Tikumības rēgs pār Latviju

132

Komentāri (132)

Mārcis Gobiņš 28.04.2015. 19.54

Pilnīgi piekrītu Ingūnai Rībenai, ka paradigma “sakām tikumība – domājam Putins; sakām Putins – domājam tikumība” ir absurda un nepieņemama. Putins nav vienīgais tikumības aizstāvis – viņš patiesībā vispār tāds nav! Kas kopīgs tikumībai ar meliem?

Tikumība ir abstrakts jēdziens, protams! Tāpat, kā taisnīgums, godīgums un citas lietas, bez kuŗām valsts un tauta ilgtermiņā nevar pastāvēt. Tas vēl nenozīmē, ka šos jēdzienus nedrīkst ierakstīt likumos. Vēl jo vairāk, ja tos piesauc Satversme!

Piekrītu Ingūnai Rībenai arī tajā, ka IR nepieciešamība sargāt bērnus no netikumībām mācību programmās. Nevēlos, lai maniem (un citu cilvēku) bērniem skolā izsniegtu brošūriņas ar pamācību masturbēt. Šie jautājumi IR saistīti ar tikumību. (Lai arī tie nav vienīgie ar tikumību saistītie jautājumi.)

0
-1
Atbildēt

0

Maris Orbidans 25.04.2015. 14.44

“ar Mozus baušļiem” ? Vai Latvijā ieviesīs obligātu žīdu dieva pielūgšanu? Tāda diemžēl ir “tikumība” viņu izpratnē.

+4
-5
Atbildēt

2

    Ēriks > Maris Orbidans 25.04.2015. 17.46

    Kādu ”viņu” izpratnē?

    Nu labi,kas tur mums ir…pirmie trīs baušļi neticīgajiem atkrīt automātiski,ceturtais… Tev būs savu tēvu un māti godāt, lai tev labi klājas un tu ilgi dzīvo virs zemes…okei,atceļam,negodājam savu tēvu un māti,pēc iespējas ātrāk ievietojam pansionātā…piektais -Tev nebūs slepkavot…nu ja,muļķīgs ierobežojums,vajag tak reizēm kādu novākt..sestais-Tev nebūs laulību pārkāpt…nu pilnīgas muļķības,izdevības labam seksam nedrīkst palaist garām,sevišķi,ja kaimiņa sieva ir smuka..7. BAUSLIS: Tev nebūs zagt -arī neizpildāms noteikums,nu neies tak garām nepiesietai mantai…8. BAUSLIS: Tev nebūs nepatiesu liecību dot pret savu tuvāko-a ja pašam sūdi briest,tad tak obligāti vainu jāuzgāž tuvākajam,tie žīdi tak ir jocīgi…9. BAUSLIS: Tev nebūs iekārot sava tuvākā namu un 10. BAUSLIS: Tev nebūs iekārot sava tuvākā sievu, kalpu, kalponi, lopu, nedz ko citu, kas tam pieder -pilnīgs otstojs,arhaika…jā,baušļi nekur neder,dzīvosim brīvi un izmantosim visas iespējas apmierināt savas dabiskās tieksmes,lai uzvar stiprākais..un lai tik kāds pamēģina iekārot manu sievu un glauno namiņu,visas kājas atraušu!

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Maris Orbidans 27.04.2015. 09.48

    Maris Orbidans

    Vai Latvijā ieviesīs obligātu žīdu dieva pielūgšanu?

    ————–

    Desmit Dieva baušļus, kā nu kādā secībā, atzīst visas reliģijas, kā arī sekulārisma piekritēji. Tie nav pieņemami vien čekistiem, zagļiem un pederastiem, kuri diemžēl šobrīd nosaka Latvijas vektoru.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Svešinieks 25.04.2015. 10.27

Tikumība stāv augstāk par likumiem. Tautas kalpiem pašiem katru dienu ir jāpierada savas rīcības tikumiskums. Kurš viņiem ļāvis noteikt, kas ir tikumiski, bet kas nē, it īpaši rakstīt par to likumus? Vai tas, ka viņi pieņem likumu par tikumību pierada viņu tikumiskumu? Tā ir klāja tikumības zaimošana.

+7
-3
Atbildēt

1

    Ēriks > Svešinieks 25.04.2015. 13.19

    Ko tas nozīmē?Ja pie varas pašreiz tikuši netikumīgi cilvēki,tad viņi drīkst pieņemt tikai netikumību atbalstošus likumus?Starp citu likumdevēji nav realizētāji,tikumību dzīvē ieviestu ne jau likumdevēji,tie būs citi cilvēki,piemēram,skolu programmu sastādītāji..

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Mantrausis 25.04.2015. 07.23

Jau krietnu laiku Latvijā “tikumīgi” skaitās – “sakārtot nozari”, nemitīgi ar šo sakārtošanu papildinot valsts kasi. Vai kādreizējā Jaunā Laika pārstāve var precīzi un tikumīgi noskaitīt mums “netikumīgos” likumus, ko JL sauca par “valsts nozagšanu”, un pavēstīt – kuri tad ir mainīti un vai kādam ir kaut kā kompensētas šo likumu nodarītās likstas? Kā ar darba tikumu, kuru izcili parādīja Daiņa Liepiņa organizētās Saeimas brīvdienas? Kā ar bausli par zagšanu, ja Andris Vilks tieši atzīst, ka jaunā VID ēka ir nodokļu maksātājiem neizdevīga, un līgums bijis ne gluži sabiedrības labā? Un kā ar Saeimas konsultēšanos ar rakstā piesaukto “Tautu”, piemēram, jautājumā par ģenerālprokuroru, AT vadoni, prezidentu? Ar cik cilvēkiem Piltenē, Ciblā, Rūjienā un Vangažos šai sakarā runājusi pati Rībena? Ja autorei ir svarīgs tikumības jēdziens, lai rāda piemēru… Nez vai Jelgavas Rimi pārtrauca darbu viena dzērēja dēļ, nez vai pasts uz nedēļu “aizdarīja durvtiņas”, jo tante pabļaustījās… Nez vai visi Latvijas cilvēki, tikumīgi, kā deputāti, atbildot uz jautājumiem, vāvuļos neko neizsakošas frāzes. Varbūt, biedrene Rībena, paskaties uz sevi un tad mels?

+5
-4
Atbildēt

1

    v_rostins > Mantrausis 25.04.2015. 08.34

    Mantrausis

    Kā ar bausli par zagšanu, ja Andris Vilks tieši atzīst, ka jaunā VID ēka ir nodokļu maksātājiem neizdevīga

    ————

    Par centieniem sakārtot finanšu lietas Operā, atlaižot uzticību zaudējušo Žagaru, čekistu piesmietais izdzimtenis, morālais kroplis, kuces bērns un kolorado lentenis, Dombrovskis, nekavējoties izrēķinājās ar Grendes kundzi.

    Ja autorei ir svarīgs tikumības jēdziens, lai rāda piemēru…

    ———–

    Rībenas kundzes piemērs, pametot kremļjaju, kleptokrātu un pederastu parķiju, runā pats par sevi.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

usne 25.04.2015. 01.11

Dzerim un citiem “progresivajiem’.Jus savu toleranci kopiet savas gimenes loka, citus lieciet miera. Saviem berniem es pats zinasu, ko un ka macit. Un homoseksualisms ka ‘dabiska’ paradiba

šājā maciba nav un nekad nebus. Par tikumibu skola gan ir divaini runat, skatoties kada seksa, vardarbibas un visu netikumu izradisana notiek publiskaja telpa bez butiskiem ierobezojumiem. Cenzura ir vajadziga un pat nepieciesama, lai aizsargatu normalus cilvekus no atklatas stulbuma un ďegradacijas propagandas.

+4
-7
Atbildēt

0

Jānis 24.04.2015. 21.19

Reliģija diemžēl ir totalitāra, ja politika balstās uz reliģiju tā ir neglābjami totalitāra un kas ir visļaunākais – tā nebalstās uz zinātni un loģiku, līdz ar to šāda politika nereti ir absurda. Protams, cilvēki ir tiesīgi ticēt kam vien vēlās, kaut Ziemassvētku vecītim, ar to piebildi, kamēr tas netraucē citiem. Diemžēl politiķu ticība draud traucēt citiem, normāliem cilvēkiem, kas ir pieraduši domāt, nevis akli ticēt visām muļķībām, kuras kādreiz kāds ir sarakstījis. Diemžēl, kaut daudzām vecām grāmatām ir literāra vērtībām, lielai to daļai zinātniski nav nekādas vērtības, jo tās ir pārpilnas ar acīmredzamām muļķībām, kuras pamanītu katrs, kurš to patiešām arī izlasītu, nevis tikai akli ticētu, ko kāds pasaka priekšā. Ir svarīgi garantēt to, ka bērni būs pasargāti no reliģiskajiem murgiem, nevar aizliegt pieaugušajiem sekot jebkādām muļķībām, bet par smadzeņu skalošanu bērniem ir nevis jāatlaiž no darba, bet gan jāliek aiz restēm. Mums ir vajadzīgi domājoši bērni, nevis aitas, kuras cirps katrs, kam nav slinkums. Reliģija ir varas instruments, ar kuru atbrīvot tautu no domāšanas un naudas, bet nedomāju, ka uz šādiem principiem būtu jābalsta mūsu valsts.

Kas attiecās uz tikumību, to nenoliedzami dzīvē nosaka tauta, diemžēl kolīdz šādi jēdzieni tiek iekļauti likumos, to vairs nenosaka tauta, to nosaka politiķi, ar visām savām cilvēciskajām vājībām un cilvēciskajiem maldiem. Tikumība kā tāda dzīvē, protams, ir svarīga, tajā pašā laikā nedomāju, ka mēģinājumiem atjaunot viduslaiku laulību ir jelkāds sakars ar tikumību. Cilvēku attiecībām, protams, ir jābalstās uz savstarpēju cieņu un uzticību, tajā pašā laikā apgalvot, ka ir tikai viens veids kā to paust, nozīmē būt muļķim vai visus pārējos uzskatīt par tādiem. Kaut cilvēki nelaulājas, tas nenozīmē, ka viņi dzīvotu izvirtušu dzīvi vai neveidotu ģimenes, kaut retais vairs seko vecajām klišejām, tas nebūt nenozīmē, ka labās lietas no kādreizējajiem ģimeņu modeļiem netiktu pārņemtas nākotnē. Īstās vērtības nekad nav nepieciešams nedz uzspiest, nedz aizstāvēt, jo tās ir acīmredzamas un cilvēki tām seko pašsaprotami. Tikumība skolā visu laiku ir bijusi un ir pašsaprotama, bet politiķi tagad mēģina uzspiest kaut ko, kas nav pašsaprotams, kādu reliģisku pseidovērtību, kura acīmredzot sevi nav attaisnojusi un bez uzspiešanas ātri izsustu. Nāksies gan politiķus sarūgtināt, mākslīgi uzpūstās vērtības allaž darbojās tikai uz papīra un likums, kaut totalitārs un absurds, reālajā dzīvē nedarbosies. Tauta ir tā, kas patiesībā nosaka savas vērtības un ja valsts tām neseko – tad tāda valsts ilgi nepastāvēs. Varat murgot par savu reliģiju cik gribat, bet patiesība beigās uzvarēs un tie murgi būs mēslainē, kur tiem arī ir īstā vieta, kopā ar pašiem to paudējiem. Šis ir apgaismības laikmets, kur reliģiskajai tumsonībai būs jākrīt.

+7
-4
Atbildēt

2

    andrejs > Jānis 24.04.2015. 22.35

    Tikumība kā tāda dzīvē, protams, ir svarīga, tajā pašā laikā nedomāju, ka mēģinājumiem atjaunot viduslaiku laulību ir jelkāds sakars ar tikumību.

    —————————–

    kur notiek šādi mēģinājumi? :)))))

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Piligrims > Jānis 25.04.2015. 14.10

    Saprātīgs cilvēks neabsolutizētu nevienu ideju. Zinātne vēl lielākā mērā ir atkarīga no naudas varas. Tā pat tai piemīt dogmatika pilnā apmērā un tā vajā citādāk domājošos, slēpj faktus un neatzīst savas kļūdas.

    Mani vienmēr ir fascinējis tas kā tiek aprakstīti/izskaidroti notikumi, kas risinājušies miljoniem un miljardiem gadu atpakaļ. Iespaids tāds, ka viņi kā kara korespondenti ar ziņu bloknotiem rokās ir bijuši visu šo procesu acu liecinieki, bet ja jānoskaidro patiesība dažu 10, vai simtu senā pagātnē, tad savukārt pārsteidz nevarība un taustīšanās kā pa miglu un galvenie vārdi tad ir “iespējams”, “varbūt”, “ar lielu ticamību”.

    Piekrītu tam, ka reliģijai (it īpaši ja tā saplūst ar valsts varu), kā jebkuram cilvēku radītam institūtam, ir visas cilvēku sabiedrībai piemītošās kļūdas un nepilnības, bet tāpēc nav jānoraida pati ticības un Dieva ideja to pat nepārbaudot personīgi. Kaut vai tīri no šāda visnotaļ ļoti pragmatiska viedokļa – ja ticība un Dievs ir maldi, es no dzīves kvalitātes neko nezaudēju, pat vairāk, esmu pasargāts ar visai veselīgu dzīves veidu kā miesīgi, tā garīgi un par saviem maldiem es nekad neuzzināšu un nomiršu laimīgā pārliecībā par savu nākotni. Un otrādi, ja nu tomēr tā ir realitāte, tad es iegūstu visu, bet neticīgais zaudē visu un būs spiests par to pārliecināties personīgi ne visai pievilcīgos apstākļos.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

gustaps 24.04.2015. 18.44

>Rūta

Pārskati to viģiku. LĒNĀM, īpaši sākumā, kur ir reālā statistika. Iepauzējot, lai var izlasīt burbuļus un saprast.

Es to uztvēru tā:

Galvenā doma – neļauj savus bērnus izglītot internetam (vārtrūmei). Jo, kad viņiem radīsies jautājumi, viņi meklēs un atradīs atbildes, daudz sliktākas par papardi. Un iekulsies nepatikšanās, ja baidīsies stingrai tikumīgai mammai pajautāt.

Tev tiešām liekas, ka klusēšana ir zelts?

+11
-4
Atbildēt

2

    Ēriks > gustaps 24.04.2015. 19.29

    Nelaime tā,ka tikumības aizstāvjiem piedēvē lietas,kuras viņi nemaz neaizstāv.Nav runa par klusēšanu,ir runa par informācijas pasniegšanu.Tā pie bildites ar diviem vīriem,kuri skūpstās,tikumīga mamma varbūt nesauks”Fui,perversie cūkas”,bet gan savam bērnam paskaidros,ka dabā parasti attiecības dibina pretēja dzimuma īpatņi,lai pēc tam dzīvotu kopā,radītu un audzinātu bērnus,divi vīrieši vai divas sievietes turpretī nevar…utt.,tāpēc tie ir ārkārtas gadījumi,ko savukārt nesola pastāstīt,tātad noklusē papardnieki.Tātad nav runa par klusēšanu,bet gan par pilnīgas vai nepilnīgas informācijas došanu.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > gustaps 24.04.2015. 19.53

    gustaps

    Galvenā doma – neļauj savus bērnus izglītot internetam (vārtrūmei).

    ————–

    Lai to dara ZRP(v) sodomīti!

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

gustaps 24.04.2015. 17.10

>Ēriks

Kaut kā pa kukuržņiem mūsu saruna iet.

Ja esmu pareizi sapratis, tu

1)neesi pret seksuālo izglītošanu bērniem tajā vecumā, kad viņi vēl nav iemācīti ķiķināt, bet uztver visu vienkārši, kā tas arī tiek pasniegts.

2)tev papardes darbība šķiet derīga un pareiza, bet uzlabojama.

3)tev papardes darbība šķiet graujoša un iznīdējama.

Lūdzu, ja neiebilsti, atbildi pa punktiem. Piem., 1 – jā, 2 – jā, 3 – nē.

Ja tev sanāk cita kombinācija, tad, lūdzu , atšifrē to. Teiksim, ko nepieļaujamu tu pamanīji tajā papardes viģikā.

+9
-6
Atbildēt

1

    Rūta > gustaps 24.04.2015. 18.09

    Labi,paņemam viģiku…

    agrīna bērnu masturbācija.Man ir jautājums,vai visi bērni ar to nodarbojas?Es no savas bērnības neko tādu neatceros.Tad kāpēc speciāli uzvedināt bērnus uz šādām nodarbībām?Kāds ir mērķis?Mēs zinām,ka cilvēkam jāmācās ierobežot savas kaislības,negribam taču kļūt par baudu atkarīgām marionetēm.Tad kad gan mēs mācīsim ierobežot savu baudkāri?Kur par to ir runāts viģikā?Vai papardnieku seksuālajā apmācībā vispār ir sadaļa par savas baudkāres ierobežošanu? Un tālāk turpinās tas pats -stagnāti visu aizliedzēji pret visu izskaidrotājiem un atļāvējiem.Nekādu robežu,perversiju nav,homoseksuālisms ir labs,viss ir labs un atbalstāms,pasaulē izvirtuļu nav.Tad nez no kurienes parādās apgalvojums,ka seksuālā izglītošana atrisinās visas tavas problēmas un pasargās no izvirtuļiem,gluži kā Auseklītis vai kāds aptiekas brīnumlīdzeklis.Prasta reklāma.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

gustaps 24.04.2015. 13.33

>Ēriks

Nē, atkal nesaprotu. Tu atzīsti papardiešu vajadzīgo darbu, bet noraidi ko?

Vai noraidi papardiešu darbu, kas citādi būtu labs un derīgs, bet par to pozitīvi izteicies tev nepatīkams onkulis? Dari skaidrību, plīz.

+11
-4
Atbildēt

1

    Ēriks > gustaps 24.04.2015. 15.52

    Esmu par seksuālo izglītību tikai tad,ja tā bērniem palīdz veidot pilnvērtīgu,laimīgu dzīvi.Principi,uz kuriem balstās papardiešu apmācība,man neliekas piemēroti,lai to sasniegtu.Ir citas programmas seksuālai apmācībai,kas balstās uz citiem pamatiem,kuras man liekas piemērotākas.

    2015.gada 14.februārī Biedrība “Asociācija Ģimene” apmeklēja biedrības “Ģimenes ekologijas institūts“ piedāvāto iepazīšanās lekciju. Eiropā pazīstamā MFM (My Fertility Matters) programmas meiteņu nodarbības “Ciklu šovs – mana ķermeņa slepenā koda atklāšana“ paraugu.

    Nodarbību paraugdemonstrējumus rādīja un ar MFM programmu iepazīstināja lektore, programmas autore un dabiskās ģimenes plānošanas speciāliste dr. med. Elizabeth Raith Paula (Vācija, Minhene).

    MFM programma ir radies Vācijā 1999.gadā, kā reakcija uz pieprasījumu pēc tādas dzimumaudzināšanas programmas, kas sniedz pozitīvu attieksmi pret savu ķermeni, sava cikla norisi, auglību un seksualitāti. Ik gadu Vācijā pēc MFM metodes tiek apmācīti vairāk kā 60 000 bērnu, jauniešu un viņu vecāku.

    MFM programmas vērtības:

    Uzmanīga attieksme pret savu ķermeni, tā vērtības apzināšanās;

    Sievietes un vīrieša auglības vērtības apzināšanās;

    Cieņa pret cilvēka dzīvību no ieņemšanas brīža.

    http://asociacijagimene.lv/jauna-uz-vertibam-orienteta-musdieniga-un-inovativa-dzimumaudzinasanas-programma-meitenem-10-12g-un-vinu-vecakiem/

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

gustaps 24.04.2015. 12.22

>Ēriks

“Jā, nevajag plātīties ar tikumību,nevajag pat pieminēt šo vārdu.Atstājiet visu papardes ziediem,tie visu nokārtos.

http://www.youtube.com/watch...”

Noskatījos. Manuprāt, absolūti pārliecinoši. Šo jautājumu tikumīga noklusēšana automātiski ieslēdz vārtrūmi kā informācijas avotu, ar visām izrietošām sekām.

Sorry, jābūt tupam, lai to apstrīdētu. Sorry.

+12
-4
Atbildēt

2

    gustaps > gustaps 24.04.2015. 12.59

    >Ēriks

    “Nu cik var rakstīt,ka neviens te nav pret seksuālo izglītību?!”

    Man likās, ka tavā postā taurē sarkasms pret “Papardes ziedu”.

    Ja tā nav, tad laikam pārpratums. Gadās.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > gustaps 24.04.2015. 13.11

    “Papardes zieds”, biedrības “Resursu centrs sievietēm „Marta”” un minēto valsts iestāžu darbība materiālu izstrādē, kas paredzēta bērnu, jauniešu un pedagogu izglītošanai par seksualitātes un dzimumu savstarpējo mijiedarbību, ir balstīta Pasaules veselības organizācijas Eiropas biroja 2010.gadā izstrādātajās vadlīnijās seksuālai izglītībai[2] (turpmāk – PVO vadlīnijas).

    Un vadlīnijās piedāvājums bērnu seksuālai audzināšanai:

    4-6 gadu veciem bērniem – attiecības starp viena dzimuma pārstāvjiem,pozitīva attieksme pret seksuālo daudzveidību,dažādu seksuālo normu/veidu pieņemšana,atvērta attieksme pret visu dažādo…kā tu šo te nosauksi?Bērniem no vīreļiem ar konfektītēm vairs nebūs jābaidās,Imantas pedofīls varēs brīvi uzelpot?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

gustaps 24.04.2015. 10.47

>Krix

“…paliks 3 ļoti bēdīgas izvēles – neoliberastiska degradācija, “tikumiskā” krievu pasaule vai arī kādi islama radikāļi a la IS…” – matemātiski īsinot, paliek 2 ļoti konkrētas izvēles – 1)neoliberastiska degradācija vai 2)totalitārā disciplīna.

Ilustrācija abām izvēlēm ir – Eiropas pagrimums un Krievijas pacēlums. Islams paliek ārpus konkurences, jo bez īpašām izmaiņām stabili dzīvo 14. gs.

Ziemeļi un Rietumi neoliberastiski pagrimuši. Ar visām savām bērnu tiesību aizsardzības normām. Mūsu tiklie pravieši tūlīt parādīs, kā vajag.

Nožēlojami.

+11
-5
Atbildēt

4

    Ēriks > gustaps 24.04.2015. 10.59

    Varam atrast arī citas ilustrācijas.Varenā,attīstītā,bagātā tūkstošgadīgā Romas impērija un zvērādās tērpušies ģermāņi savos mežos…kas no tā iznāca?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    gustaps > gustaps 24.04.2015. 11.21

    >Ēriks

    Jā, nevar noliegt.

    Krievija ir Jaunā Roma! – šis sauklis, šķiet, jau no 18. gs.

    Pagaidām vēl peļņas kārās mežoņu masas šturmē Eiropu, nevis otrādi. Nospļaujoties par iespējamo kaitējumu savai tiklībai.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > gustaps 24.04.2015. 11.30

    Sauklis ir sauklis,Krievija vēl nekad nav bijusi kā Roma -pati attīstītākā,bagātākā un stiprākā valsts uz Zemes,piemērs,uz ko tiekties pārējām tautām;kā dzīvojusi nabadzībā un haosā,tā joprojām dzīvo…un mežoņu masas joprojām šturmē sapņu zemi Eiropu…

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > gustaps 24.04.2015. 19.50

    Ēriks

    Roma -pati attīstītākā,bagātākā un stiprākā valsts uz Zemes,piemērs

    —————–

    Pederastija izrādījās Romas un vēlāk Bizantijas kapracis un tā noraks arī Krieviju

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

Krix 24.04.2015. 09.57

Jo mums jāredz ne tikai tas totalitārisms, kas draud no austrumiem ar tankiem un klajiem meliem, bet arī tas, kas draud no ziemeļiem un rietumiem ar šķietami nevainīgām bērnu grāmatiņām.

————————————————

Precīzi un ļoti labi teikts ! Ir skaidrs, ka latvisku Latviju apdraud gan moskaļu atliekas, gan arī lienošais liberastu totalitārisms, kurš tieši pēdējā laikā ar dažādiem “nevainīgiem” projektiem paceļ galvu….ja tā turpināsies ar kristīgo, nacionālo un tradicionālo vērtību graušana, tad diemžēl paliks 3 ļoti bēdīgas izvēles – neoliberastiska degradācija, “tikumiskā” krievu pasaule vai arī kādi islama radikāļi a la IS…

+8
-12
Atbildēt

3

    dzeris49 > Krix 24.04.2015. 11.43

    Tikai, nezin kāpēc, visa pasaule gatava maksāt milzu cenu, lai nokļūtu tai “liberalajā totalitarismā”, mulzīgi “degradētajā”, utt., utt., un tur paliktu uz dzīvi, un uz to otro totalitarismu, kaut kā, neviens neraujas, nu, varbūt, Latvija būs pirmā?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Krix 24.04.2015. 12.23

    Cilvēki,valstis nedegradējas vienā dienā,tam vajadzīgs laiks un pacietīgs darbs sabiedrības pamatšūniņas-ģimenes sagraušanā.Rezultāti gaidāmi pēc pāris paaudzēm.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Krix 24.04.2015. 19.47

    dzeris49

    gatava maksāt milzu cenu, lai nokļūtu tai “liberalajā totalitarismā”

    —————–

    Tā ir un no fašistisko izdzimteņu bidlostānas, kur pederastija ir sasniegusi pandēmijas apmērus, visi mūk.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

gustaps 24.04.2015. 09.54

” Kas ir tikumīgs un kas ne – normālā sabiedrībā to zina katrs melnstrādnieks un katra trauku mazgātāja…”

Viegla zosāda. Oļiņiete nāk prātā.

Kaut kur nesen dzirdēju: “Ja gribi, lai tavai tikumībai noticētu, neplāties ar to”.

+12
-5
Atbildēt

1

dullaisdauka 24.04.2015. 09.49

Visu laiku man bija licies, ka I.Rībena ir samērā inteliģenta, izglītota un gaiša persona, bet še lasītais pārvilka treknu svītru pār maniem priekšstatiem! Laikam, atrašanās NA, Parādnieka efekts ir stipri iedarbojies… Ir 21. g.s. un jāsaprot, ka atgriešanās 19. g.s. patriarhālajā domāšanā nav pieņemama, bet, ja skatīsimies praktiski, rodas jautājums: Kas būs tie, kuri noteiks, kas ir TIKUMĪGS vai NETIKUMĪGS? Vai pati Rībenas k-dze, vai kopā ar Parādnieka k-gu, jeb, klāt pieaicinot kādus īpaši “tikumīgus” Saskaņas deputātus, kā Ločmeli-Luņovu…

+11
-7
Atbildēt

1

CEN 24.04.2015. 08.59

Nu jā jau bībeli in baushljus par tikumības likumiem uzskatām,tad incests ir jāpadara likumīgs un jebkursh kursh iekāro cita sievu ir jāmet cietumā!

Un vispār tikumības pamatus bērni apgūst galvenokārt gjimenē.

+13
-3
Atbildēt

0

dzeris49 24.04.2015. 06.38

Kādreiz Rībēnu uzskatīju par kaut cik sakarīgucilvēku, pēc šī te liekulīgā un demagoģiskā sacerējuma, kurā viņa nodemonstrējusi absolūtu izpratnes trūkumu, kas ir laicīga valsts, un kas ir sekulāra valsts, un kuras murgainās tēzes varētu atkārtot jebkurš Krievijas domes deputāts, un vēl izpelnītos aplausus, vairs par tādu neuzskatu.

Ar Krieviju paralēles vistiešākās – tur arī pieņem daudz daudz likumus, lai nodrošinātu “tikumību”, un kur Krievija ir nonākusi, kā tur reāli apstāv tās lietas, visi zina.

Parasti par tikumību sāk pastiprirināti runāt tie, kam nav ko teikt, lai pievērstu sev uzmanību, vai arī tie, kam pašiem ar to “tikumību” ir problēmas, vispār, tas ir lēts populistisks gājiens, cilvēki bez “tautas kalpu” norādēm spēj saprast, kas ir tikumība, māca, kas ir tikumiski, kas nē, ģimenēs, tikai autoritarās valstīs to sāk diktēt valdība.

+13
-10
Atbildēt

4

    Ēriks > dzeris49 24.04.2015. 07.15

    Jā,es tev piekrītu,nevajadzēja valstsvīram,ārlietu ministram Rinkevičam plātīties un lepoties,ar to,ka viņš ir gejs,gan jau ģimenes pašas saprastu,kā ar to lepnumu īstenībā ir.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.04.2015. 07.21

    Galvenais, Ērik, ka,beidzot, arī tu uzzināsi, kas ir, kas nav tikumiski, bez SC palīdzības, acīmredzot, tā arī būtu nomiris, nekad neuzzinājis.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 24.04.2015. 07.33

    Nu ko tu,ir taču tik daudz apgaismotu,autoritatīvu personu un organizāciju,kurām vajadzētu noteikt,kā domāt sabiedrībai,piemēram,Viņķele ir diža speciāliste bērnu dzimumu noteikšanas un pārģērbšanas jautājumos.

    https://youtu.be/NY_LoCDR5nA

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 24.04.2015. 19.43

    Ēriks

    Rinkevičam plātīties un lepoties,ar to,ka viņš ir gejs

    ————-

    “Gejs” starp savas sugas brāļiem, normālā sabiedrībā tas ir pidars.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

andreis 24.04.2015. 04.59

Mums jau vācu krustneši tikumību atnesa, gadsimtiem zem tās smakām! Tagad patrs mērkaķis uzskata, ka ir tiesīgs atstāt savu plaukstas nospiedumu Satversmē. Brauc uz elli ar savu bībeli un pienagloto kristu un nemāci mūs dzīvot!

+10
-7
Atbildēt

2

    v_rostins > andreis 24.04.2015. 05.39

    andreis

    Mums jau vācu krustneši tikumību atnesa

    ————–

    Pederastiju jums, fēcu stumdītājiem, atnesa krievu popi: sadisti un alkaši, kas kopā ar Pētera I karapūļiem ieradās Vidzemē. Skolās ir viennozīmīgi jābūt veselības mācībai, kas informētu nenobriedušos prātus par pederastijas smagām sekām: traumēto slēdzējmuskuli, STS un zarnu infekcijām un plānprātību, visbeidzot.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Juris Petraškevičs > andreis 24.04.2015. 10.25

    >>>v_rostins>>> …Tas priecē ka sāc apzināties savas veselības daudzās problēmas! Īpaši ar slēdzējmuskuli. Lasot tavus komentārus izskatās ka tev tiešām grūti savu naidu saturēt. Tad tik dakterējies! Būs jau labi.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

vvilums 24.04.2015. 00.20

Paldies Rībenai.

Par liberālismu skolās, taču konservatīvisma rāmjos. Mūsu tautasdziesmām, reliģiskām vērtībām ir jābūt ieliktiem pamatos, pēc tam var eksperimentēt.

+10
-12
Atbildēt

0

Juris Petraškevičs 23.04.2015. 23.13

Smieklīgi šo murgu lasīt. Mani bērni un mazmeita jau no 10 gadu vecuma zina to, ka homoseksualitāte ir tik pat normāla kā heteroseksualitāte. Tāpat mani audzēkņi. Un nekas! Visi ir forši cilvēki! Darbojos pedagoģijā, strādāju ikdienā ar jauniešiem un bieži arī ar bērniem, un nenoguris turpināšu aicināt uztvert un cienīt pasauli tādu kāda tā ir – VISĀ TĀS DABĪGĀ DAUDZVEIDĪBĀ, neņemot vērā visādu Saeimas netikumīgo, mazizglītoto, liekulīgo tantu un onkuļu pārspriedumus. Šie NA, SC, ZZS spriedelētāju raksteļi ir labs materiāls sarunai par stulbumu, cenzūru, autoritārismu,nedemokrātismu, aprobežotību, netikumību. Labs materiāls mācību uzdevumiem!

+16
-17
Atbildēt

3

    Ēriks > Juris Petraškevičs 23.04.2015. 23.28

    Ak tad pasaule ir tāda,kāda ir un mēs viņu nemaz nemaz neiespaidojam,neveidojam ar saviem darbiem un aicinājumiem?Ko tad niekojies ar pedagoģiju,ej sēdi uz beņķīša un priecājies par daudzveidību,liekuli.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    Piligrims > Juris Petraškevičs 24.04.2015. 03.11

    homoseksualitāte ir tik pat normāla kā heteroseksualitāte

    No kurienes šis apgalvojums? Kur tam ir pamatojums? Jūsu un jums līdzīgo autoritātē? Kaut kādos pasūtījuma ‘zinātnes’ pētījumos? Ak jā – visu varenajās ‘cilvēku tiesībās’. Bet tās izkropļojot pa savai modei, ka saujiņai reakcionāru nihilistu ir tiesības savus uzskatus, dzīvesveidu, pārliecību uzspiest pārējai sabiedrībai, kurai tas ir ar sajūsmu jāpieņem, vai jāklusē, lai nabaga apspiestās un diskriminētās minoritātes jau tā trauslā un viegli ievainojamā nervu sistēma netiktu vēl vairāk traumēta.

    Pateicoties sociālajiem eksperimentiem, jeb tieši runājot – apzinātu velmi iznīcināt vienu no cilvēces eksistences pamatiem – laulību, rietumu pasaulē, kur šī sērga ir gājusi vistālāk, mēs jau skaidri varam redzēt tās “+” augļus. Laulības vairs nav ‘modē’, bet vajag kaut kādu speciālu partnerības reģistrāciju, jo progresīvajai sabiedrībai taču jāseko modes tendencēm, lai kur tās mūs vestu.

    Sabiedrības paraugs un virzītājspēks ir paši pareizākie, progresīvākie, inteliģentākie un tolerantākie homoseksuālisti un viņu atbalstītāji, jo tie ir par veco aizspriedumu un robežu nojaukšanu – brīvība pāri visam. Nost ar veco morāli un visiem ierobežojumiem, jo tā tāpat ir sapuvusi un divkosīga.

    Pirmajā mirklī var šķist, kas te slikts un nepareizs? Bet paskatīsimies uz pirmajiem augļiem.

    Tad, kad viņi ir ieguvuši valsts varas atbalstu,tad tik apgrūtinošās tolerances un iecietības masku var nomest un parādīt īsto seju – ziemeļu valstu baznīcās ir aizliegts publiski lasīt tās Bībeles vietas, kas nosoda homoseksuālismu. Garīdznieks,kurš savas pārliecības pēc atsakās laulāt geju pārus, tiek atlaists no amata. Cilvēks, kurš nezināšanas pēc ir nejauši iegājis ekskluzīvi geju bārā un ieraudzījis tur notiekošo, parāda savu dabisko reakciju, pat ne riebumu, bet apjukumu, tiek piekauts un izmests no turienes. Adoptējot bērnus, geju pāri gandrīz 100% izvēlas sava dzimuma bērnus, protams, tas taču ir tik dabīgi, progresīvi un toleranti un tikai atpalikušie heteroseksuāļi vienlīdz labi spēj mīlēt abu dzimumu bērnus.

    “DABĪGĀ DAUDZVEIDĪBA” ietver sevī arī poligāmiju, poliandriju, par smagākiem gadījumiem es te neizteikšos, bet divi iepriekšminētie pilnīgi pakļaujas geju aktīvistu deklarētajām tiesībām, kas izriet no pieaugušu cilvēku labprātīgām attiecībām. Tad legalizēsim arī tās, par pirmajām islamisti būs tikai par. Un kāpēc ne vairāku, jauktu cilvēku grupu nepadarīt par ‘ģimeni’, ja viņi tā grib. Un māsas ar brāļiem, dabā taču tā notiek un ja nu viņi tā grib.

    Kur ir robeža šai visatļautībai? Un vai vispār tāda ir paredzēta šajā soli, pa solim, stratēģijā.

    Ja jums būtu iespēja noklausīties to, ko viņi apspriež šaurā savējo lokā,par to, ka heteroseksuāļi ir kā lopiņi, kas paredzēti tikai priekš sugas turpināšanas, tad jums zustu ilūzijas par šīs augstākās rases pārstāvju dabu un patiesajiem mērķiem.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Juris Petraškevičs 24.04.2015. 05.43

    jurispetra

    Tāpat mani audzēkņi.

    ————-

    Maniem bērniem, tu, izdzimteni, pederastiju ilgi nesludinātu un arī kāds no tavu upuru vecākiem to var vienreiz par visām reizēm izbeigt.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

Jānis Mednis 23.04.2015. 22.08

Beidzot kāds labs, skaidrs raksts. Citādi jau šķiet, ka pasaule atgriežas tumsonībā un dzīvnieciskumā. Ar vientiesīgāko skaļiem aplausiem.

Ja kas, tad bērni nu tagad stipri izglītoti dzimumjautājumos. Nesen pabiju vienā autobusā ar pamatskolēniem. Tie tik skaļi un spilgti “čaloja” par dažādām dzimumakta tehnikām, līdz sakāvās kā tas darāms ar mājputniem.Uz vadītāja lūgumu pēc pieklājības, skolotāja atzina, ka ir bezspēcīga – bērnu tiesības… Vadītājs atteicās tālāk braukt, izkāpa un atgriezās ar žagariem, paziņoja ka bērnu tiesības beigušās… Un, ja tūlīt neiestāsies klusums, būs pēriens un neviens tālāk nebrauks…

Šoreiz līdzēja, bet ja tumsonība augs tad jau nez kā būs.

+18
-15
Atbildēt

1

    v_rostins > Jānis Mednis 23.04.2015. 22.27

    Jānis Mednis

    Šoreiz līdzēja, bet ja tumsonība augs tad jau nez kā būs.

    ————–

    Kamēr pidari nebūs uz mietiem, tie pārbaudīs sabiedrības toleranci bezgalīgi.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

musuberni.lv 23.04.2015. 21.50

Atbalstām tikumību skolās!

Lai tā ir tā vide, kurā bērni mācās labo, tikumīgo.

Neviens taču negrasās aizliegt dzimumaudzināšanu, ideja ir ierobežot dažu organizāciju, kurām ir nostirpinājusies gana liela vara, patvaļu attiecību uz materiālu dalīšanu, kas neapmierina daudzus vecākus.

+14
-12
Atbildēt

1

rinķī apkārt 23.04.2015. 20.15

zanE. Kàds sakars rakstà skartajai probleemai ir ar atsevishkiem deputàtu balsojumiem?

+9
-11
Atbildēt

4

    zanE. > rinķī apkārt 23.04.2015. 22.53

    …R.A. …jautā: – “Kàds sakars rakstà skartajai probleemai ir ar atsevishkiem deputàtu balsojumiem?”

    ———————

    … šķiet, Tu mēģini diskutēt par tēmu – par kuru neesi lietas kursā…par cenzūru Izglītības likumā nobalsoja 35 deputāti, pret bija 37…NA deputāti Kols un Mūrniece atturējās…ideja aizliegt it kā “netikumīgos” mācību līdzekļus – izgāžas…

    …Mūrniece atturējās arī balsojumā par grozījumiem Izglītības likumā…

    …vismaz 2 NA deputātiem pietika saprāta – tikumiskās audzināšanas ieviešana skolās jau ir iekļauta valsts izglītības standartā…

    – “Jāteic, ka šobrīd, mūsuprāt, likumdevējs mēģināja iekļaut likumā to, kas jau ir citos normatīvajos aktus,” sacīja Izglītības kvalitātes valsts dienesta vadītāja Inta Juhņeviča.

    Ja normu ieviesīs likumā, dienesta darbībā nekas būtiski nemainīsies. Jau tagad tas uzrauga skolas gan akreditācijas procesos, gan izskatot sūdzības, un pārbauda, vai skolas mācībās un audzināšanas pasākumos ievēro prasības, kas iekļautas Satversmē, likumā un izglītības standartā, norādīja dienesta vadītāja.

    “Visas normas, kas ir tikumiskā audzināšana, ir izglītības standartā un citos normatīvajos aktos, jau šobrīd izvērtē, vai skola ievēro to, vai nodrošina tikumisko audzināšanu,” uzsvēra Juhņeviča. /lsm.lv/

    …bet…ko gan populisma vārdā neizdarīsi?…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.04.2015. 23.31

    zanE….Ja normu ieviesīs likumā, dienesta darbībā nekas būtiski nemainīsies. Jau tagad tas uzrauga skolas gan akreditācijas procesos, gan izskatot sūdzības, un pārbauda, vai skolas mācībās un audzināšanas pasākumos ievēro prasības…+++ Tas viss ir ierēdņa bla.. bla.. bla.kuram nav nekāds sakars ar to realitāti, kuru Ribena uzzīmē savā rakstā.

    Varu iedot vēl vienu piemēru aptuveni par šo pašu tēmu.

    Tēvs sašutis par rupjībām un neķītrībām bērnu literatūras grāmatā

    http://www.delfi.lv/calis/jaunumi/tevs-sasutis-par-rupjibam-un-nekitribam-bernu-literaturas-gramata.d?id=45845401#ixzz3YANGeHb2

    Grāmata it kā nejauši esot nonākusi piektklasnieku rokās,bet man šaubas māc, vai vispār skolu bibliotekās ir jāglabājas šādai ” jauniešu literatūrai”

    Es labi atceros, ko es lasīju savos 14 gados_ Dvēseļu puteni, Donu Kichotu, Žilu Vernu, grāmatu par Brīvības cīņām utt, vēl Šveiku :) Un šodien nejūtos kā garīgs invalīds.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    vilnis > rinķī apkārt 24.04.2015. 14.59

    I. Ziedonis, šķiet Epifānijās, deva padomu jaunām meitenēm: “Ja puisis Tev adresētā vēstulē nepārtraukti lieto daudzpunkti un domu zīmes – paskaties uz viņa rokām – ieraudzīsi tetovējumus (I.Z. šeit laikam bija domājis padomju laiku, t.i. krievu cietumnieku tetovēšanās “kultūru”). Interesanti, cik krāšņi izskatās zanE?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 24.04.2015. 17.37

    …ak, tad – tomēr interesē?… :))

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

zanE. 23.04.2015. 19.49

…interesanti, ko tagad darīs tikumiskie nacionāļi no NA – I.Mūrniece 2x atturējusies balsojumā – gan par tikumību, gan cenzūras ieviešanu skolās….atturējies balsojumā par cenzūru arī Kols…ko, nu?….abiem draud izslēgšana no partijas?…

+13
-16
Atbildēt

3

    nomale > zanE. 23.04.2015. 19.52

    Tikumības jautājumā var piedot, būtu runa par MNA – nu tad gan….

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 23.04.2015. 20.07

    …nuja…mīli savu tuvāko partijas biedru, kā sevi pašu…tikumiski…. :)

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 23.04.2015. 21.24

    zanE …

    ko, nu?….abiem draud izslēgšana no partijas?…

    ————–

    Laikam jau ZRP(v) čekas un bandītu kājslauķu, zagļu un pederastu atbalstītājiem, plurālisms, ir vien tukša skaņa?

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

Austras koks 23.04.2015. 19.46

Perfekti uzrakstīts!!

Tak LGBT un tie, kas šobrīd sevi pasaulē dēvē par liberāļiem, ir tādi pat totalitārisma piekritēji kā Putins, kas citus viedokļus neatzīst, tikai savējo. Pie tam to savējo viedokli, izmantojot varu, mēģina uzspiest visai sabiedrībai.

+19
-17
Atbildēt

3

    nomale > Austras koks 23.04.2015. 19.50

    Neesi kaut ko sajaucis? Tieši neliberasti šobrīd sabiedrībai uzspiež savu arhaisko pasaules uztveri!

    +13
    -18
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 23.04.2015. 21.01

    Nomale,tu uzspied viedokli,ka šāda pasaules uztvere ir arhaiska.Tad jau kapitālisms salīdzinot ar krievu sociālismu arī ir arhaisks?Dosimies celt gaišo komunismu?

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Austras koks 24.04.2015. 00.08

    Liberasti rīkojas ļoti līdzīgi boļševikiem.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

nomale 23.04.2015. 17.42

Un kristīgā ticība kā tikumības iemiesojums??? Visas piesauktās draudzes joprojām uzskata sievietes par otrās šķiras radījumiem. Tā kā Rībenas kundze, esiet nu tikumīga un ejiet uz virtuvi!

+17
-16
Atbildēt

1

    Ēriks > 23.04.2015. 17.59

    Mūsdienu socioloģija un psiholoģija kā arī feminisma kustība ir degradējusi sievietes lomu un statusu. 1. Mozus grāmatā [2:21-24], kur aprakstīta Ievas radīšana no Ādama ribas, ir īpaši uzsvērta sievietes un vīrieša vienotība, un šajā kopībā sievietei paredzēta vīrieša palīga un pavadoņa loma. Ir svarīgi saprast, ka runa nav par viena dzimuma pārākumu pār otru, bet par atšķirīgiem uzdevumiem. Runa nav par to – vai sieviete spēj vai nespēj pildīt vīrieša pienākumus, bet gan par to, ka viņai ir pašai savi īpaši pienākumi, kas raksturīgi sievietes dabai. Uzņemoties vīrieša pienākumus, sieviete gribot negribot ir spiesta pamest pati savus un tādējādi pazaudēt to īpašo, kas viņu padara par sievieti. Vīrišķīgas sievietes ir tikpat pretdabiska parādība kā sievišķīgi vīrieši.

    Arī tajā faktā, ka apustulis Pāvils aicina sievas pakļauties saviem vīriem, norādot, ka vīrs ir sievas galva, nav nekā pazemojoša un aizskaroša (Ef.5:21-32). Pāvils aicina sievas būt paklausīgām saviem vīriem līdzīgi, kā draudze ir paklausīga Kristum un Kristus paklausīgs Dievam. Draudzes paklausībā Kristum un Kristus paklausībā Dievam nav nekā pazemojoša, bet paklausība šeit norāda uz noteiktu Dieva iedibinātu kārtību, kuras izjaukšana nestu haosu un sabrukumu. Tādēļ arī Pāvils saka, ka sievietes nepaklausība, atsakoties atzīt sava vīra autoritāti, ir uzbrukums eņģeļiem, kas Dieva pakļautībā sargā kārtību visumā (Kol.1:16; Ef.1:21). Pēc grēkā krišanas cilvēces liktenis ir traģisma apēnots – vīrietim nākas līdz spēku izsīkumam strādāt, lai pelnītu maizi. Darbs vairs nav izprieca, bet “smaga vergošana līdz pat nāvei”, bet sievai nākas sāpēs dzemdēt bērnus, kārot pēc sava vīra un pakļauties viņa valdīšanai (1.Moz.3:16-19). Cerība šajā lāstam pakļautajā stāvoklī saistās ar sievas dzimumu, no kura pasaulē nāks Kristus, kas iznīcinās velna varu (1.Moz.3:15). Tādēļ nav pārsteigums, ka vislielāko cieņu visu cilvēku vidū ir izpelnījusies Jaunava Marija. Neviens vīrietis visā cilvēces vēsturē nav tā godināts, cildināts un cienīts. Šo godu Marija izpelnījusies ne ar savu gudrību, skaistumu vai reliģisko darbību, bet pateicoties tam, ka viņa ir Kristus māte. Tādējādi Marijas piemērs atklāj mātes amatu ne tikai kā cilvēces turpināšanu, bet bez tā arī nebūtu cilvēces glābšanas.

    http://www.ebaznica.lv/sievietes-loma-30317/

    +13
    -18
    Atbildēt

    0

Ēriks 23.04.2015. 17.41

Latviešiem nav vienotas izpratnes arī par to,kas mums tagad jādara .Varbūt tad lai tie latvieši,kas grib,lai izstājas no ES,NATO,pievieno savu pagastu Krievijai,ievieš otru valsts valodu?Katrs lai dara,ko grib,lai ir kārtīga brīvība un demokrātija?

+10
-14
Atbildēt

0

nomale 23.04.2015. 17.25

SVIESTS!

Tik milzīgs daudzums sviesta Rībenas izpildījumā, ka vienkārši trūkst jēgas komentēt! Kā jau uldis_rats rakstīja, ja jau mums latviešiem ir tik vienoti uzskati par tikumību, tad par ko šis tracis?

Autore nesaprašanā, ka daudziem neizpratne par to, ko īsti saprot zem vārda – tikumība? Nu tad pati varēja arī izskaidrot! Piedāvātais pagānisma un kristietības mistrojums skaidrību noteikti neievieš. Drīzāk otrādi!

Starp tradicionālajiem tikumības nesējiem autore “aizmirsa” pieminēt islāmistus, kuriem tik atliek nākt pie varas un realizēt nupat pieņemto likumu pēc savas izpratnes.

+19
-19
Atbildēt

3

    Ēriks > 23.04.2015. 17.29

    Ja latviešiem būtu vienoti uzskati par tikumību,skolās nekādi papardes ziedi nebāztos iekšā ar savu homopropagandu.

    +12
    -18
    Atbildēt

    0

    martinszeme > 23.04.2015. 18.45

    Pag, jauniešu izglītošana par seksu ir kas slikts? Rībēns kundze pat vārdu masturbācija nespēj pieminēt, bez apvainošanās, kaut gan tā ir pilnīgi dabiska lieta un par to nav jākaunas. Tumsonības kalngals. Mums pilni lauki ar 14-16 gadīgām meitenēm, kam tagad tie jāudzina bez tēva, naudas, jo kādam bija kauns runāt ar 9 gadīgām meitenēm un puikām par to, kas ir sekss un kontracepcija. Lieliski, apsveicu! Tā turpināt!

    Bet par to jau Rībenes kundze nerunā.

    +20
    -14
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.04.2015. 21.00

    Jauniešu izglītošana par seksu bez morāles,attiecību,ģimenes veidošanas mācīšanas ir kaut kas slikts.Manā jaunībā no skolas neviena meitene pat vidusskolu beidzot,vēl nebija stāvoklī,tas par kaut ko liecina.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

Jānis 23.04.2015. 17.17

Kāpēc tiek diskriminētas šīs organizācijas…. un tiek atdzīts tikai Papardes zieds un Co

https://m.youtube.com/watch?v=NY_LoCDR5nA

+8
-14
Atbildēt

5

    zanE. > Jānis 23.04.2015. 18.36

    …hmmm…ilgi cietos, bet šoreiz tomēr pajautāšu – no kurienes vēlējies at-dzīt “Papardes ziedu”?….

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 24.04.2015. 09.05

    Ja Tev būtu, tik izslavētā Liberāļu kritiskā domāšana, kura balstItos piemēram Zinovjeva Kompleksajā loģikā (Planētas top6 cilvēks loģikā)Tad tu spētu redzēt klaviatūras izvietojumu un pieliekot klāt varbūtību, ka tiek rakstīts no telefona, veiktu attiecīgos secinājumus. Labāk atbildi materiālistu Darvinam….

    Ja Darvins konkrētas sugas konkrētam indivīdam atņem tieksmi dabiskā veidā vairoties un turpināt savu sugu, tad tas ir visai nepārprotams signāls par konkrētā gēnu komplekta īpašajām kvalitātēm/mutācijām, kuru iznākums ir tāds, ka Darvins neparedz tam turpinājumu sugas veselīgajā kodolā, bet gan izbeigšanos jau dotajā paaudzē.

    Humāni būtu sniegt šādu gēnu komplektu nēsātājiem morālu atbalstu, jo ir traģiski, ja tavs ceļš un tavu senču “kopdarbs” pēc Darvina pavēles beidzas te un tagad.

    Tāpēc Darvins saka” Ja divi viendzimuma cilvēki mīl viens otru un otra dzimumu, tad ir arī jāmīl tādu kāds ir un nav jāvēlas berni, kas piederās dažādu dzimumu pāriem. Ja tu esi attiecībās ar tāda paša dzimuma cilvēku kā tu un vēlies bērnus, tad tu necieni savas attiecības, jo vēlies daļu no heteroseksuālu pāru modeļa īpašības. Homoseksuāļi- cieniet savas attiecības un tam līdzi nākošās īpašības, neaizņemieties no heteroseksuāļiem viņu iesīkstējušo ģimenes modeli.”

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Jānis 26.04.2015. 19.01

    “Planētas top6 cilvēks loģikā”

    Šis ir labs! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 27.04.2015. 08.20

    Labais ir tas,ka tavs prāts loģiski pamatotā apgalvojumā spēja identificēt ielikto neloģiskumu (parādi man tādu topu

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 27.04.2015. 11.36

    Šeit ir pilnā atbilde.

    Labais ir tas,ka tavs prāts loģiski pamatotā apgalvojumā spēja identificēt ielikto neloģiskumu (parādi man tādu topu) Tavs prāts ir atzinis un pievienojies šim loģiskajam pamatojumam. Paldies.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 23.04.2015. 16.56

Kopumā par raksta saturu pat nav ko komentēt. Precīzi un skaudri. Un tas nav pārspīlēti teikts, ka starp LR pilsoņiem, kuri balstās uz Latvijā esošajām tradicionālajām vērtībām un gaismnešiem, kuri noraida jebkuras esošās vērtības, atskaitot visatļautību un ir uzsākuši sava veida ” kultūras revolūciju,” nav iespējams un arī nebūs iespējams atras kaut kādu vērā ņemamu kompromisu.

Tas bija paredzams, šāds uzbrukums ģimenei, jēdzienam – tikumība utt., tikai slikti , ka “jaunās kultūras nesēji” ir izvēlējušies gaužām nepiemērotu brīdi, kad sākt izvērst savu “revolucionāro darbību” Latvijā,proti, viņi to mēģina darīt situācijā, kad valsts drošība reāli tiek apdraudēta, LR sabiedrība nesamierināmi jau ir sašķelta starp LR demokrātiski noskaņotiem ļaudīm un kremliniem. Un tas zemiskākais ir tas, ka, izmantojot putinistu draudus Latvijas neatkarībai, atrodas gaismneši, kuri atļaujas pielīdzināt tradicionālo vērtību aizstāvjus LR ienaidniekiem, savelkot savas paralēles starp jēdzienu tikumisks un kremlis un šādi cenšas sasniegt savu mērķi. Kaut ko nelietīgāku laikam izdomāt vairs nav iespējams.

+21
-26
Atbildēt

34

    uldis_rats > rinķī apkārt 23.04.2015. 17.05

    rinķī apkārt, vai reliģiju arī vēlaties iekodēt kā Latvijas un latviešu pamatvērtību? Jūsuprāt, reliģija būtu tā kā tikumības stūrakmens? Es varētu saprast latviešu dainas, dzīvesziņu, bet kāpēc kristīgo ticību?

    P.S. Es piekrītu, ka bērniem nav jāpropogandē ar (gan hetero, gan visu citu veidu) seksualitāte (nejaukt ar veselības mācību un informāciju par kontracepciju u.tml. atbilstošā vecumā), bet gluži tāpat uzskatu, ka arī reliģijas propagandai izglītības iestādēs (ja nu vienīgi attiecīgo konfesiju izglītības iestādēs) nav vieta.

    +23
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 23.04.2015. 17.14

    Kristīgā ticība gadsimtiem bijusi kā morālo vērtību nesēja,bībeles sižeti ir daudzu kultūras vērtību pamatā.Nav obligāti jābūt reliģiozam,lai nevarētu ieraudzīt,ka baušļos ir sakoncentrēti tādi cilvēku uzvedības modeļi,lai sabiedrība varētu normāli funkcionēt.

    +15
    -14
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > rinķī apkārt 23.04.2015. 17.29

    Nu vispār jau kristīgā ticība gadsimtiem ilgi ir bijusi iznīcības nesēja, bet nu labi – paši baušļi jau ir ok. Komunisms jau teorijā arī nebija ļauns.

    Arī ideja, ka nevajag diskriminēt cilvēkus ar atšķirīgu seksuālo orientāciju, tautību, rasi u.tml. ir pareiza.

    +20
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 23.04.2015. 17.34

    Parastais piemērs par pielietojumu,ko Rībena piemin – ar dakšiņu var izdurt aci.Jaunajā derībā diez vai ir aicinājumi dedzināt raganas.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 23.04.2015. 18.07

    uldis_rats – Kristīgās vērtības – Tev nebūs zagt, Tev nebūs nokaut utml Vai Tev kas iebilstams?

    Ja paskatāmies Jauno derību, tad pamata ideja, ka vainas nožēlošana ir vainu mīkstinošs apstāklis – pat kriminālkodeksā ierakstīts.

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.04.2015. 18.11

    uldis_rats Es savā komentārā apzināti izvairījos pieminēt kristietību, pieņemot, ka jēdzieni – tikumība, ģimene lielai daļai ļaužu, kuri nedzīvo ar kristīgu pārliecību, ir tik pat svarīgi, cik tie ir man, cilvēkam, kurš cenšas dzīvot saskaņā ar Baznīcas mācību, tā kā nevajag meklēt manā komentārā tā, kā tur nav. :)

    Sākt čatoties par Dieva esamību, vai tā neesamību – tam nav nekādas jēgas. Ja nu vienīgi patiesībai par to, ka Latvijas Republika ir laicīga valsts varu klāt vēl piebilst to, ka sekulāra valsts – tas nenozīmē to, ka šajā laicīgajā valstī pilsoņi ar reliģiozu dzīves uztveri tiek sadzīti baznīcās un tā ir vienīgā vieta, kur šādi ļauži var paust savu pārliecību.

    Sekulāra, jeb laicīga valsts tas nozīmē, ka tās pilsoņiem nav jāmaksā obligātais baznīcas nodoklis, tās pilsoņu bērniem nav jāapmeklē obligātā ticības mācība utt, bet savkārt reloģiozam cilvēkam, kurš vēl pie tam ir parlamenta deputāts sekulārā valstī ir visas tiesības paust savu reliģisko pārliecību gan no parlamenta tribīnes, gan to darīt mediju telpā utt. Tā kā nesanāk tāda līnijas vilkšana, kādu Tev to gribētos vilkt.

    +15
    -18
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 23.04.2015. 18.43

    Edgars Avotiņš

    Ar bausli “tev nebūs zagt”, esi pamatīgi iespļāvis ZRP(v) kremļjaģu, kleptokrātu un pederastu nekaunīgos purnos.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 24.04.2015. 06.44

    Rībēna ir tas “religiozais cilvēks”, un tie visi, kas nobalsoja par šo likumu?

    Vācijā arī notiek kaut kas līdzīgs, tur taisni deputāti māca, kas ir tikumiski, kas nav, un pieņem līdzīgus absurdus likumus, kopējot Krievijas domi?

    Kāpēc tu, nepārtraukti gribi, lai mēs dzīvotu, kā Krievijā, nevis, kā Vācijā, kurā tu tagad uzturies?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 24.04.2015. 10.52

    Dzeri, pēdējā laikā laikam nav neviena komentāra, kur Tu man neiebāztu acīs, ka es uz laiku esmu aizbraucis uz Vāciju pie saviem mazdēliem :) Bet, ja jau par Vāciju un garīgajām vērtībām, tad katru mācību gadu mani mazbērni, tā pat kā visi pārējie viņu skolas skolnieki iesāk, pulcējoties baznīcā. Un tas notiek neatkarīgi no tā – ir viņi reliģiozu ģimeņu bērni, vai aug laicīgās ģimenēs. Tāda ir tradicija, bet tik naidīgu attieksmi pret reliģiju un baznīcu, kāda valda IR – ā, šeit uztvertu vnk par mežonību.

    Latvijā šī tradicija – saikne starp ģimeni un baznīcu lielā mērā ir pārtraukta. Piecdesmit gadu komunistu valdīšanas sekas un to vajadzētu apzināties. Esmu Tev ne vienreiz vien teicis, ka Tu esi izdomājis to Rietumu pasauli, kurai Latvijai vajadzētu līdzināties.

    Ja par Ribenas rakstu, tad nelamājies, bet norādi konkrēti, kur autore kļūdās. Kur viņas apgalvojumi ir melīgi, un, ja nav melīgi, tad kāds tam visam sakars ir ar putinistisko Krieviju.

    Šī cīņa pret tikumību, visatļautības vārdā, jau sāk līdzināties kaut kādiem apokaliptiskiem murgiem

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 24.04.2015. 11.40

    Pulcēties baznīcā varēja arī šeit, bez kādiem speciāliem likumiem.

    Un, pilnīgi pareizi, tikumība jāaudzina ģimenē, nevis ar kādu tur speciālu likumu palīdzību, ko pieņem deputātiņi, kuriem pašiem ar to tikumību lielas problēmas.

    Un Vācijā nekādi līdzīgi likumi pieņemti netiek, tā notiek tikai Krievijā.

    Un nekādu uzturēšanos Vācijā es tev nepārmetu, vienkārši, pats tu dzīvo Vācijā, bet, nezin kāpēc, gribi, lai Latvijā dzīvotu, kā Krievijā, gan attieksmē pret minoritātēm, gan ar līdzīgiem likumiem, kad, tādā veidā, tikumību sāk regulēt valsts.

    Arī pret baznīcu man nekādas pretenzijas nav, tikai, lai tā nejaucas laicīgā sfērā, un tu te atkal gribi, lai mums būtu, kā Krievijā,kur baznīca saaugusi ar valsti, nevis, kā Vācijā, kur tās nodalītas.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 24.04.2015. 11.56

    dzeris49 Piedod Dzeri, bet šī nepārtrauktā paralēļu vilkšana ar Krieviju nav pārdomāta līdz galam. Šorīt es saviem darba kolēģiem stāstīj, ka Latvijas galvenā problēma ir cīņa pret baznīcas un citu tumsoņu un Kremļa uzspiesto jēdzienu – tikumība :)

    Sākumā viņi domāja, ka es kļūdos valodā, bet, kad pastāstīju par to, kas notiek IR komentāros :)), galvu vien nogrozīja. Viens pat nocitēja Šekspīru, ko teicis par tikumību ” Die Tugend ist immer mutig – und die Güte wird niemals furchtsam sein.”

    Nācās skaidrot, ka šāda rūgta mācību stunda Latvijas sabiedrībai ir jāiziet, lai tiktu pāri tai garīgajai traumai, kuru guvām PSRS okupācijas laikā

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 24.04.2015. 12.10

    Kur var aizvest tāda “tikumības” uzspiešana “no augšas”, kopā ar tādām lietām, kā cenzūru, un visu pārējo, galējos variantos var redzēt Islama valstīs, ja reiz tev nepatīk Krievija kā piemērs.

    Un ar labestību tam nav nekas kopējs ( ja es pareizi sapratu to citātu, vācu valoda diezgan aizmirsusies).

    Kaut kā ES dzīvo bez tā visa, un neviens no turienes tāpēc nebēg, visi bēg uz turieni no tām “tikumiskām” valstīm, kur tā “tikumība” tiek uzspiesta no augšas.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 24.04.2015. 12.16

    dzeri,tu gribi,lai no augšas labāk uzspiež netikumību?Jeb gribi vienkārši visatļautību?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 24.04.2015. 12.27

    …R.A. …Tu tiešām stāstīji par tikumības sarga deģenerāļa rostiņa komentāriem!?!….oi, tad no tiesas – izbrīns varētu būt bijis patiess…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 24.04.2015. 12.46

    zanE. Nē es stāstiju par to, ka Latvijas sabiedrība vairs nespēj definēt tikumību, sāk uztvert tikumību par tumsonības pazīmi. Tas tā – vienā teikumā, atbildot Tev :)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 24.04.2015. 13.35

    …R.A. …kā tad tā?…neesi bijis objektīvs!…pasniedzis sagrozītu informāciju!…kāpēc izcel vienu viedokli, kas Tavuprāt nosodāms, bet higiēnistu un tikumības pīlāru deģenerāli rostiņu – aizmirsti?…piedod, bet tā cilvēkiem var veidoties aplams priekšstats par Latvijā notiekošo…nepieminēt deģenerāļa centienus – tas ir noziegums pret tradicionālo tikumisko audzināšanu…

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 24.04.2015. 13.41

    higiēnistu un tikumības pīlāru deģenerāli rostiņu – aizmirsti?…piedod, bet tā cilvēkiem var veidoties aplams priekšstats par Latvijā notiekošo..

    ————————–

    kad zane dodas uz ārzemēm, viņai vienmēr līdzi ir izdruka ar rostina citātiem un tulkojumu attiecīgās valsts valodā. Paldies tev zane!

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 24.04.2015. 13.45

    zanE Man šķiet, ka tas ir nebijis notikums mūsu tautas vēsturē – šis mēģinājums noskaidrot, definēt jēdziena tikumības nozīmi un vietu mūsu sabiedrībā. Līdz Latvijā uzsāktajai “kultūras revolūcijai” šis jēdziens taču šķita pašsaprotams :) Man prāt tas ir tas pats svarīgākais šajā stāstā un nevis izteiksmes veids, kādā šī diskusija notiek. Visdīvainākās lietas taču var noformulēt visizsmalcinātākajā valodā, un otrādi, bet jēga taču no tā nemainās

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 24.04.2015. 14.12

    …R.A. ….tas tiešām ir nebijis notikums mūsu tautas vēsturē – šis mēģinājums noskaidrot, definēt jēdziena tikumības nozīmi un vietu mūsu sabiedrībā….

    ————————-

    …un kuri būs tie izredzētie, kuri noteiks pareizo tikumības jēdzienu, lai tas varētu ieņemt pienācīgu vietu mūsu sabiedrībā?…nu, saki – kuri?…kuriem ir tādas tiesības un kā izsvērs – vai tik par maz nav nosvērts, nogriezts, nomērīts?…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 24.04.2015. 15.21

    “Ģenerāļa rostina” līdzinieki, nedaudz gudrāki, bet, īstenībā, līdzīgi domājošie, arī noteiks to “tikumības” jēdzienu, kurš tad cits?

    Tādi pat “ģenerāļi” jau ir lielākie cīnītāji par to “tikumību” sākot no Krievijas, beidzot ar Irānu, tas ir tāds cilvēku tips.

    Tie, kas ir tikumīgi, bet, bez komleksiem un agresijas, vienkārši tā dzīvo, nevis māca dzīvot citiem.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Rūta > rinķī apkārt 24.04.2015. 18.24

    Tradicionālās vērtības ir pārbaudītas vērtības,jauno atziņu pielietošana sabiedrības izglītošanā ir eksperiments,par kura rezultātiem mēs nevaram būt droši.Ja mēs uzsākam ko jaunu,tad jābūt skaidram mērķim,ko gribam panākt.Īstenībā viss ir otrādi,tikumības,morāles jēdzieni balstās tradicionālās vērtībās,kuras visādi papardisti vēlas noārdīt.Kādas šiem genderistiem ir tiesības nojaukt tradicionālās vērtības,šāds ir jautājums.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 24.04.2015. 19.52

    …Rūta….kas Jūs vairāk uztrauc?…tas, ka Jūsu bērni būs izglītotāki un zinošāki par Jums, vai…tas, ka viņi izaugs par cilvēkiem, kuri būs toleranti, brīvi no aizspriedumiem un naida neapsēsti…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 24.04.2015. 20.04

    zanE. Tā tad Tu gribi teikt, ka visa mūsu līdzšinējā tautas pieredze, visas dzīves atziņas uz kuras balstās mūsu izpratne par labo un ļauno – patiesībā ir ļaunuma un naida apsēsti maldi.:)

    Īstais ceļš, tas visīstākais – jaunā atkāsme ir mērāma laika sprīdī – cik lielā? Eiropā – 5, 10 gadi? :) Un šajā laikā, dažos gados tad cilvēce beidzot ir atklājusi to, ko ir meklējuši paaudzēm ilgi, visu cilvēces pastāvēšanas laiku :) Ir nonākusi pie tās visīstākās atklāsmes, ka ļaunums un naids slēpjas ģimenē, tādā, kur ir māte un tēvs un vectēvs un vecmāmiņa. Un nevajag mēģināt apiet stūrus. Runa šobrīd ir par dzimumatšķirību izravēšanu, kas vēl Latvijā nenotiek, bet pavisam drīz sāksies diskusija, jo lūk Ziemeļvalstīs ir jau šāda prakse. Latvijā jau ir viens šāds precedents, pirms pāris gadiem, liekas – Viņķeles kundzes pašrocīgi sarūpēts :) Tev tas neliekas nedaudz slimi, kad šādā iznīcības kontekstā runājam par toleranci ? :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 24.04.2015. 20.22

    …R.A. …nē, naidu un apsēstību radāt Jūs – ar savu specifisko tikumību, kas īpaša tikai Jums…esi lasījis Kr.Barona “Nerātnās dainas”?…tak, latviskā dzīvesziņa!…nosauksi tās par izvirtību?..aizliegsi pār tām runāt, lasīt, domāt?…

    …cilvēki ar deformētu/samaitātu fantāziju – izperinās visneķītrākās ainiņas arī nevainīgās bērnu grāmatiņās…bērniem tik samaitāta fantāzija nepiemīt, tā piemīt viņu vecākiem, kuri nav spējīgi bērnam izskaidrot lasīto un redzēto…varbūt…vainu pameklējiet sevī?….

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 24.04.2015. 20.40

    zane – neesmu lasījis Nerātnās dainas , vari padalīties iespaidos ? :) Par homoseksuālām attiecībām tur ir rakstīts ? :)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 24.04.2015. 21.32

    zanE .

    Seks ir lieliska dāvana cilvēkam un ir svarīgs dzīves stūrakmens, ja tas ir pareizā vietā ielikts. Tu visu laiki centies aiziet no tēmas, izliecies, ka nesaproti par ko ir runa. Klusais jau aizrādīja, ka grūti būs atrast dainas par homoseksualitāti. Pati iebrauci grāvī :). Bet runa ir par dzimumatšķirību likvidēšanu cilvēka apziņā, un ne vairāk un ne mazāk.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 24.04.2015. 22.35

    …Klusais….esmu gan lasījusi…un 13 gadu vecumā – arī Dekameronu…Tevi tā homoseksuāļu tēma uzrunā?…zin, pārmaiņas pēc, atraujoties no “problēmām” VIDā, vari palasīt arī dainas…. :)

    …daži piemēri no Nerātnajām dainām latviskās dzīvesziņas proklamētājiem…ar bagātu fantāziju apveltītajiem:

    – Ak tu mazais Pēteriti,

    Tev ir švaka pederite;

    Atnāks lielais vēršu Jānis,

    Tam ir labs velkamais. …./tautu meitas – palaistuves?/

    – Puiši mani mežā sauca,

    Solās putnus parādīt.

    Ne aiz krūma neaizgāju

    Jau putniņš šakumā. …./grupveida sekss?/

    – Apgājàs man’ sieviņa

    Ar zaķiti tīrumâ.

    Daru alu, cepu maizi

    Zaķa bērna godiņâ. …./kā tur bija – ar dzīvniekiem?/

    … :) :) :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 24.04.2015. 22.37

    …R.A. …kāds sakars Tevis pieminētajai homoseksualitātei ar tēmu par tikumu?…piedodiet, Jums visiem, šķiet, jumts ir aizbraucis – visur saredzot un meklējot homoseksuāļus…tā ir fobija, mīļie – vajag ārstēties!…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 24.04.2015. 22.53

    daktere zane :) ārstē ar dainām :)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 25.04.2015. 13.48

    zanE …R.A. …nē, naidu un apsēstību radāt Jūs – ar savu specifisko tikumību, kas īpaša tikai Jums.

    ============

    Nekādi nevaru saprast,par kādu naidu un apsēstību zanE runā?Varētu konkrētāk?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 25.04.2015. 17.21

    …R.A. …piedod, arī es teikšu – esi pārāk ilgi bijis prom no Latvijas, jo nezini, kas Latvijas skolās tiek mācīts…kādu vēl īpašo tikumību pareizie latvieši un to sabiedrotie no Saskaņas centra – vēlas ieviest Izglītības likumā?…no 1.klases tiek mācīta Ētika…tagad kādam sagribējies ētiku pārdēvēt par īpašo tikumību…

    …ko tad māca vispārizglītojošās skolās?….

    Mācību priekšmets Ētika rada pamatu, kas ļauj skolēnam orientēties dažādu vērtību piedāvājumā, veikt to izvērtējumu un motivēt sevi pieņemt tikumiskas vērtības.

    Programma veidota tā, lai attīstītu skolēna kritiskās domāšanas prasmes, spēju izvērtēt situāciju un izvēlēties tikumisku rīcību, vienlaikus

    nostiprinot viņā personisku pārliecību par ētisko vērtību un tikumu nozīmību pašpilnveidē un savstarpējās attiecībās.

    Mācoties ētiku, skolēns gūst vērtējošās darbības pieredzi – mācās veikt izvēli saskaņā ar morāles pamatprincipiem, starp labu un ļaunu, izvēloties

    labu. Iepazīstas ar ētisko mantojumu un vērtību daudzveidību un sāk veidot savu, tikumiskajās vērtībās pamatotu, pasaules redzējumu.

    Mācību priekšmeta mērķis:

    Sekmēt skolēna interesi un zināšanu apguvi par ētiskām vērtībām un ētisko mantojumu, veicināt tikumisku pilnveidi un gatavību rīkoties ikdienas situācijās saskaņā ar tikumiskajām vērtībām.

    Mācību saturs:

    1. Tikumiskās vērtības un ētiskais mantojums

    2. Pašnoteikšanās un tikumiskā izaugs

    me

    3. Saskarsmes tikumiskais pamats

    Tikumiskās vērtības un ētiskais mantojums:

    *Labais, dzīvība, brīvība

    *Taisnīgums, godīgums, mīlestība, līdzjūtība

    *Tikumiskas rīcības paraugi literārajos darbos

    *Tikumiska rīcība ikdienas situācijās

    *Cēloņu un seku mijiedarbība

    Pašnoteikšanās un tikumiskā izaugsme:

    *Es – skolēns, klasesbiedrs

    *Es – draugs

    *Es – ģimenes loceklis

    *Atbildība pret apkārtējiem, dzīvo dabu

    *Izvēle un atbildība ģimenē

    *Ētikas zelta likums

    *Rakstītie un nerakstītie likumi un noteikumi

    *Likums un sirdsapziņa

    Saskarsmes tikumiskais pamats:

    *Mana vieta un loma ģimenē

    …un tagad iepazīsties ar Pamatizglītības mācību priekšmeta programmas paraugu… Ētika 1.–3. klasei:

    http://visc.gov.lv/vispizglitiba/saturs/dokumenti/programmas/pamskolai/etika_1_3.pdf

    …lasiet…iepazīstieties un …mēģiniet atbildēt – ko jaunu vēlaties ieviest?…vai atradāt kaut ko kaitīgu, kas Jūsu bērnus un mazbērnus noskaņotu uz netikumīgu rīcību un…kas no mācību programmas būtu aizliedzams?…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 25.04.2015. 17.59

    Nu ko tad zanE uztraucās,ja skolā neko netikumīgu nemāca?Tas gan nenozīmē,ka turpmāk nevarētu būt mēģinājumi izkropļot ļaunā un labā jēdzienu saturu,kāpēc uzlikt barjeru tādiem mēģinājumiem zanI tā satrauc?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 25.04.2015. 22.29

    …Ērik…mani uztrauc, ka Saeima strādā tukšgaitā, nelietderīgi tērē laiku pseidoproblēmas risināšanai un populismam, ko izmanto 2 nacionālās saskaņas partijas savas PR kampaņai…tajā laikā varētu intensīvi strādāt pie ekonomisko jautājumu un strukturālo reformu risināšanas…diemžēl, tas ir mazsvarīgi, tiek kultas putas un pūsti ziepju burbuļi…Tevi tas apmierina?…mani – nē!….

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 25.04.2015. 23.50

    Partnerattiecību likumprojekts arī nav par ekonomiku,turklāt to bīdīja no pavisam citas partijas.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

uldis_rats 23.04.2015. 16.40

“(..) tas saistās ar Mozus baušļiem, ar Kristus evaņģēliju, ar latvju dainām, ar latviešu tautas dzīvesziņu, ar Latvijā gadsimtiem dzīvojušo vecticībnieku un pareizticīgo morālajām tradīcijām un ētiskajiem imperatīviem”

Latvija tomēr ir sekulāra valsts, nevis kaut kāda, atvainojiet “Islāma valsts”, kur reliģiskie līderi ir arī politiskie līderi un es viennozīmīgi esmu par to, lai tā arī paliek, ka baznīca ir atdalīta no valsts varas.

“Kas ir tikumīgs un kas ne – normālā sabiedrībā to zina katrs melnstrādnieks un katra trauku mazgātāja”

Par to “kurš tad nu būs tas noteicējs, kas ir tikumīgs un kas ne” – vai tiešām autore uzskata, ka Latvijas sabiedrībai ir viendabīga izpratne par to, kas ir un kas nav tikumīgs? No kurienes tad šī diskusija vispār radusies tādā gadījumā? Kāda jēga no likuma, kas kaut ko aizliedz nepasakot kas tas ir ko aizliedz? Un šāda likuma aizstāve aicina balstīties uz “veselo saprātu” – atkal jau, tiešām mums ir kaut kāds kolektīvais veselais saprāts, vai?

“pirms dažiem gadiem bērnudārza vadītāja zaudēja amatu tāpēc, ka bērniem pirms ēdienreizes bija mācīts sacīt: „Mūsu dienišķo maizi dodi mums šodien!””

vēlreiz, Latvijā baznīca ir atdalīta no valsts varas. Ja tas bija kāds reliģiskais dārziņš, vai ar vecākiem būtu bijusi vienošanās, par to, ka bērnus audzinās atbilstoši kādai reliģiskai konfesijai – tad cita lieta, bet ja tā ir dārziņa paša iniciatīva, tad par ko pārmetumi?

“Mūsdienu Zviedrijā dzimumu līdztiesības pedagoģijas ietvaros tiek paredzēts aizliegt bērnudārzos tradicionālās pasakas, to vietā liekot stāstus par viendzimuma vecākiem, nepilnām ģimenēm un bērnu adopciju, kā arī aizstāt vietniekvārdus viņš un viņa ar nekatras dzimtes vietniekvārdu”

tas, protams, ir absurds (ja vien tā ir taisnība), bet kā šo risinātu likums par “tikumību”, kur nav definēts kas ir un kas nav tikumīgi?

+29
-15
Atbildēt

9

    Ēriks > uldis_rats 23.04.2015. 17.09

    Nav gan viendabīga izpratne par tikumību,tāpēc daži bez sirdsapziņas pārmetumiem var zagt uz vella paraušanu,nemaksāt nodokļus,uzcelt būves,kas uzgāžas citiem uz galvas,pavest bērnus netiklībā,pārdot narkotikas …

    +17
    -16
    Atbildēt

    0

    Normunds > uldis_rats 23.04.2015. 18.00

    Latvija tomēr ir sekulāra valsts

    =============

    Visa Eiropas vēsture ir kristietības vēsture, Eiropas tiesību sistēma ir balstīta kristīgajā ticībā, arī jūsu daudzinātā tolerance ir radusies kristīgajā Eiropā, viss eiropiešu pasaules uzskats ir balstīts kristīgajā ticībā. Sekulāra vai nesekulāra, bet noliegt kristietības lielo ietekmi katrā mūsu dzīves epizodē jūs nevarat.

    +17
    -20
    Atbildēt

    0

    v_rostins > uldis_rats 23.04.2015. 18.20

    uldis_rats

    Vai pidari reiz nerimsies? Cilvēku tolerance nav bezgalīga un sodi par pederastiju un tās sludināšanu, var pieņemt tādu bardzību, kāda nevienam kroplim, ZRP(v) atbalstītājam, ļaunākos murgos nevarēja rādīties.

    +8
    -24
    Atbildēt

    0

    martinszeme > uldis_rats 23.04.2015. 18.34

    v_rostins, Jūs laikam troļojat un pa lielam nav vērts ar aprobežotiem cilvēkiem ielaisties runās, bet tomēr lūdzu pameklējat pederastijas definīciju, lai te lamātos. Un mazliet iecietības un inteliģentes arī Jums noderētu.

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > uldis_rats 23.04.2015. 22.32

    uldis_rats

    Vai tiešām esi gatavs uzlikt savu anālu uz ZRP(v) pidaru altāra?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > uldis_rats 24.04.2015. 07.18

    Viss ir vienkārši – tie, kas paši zina, kas ir, un kas nav tikumiski, tiem šo likumu nevajag.

    Tie, kas nezina – tiem vajag, lai SC, ZZS un NA pamāca, kā viņiem jādzīvo.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > uldis_rats 24.04.2015. 07.28

    Oi,uz pamācīšanu ir asa konkurence,arī papardes ziedi un geju un lezbiešu savienības,tāpat feministes un viņķeles ir gatavas pamācīt,kā cilvēkam dzīvot,pārģērbties par Kārlīšiem un Karlīnēm,kā arī, ģenerāļa vārdiem runājot,plēst savu anālu.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > uldis_rats 24.04.2015. 09.59

    …hmmm….vissmieklīgākais – tikumiskās audzināšanas paraugstunda Rībenas kundzes izpildījumā ir.lv = iemeta rakstiņu un darbiņš padarīts….nu, tak, cienījamā Rībenas kundze varētu pasekot, kādas atsauksmes viņas garadarbam un tam, cik lielu sajūsmu tas izraisījis tikumības sargos, piemēram – deģenerālim rostiņam…droši vien, viņa uzskata, ka tā ir tā pareizā sabiedrības tikumiskā audzināšana, jo nekur nemana viņas sašutumu, vai prasību – dzēst “tikumiskos” komentārus….

    …tā teikt – ķeksīti Rībenas kundze tikumiskās audzināšanas programmā ievilkusi, jūtas gandarīta un…pārējais – pupu mizas…

    …gluži, kā ar valstiskās un patriotiskās audzināšanas komisiju, kurā Rībenas kundze 3 gadus bija Raivja Dzintara vietniece, taču…vai kāds var nosaukt kaut vienu paveikto darbu, ko šī komisija 3 gadu laikā izdarījusi?…čiks!…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > uldis_rats 24.04.2015. 11.49

    …hi, hi…2 deģenerāļa rostiņa tikumības ieviesēji un atbalstītāji jau pieteikušies…. :))

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

aivarsk 23.04.2015. 16.25

Paldies autorei par vērtīgu rakstu!

+23
-22
Atbildēt

2

    dzeris49 > aivarsk 24.04.2015. 07.15

    Prieks par tevi, aivarsk, beidzot, tu zināsi, kas ir tikumiski, kas nē!

    Un, vēl lielāks prieks, ka šīs zināšanas tu smelsies taisni no SC, ZZS, un, protams, NA deputātiem, kas ir sevišķi tikumiski, tāpēc uzskata par nepieciešamību padalīties savā pieredzē uz zināšānās ar mums, mežoņiem, un, ja nu mēs esam pārāk stulbi, piespiedīs mūs būt tikumiskiem ar visu likuma bardzību!

    Viņi ir īsti gaismas nesēji tautā, ar šo likumu Latvijā sāksies jaunā, tikumības ēra!

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 24.04.2015. 10.18

    Cik labi,ka tikumību dzeris saista ar Krievijas ietekmi.

    https://youtu.be/IQbDmCKGtuU

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam