Dzejnieks Rokpelnis atzīstas, ka bijis čekas aģents

83

Komentāri (83)

fzss 01.01.2018. 14.12

tak vēlēšnas nāk, un sākas kretinu dejas- čekas jauns vilnis, paradīt , ka latviesi jau visi čekisti, jābalso par ”saskņu”:P

0
0
Atbildēt

0

tonijs 28.12.2017. 15.55

Rokpelnis pēc atzīšanās sadarbībā ar VDK: «Jūtos, ka esmu attīrījies»
http://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/rokpelnis-pec-atzisanas-sadarbiba-ar-vdk-jutos-ka-esmu-attirijies.a262279/?utm_source=inbox&utm_campaign=news&utm_medium=frontpage
……………
Rokpelnis saka, ka neesot gaidījis sekotājus, bet manuprāt viņam būtu vieglāk, ja arī citi atzītos.

0
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > tonijs 28.12.2017. 16.53

    paldies Tonij – es ticu katram Rokpeļņa vārdam, katram

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 28.12.2017. 13.17

Izcili!!!!!

no FB
Ilmārs Poikāns
13 h ·
Dīvaini, kāpēc Māra Zālīte atkārto mītus par “čekas maisiem”, ko parasti izplata tie, kas ir ieinteresēti, lai daži pagātnes [ne]darbi nekad nenāktu gaismā, bet sabiedrība par to pārstātu interesēties un aizmirstu? Nez kāpēc iešāvās prātā viens pārfrāzēts dzejolītis:

Pilna SABa istabiņa
Sīku mazu aģentiņu;
Kā to vienu kustināja,
Visi līdzi kustējās.

+2
-1
Atbildēt

0

kolpants 28.12.2017. 12.40

Ну что, теперь у многих будет ломка “сейчас признаться или ждать, пока все -таки откроют?”. Или постараться приложить руку, чтобы не открыли.
А то вдруг окажется, что из десятков тысяч карточек стукачей прям единицы только настоящие, а все остальное -провокации!
И прям непонятно будет, кто же стучал тогда на самом деле! Одному интересно методы было узнать, другая хотела в КПСС вступить, чтобы изнутри вести подрывную деятельность! Ну прям пора наоборот вводить почетный знак “стукач КГБ/член КПСС-подрыватель режима изнутри”.
Прям в те годы КГБ уже сидело и думало “вот получите скоро независимость, а мы вам заранее такую вот свинью подложим!”

0
-3
Atbildēt

0

edge_indran 28.12.2017. 12.38

Jo vairāk būs “atzīšanās” liecību un mediju trokšņa ap “grēksūdzēm”, jo vieglāks būs ceļš uz ES kodolu. Aktīvāk, pilsonīši, aktīvāk – nākamgad jāpieņem Stambulas konvencija, tāpēc būs vajadzīgs jekistu atbalsts, kā 1990.g. maijā.
Uz priekšu, uz pilnīgu saplūšanu ar Jevropu!
“Ziņojums: Latvijai jābūt ES kodolā, nevis tās perifērijā”
Latvijai ir jābūt Eiropas Savienības (ES) kodolā, nevis tās perifērijā, teikts ārlietu ministra Edgara Rinkēviča (Vienotība) ikgadējā ziņojumā par paveikto un iecerēto darbību valsts ārpolitikā un ES jautājumos 2017.gadā. (diena.lv)

+1
-3
Atbildēt

1

    Sskaisle > edge_indran 28.12.2017. 12.43

    kāpēc tu raksti Jevropa?
    Tāpēc, ka esam čekistu vergi un Eiropa nav pacentusies mūs atbrīvot no mūsu pašu važām?

    Ko tu piedāvā vietā? Jevropu vai ko ?

    Nesen pievērsu uzmanību – skatījos WAR and PEACE un tur dievkalpojums krievu valodā un tur krievu pops saka – Dieva vergi – un es aizdomājos ….

    bet ja par lietiņu – tā ir vēl viena milzu problēma, ka mēs – latvieši visu laiku gaidam , ka kādi gaišie labie pareizie rietumnieki mūs atbrīvos no mūsu pašu netikumiem un pašu nepareizo lēmumu sekām – figuški

    ir lietas, kuras jāspēj izdarīt un par kurām jāspēj uzņemties atbildība pašiem

    nicīgi ironiski raksti Jevropa , bet pats kājām skrietu uz tiem Jevropas labumiem

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 28.12.2017. 11.15

un vēl – manuprāt, izšķiroši svarīga lustrācija ir lai mēs atbrīvotos no čekistu – oligarhu varas valsts pārvaldē – ja paliks tie, kuri noliedz savu čekismu – nekas nemainīsies

ES mums deva 4 milj – valsts pārvalde nespēja paņemt – atbildība – nulle. Žurnālisti – uzrakstiet , ilielas

https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/22.12.2017-kultursoks-rakstniecibas-muzeja-rmm-atjaunosana-iestregusi-tiesa.id113866/

+3
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Dusma 28.12.2017. 11.15

    cik lielas ir bez -atbildīgo amaptpersonu algas, prēmijas utt

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 28.12.2017. 10.27

No savas bērnības atceros situāciju, kad ciemos no Zviedrijas brauca radu tante. Visiem radiem bija uzaicinājums doties uz Rīgu, lai viņu tur satiktu, vēl atceros, ka bija zināms, ka būs kopēja tantes un radu ekskursija uz Siguldu, bet nekur tālāk pa Latviju nē. Mana mamma nebrauca, jo tas iznāca dārgi

VVF sāsta, ka varējusi ceļot pa Latviju arī padlaikos – gribu zināt – kā tad tā? Vai tiešām čekisti neredzēja , ko dara un kur dodas VVF?

Ja reiz lustrācija – tad uz šādiem jautājumiem ir jābūt atbildēm –

+3
0
Atbildēt

2

    basta > Dusma 28.12.2017. 13.26

    “Vai tiešām čekisti neredzēja , ko dara un kur dodas VVF?”
    ————–
    Čekisti pirms viņas jau zināja, kur tā dosies, jo viņas uzdevumos bija ne tikai mūsu emigrantu organizāciju graušana.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    La spada di Damocle > Dusma 28.12.2017. 15.14

    Ja mums ir demokrātija, laba pārvaldība utt, tad Vairai Vīķei Freibergai ir jāpublisko pašai visi dokumenti, kādi ir par viņu saglabājušies čekas maisos. Viņai sīki jāpaskaidro apstākļi, apsvērumi, kāpēc viņa devās uz 9.maija svinībām Latvijā, kāpēc skrēja pie Putina uz Alpiem. Pretējā gadījumā tautai ir tiesības izteikt savus minējumus un baumot. Ir mums demokrātija vai nav?

    +4
    -1
    Atbildēt

    2

    La spada di Damocle > La spada di Damocle 28.12.2017. 15.16

    uz 9.maija svinībām Maskavā (labojums)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > La spada di Damocle 28.12.2017. 17.39

    Kāpēc viņa devās uz 9.maija svinībām Krievijā (nevis Latvijā), Vaira jau toreiz paskaidroja. Viņai bija liels mērķis- uzlabot Latvijas un Krievijas attiecības. Pirms došanās uz Maskavu Vaira ārzemju medijiem plaši skaidroja par Latvijas okupāciju, par ko izpelnījās arī kremļa dusmas un Krievijas TV viņu nodēvēja par Jaunzēlandes gubernatori, lai nebūtu savai tautai jāsaka taisnība, ka uz svinībām atbraukusi arī “fašistiskās” Latvijas prezidente. Vēlāk Krievija izgāza viņas kandidatūru uz ANO ģenerālsekretāra amatu. Tā lūk, Vaira ir ļoti daudz izdarījusi Latvijas labā un viņai tev nekas nav jāskaidro, jo neesi nekāds prokurors, ne arī tauta.

    +1
    -2
    Atbildēt

    2

    basta > tonijs 28.12.2017. 18.09

    Paskaidro labāk, kāpēc tādu nelietību neatļāvās savām tautām nodarīt Lietuvas un Igaunijas prezidenti? Kāpēc Igaunijai un Lietuvai nebija ar izstieptu roku jāiet pie aizdevējiem, kāpēc tur tiek ķerti krievu spiegi un atmaskoti pašu nodevēji. Kāpēc Lietuva čekista un krievu bandīta, Borisova, pakalpiņam, Paksam (mūsu Zatļera un Meļņika variants), rīkoja impīčmentu, bet mūsējais, Putina smegmas feinšmekers, vēl pamāca reņģēdājus “dzimteni mīlēt”?
    Par klukstes “lieliem mērķiem” normālās valstīs parasti nonāk uz Politiskās policijas nopratināšanas sola un galva uz bendes bluķa. Vienīgais attaisnojums viņas braucienam uz Maskavu būtu, ja viņa kopā ar Putinu būtu uzspridzinājusies.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    La spada di Damocle > tonijs 29.12.2017. 00.22

    Čeka virzīja par prezidenti, un tad, kad bija ievēlēta, tad izvilka kompromatu. Zaļi uzdzīvoja esot Latvijā, hipiju laikos, seksuālā revolūcija utt. Nu un tad jau nācās pildīt čekas pavēles, ņemt čekistus komandā, virzīt ministru prezidentu gazpromizatoru, līst Putina priekšā uz vēdera , Šlesers balta lapa..

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 28.12.2017. 10.22

Iesaku vēlreiz noklausīties, ko intervijās stāsta VViķe Freiberga un ko stāsta Māra Zālīte.

Tāda aizdomīga – maigi sakot – lieta sanāk. Viņas argumentē, ka čekas maisus atvērt nevajag, jo tur varot būt iekšā provokācijas – safrabricētas lietas par nevainīgiem cilvēkiem. Mana loģika saka, ka tieši tas ir viens no pamatiem – kāpēc čekas maisi jāatver. Ja tu ir lieta, ka viena vai otra kundze bija čekas aģentes, bet viņas skaidri zin, ka nē – tad tā ir īstā iespēja to noliegt, iztiesāt taisnību. Kurš cits to izdarīs, ja ne viņas pašas.

Iznāk, ka visur citur – Baltijā, Ukrainā, Vācijā – lustrācija notika bez tādām provokācijām, bet nu tagad Latvijā lustrācija nevar notikt , jo lūk divas kundzes uztraucas, ka čekas maisos var būt provokācijas.

Nu es to vērtēju kā čekistu gājienus – nekas vairāk.

Bet – nevaru un nesludinu savu vienīgo patiesību. Patiesība jau ir tās šausmas, kuras redzam bez maisu atvēršanas . Kaut vai neatbildētais jautājums kā abas draudzenes padlaikos varēja vizināties viena pie otras bez čekas ziņas ? Tas bija iespējams ? Jā? neticu

+5
0
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 28.12.2017. 15.41

    Ja arī izrādīsies, ka Zālīte un VVF ir bijušas čekas ziņotājas, tas nemazinās manu cieņu pret dzejnieci par viņas daiļradi un milzīgo lomu tautas atmodas laikā, kā arī manu cieņu pret prezidenti par viņas spožo prezidēšanu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > tonijs 28.12.2017. 16.26

    nu Rokpelnim es daudzko piedodu, bet ar sieviešiem man sieviešu darīšana – tur viss smagāk un sarēžģītāk – sākot ar to vai paši atzīstas vai piespieda

    jāsaka gan, ka pieķerta – melos, vai kādā blēdībā – nekad neatzīstos – nekad
    ja nodaru pāri – un saprotu, ka daru pāri – tad gan lūdzu piedošanu

    tā kā – es nedomāju, ka lustrācija būs, vai vispār var būt viegla lieta

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > tonijs 28.12.2017. 16.33

    Spīdēšanu, nevis prezidēšanu, jo apgānīt pusmiljona WWII nogalināto tautiešu piemiņu, svinot kopā ar latviešu slepkavām Staļina asiņaino uzvaru pār cilvēcību un veselo saprātu, varēja tikai atklāti ienaidnieki. Viņa un Zatļers ir uzkrāvuši sev atbildību par krievu vairāku desmitu miljonu nevainīgo eiropiešu slepkavībām un par to nekad nebūs piedošana. Par Prezidentes žesta demonstrēšanu represētām sirmgalvēm 25. martā, visām viņas ekstremitātēm vajadzēja nokalst, nekas triljons gadu ellē, šo netaisnību izlabos.
    Par to naudu, ko čekas viķirāne tērēja savam spožumam, pēdējais bomzis būtu spīdējis. https://www.pietiek.com/files/virrtuve.pdf

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    La spada di Damocle > tonijs 29.12.2017. 00.23

    Tu esi īsts mazoists!

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > La spada di Damocle 29.12.2017. 21.02

    Nē, bet man ir laba redze- es varu aiz trīs kokiem saskatīt mežu atšķirībā no tevis.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 28.12.2017. 10.15

Labrītiņ. Daudzi tagad piesauc 1918.gada Latviju. Mans jautājums – cik daudz mēs zinam par 1918.gada Latviju? Kāpēc ar lielu urrā – sabiedrības atbalstu mēs kritām Ulmaņa apvērsuma lamatās? Kāpēc Latviju 1940. gadā Staļinam mēs atdevām bez cīņas – dziedot un klusējot ( es te domāju dziesmu svētkus Daugavpilī un Liteni – par kuru ne tikai nerunājam, bet kurā joprojām nav pat piemiņas zīmes)

Tādi lieli aktieri un vēl lielāki pļāpas esam, bet izrunāties pēc būtības – uzzināt mācītu vīru un sievu viedokļus pat necenšamies.

Tā ir tā čekistu vara. Lestenē – bija vien cilvēki , par kuriem es nesen izlasīju tādu metaforu – pārziedējušas pieneņgalvas – tas ir – sirmgalvji. Kāpēc? Kur ģimenes, jaunieši?

Tagad gatavos likumu, ka jāaizstāv Dzimtene kara gadījumā. Interesanti – cik ilgi jāgaida uz likumu, ka Dzimtene jāmīl?

Rokpeļņa grēkzūdzei būtu jābūt tikai kā tādam dambja pārrāvumam …

+3
-2
Atbildēt

3

    Sskaisle > Dusma 28.12.2017. 10.32

    neviens man nav pat mēģinājis atbildēt jautājumu, kāpēcc Latvijas valsts maksāja – apmaksāja Manfeldes romānu virsnieku sievas – slavas romāns okupnatu sievām?

    Vēršu uzmanību – visu šo kultūras dzīvi – šo tautas izvarošanu un iznīdēšanu kultūrāli vada NA.

    Nu palīdziet – nu nespēju saprast , kā tā var būt, kā ir , ka Litenes kapos pat kapu kopas okupācijas upuriem atrast nevar, bet te – tūkstošiem eiro un balvas un slava par okupantu slavināšanas romānu

    Paldies, jau iepriekš , protams

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    La spada di Damocle > Dusma 28.12.2017. 15.19

    Kultūras ministrija ir sorosītu midzenis. Nacionālā apvienība ir pārdevusies Sorosam!

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > La spada di Damocle 28.12.2017. 16.38

    ir sliktāk – saņemies un esi drosmīga – čekai pārdevusies un kremlim un attiecīgi oligarhiem – esi drosmīga, nerausties

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    BardainaisSigne > Dusma 28.12.2017. 10.35

    Ulmaņa apvērsums bija domāts,lai savaldītu visādas komjaunietes-kristietes hibrīdus.Nu sāc izsūdzēt grēkus,kāpēc stājies komjaunatnē?Gribēji uz Arteku braukt?

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Bārdainais Signe 28.12.2017. 10.56

    Uz Arteku brauca pionieri. Es bērnībā gribēju braukt uz Arteku.

    +2
    -2
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > tonijs 28.12.2017. 11.01

    Zinu,es netiku uz Čehiju studiju laikā,tačkoju kūdru Universitātes Botāniskajā dārzā,kamēr komjaunieši aizbrauca ”praksē”.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    La spada di Damocle > tonijs 28.12.2017. 15.26

    Neviens normāls latvietis uz Arteku pie krieviem braukt negribēja. Tur gribēja braukt komunistu un kgbešņiku bērni. Vienu tādu no savas skolas zinu, pilnīgi netalantīga viduvējība, bet māte strādāja izglītības pārvaldē, baroja meitu ar kaut kādām tabletēm, lai labāk mācītos un, protams, viņa brauca uz Arteku. Vēlāk komjauniešu aktīviste, 15 gadu vecumā iestājās komjaunatnē. Un kas viņa ir tagad? Kaut kāda fondu apguvēja, izglītības “eksperte”, dažreiz viņu parāda tv.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > La spada di Damocle 28.12.2017. 16.34

    tikai nevajag – es vienmēr esmu gribejusi braukt visur – nav tādas vietas uz Zemes, kura man nebūtu interesanta

    Un nedomāiet, ka jutos vainīga vai bailīga, ka biju pioniere un komjauniete – neceriet – figuški – uz mani neceriet

    un artekā starp citu bija baigi baigi forši – vienkārši superforši – nu skaudiet nu – sen tas bija

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    La spada di Damocle > Dusma 29.12.2017. 00.26

    Tu ielienpašā čekas peklē, komunistu jugendbrežņev un tagad kaut ko stāsti par stukačiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > La spada di Damocle 28.12.2017. 17.49

    Normāli vecāki vēl saviem bērniem labu- tādi bija arī manējie, kas man bērnībā nestāstīja par Staļina laiku represijām, kurās cieta arī mans tēvs un vectēvs, lai man nesagādātu problēmas. Arī par to, ka tēva brālis bija nacionālais partizāns un viņu nošāva sarkanie 18 gadu vecumā, es uzzināju vēlāk. Uz Arteku gribēja braukt daudzi, ne tikai komunistu un čekistu bērni.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > tonijs 28.12.2017. 18.14

    “Staļina laiku represijām, kurās cieta arī mans tēvs un vectēvs…”
    —————-
    Un tāpēc esi tik mīļš pret nolādētiem čekas izdzimteņiem, zagļiem un koprofāgiem, kuru katrs elpas vilciens ir noziegums pret cilvēcību un tik zvēriski ienīsti visu latvisko?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Bārdainais Signe 28.12.2017. 11.01

    artekā es starp citu biju – bet kā čakla pioniere – laabi mācījos, biju sabiedriski aktīva, rupjiem puišeļiem sadevu pa pleciem, ka noskanēja vien

    vadīju politinformācijas , vadīju arī stundas, ja nebija skolotāji, bet vienā stundā vienu nepaklausīgu puišeli gandrīz nobendēju – ar lineālu šim lūpu pārsitu un tad mani vairs pie stundu vadīšanas nelaida, bet disciplīnu klasē noturēju – nav ko lielīties, viegli nebija, bet nav arī ko liegties

    nu bet gailīti – jautājums jau tomēr ir par prokremlisko NA kultūrpolitiku šodienas Latvijā – karsts tematiņš – ne gailīti?

    +1
    -2
    Atbildēt

    3

    BardainaisSigne > Dusma 28.12.2017. 11.05

    Neesmu lasījis šo grāmatu,bet gan jau tur nebija nekāda slavināšana,tev jau nevar ticēt,pataisīs baltu par melnu uz līdzenas vietas.Tautā jau tāpat klīst runas par krievu ofiņu dāmām,kuras naktskreklos uz balli gājušas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 28.12.2017. 11.33

    nu skaidrs – pirkstiņi deg un mēlīte arī , kad par lietiņu jārunā – bet nu ko gan citu no naciķa sagaidīt

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 28.12.2017. 11.49

    Ko gaidīt no padomju akķivistkas,ja ne gānīšanos par Latvijas patriotiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Dusma 28.12.2017. 13.41

    “artekā es starp citu biju – bet kā čakla pioniere”
    ————–
    Nu, skaidrs, krople, ka kopš bērnības jau biji prokremliska čekas kuce un naids pret visu latvisko tev bija iebarots ar mātes pienu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    La spada di Damocle > Dusma 28.12.2017. 15.28

    Vadīji politinformāciju??? Tad jau biji ideoloģiski uzticama. Man vadīt politinformāciju neļāva, tā vietā piedāvāja foto pulciņu.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > La spada di Damocle 28.12.2017. 16.28

    protams, ka biju iedloģiski uzticīga – man bija albums ar ļeņina bildēm un mans varonis bija če gevara, kad solotaja man jautāja – toreiz vēl oktobrēnam – vai kāds zin kādu Ļeņina līdzaitnieku – cēlu roku un kliedzu ka Brežņevs – skolotaja saka – nē

    pēc tam mani tincina – vai mēs mājās par brežņevu runājot – es saku tv tacu rāda un tas pats visu laiku runā –

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > La spada di Damocle 28.12.2017. 16.37

    man bija arī albums ar zirgiem – ideju noskatīju no albuma par ļeņinu
    mamma neļāva griezt zirgu bildes no grāmatām, ja pieķēra – pēra

    īpašu pērnienu dabūju, kad nogriezu galvu vectēvam – jo zirgs uz kura viņš sēdēja armijas formā bija šausmīgi smuks – bet man trauceja vectēvs – kā vīrietis, kā zirga izmantotājs – nu bet tad gan sukas dabūju – sāpīgi bija ļoti

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Dusma 28.12.2017. 13.31

    “Kāpēc Latviju 1940. gadā Staļinam mēs atdevām bez cīņas”
    ————–
    Jautājums, kāpēc Ulmanis arī Igauniju, Lietuvu un Besarābiju atdeva Staļinam bez cīņas? ”Ģimenes, jaunieši” uzskata par pareizāku pieminēt mūsu aizgājušos varoņus pie Brīvības pieminekļa, no kurienes varoņi devās sist absolūto ļaunumu, neskatoties uz visu čekistu un Krievijas organizētās noziedzības varas nepatiku.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

basta 27.12.2017. 17.24

+3
-2
Atbildēt

1

    PukitisL31 > basta 27.12.2017. 23.19

    Tā kā lato lapsam pašam nav cieņas pret sevi, tad viņš to nevar just arī pret citiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > PukitisL31 28.12.2017. 10.28

    No kurienes tāds secinājums?Tev ir cieņas mērītājs?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > PukitisL31 28.12.2017. 13.45

    Kāpēc, lai kādam pret jums, morāliem kropļiem, čekas kājslauķiem, būtu cieņa? Pēc jums tribunāla bendes cirvis raud.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

vitalisvita 27.12.2017. 17.04

“Trešā atmoda atjaunoja neatkarību, taču netika atjaunota 18. novembra Latvija. Tika radīts hibrīds – tapa 4. maija republika, apvienojot padomju laika un varas mantojuma un mežonīgā kapitālisma sliktākās īpašības.” Ilmārs Poikāns: Ceturtā atmoda. Mosties vai zust.
———————
Tieši tā! Un daudz te vairs nav ko piebilst…ja nu vienīgi to, ka nākotnē tā vairs nebūs. Nekrietnība nevar eksistēt mūžīgi!
Ir tādi jēdzieni kā – okupācijas seku likvidācija, lustrācija un filtrācija….Un tikai tad var nākt tik šķīsts jēdziens kā ….integrācija.

+5
-2
Atbildēt

0

traductrice 27.12.2017. 13.32

Ceturtdaļgadsimts ir pietiekami ilgs posms, lai varētu izdarīt izsvērtu secinājumu, kā čekas “iezīmētais” ir/nav darbojies mūsdienu Latvijas interesēs. Par to, kā šī persona ir darbojusies padlaikos, arī var izdarīt izsvērtus secinājumus – kādus savtīgus labumus guvusi, kā ietekmējusi upuru dzīvi utt. Tas ir vēsturnieku darba lauks.
Man kā ierindas lasītājam par Rokpeļņa atzīšanos ir neitrāls viedoklis, Spriežu vien par pēdējiem 25 gadiem un secinu, ka Latvijas valstij, līdzcilvēkiem viņš nav nodarījis neko ļaunu, personīgu labumu nav guvis. Punkts.
Par čekistu Savicki – secinājums tieši pretējs.
Abi lustrējušies, par abiem secinājumi pretēji.
Vispār jau par katru valsts politikā nozīmīgu personu var izdarīt savu secinājumu par tās pozitīvo/negatīvo ieguldījumu arī bez maisiem. Es pat nezinu, ja izrādītos, ka, piem., Šķēle ir kgbšņiks, vai būtu iespējams viņa “ieguldījumu” padarīt vēl negatīvāku? jo nav iespējams iegūt zemāku temperatūru par absolūto nulli! Jāvērtē valsts iekārtu ietekmējošo personu labie un sliktie darbi. Un tiem nav tieša sakara ar maisiem.
Par maisu saturu man bažas ir tikai tādas, ka pretēji apgalvotajam (ka valsts varā nav čekistu, jo izgājuši kādu tur sietu), baidos, ka bija un ir. Un ir izmantojuši savus sakarus/izveicību/amorāli sava praktiskā labuma gūšanai, jo īpaši pri(h)vatizācijas posmā.

+10
-2
Atbildēt

3

    Sskaisle > traductrice 27.12.2017. 13.37

    līdz galam nepiekrītu – jo nav viegli atzīties, bet Rokpelnis to ir izdarījis. Lai viņa upuri tad stāsta -kas bija kas un kā.

    Daudz traģiskāk būs ar tiem, kuri neatzīsies un kuru vainu nevarēsim pierādīt, kaut arī visi tāpat zināsim – vainigi

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > traductrice 27.12.2017. 14.43

    “nav iespējams iegūt zemāku temperatūru par absolūto nulli!”
    ————–
    Ja Šķēles temperatūra ir absolūtā nulla, tad tādi morālie kropļi, kā Dombrovskis un Zatļers un viņu organizētās noziedzības grupējumi apgāž tādu pieņēmumu. Ja Šķēle ir nozadzis 50 miljonus, tas varētu būt radījis skādi kādus 100 miljonus, Dombrovska katrs nozagtais miljons, devis iespēju čekistiem un Krievijas organizētai noziedzībai, izputināt valsti vairāku miljardu apmērā. Labāk kopā ar gudru cilvēku kaut ko pazaudēt, nekā ar idiotu, kas turklāt ir naidā ar aritmētiku, ko atrast. Ja vien īpatnis nesaņem naudu par OIK, bet ir spiests to maksāt noziedzniekiem, viņam nebūtu ne mazākā pamata izrādīt kripatiņas žēluma pret Dombrovski, Kamparu, Pavļutu un Ašerādenu.

    +2
    -7
    Atbildēt

    1

    PukitisL31 > basta 27.12.2017. 23.18

    un jūs, bezargumentu bļaušanas un saukāšanās speciālist, būtu tas visgudrais un morāles etalons? Starp citu, par noziedznieku var atzīt tikai tiesa un arī naida kurināšana var būt noziegums.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Urga > traductrice 28.12.2017. 09.35

    > traductrice
    Kas mani mulsina, tā ir dzejnieka izvēle doties uz NRA. Intelektuāla dzejnieka izvēle un gaume? E.Veidemane droši vien ērti jūtas savu kolēģu pulciņā, Lai nu tā būtu. Un atslēgto komentāru iespēja arī šķiet labs risinājums… :).
    P.S. Atzīšos, ar interesi vienmēr lasu Jūsu vērojumus. Paldies.

    +4
    -1
    Atbildēt

    3

    traductrice > Urga 28.12.2017. 11.26

    Paldies, Urga, par vērtējumu. Redakcijas pārmērīgais liberālisms un iecietība pret prastiem rupekļiem un zākātājiem ir darījis savu, un šeit aizvien retāk var izlasīt saturīgu, pārdomātu viedokli. Cenšos kaut nedaudz atšķaidīt šo atmosfēru un priecājos, ka tas nepaliek nepamanīts :).
    Lai šajā gadā iekustinātie svarīgie procesi nes augļus nākamajā gadā. Ļoti gribas cerēt un ticēt, ka mēs esam stiprāki, nekā mums pašiem reizēm šķiet.

    +5
    0
    Atbildēt

    1

    Pandora > traductrice 28.12.2017. 12.08

    Nav darījis nekā ļauna… Tas tagad būtu tā kā kritērijs?

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    traductrice > Pandora 28.12.2017. 12.27

    lai vērtējums būtu “neitrāls”, pietiek ar šādu kritēriju. Man pietiek.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    basta > traductrice 28.12.2017. 15.32

    Neitrāls varētu būt tikai pēc tribunāla izmeklēšanas, kur noskaidroti visi fakti par ziņotāja nodarīto savai tautai, darba biedriem, vai mācību iestāžu biedriem. Ar čeku neviens nejokoja un čeka ne ar vienu nejokoja un nelietis, kurš pašrocīgi bija aizpildījis iesniegumu par gatavību sadarboties, nodeva savu dvēseli čekas rokās, kas to izlietoja pēc pilnas programmas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Urga 28.12.2017. 13.52

    “Kas mani mulsina, tā ir dzejnieka izvēle doties uz NRA.”
    ————–
    Uz kurieni, uz čekas paskvilu tiražētāju portālu vajadzēja doties? Ja to mūdzi tiešām mocīja sirdsapziņa vajadzēja doties uz ASV vēstniecību, godīgi atzīties visos briesmu darbos un lūgt iekļaut to liecinieku aizsardzības programmā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    La spada di Damocle > Urga 28.12.2017. 15.34

    A varbūt čeka lika iznākt no skapja? NRA taču ir komunista kontrolē. Un nesaku ne pieci, ka nra nav pilna ar VDK klaudzinātājiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 27.12.2017. 13.25

Kurš nākamais “atzīsies”?
Z.Skujinš:”Nu, fakts ir tāds, ka viņi jau uztaisīja paši to visu, savāca tādus cilvēkus. Un kad Bels tūliņ vilka to karogu… Nu, viņš pats to juta, un es arī uzrakstīju par viņu tā, kā es domāju.
Bet viņam ir ļoti labi apstākļi. Kā visi tie balsotāji, viņš saņem 70 procentus no mūsu Saeimas deputātu algas. Ar literatūru vairs nenodarbojas, uz mani ir tā kā dusmīgs. Bet viņš zina, ka es zinu visu to lietu, kā tas viss bija.” Zigmunds Skujiņš: Es cits nevaru būt kā latvietis (irir.lv)

+3
0
Atbildēt

0

edge_indran 27.12.2017. 13.07

Kad aģents savu darbs padarījis (Latvijas-Krievijas līgums;4.maija “hibrīds”), tad var droši sākt izsūdzēt grēkus? Kaut kāda globālās akcijas “Me too” latviski nacionālā īpatnība. Niekošanās, tik un tā “grēkošanas” sekas netiks novērstas vēl ilgi:
“Trešā atmoda atjaunoja neatkarību, taču netika atjaunota 18. novembra Latvija. Tika radīts hibrīds – tapa 4. maija republika, apvienojot padomju laika un varas mantojuma un mežonīgā kapitālisma sliktākās īpašības.” Ilmārs Poikāns: Ceturtā atmoda. Mosties vai zust.

+2
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > edge_indran 27.12.2017. 13.17

    es uzskatu, ka Rokpeļņa atzīšanās ir ļoti cienījama, jo esparedzu, ka būs nevis simtiem, bet tūkstošiem čekas aģentu, kuri arī pēc atmaskošanas liegsies – noliegs sadarbību ar čeku

    Zini – man ļoti patīk Konfūcija gudrības – piemēram, ka grūtāk ir nevis nekad nekļūdīties, bet tad, ja esi kļūdījies, to atzīt un piecelties un skatīties acīs cilvēkiem. Grūtākais ir lūgt par ienaidnieku, naida vietā kultivēt mīlestību – tas ir visgrūtākais. Arī lūgt piedošanu, ja aizvainojums vel gruzd – baigi grūti , baigi

    +1
    -2
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > Dusma 27.12.2017. 13.40

    Nu tad atzīsti savas kļūdas un nesaukā vairs nacionāli domājošus politiķus par naciķiem,čekistiem utt. ,lai varētu skatīties citiem acīs.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 27.12.2017. 14.24

    Rokpelnis ir pelnījis uzslavu par atzīšanos, jo tam ir vajadzīga gan drosme, gan dūša, bet par cieņu es šajā gadījumā nerunātu. Es viņu cienītu, ja viņš būtu atzinies agrāk, nevis tagad, kad Saeima gatavojas pieņemt likumu par čekas maisu atvēršanu un aģentu vārdi tā kā tā tuvākā gada vai divu gadu laikā nāks gaismā. Viņš atzīstas, bet neatvainojas, nejūtu arī viņa nožēlu. Neticu arī viņa teiktajam, ka gribējis izpētīt, kā čeka iekārtota. Noticētu, ja būtu teicis, ka bija vājš un nobijies. Dusma, šoreiz Tu esi labais policists, bet es- sliktais. To grāmatu izlasīšu, paldies par ieteikumu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    2

    basta > tonijs 27.12.2017. 15.12

    “Es viņu cienītu, ja viņš būtu atzinies agrāk, nevis tagad”
    ————-
    Pilnīgi piekrītu. Arī Rinkēviča iznākšanai no skapja, kad ievērojama daļa sabiedrības jau bija informēta par viņa sērgu, pupu mizas vērtība.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 27.12.2017. 15.29

    nu bet elle un inddija – vai es nerakstu ka cienījama ir viņa atzīšanās? Un es to jau sapratu no viņa romāna – jo viņš skaidri un gaiši par to teica – tas ir autobiogrāfisks

    protams, ka tas nenozīmē, ka vienu čekas ziņotāju es cienīšu otru nē – nosodu kolabroacionismu – punkts un āmen !

    bet – manā fb kontā irjābūt ierakstam, kur spļaudos uz konteksts nr – kurā E.Mārtuževa analizē romānu – gari zipļāapājas apkārt, bet to, ka tur ir par čekas aģentiem, ka romāns ir kā tāda grēksūdze – par to klusums.

    Nu tad – mīlīši – nevajag tagad atkal te mesties un iztaisīties par taisnajiem zirga lokiem – būtība Rokpelnis jau 2x ir atzinies , ka bija stukačs

    kamēr te vesela armija literātu sieviešu rubina nabiņas, slavina padomju okupnatu virsniekus – tikmēr Rokpelnis saņēma dūšu un uzrakstīja Muzeju – cepuri nost – gods un cieņa – un tas ir mans viedoklis – nevienam neuzspiežu

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 27.12.2017. 15.33

    Ja Rokpelnis jau romānā ir atzinis sadarbību ar čeku, tad es savu pārmetumu par vēlīnu atzīšanos ņemu atpakaļ.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 27.12.2017. 15.44

    Nu Tonij – nu romāns ir mākslas darbs – nu ir atšķirība vai patiesību paust intervijā, vai daiļiteratūras darbā – nu saproti taču mani pariezi

    Es domāju, ka tā milzu problēma ir tā, ka to Rokpeļņa pirmo atzīšanos ignorēja visa brašā blodlaižu literātu saime, jo – nebija un nav gatavi darīt to pašu

    Rokpelnim nav bērnu, gadu skaits izsīkst – tas ir citādi, nekā sēdēt mazbērnu bariņā , sapucētai un izkrāsotai un uzmesties par tautas dzejnieci un tēlot nezinīti, ka tik vēl ne cietēju no čekas

    Saproti mani – starp citu – jāizlasa tā atzīšanās – tik atstatus izlasīju

    žēl protams,ka tas ir oligarhu nra.lv izdevums – protams, ka tiek manipulēts – nu lemberga žurnālisti par baigajiem cīnītājiem pret čekismu uzmetīsies – par to tā skumji, ka tā – bet nu …..

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 27.12.2017. 15.55

    Bet romāns jau tikai nesen iznāca, vai ne? Es izlasīju atzīšanos NRA- viņš saka, ka sirdsapziņa ļoti mocījusi. Paredzu, ka tuvākajā laikā būs vēl vairākas atzīšanās, jo Rokpelnis jau būs izsaucis uguni uz sevi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    PukitisL31 > edge_indran 27.12.2017. 23.50

    Atliek noskaidrot, ko nozīmētu ”atjaunot 1918. gada republiku” 1991. gadā un kā to vajadzēja izdarīt, lai Poikānam un citiem visgudrajiem malā stāvētājiem nebūtu iebildumu?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 27.12.2017. 11.57

nav jau atkal gara laika, bet vispār jau tik ļoti ir vajadzīgas sarunas

piemēram, mums visādi nvo un visādi valdības naudas izzgšanas projekti kā integrēt krievus Latvijā – lasi – kā russificēt latviešus, kā integrēt cietumiekus, savestos musļikus utt

Bet – es domāju – kā integrēt čekistus, čekas aģentus un čekas upurus šodienas Latvijā ? Kā ar to sadzīvot ?

Lasmane Doroņina saka, ka viņas stukačs esot izaudzinājis brīnišķīgus bērnus un viņa nesuakšot to stukaču vārdā – lai būtu, bet zini – no nātru sēklām rozes neizaugs . Tas ir cieti.

Savulaik ar savu zīdaini azinesos uz baznīcu pie Plātes un saku – tā un tā – gribu kristīt, lai izaug par kristieti. Viņš saka – tā nevar – kā es nebūdama kristiete varēšu izaudzināt kristieti. Es saku – taču krustmāte ir kristiete – labu labā. Man esot vispirms jākristās , nu labi – bet es vēl biju komjauniete, man pat nojausma nebija, kur jautāt un kā rīkoties, lai izstātos no komjaunatnes . Bet nu kristījos, iesvētījos un bērnam tas viss tika, bet …. domāju, ka kā kristietei manī pietrūkst īstas Tā Kunga milestības irdsmīlestības, dominē saprāts ….

Un tā es domāju ir ar tiem čekistiem un čekas ziņotājiem – lai jau viņi skraida ar sarkanbaltsarkano karogu un lai stājas NA – bet čekists – tas ir uz mūžu un ar to mums ir jādzīvo šeit – ar tādu realitāti ….
vai – smagi , cik smagi tas viss ir

+2
-3
Atbildēt

1

    BardainaisSigne > Dusma 27.12.2017. 12.38

    Atkal spried pēc sevis :D ”Komjauniete-kristiete”-kas tas par hibrīdu?

    +3
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 27.12.2017. 13.13

    ja spēj būt naciķi = čekisti – ko tad brīnies par komjaunieti = kristieti?
    sīkais liekuli!

    +2
    -3
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > Dusma 27.12.2017. 13.37

    Redz,ir tādi liekuļi,kuri stājas komjauniešos un kristiešos vienlaicīgi,tāpēc viņiem niez nagi apvainot arī citus tādos pašos grēkos,lai arī viņiem nav nekāda pamata to darīt.Vienkārši gribās novilkt citus savā līmenī.

    +2
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 27.12.2017. 15.23

    ak tad tomēr piekrīti ka esi naciķu čekists , nožēlojamais nelga tu – pretekli – es vismaz biju jauna un ar milzu personīgās dzīves satricinājumu, es pati sevi attaisnoju – bet kas tev liek čekai kalpot latviešus iznīcinot?

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 27.12.2017. 17.07

    Es piekrītu,ka tu esi riebīga apmelotāja,kas savus grēkus cenšas pierakstīt tiem,kuri vienmēr ir nicinājuši komunistu varu un mīlējuši savu tautu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Dusma 27.12.2017. 14.21

    Nav čekistu – “naciķu”, krople, pidarasu, zagļu un kremļa pakalpiņu atbalstītāja, pēc definīcijas. Čekisti ir naciķu antipodi: Meļņika un Zaharjina pa riņķi laistais Putina smegmas baudītājs, Zatļers, čekistu publiski piesmietā Savicka apteksne, Dombrovskis, čekas viķirāni no astoņdesmitajiem: VVF un Godmanis, čekas kurmis Bordāns un lielākā daļa LC, Vienotības un JaunāsKP nelieši.
    Mūsu politiķi vidū nav neviena nacista, taču Eiropai mostoties, kā mēs to redzam Polijā un Austrijā, stāvoklis radikāli mainīsies un nacionālpatriotiem būs visa vara. Atjaunotā Latvija būs traģēdija katram nolādētam izdzimtenim, Latvijas patriotu, leģionāru, piemiņas nīdējam un 9. maija svinētājam, pus miljona noslepkavoto latviešu piemiņas apgānītājam. No tavas sugas īpatņiem tiks izdauzīti visi čekas sūdi, jo fašismam nav vietas 21. gadsimta Eiropā. Ja nepagūsi tuvākā laikā nosprāgt, nāksies tev Politiskā policijā skaidroties par savu zvērisko naidu pret latviešiem, par draudēšanu ar SC neostaļiniskiem ekstrēmistiem un visu pārējo.

    +4
    -6
    Atbildēt

    1

    PukitisL31 > basta 27.12.2017. 23.44

    Vai esat pārliecināts, ka pašam nevajadzēs skaidroties policijā par draudu izteikšanu komentāros, vai varbūt uzskatāt sevi par pārcilvēku, kam likumi nav rakstīti?

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > PukitisL31 28.12.2017. 15.38

    Es neizsaku draudus, kopropfāg, es prognozēju un manas prognozes visbiežāk apstiprinās..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 27.12.2017. 11.02

Labrītiņ Tonij.
Izlasi Rokpeļņa Muzejs un ….parunā ar viņa vienaudžiem , kuri bija saistīti ar kultūras procesiem. Šī atzīšanās nav pārsteigums nevienam, kurš kaut cik interesējas par literatūru un par sabiedriskajiem procesiem.
Mana nostāja un mans vērtējums ir tikai un vienīgi cieņa un paldies par drosmi. Un man rodas miljoniem jautājumu – kāpēc Rokpelnis nelidinājās uz bagātajiem Rietumiem , piemēram.
Bet – tiešām izlasi to grāmatu Muzejs – man patika. Zini – to sieviešu literātu mežģīņotie raksti nav mana gaume, man pāri brošai , bet Rokpelņa tieši un konkrēti – ar pāris izsmalcinātām , elegantām metaforām – lūk,mana literārā gaume .

+3
-3
Atbildēt

0

tonijs 27.12.2017. 10.27

Pirmais, būs vēl. Dusma, ko mēs ar viņu darīsim?

0
-1
Atbildēt

1

    slite > tonijs 27.12.2017. 11.00

    Bet kur tad paliek Jānis Stradiņš, Latvijas Zinātņu akadēmijas prezidents?

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > slite 27.12.2017. 16.04

    “Mani gan ierakstīja čekas maisos, jo braukāju pa ārzemēm. Bet nejūtos vainīgs, tas ļāva nodibināt ļoti labus sakarus ar mūsu emigrantiem. Ar Vairu Vīķi-Freibergu, ar profesoru Lēberu. Nejutos nekādā veidā noziedzies. Nodevis cilvēkus es neesmu, par viņiem rakstījis sūdzības vai denunciācijas – nē.”
    http://nra.lv/izklaide/143148-vakara-zinas-janis-stradins-jau-desmit-gadu-dzivo-ar-titana-sirdi.htm

    Es viņam ticu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam