Rimšēvičs neatkāpsies no Latvijas Bankas prezidenta amata (papild.)

141

Komentāri (141)

kolpants 21.02.2018. 10.28

Latkovskis pieminēja britu žurnālista Edvarda Lūkasa retorisko jautājumu, kā Krievijas žurnālisti uzzinājuši par to, cik bieži Rimšēvičs šķērsojis Krievijas robežu, jo šāda veida informācija medijiem parasti nav pieejama (Diena).

Par AP publikācijas objektivitāti jau nu arī vajadzētu nedaudz kritiski izvērtēt

Во-первых, это упомянули журналисты AP. Очевидно, уже и защитники Римшевица включили свои ресурсы, умело меняя акценты…

Во-вторых, когда та же западная пресса публиковала данные об имуществе Путина и приближенных зарубежом, почему-то от политиков и прочих не было слышно призывов критически воспринимать публикации))

То есть когда AP пишет о России-верим сразу и бесповоротно, потому что “западная журналистика отличается от российской подачей проверенной и объективной информации”, а когда о Латвии – “давайте критически оценивать, это же журналисты…”)))

Вот как так может быть?)))

0
0
Atbildēt

0

kolpants 21.02.2018. 10.21

Да уж…пиарщики нашли правильные акценты…русские (Москва, Путин, ФСБ и т.д.) виноваты-идеальный аргумент!
Тебя могут обвинить в чем угодно, даже если миллион дома найдут-кричи, что это провокация ФСБ

Ты можешь быть даже вчерашним российским вором и коррупционером-но достаточно сказать, что “русские (Москва, Путин, ФСБ и т.д.) виноваты” – и все, ты уже чист и к тебе уже нет вопросов (Березовский, Ходорковский-они, конечно, свои миллиарды в 90-тые годы исключительно честно заработали. Касьянов “Миша 2%”-тоже не считается”).

И ничего, что в функции ЦБ не особо-то и входит контроль банков в плане отмывания и подозрительных сделок, так как это прерогатива FKTK.
И ничего, что тот же AB.lv в последний год был под прямым контролем Европы.
Фраза “русские…” практически на 95% выключает мозг…

А почему ехать в логово коррупционеров, когда есть прекрасные возможности по рыбалке в той же Скандинавии-тоже неважно, мозг же выключен уже после фразы “русские виноваты”

+1
-2
Atbildēt

1

    Sskaisle > kolpants 21.02.2018. 10.46

    nu ko Tu kolpant – KRIMA , DONBAS, SĪRIJA sodien – tavas mītnes zemes Latvijas okupācija 1940.gadā – nu ko tu kolpant – nu kura govs nu būtu māvusi – cik reizes latvieši un Latvija ir iekarojuši apzaguši Krieviju un cik reizes krievi Latviju?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 21.02.2018. 10.50

    Ну вот, я же про это и говорю – достаточно сказать “русские виноваты” и мозг выключается абсолютно!

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 21.02.2018. 11.17

    nu nē kolpant – nu atbildi godīgi – kas tad man jādomā par krieviem ?
    godīgi – reiz feisbukā uzspiedu uz vienu postu kur krieviski stāstīja kā Latvijas valsts ies bojā, jo demogrāfijas statistika liecina, ka latvieši visstraujāk izmirstošā tauta Eiropā – un zini – mana pirmā doma bija – neticu – un nevis tāpēc, ka neiet kopā tautas izmiršana un valsts izbeigšanās ( vara ved iekšā vergu pulkus – būs jauni pavalstnieki) bet tāpēc , ka tas viss skanēja krieviski – man krievu valoda asociējas ar melu valodu.

    Ja to pašu es dzirdētu vācu, angļu, franču valodā – es pirmajā mirklī to pieņemtu par patiesību un varbūt šo niansi pat neievērotu

    un tā kā mēs vainojam krievus tādējādi zemapziņā noslēpjot savu vainu , tā krievi vaino visu pasauli viņu vainošanā, tādējādi zemapziņā noslēpjot savu vainu –

    tā kā vecīt spurojies cik gribi – bet tāda ir tā dzīve

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 21.02.2018. 11.46

    да думай, что хочешь. ты думаешь так, как тебе самой удобно. Удобно тебе винить во всем русских, потому что так проще-да пожалуйста!
    Только не ной потом, что опять политики использовали эти твои мысли, опять тебя обманули, и пока кричали “русские виноваты”, опять что-то натворили. Ты сама им своим поведением показываешь-так можно!

    Происходит ли подобное в России? Да, происходит. Ну и что? Что вас так заклинило на убогом аргументе ” а вот в России еще хуже”? Почему, например, не настраиваете себя “а давайте думать и делать как финны”?

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 21.02.2018. 12.09

    kaunies šitā lavierēt kolpant. Es tev uzdevu jautājumus – vai man ir pamats ticēt , ka krievi atkal neiebrūk Latvijā – tu man pārmet , ka es visā vainoju krievus – nu kaunies , nu tiešām kaunies – fuj

    es lasu un runāju krieviski, es baud krievu kultūras sasniegumus un man ir draugi krievi, bet tas nenozīmē , ka es nedrīkstu šausmināties par šausmām , kas nāk no Krievijas –

    es visu laiku rakstu un apgalvoju, ka manuprāt, šai netīrajai Krievijai vārtus ir atvērusi mūsu varas elite – tā ir mūsu vaina, ka latvieši no savas zemes vārda tiešā nozīmē ir padzīti un tagad vedīs iekšā krieviski runājošos

    cita lieta – ka kremlis šai mūsu varas elites rīcībai ir visu laiku sniedzis jo aktīvu atbalstu

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 21.02.2018. 13.07

    vai man ir pamats ticēt , ka krievi atkal neiebrūk Latvijā

    С таким же успехом можешь спрашивать-будет 3 мировая война или нет. Откуда я знаю? Все так меняется в мире. Может вы решите через три года насильно русских отлавливать на улицах и помещать в лагеря с целью обучения латышскому, обосновывая тем, что это забота о знании гос.языка, чтобы потом легче работу было искать? А Россия это использует как повод защитить своих соотечественников.

    И опять же-причем тут “нападут ли русские” и тема про Римшевица?
    Хотя понятно..так же можно любую тему увести от сути..И вот уже народ не смотрит на суть, а обсуждает “ох уж эти русские”

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 21.02.2018. 13.14

    kauns kolpant – bet no otras puses es saprotu, ka nacionālais jautājums , cilvēka etniskās identitāte ir tā otrā uzreiz pēc dzimumidentitātes un tāpēc tik būtiska

    nu ko tu kolpant vari muldēt šitā čekistainā latviešu tauta lai atklāti kādu krievu ķertu un liktu cietumā ? cik banku krahi ar krievu biznesmeņiem mjums te jau bijuši bet neviens pats par finanšu noziegumiem cietumā nesēž – nu paldies vietā tu mums – latviesiem spļauj sejā – tu izturies proet mums kā pret gļēviem neliešiem, nodevējiem kuri lūdz želastibu, bet kurus tik un tā nogalina –

    nelietis tu tomēr esi – bet nu kā saka – viens vairāk vai mazāk – kāda tam nozīme – ja ne tu – re ku valdība tūlīt savedīs jaunus simtus tūkstošus krievinu un latviešiem patiešām kirdik …

    nevajadzēs biedram putinam te tankus iesūtīt

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 21.02.2018. 18.35

    nu paldies vietā tu mums – latviesiem spļauj sejā – tu izturies proet mums kā pret gļēviem neliešiem, nodevējiem kuri lūdz želastibu, bet kurus tik un tā nogalina – nelietis tu tomēr esi

    Вы не можете посадить почему-то каких-то русских, которые грабят банки, и при этом я почему-то должен говорить за них спасибо, но это не делаю???? Собственно говоря, если русский дал взятку латышу, чтобы его не посадили, то почему претензии только к русскому? Я раскрою страшную тайну-уголовно наказуема не только дача взятки, но и прием взятки!

    Хотя вообще у меня создается впечатление, что человек или периодически впадает в психически нестабильное состояние и несется поток сознания-или просто действие алкоголя..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Urga 21.02.2018. 10.17

Latkovskis pieminēja britu žurnālista Edvarda Lūkasa retorisko jautājumu, kā Krievijas žurnālisti uzzinājuši par to, cik bieži Rimšēvičs šķērsojis Krievijas robežu, jo šāda veida informācija medijiem parasti nav pieejama (Diena).
Par AP publikācijas objektivitāti jau nu arī vajadzētu nedaudz kritiski izvērtēt – J.Maizītis konkretizēja E.Rimševiča pielaidi noslēpumam Latvijas mērogā. Nu neatbilst skaļajiem AP apgalvojumiem.

+3
0
Atbildēt

0

fzss 21.02.2018. 09.29

Latvieti , atver acis ! :O

mūsu valsts ir ir pataisita par kāju pameslu krievu noziedzigajai naudai !
mēs atkal esam pataisīti npar vergiem, gluži kā kolhozu laikos !
bet mūsu valstviri mūs neaizstāv, bet tikai bailīgi šļupst !
tā nedrīkst būt !!!

0
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 21.02.2018. 08.30

Labrītiņ, es pa nakti izdomāju tā, ka nav tikai melns vai balts. Ka tieši tāpat kā par šausmām, par kurām dzirdam ikdienās – oik, Ainaži, Gudenieki, riepas, Koļegovas nespēja naudu saskaitīt, Gaismas raksti, kas patiesībā iznāca par Tumsas rakstiem utt. – -ka tā visa ir mūsu kopējā atbildība.

Vakardien tai raidījumā tv24 ar Ceru – šķiet OZOLS teica, ka Lietuvā un Igaunijā nerezidentu nauda bankās ir ap kaut kadiem 6- 7 % kamēr Latvijā – nepilni 40 %. Klau – nu tiešām viens Rimševics vainīgs, ka mums bankas brūk un mūsu neatkarību agresīvs kaimiņš iznīcina?

Konkrēti Rimševicam varu pārmest to, ka viņš tomēr necēla lielāku trauksmi, nerunāja dedzīgāk, kaut gan – vai mums daiļmēlīšu trūkst – kad jārunā- kad tie pie klausītājiem, tad dzejo skaistāk par Raini …

Joprojām aktuāli. Naudas atmazgāšanas lietas, kurās bijušas iesaistītas LV bankas. #ABLV #Rimsevics #moneylaundering The Baltic Center for Investigative Journalism Re:Baltica

http://www.tvnet.lv/financenet/finansu_zinas/774401-bijusais_kipras_centralas_bankas_vaditajs_centralo_banku_neatkariba_ir_iluzija

+2
0
Atbildēt

0

Krotow 21.02.2018. 03.34

No malas raugoties, jezga ar un ap Rimševiča apcietināšanu izskatās prasti safabricēta ar nolūku izstumt viņu no spēles. Latvijā nav daudz nosacīti neatkarīgu augstāko valsts darbinieku. Politiķi neskaitās – tie nāk un iet kopā ar savām partijām. Taču Rimševičs bija cilvēks ar viedokli kurš vismaz līdz šim savu amata iespēju robežās neļāva valsts banku sistēmai pārvērsties finansu spekulantu bodītē. Par ko arī šobrīd cieš. Galīgam spriedumam šobrīd trūkst informācijas. Taču dedzība, ar kādu prokrievisko, nacionālistu un rauseklīšu partiju deputāti un amatpersonas vienlaicīgi ieblējās par Rinkeviča atkāpšanos, rada pārliecību, ka viņš partiju sponsoriem ir kā nagla papēdī un beidzot ir piegriezies. Un tāpēc šoreiz uzskatu, ka viņam nekur nav jāiet. Lai KNAB liek kārtis galdā. Vēlos zināt kas īsti ir šajā apsūdzībā. Norvik puisītis, kuram nekas nepieder, ir slidens frukts ar piedegušām biksēm. Ja sponsori viņam prasa mahinācijās ieguldīto naudu atpakaļ, tā nav Latvijas problēma. Un tie, kuri sponsoriem pasūtīja (varbūt paprasīja) naudu atpakaļ, jau pavisam nedarbojas Latvijas intersesēs. Pārdomām: šogad ir Latvijas valsts simtgade. Un ir konkrēti spēki, kuriem arī tā ir kā nagla papēdī.

Vienotības runātāji kopā ar Ašeradenu izrādās tādi paši muļķi. Man vienreiz pietiek. Nākamajās Saeimas vēlēšanās par viņiem vairs nebalsošu.

+6
-2
Atbildēt

1

    QAnon > Krotow 21.02.2018. 11.08

    Tātad balsoji, atzīsti, ka esi līdzvainīgs par valstij nodarīto desmitiem miljardu skādi? Ko tad Vienotībai un Ašerādenam vajadzēja teikt, ka viņi savas sugas brāļa vietā gatavi likt galvas uz bendes bluķa?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pandora 21.02.2018. 01.12

Tas ir Krievijas uzbrukums Eiropas banku sistēmai (arī ar krievu fabricētiem materiāliem Rietumu presē), par caurumu ir izraudzīta Latvija, kur jau gadiem KNAB ar spiedzi Jutu Strīķi un bezjēgas vadītājiem krieviem tiek pārvērsts par rezidentūru.
Krievs, brūkošās banciņas saimnieks, iztaisās par labo, lai glabtu savu pakaļu.
ja tāda būtu kārtība Latvijā, kā viņš saka, tad to klusuciešot atbalstītu arī lielas Skandināvijas bankas. Maksātu Rimševicam… :-) Tad tā būtu nāve Eiropai. Bet tagad tie ir krievu meli.

+4
-1
Atbildēt

3

    Sskaisle > Pandora 21.02.2018. 08.42

    es saku tā – vārtus Krievijai – Putina Krievijai uz Latviju ir atvērusi mūsu varas elite, savukārt , varu ievēlam mēs, savukārt, mūsu lēmumu par ko vēlēt nosakam atkal mēs paši – mūsu mediji, mūsu izglītība, mūsu pieredze no iepriekšējām vēlēšanām.

    Es visu laiku esmu ar baigāko naidu un dusmām rakstījusi par radošās inteliģences absolūti prostituēto dabu. Jo viņi ir sabiedrības prāts, acis un galvenais -mute – bet tā mute ir piebāzta ar mūsu naudu – nodokļu maksātāju naudu – tā pati vara to šiem ir piebāzusi pilnu un jūs man nevariet nosaukt nevienu pašu raksntieku , dzejnieku, gleznotāju, kurš būtu aktīvs – vienalga, kāda politiskā spēka pārstāvis, vai kurš būtu radījis sociāli aktuālu vai pat analītisku mākslas darbu.

    three billboards outside ebbing missouri – noskatījos šo filmu. Viena lieta, ka pati filma ir absolūti aktuāla, otra lieta – izlasīju par aktieriem – kaut ko iepriekš zināju un kaut ko nezināju – bet ko es izlasīju – sociāli aktīvi utt.

    Mums tas nav – mēs kā tādā letarģiskā miegā un te ir tas rezutāts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Pandora 21.02.2018. 08.52

    viena lieta, ka tie bija IR žurnālisti, kuru ar mums kopā čūsku bedrē sēdēdami iesāka oligarhu lietu un tā bija /ir visa sabiedrība , kura faktiski šo oligarhu lietu “noraka”. Ne uz saeimu , ne uz ģenprokuratūru, vispār ne uz vienu varas centru nebija sabiedrības spiediena – kādas sabiedrības ? – nu mums ir visvisādīgas radošās biedrības – no tām – klusums, mums ir NVO – no tām klusums, mums ir visādi pasaules brīvie latvieši un tagad jaunās paaudzes emigrantu biedrības – no tām – klusums. Mums ir profesionālās apvienības – FTRK , Ārstu biedrības, dabas sargi un dzīvnieku sargi – tikko lasīju, ka šefpavāru biedrība sola nolikt karoti – no tām visām arī klusums. Nerunājot nemaz par reliģiskām kopienām … no mums – mūsu cilvēku kopības ir absolūts klusums, absolūta pasivitāte –

    nu kāpēc lai šādā situācijā te Latvijā nešeptētos visi, kuriem nav slinkums? Visi gudri, izlgītoti ,smaidīgi, stratēģiski un absolūti nekaunīgi un necilvēcīgi

    Pat ja Rimševics ir kaut kādos noziegumos vainīgs, ko es nevaru tomēr izlsēgt – tad jāsaka , ka mūsu visu radītajā sistēmā viņš ir tikai mūsu kopējs produkts

    prātā nāk visas tās šmuces un nesmukumi kultūras nozarē – kaut vai tas vkkf – tā čekas kalpu apbalvošana ar mūža stioendijā, vērpes dēla pētījumi par tūkstošiem utt utjprj – par to mēs klusējam ,to mēs nemainam , kāpēc?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Pandora 21.02.2018. 11.22

    Es drīzāk uzskatu, ka vēršanās pret Krievijas organizētās noziedzības un čekas: ABLV un Rietumu bankām un Rimšēviča aizturēšana, ir ASV specdienestu spēriens pa Krievijas mīksto pavēderi. Viņiem vienkārši ir apnicis ciest pazemojumus, kurus Pirmā ASV Pederastu prezidenta Obamas kolaborācijas dēļ, nodarīja kremlis. Skatīsimies, kā lietas turpināsies, kopš ASV trieciena par Asada kara lidlauku, esmu cerību pārpilns.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

janis_be 21.02.2018. 00.40

Domāju, ka nav jāatkāpjas,jo tad sabradās!
Visa tā šlupstēšana (3 h personas)par tēlu ir šlupsti, neskatoties pašiem spogulī…

+7
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 21.02.2018. 00.08

kurā partijā ir Rībena? ceru, ka ne naciķe – ļoti patīk kā runā!

+2
-2
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 21.02.2018. 00.10

    Nacionālā apvienība (kopš 2014.)- mierini savi ar domu, ka viņiem vārdi nesakrīt ar darbiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 21.02.2018. 00.04

LTV24 raidījumā OZOLS iesaka izlasīt Eglīša rakstu – izlasu un esmu šokā

pļāpas !

Eglītis saka –
“Uzdrošinos apgalvot, ka LB vadītājs ir visus šos gadus bijis de facto galvenais banku uzraugs Latvijā un viņam pienākas liela daļa vainas par lielākajām neveiksmēm banku sektorā.”

http://www.db.lv/zinas/rimsevica-eras-gals-472111

nu jau gan – pļāpā kā vecene – sāku lasīt ar domu, ka būs argumenti, kas pamatos kāpēc Rimševics de facto ir atbildīgs par banku bankrotiem un naudas atmazgāšanu Latvijā , bet tā arī neviena skaidrojuma, kas pamatotu šo Eglīša apgalvojumu neatradu kauns!

+6
0
Atbildēt

2

    tonijs > Dusma 21.02.2018. 00.08

    Es arī tagad skatos Rīga 24, bet nāk jau miegs, tāpēc ar labunaktu, Dusma, un jaukus sapņus.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 21.02.2018. 00.10

    viss – es arī eju gulēt, bet čuči smuki – nekrāc un nespārdies !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Dusma 21.02.2018. 09.16

    Ozols vismaz man izklausēs pēc tukšas pļāpas un ne jau tikai vakar. Diezgan regulāri paskatos Preses Klubu. Nu ir tur daži personaži, kas vairāk taisa troksni nekā runā par konkrēto tēmu un kur nu vēl pārzin.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > klusais 21.02.2018. 09.45

    labrītiņ, Klusais. Nu es teiktu, ka tādi trokšņa taisītāji jau ir lielākā daļa.
    Par to Rībenu drusku apjuku, jo pirms katrām saeimas vēlēšanām deputāti skraida no partijas uz partiju un tad ej nu paturi prātā visus migrantus – kur kurais jauno laimi atradis. Bet visam, ko teica Rībena – piekrītu. Jautājums – kāpēc spējam gudri runāt, bet gudrām runām neseko gudri darbi?
    Man seviški patika Rībenas sašutums par kultūras degradāciju Latvijā, jo tā ir – tā es arī domāju, bet nu elle un indija – galu galā – tieši NA tācu vada to kultūras nozari .

    Tieši NA Melbārde ar ABLV noslēdza līgumu – slepenu – par LMM būvi un kolekcijas veidošanu. Saproti – mūsu – visas latviešu tautas laikmetīgās mākslas kolekcija ir nerezidentu naudas bankas īpašums

    – Tu to sauktu par atbildīgu rīcību? Es to saucu par slepeno kremļa uzdevuma izpildi . Ne citādi.

    Bet kā Tu vērtē , ka Rimševics neatstāj amatu un neklusē?

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    klusais > Dusma 21.02.2018. 10.01

    Atkāpties vajadzēja, klusēt nē. Pie kam viņa teksti ir loģiski un sakarīgi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > klusais 21.02.2018. 10.17

    vispār – ja es iedomājos to spriedzi kāda Rimševicam ir šobrīd ?
    saproti – es visu sestdienu un svētdienu biju svēti pārliecināta, ka beidzot putniņš ir iekritis – tagad es tā vairs nedomāju ….bet man nav skaidrības domai vispār – kam ticēt

    Un vispār – padomā – bija taču jau pirms kādām 2-3 nedēļām tas
    norviks paziņojums , ka iesūdz Latviju tiesā – vai jau tad valsts ausgtākajām amatpersonām nevajadzēja reaģēt , bet nereaģēja, jo arī sabiedrība klusēja – sak mums vienalga, kas tur augšā notiek

    Es pilnībā piekrītu Rimševica argumentam, ka viņš ir zinošs , un var jau būt, ka savu zināšanu viņš izmantos arī savai aizstāvībai, bet mums jau nav variantu – kurš cits valsti aizstāvēs pret norvik sakampienu, ja ne viņš?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > Dusma 21.02.2018. 11.27

    “Tieši NA Melbārde ar ABLV noslēdza līgumu – slepenu – par LMM”
    .
    No kurienes darba nespējīgām senākās profesijas veterānēm ziņas par slepeniem līgumiem?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

aivars15 21.02.2018. 00.02

Tīri no sistēmu un informācijas izplatīšanās viedokļa. Latvijā ir 17 bankas, agrāk bija vairāk. Vēl ir 11 filiāles. Labi, Swedbankai, SEB un vēl dažām skandināvu bankām kukuļus neviens neprasīs. Bet tik un tā paliek 10+ bankas, kuras it kā regulāri maksājušas kukuļus. Par cik kukuļu došanā jābūt iesaistīti ir vairāki cilvēki katrā bankā, kopā vismaz 50 cilvēki katru brīdi, kam bija jāzin, ka Rimšēvičš izspiež kukuļus. Un kad pieliek 20 gadus periodu, tad sanāk simtos cilvēku, kas zināja, bet neviens pats neko nevienam neteica? Cilvēki mainīja darbu, dažreiz ar naidu, bankas bankrotēja, bet neviens neko neteica? Tas nav iespējams vai arī ir simtu cilvēku vislabāk glabātais noslēpums pasaulē.
Alternatīva, ka Guseļņikovs ir vienīgais, no kura Rimšēvičs izspiedis kukuli un kuru vajājis pa visu Rīgu? Kukuli nedod, bet tik un tā 4 gadu garumā vajā?

+9
0
Atbildēt

1

    kolpants > aivars15 21.02.2018. 10.36

    А зачем с каждого банка аж по 5 человек? Обычно такие вопросы решают с владельцами, а это уже сужает круг до 2-3 человек. Да и кто бегает потом и рассказывает о таких фактах?
    Тем более в узком кругу может и знали. У вас много среди знакомых владельцев банков, которые могли бы “по дружбе” такое рассказать? У меня, например, ни одного.

    Например, когда из одного довольно крупного банка ушел один из топменеджеров, это было 3-5 лет назад, я только от его бывшего подчиненного узнал, что он не сам ушел, а подловили на выдаче одного “плохого” кредита. Но руководство не хотело скандал, расстались мирно, ушел по собственной воле. И вот что вам даст настолько “детальная” информация?)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

tonijs 20.02.2018. 23.23

Pa TV7 tagad iet diskusija par šo pašu tēmu, krievu val.

0
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > tonijs 20.02.2018. 23.33

    es paskatīšos tv 24 :))

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 23.39

    Lembergs aizstāvēja Rimšēviču un viņa tiesības uz aizstāvību. Un teica, ka viņam neesot pašam jāatkāpjas. Un sadusmojās, kad TV7 viņu stādīja priekšā kā nominālo Ventspils mēru, jo viņš esot faktiskais mērs.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 20.02.2018. 23.44

    te uzstājas Rībena, Loskutovs un Ozols
    Pirmie divi pozitīvi, ka Rimšēvics cīnās par savu reputāciju un attiecīgi Latvijas !

    Ozols nokritizē varas eliti – tai bija jābūt kā kuģa kapteinim, bet nav – klusē maitas( tas mans tulkojums) – un ka neviens šai valstī nerespektē valsts prezidentu Vējoni

    vispār par foto , ko saka Ozols arī piekrītu – ka tā Rimševicam tomēr ir jāskaidro – tiesībsargiem un mums – sabiedrībai

    +2
    -2
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Dusma 20.02.2018. 23.53

    nu tagad Oto Ozols saka, ka Rimsevics ir de facto atbildigs par banku bankrotiem Latvijā – kam nu es tomēr nepiekrītu

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 23.58

    Nē, Loskutovs ir šeit, LTV7! Kreituse Rimšēviču kritizē par Bankas Baltija nepietiekamo uzraudzību un Parex bankrotu. Loskutovs pareizi saka, ka finanšu sistēma balstās uz uzticību un Rimšēviča palikšana amatā bojā tās reputāciju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 23.08

ja un vēl – nezinu , nelieku galvu ķīlā, bet no Lutera draudzes cilvēkiem esmu dzirdējusi tikai labas atsauksmes par naudas aizdevēju Kreisleru

0
0
Atbildēt

1

    J.Biotops > Dusma 20.02.2018. 23.28

    Nezinu, kādā Kreislers draudzē, bet zināmie nieki ļauj domāt labi. (Netipiski latvietim, pie tam viņš taču celtnieks un vēl pārticis…)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 23.07

neatkarīgi no tā vai Rimševics ir vai nav iesaistīts kukuļņemšanā – viņa rīcību uzstājoties un aizstāvot sevi es vērtēju kā vīrišķīgu !

nedomāju, ka tādi vīrieši – amatpersonas mūsu Latvijā ir daudz

+5
0
Atbildēt

2

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 23.20

    Ja viņš melo (un es saku, ka viņš melo), tad es tādu rīcību nevērtētu kā vīrišķīgu, bet Tavu vērtējumu es vērtēju kā sievišķīgu, mīļā Dusma.

    0
    -5
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 20.02.2018. 23.35

    ak Tu:)) nu labi, Tev es piedodu Tonij:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Dusma 21.02.2018. 11.33

    Daudz nav, viens no tiem ir Lembergs, kurš aktīvi spirinās pretī. Laikam jau komjaunietis – komunists, tā ir kvalitātes zīme?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

puika 20.02.2018. 22.56

Jocīgs tas Guseļņikova stāsts par spiedienu atmazgāt naudu. Vairāk dzirdēts, ka naudas atmazgātāji paši brīvprātīgi stāv rindā, lai apkalpotu klientus.

+4
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > puika 20.02.2018. 23.04

    nu es šos paziņojumus sāku uztvert kā hibrīdkara šāvienus, kuriem mūsu zaglīgā, alkatīgā, bezatbildīgā politiskā elite nespēj atbildēt

    vai kādos paziņojumos kāds no mūsu varas elites – maukām – ir publiski teicis, ka guseļņikovam kaut ko apgalvojot vajadzētu uzreiz pierādījumus?

    redzēji tv panorāmu – mūrniece uzvedās kā mulķīte no mēness nokritusi – kādas mums ceribas uzvarēt hibrīdkarā , ja varas elite ir glumas gļotas?

    +4
    -1
    Atbildēt

    2

    puika > Dusma 21.02.2018. 00.16

    Par hibrīdkaru varu uzreiz pāris versijas uzzīmēt, bet arī bez tā, domāju, Guseļņikovs rīkotos tieši tā pat. Veido savu cietušā imidžu gaidāmajai tiesai.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > Dusma 21.02.2018. 11.36

    Glumas gļotas? Trāpīgāku apzīmējumu Dombrovskim un Bordānam nemaz nevar izdomāt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

tonijs 20.02.2018. 22.53

Rimšēvičs atzīst, ka Šķēles bijušais nodokļu konsultants Uldis Kokins, Renāra Kokina tēvs, bija viņa draugs.

0
-2
Atbildēt

0

tonijs 20.02.2018. 22.51

Rimšēvičs atzīst, ka ir ticies ar Sprūdu- vai viņš nezināja, ka Sprūds ir blēdis?

0
-4
Atbildēt

4

    J.Biotops > tonijs 20.02.2018. 23.39

    “Rimšēvičs atzīst, ka ir ticies ar Sprūdu- vai viņš nezināja, ka Sprūds ir blēdis?” – Tas nu gan ir arguments. Tāpat, kā par draugiem.
    Apbrīnoju cilvēkus, kam visu dzīvi izdodas tikties tikai ar eņģeļiem. Laikam jau pašam arī spārniņi dīgst. Man gan nācies tikties ar tādiem, par ko te pat iepīkstēties nedrīkstu, tātad pats arī zaglis un slepkava.

    +4
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > J.Biotops 20.02.2018. 23.46

    Vai tev ar zagļiem un slepkavām bija kopīgas darīšanas kā Rimšēvičam ar Sprūdu? Par draugiem ir teiciens: Pasaki, kas ir tavi draugi, un es pateikšu, kas esi tu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    aivars15 > tonijs 21.02.2018. 00.12

    tonijs ir pierādījums, ka 1 muļķis var uzdot vairāk jautājumu kā 100 gudrie atbildēt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > tonijs 21.02.2018. 09.38

    Reiz tālajos 90-tajos, sanāca tāda sitiācija, ka māju, kur dzīvoklis bija manai sievas tēvam ( Vīlandes ielā 18 ) nopirka Ivanovs, tas pats, kurš tikko atsēdēja par sievas slepkavības pasūtījumu. Tad nu toreiz es gāju pie viņa runāt par kompensāciju jauna dzīvokļa iegādei un nevaru neko sliktu teikt, jo tā naudas summa, ko viņš samaksāja ļāva iegādāties adekvātu dzīvokli. Tad nu sanāk pēc Tavas loģikas, ka man zinot par to, ka Ivanovs ir saistīts ar kriminālo pasauli nevajadzēja ar viņu tikties ?

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > klusais 21.02.2018. 11.59

    Ja tu esi augsta publiska amatpersona, kam jābūt nevainojamai reputācijai, tad nevajadzēja gan.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    klusais > tonijs 21.02.2018. 12.27

    Tonij – nu nevajag būt svētākam par Pāvestu :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 21.02.2018. 11.38

    Sprūdam darbā jātiekas ne tikai ar blēžiem, bet arī kremļa pakalpiņiem un pat pederastiem.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > altinyildiz 21.02.2018. 12.00

    Kad tu ar viņu tikies?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

tonijs 20.02.2018. 22.49

Rimšēvičs saka, ka esot ticies ar Norvik bankas vadītāju, jo tas esot LB vadītāja pienākums. Vai viņš ir ticies ar visu Latvijā pārstāvēto banku vadītājiem?

0
-4
Atbildēt

1

    J.Biotops > tonijs 20.02.2018. 23.45

    Tīri teorētiski varētu būt, ka ar kādu arī nav ticies (ūsdienu tehnika to ļautu diezgan viegli) , bet ņemot vērā ilgo laiku amatā un LB funkcijas, tas mazvarbūtīgi. Un patreiz absolūti nebūtiski.

    +5
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > J.Biotops 20.02.2018. 23.47

    Vai šāds vadītāja pienākums- tikties ar banku vadītājiem- ir rakstiski fiksēts viņa amata aprakstā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

tonijs 20.02.2018. 22.46

Rimšēvičs saka, ka Latvijas Banka neuzrauga komercbankas un nevar ietekmēt FKTK. Tai pašā laikā viņš saka, ka LB cīnījusies par nerezidentu ieguldījumu samazināšanu bankās, un tie esot samazinājušies.

+1
-1
Atbildēt

3

    puika > tonijs 20.02.2018. 22.59

    LB var strādāt pie likumu un noteikumu izstrādes.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 20.02.2018. 23.00

    nu zini – viņš tomēr bija ECB vai tad viņam kā Latvijas pārstāvim ECB par cīņu pret atmazgāšanu nebija kāda teikšana?

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 23.02

    Ja cilvēks pakāpjas uz taburetes, viņam ir lielāka teikšana?

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 20.02.2018. 23.10

    protams, es tā skolā esmu darijusi un tas nostrādā, mīļais Tonij!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    aivars15 > tonijs 21.02.2018. 00.12

    -> tonijs
    ———————–
    Rimšēvičs teica, ka uzstājis, lai amerikāņi pārbauda banku procedūras. Tas ir augsta līmeņa, sistēmas jautājums, ar ko nodarbojas arī LB. Viņš pats auditus neveica, konkrētām bankām neteica, kas jāuzlabo un nelēma par sodu uzlikšanu, jo tas nav LB kompetencē.
    Tā ir atšķirība starp sistēmas uzlabošanu un individuāliem lēmumiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > aivars15 21.02.2018. 12.01

    Rimšēvičs teica un aivars 15 noticēja. Es gan redzu, ka viņš peld un pinas pretrunās.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

zars 20.02.2018. 21.01

Ja šādi KNAB būtu rīkojies Jutas vadībā, būtu pārliecība, ka kaut kas notiek Latvijas labā, bet tagad … kāpēc savulaik jaunā KNAB slota par oligarhu sarunām vien kusli bilda, ka neesot nepieciešams atjaunot izmeklēšanu krimināllietā , kaut kliedzošu faktu bija/ir failu failiem? Tagad, pēkšņi, slota sarosījusies aizslaucīt lielo zivi, tajā pašā laikā faktus galdā neliek, izmeklēšanas interesēs, protams. Vairāk izskatās par iesaistīšanos kaut kādu raganu dejās, par gaisa jaukšanu, ne valsts attīrīšanu no mērgļiem.

+7
-3
Atbildēt

1

    QAnon > zars 21.02.2018. 11.43

    “Ja šādi KNAB būtu rīkojies Jutas vadībā…”
    .
    Varbūt es kaut ko nezinu par Potapovas un Juraša varoņdarbiem KNABā, varbūt, ka tik slepeni, ka atskaitēs nemaz nenokļuva?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

lno 20.02.2018. 20.25

Jaunais KNAB šefs solīja, ka nerīkos šovus. Tomēr neatceros KNAB vēsturē līdzīgu šovu, kuram sekotu līdzi pasaules MM.

+9
-1
Atbildēt

0

lno 20.02.2018. 20.23

2010. gadā IR abonēju sev un ārzemju radiem, bet žurnāla lielkulība man noriebās jau pēc pāris gadiem.

+3
-4
Atbildēt

1

    Sskaisle > lno 20.02.2018. 22.58

    naciķis un žēlojas par liekulību !!! nu tomēr – pasaule ir palikusi traka – nu kur vēl tālāk ….

    tu savu mūrnieci TVPanorāmā noklausījies ? nu kā ome, kas tēlo, ka klačas neklausās … nu tieši naciķu mūrniece nodemonstrēja, ka putina hibrīdkarš pret Latviju ir kā ar lielgabalu šaut uz zvirbuli –

    tu kaze sīkā pretīgā – tu par savu liekulību domā, nelieti !!!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 19.27

un vel – briti paši aizgāja no ES , vai nevar būt tā, ka mums palīdz aiziet, ja nespējam uzveikt korupciju ?

+2
0
Atbildēt

2

    J.Biotops > Dusma 20.02.2018. 19.39

    Nevar. Bet var netraucēt, kad ejam prom paši.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > Dusma 21.02.2018. 03.09

    Var arī netraucēt sakravāt koveri katram aizgājējam individuāli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 19.26

Anželika Jurševica pievienoja 3 jaunus attēlus.
20 h ·
“ABLV Bank” – nav vienkārša banka:
1)ASV finanšu iestādes vaino šo banku NAUDAS ATMAZGĀŠANAS shēmu organizēšanā, kas palīdzējušas Ziemeļkorejas kodolieroču programmai, kā arī nelegālām darbībām Azerbaidžānā, Krievijā un Ukrainā.
2)Latvijas amatpersonu kukuļošanā;
3)Tā ir banka, kuras īpašnieki pretendē uz ietekmi politikā. Banka REGULĀRI VEIC ZIEDOJUMUS POLITISKĀM PARTIJĀM, kas ir pie varas valstī, kā arī mūsu galvaspilsētā.

TAD ir acīmredzami – kas ir šī banka un KAS PATIESĪBĀ IR ESOŠĀ VARA MŪSU LATVIJĀ…
Un kādai nekaunībai jābūt, lai uz starptautiski izskanēto informāciju tā reaģētu…

+8
0
Atbildēt

2

    BardainaisSigne > Dusma 20.02.2018. 19.50

    Tā ir tā vara,kuru tu ar saviem korišiem savēlēji.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Dusma 20.02.2018. 22.50

    REGULĀRI VEIC ZIEDOJUMUS POLITISKĀM PARTIJĀM,
    ———————–
    krievu partijām un Vienotībai

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 18.59

nu un ja abstrakti domājam – vai tālu jāmeklē tas kundziņš kurš slavē padlaikus un lamāja NATO ienākšanu Latvijā ?

kam būtu izdevīga Latvijas pilnīga nonākšana putina kontrolē ? Man ? vai tiem, kuri ir pie varas un kurus ES ar jaunu vēršanos pret ofšoriem draud ierobežot>?

+5
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 20.02.2018. 18.50

Kučinskis saka , ka rimševics ceļ paniku un stāsta sazvēŗēstības teorijas

nu kāpēc pēc šampja un laventa un ulmaņa dančiem Rundāles pilī man jātic kučinskim?

+9
-1
Atbildēt

1

    Krotow > Dusma 21.02.2018. 03.10

    Kā tad tu viņam neticēsi. Viņa partijai ir tāds jauks mūžīgais premjera kandidāts ar hūti.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars B. 20.02.2018. 18.40

Ja Rimševičs gribētu izdarīt ko labu Latvijai, tad viņam no amata pašam jāatkāpjas. Tas ir tāds amats, kur nepieciešama nevainojama reputācija.
Ar turēšanos pie naudīgas vietas jebkuriem līdzekļiem, Lemberga stilā, viņš stipri ieriebs Latvijai, liek mums visas pasaules acīs izskatīties pēc banānu republikas ar zemiem ētikas standartiem.

+3
-12
Atbildēt

2

    Sskaisle > Aivars B. 20.02.2018. 18.49

    es tomēr sagaidītu paskaidrojumus no KNAB

    godavārds – pēc tā ko es lasu – nupat man sāk izskatīties, ka KNAB ir rīkojies pēc pasūtīuma – kad kratīja un tik ilgi turēja kamerā Rimševicu – mēs visi bijām pārliecināt, ka tam ir pamats – tagad iznāk, ka neko skaidri nevar zināt , varbūt ir , bet varbūt nav.

    Arī Lemberga lietā mēs taču zinām stāstu par mirušajiem lieciniekiem – ka apsūdzibas viņam ir cik tur simtu kg smagas mapes

    vai veca kukuļošanas lieta varēja būt pamats celt – pie tam pašiem celt tādu neslavu valstij?

    man nav saprotams kāpēc rimševicu sāka purināt uzreiz pēc atteikšanās dot naudu ablv – visu mūsu nodokļu maksātāju naudu

    +6
    -1
    Atbildēt

    1

    Aivars B. > Dusma 20.02.2018. 19.22

    Par “naudas došanu” ABLV – ja tie prasa aizdot 100 milj., un kā ķīlu dod 110 milj. vērtus vērtspapīrus – tad var arī aizdot, Latvijas valsts vēl nopelnīs uz to , ka šiem nauda steidzīgi vajadzīga. No Rimševiča puses tā ir prasta “otmazka”, izmisīgi cenšas sevi iztēlot par baņķieru sazvērestības upuri.

    +2
    -6
    Atbildēt

    1

    Stagars > Aivars B. 20.02.2018. 19.42

    Starp citu prasīja 600mlj, dabūja 100mlj.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ak > Aivars B. 20.02.2018. 22.14

    Jums, kungs, ļoti piestāvētu sugasvārds “Aivars. L.”, kas iemieso visnevainojamāko reputāciju. Tā nēsātājs sadarījis tik daudz labuma Latvijai ka jau mutē smeļas. Pieminētās personas stils ir tik pievilcīgs kā bruģakmens: gribi krāmē uz ceļa dzimtmuižā saviem pavalstniekiem par prieku, gribi krāmē ar to pa seju oponentam.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

kolpants 20.02.2018. 18.06

То есть Римшевиц хочет сказать, что высшие чины в Латвии погрязли в коррупции, и контролируют КНАБ?
Притом настолько контролируют, что уже через 3 часа пришли с обыском?? А на пресс конференции не было вопросов, куда он так резко незапланированно в четверг летал?
Сделать экспертизу фото, поддельное или нет-тоже небольшая проблема…

А Норвик привлек даже бывшего генсека НАТО, чтобы опорочить Римшевица??

Как-то неубедительно…

+2
-7
Atbildēt

1

    Sskaisle > kolpants 20.02.2018. 18.24

    klausies uzmanīgi – preses konferencē viņš teica, ka viņam bija plānota atpūta spānijā pirms 3 mēnešiem

    tur viņš otrreiz saka – ka komandējums bet man piemēram bieži ir tā, ka es uz komandējuma ŗēķina paņemu klāt pāris dienas atvaļinājumu un man nav jāpērk aviobiļetes

    un par fotogrāfiju viņš teica, ka rakstīs DP par to iesniegumu – galu galā – viņu kad izlaida no aaizturēšanas?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 20.02.2018. 17.56

Lasu, un klausos, kā nu saprotu:
1. KNAB un Kučinskis – Rimšēviča lieta nav saistīta ne ar ABLV Bank, ne ar Norvik;
2. Rimšēvičs – “vaino ABLB Bank” un “Norvik bank” īpašniekus sazvērestībā pret LB un tās vadītāju;
Pirmajā mirklī liekas – vai nu viens vai otrs. Padomājot ilgāk, tik kategoriski vairs neiznāk. Zināmie apgalvojumi viens otru neizslēdz.
a) KNAB var knābāt (pēc savas iniciatīvas vai savādāk – to nevaru zināt) par kādu citu lietu (Trasta banka?) un vienreizīgu simt tūkstoša pieprasījumu, bet
b) abas dzīvās bankas, Norvik un ABLB, sajutušas (vai paredzējušas?) deguma smaku, sūdzas par viņu savu iemeslu, īstu vai izpušķotu dēļ.
Abas darbību grupas var būt saistītas (kāds ieinteresētais man nezināmā veidā pavirzīja/ievirzīja izmeklēšanu, pie tam ieinteresētajam nav obligāti jābūt no ”cietušajām” bankām), bet var būt arī nesaskaņotas – baņķieri, pamanījuši dūmus, piemet arī pagalīti par savu sāpi.
Vai tur klāt kādi “nezināmi spēki” (draudzīga kaimiņvalsts u.c.) – spriedumam faktu nepietiek. Pagaidām?
Tomēr viena doma neliek mieru – par KNAAB izdarību apjoma un rezultāta nesaderību.
Vispirms – skaļa kratīšana saimniekam klāt neesot, pēc tam ilgstoša pratināšana, aizturēšana. Tā būtu normāli darīts, ja bijusi pārliecība par iespēju pēc argumentu papildināšanas un precizēšanas uzrādīt apsūdzību.
Pēc tam – apsūdzības nav, palaižam un neko sakarīgu paskaidrot nespējam. Vismaz – ko un par ko jautāja tik ilgajās pratināšanas stundās (to slēpt vai melot nav jēgas, klāt bija advokāts)
Labticīgi pieņemot, ka lieta tiešām par kaut ko vecāku, ne par apdziedātām bankām, tad jānotic arī tam, ka darbības laikā sakritušas nejauši. Neizdodas.
Sprūda un Martinsona tēmas daudzdimensiju ainu papildina, bet skaidrību mazina vēl vairāk.

+11
-2
Atbildēt

3

    Sskaisle > J.Biotops 20.02.2018. 18.09

    būtisku lietiņu aizmirsi – knab sāk kratīt pēc tam, kad LB Rimševica personā atsakās dot bankai ABLV cik tur tos miljonus –
    kas deva pavēli knabam tieši tad un ne agrāk sākt kratīt Rimševicu?

    kam mums knab , kas tikai gaisa balodīšus laiž? – labākajā gadījumā, es pieļauju sazvērestības teoriju, ka KNAB nav neatkarīga iestāde , bet marionete – kādās rokās –

    +8
    -3
    Atbildēt

    1

    ak > Dusma 20.02.2018. 22.37

    KNAB nevar būt neatkarīga iestāde pēc definīcijas. Tā ir viena no tiesībsargiem un nekas vairāk. Cita lieta ir viņu izdarību stils – tāda lēta izrādīšanās, spalvu spodrināšana sevišķi stulbā veidā. Tad jau krievu sādžas milicis Aņiskins (ja kāds atceras veco PSRS laiku komēdiju “Ģerevenskij detektiv” bija kudī kudrāks.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > J.Biotops 20.02.2018. 18.21

    kā tu saproti – ja knab nebūtu aizturējis rimševicu – naktī un ar visu presi – tad jau tā valsts reputācija tā nebūtu grauta

    nekur jnau šobrīd neraksta, ka norvik vai ablv vai rb grauj Latvijas reputāciju – visur tikai , ka LB šefu vaino korupcijā

    Zini – gan jau migla klīdīs – es tikai visvairāk esmu vilusies NDK kāviņa ELingere – nu tāda NDK kā es Leimaņa balerrīna

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    J.Biotops > Dusma 20.02.2018. 18.54

    Dusmupūcīt sirdsmīļā, nebiju pamanījis, ka Tev iztēle pārspēj lasītprasmi

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > J.Biotops 20.02.2018. 19.01

    paga – saki tieši – ko es nepamanīju?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    J.Biotops > Dusma 20.02.2018. 19.17

    Nu labi, sk. tekstā:
    “…KNAB var knābāt (pēc savas iniciatīvas vai savādāk …”
    “…Norvik un ABLB, sajutušas (vai paredzējušas?) deguma smaku…”
    “…kāds ieinteresētais… pavirzīja/ievirzīja izmeklēšanu…”
    Manuprāt, formulējumi par iniciatīvu un paredzēšanu ir pietiekoši, lai saprastu, par ko runa. Aprakstīt visus un visiem zināmos apstākļus komentu žanrā nav ne iespējams ne arī vajadzīgs. Jau tā palags bija par platu.
    Tas, ko piedēvē manai saprašanai (par reputācijas graušanu) neizriet no teksta, vismaz ne no manējā. Jauku vakaru!

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > J.Biotops 20.02.2018. 19.20

    nu tikko izlasīju, ka šo notikumu -t.i. Rimševica vainošanu kukuļizspiešanā droši var kvalificēt kā hibrīdkaru un tad ja hibrīdkarš – tad katra nianse no svara

    nu labi – vakarā skatīšos 1:1 un gan jau, ka nenocietīšos un kaut ko ierakstīšu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis_laiks > J.Biotops 20.02.2018. 21.35

    Man arī ir viedoklis :)
    KNAB apgalvo, ka Rimšēviča aizturēšana nav saistīta ar esošajām bankām. Tātad ar Trasta komercbanku un, iespējams, Sprūdu. Vai viņam piesolīja pret (viltus) liecību izlaist no apcietinājuma, ja vienkārši pateiks, ka Rimšēvičs izspiedis kukuļus? Sprūdam būs jāsēž šā vai tā, tādēļ viņš varētu sadarboties. Tas, ka viņš ir alkatīgs, melīgs un zaglīgs krāpnieks, ir pierādīts. Vai KNAB bija jātic šāda cilvēka vārdiem? Breivīks nesen paziņoja, ka nožēlo nodarīto, bet ārsti un eksperti apgalvo, ka viņam ticēt nedrīkst, jo paziņojumam ir savtīgi iemesli. No mūsējiem neko tādu nesagaidīsi, – ka tiesībsargājošie pateiks “neticam” pat citur acīmredzamiem meliem. Vai bankas iesaistīja Sprūdu? Kas sameta ½ mio?
    Par to, ablv un norvik varētu sadarboties, ticu uzreiz un bez ierunām, – abām tomēr kopīgs mērķis, vienalga, kādiem līdzekļiem tas sasniegts, – turpināt iesākto pelēko darbošanos.

    +5
    -2
    Atbildēt

    2

    andrejs > janis_laiks 20.02.2018. 22.57

    Kas sameta ½ mio?
    —–
    velmers?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    QAnon > janis_laiks 21.02.2018. 11.50

    “Tas, ka viņš ir alkatīgs, melīgs un zaglīgs krāpnieks, ir pierādīts.”
    .
    Tad jau sagaidi, ka viņš tevi, sliktās sievietes atvasi, uzmeklēs un izraus kājas no pakaļas. Pastāsti labāk, nelieti, kas samaksāja drošības naudu par tavas un Vienotības sugas brāli, Magoni!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

LoveLove 20.02.2018. 16.22

Rimšēviča lēmums pašam neatkāpties no amata ir adekvāts, ņemot vērā, ka līdz šim veiktās izmeklēšanas darbības: augstas amatpersonas aizturēšanas sestdienas vakarā un pratināšana līdz agram rītam nav rezultējušās ar apsūdzību. Piekrītu advokātam Vārpiņam, ka šajā situācijā šīm procesuālajām darbībām bija jābūt tik labi sagatavotām un pamatotām, lai nekavējoties spētu uzrādīt apsūdzību. Bet, ja tiek apgalvots, ka runa ir par pāris gadus veciem notikumiem, tad aizturēšanas un kratīšanas pamatotība izraisa jautājumus. Aģenta 007 vārdiem runājot, “kruglosutočnij ažiotaž”.

+9
-3
Atbildēt

2

    Sskaisle > LoveLove 20.02.2018. 16.40

    BINGO !!!!

    tātad – jautājums ir par KNAB – !

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > LoveLove 20.02.2018. 18.16

    Pareizi ir, nav ko iet visādu pavadā, kamēr IR nav devis komandu “Fas”, kā Dūklava kunga gadījumā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Zita Lazdāne 20.02.2018. 15.45

Ja nebūtu pati dzirdējusi onlainā preses konferenci, pat nenojaustu, ka šajā rakstā atspoguļota tikai puspatiesība no preses konferencēs dzirdētā.
Citāts no raksta – “Uz žurnālistu neērtajiem jautājumiem advokāts Saulvedis Vārpiņš klientam ieteica neatbildēt.”- nu nevajag tik ļoti tendenciozi atspoguļot informāciju, arī rūpīgi klausījos preses konferenci un Vārpiņš pieslēdzās tikai tajos jautājumos, kur tiešām juridiski nebija iespēja sniegt konkrētu atbildi, vai jautājumu, kuri ir izmeklēšanas stadijā. Tāpat apgalvojums “neatbildēja pēc būtības par KNAB izvirzītajām apsūdzībām” – Rimševicam pārmet kukuļošanu līdz 100 000 eiro apmēram un viņš vairākas reizes skaidri un gaiši preses konferencē atbildēja, ka nekādus kukuļus un naudu nav ne ņēmis, ne devis. Vai tiešām pat “Ir”žurnālistiem ir tik grūti korekti atspoguļot informāciju? Ja jau nevar vairs uzticēties tam, ko raksta “Ir”, tad kuri ir tie Latvijas mediji, kuri korekti un neitrāli atspoguļo situāciju!!! Teikšu godīgi – Jūs esat vienīgais žurnāls, kuru joprojām abonēju un kura rakstītajam līdz šim uzticējos. Tagad nedaudz ar bažām gaidu ceturtdienas jauno numuru.

+20
-2
Atbildēt

1

    BardainaisSigne > Zita Lazdāne 20.02.2018. 16.07

    ”IR” tak neies palīdzēt smagos noziegumos apsūdzētam cilvēkam!Un vēl par velti…

    +3
    -7
    Atbildēt

    1

    andrejs > Bārdainais Signe 20.02.2018. 22.59

    IR” tak neies palīdzēt smagos noziegumos apsūdzētam cilvēkam!
    ————————-
    “pareizajiem” ies gan…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

klusais 20.02.2018. 15.24

Rimševica atbildes bija loģiskas un neizlikās mākslīgi uzkonstruētas. Protams bija pāris jautājumi, kuri viņu nedaudz iedzina stūrī, teiksim par Sprūdu. Bet par Norvik un ABLV viss bija loģiski un vēsturiski minētie fakti bija jau dzirdēti.

+16
-1
Atbildēt

0

fzss 20.02.2018. 15.11

latvijas valsts veiksmīgi sasniegusi Kretīnu kritisko koeficientu- viņiem ir vairākums…..

+2
-2
Atbildēt

0

Stagars 20.02.2018. 15.09

Šis uzbrukums Latvijas valstij parādīs, kurš kuros ierakumos un pret ko karo.
Mans personiskais atbalsts Ilmāram Rimšēvicam.
Viens no pēdējiem valstsvīriem, kuram var uzticēt Latviju.

+8
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > Stagars 20.02.2018. 15.24

    nē – ja ir tā kā saka Rimševics tad viņš nedrīkstēja gaidīt tik ilgi – viņam bija jāceļ trauksme un jāsauc palīgā daudz daudz agrāk

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Stagars > Dusma 20.02.2018. 15.29

    Tā būtu darījis Tu, ja būtu Latvijas Bankas prezidents?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Stagars 20.02.2018. 15.38

    nu es tādā amatā neietu, ja ar varu ienestu – pa logu izlektu

    bet ja nopietni -es šai ziņā esmu cieta- daru tikai tik , cik redzu savas spējas atbildēt – tāpēc kūkoju mazā dzīvoklī nevis lielās mājās un man ir tikai mīļāko dāvināti briljantiņi un skaistas atmiņas

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Stagars 20.02.2018. 19.00

    Spriežot pēc tavām higiēnas prasībām vari uzticēties arī Dombrovskim, Pabrikam, Zatleram, Freibergai, Ušakovam, Ždanokai, Urbanovičam, Šleseram, Amerikam, Bordānam, Potapovai, utt. Ja ir vajadzībā vēl kādus 50 – 60 uzvārdus nosaukšu

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

fzss 20.02.2018. 15.08

Rimšēvics vēl nav iekļāvies korumpētajā varas vertikālē, aiz to tas tracis. redzams, ka Kremlis valda pār mūsu drošības kantoriem un partiju krustēviem :PPPPPP

+8
-2
Atbildēt

3

    tonijs > fzss 20.02.2018. 15.10

    Grūti noticēt, ka nav iekļāvies, jo jau 16 gadus ir LB prezidents.

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    fzss > tonijs 20.02.2018. 15.15

    viņš var atļauties būt neatkarīgs, ja tikai viņa cilvēciskās īpašības ir augstas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > fzss 20.02.2018. 15.17

    Šo jau aizmirsi? Varbūt ar to viss arī sākās?
    …………….
    Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB) nedēļas sākumā vērsies bijušais Latvijas Bankas prezidenta Ilmāra Rimšēviča privātmājas saimniecības pārzinis Andris Meisters, apgalvojot, ka bankas vadītājs patvaļīgi piesavinājies viņa automašīnu un izspiež 500 latus.
    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/200435-rimsevics_savas_saimniecibas_parzinim_neatdod_auto

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > fzss 20.02.2018. 15.24

    to mēs pavisam droši vēl nezinam

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > fzss 20.02.2018. 18.39

    Vai gan savādāk Godmanis būtu to licis par Repšes vietnieku, bet Andris Bērziņš par bankas prezidentu? Komjaunietis, tā ir kā kvalitātes zīme. Skat: Čevers, Ameriks, Kaže, Kuļiks, Kargins, Ruselis, Volodko. Par to, ka IeM, DP un SAB ir kremlim kabatā, piekrītu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 14.50

kas kontrolē KNAB? Vai nevar būt tā, ka aizdomās turamās statuss piemērots, lai viņu – Rimševicu ar varu nonestu no amata? Lai tad to miljardu no LB – t.i. no mūsu makiem izņemtu un ieliktu Lemberga vadīgtās koalīcijas cilvēku, kurš darīs visu ko liks elite? Es tikai jautāju – jo es cenšos saprast , kas notiek.

+6
0
Atbildēt

2

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 14.52

    Pašlaik ir pārāk maz informācijas un pieejamā ir pretrunīga, lai varētu kaut ko saprast. Nogaidīsim un nelauzīsim galvas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Dusma 20.02.2018. 14.53

    KNAB jaunais šefs mums licis vilties nevienu reizi vien, mazās zivtiņas turpināja dzenāt, bet lielām lika mieru

    tagad neko nepaskaidro – viss esot izmeklēšanas stadijā

    kāpēc valsts augstākās amatpersonas klusē ?

    mums sabiedrībai ir pilnīgi pretrunīga informācija – tas , ko lasījām ārzemju medijos stipri atškiras no tā, ko preses konferencē stāsīja Rimševics ?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 20.02.2018. 14.50

Noskatījos preses konferenci. Vispirms par žurnālistiem – papagaiļi, vismaz tie, kuri tika pie vārda. Ienāca prātā, tas ir traki, ka šādi cilvēki veido sabiedrības noskaņojumu valstī.

Par būtīskāko. Vai nu Rimšēvics ir aukstasinīgs blēdis, vai arī ir noticis patiešām vēl nepieredzēti nopietns uzbrukums Latvijas valstij. Pie tam, šajā uzbrukumā ir līdzdarbojušās Latvijas valsts amatpersonas. Kā gan citādi var izskaidrot notiekošo? Ja salīdzina Latvijas Bankas prezidenta aizturēšanu ar Lemberga, Sprūda, Magones utt aizturēšanām, tad pēc nozīmīguma pēdējās trīs ir pupu mizas, salīdzinot ar pirmo.

Lai arī fakts, ka Rimševics vismaz kādu laiku paliks amatā, jo labprātīgi to neatstās, starptautiskā mērogā mazina uzticību valstij, tomēr pašam kriminālprocesam tas nāks tikai par labu, jo bez amata Rimševics vairs nav nekas un šādi stāsts par Latvijas Bankas prezidentu pārstās kļūt par aktuālāko notikumu valstī. Cita lieta, ja aizdomās turamais ir augsta amatpersona. Piekrītu viedoklim, ka jāgriežas pie sabiedrotajiem un jālūdz palīdzība šīs “mīlas” minēšanā.

+13
-1
Atbildēt

4

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 20.02.2018. 14.52

    Kļūdas labojums – mīlas vietā, biju plānojis rakstīt – mīkla, burtiņš pazuda un re kas sanāk reizēm :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > rinķī apkārt 20.02.2018. 14.56

    bet ja nu KNAB tika izmantos lai Rimševicu cieti nonestu no skatuves?

    knab šefam arī ir milzu parādi – kad stājās amatā straume – par to visi mediji rakstīja – ne jau rimševicam vien

    un reizniece ozola dzīvo ar vērienu

    par Lembergu mēs visi zinam – cik tur miljoni tas viņa auto maksāja?

    tad kas īsti notiek ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > rinķī apkārt 20.02.2018. 14.57

    Ja Rimšēvičs būtu paturēts cietumā un atcelts no CB vadītāja amata, iespējams, arī citas bankas un kredītiestādes pastāstītu ko interesantu, bet tagad nekā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > rinķī apkārt 20.02.2018. 18.32

    “Ienāca prātā, tas ir traki, ka šādi cilvēki veido sabiedrības noskaņojumu valstī.”
    .
    Paklausies tendenciozās žurnaļjugas, čekas ruporus: Rēderu, Tomsonu, Liniņu, Streipu, Strautmani….

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

traductrice 20.02.2018. 14.28

Man ir tikai viens jautājums Rimševicam, kā tas nākas, ka Latvijā varēja ienākt tik liels skaits banku, kuru vienīgā darbības joma ir krievu naudas mazgāšana?

+8
-4
Atbildēt

3

    Sskaisle > traductrice 20.02.2018. 14.37

    vai atbilde nav oligarhu sarunās ?

    noklausies vēlreiz

    Rimševics jau bija LB ne saeimas priekšsēdētājs

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > traductrice 20.02.2018. 15.07

    AB.LV ir vietējā banka. Norvik banka Latvijā darbojas jau kopš 1992.gada, kad tādas TUA neviens vēl netirgoja. Rietumu banka, kas pārsvarā strādā ar Krievijas un NVS klientiem, arī ir vietējā banka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Urga > traductrice 20.02.2018. 19.31

    Vai Jums neliekas, ka pašu Latvijā ir kāds, kurš sagaida un izmanto satricinājumus valstī savā labā?
    Ļoti dīvaina un negaidīta bija Dombrovska atkāpšanās pēc sarunas ar Bērziņu pēc Maximas.
    Un tagad par Rimševicu.
    Nekādi nesaprotu, kāpēc KNAB Straume izvēlējās tieši brīdi ar AB.LV. ķezu, par, kā viņš saka, it kā vecu gadījumu ar Rimševicu.
    Straumes darbības ļoti atgādināja šovu.
    Cik attāli dzirdēts par Norvik banku, šķiet, ka viņu darbībā pietiekami bijis pārkāpumu.
    Bet, ja kādam nepatīk Latvijas Bankas vadītājs, tad viņam vienalga, kāds prestižs Latvijai. Visos posteņos viņš vēlas redzēt savus cilvēlus.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 14.21

ja par pareks samaksājām 1 biljonu dolārus

tad jau 1 miljards ko prasīja ablv tāds baigais nieks tomēr ir – būtu devis un viss – vai SAB, DP vai kādām vēl drošības struktūrām tas bija jāzin – šī izspiešana – bija zināms?

es nedabūju dzirdēt visu preses konferenci – skaņa nebija – bet zināt gribu

+1
-3
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 14.36

    Dusma, biljons ir miljards angliski.

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 20.02.2018. 15.39

    nu bet kāpēc LB to miljardu iedeva ?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 15.44

    Domā AB.LV? Lai banka nenoietu uz grunti. Pagaidām iedeva 480 miljonus, nopērkot it kā ļoti vērtīgus vērtspapīrus. Nauda jau ir iztērēta, jo noguldītāji jau izņēmuši 600 miljonus. Drīz prasīs vēl.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > tonijs 20.02.2018. 17.19

    Laboju- LB pagaidām aizdeva nevis 480 miljonus, bet 97,5 miljonus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2018. 14.17

tagad es sapratu kāpēc aizturēja MARTINSONU …. nupat man ir sajūta, ka ne tikai Guseļņikovs un Norviks ir rūpīgi gatavojušies Latvijas pilnīgā sagraušanā, bet kam viņam līdzdarbojusies mūsu varas elite ar saviem sulaiņiem – tiesībsargājošām iestādēm …

tāda dāvaniņa tautai uz simtgadi no kungiem

nu bēres jau ar Gaismas rakstiem nosvinējām – pa smuko – smalki mākslinieki lai bija sasaukti …

+3
0
Atbildēt

0

Sskaisle 20.02.2018. 14.13

mēs -sabiedrība gribam zināt, kas un pēc kā rīkojuma LB veica kratīšanu ? Kas kontrolē to, kas notiek Latvijas valstī? Kam mēs – nodokļu maksātāji vēl varam uzticēties?

+4
0
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 20.02.2018. 14.41

    Un kas draudēja nogalināt nabaga Rimšēviču? Filmās tie, kurus draud nogalināt, parasti cenšas paslēpties cietumā, bet bezbailīgais Rimšēvičs ātri samaksā drošības naudu, lai varētu stāties šiem neliešiem pretī un uzveikt viņus tiesas ceļā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    1

    janis_laiks > tonijs 20.02.2018. 21.58

    Domāju, Rimšēvičs iznāca, lai tiktu pie vārda un varētu aizstāvēties, kamēr nav nomests. No cietuma daudz publiski neparunāsi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam