu apstiprināt savu pastāvēšanu. To apstiprina arī Kušners no LB. Ka ablv jau vairākkārt ir prasījis – iedot, aizdot utt. no Latvijas banakas to 1 miljardu – kāpēc valsts augstākās amatpersonas mums nestāsta, ka jau pagājušā gadā bija šādi signāli , bet tā vietā lai to risinātu uzreiz = dalīja premijas? Kur ir tam skaidrojums.

    nr3 – noklausījos interviju, kurā Domburs uzrunā Reiznieci – noklausies – tur reizniece atklāti melo un mānās, ka ftk šos jau pagājušajā nedēļā neesot brīdinājusi par ablv , Domburs ēterā parāda papīru ar visu zīmogu , ka ir gan – kā tā varbūt, kāpēc melo ministre

    zini – es tādā garā varu turopināt , bet tas ir kā purināt piebezdētu segu – nepatikami vienkārši

    tikai kārtējo reizi pierādās ta,s ka mūsu valsti grauj tieši elite

    tas, ka knab veica pasūtījumu tik skaļi un visiem pasaules bandītiem par godu aizturot rimševicu – tas ir 100% pierādījums ka knab pilda – aizsargā bandītu , nevis valsts – mūsu sabiedrības intereses.

    Ne putins un agresīvā Krievija , bet mūsu varas elite mūsu ir nodevusi – es neticu ne tik cik melns ndk – ja viņi vienīgais, ko spēj – kliegt kā pārbiedētas vistas par rimšeciu – tad viņi ir letas prastas pērkamas netīras noziedzīgas cūkas – kaut pēc iespējas ātrāk tie maukas ellē tiktu un prezidents viņiem pa priekšu lai brauc

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    J.Biotops > Dusma 25.02.2018. 14.13

    Dusmupūcit, sapratu jau, ka no rīta nakstputniem ar lasīšanu pagrūti. Kāpēc jāaizdod, jau uzrakstīju. Tāpēc, ka ķīlu vērtība (ne tikai cena, bet arī saprātīga likviditāte) pārsniedz aizdevumu. Ja Tu man lūgtu 100 eirikus, ķīlā piedāvājot antīku vāzi (īstu), es ne vien aizdotu, bet arī neuztrauktos ne par Tavu turpmāko veselību, pat ne par procentiem. Pārējais, ko te pa numuriem uzrakstīji, neattiecas uz mūsu sarunas tēmu un tādas ne visai pārsteidzošas lietas, kā “Reizniece melo” apstrīdēt netaisos.
    Tonijam –atzinums, ka “skaidrots jau ir”, apstiprina manis rakstīto, pateicos. Tas, ka ‘neticam” nevar tikt atspēkots, jo ticība tādai procedūrai nepakļaujas. Maza piezīme – žēloties par skaidrojuma trūkumu un vienlaikus ‘neticēt” nozīmē tikai to, ka nav saņemti tādi skaidrojumi, kādus gribu dzirdēt.
    Paldies visiem kolēģiem, kuru ieraksti te lieliski ilustrē mana necilā posta 2 pēdējās rindkopas. Jauku svētdienu!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Dusma 24.02.2018. 22.01

    kāpēc no LB bija jāpārskaita tie simti miljoni
    —————-
    Lai demokrātiskie un liberālie TUA polučateļi varētu izņemt savus likumīgos noguldījumus.

    +4
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 25.02.2018. 11.30

    tieši tā – šai varas elitei – kremļa Krievijas noguldītāju tiesības un intereses ir izšķirīgi būtiskāks arguments kā viņu vēlētāji, Latvijas nodokļu maksātāji

    nez cik un kā kremlis maksā šiem nolādētiem mauku bērniem

    kāpēc saeima nepieņem ziņotāju aizsardzības likumu – pareizi – pirmie būtu viņi – maukas, par kuriem ziņotu un kurus liktu cietumā

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Dusma 25.02.2018. 08.43

    vai rimševica noziegums un kaitējums Latvijai ir lielāks kā simtu miljonu nozagšana no valsts, lai to atdotu ablv?
    elite saka, ka jā, kaut gan paši apgalvo, ka viss ir izmeklēšanas noslēpums- kāpēc atkal tādi meli?
    tev nelabi nemetas no to netīro cuku runām?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

tonijs 24.02.2018. 17.14

Labi gan, ka mums ir stipri un uzticami partneri ASV un Eiropā, kas palīdz attīrīt mūsu banku sistēmu. Man tikai jautājums- kur skatījās mūsu komercbankas uzraudzības iestādes- Latvijas Banka un FKTK, ka viņiem viss ir jāpasaka priekšā un par ko viņi saņem tās lielās algas?

+3
-1
Atbildēt

1

    tonijs > tonijs 24.02.2018. 17.20

    Finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS) aicinās Saeimu kā Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) pārraugu veikt finanšu sektoru uzraugošās iestādes auditu, šodien preses konferencē paziņoja ministre.
    http://jauns.lv/raksts/bizness/271382-reizniece-ozola-aicinas-saeimu-veikt-fktk-auditu
    …………
    Pareizs lēmums. FKTK ne vien sirgst ar vistas aklumu atsevišķos gadījumos, bet uz viņiem krīt arī aizdomu ēna par piedalīšanos naudas izspiešanas shēmās. Jātiek skaidrībā, bet vai mūsu Saeima to spēs?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    janis_laiks > tonijs 24.02.2018. 19.08

    Tā nebūt nav ne Ozolas iniciatīva, ne vēlme – auditēt FKTK. Par audita nepieciešamību vakar 10os Domburam publiski izteicās Latkovskis, jo viņam esot apnikuši FKTK neizprotamie balsojumi PRET sankcijām mazgātāju komercbankai.
    Ozola vnk ir iespiesta stūrī un nu cenšas izskatīties aktīvi-labiņa, tāpat kā kučinskis.

    Domāju, zzs tomēr pieprasīs TIKAI MINIMĀLI NEPIECIEŠAMO, kas ļautu nedaudz pakratīt pirkstu FKTF virzienā, atkal norotēt vadītāju, bet neies ne soli tālāk, lai neatklātos nākošie iesaistītie un fktk jumts, lai kas tas arī nebūtu, – LB vai politiķi.

    Spēlīte izskatās šāda: jūs mūs spiežat būt tīriem un godīgiem, mēs pretosimies visiem spēkiem, bet, ja nespēsim, tad lēni un pa vienai atklāsim kārtis un upurēsim sistēmas sastāvdaļas. Bet, tikko spiediens atslābs, sitīsim pa bremzēm un glābsim to, kas palicis neskarts, pārgrupēsimies un turpināsim laist muļķi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > janis_laiks 24.02.2018. 19.47

    Bet kurš tad to sistēmu ir radījis un vada?Ozola,vai?Kāda gan viņai vajadzība šo sistēmu sargāt?

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    janis_laiks > Bārdainais Signe 24.02.2018. 20.59

    1. Nerezidentus apkalpojošās bankas Latvijā ielaiž tieši politiķi, – likumdevējs dod atļauju gan licenzei, gan specifiskajai klientu struktūrai.
    2. ABLV ir ne tikai liels nodokļu maksātājs, bet arī dāsns ziedotājs, regulāri ziedo visām partijām pēc kārtas un apmēram vienādos apjomos, resp. pērk visu partiju labvēlību un atbalstu. Pie tam, tie ir tikai oficiāli deklarētie ziedojumi. Šai valstī ir eksistējušas arī cita veida sponsorēšanas shēmas.
    3. ABLV sponsorē vairākus kultūras projektus. Valsts ar nelielu budžeta līdzekļu piesaisti tiek pie kārotajām celtnēm/lietām, kas atkal liek būt pateicīgiem un sargāt šo zelta olas dējošo vistu.
    4. Ozola pašreiz ir finmine, kas uzrauga FKTF. Ja banku uzraugs gadiem ir neefektīvs, tāpat kā knābis, var jautāt: vai tā ir totāla neprofesionalitāte jeb jumta rīkojums.
    5. pēdejais, bet vissvarīgākais. Valdošās koalīcijas jau sen Latviju vada pēc principa nauda nesmird. Mēs ņemam pretī visnetīrākās izcelsmes naudu, ja tikai tas ļauj saglabāt sistēmu, neveikt reformas, nesamazināt pārvaldi, resp. neliek politiķiem domāt par valsti un strādāt tās izaugsmei.

    +5
    -1
    Atbildēt

    4

    BardainaisSigne > janis_laiks 24.02.2018. 21.08

    Tas viss ir pagātnē,ASV uzbrauciens,kas izskanējis pa visu pasauli,neļaus tā turpināt,tātad,lai saglābtu prestižu,būs jārosās,gribi vai negribi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > janis_laiks 24.02.2018. 22.16

    Nerezidentus apkalpojošās bankas Latvijā ielaiž tieši politiķi
    —————-
    Tāpat kā UA saņēmējus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > janis_laiks 25.02.2018. 08.49

    sauc lietas vārdos – partijas ir mauku=suteneru biedribas , kuras sacenšas savā starpā, kura pati sevi un tautu dārgāk pārdos drāzējiem – visa kalibra bandītiem

    nevaru nosaukt nevienu pašu sekmīgu reformu – visas reformas pirmkārt, ir apkalpojušas bandītu intereses

    cik pasaulē ir valstis, kuras lamā putinu , bet paši pārraida valstī visus putina tv kanālus?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > janis_laiks 25.02.2018. 12.22

    Vislielākos ziedojumus gan legālos, gan nelegālos bandītu un čekistu bankas maksā tiem, kam pateicoties viņi var pelnīt desmitiem miljonu tirgojot UA un mazgājot naudu: Vienotībai un SC.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam