Nemākulīgo politiķu laikmets

36

Komentāri (36)

Irbe 23.10.2017. 11.02

Domāju , ka situācija ir krietni sarežģītāka nekā šķiet no malas vērotājam. Protams mūsu vēsture it kā liek kvēli atbalstīt katalāņu tiesības uz pašnoteikšanos, taču nedomāju, ka te ir tik viennozīmīgi labie un sliktie. Varbūt vēstures speciālisti var mani labot, bet cik saprotu tad Spānijas pilsoņu karš bija tāda sociālistiskā revolūcija Eiropas dienvidos, kad pie varas (demokrātiski, ar nelielu vairākumu) nāca republikāņi, kas sāka teroru īstā padomju stilā, Franko atbildēja ar to pašu – rezultātā ap miljonu bojāgājušo. Katalāņi vairākumā bija republikas atbalstītāji, no šejienes arī represijas no Franko režīma puses. Protams tas nenozīmē, ka Madride šobrīd rīkojas gudri vai demokrātiski. Arī Katalonija nerīkojas sevišķi pārliecinoši – manuprāt nevar pasludināt neatkarību ar tik nepārliecinošiem referenduma rezultātiem. ja šādā izšķirīgā brīdī uz referendumu aiziet 40% , tas liekas dīvaini.
Un par Latvijas nostāju. Ko kauninātāji iesaka- atzīt neatkarību kura nemaz nav pasludināta, jo Pudždemons jau skaidri neko nav pateicis. Manuprāt pat katalāņiem īsti nav skaidrs – ir neatkarība vai nav. Un vēl- dīvaini likās saukļi Barselonā kādu laiku atpakaļ – Tūristi vācieties prom, bēgļi- laipni gaidīti!

+3
-7
Atbildēt

1

    BardainaisSigne > Irbe 23.10.2017. 11.14

    Latvijai vajadzēja atbalstīt katalāņu tiesības uz referendumu,vairāk neko nevajadzēja.

    +6
    -5
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 23.10.2017. 12.26

    Vai atbalstīsi arī neostaļiniskā ekstrēmista, NKVDešņiku pēcteča, Gņila Išakova rosināto referedumu par Rīgas atdalīšanu no Latvijas? Kas notiks, kad nemaskēti fašistiski izdzimteņi: ždanokas, pļiņeri, ļinģermaņi, gapoņenkas, koreni, ik pārmēnesi varēs taisīt referendumus? Referendumi maksā naudu, vai tiešām Spānijai tā jātērē, lai apmierinātu katra kremļa algota nelieša iegribas? Neaizmirsti vēl, ka katalonieši kopā ar krievu fašistiskiem iebrucējiem karoja pret pārējo Spānijas tautu!

    +1
    -5
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 23.10.2017. 12.29

    Tad kā izskaidrosi,ka krievu karakuģi varēja mierīgi uzpildīties Spānijas ostās?

    +7
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 23.10.2017. 12.42

    Vai tikai tāpēc, ka Latvijā saimnieko tādas čekas apteksnes, kā Dombrovskis, Zatļers, Freiberga, Pabriks, mūsu valsts būtu jāsaplosa sīkās driskās? Tos neliešus pakārs, bet Latvija vienalga paliks. Tie, kas vainojami ienaidnieka kuģu apkalpošanā Spānijas ostās, arī bez soda nepaliks.

    +1
    -6
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 23.10.2017. 14.55

    Manuprāt,tie ir tie paši,kuri sačakarēja situāciju tiktāl,ka katalāņi tagad grib atdalīties.Tie paši,kuru dēļ referendumu rīko Lombardijā un Veneto,tie paši,kuri veicina migrantu ieplūšanu un ‘vairo negatīvo attieksmi pret ES,palīdzot krieviem šķelt Eiropu.Nedomāju,ka mums būtu prātīgi atbalstīt šos kadrus.lai tie paturētu ietekmi,lai turpinātu kaitināt tautas un turpinātu pārpludināt Eiropu ar migrantiem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 23.10.2017. 17.23

    Kas vainīgs pie tā, ka kairiši un viļumi gribētu Latviju sadalīt? Vai mums būtu jāatbalsta ventiņu tautas, kam apnicis ar saviem nodokļiem barot Rēzekni un Ludzu, kuri grib lietvedību un izglītību ventiņu valodā, seperātisms?
    Es ticu Irbe 23.10.2017. 11.02 rakstītam: “Un vēl- dīvaini likās saukļi Barselonā kādu laiku atpakaļ – Tūristi vācieties prom, bēgļi- laipni gaidīti!”

    +1
    -6
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 24.10.2017. 08.54

    Tie saukļi tiešām ir dīvaini,acīmredzot kairiši un viļumi ir atrasti un attiecīgi uzkacināti arī otrā frontes pusē.Tā tam arī ir jābūt labi noorganizētos pasākumos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 24.10.2017. 11.47

    Latvieši dikti kacina ždanokas, korenus un linģermanus, ka mēs vēl neesam dehumanizējušies (pārkrievojušies).

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 24.10.2017. 13.32

    Ždanokas un lindermaņi kacina pārkrievojušās masas,kairišus un viļumus kacina Zatlera kuratori.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

edge_indran 23.10.2017. 10.46

Globālā biznesa (virsvara) vairākums pašlaik nosaka dienaskārtību arī Eiropā, taču dažs labs bāleliņš to nevēlas atklāt – tāpēc atklāti “jauc gaisu”. Strādā “bandinieki”, strādā vaigu sviedros.
“Kariņš: Vācija nevēlas vadīt Eiropu”
Ir pamats uzskatīt, ka Vācija jau patlaban ir tā, kas vada procesus Eiropas Savienībā (ES), taču problēma iezīmējas apstāklī, ka tā, visticamāk, nevēlas to darīt, lūgts komentēt Eiropas turpmāko nākotni pēc Lielbritānijas izstāšanās no ES, intervijā aģentūrai LETA teica Eiropas Parlamenta (EP) deputāts Krišjānis Kariņš (Vienotība). ( Leta/Diena, 19. 03.2017.)

0
-7
Atbildēt

0

edge_indran 23.10.2017. 10.38

Par Brexit un globālās kārtības transformācijas procesu:
“If he [D.Trump] goes on like that I am [ Jean-Claude Juncker], going to promote the independence of Ohio and Austin, Texas”

0
-6
Atbildēt

0

Sskaisle 23.10.2017. 10.17

Par brexitu nepiekrītu, ka vainīgs tikai Kamerons – drīzāk otrādi – viņš bija tikai instruments ka risināties problēmām, kuras netika risinātas Briseles līmenī. Kas mainītos no tā, ka AK paliktu ES? Briseles ierēdņi un ES parlaments nav gatavi risināt problēmas – nu tad tās risinās. Un vai tas bija Kamerons vai kāds misters X –tam jau vairs nav nozīmes.

Savukārt, man ir tik jocīgi lasīt, ka Rahojam vēstures faktu ignorēšanu , Franko režīma nziegumu “pabāšanu zem segas” pārmet latviešu žurnāliste, kura taču skaidri zin, ka šodienas Latvijas un latviešu tragēdija ir tieši tāda pati – čekistu noziegumus mēs noklusējam – ordenus – Triju zvaigžnu dodam pat čekas aģentiem, savas valsts vēsturi klusējam un noklusējam pat valsts simtgades gaidās – nerunājam , nespriežam par to ….

Nezinu – vai gļēviem vergiem kādi esam mēs ir jelkādas morālas tiesības kaut ko spriest par citām tautām, kamēr pašu mājā kliedz upuru ēnas un šodienas apspiestie.

Kaut vai tikai tāds viens moments – mūsu likumīgie bandīti solidaritātes nodokli apstrīdēšot ECT tiesā, kamēr augsto nodevu dēļ , es savu apsaimniekotāju pat Latvijas tiesā nevaru iesūdzēt un viņš var darīt ko un kā grib …

Jā un atkal – pati autore raksta, ka Rahoja partijas politiķi ir korumpēti – nu tad jautāums – vai tiešām autores apgalvojumam, ka Rahoja viens ir problēmas eskalētājs ir pamats?

Vai tad mūsu partiju bosi pieņem lēmumus, jeb tomēr viņu sponsori – likumīgie bandīti dod norādījumus un politmafija tos tikia īsteno?

Nē – Rahoja ir tikai mazs sīks bandinieks …

+2
-6
Atbildēt

1

    Neblēj baram līdzi! > Dusma 23.10.2017. 17.25

    man ir tik jocīgi lasīt, ka Rahojam vēstures faktu ignorēšanu , Franko režīma nziegumu “pabāšanu zem segas” pārmet latviešu žurnāliste, kura taču skaidri zin, ka šodienas Latvijas un latviešu tragēdija ir tieši tāda pati
    ==============================================
    Un? Tas nozīmē, ka tagad jāslavē gan Spānijas, gan Latvijas nespēja tikt galā ar savas pagātnes kolaborantiem?

    +5
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Neblēj baram līdzi! 23.10.2017. 17.42

    tas nozīmē, ka jārīkojas elementāri – jāsakārto sava māja, jātiek galā ar savu čekistu varu un nelietībām un tad jāmāca dzīvot citus – piemēram, spāņus

    – var jau pieņemt, ka autore to domāja tikai zināšanai , bet es caur kokiem redzēju vilku – to pamācošo pirkstu – ak jūs fašistainie spāneļi, kamēr …. čekistainie latveļi rulē un nečekistainie – mirst nost

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > Neblēj baram līdzi! 23.10.2017. 17.56

    “gan Spānijas, gan Latvijas nespēja tikt galā ar savas pagātnes kolaborantiem?”
    ————-
    Es arī piekrītu, ka Franko bija pārāk mīkstsirdīgs pret valsts ienaidniekiem, kuri kopā ar krievu iebrucējiem šāva uz Spānijas tautu, nu bet čekas mūdzim Pabrikam, kurš gandrīz vai aicina uz asinspirti Spānijā, vieta uz starptautiskā tribunāla apsūdzēto sola.
    Salīdzināt Baltijas un bijušajās Dienvidslāvijas valstis ar Spāniju var tikai idiots vai nelietis, jo krievi no mums un viņu sugas brāļi serbi no civilizētiem slāviem atšķirās, kā nēģeris, kuram būtu divi deguni.
    “Spāņu žurnāls: Dombrovskis saņēmis kukuli par atbalstu Katalonijas neatkarībai” http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/594373-spanu_zurnals_dombrovskis_sanemis_kukuli_par_atbalstu_katalonijas_neatkaribai

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

edge_indran 23.10.2017. 00.28

D.Īvāns: ES klusēšana līdzinās noziegumam
“Arī Latvijas atmodas laika karognesējs Dainis Īvāns tiešraidē seko līdzi notikumiem Ukrainā. Izjūtas esot līdzīgas tām, kādas bija pirms ceturtdaļgadsimta barikādēs tepat Rīgā. Tāpēc Eiropas Savienības novēlotā un vārgā iesaistīšanās Ukrainas konflikta risināšanā viņam šķiet nepiedodama.”You Tube, 2014. gada 19. febr.
=====================================================================================
Krimā viss notika – bija referendums, Krima tika iekļauta Krievijā. Tagad Katalonija vēlas tiešu Briseles pakļautību, atmetot nevajadzīgo starpposmu Madridē.
Kā šai gadījumā lems globālā biznesa vairākums (virsvara)?

0
-9
Atbildēt

3

    J.šveiks > edge_indran 23.10.2017. 03.11

    Neblēj baram līdzi! > edge_indran 23.10.2017. 10.06

    Labrīt, edge!
    Nu ko, darbalaiks jau sācies un Tu stročī cītīgi par Krimu? Aizmirstot, ka katalāņiem zem stobriem un policijas stekiem neļāva balsot, bet Krimas referendums notika zem okupācijas armijas zaļo cilvēciņu automātu stobriem. Kas Tev, protams, ir viens un tas pats. Nē, nu ko darba instrukcija nosaka, tas ir jāraksta. Ko vajg, to vajg, kā teiktu Arodbiedrība P. Putniņa “Ar būdu uz baznīcu”.

    +6
    -1
    Atbildēt

    1

    edge_indran > Neblēj baram līdzi! 23.10.2017. 10.27

    Serbijas amatpersonas piektdien [21.04.2017.] brīdinājušas par jauna kara iespējamību Balkānos, ja Albānija mēģinās pievienot Kosovu un Rietumi šādas ieceres neapturēs.
    ===============================================================================
    Atcerēsimies Kosovu, kad ar amerikāņu un NATO bumbvedēju palīdzību tika nodibināta jauna valsts Eiropā, tad par “zaļo cilvēciņu” esamību nebūs jābrīnās.
    Izšķirošais faktors Katalonijas gadījumā būs globālā biznesa(virsvaras) vairākuma nostāja – gluži kā 1937.g., kad katalāņi paši ķērās pie “stobriem”, lai varētu atrisināt domstarpības vardarbīgas sacelšanās ceļā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > edge_indran 23.10.2017. 12.33

    Krimu civilizācijas pabirām izraus ar visām iekšām laukā. No Kubaņas nāksies atteikties jau vistuvākā laikā. Melnā un Baltijas jūras būs Miera jūras, bez neviena krievu peldošā zārka.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 23.10.2017. 00.04

Tas ir galīgi par citu tēmu, bet jāpiebilst, ka uz neatkarīgas valsts izveidošanas ceļa stājusies Kurdistāna – līdzšinējā kurdu autonomija Irākas ziemeļos.

Par šīs zemes neatkarību septembra beigās bija referendums. Pēc S.Huseina režīma veiktā genocīda (kurdu indēšanas ar ķīmiskajām kaujas vielām) nav pārāk daudz vietas kompromisam – abpusējai vēlmei turpināt dzīvot kopīgā valstī, ko pārvalda no Bagdādes. Un, protams, nesenais irāņu atbalstītais arābu šiītu uzbrukums Kirkūkai, kuru līdz tam pārvaldīja un no Islāma valsts aizstāvēja kurdu spēki, nevairo uzticēšanos. Domāju, ka Kurdistāna, ja tā izteiks vēlmi būt starptautiski atzīta suverēna valsts, noteikti pelna Latvijas valsts un tautas atbalstu. Nevajag turpināt bezjēdzīgas cilvēku ciešanas arābu-kurdu etniskos konfliktos, par katru cenu saglabājot mūsdienu realitātei neatbilstošas robežas, kas steigā novilktas pēc 1.pasaules kara.

+8
-1
Atbildēt

4

    Abeam > Kalvis Apsītis 23.10.2017. 00.25

    Ja Kurdi izteiks velmi but neatkariga valsts, tad noteikti butu pelnijusi starptautisku atzisanu, jautajums ir saja gadijuma, vai citas EU dalibvalstis tam piekristu, jo vismaz areji EU censas ieturet vienotu arejo kursu, un Kurdu lielakais klupsanas akmens varetu but divu lielako partiju savstarpejas ieksejas cinas, bet lai Kurdiem veicas, un varbut ta ir iespeja radit drosu un prognozejamu valsti saja regiona.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Kalvis Apsītis 23.10.2017. 00.35

    Kalvis Apsītis:”… Nevajag turpināt bezjēdzīgas cilvēku ciešanas arābu-kurdu etniskos konfliktos, ….”
    ======================================================================================
    “Kaķa lāsti debesīs nekāpj.” Latviešu tautas sakāmvārds.
    Runas vīriem ir spēks rokā, un, ko tie nospriež, tas paliek! Uzvarētāji vilka, velk un vilks, lai cik te leviti vai āpsīši nevāvuļotu par demokrātiju, cilvēktiesībām u.c. Rietumu propagandas saukļiem.
    E.Veidenbaumam 150 – pārlasīsim klasiku, domāsim līdzi:
    “Virs zemes nav taisnības, dūrei tik spēks,….”

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Kalvis Apsītis 23.10.2017. 05.06

    Tas, ka netika izveidota kurdu valsts, ir Krievijas WWI nozieguma līdzdalībnieku: Lielbritānijas, Francijas un ASV vaina.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Kalvis Apsītis 23.10.2017. 10.02

    cik es saprotu – tad Kurdistānas valsti negrib pieļaut reģionā esošās valstis un pasaules lielvalstīm – vai citiem vārdiem – globālajam kapitālismam jauna valsts , ar kuru jārēķinās saimniekojot ar reģiona dabas bagātībām arī nav vajadzīga.

    Redzot kas un kā notiek Sīrijā – kad amerikāni apgalvo, ka uz slimnīcu bumbas meta krievi, bet krievi, ka amerikāņi un abas bumbotājvalstis turpina būt ANO padomē – es esmu ļoti skeptiska, ka Kuridstānas valsti izdosies izveidot.

    Savukārt, Latvjas atbalsts būs atkarīgs no kremļa pavēles – pec kārtējā Latvijas prezidenta kārtējās apzinātās stulbās runas Ņujorkā – ir smieklīgi cerēt, ka kāds pasaulē tādus ākstus un bānānus kā mēs varētu ņemt vērā.

    Diemžēl …. morāli , protams, es atbalstu visus, kuri grib būt neatkarīgi – jautājums , ka es neatbalstu vardarbību ne no vienas puses – tas nedrīkst būt 21.gs. politikas instruments

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    edge_indran > Dusma 23.10.2017. 10.34

    Nekāds “diemžēl”, tikai tālredzīga, ilgtermiņa plānošana, kam pamatā intereses un peļņas gūšana. Atcerēsimies ASV prezidenta Trampa nostāju pirms Brexit, par ES prezidenta Junkera reakciju nebrīnīsimies:
    “The European Commission President wants President Donald Trump to stay out of Brexit negotiations, warning that if he doesn’t, he will advocate for a secession within the United States.
    “If he [Trump] goes on like that I am going to promote the independence of Ohio and Austin, Texas, in the United States of America,” European Commission president Jean-Claude Juncker, said at a conference of the European People’s Party in Malta. His remarks were reported by CNN.”
    http://fortune.com/2017/03/30/european-leader-to-trump-stay-out-of-brexit-or-ill-promote-a-u-s-secession/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

edge_indran 22.10.2017. 23.50

Globālā biznesa laikmetā būs tikai un vienīgi “nemākulīgie politiķi” un “ķeksīšpartijas”.
Precīza esošās situācijas prognoze tika dota pirms 18 gadiem – intervijā ar sociologu un filosofu Aleksandru Zinovjevu, kas publicēta Francijas l/a Figaro:
“Planētas virssabiedrība ir komerciālas un nekomerciālas organizācijas, kuru ietekme sniedzas tālu aiz atsevišķu valstu robežām. Tāpat kā citas valstis, arī Rietumvalstis ir pakļautas šo pārnacionālo struktūru kontrolei. Un tas, ņemot vērā to, ka valstu suverenitāte arī bija neatņemama planētas mēroga plurālisma un tātad arī demokrātijas sastāvdaļa. Pašreiz valdošā virsvara apspiež suverēnās valstis. Eiropas integrācija, kas notiek mūsu acu priekšā, arī ved uz plurālisma galu šī konglomerāta iekšienē par labu pārnacionālajai varai.(..)Rietumos vairs neeksistē politisks spēks, kurš būtu spējīgs aizstāvēt ierindas pilsoņus. Neskaitāmo politisko partiju eksistence ir vistīrākā formalitāte. Ar katru dienu starp šīm ķeksīšpartijām būs arvien mazāk atšķirību. (..)
Tā ka demokrātijas princips pakāpeniski pazūd no Rietumvalstu sabiedriskās organizācijas. Visur izplatās totalitārisms, jo pārnacionālās struktūras uzspiež valstīm savus likumus.”
Par Rietumu totalitāro demokrātiju: Aleksandra Zinovjeva intervija (1999, Berlīne)
Берлинское интервью Александра Зиновьева.

0
-8
Atbildēt

0

Abeam 22.10.2017. 22.52

Raksta autore parak vienkarsi pieet notiekosajam, par Rahoja valdibu varetu piekrist tikai daleji, bet Latvijas pozicija gan dotaja situacija ir pareiza, jo mes esam ieintresti stipra NATO valsti, un neaizmirsisim kapec Spanu kontingnts atrodas Latvija, bet Madridei protams vajadzeja izveleties citu, domaju elastigaku un uz sarunam vairak verstu risinajumu.

+4
-6
Atbildēt

2

    Neblēj baram līdzi! > Abeam 23.10.2017. 10.09

    Abeam, ja Tev ir verga domāšana, ka tikai saimnieks putru bļodiņā neieliek mazāk, tad nedomā, ka citi arī ir Tev līdzīgi bezprincipu lupatas.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    BardainaisSigne > Abeam 23.10.2017. 11.21

    Vispār jau spāņu karavīrus varētu aizvietot ar citiem NATO spēkiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    1

    Abeam > Bārdainais Signe 23.10.2017. 11.54

    Konkreti ar kadiem?

    +2
    -4
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Abeam 23.10.2017. 12.06

    Kaut vai tie paši kanādieši varētu vairāk atbraukt.Atcerēsimies,ka krievu karakuģi mierīgi uzpildīja degvielu Spānijas ostās.

    +5
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 23.10.2017. 12.50

    Tas, ka Spānijā ir pērkami politiķi, vēl nenozīmē, ka spāņi būtu aizmirsuši krievu savulaik pastrādātās zvērības viņu zemē.

    0
    -4
    Atbildēt

    1

    basta > basta 23.10.2017. 12.59

    Spāņiem noteikti ir vairāk motivācijas šaut uz krieviem, nekā kanādiešiem, kuri krievu zvērības nemaz nav piedzīvojuši un paši karojuši, lai trešdaļu cilvēces novestu pie bada un vājprātīgu sadistu diktāta un pusi Eiropas pārvēršanu par konclāģeri, kā sekas izbaudām vēl šodien.

    +1
    -4
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 23.10.2017. 15.06

    Šie pērkamie politiķi eskalē situāciju Spānijā un galvenais iemesls tai situācijai,kas tagad notiek Spānijā.Atbalstīt šos politiķus nozīmē atbalstīt situācijas saasināšanos,uz ilgu laiku.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam