Tiesībsargs vēršas ST par uzturlīdzekļu parādnieku publisko sarakstu

76

Komentāri (76)

Anonīms 04.02.2017. 10.58

Vai jūs jebkāda veida finanšu grūtībās? Vai jums ir nepieciešams kredīts, lai

parādu konsolidācijai, būvniecības, nekustamā īpašuma aizdevumu, refinansēt, personas,

biznesa mērķis vai ārkārtas naudu? Vai esat biznesa cilvēks vai

sievietes, kas plāno paplašināt savu biznesu, mēs piedāvājam aizdevumu visu veidu pie tikai 2%. ja ir interese sazinieties ar mums šodien, izmantojot [email protected] ar informāciju zemāk.

PILNAIS VĀRDS:

VALSTS:

Kredīta summa VAJADZĪGA:

AIZDEVUMA ILGUMS:

MĒNEŠA IENĀKUMI:

TELEFONA NUMURS:

Paldies,

Fredrick mr

0
0
Atbildēt

0

lno 08.07.2015. 11.57

Mantrausis 08.07.2015. 10.07

Iepriciena vārdi: Likumdevējs vērtējis un atzinis par pamatotu…

Ha, ha, ha! Tas, protams, pildītājam ļauj nedomāt nemaz…

Slikti – atkal juridisku blusu meklējumi un nekas cits. Ko dod publicēšana? Neko – strīdus gan. Redz, juristiem darbs atrodas.

Vai publicētājiem ir kaut neliela statistika – cik no šiem ļaužiem sarakstos lasa presi, ziņas, nedzer, strādā utt.???

0
0
Atbildēt

0

Drosma 08.07.2015. 09.36

Tad vēl – kā ir ar seksuālo audzināšanu mūsu sabiedrībā?

Tikko pieņēma likumu par tikumisko audzināšanu – sūdīgs likums, kā jau visi , kas nāk no šābrīža sūdīgās saeimas , bet …

Teiksim mana seksuālā audzināšana bija mātes un tēva attiecības – nelīdzsvarotas, biežāk man traumatiskas , nevis pamācošas. Tad- mātes un skolotājas audzināšana – visu meiteņu kolektīvā audzināšanā pēc kārtējā izvarošanas gadījuma – vīrieši ir ļauni un agresīvi – var izvarot – lai ko tas arī nozīmētu un var nogalināt. Pēc tā visa – jābrīnās,ka vispār man ir bērni un vispār attiecības ar vīriešiem – jo tas morālais – audzinošais pamats jau ir bijis gaužām traumatisks.

Un tās manas ļaunās aizdomas ir tādas, ka vienai lielum lielai daļai sabiedrības – situācija ir tāda pati kā man tā bija …

Reiz kādā sieviešu žurnālā lasīju – viena sieviete stāsta – man ir dārgas sarunas ar tēvu pie kamīna – es no pārsteiguma paliku mēma – vai kaut kas tik cilvēcisks un vienkāršs arī ir iespējams?

Cik no šeit rakstošajiem vīriešiem ir sarunas ar meitām – pie kamīna, vai ne pie kamīna – bet sarunas – dziļas un foršas sarunas?

+1
-2
Atbildēt

8

    klusais > Drosma 08.07.2015. 10.26

    Sakarā ar stāstiem pie kamīna bija pagajušosestdien sarunas gaitā izskanējusi interesanta doma no viena paziņas – ” vakar ar puiku nosēdējām līdz diviem naktī un parrunajām visādas lietas par dzīvi un attiecībām . Labi , ka džekam ir jau pārgājis tas laiks , ka viņš paberzējies pa dzīvi ir sapratis ka vecāki vairs nav stulbi un nekā nesaprot no dzīves :) ” Redz runa ir ar to , ka lai varētu parunāt par lietām ir jāizaug līdz tam līmenim , lai abi būtu gatavi runāt un uzklausīt viens otru…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 08.07.2015. 10.41

    Nē , Klusais – nepiekrītu. Labiem vecākiem sarunas ar bērniem ir kopš viņu dzimšanas.

    Man bija tāda situācija, ka mainīju darbu un dzīvesvietu. Man tas viss bija šausmīgi stresaini. Nebija drošības , pārliecības – vai spēšu, varēšu. Bērns bija paēdis un apģērbts – bet tikai. Viņai bija kādi 10 gadi tobrīd.Vienā apskaidrības brīdī es prasu – meitiņ – kā tev iet pa skolu. Un viņa man atbild – ā , mammīt – beidzot atcerējies,ka es tev arī esmu. Toreiz šausmīgi pārdzīvoju saprazdama savu nolaidību, savu pārņemtību ar sevi un savām problēmām. Kopš tā brīža – kaut cunami iet pāri – bet man ir laiks un interese priekš bērna.

    Lūk. Vispārēja tendence ir bērnus apgādāt materiāli un neatrast laiku sarunām.

    Audžubērns vispār bija tāds,kas man pielipa kā lapa. Man trūka elpas, es nebiju emocionāli tik gatava aizpildīt to mīlestības deficītu,kāds ir bāreņos. Visādi ir gājis. Un visādi iet , protams.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > Drosma 08.07.2015. 10.50

    …Klusais… – “Redz runa ir ar to , ka lai varētu parunāt par lietām ir jāizaug līdz tam līmenim , lai abi būtu gatavi runāt un uzklausīt viens otru…”

    ——————————-

    …kamēr Tu gaidīsi sevis iedomāto līmeni – sen jau visu būsi nokavējis…diemžēl…

    …un Sandra ļoti precīzi pateikusi: – “Labiem vecākiem sarunas ar bērniem ir kopš viņu dzimšanas.”…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 08.07.2015. 11.00

    zane -tad jau varētu parunat par sarunām un rezultātiem :) :) :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Drosma 08.07.2015. 11.14

    …Klusais…vai Tu mēģini uz kaut ko norādīt?…man ar saviem Puikiem, tiešām, ir paveicies…un arī tagad – pieauguši, viņi atceras mūsu sarunas, kā vienus no skaistākajiem bērnības un pusaudžu gadu brīžiem…arī es tos novērtēju – kā uzticēšanos, atklātības un savstarpējas cieņas izrādīšanu…lepojos, ka viņiem biju draugs, kuram var uzticēties…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 08.07.2015. 13.31

    zane – nu forši , man prieks :) Vispār jau atceros , ka bija arī lietas par kurām dikti cepies :) it sevišķi kad atļāvos pafilosofēt par āboliem un ābelēm :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Drosma 08.07.2015. 13.46

    …Klusais…vai ar to biji domājis vecākā dēla mirkļa vieglprātīgo rīcību, kas tik raksturīga Tava tipa vīriešiem?…un…pēc tam atbildības uzņemšanos par sekām?…jā, mani neapmierināja vieglprātība, bet novērtēju vīrišķīgu un saprātīgu rīcību…nu, Tev tas izsauc smīnu, jo Tavs uzvedības kodekss un dzīves filozofija ir stipri atšķirīgi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 08.07.2015. 14.00

    zane – domāju , ka netirzāsim nianses :) To , ka mūsu dzīves filosofija atšķiras mēs jau laikam pasen esam sapratuši :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

klusais 07.07.2015. 23.41

Vēlos piebilst , ka pagale nedeg viena … un ir personīgi zināmi gadījumi , kad dotā uzturnauda tiek notērēta skaistumkopšanai , šmigai un bērnam vienmēr ir par maz … tad nu tēvi nez kapēc nav apmierināti …

+2
0
Atbildēt

6

    Drosma > klusais 08.07.2015. 09.29

    Nē, Klusais – tā ir nevis piebilde, bet būtība – katrs bērns sākas ar papiņu un mammiņu. Un stāsts ir par 2 – tur es tev piekrītu.

    Kāpēc es biju un esmu kategoriski pret praidu, pret feminismu – tāpēc,ka tā ir gaužām maza, šaura, agresīva un egoistiska sabiedrības daļa, kura ar savām problēmām var mierīgi pagaidīt un rāmi pasēdēt malā.

    Ar milzīgu interesi lasīju komentārus dažādos medijos, kad runa bija par NA ierosināto abortu – teiksim – gandrīz – aizliegumu. Tik daudz svēto dzīvības sargātāju – bet kur viņi visi ir ,kad Latvija ir pirmajā vietā ES – abortu skaita ziņā, mirušo zīdaiņu skaita ziņā, šķirto laulību skaita ziņā, ārpuslaulību sakaru skaita ziņā, nabadzībā dzīvojošo bērnu skaita ziņā un galu galā alimentu nemaksātāju skaita ziņā.

    Lūk tos es nekādi nespēju saprast. Ne vakarā, ne no rīta – man nenāk prātā neviena spoža ideja, kas spētu skaidrot šīs pretrunas

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > klusais 08.07.2015. 09.38

    Un feministes es nespēju saprast. Kā sieviete jūtos absolūti brīva. Vienīgie ierobežojumi ir tie,kas ir pašas domāšanā un raksturā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 08.07.2015. 09.56

    Skaisle – politiķi ir gatavi solīt pašu velnu , lai tik skaisti izklausās … tapēc arī tik daudz neatbilstību starp darbiem un vārdiem.

    Ja par stāstu par 2 , tad ausīs griežas tāds teiciens – ka sieviete tomēr izvēlas savu bērnu tēvu :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > klusais 08.07.2015. 10.14

    Jā – tā ir – piekrītu – sievietei tomēr ir pēdējais vārds un sieviete var pieņemt lēmumu par abortu. Un tomēr – tā ir divu cilvēku atbildība.

    Patiesībā – es varētu uzrakstīt stāstu krājumu – vīrieši un prezervatīvs …

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 08.07.2015. 10.28

    Skaisle – kādi tik dzīvē nenotiek brīnumi … un cik nav dzirdēts ,ka sievietes , lai noturētu vīrieti izvēlas ieņemt bērnu , kur bērns kļūst beigās par ķīlnieku …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > klusais 08.07.2015. 10.47

    Bet ka es saku – tā ir vīrieša atbildība – kur un kā viņš savu sēklu laiž pasaulē.

    Man nav nekāda žēluma pret tiem,kuri žēlojas par to ,kā sievietes ar viņiem manipulē. Un man neviens vīrietis nevar nodarīt pāri,ja es pati to nepieļauju.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Drosma 07.07.2015. 19.47

Domāju un nevaru izdomāt – kāpēc tāda Latvijas tiesībsarga fotogrāfija – kaislību NOMĀKTS cilvēks …..

+1
-1
Atbildēt

0

Drosma 07.07.2015. 14.26

Starp citu, nav skaidrības par jauno prezidentu – viņam ir bērni ?

0
-4
Atbildēt

2

traductrice 07.07.2015. 13.17

Jansons iepriekš izteicies, ka parādnieku saraksta publicēšana salīdzināma ar atgriešanos pie viduslaiku kauna staba tradīcijām.

—-

kauns ir ētikas kategorija, kas pastāvēja gan sensenos laikos, gan viduslaikos, gan mūsdienās, un, cerams, pastāvēs arī turpmāk. Nevajag salīdzināt kaunināšanas “tradīcijas”, bet gan “efektu”. Ja ar saraksta publiskošanu mūsdienās var panākt viduslaiku kauna staba efektu, tā nav atgriešanās pie viduslaikiem, tas ir mūsdienīgs līdzeklis, kā panākt ētikas normu līdzvērtīgu ievērošanu.

+6
-2
Atbildēt

11

    Normunds > traductrice 07.07.2015. 13.45

    Atzīsties, tev vienkārši gribas kādu morāli nospārdīt.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 07.07.2015. 14.02

    Normunds

    Kurš tad ir amorālāks – tas, kas taisa bērnus, iepriekš zinādams, ka nespēs tos uzturēt, tātad, rīkojas absolūti bezatbildīgi, vai tas, kurš uzskata, ka cilvēkam vienmēr jāatbild par savas rīcības sekām un, pirms ko dara, par tām sekām jādomā?

    Tagad saprotu, kāpēc tie grieķi, kuri uzskata, ka viņi drīkst aizņemties, drīkst mānīties, drīkst dzīvot uz citu rēķina, absolūti nevēloties atbildēt par sabvu rīcību, tev tik ļoti patīk, tu esi par pilnīgāko bezatbildību, pie kam, vienmēr atradīsi vainīgos, kas atbildēs par bezatbildīgās rīcības sekām, un, protams, tie nebūs tie, kas tās sekas izraisīja, būs V, nodokļi, “buržiji”, ametrikāņu imperalisti, utt., utt., tikai, ne pats vainīgais.

    Vispār jau, tā dzīvot ir ļoti komforti.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 07.07.2015. 14.14

    daudzi nebija rēķinājušies ar “veiksmes” stāsta sekām. Un tāpēc vai nu atrodas ārzemēs, vai arī nespēj normāli izdzīvot. Tā ir dombrovsku un vilku laime, ka mēs ar Īriju esam Šengenas zonā.

    Kad runa ir par medicīnu (to pašu valstisko), dzeris dzied pavisam citu dziesmu. Tur gan vainīgi nav buržiji, bet sliktie latviešu ierēdņi. Vai ne?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 07.07.2015. 14.20

    Un tev gribētos “veiksmes stāstu” pēc Grieķijas parauga?

    Par medicīnu ir pavisam cits stāsts, tur, protams, daudz kas atkarīgs no valsts, par saviem bērniem gan jāatbild pašiem, tāpat jau valsts palīdz, cik iespējams, bet, bērnus, parasti, dzemdē veseli un jauni cilvēki, kuri paši spēj par sevi parūpēties, slimo, toties, pārsvarā veci un nevarīgi cilvēki, kuri par sevi parūpēties nespēj.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > traductrice 07.07.2015. 14.24

    Nu zini džeri! Beidz iztaisīties svētāks par pāvestu!

    Neviens nav Tas Kungs un nevar savu dzīvi paredzēt.

    Mani senči vergoja baroniem, lai izpirktu dzimtīpašumā muižas zemi. Tad nākošā paaudze vergoja padomju okupantiem, tagadējā paaudze vergo idejai , ko sauc par Latvijas valsti.

    Es mīlu bērnus, būtu gribējusi daudzus, bet tavas idejas dēļ par atbildību – neatļāvos. Un slikti , ka tā. Ja jau musulmaņus gatavi uzturēt – tad tiešām latviešu bērnus orgānos notirgotu?

    Kad lasu komentārus – tie svētie latviešu vīrieši, kur viņi dzīvē tie svētie ir ?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 07.07.2015. 14.31

    Nemelo pati sev un man, cik noprotu, tu strādā arī ārzemēs, un esi pietiekami ;labi materiāli situēta, lai varētu bērnus atļauties, tāpēc iemesli, kāpēc tev nav bērni, kā tu saki, visdrīzāk, ir kādi citi.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 07.07.2015. 14.32

    1. Cik saprotu, tad Grieķijas problēmas krājušās gadu desmitiem. Ir jau arī citi stāsti – piemēram, Polijas un Islandes.

    2. Tikpat labi kāds “liberālis” var apgalvot, ka tagadējie vecie un slimie varēja visu mūžu apdomīgi krāt naudiņu apdrošināšanas un pensijas fondos, pirkt plaukstošu uzņēmumu akcijas biržā un tagad dzīvot zaļi… :)

    3. Daudzi cilvēki Latvijā vienkārši nebija rēķinājušies ar to, ka pie mums cenas būs kā Eiropā, bet algas kā Latvijā.

    p.s. tas nenozīmē, ka aizstāvu ļaunprātīgus alimentu nemaksātājus.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Drosma > traductrice 07.07.2015. 14.48

    Nekā nebij džerīt, man viens ir pašas dzemdēts un viens aizbildniecībā pieņemts. Bet tas, ka ir daudz par daudz bezbērnu cilvēku, tas ir fakts.

    Pagājušajā gadā par elektrību maksāju 8 eur mēnesī, šogad 16 eur. Tikko atnāca ziņa,ka par gāzi būs jāmaksā vairāk.

    Nedzeru, ja uzsauc tad dzeru, bet vspār nedzeru, nesmēķēju, toties ēdu saldumus. Tur,kur es regulāri tos pērku – tur allaž pilns ar bērniem. Nu – kam pa maciņiem sitīs akcīzes celšana cukuram un šokolādei ? Ģimenēm ar bērniem un man, protams.

    Kaut kādus sportus gatavi atbalstīt, kaut kādu pirmskara līmeņa operu par holokaustu uz Berlīni par veselu pusmiljonu veda, bet bērniem – ak tur katra paša atbildība esot. Nu tad lūk – te ir rezultāti – nebūs kas no musulmāņiem atkaujas – latviešiem bērniņu būs mazāk kā pandu lāčiem lācēnu

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pēteris > traductrice 07.07.2015. 19.50

    Izskatās, ka jūs pāris paaudzes esat izlaidusi. Kas tad atņēma muižniekiem zemi? Kas cīnījās pret boļševismu? Tie nebija jūsējie?!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > traductrice 07.07.2015. 21.39

    tos karos nošautos es vispār negribu pieminēt. Tās nātna drēbēs tērptās sencenes dēlu,kuru nošāva karā – kā tādu jēru nokāva … kāpēc – kā vārdā ? – neļauju sev domāt par tām nevainīgajām asinīm – nedzīvotajām dzīvēm un tad latviešu a la āboltiņa, šļeseris , šķēle ,

    lembis …. smaidiem

    Kad internetā redzu tās bildes no Arlingtonas kapiem – ar jaunām sievietēm sabrukušām pār mīļoto kapiem …. tad es … nu ko es …

    Tāda ir dzīve – kāds mira – kāds mirst ,lai kāds cits dzīvotu ….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 08.07.2015. 11.03

    Pagājušajā gadā par elektrību maksāju 8 eur mēnesī, šogad 16 eur.

    ————————–

    tieši tā _ Latvijā elektrība ir dārgāka nekā Francijā un Anglijā. Tikai algas atpaliek kādas 4 reizes, par pensijām es pat nerunāju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.07.2015. 12.45

Kas tad ir primārs – alimentu nemaksātāja tiesības, vai bērna tiesības?

Manuprāt, ja tie saraksti palīdz bērniem tik pie naudas, jāpublicē, kaut, teorētiski tiesībsargam it kā taisnība.

+5
-4
Atbildēt

21

    andrejs > dzeris49 07.07.2015. 13.58

    cilvji, kas nemaksā alimentus un nerūpējas par bērniem, nav saņēmuši pietiekamu tikumisko audzināšanu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.07.2015. 14.10

    Lai iemācītu cilvēku rūpēties par saviem bērniem, viņam vēl kaut kas jāmāca?

    To dara pat jebkurš dzīvnieks, tie vienkārši ir morāli kropļi, kuriem, drīzāk, jānosien sēklinieki.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 07.07.2015. 14.16

    To dara pat jebkurš dzīvnieks

    ————————-

    tāpat nevienam dzīvniekam nav nepieciešama seksuālā audzināšana, bet tu ierosini cilvēkbērnus jau kopš mazotnes informēt par pederastijas priekšrocībām.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.07.2015. 14.22

    Nedod tev tā “pederastija” mieru, laikam, naktīs arī neguli un par to domā?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 07.07.2015. 14.36

    Vispār interesanti: ja cilvēks slikts, citi nedrīkst par to zināt, un bērnam var turpināt nemaksāt alimentus.

    Viss jau ir vienkārši: principā jau Jansonam varētu piekrist, ja valsts maksātu viņu vietā, un spētu(!) pati no vainīgā alimentus piedzīt. Tā vietā tagad ir ieviests kolektīvās audzināšanas princips, tā kā tas bija sociālismā- nogrēkojies- biedru tiesa… Vajadzēja būt – nemaksā, valsts maksā alimentus nemaksātāja vietā, un pati “piedzen” tos no alimentu nemaksātāja. Tas nedarbojas, tāpēc jāatgriežas pie sociālistiskām metodēm.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 07.07.2015. 15.36

    Dzeri, tevis bieži piesauktajā Eiropā, kā arī Kanādā un Austrālijā cilvēkam tiek garantēts minimālo ienākumu līmenis.
    No cilvēka, kura paša ienākumi ir zem iztikas minimuma, neviens neko nepiedzen, bet piemaksā. Bet lumpeņu Vienotības koalīcija, tādus Eiropas smalkumus neņem vērā, viņi ne tikai nerūpējas par minimālo ienākumu līmeni, viņi vēl apliek ar drakoniskiem nodokļiem bērnu vecākus, kuru ienākumi minimālo līmeni nesasniedz. Īsti Vienotības tumsoņu viduslaiki!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 07.07.2015. 18.44

    …Ķīps….valsts (faktiski visi nodokļu maksātāji) maksā uzturlīdzekļus negodprātīgo alimentu nemaksātāju vietā…un piedzen no nemaksātājiem izmaksāto uzturnaudu viņu bērnu uzturēšanai…problēma ir tā, ka parādnieki slēpjas, neuzrāda visus savus ienākumus, taču publicējot nemaksātāju uzvārdus, sabiedrība tiek iesaistīta šādu bēgļu atpazīšanā…līdz ar to negodprātīgais “radītājs” nevar justies drošs, ka viņu neatklās…

    …2014.gada laikā Uzturlīdzekļu garantiju fonds (UGF) to vecāku vietā, kuri saviem bērniem nemaksā uzturlīdzekļus, izmaksājis 22,23 miljonus eiro, savukārt regresa kārtībā pērn visa gada laikā izdevies atgūt vien 2,58 miljonus eiro…

    …2014.gadā uzturlīdzekļi tika izmaksāti 29 665 bērniem – 5192 bērniem vecumā līdz septiņiem gadiem un 24 473 bērniem vecumā no septiņiem līdz 18 gadiem.

    …2015.gadā parādnieku skaits, kuri par saviem bērniem nemaksā uzturlīdzekļus, kopš gada sākuma ik mēnesi turpina pieaugt…ja janvārī kopumā bija 28 633, februārī – 28 851, martā – 29 066, tad aprīlī šis skaitlis jau ir 29 326 nemaksātāji…

    http://www.lvportals.lv/wwwraksti/TEMAS/2014/DECEMBRIS/BILDES_LIELAS/UZTURLIDZEKLI.JPG

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > dzeris49 07.07.2015. 20.02

    dzīvē viss ir citādāk.

    Rīgas bāriņtiesa man lika pieprasīt uzturlīdzekļus no bērna tēva – alkoholiķa – kā mums visiem par pārsteigumu izrādījās – dzīva cilvēka.

    Tad man tiesā teica, ka piespriedīšot maksāt 120 ls mēnesī – zvēru – man viss ir rakstiskā veidā. Gāju uz tiesu – patiešām – zvēru – tiesa piesprieda,ka bērna uzturēšanai no ULGF jāpiešķir 120 ls mēnesī. Bēranm bija steidzīgas operācijas, tiesas sprieduma izpildi nesagaidījusi piekritu maksāt par operācijām. Kad nonācu UGF tur man pateica – kundzīt – likumus vajag lasīt – tiesa var piespriet maksāt arī 200 ls , bet likums nosaka ,ka pienākas 35 ls mēnesī ….

    Toreiz gāju mājās ar sajūtu ,ka kāds man sit pa seju. Kā puiši ir stāstījuši ,ka viņiem sit sejā – man tas tā – līdz galam nav saprotams un tad bija beidzot saprotams …

    Sev pateicu – vienalga, ko tas man maksās, bet bērnam visas operācijas iztaisīs un nekāds invalīds bērns nebūs.

    Tagad ir tā, ka turpinu maksāt savus parādus, bet man ir ļoti skaists , izglītots un cerams – kādreiz pilnvērtīgs sabiedrības loceklis – mans otrs bērns. Tiesa gan -ārzemēs, tur studēt bija lētāk.

    Latvijas valsts – fuck off darling – valstij es biju kļuvusi par ienaidnieku – palīdzību prasoša audžumāte – kāds kauns vai ne? !

    Bet ne jau man, bet jums – sasodītajiem liekuļiem !!! Tā es domāju.Jo īpaši NA ,kas brēkuļo par bērniem , bet reāli tālāk un vairāk par bagātu dāmu un kungu brēkšanu nav tikuši.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 07.07.2015. 21.28

    …Sandra, pēdējai rindkopai piekrītu par visiem 100%…liekuļi!…nevienu no NA neinteresē, kā, lai iztiek māmiņa ar bērniem, kuri zaudējuši apgādnieku, jo…bērniem “pensija/pabalsts” apgādnieka zaudējuma gadījumā pienākas no uzkrātajām sociālajām iemaksām…man ir 2 darbinieces, kurām pēkšņi gāja bojā dzīvesbiedri (oficiāli reģistrētā laulībā), vienam no viņiem bija 30 gadi, otram 33…loģiski, darba stāžs nepilni 10 gadi, līdz ar to, soc.iemaksu uzkrājums niecīgs, lai gan nodokļi maksāti regulāri…kā Tev šķiet, cik lielu pensiju apgādnieka zaudējuma gadījumā saņem 3 bērnu māmiņa?…

    ….valsts noteikusi, ka pabalsts nevar būt mazāks par 50 procentiem no Ministru kabineta noteiktā valsts sociālā nodrošinājuma pabalsta apmēra katram bērnam….un tie ir 96,06 EUR = katram bērnam 32,02 EUR!…ja ģimene ar 1 bērnu būs zaudējusi apgādnieku – pabalsts būs 64,03 EUR mēnesī, bet daudzbērnu ģimenei ar trim un vairāk bērniem jāiztiek ar 32 eirīšiem katram…tas saucas – Parādnieka rūpes par daudzbērnu ģimenēm!!!…

    …liekuļiem no NA interesē tikai dzimstība, lai var ievilkt ķeksīti partijas “labo darbu sarakstā” un reklāmas kampaņas pirms vēlēšanām…kas notiek ar piedzimušajiem – tas vairs viņiem nerūp un viņus neuztrauc…nožēlojami!…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > dzeris49 07.07.2015. 22.01

    Man tētis nomira ,kad man bija 12 , vecākai māsai 13 un jaunākajam brālim 4 gadi. Kopā 4 mazgadīgi bērni un puscelta privātmāja un zaudēta mīlestība un a tbalsts. Mamma izturēja, protams, bet man riebj stāsti par stiprajām sievietēm. Un vēl vairāk man riebj stāsti par grūto bērnību.

    Man bija neparasti saulaina bērnība un mana mamma vienkārši pārpratuma dēļ nekļuva par ģenerāli, bet tikai par izdzīvotāju kopienas vecāko.

    Paldies , Zane.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 07.07.2015. 22.08

    dzeris49

    kuriem, drīzāk, jānosien sēklinieki.

    —————

    Ko darīt ar pidariem?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > dzeris49 07.07.2015. 22.17

    liec viņiem mieru.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > dzeris49 07.07.2015. 23.09

    …2015.gadā parādnieku skaits, kuri par saviem bērniem nemaksā uzturlīdzekļus, kopš gada sākuma ik mēnesi turpina pieaugt…ja janvārī kopumā bija 28 633, februārī – 28 851, martā – 29 066, tad aprīlī šis skaitlis jau ir 29 326 nemaksātāji…

    ===========

    Tas liecina par veiksmes stāstu – arvien vairāk cilvēku nevar pavilkt Vienotības klaušas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > dzeris49 07.07.2015. 23.13

    .Sandra, pēdējai rindkopai piekrītu par visiem 100%…liekuļi!…nevienu no NA neinteresē, kā, lai iztiek māmiņa ar bērniem,

    ===============

    Komjauniete savā elementā. Vai atgādināt, kas uzstādīja ultimātu, pieprasot paaugstināt minimālo māmiņalgu no 50 Ls un 100 Ls, un kas ar visām četrām turējās pretī?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.07.2015. 00.32

    …nē, Normund, tas liecina par atbildības trūkumu un cilvēku straujo degradāciju, kuriem svešs ir pienākums un tikumība…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > dzeris49 08.07.2015. 00.53

    Kāda tikumība bija jūsu sātana sapulcei “Vienotība”, kad tā iestājās pret minimālās māmiņalgas pacelšanai no 50 Ls uz 100 Ls ?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 08.07.2015. 05.03

    Skaisle

    Es nelienu viņu klubos, tie smirdīgie izdzimteņi,”žopņiki”, iziet ielās un biedē manus bērnus.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > dzeris49 08.07.2015. 09.42

    Rostin – Tu gaužām slikti audzini savus bērnus, ja citādi domājoši un pasauli uztveroši cilvēki tev un taviem bērniem ir traumatiski. Man būtu garlaicīgi tavā pasaulē. Labrītiņ un bučas, starp citu. Izrādās tev arī bērni ir – tik nenormāli te lamājies, bet izrādās – papiņš esi. Ko neteiksi – papiņš. Es tādu negribētu. Es gribētu ta’du vīrišķīgu, inteliģentu un mīļu. Nevis tādu agresīvu kā tu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.07.2015. 10.43

    …Normunds raksta – uzturlīdzekļu nemaksātāju skaits pieaug tāpēc, ka nevar pavilkt uzliktos nodokļus, pabalsti un algas par mazu….vai tāpēc jāpamet bērni un jāatbrīvojas no viņu uzturēšanas, lai sev nodrošinātu bezrūpīgu dzīvi?…vai tai māmiņai, kura paliek viena ar bērniem ģimenes ienākumi pieaug, kad tētuks uzsitis asti gredzenā – metas vieglākas dzīves meklējumos?…

    …Tev par morāli un atbildību ir pavisam izkropļots priekšstats…varbūt, Tu vienkārši par to neko neesi dzirdējis?…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 08.07.2015. 11.01

    par morāli un atbildību ir pavisam izkropļots priekšstats

    ———————————————-

    tieši tāpēc tikumiskā audzināšana skolās ir vitāli nepieciešama. Nevar visu atstāt tikai vecāku rokās.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 08.07.2015. 11.10

    Zane, es jau par to pašu

    “…ja valsts maksātu viņu vietā, un spētu(!) pati no… “. Nu nespēj tā mūsu valsts piedzīt, un tāpēc jāķeras pie sociālistiskām metodēm. Un es jau neesmu pret, ja tas palīdz, galu galā svarīgāki ir bērni, nevis to taisītāji. Bet metode ir sociālistiska, tāpat kā bija tas ar dzīvokļu parādnieku saraksta publicēšanu, lai “mājas kolektīvs pāraudzina”, ko, paldies dievam, ar apturēja.

    Ir, ir mums ļoti dzīvs tas sociālisms apziņā,…. naudu saņem nevis to nopelna, valstij jāapgādā, jāuztur, ūdeni atslēdz mājai nevis nemaksātājiem, sociālistiskai uravņilovkai jābūt visur – algās, pensijās, dzīves apstākļos.. “Tautas balss” institūcija, kā kolektīvisma un populisma atavisms…

    Mēs pat paši brīžiem neapzināmies, cik tas sociālisma bacilis dziļi prātos iemitinājies.

    Alimentu saraksta saraksta publicēšana ir tā izpausme, un valsts mazspējas demonstrācija.

    Un ja valsts nespēj, un sabiedrība spēj- lai nu tā būtu..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 07.07.2015. 12.30

Nav tik vienkāŗši.

Tepat IR taču bija raksti – re baltica pētījumi, par daudzajām darba vietām,kurās strādājot alga ir mazāka par iztikas minimumu. Kuru saņemot cilvēks nespēj apmaksāt visu – gan dienas ēšanas racionu, gan komunālos izdevumus, gan drēbes , gan atlikt uzkrājumiem.

Valdība šo problēmu nerisisna. Tagad aicina iekšā afrikāņus. Nu nestrādās arī viņi par algu – zemāku par pašizmaksu.

Pareizi – bērni ir jaaudzina – tāpēc latvieši turpina aizbraukt – tie, kuri grib paši dzīvot un bērnus audzināt.

Vai sarakstu publicēšana atrisinās alimentu nemaksāšanas problēmas – to gan es apšaubu. Var jau kaunināt , bet maz būs tādu,kuri sakautrēsies.

+6
-6
Atbildēt

0

J.Biotops 07.07.2015. 12.17

„…UFGA pozīcija ir tāda, ka bērnam uzturlīdzekļi ir nepieciešami neatkarīgi no tā, vai vecāks ir bezdarbnieks vai ne. “Ja kāds ir bezdarbnieks, tad ir pienākums gūt peļņu, lai nodrošinātu uzturlīdzekļu bērnam,” teic Šauriņa…” Pilnīgi piekrītu.

Ja mācēji bērnu taisīt, jāmāk arī uzturēt. Pie tam ar darbu, nevis no pabalstiem. Nelaime, ka Latvijā nu jau bērnus taisa paaudze, no kuras dauzi ne tikai paši nav ne dienu strādājuši, bet arī nav redzējuši strādājam savus vecākus. Cilvēktiesības…

+10
-6
Atbildēt

11

    Normunds > J.Biotops 07.07.2015. 13.39

    No otras puses, lai darba ņēmējs samaksātu minimālos alimentus vienam bērnam (108 eiro), vecākam nodokļos jāsamaksā 88 eiro. Patiesībā minimālie alimenti ir 196 eiro par vienu bērnu, no kuriem valsts 45% iekasē nodokļos.

    Gribētos, lai tiesībsargs pievērš uzmanību Vienotības nodokļu politikai, kas ir klaji diskriminējoša pret darba ņēmējiem.

    Darba ņēmējs ar algu, kas uz rokas zemāka par 500 eiro, nemaz nevar samaksāt alimentus diviem bērniem un pats izdzīvot.

    Un te jau ir valsts atbildība, kura pati nostāda cilvēkus situācijā, kad nav iespējams nemaz alimentus samaksāt. Tātad prasība pret valsti Eiropas cilvēktiesību tiesā ir pamatota. Valsts pati pataisa par maksātnespējīgiem nabagiem strādājošus vecākus.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 07.07.2015. 14.13

    Nu tad lai tie “maksātnespējīgie nabagi” ( lumpeņi) tik bezatbildīgi tos bērnus nerada, jebkuš normāls cilvēks, vispirms, padomās, vai varēs tos bērnus uzturēt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > J.Biotops 07.07.2015. 15.27

    Lai tā bezatbildīgā lumpeņu valdība uzkrauj nodokļus bagātajiem, nevis tiem, kuru vienīgais ienākums ir darba alga. Sodīti jau tiek bērni, nevis vecāki.
    Ja alimentu maksātājs līdzekļus minimālo alimentu maksāšanai iegūst no dividendēm, tad viņš nodokļos par alimentiem samaksā tikai 19 €. Kāpēc tāda diskriminācija pret darba ņēmēju bērniem? Kāpēc par bērnu minimālo vajadzību nodrošināšanu vispār jāmaksā nodokļi?
    Aiz kokiem mežu neredzi, dzeri!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 07.07.2015. 18.31

    Tas, ka Latvijā ir ačgārna nodokļu sistēma, nav garantētais minimums, utt., utt., nenoņem personisko atbildību par saviem bērniem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 07.07.2015. 19.36

    Dzeri – tas jau par traku, prasīt personīgu atbildību par bērniem!

    Valstī vispirms jāieved kārtība patiesi nopietnās lietās. Piemēram – ar pamatīgiem sodiem jāieaudzina pienākuma apziņa izkārt karogu katrā reizē, kad patrioti tā nolēmuši.

    Tepat pie blakus raksta par karogu paklausīgu nekarināšanu mūsu patrioti pauž cēlu sašutumu. Jāatrod veids, kā tādus nevīžas sodīt tā, ka par kaut kādiem bērniem pat doma vairs galvā nenāks. Pietiek ka uztaisīti, kā izaudzināt, biedrs Parādnieks ar kompāniju pamācīs. Latvieti, nepadodies!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Drosma > J.Biotops 07.07.2015. 19.46

    Latvieti nepadodies man asociējas ar krievu – ti meņjā uvažaješšs?!!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 07.07.2015. 20.00

    Skaisle – tā apvainot mūsu mugurkaulinieku kaujiniecisko lozungu? Kauns! (Starp citu – a ti meņā uvažāješ?)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > J.Biotops 07.07.2015. 20.22

    Starp citu, es esmu vientuļā māmiņa, tā, kuru tāpēc, ka netaisīju abortu , tautieši latvieši mīlēja nosaukt par mauku. Tu mani cieni tādu – ārlaulībā dzimuša eņgeļa māti?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > J.Biotops 07.07.2015. 23.02

    nenoņem personisko atbildību par saviem bērniem.

    ==========

    Dzeri, ko viņiem darīt? Nieri pārdot, lai samaksātu alimentus un nodokļus Vienotībai?

    Vispār jau pareizāk būtu pirmos minēt nodokļus, tos jau atvelk uzreiz, kā sanāks ar alimentiem, par to Vienotība nedomā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 08.07.2015. 08.46

    Skaisle – Mierīgi. Par eņģeļiem neņemos spriest, bet māte, kura bērnus nopietni audzina, ir cienījama jebkurā gadījumā.

    Ja vientuļā, tad man zināmas domas par tēvu, bet arī par to atturos no kategoriskiem spriedumiem – dzīvē visādi gadās. Tā paša iemesla dēļ neņemos spriest par abortiem, pagaidām dzīvoju ar domu, ka vismaz manis dēļ tie nav bijuši. Kamēr bērni bija mazi, skaitījos daudzbērnu tēvs (nu visi izglītoti un pelnoši), tagad – iesācējs vectēvs.

    (Taviem uzskatiem gan ne visai bieži piekrītu, bet tā cita tēma)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > J.Biotops 08.07.2015. 09.47

    Biotop, paldies:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam