Ir X stunda. Jāstājas partijās!

118

Komentāri (118)

josephr395 04.12.2017. 20.59

Vai jums ir nepieciešams aizdevums. Mēs esam likumīgi un garantē kredīta aizdevēju. Mēs esam uzņēmums ar finansiālu palīdzību. Mēs izsniedzam aizdevumu līdzekļus personām, kurām vajadzīga finansiāla palīdzība, kuriem ir slikta kredīts vai kuriem vajadzīga nauda, lai nomaksātu rēķinus, lai ieguldītu uzņēmējdarbībā. Es vēlos izmantot šo datu nesēju, lai informētu jūs, ka mēs sniedzam drošu labuma guvēju palīdzību, jo mēs priecāsimies piedāvāt jums aizdevumu. Sazinieties ar mums, izmantojot [email protected]

0
-3
Atbildēt

0

TrustfundLoan92 02.12.2017. 23.13

Sveiki, mans vārds ir Elizabete McRooney. Es dzīvoju Eiropā un šodien esmu ļoti laimīga sieviete? Es teicu sev, ka jebkura aizdevuma aizdevējs, kas var mainīt manu un manas ģimenes dzīvi, norādīšu ikvienu, kurš meklē viņiem aizdevumu. Tās man deva mani un mana ģimenes laime, man bija nepieciešams aizdevums 250 000,00 eiro. Lai sāktu mana dzīve man tika nodota šim godīgajam un dievbijīgam aizdevuma uzņēmumam, kurš man palīdzēja ar 250 000 eiro naudas aizdevumu, jo viņi patiesībā ir DIEVA, kas baidās no cilvēkiem, kas ir cienījama kreditēšanas firma.

Esmu ļoti priecīga, ka pagājušajā mēnesī es saņēmu viņu aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums, un jūs esat 100% pārliecināts par aizdevuma atmaksu, lūdzu, sazinieties ar viņiem, un, lūdzu, pasakiet viņiem, ka Elizabete McRooney uzrunāja jūs viņiem. Sazināties ar e-pastu: {[email protected]}

+2
-3
Atbildēt

0

Pandora 28.11.2017. 23.16

Taisnība, ka latviešiem jāstājas partijās. Taču nevis tāpēc, lai tās atbalstītu, bet lai tajās pārņemtu varu. Tas jādara plānveidīgi, organizēti izlūkojot partijas patiesās intereses, ko diktē Maskava. Pretestība būs tāda pati kā kompartijā. Simtiem cilvēku tiks izslēgti, līdz noskaidrosies partijas īstā seja.

Tas ideālā variantā, reāli latvieši to nekad nedarīs. Nevar taču reizē ņaudēt un darīt.

Šis rakstītājs jau tagad pasaka, ka pats neko nedarīs. Tātad – tikai piesaistīs balsis nosauktajam veidojumam. Un partijas biedru balsojošo masu, kas “ies politikā”, taču gada laikā nepaspēs noorientēties partijas saimniecībā.

+1
-1
Atbildēt

1

    Andris KBērziņš > Pandora 17.02.2018. 14.08

    Pandora, taču izlasiet rakstu uzmanīgi. Teicu, ka nekandidēšu, bet tas nenozīmē ka es neko nedarīšu. Esmu aktīvs partijā, ir daudz ko darīt arī bez kandidēšanas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Riiii 22.11.2017. 03.17

Loģisks raksts.

+5
0
Atbildēt

0

Riiii 22.11.2017. 03.16

A

+2
-1
Atbildēt

0

Mantrausis 19.11.2017. 16.47

Ne tik nesen LR dzirdēju labu raidījumu par to, kas tieši un konkrēti kavē kādas darbības LV. Nezinu, ciktāl Autora minētie politiskie biedru veidojumi ietekmē sistēmas un ierēdniecības darbību, bet domāju, nespēja un daudzie ierobežojumi jelko veikt ātri un precīzi, ir galvenais iemesls nevēlmei stāties jebkādas partijas biedros.
Otrs – Latvijā ir cilvēki, kas NAV saistāmi ar konkrētu partiju, kam būtu attīstības scenārijs. No viņiem baidās kā no sātana vai gaiļa dziesmas agrā rītā.
Trešais – vai cilvēki, kas līdz šim rīkojušies pēc principa – taisnība ir tas, ko es saku vai domāju LV ir pareizie?
Ceturtais – tik īpatnu propogandas rakstu – starp citu līdzīgu slavinājumiem, biedram Putinam, Latvijas izdevumso SEN nebiju lasījis…

+1
-4
Atbildēt

1

    BardainaisSigne > Mantrausis 19.11.2017. 18.44

    Viss skatāms sistēmā.Žurnāls ”IR” uztaisa lielu troksni no vecām rīdzenes pļāpām,no kurām realitātē čiks vien sanācis (jo nav nekā svaigāka),un uz šī trokšņa rēķina nedomājošām masām ceļ priekšā jaunu un apžilbinoši godīgu kārtējo pretoligarhu partiju.Ar ”morālo līderi”-savu vēlētāju uzmetēju Zatleru fonā.

    0
    -7
    Atbildēt

    1

    tonijs > Bārdainais Signe 19.11.2017. 19.04

    Ērik, pastāsti labāk par Citadeles svietsmaizi (jo nav nekā svaigāka). Prieks dzirdēt, ka arī tu balsoji par Zatleru.

    0
    -4
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > tonijs 19.11.2017. 21.06

    Ak tu dies,tu taču vari palasīt ziņojumu,ko Citadeles pārdošanas izpētes komisija uzrakstīja:http://www.saeima.lv/files/citadele/galazinojums.pdf
    Visas tās darbības varētu uzskatīt arī par vienkāršu neizdarību,nekompetenci un stulbību,bet tikpat labi tā varēja būt speciāla kaitniecība.
    Attiecībā uz Zatleru,kā jau rakstīju,es pārdomāju arī šādu iespējamību balsot par ZRP,tas bija mans rezerves variants.Tas ir kā iet gar aizas malu un gandrīz nogāzties lejā,noliekot kāju nepareizā vietā.Nākošreiz cilvēks daudz rūpīgāk izvērtēs,kur likt kāju un brīdinās par briesmām citus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Bārdainais Signe 19.11.2017. 21.09

    Ja nebalsoji par Zatleru, tad nesaki, ka viņš uzmeta savus vēlētājus. Es par viņu balsoju un atbalstīju. Saeimas atlaišana un attīrīšana no oligarhu ietekmes bija labākā lieta, ko viņš izdarīja, bet SC nonākšana valdībā arī nebūtu bijusi traģēdija.

    +2
    -4
    Atbildēt

    1

    basta > tonijs 20.11.2017. 02.47

    Uz priekšvēlēšanu plakāta tas maukas bērns, Putina smegmas baudītājs, staļiniskais “ņedobitoks”, bija attēlots kā pretstats SC, bet pēc vēlēšanām tūlīt ielikās to neostaļinisko ekstrēmistu gultā. Ja neesi plakātu redzējis, te būs: https://ir.lv/2011/10/07/zrp-pirms-velesanam-sc-saistijusi-ar-oligarhiem-pec-velas-sadarabibu Varbūt, ka tu, zināji, kas tam prokremliskam izdzimtenim padomā, bet 90% naivo ne, tāpēc, tātad tie visi tika uzmesti.
    Kas attiecas uz Citadeli, čekistu piesmietais morālais kroplis Dombrovskis, vēl nolādēs ne tikai to dienu, kad pirmo reizi paņēma rokā čekista daiktu, bet arī to, kad māte viņu laida pasaulē.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    tonijs > Bārdainais Signe 19.11.2017. 21.17

    Palasīju to ziņojumu, nekā krimināla tur nav, tikai pieņēmumi, ka visu varēja darīt ātrāk, labāk un par lielāku cenu. Tikpat labi varētu atrast arī pretējus argumentus. Galvenais, ka Citadele ir pārdota labam investoram un veiksmīgi darbojas. Valsts budžetā papildinājums, cilvēkiem darbavietas, klientiem labi pakalpojumi.

    +7
    -2
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > tonijs 19.11.2017. 21.30

    Nē,nu var jau atdot valsts uzņēmumu par pusvelti,priecāties par pusi no iespējami saņemamās naudas un sajūsmināties,ka jaunie īpašnieki savu jau agrāk labi strādājošo jauniegūto uzņēmumu vēl nav nolaiduši uz grunts.Tāpat tad varētu pārdot visus citus labi strādājošos valsts īpašumus par puscenu,no kā mūs rakstā tieši baidīja jaunizceptās partijas biedrs.Tad nu tev nav par viņiem ko balsot,jo ar lēti pārdotiem valsts īpašumiem un SC valdībā tevi nobaidīt vis nevarēs.Man gan tas viss nepatīk,un nepatika arī toreiz,kad zatleristi pretēji solītajam gribēja NA aizvietot ar SC.Es vēl tādu variantu saprastu,ja nepietiktu ievēlētuodeputātu vietu koalīcijai Vienotība+ZRP+NA,bet speciāli vilkt koalīcijā interfronti…

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    tonijs > Bārdainais Signe 19.11.2017. 22.02

    Var jau arī nostāties pozā un prasīt par valsts uzņēmumu 2x lielāku cenu nekā kāds gatavs maksāt, tikai kāds no tā labums? Jebkuru preci, arī banku, var pārdot tikai par tādu cenu, par kādu pircējs un pārdevējs vienojas. Valsts uzņēmumos ir auglīga augsne korupcijai (Latvenergo Miķelsons, LDz Magonis) un notiek līdzekļu izšķērdēšana, tāpēc, jo mazāk valstij paliek uzņēmumu, jo labāk. NA un SC pēc manām domām ir viena pāra zābaki, tāpēc NA aizvietošana valdībā ar SC neko daudz nemainītu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > tonijs 20.11.2017. 12.25

    Vēlreiz pārlasi ziņojumu,tur pārdevēji pat nepacentās uzzināt,cik varētu maksāt tāds īpašums,par nekādu pozu pieprasīt lielāku maksu pat runas nebija!Pārdeva tiem,kas piedāvāja mazāko cenu!
    Es toties neredzu nekādu atšķirību starp SC un zatleristiem -abi latviešu valsts ienaidnieki.kas cer sagraut Latviju no iekšpuses,kremļa pakalpiņi,to neredzēt var tikai aklais,magoņi,miķelsoni ir tikai šo ”kurmju” sistēmas sastāvdaļa.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 20.11.2017. 13.49

    Ne čekistu piesmietais morālais kroplis, Dombrovskis, ne čeku apkalpojošie Prudentija konjaunieši, nemaz nevarēja precīzi noskaidrot īpašuma cenu, tam nolūkam kalpo starptautiskas izsoles. Bija aizbildināšanās, ka darījums notika šādi, lai banka nenonāktu krievu rokās, bet tā figuranti pat nepapūlējās painteresēties par pasaules top 50 bankām https://accuity.com/resources/bank-rankings/, starp kurām neviena nav krievu, kurām nemaz netika piedāvāts, toties, kam pieder «Ripplewood Holdings», noteikti zina Vienotības kremļa mauķeļu, čekas kājslauķu, zagļu un pidarasu čekas kuratori.
    Pat paviršam vērotājam absolūti skaidrs, ka cena bija daudz par mazu, jo rupji rēķinot, uzņēmums maksāja vismaz tā desmit gadu peļņu, kas sastāda vismaz trīs reizes lielāku summu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    BardainaisSigne > tonijs 19.11.2017. 21.43

    Turklāt,vīlušos skaits pēc šīs zatleristu cūcības bija acīmredzams pēc reitingu straujās nogāšanās bezdibenī,kā rezultātā partiju nācās likvidēt un paliekas pārvācās uz ŠĶIETAMI ideoloģisko pretinieku nometni -Vienotību.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

edge_indran 19.11.2017. 15.01

Andris K. Bērziņš ir investors un uzņēmējs.
======================================================================================
Autors jau neslēpj, par ko sapņo investori un uzņēmēji:”… stratēģiskos valsts uzņēmumus Latvenergo un airBaltic lēti pārdod…”

+1
-3
Atbildēt

1

    Andris KBērziņš > edge_indran 19.11.2017. 15.32

    Tiešām? Varbūt pirms ieliekat komentāru varat elementāri ierakstīt google manu vārdu un uzzināt ko es īsti daru. Ar enerģētikas un transportu biznesiem man nekad nav bijusi darīšana un arī nebūs. Darbojos pilnīgi citā jomā. Tas nenozīmē, ka man nevar būt viedoklis par to, ko vajag darīt ar uzņēmumiem kas pieder valstij, tāpat kā citiem var būt viedoklis.

    +7
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > Andris KBērziņš 19.11.2017. 16.11

    “Ar enerģētikas un transportu biznesiem man nekad nav bijusi darīšana”
    —————-
    Tas nekas, Putina kuces, Zatļera, čekas un bandītu pieliktam uzraugam, Meļņikam, nebija ne mazākās sajēgas par patruļkuģiem, kurus galu galā pasūtīja Vācijā, čekas firma, Vienotības saimnieki, “Skonto būve” nenieka nezinājā par Gudrona dīķu renovāciju, kā arī par tiltu būvi. Krievu bandītu un čekistu Severstaļ (RVR) pat aptuvenas nojausmas nebija par mūsdienīgu vilcienu būvi, tomēr čekistu piesmietais mēsls, Dombrovskis, kopā ar diviem citiem žuļikiem: Freivaldu un Roni, tos sadomāja iesaistīt PV iegādē no CAF, ar kuru čekisti bija sarunājuši par “otkatu”. Prudentija sameklētā Krimas čekistu firma, kurai Vienotība uzdāvināja LM, nezināja par metāla kausēšanu, bet ASV reģistrētam čekas off-shore firmu fondam «Ripplewood Holdings», kam par sviestmaizi tika atdota Citadele, kur galvenie figuranti bija čekas pakalpiņi: Dombrovskis, Zaķis, Vējonis un Vienotības pidrillas, sveša bija banku darbība.
    Ja par spīti dombrovskiem, bordāniem un citām prokremliskām padlām Latvijas kasē ienāks pāris desmits lieku miljardu, nešaubos, ka JaunāsKP valdība izdomās, ka to naudiņu var iztērēt kosmosa apguvē un nemeklēs jau tam zinātnieku firmas, bet uzticēs savējiem, ar grāmatveža, jurista vai psihologa diplomiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Kaspars Omuls 19.11.2017. 12.42

1. Tas, ka arī autors iestājies JKP, būs man vēl viens arguments par to balsot
2. FB un soc tīklos vēlēšanas mēs uzvarēsim. Izšķiroša ir tā sabiedrības daļa, kas ir vīlusies valstī un par politiku neinteresējas, pavirši visās nebūšanās vainojot Latvijas valsti.
Pareizais jautājums ir – kā aizsniegt tos.

+2
-2
Atbildēt

2

    basta > Kaspars Omuls 19.11.2017. 13.13

    Vai ar aklu naidu pret latviešu valsti un tautu tev, sliktās sievietes bērns, bija par maz, vēl kādu motivāciju vajadzēja?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Kaspars Omuls 19.11.2017. 18.06

    mani atkal noakitināja Eva Mārtuža Feisbukā viņa visu laiku ķengā Mārtinu Luteru – ietu kauties ar šo – sistu tos katoļus, kā mans vecvectēvs darīja. Nu skaidra lieta, ka nesitīšos, jo Eav ir uz pusi brangāka par mani un man izredžu maz, bet tie,ši viņas dēļ sāku domāt vai drikstu stāties JKP , ja šitik neiecietīga ir gan viņa , gan es – ko ta mēs divi kašķutantuki tur gaisu jauksim – pietiek jau ar viņu vienu ///

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 19.11.2017. 22.13

    Sastādiet grafiku un jauciet gaisu uz maiņām- pāra datumos Tu, nepāra- viņa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

edge_indran 18.11.2017. 22.02

Nekādas “partijas” Latvijā nav iespējamas, jo to dibināšanai vairs nav kādas sociālās bāzes. To jau arī Jānis Bordāns savā rakstā “Kāpēc partija” apstiprina, tikai vēl nav apjēdzis paša uzrakstīto:”Latvijā mēs šobrīd nevaram runāt par politisko partiju spektru demokrātijas izpratnē, jo esošajām partijām nav politiskās ideoloģijas. Tās par savu pazīšanās zīmi izvirza nevis ideoloģiju, bet personas. Vēlētājiem pašreiz nav iespēju izvēlēties starp liberālu, konservatīvu vai sociāldemokrātisku partiju, tā vietā tiek piedāvāts balsot par “krievu” vai par “latviešu” partijām, par labiem vai “vēl labākiem” pietiekamu publicitāti ieguvušiem cilvēkiem. Partijas joprojām vairāk runā par to, kā tās valsts naudu pārdalīs, nevis par to, kā to pelnīs.
Politisko partiju dažādības – demokrātijas izpratnē – trūkums ir Latvijas politiskās sistēmas vājums, kas jau sāk fundamentāli bojāt mūsu kā valsts attīstības iespējas.
Tāpēc es kopā ar domubiedriem piedāvāju atvērt jaunu lappusi Latvijas politiskajā vēsturē un sākt veidot partijas pēc citiem principiem.”
https://bordans.lv/kapec-partija/

0
-5
Atbildēt

1

    vitalisvita > edge_indran 19.11.2017. 07.03

    Balsot par ideoloģiski atšķirībām partijām varēsim tad, kad tādas partijas būs, bet patreiz tādu partiju praktiski nav, Un kamēr netiks konsekventi likvidētas okupācijas sekas, kuras apdraud Latvijas kā nacionālas valsts pastāvēšanu, tik ilgi arī saglabāsies krievu un latviešu partiju dalījums.

    Un tieši šī apstākļa (nacionālas attīstības apdraudējuma) dēļ tika izstrādāta arī Satversmes preambula, kura mums atgādina, ka latviešu valsts dibināšanas mērķis bija (un arvien vēl ir!) nodrošināt “latviešu nācijas pastāvēšanu cauri gadsimtiem, latviešu valodas un kultūras saglabāšanu un attīstību, kā arī katra cilvēka un visas tautas labklājību.”

    Bet, ja kāds vēl to nav sapratis, tad viņam tas būs jāiemācās. Krieviem ir tāds labs teiciens: ņeumeješ – naučim, ņehočeš – zastavim. Mēs gan, kā jau liberāļi, tik “cieti” nerīkosimies; būsim toleranti un cietpaurīgajiem ļausim aizbraukt.

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    edge_indran > vitalisvita 19.11.2017. 10.32

    Amerikāņi iemācīs!
    “Sociālantropoloģe [D.Beitnere-LeGalla]: Izpārdot savu zemi ir netālredzīgi
    Neskaitāmi nekustamie īpašumi un uzņēmumi tiek pārdoti Krievijas iedzīvotājiem un uzņēmējiem, (..) ir rūgti noraudzīties uz to, kā Jūrmalā tiek izpārdoti īpašumi. Īpašs sarūgtinājums ir uzzinot, ka māju un zemi, kas savulaik piederēja pirmā Latvijas Republikas prezidenta Jāņa Čakstes mazmeitām Annai Justīnei Čakstei-Rollinsai un Katrīnai Čakstei-Vilsonei, iegādājusies Krievijas premjerministra Dmitrija Medvedeva preses sekretāres Nataļjas Timakovas ģimene.” (LA, 16. novembris, 2015.)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Antons 18.11.2017. 13.26

NA seja ir Straume ( tagad SC), Požarnovs( tagad SC), un daudzi citi “patrioti”, kas pēkšņi mainīja savu orientāciju.
Tāpat, NA seja ir ilggadējais TM Rasnačs, Dzintars, Iesalnieks, utt., par kuriem neizteikšos, viņi nav vainīgi, ka tādi piedzimuši.
Tāpat, Kiršteins, kurš izmests no daudzām partijām, bet, patvērumu atradis NA.
NA būtība – visprimitīvākais nacionālpopulisms un valdības šantāža, kā arī kalpošana sponsoriem par jebkādu cenu, pat noņemot godīgus ministrus, un Latvijas degradēšana un virzīšana uz NVS pusi, pieņemot kopā ar SC visreakcionārākos likumus, kas Latviju atstumj arvien tālāk no civilizētas pasaules.
NA tipiskais elektorāts – “basta” un līdzīgie.
Kādus vēl komentārus vajag par NA?

+10
-7
Atbildēt

3

    basta > Antons 18.11.2017. 14.07

    Vai tad jūs, koprofāgi, vēl nezinājāt, ka NA regulāri atbrīvojās no iepuvušiem mēsliem, toties Vienotība gan tos savāc pie sevis: TP taukmūļus, ZRP spitālīgos, komunistu cūkas: Piebalgu, Riekstiņu, Vaivaru, Karinu Pētersoni, Induli Bērziņu.
    p.s. Vai tas esi tu, dzēris49, vecais pidaras – pedofīls, bijušais durkas saņitars, NKVdešņika un krievu garnizonu maukas atvase. Atzīstos, uzreiz neatpazinu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    BardainaisSigne > Antons 19.11.2017. 10.16

    Mums nevajag mērkaķoties pakaļ tiem,kas paši grauj savu civilizāciju,seksuālās novirzes pasludinot par normu un savedot savās valstīs svešas kultūras cilvēku barus.Tas nāk par labu tikai Krievijai,vājinot eiropiešu civilizāciju.Gan jau eiropieši attapsies un neļaus sevi čakarēt.Un kas vainīgs,ka dzerim smadzenes tā sagājušas sviestā?Kāds arābu pedofīls bērnībā?

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 20.11.2017. 03.21

    “Mums nevajag mērkaķoties pakaļ tiem”
    ————-
    Nepareizi. Mums nevajag rāmi iet uz kautuvi, kur promaskaviski izdzimteņi mūs grib aizvest, bet pretoties visiem spēkiem, un, ja nepieciešams arī ar letālu iznākumu. Mūsu ienaidnieki ir vārgi gan fiziski, gan garīgi, gan morāli, tikai rīkles tiem skaļas un nekaunība liela.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Antons 19.11.2017. 18.07

    Anton, Tu esi visugudrākais! Perfekti uzrakstīji!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lno 18.11.2017. 12.54

    basta > lno 18.11.2017. 14.15

    Ne jau tāpēc čekisti savā arēnas Rīga ložā Dombrovskim pirkstu dirsā bāza, lai Latvija tagad rīkotos līdzīgi. Redzi, kā redakcijai pieliktais Antonijas ielas nama cenzors noreaģēja un Tev par tādu “kramolu” uzreiz iemauca mīnusu!
    Газпром наше все.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

lno 18.11.2017. 12.25

Doma pareiza, tomēr atceros, ka arī V un Zatlers baidīja vēlētājus ar Saskaņu, bet tūlīt pēc vēlēšanām sāka ar to sarunas. Kā būs šoreiz? Jaunās partijas Par un progresīvie tāpat kā NSL, RA, LA neizsauc ne mazāko uzticību.

+5
-3
Atbildēt

0

J.šveiks 18.11.2017. 10.53

sveiciens svētkos visiem , kuri šeit rod mierinājumu rakstot komentārus , atļaušos Jums dot iespēju pasmaidīt
https://www.youtube.com/watch?v=BG3SHfQajhI

+2
-2
Atbildēt

0

Urga 18.11.2017. 10.44

A.K.Bērziņa viedoklim pilnībā pievienojos. Jau pašvaldību vēlēšanu laikā tracināja vēlētāju kūtrums. Kāpēc tas tā? Tik maz pietrūka, domājot par Rīgu. NA rīcība, bīdot B.Broku (veco zupu – kā pats G.Bērziņš to raksturoja), it īpaši, ja B.Brokas saistība ar N.Ušakovu un I.Strautiņu nevienam nebija noslēpums. Vecāki B.Broku esot audzinājuši neatteikties no saviem draugiem, bet, kā lai mēs uztveram divvalodības referendumu un N.Ušakova karikatūru būtību pret mums visiem, un, ne tikai to? Tur jau jābūt kurlam un aklam, lai neredzētu, kas ir kas. Samērojamībai tomēr jābūt, kad mīļa draudzene un ģimenes draugs var kaitēt kopējai lietai, par korupciju nerunājot. Ja privātās attiecības aizmiglo skatu, tad politiķei nenāktu par ļaunu izdarīt izvēli. Ja pati politiķe to nespēj, tad partijas biedriem būtu jāprot to izvērtēt, jeb varbūt pavisam citi iemesli tam bija, varbūt tie paši B.Brokas maksātnespējas ļaužu sakari?
Izplūdu par tēmu NA, bet, kas man šķiet būtiski, ka raksta autors vēršas pie sabiedrības ar savām pārdomām par situācijas nopietnību un arī komentāru sadaļā to turpina. Brīdis ir pietiekami nopietns, lai to neatstātu pašplūsmei.

+10
-2
Atbildēt

2

    basta > Urga 18.11.2017. 12.52

    “it īpaši, ja B.Brokas saistība ar N.Ušakovu un I.Strautiņu”
    ———-
    Tu esi melis un tava māte pinās ar krievu praporiem. Jūsējās kremļa maukas, čekas kājslauķi, zagļi un pidarasi mēra amatam bīdīja Ķirsi, kas jau bija zem SC sedziņas un atzina gaisu tur par labu esam. Katrs, kurš čupojas ar pārijiem (SC), pats paliek par pāriju (ZRP>Vienotība) un loģiski to atbalstītāji, arī. Neviens no jūsu varzas morāliem un fiziskiem kropļiem nav cienīgs Brokas kundzei kurpes nolaizīt, lai tās neapgānītu.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris KBērziņš > Urga 20.11.2017. 00.08

    Paldies, tieši tā. Tad laiks arī stāties partijā un pielikt roku darbam!

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    basta > Andris KBērziņš 20.11.2017. 02.58

    Pārāk neaizraujies, ka vienā jaukā dienā kopā ar citiem latviešu nīdējiem, kremļa maukām, nenonāc Guantanamo cietumā, kur tevi noskatīs bārdains arābs un paņems harēmā par mīļo sievu. Uz laiku, protams, kamēr tavs sfinkters nebūs saplēsts lupatās.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

vitalisvita 18.11.2017. 09.42

Piekrītu RA (rinķī apkārt > tonijs 17.11.2017. 21.59) viedoklim, ka “vienīgais ieguvējs no šī JKP un NA “dueļa” būtu Ušakovs.”
Nacionālie spēki nav jāšķeļ, bet gan jāapvieno, – ja vien tie abi ir patiesi nacionāli.

+3
-4
Atbildēt

2

    Andris KBērziņš > vitalisvita 18.11.2017. 09.47

    Nepiekrītu. Diemžēl tieši NA ir vislielākā bremze oligarhu ietekmes mazināšanai. Turot Tieslietu Ministriju savā pārziņā, izmantojot to lai turpinātu tiesiskuma bremzēšanas funkcijas pilnā sparā ir lielākais iemesls kāpēc neatrizinās šī valsts nozagšana jau vairāk kā 10 gadus. Ir jānāk jaunam nacionāli nokaņotam spēkam pie varas. Ir atsevišķi NA politiķi kas nav nosmērējušies, viņiem vajag saprast, ka laiki mainījušies un nākt talkā. NA jau laiku spēlē uz to, ka ir “lielie valsts aizstāvji”, bet realitātē šī tiesiskuma bremzēšana ir kaitniecība tieši nacionālām valsts interesēm.

    +6
    -4
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > Andris KBērziņš 18.11.2017. 10.09

    Vai JKP ir kādreiz runājusi par Citadeles pārdošanas par sviestmaizi afēristu,OIK no krievu gāzes ražotajai elektrībai nastas uzkraušanu Latvijas iedzīvotājiem,un attiecīgi Liepājas metalurga izputinātāju,pasažieru vilcienu iepirkuma izgāzēju saukšanu pie atbildības?

    +2
    -3
    Atbildēt

    2

    Antons > Bārdainais Signe 18.11.2017. 12.41

    vitalisvista – NA ir tas “nacionālais spēks”, jo tā sevi nosaucis?
    NA mentalitāte absolūti neatšķiras no SC mentalitātes – tā pati aprobežotība, tā pati pērkamība, tā pati nevis Rietumu, bet NVS vai Krievijas mentalitāte.
    To NA sen apstiprinājusi, vienotā ekstāzē ar SC pieņemot to ksenofobisko un homofobisku Tikumības likumu,
    Tāds “nacionālais spēks” drīzāk, Latvijas nelaime, un par to var balsot publika, kas, vai nu liekulību, korupciju un muļķību, ja tikai tā notiek “nacionālo lozungu”aizsegā, uzskata par normu, vai nu bastas tipa absolūti nedomājošā un neadekvāta publika.
    Tie, kas te saka, kā R.A. – viss vienalga, ka tikai viņi ir pret Kremli ( vārdos), nesaprot, ka šo te klaunu Latvija, ja viņi būtu pie varas, absolūti neatšķirtos no Kremļa Krievijas.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Bārdainais Signe 18.11.2017. 13.21

    Priekš kam, ja ir uzsildīta vecā Rīdzenes sarunu zupa, tikai čekisti šoreiz ir smagi apdirsušies, jo līdz Saeimas vēlēšanām paši dedzīgākie latviešu nīdēji par to būs aizmirsuši.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > Andris KBērziņš 18.11.2017. 13.06

    Kā ar Kazlovskim paklautās IeM vadību, kam Gulami uzklāj “poļanu”, kur tikties ar Solncevas pārstāvjiem, pārrunāt ģēlas, vai nosvinēt 23. februāri un 9. maiju?
    “Kozlovskis neredz pamatu rosināt tālākas pārbaudes par Ķuža pusdienām Gulami viesnīcā” http://www.delfi.lv/news/national/politics/kozlovskis-neredz-pamatu-rosinat-talakas-parbaudes-par-kuza-pusdienam-gulami-viesnica.d?id=46549315

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > vitalisvita 18.11.2017. 13.01

    Latvijas ceļa izauklētais mūdzis, Bordāns “patiesi nacionāls”! Ņemsi rokās ieroci, ja latviešu valstij un tautai tik ļoti nepaveiksies, ka SC un JaunāKP kopā savāks 50% +1 balsi un izveidos valdošo koaļiciju? Apstaigāsi tā čekas projekta aģitatorus un liksi par to samaksāt viņu ģimenēm?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Antons 18.11.2017. 09.07

JKP par savu izveidošanu jāpateicas taisni NA, kad pilnībā MNA nopirktais Dzintars dabūja smagu pērienu no saviem saimniekiem par to, ka Bordāns, būdams pirmais normālais un nekorumpētais TM, ķeras klāt tam, primitīvais un iebiedētais Rasnačs ķerties neuzdrīkstējas.
Un pēc visa tā balsot par politbiznesmeņiem no NA, ja ir Bordāna JKP, tā būtu lielākā muļķība, varbūt, tas der ne pārāk adekvātam bastam, kas nespēj darbus atšķirt no vārdiem,normāli cilvēki balsos par JKP.

+7
-1
Atbildēt

0

vvilums 18.11.2017. 02.01

Autoram visu cieņu, bet izredzes ir minimālas. Kremļa-lembja nauda un viņu sekotāji ir tuvu mērķim un diez vai atkāpsies. Varbūt kāda šoka terapija,piemēram, lembja ietupināšana, kaut ko varētu mainīt, taču diez vai. Neskatoties ne uz ko jāturas līdz galam, nekas jau cits neatliek.
Priecīgus valsts svētkus. Pacelsim glāzes par savu brīvu, demokrātisku valsti, kuras diemžēl īsti mums nav.

+2
0
Atbildēt

1

    Andris KBērziņš > vvilums 18.11.2017. 09.50

    Arī Rīgas aizstāvji 1919. gadā stāvot pretī spēcīgākiem Bermonta spēkiem neuzdeva. Izredzes ir faktiski labas, tikai tieši nākamajā gadā ir jādodas izšķirošā cīņā. Ne jau velti Lembis un Kremlis tik aktīvi uzdarbojas, tieši tāpēc, ka redz, ka ziedu laiki varētu beigties.

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    basta > Andris KBērziņš 18.11.2017. 13.24

    “Arī Rīgas aizstāvji…”
    ————
    Es vairāk zinu par latviešu varoņiem, leģionāriem, kas jums NKVDešņikiem, ģenētiskā atmiņā iedzina sarkanarmiešu piepļūtītos kerzavikus.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

vitalisvita 17.11.2017. 23.13

Ir X stunda. Jāstājas partijās!
————————-
Jā nu vismaz ir skaidrs, ka jāstājas un jāstiprina tās konservatīvās partijas, kuras uzskata, ka Latvija pieder tiem latviešiem, kuri šeit attīstījušies kopā ar savu kultūru un valodu, bet ne tiem vēsturiskajiem okupantiem, kuri šeit ienākuši vardarbīgi un politisko līdztiesību saņēmuši nepamatoti .
Vārdu sakot, jābalso par partijām, kuras iestājas par okupācijas palieku izskaušanu, bet ne to saglabāšanu, – palielinot viņu revanšisma un konfrontācijas iespējas!
Domāju, ka lielākus militāras konfrontācijas draudus var novērst tikai uzvara šajā lokālajā hibrīdkarā. Un ceru, ka tā domā arī mūsu sabiedroto stratēģiskās plānošanas centri Atlantijas okeāna otrā malā.

+3
-1
Atbildēt

1

    basta > vitalisvita 18.11.2017. 13.26

    “kuras iestājas par okupācijas palieku izskaušanu”
    —————
    Par LC III, JaunoKP, tātad ne?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

edge_indran 17.11.2017. 21.58

Jānis Bordāns: Latvijā valda naudasmaisi, reformas nelīdzēs, mums jāmaina sistēma! (sk. You Tube)
=======================================================================================
Ja Bordāns 2018.g. atkal nevēlas tikt “izspiests” un palikt “lūzeros” ar visu JKP, tad lai uzņemas organizēt, vadīt un iedvesmot masas tautas nobalsošanai-referendumam par “čekas maisu”
atvēršanu! 4.maija auseklīšu “mafija” pati sevi no varas neatstādinās, bet vēl gadus 20 “priecēs” Latvijas tautu ar “sasniegumiem”. Ir kāda partija Latvijā 2017.g., kas gatava uzņemties atbildību un pārņemt varas grožus savās rokās?!

+2
-5
Atbildēt

0

rinķī apkārt 17.11.2017. 18.52

Andra K Bērziņa uzzīmētais scenārijs ir pietiekami reāls vispirms tāpēc, ka diez vai līdz vēlēšanām Vienotība spēs tik tālu atgūties, lai saglabātu savu ietekmi Saeimā un pilnīgi nav skaidrs, kuri būs tie, kas pēc vēlēšanām aizpildīs tās vakantās deputātu vietas, kuras līdz šim piederēja Vienotībai.
Otrkārt tāpēc, ka nav nemazāko šaubu – ja runa būs par varas saglabāšanu, tad ZZS būs gatava sastrādāties, gan ar SC, gan ar GKR, gan ar Par utt :),Tāpēc šajās vēlēšanās laikam tomēr būs jāizvēlas starp partijām no kurām vismazāk var sagaidīt pēkšņus un sev nepatīkamus pārsteigumus. Manprāt tās ir- NA un JKP un šoreiz izvēle būs jāizdara mazāk balstoties uz “patīk nepatīk”, bet galveno kārt ņemot vērā šo partiju pirmsvēlēšanu reitingus,

Kas attiecas uz “Par”, tad atjaunotajai LR šī kreisuļu partija ir tik pat kaitīga kā SC, kaut vai tādēļ, ka abu šo partiju mērķos ietilpst vēlme labot šobrīd spēkā esošo LR Satversmi.

+12
-5
Atbildēt

3

    BardainaisSigne > rinķī apkārt 17.11.2017. 22.31

    Reāls scenārijs?ZZS ir Zatlera partija Nr. 2 ?Varētu kādus divus trīs piemērus,kad ZZS ir klaji neievērojusi savus priekšvēlēšanu solījumus?

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Bārdainais Signe 17.11.2017. 22.42

    Nesekoju līdz ZZS pirmsvēlēšanu solījumiem, taču es Tev varu iedot atsauci, kur ZZS piecdesmit vienu reizi vienas Saeimas laikā ir uzmetusi savus koalīcijas partnerus :)

    ZZS atlaistās Saeimas laikā 51 balsojumā bloķējusies ar SC pret Vienotību

    10.Saeimas līdzšinējos deviņos darbības mēnešos bijušas 44 plenārsēžu dienas, kurās fiksēts 51 gadījums, kad Zaļo un Zemnieku savienība (ZZS) balsojusi atšķirīgi no saviem valdības koalīcijas partneriem – premjera Valda Dombrovska pārstāvētās Vienotības. To, izpētot balsojumu vēsturi, svētdien ziņoja TV3 raidījums Nekā personīga.

    https://www.diena.lv/raksts/latvija/politika/zzs-atlaistas-saeimas-laika-51-balsojuma-blokejusies-ar-sc-pret-vienotibu-13897997

    +4
    -1
    Atbildēt

    2

    basta > rinķī apkārt 17.11.2017. 22.56

    “ZZS atlaistās Saeimas laikā 51 balsojumā bloķējusies ar SC pret Vienotību”
    —————
    Un cik reizes Vienotība ir bloķējusies ar SC pret NA? Starp citu pašos nozīmīgākos balsojumos, kā piemēram nodrošinot naudīgāko sili Šļesera ieliktnītim, Matīsam un nozīmīgākās saskaņiešiem: Rinkēvičam un Kazlovskim, kā arī par čekas maisiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    BardainaisSigne > rinķī apkārt 17.11.2017. 22.56

    Ir normāli,ka koalīcijā viedokļi atšķiras,tāpēc jau tās ir atsevišķas partijas,nevis viena.Ir jautājumi,kuros var atrast kompromisus,bet citos tos neizdodas atrast.Un arī partiju elektorāts atšķiras.Vienotība nav nekāds etalons,pēc kura vērtēt,vai balsojums nāk par labu vai sliktu Latvijai.Tāpēc uz jautājumu nav atbildēts -vai ar saviem balsojumiem ZZS ir apkrāpusi savus vēlētājus?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris KBērziņš > rinķī apkārt 17.11.2017. 23.56

    Starp NA un JKP nav vispār ko domāt. NA ir dots gadiem laiks pierādīt sevi. Diemžēl fokuss ir uz tiesu sistēmas degradāciju lai apmierinātu maksātnespējas lobiju un citus, kā arī velta laika šķiešana šķendējoties par populistiskiem jautājumiem piemēram sejas aizsegiem tiem varbūt pieciem cilvēkiem Latvijā kam tādi ir! JKP ir reāli darītāji. Tikai jādabū amatos iekšā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    3

    BardainaisSigne > Andris KBērziņš 18.11.2017. 09.36

    Šādi apgalvojumi par NA jau vien liecina,ka šī cilvēku grupa ir nacionāli orientētas politikas pretinieki un būs Saskaņas sabiedrotie.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Andris KBērziņš 18.11.2017. 10.50

    Andris KBērziņš . …Starp NA un JKP nav vispār ko domāt. NA ir dots gadiem laiks pierādīt sevi. Diemžēl fokuss ir uz tiesu sistēmas degradāciju lai apmierinātu maksātnespējas lobiju un citus…+++ man šķiet – šāds uzstādījums ir nepareizs, jo jau pēc partiju definīcijas – partija ir tā tribīne no kuras kāda noteikta sabiedrības grupa, slānis uc pauž savas konkrētas intereses , izpratni par to uz kādiem pamatiem jābūvē valsts un šos mērķus tad arī cenšas realizēt dzīvē, bet godīgums – tā ir īpašība, kuru deklarē visu ideoloģiju pārstāvji – gan konservatīvie, gan kreisie, gan liberāļi. Tādēļ dažādas negācijas , kuras neizbēgami rodas partijas iekšienē atsevišķu negodīgu cilvēku dēļ, vai citu iemeslu dēļ, taču nav jādibina jauna partija, kuras ideoloģija pēc būtības ir tāda pati kā iepriekšējā. Pret konkrētām negācijām ir jāvēršas ar konkrētu rīcību un JKP un NA konkurences kontekstā šāda rīcība tikai novājina konservatīvi noskaņotu LR pilsoņu pozīcijas kopumā.
    Daudz pareizāk būtu bijis, ja Bordāns trūkumus, kurus viņš saskatīja NA darbības iekšienē, būtu centies labot, uzlabojot savas partijas darbu, nevis dibinājis jaunu “savu” partiju. Šobrīd gan NA gan JKP biedru vidū ir pietiekami daudz manprāt sakarīgu ļaužu, kuri šādā situācijā nevajadzīgi tiek nostādīti vieni pret otru.

    Ja JKP iekļūs Saeimā, nostiprināsies tur vairāku sasaukumu garumā, tad neizbēgami arī JKP biogrāfijā gadīsies pa kādai darvas karotei, kā tas ir noticis ar visiem citiem politiskiem spēkiem, bez izņēmuma. Tad ko – tādā gadījumā – Bordāns, vai kāds cits JKP līderis uz tiem pašiem konservatīvās ideoloģijas pamatiem atkal dibinās kārtējo jauno konservatīvo partiju ? :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    3

    basta > rinķī apkārt 18.11.2017. 13.31

    “JKP biogrāfijā gadīsies pa kādai darvas karotei”
    ———–
    Par dalību komunistu cūku un čekas pidrasu, LC, Bordānam sen bija jābaro tārpi, par ja tas tagad būtu saticis eņģeli un būtiski mainījies. Noziegumiem pret valsti nav noilguma un piedošanas.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    tonijs > rinķī apkārt 18.11.2017. 16.28

    RA teica: Daudz pareizāk būtu bijis, ja Bordāns trūkumus, kurus viņš saskatīja NA darbības iekšienē, būtu centies labot, uzlabojot savas partijas darbu, nevis dibinājis jaunu “savu” partiju.
    …………………
    NA izslēdza Bordānu, kad viņš kā Tieslietu ministrs uzdrošinājās vērsties pret NA svētajām govīm- maksātnespējas administratoriem. Partija viņam nedeva iespēju kaut ko uzlabot partijas darbā un skaidrs, ka viņš arī neredzēja tādu iespēju.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 18.11.2017. 20.08

    “kurus viņš saskatīja NA darbības iekšienē, būtu centies labot”
    ————-
    Ko tas mēsls varēja “labot” NA, izplatīt sodomijas sērgu, jeb LC čekas stukaču un zagļu tradīcijas? Ne jau tāpēc čeka taisa desmitiem miljonu vērtus projektus, lai labotu, bet gan lai sagrautu Latvijas imūnsistēmu. Tāds Bordāns un visa viņa varza ir AIDS latviešu valstij.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Andris KBērziņš 18.11.2017. 13.18

    Vai tad čekas kurmis Bordāns nebija LC, kas praktiski lielāko daļu valsts mantas atdeva čekistiem, komuņjagām un bandītiem, kas nelegāļus apdāvināja ar dzīvokļiem, atstāja šeit desmitiem tūkstošu krievu militāristu un viņu ģimeņu locekļu, vecbebrs. Un ko tad jūs, “reformatori” taisieties darīt ar pederastijas pārņemto ĀM un IeM, kas ir faktiski kļuvusi par Solncevas struktūrvienību, arī reformēsiet, jeb apmierināsieties tikai ar TM un KM?
    Vēlreiz mans jautājums, kā LC mūdzis, Bordāns, izcēlās, būdams tieslietu ministrs?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Antons > rinķī apkārt 18.11.2017. 09.16

    R.A. – Kāpēc Tu nemaz nesatraucies, kad satversmi čakarēja tava mīļā NA kopā ar SC, pieņemot to “tikumības” likumu, absolūti analoģiskam JR likumam Krievijas domē?

    +5
    0
    Atbildēt

    2

    rinķī apkārt > Antons 18.11.2017. 10.59

    Antons Īsti nesaprotu par kādu tikumības likumu Tu runā. Ja tā ir definīcija, kura Satversmē formulē tādu pašsaprotamu lietu, kā ģimene – tad pārliecībai, ka ģimene ir tikai tāda cilvēku abu dzimumu pārstāvju un šo pārstāvju radinieku kopdzīves forma, kuras rezultātā dzimst bērni, nav nekā kopīga ar putinismu :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    1

    Antons > rinķī apkārt 18.11.2017. 12.57

    Diemžēl, Vācijā, kur Tu uzturies, tā nedomā, un atzītas arī viendzimumu ģimenes, tāpat, kā daudz kur citur.

    Un šīs valstis nesabrūk, un politiskās ētikas un morāles līmenis, kā arī ģimeniskās vērtības un atbalsts ģimenēm,tur stāv daudz augstāk, kā Latvijā, kur tam “moralizētajasm” Parādniekam no NA oficiāli ir divas ģimenes, un bērni dzimst vairāk, kā Latvijā.
    Ja Tev lielākās problēma Latvijā ir viendzimumu ģimeņu atzīšana , neredzot daudz aktuālākas problēmas, kas tiešām aopdraud Latviju, un mīļākā partija ir NA – nu tad nav vērts to mūsuu diskusiju turpināt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    3

    rinķī apkārt > Antons 18.11.2017. 13.19

    Vispirms, es nevienā savā komentārā zem šī raksta neesmu rakstījis par “manu mīļo NA” :) . Es te cenšos runāt par to, ka ideoloģiski vienādi domājošiem LR pilsoņiem nevajadzētu dibināt “n – tās” partijas, pretstatīt tās un šādi mēģināt sasniegt savu politisko mērķi , jo šāds ceļš ved tieši pretējā virzienā, proti, šāda “politika” patiesībā ir labprātīga atteikšanās no reālas iespējas iegūt politisku varu .

    Bet Tev ir taisnība, nav jēga mums abiem turpināt šo sarunu. Tie daži teikumi, kurus esam pārmijuši , parāda tikai to, ka nav mums kopīgu vērtību uz kurām balstīties, lai šī saruna izdotos interesanta un vērtīga.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > rinķī apkārt 18.11.2017. 20.17

    “Vispirms, es nevienā savā komentārā zem šī raksta neesmu rakstījis par “manu mīļo NA”
    ——————
    Ja neesi pieteicies atsūkāt Vienotības un, jādomā, tupmāk arī JaunāsKP tikumiskam līderim, Rinkēvičam, vai pastimulēt tā anālu, tad pašsaprotams, esi NA fanāts, vai lembja pakalpiņš.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Antons 18.11.2017. 13.37

    Poligāmija ir normāla lieta, salīdzinot ar līdzcilvēku anālu plēšanu. Jūs esiet fiziski un morālo kropļi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Pandora > Antons 28.11.2017. 22.40

    Antiņ, tie nav eiropiešu bērni, kas Vācijā dzimst vairāk. Un ja Krievija likumā nosaka sodu par zādzību, tad Latvijā par zādzību ir jāpaijā? Kleptomānija – netaisnīgi noklusēta īpaša vajadzība?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Antons 18.11.2017. 13.34

    Tikumības likums, lai tu, pidaras, nevarētu par sev līdzīgiem fiziskiem un morāliem kropļiem, pataisīt latviešu jauniešus. Ja kas, Krievijas dome ir tik pat pidarastiska, kā Vienotība https://www.youtube.com/watch?v=ZWPgJs4j0rw

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

tonijs 17.11.2017. 19.44

Paldies autoram, labs raksts, lika aizdomāties. Arī es sliecos balsot par JKP. Par stāšanos partijā nebiju domājis, bet padomāšu. Nav skaidrs, cik laika prasītu darbošanās partijā un kādi būtu pienākumi.

+8
-4
Atbildēt

3

    Edgars Jēkabsons > tonijs 17.11.2017. 20.00

    Katrai partijai bez lieliem sponsoriem būtisks ir katrs biedrs kā atbalstītājs gan finansiāli, gan arī uzrunājot vēlētājus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    basta > tonijs 17.11.2017. 20.40

    Ja kļūsi par Meļņika, Zaharjina, Rāvja, Savicka, Re&Re, Binders, AB.LV un Rietumu banku un Solncevas brigāžu stipendiātu, ienākumi būs milzīgi, ja mācēsi patirgoties, protams. Darba laikā varēsi ceļot, ņemot līdzi savu zilo draudziņu, uzdzīvot kopā ar Krievijas organizētās noziedzības pārstāvjiem, piedalīties čekistu, bandītu, mauku un pederasu shodņjakos, saņemt dāvanas un glaimus. Taču ceru, ka Vienotības čekas uzceptam klonam, JaunaiKP, tik ļoti vairs nepaveiksies.

    0
    -4
    Atbildēt

    1

    Andris KBērziņš > basta 17.11.2017. 20.49

    Laikam esat trollis kam bail ar savu patieso vārdu publiski ko pateikt. Žēl.

    +5
    0
    Atbildēt

    1

    basta > Andris KBērziņš 17.11.2017. 21.08

    Pavaicā saviem draudziņiem no čekistu perēkļa, DP? Viņi zin.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris KBērziņš > tonijs 17.11.2017. 20.47

    Tonij! Prieks dzirdēt. Darbošanās partijā protams ir brīvprātīga – var visu laiku veltīt, var arī piepalīdzēt šur tur un šad tad. Svarīgākais ir rādīt citiem priekšzīmi un iestāties, tad stāstīt par to, citus iedvesmot arī spert to soli.

    +6
    -1
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Andris KBērziņš 17.11.2017. 21.25

    Andris KBērziņš. Vispareizāk būtu, ja JKP un NA sāktu sarunas par apvienošanos, kuras mērķis būtu līdz tuvākai nākotnei izkopt Latvijā vienu spēcīgu, uz konservatīvām vērtībām balstītu partiju, kurai būtu pa spēkam veidot Saeimas valdošo koalīciju. Tas patiešām būtu valstiski domājošu politiķu cienīgs solis un galvenais – tas ir pavisam reāls mērķis, kuru ir iespējams sasniegt, bet, protams, tas nav iespējams, jo ir apstākļi, kuru dēļ šāda ideja vismaz tuvākajā laikā ir nerealizējama un tādā garā :)

    +3
    -6
    Atbildēt

    3

    tonijs > rinķī apkārt 17.11.2017. 21.38

    Nevajag, es par tādu veidojumu nebalsotu. NA manā uztverē ir runātāji, nevis darītāji.

    +5
    -3
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > tonijs 17.11.2017. 21.59

    …Populārākā partija gan aizvien bijusi “Saskaņa”, kuras reitings audzis no 20,2% līdz 22,5%. Otrajā vietā ar 1,4 procentpunktu reitinga palielinājumu ir ZZS, par kuru balsotu kopumā 13,1% vēlētāju. Savukārt trešo vietu ar pēdējā gada laikā augstāko reitinga rādītāju ieņem VL-TB/LNNK – tās popularitāte augusi par gandrīz 1,9 procentpunktiem, sasniedzot 9,5%. Šis politisko spēku vidū ir bijis aizvadītajā mēnesī lielākais reitinga kāpums.

    “Vienotība” ar 0,9 procentpunktu kritumu ierindojas piektajā vietā – tās reitings oktobrī bijis 3,5%. Pirms tās ir Jaunā konservatīvā partiju (JKP) – par to oktobrī balsotu 3,9% vēlētāju, kas ir samazinājums par 0,2 procentpunktiem.

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/oktobri-audzis-zzs-un-na-reitings-samazinajusies-vienotibas-popularitate.d?id=49394897

    3,9% (JKP)+ 9,5% (NA) = 13,4% Bet, ja vēlēšanas būtu rīt, tad vienīgais ieguvējs no šī JKP un NA “dueļa” būtu Ušakovs. Reāla situācija.

    +2
    -3
    Atbildēt

    1

    Andris KBērziņš > rinķī apkārt 17.11.2017. 23.59

    Ir vēl laiks līdz vēlēšanām, un mēs jau pašvaldību vēlēšanās kā JKP visus pārsteidza. Mums biedru skaits aug griezdamies, jo ir daudzi tādi kā es, kas neredzēja saprātīgu NA alternatīvu daudzus gadus.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Andris KBērziņš 18.11.2017. 09.11

    Tā ir zatleristu partija Nr 2.Pēc vēlēšanām pateiks,ka ar oligarhiem nesadarbosies,NA nav darītāji un beidzot jādod iespēja parādīt ko spēj Saskaņa.Vecais scenārijs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 17.11.2017. 22.03

    “ja JKP un NA sāktu sarunas par apvienošanos”
    ————–
    Nu nekādi nepielec, kāpēc čekai tas projekts bija vajadzīgs un to, ka tā augsti novērtēja Bordāna darbību LC un Potapovas talantu aprecēt Militārās izlūkošanas un drošības dienesta darbinieku, tikt augstā amatā KNAB un dabūt pieeju valsts noslēpumiem? Zivis un biezpiens palīdz domāšanai.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Antons > rinķī apkārt 18.11.2017. 09.13

    R.A. – ,muķķības, neviena sevi cienoša partija neapvienosies ar primitīvajiem populistiem un korumpētajiem politbiznesmeņiem no NA, tas ir kā sajaukt tīru ūdeno ar netīru un gaidīt, ka pēc tam tas būs lietojams.
    VL savulaik apvienojās ar TBLNNK, un rezultāts – nevis TBLNNK kļuva labāka, bet, VL vai NA pērkamības un liekulības ziņā sasniedza TBLNNK “līmeni”.

    +6
    -1
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Antons 18.11.2017. 09.39

    Tādi primitīvi antoni būs galvenais jauno zatleristu elektorāts.

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    Antons > Bārdainais Signe 18.11.2017. 12.46

    Bārdainais Signe – un kādus konkrētus iebildumus un faktus vari minēt?
    Kaut, no NA elektorāta to pat negaidu, jūs “domājiet”( jā tā to var nosaukt) “ar sirdi”, nevis ar galvu.
    Taisni tāpat, kā ZZS un SC elektorāts.

    +5
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Antons 19.11.2017. 10.29

    Kurš domā ar sirdi?Faktus?Lūdzu!Jebkuram biologam no zinātniskā viedokļa ir skaidrs,ka pakaļas atvere zīdītājiem nav izveidojusies priekš vairošanās nolūkiem,kas liecina -homoseksualiem vīriešiem ir seksuālas novirzes,tā nav nekāda norma.Tie,kas mēģina iestāstīt ,ka tā ir norma,ir ar nedaudz deformētu psihi vai arī ļaunprātīgs demagogs,kurš mēģina graut sabiedrības pamatus.Un tādi labprāt balso par pašām kaitīgākajām meļu partijām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Bārdainais Signe 19.11.2017. 19.13

    He he, Antons saka, ka Ēriks -gailis domā ar sirdi, bet viņš uzreiz sāk stāstīt par pakaļas atveri. Viens no diviem: vai nu viņam sirds ir pakaļā, vai arī viņš ar pakaļu domā. Visdrīzāk pēdējais.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > tonijs 19.11.2017. 21.37

    Ar pakaļu domā tie,kas homoseksualitāti grib mums iesmērēt kā normu,nevis seksuālo novirzi,no kuras ieteicams izvairīties visiem pieejamiem līdzekļiem.Es tev stāstu par dabas likumībām,nevis jūsminos par saulesrietu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    basta > Bārdainais Signe 20.11.2017. 03.03

    Nesauc to par novirzi. Novirze būtu, ja dzimumakta laikā cilvēks ēstu, vai skatītos futbolu. Toņkas un dzeris49 sērga ir kroplībavisaugstākā izpausmē.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > Bārdainais Signe 20.11.2017. 21.50

    BS teica: Ar pakaļu domā tie,kas homoseksualitāti grib mums iesmērēt kā normu
    ………..
    Un tie būtu? Starp citu, vēršanās pret homoseksuāļiem ir viens no krievu pasaules ideoloģijas pamatprincipiem.
    ………..
    BS teica: Es tev stāstu par dabas likumībām,nevis jūsminos par saulesrietu.
    ………..
    Saulesriets arī ir dabas likumība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > tonijs 20.11.2017. 22.20

    Interesanti,kurš vēršas pret homoseksuāļiem?Lai dzīvo veseli un nodarbojas savās mājās ar ko grib,ja tas nav kaut kas pretlikumīgs.tāpēc jau viņu seksuālo noviržu izraisīto kopdzīvi nav jāsauc par ģimeni,sabiedrībai nav tāda pienākuma.Saulriets ir dabas likumība ,kurai nepienākas valsts atbalsts un par kuru nav jābalso ne ar sirdi, ne ar ko citu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > tonijs 22.11.2017. 11.12

    “vēršanās pret homoseksuāļiem ir viens no krievu pasaules”
    ————–
    Krievu pasaule ir pederastiskāka, nekā visnetīrākie Amsterdamas kvartāli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 17.11.2017. 18.56

http://www.focus.de/sport/mehrsport/unfalltod-auf-der-a3-bc-beuel-trauert-um-kapitaen-erik-meijs_id_7861590.html

austrāliešu puisītis savu himnu nodzied žagojoties – cik supermīļi :)

+3
-4
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 17.11.2017. 19.48

    Sirsnīgs video :) Puika malacis, nodziedāja līdz galam.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 17.11.2017. 18.52

http://www.focus.de/regional/koeln/brennpunkt-koelnberg-gewalt-schiessereien-und-drogen-das-wohl-schlimmste-stadtviertel-deutschlands_id_7862139.html

Jā – būs jau jāstājas kādā partijā – iespējams naciķos – jo es kategoriski esmu pret kaut jel vienu musulmani Latvijā

tas , kas notiek Vācijā – tas ir drausmīgi, padomju okupācijas laikā tomēr tā nebija, piedodiet, tādi cūkas okupanti tomēr nebija – kas neder to pa logu laukā

+3
-4
Atbildēt

0

J.šveiks 17.11.2017. 17.11

tā ir taisnība ,kā viņš saka.

+3
-3
Atbildēt

0

edge_indran 17.11.2017. 17.10

Atcerēsimies 1934.g.16.maija rītu, kad Latvijas tautu radio uzrunāja Kārlis Ulmanis. Politiskā šļura ar nosaukumu “daudzpartiju demokrātija” bija jāizbeidz, lai uzsāktu valsts un sabiedrības mobilizāciju pirms 2.Pasaules kara sākšanās.
Pašlaik Latvijā atrodas NATO kauja grupas, kas operatīvi rīkosies Rietumu vērtību un teritorijas aizsargāšanai. Panikas cēlāji bērziņi var lieki necensties – X stunda 1991.g.19.-21.augustā jau tika veiksmīgi pārvarēta – un varēja sākties nākamo kampēju un oligarhu dzīres, totāla prihvatizācija un denacionalizācija.
Bērziņ, neķer bebrus!

+2
-9
Atbildēt

2

    Andris KBērziņš > edge_indran 17.11.2017. 17.42

    Jums oligarhu aizkulišu saimniekošana ar mūsu valsti varbūt apmierina. Mani gan nē. Varbūt Jūs nevarat iedomāties cik ļoti kangari var skādi nodarīt….

    +6
    -1
    Atbildēt

    2

    basta > KBZ, SIA 17.11.2017. 20.02

    “Latvenergo un airBaltic lēti pārdod Kremlim draudzīgiem «investoriem»”
    ——————-
    Uzņēmējs, saki un nemanīji, kā tavējās kremļa maukas, čekas kājslauķi, zagļi un pidarasi kremļa “investoriem” uzdāvināja un par sviestmaizi atdeva valstij stratēģiski nozīmīgos LM un Citadeli, kā tie paši izdzimteņi pēc savu čekas kuratoru rīkojuma, pretēji visiem speciālistu argumentiem uzblieza ar gāzi darbināmu TECII 2.kārtu, kas jau ir nesusi, vai drīz būs nesusi miljardu lielus zaudējumus, kā centās sarīkot PV iepirkuma afēru, ko paldies Dievam, EK ātri atkoda un liedza neliešiem finansējumu, jo tad to vēl nevadīja putļerasti: Junkers un Dombrovskis. Par to, kā čekistiem pasūtīja Stradiņas slimnīcas korpusu, kur finansējuma trūkuma dēļ nav kas strādā, turklāt par tur sataisīto brāķi, uzdāvināja saviem saimniekiem papildus 16 miljonus no VM budžeta
    .
    “Bet tagad maksātnespējas naudas smaka ir neciešama”
    ————–
    Iebāz roku kabatā un patausti, vai tur nav bijušā MNA vadītāja, noziedzīgo shēmu veidotāja, Ervīna Ābeles un Vienotības ziedotāja, Haralda Velmera, kas piedalījās LM valsts nozagšanas megaafērā, sūdi!
    .
    “kurš reāli centās tiesas iztīrīt, par ko viņu arī izspieda no amata”
    —————-
    Nu nu, dirsēj, ko tad tas Latvijas ceļa izauklētais mūdzis, čekas kurmis, tādu paveica, izņemot to, ka tā vietā, lai 26 stundas dienā un 8 dienas nedēļā, pildītu viņam deleģētos ministra pienākumus, nodarbojās ar savas parķijas taisīšanu, par ko arī tika atsaukts, uztaisīja čupiņu pie NA biroja durvīm un paprasīja papīru? Ja padomātu, ja vien neesi čekas pasūtīto paskvilu skribents, kā krievu militārista, visticamākais GRUšņika, meita, kas Maskavā dzīvoja elitārā čekistu rajonā, nonāca Latvijā un pielaulājās Militārās izlūkošanas un drošības dienesta darbiniekam Maiguram Strīķim, vai stāsts par Štirlicu neliek aizdomāties?
    .
    .
    .
    Labāk ar visu ģimeni lūdzieties, lai JaunāKP kopā ar SC nesavāktu 51 mandātu, jo tad sāksies asinpirts, no kuras pat čekisti neglābs, jo saprātīgi talantīgi cilvēki ne par ko nepieļaus, ka viņu valstij uz rīkles atkal uzkāps kremļa kerzaviks.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    BardainaisSigne > KBZ, SIA 17.11.2017. 22.37

    Ar šādu lozungu -cīņu pret oligarhiem- nākušas jau vairākas partijas,tostarp par oligarhu dēvētā Šlesera Pirmā partija,Zatlera reformu partija,Vienotība.Šīs partijas visas pēc tam izteikušas gatavību iesaistīt SC valdībā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > Bārdainais Signe 17.11.2017. 22.54

    Interesanta loģika (lasi: demagoģija)- kas cīnās pret oligarhiem, atbalsta SC iesaistīšanu valdībā. Vai tāpēc NA un ZZS necīnās pret oligarhiem?

    +3
    -1
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > tonijs 17.11.2017. 23.04

    Na,cik zinu,cīnās par nacionāli orientētu politiku,par tādu politiku,kas nāk par labu latviešu tautai un valstij,tur ietilpst arī cīņa par godīgu politiku,bet tā ir tikai neliela daļa no kompleksa pasaules redzējuma.Ar oligarhu ielikšanu cietumā vien latviskas Latvijas attīstība nevar tikt nodrošināta.

    +2
    -3
    Atbildēt

    2

    tonijs > Bārdainais Signe 17.11.2017. 23.10

    Bet tas būtu liels solis ceļā uz tiesisku, godīgu un arī latvisku Latviju, jo daudzi brauc prom tieši korupcijas dēļ un tādēļ, ka uzskata, ka valsts aizsargā bagātos. Cerēsim, ka vismaz Lembergu drīz ietupinās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > tonijs 17.11.2017. 23.17

    Ja es saprotu pareizi,oligarhu pie mums ir daudz,un viena Lemberga ietupināšana,uzkraujot viņam visus grēkus būtu tikai māņu manevrs publikas nomierināšanai,lai citi fīrmaņi varētu mierīgi un klusi darboties kā līdz šim.

    0
    -3
    Atbildēt

    3

    tonijs > Bārdainais Signe 17.11.2017. 23.25

    Tu saproti nepareizi, un Lemberga daudzie krimināllietas sējumi ir tikai neliela daļa no viņa nelikumīgajām un noziedzīgajām darbībām. Lai nu kurš, bet viņš cietumu ir godam nopelnījis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Bārdainais Signe 17.11.2017. 23.44

    Pareizi saprati, ka nelieši grib visus savus grēkus paslēpt aiz vienas “capo di tutti capi” Lemberga šaurās muguriņas. Lai Lembergs sēž cietumā līdz mūža galam, turklāt katru dienu brokastu vietā lai noskatās video, kā tiek izpildīti spriedumi Dombrovskim, Zatļeram un citām čekas apteksnēm un Solncevas stipendiātiem?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris KBērziņš > Bārdainais Signe 18.11.2017. 00.02

    nav nemaz tik daudz. trīs A notiesātu un ieliktu cietumā un daudzas lietas uzlabotos.

    +5
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Andris KBērziņš 18.11.2017. 09.05

    Protams,ka tās ir absolūtas muļķības,nav mums tikai trīs oligarhu.Kurš noorganizēja Citadeles pārdošanu par sviestmaizi,kurš mūs uzsēdināja uz OIK par no Krievijas gāzes ražoto elektrību,pēc tam izputinot Liepājas metalurgu ar visiem valsts nogarantētajiem miljoniem?Tā vienkārši ir vairāku valsts naudas ”apsaimniekotāju” grupu savstarpējā apkarošanās,lai konkurenti netraucētu taisīt ”piķi”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Andris KBērziņš > Bārdainais Signe 18.11.2017. 09.52

    Oligarhiem ir liels skaits piekritēju un palīgu. Bet tie pakalpiņi tikai barojās no lielās silītes. Diemžēl viņiem ir finansiāla interese, ka māja nenobrūk, tāpēc sparosies pretī.

    +3
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Andris KBērziņš 18.11.2017. 10.19

    Palīgi un piekritēji ir noteikti,ir pat veselas partijas,kā,piemēram,zatleristi,Vienotība,kuriem gaidāms noriets,tāpēc steidzīgi jātaisa augšā jauna partija,caur kuru fīrēt savas rebes…nez,kura tā būs…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Bārdainais Signe 17.11.2017. 23.29

    “Ar oligarhu ielikšanu cietumā vien latviskas Latvijas attīstība nevar tikt nodrošināta.”
    —————
    Kur esi redzējis, kā kāds te taisās oligarhus likt cietumā un tāpēc esot pret latvisku Latviju? Kremļa maukas, kas ienīst latviešu valsti, rij oligarhiem no rokas, ka šmakst vien. Tiesiskums ar latvisku Latviju iet roku rokā.
    Ja NA pēc vēlēšanām dabūtu IeM, Putins uzreiz atņemtu Mihasam uzdāvināto pulksteni, ko tas saņēma par organizēto noziedzību Latvijā un IeM, bet varbūt pat nošautu to. https://www.svoboda.org/a/26617205.html

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > tonijs 17.11.2017. 23.11

    NA vienmēr ir bijusi pret Meļņiku, Zaharjinu, Savicki, Rāvi, Re&Re un citiem Vienotības saimņiekiem čekistiem, kā arī pret Vienotības sugasbrāli čekas mūdzi, Šļeseru. Ja domā “cīņa pret oligarhiem” no kuru galdiem Putina kuce, Zatļers, rija saslaukas un uzlaizīja mērces paliekas, bija rīkojums Nr2, tad te ir bildīte, kur tā čekistu un kremļa mauķele pārņem no sava apsviedīgākā un veiksmīgākā sugas brāļa ģēlas http://jauns.lv/storage/images/t/2011/08/01/977063/660×0.jpg?v=1489577635 jeb varbūt viņa tuvākā līdzskrējēja, maz izglītotā, talantiem neapveltītā, nekaunīgā un alkatīgā Sprūdža darba pienākumu veikšanas vietā tiesībsargājošo orgānu darbības dublēšanas imitēšanu pret Lembergu, tā vairojot Puzes hercoga popularitāti, jeb Rīdzenes sarunu zupas sildīšanu, ka ne ar ko nebeigsies?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    klejotājs > edge_indran 17.11.2017. 17.56

    Ežai kā vienmēr Maskavas ļur-ļur- ļur

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam