Gulbenieši “Sudrabas video” atpazīst viņas brāļa bērnus

169

Komentāri (169)

inesite15 23.09.2014. 23.25

Visnožēlojamākā skaudība.

Un priekšvēlēšanu smadzenju pūderēšana, dabiski.

Būtu Sudraba ar islama teroristiem čupojusies … abet ar krieviem … a, ja ar čečeniem ? – bija tak plikvēderiem un vadošajaipartijai.lv milzīgā ļubof … kur ta palika –

– va partija.lv tagadinj regulē, ar ko kuram kādā tādā braucamajā būs pārvietoties ?

– Nevaru noturēties : man ir susedka, kas staigā vāvuļodama : “Kāpēc … kādi tur tie tur …var pie tevis iet, bet es nevaru !” – un pilnā nopietnībā …

TĀPAT KĀ TAGAD UZ SUDRABU – “KĀPĒC SUDRABA VAR AR PRIVĀTU ĻOTENI, a man pa nodokļu naudu sev komandējumus jātaisa !?!”

+1
-2
Atbildēt

0

gundega_heiberga 23.09.2014. 18.53

Visu laiku bezprincipālākais latvju stāstnieks Lato Lapsa kļuvis tik principiāls Sudrabas pārvietošanās veidu noskaidrošanā, ka cīnās kā Lauva(DELFI). Dāsnums, ar kādu viņs solās atalgot savu minējumu un mājienu atbalstītājus mudina domāt, ka abiem ar Sudrabu ir kopīga kasse.

+9
-2
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 23.09.2014. 17.45

Vai kāds ir ievērojis, ka Vienotība no biksēm lekdama brēc jau labu laiku tikai vienu saukli: “Krievi nāk”? Pa to laiku grūstoties starp vilcienu iepirkumiem, banku bankrotiem un pārdošanām, nodokļu celšanas pīkstieniem (Vilks), eloktroenerģijas tarifu lecieniem, vid ēkām, KNAB, Olšteina (V) bandu… utt. Proti, baidīšana ar “krievi nāk” izskatās pēc pašu radīta dūmu aizsega, kas būtu jāievieš, ja krievi pat blakus nedzīvotu. Viss ir ačgārni:klausies manos vārdos un neskaties uz maniem darbiem. Kurš kuru te muļķo? p.s. paklausoties viņu “finansistu” Reiru, mati ceļās stāvus un nav jautājumu, kāpēc viss ir tā kā ir.

+3
-9
Atbildēt

3

    gundega_heiberga > Ligiña Doniña 23.09.2014. 19.06

    Kāds ir ievērojis, ka krievi šovasar okupēja Krimu. Kāds ir ievērojis ,ka krievu karaspēks bez kara pieteikšanas(kā fašisti) ir iebrucis Ukrainas teritorijā. Izdarot secinājumu, ka krievs nav spējīgs garantēt savu parakstu zem starptautiskiem ligumiem, kāds ir ievērojis, ka agresors ir kļuvis pasaules sabiedrībai vēl bīstamāks.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 23.09.2014. 19.45

    Kāds ir ievērojis, ka šis ir latviešu (varas partiju) darba rezultāts?: “Latvijai nevajadzētu baidīties, bet gan būt gatavībā pret Krievijas gājieniem. Pie tā, ka Latvija šobrīd ir ievainojama, vainīga ir jūsu pašu valsts. Latvija izveidoja finanšu sistēmu, kurā lielā apjomā brīvi apgrozās Krievijas līdzekļi; Latvija pieļāvusi augstu korupciju; Latvija pati izlēmusi aizsardzībai neziedot šos 2% no IKP; Latvija pati vainojama pie tādām vājām institūcijām kā Korupcijas apkarošanas un novēršanas birojs; Latvija pati pieļāvuši, ka valstī tiek atmazgāti Krievijas netīrie finanšu līdzekļi. Tikai Latvijas rokās ir sniegta iespēja šos trūkumus izlabot.” Edvards Lūkas. Nevajag būt tik tupiem un saprast, ka labklājīga valsts ir drošības garants! Un ar to ir jāsāk!

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/intervija-ar-edvardu-lukasu-pie-latvijas-ievainojamibas-esat-vainojami-tikai-jus-pasi.d?id=45009754#ixzz3E9qthDRu

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 23.09.2014. 23.15

    Krimas okupācija un iebrukums Ukrainā “ir latviešu (varas partiju) darba rezultāts”? Šī nenoliedzami ir gada stulbuma “pērle”. Tev nu gan ir fantāzija:D

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 23.09.2014. 16.38

Ja par personas, kurai mugurā leoparda raksta kažoks, identitāti vēl var debatēt (kaut Sudrabai raksturīgais nelielais plecu kumpums skaidri redzams), tad divi pusaudži identificēti skaidri, jo sejas var redzēt gana labi.

Tātad, Sudrabai līdzīga sieviete paņēmusi līdzi Sudrabas brāļabērnus.

Jautājums, cik ļoti sievietei jālīdzinās Sudrabai, lai Sudrabas brālis tai uzticētu savus bērnu? :)

Sausais atlikums.

1/ Sudraba vismaz 3 gadus apgalvoja ka politikā neies, partiju nedibinās. Tagad redzam, meloja.

2/ No debesīm jeb nezināmiem labvēļiem nobira 350 tūkstoši necaurspīdīgu ziedojumu (šīrīta radio ziņa), kuru dēļ no jaundibinātās partijas izstājās vairāki biedri, tai skaitā valdē esoši. Tātad, Sudraba tikai vārdos ir par finanšu caurskatāmību un tikai tad, ja tas neattiecas uz pašu.

3/ Lidojumi (cik var saprast, regulāri) uz Krieviju ar privātām lidmašīnām. Atkal meli, ka tā nav bijis, kaut skaidri redzams, ka ir…

Secinājums.

Balsojiet par Krievijas maigo varu…. tfū… par Sudrabu! Par kremļa projektiņu īsā pavadiņā…

+7
-1
Atbildēt

0

bebiekste 23.09.2014. 13.44

Video apstrādes speciālistu pieprasījums Latvijā ir audzis. :D

Vispirms vajag autoram pajautāt – kas bija galvenais tēls filmā?

Varbūt Sudraba vienkārši trāpījās kadrā :D

+10
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 23.09.2014. 13.12

Lūk arī jautājumi un versija par šo video. Kas liecina par TV žurnālistu līmeni LV, specdienastu infu, labi organizētu varas partijas kampaņu. Laipni lūdzam demokrātijā. Pēc Dombura no Ločmeles bija tikai viens histērisks tweets: “Veltas cerības-vāvuļošana par budžetu, jautājuma par meliem nav! @DomburaStudija Ceru, būs jautājums & atbilde par lidmašīnas melu skandālu”….lūk līmenis. Ekonomika pofig, galvenais, sēt šaubas un “močīt” Ingūnu, bez jabkādiem pierādijumiem.http://www.delfi.lv/news/comment/comment/lato-lapsa-1000-eiro-par-istu-skaidru-sudrabu.d?id=45005556

+2
-9
Atbildēt

1

    sarmitelinde > Ligiña Doniña 23.09.2014. 14.53

    Jā – visā priekšvēlēšanu kampaņas laikā – nekur neesmu lasījusi nopietnu politiķu nopietnas diskusijas – kā mums veidot taisnīgāku, dzīvotspējīgāku sabiedrību. Manuprāt, tieši tāpēc,ka pie varas esošos politiķus tas nemaz neinteresē un sabiedrības lielāko daļu neinteresē.

    Zemie pūļa instinkti barā kādam mesties virsū un plosīt – ir apmierināti – laba darba sajūta pūlim radīta – viss var turpināties- kretīni dejo un dejos.

    Skumji. Nu bet, tāda ir dzīve. Visi dzejnieki un raksntieki alās salīduši klusē, gaida,kad savēlēs jaunos varas cilvēkus, tad līdīs no savām alām laukā un brēks pēc naudas kultūrai. Bez tās nevarot izdzīvot. Smieklīgi – tauta var izmirt, bet kultūra pastāvēšot.

    Diemžēl tikai paliekas – man ir kaut kādas dīvainas izjūtas un dīvaina interese par zudušo laiku – par etruskiem, par spartiešiem…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Kristīne 23.09.2014. 10.55

Lai izmantotu privātas lidmašīnas pakalpojumus nebūt nav jābūt miljonāram, ārzemēs tās sauc par gaisa taksometriem. Arī Sudraba no savas kontrolieres algas, par prieku saviem radu bērniem, to noteikti varēja atļauties.

Jautājums cits: “Kāpēc tas bija jānoliedz?”

+14
-2
Atbildēt

0

inta_s 23.09.2014. 10.30

Ja Sudraba patiesi vēlētos organizēt tautas kustību, tad tā neliegtos visu laiku, ka neies politikā. Tad tā veidotu kādu interneta platformu, kur katrs var iesaistīties un piedāvāt gan savu CV, gan savu redzējumu, kas realizējams. Tad katrs šai portālā varētu ziedot līdzekļus un balsot gan par tiem kandidātiem kas iekļaujami partiju vēlēšanu sarakstā, gan par tiem priekšlikumiem, kas iekļaujami partiju programmā, gan arī redzēt visus ziedotājus un tur kur šie līdzekļi tiek tērēti – vēl vairāk – balsot par visiem šiem lēmumiem, lai tik tiešām pati tauta kas iesaistījusies šai kustībā – visu lemj, kontrolē, caurskata, utt. Tas nozīmētu ka tauta vada kustību nevis kāda ikona. Taču ar Sudrabas kustību viss ir citādāk. Tautai nebija nekādas iespējas ietekmēt šos procesus, nekādas iespējas caurskatīt šos procesus un ne jau tauta ir pie vadības – bet izkārtne Sudraba kas figurē pilnīgi visur. Tas ir kaut kāds personības kults nevis tautas kustība. Vakar saņēmu viņas spamu manā pasta kastītē – sametusi savu drazu ar uzlīmēm un avīzi kur pirmā lapā- Sudraba, otrā lapā -Sudraba, trešā lapā- Sudraba… Tāda plānprātība. Visur tik maina savas žaketītes bet ne jau to viņa solīja. Ne jau to viņa deklarēja! Viss ko viņa minēja kā būs – ir bijuši vieni vienīgi meli!

+10
0
Atbildēt

1

    sarmitelinde > inta_s 23.09.2014. 10.41

    Jā,piekrītu. Bet – vai tad to nedara visas partijas? Visas taču piedāvā sirsnīgi un saprotoši smaidošus līderus – auseklīšus – visu mūsu problēmu risinātājus.

    Bet visādi citādi – jā – tā ir – visi tādi tautas glābēji aber tādi tautas glābēji – līdz ievēlēšanai …

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 23.09.2014. 09.43

Zane, mīļā. Varbūt kādreiz iepazīsimies. Man šķiet mums nu reiz būtu par ko pastrīdēties.

Bet lūk. Kategoriski noliedzu Tavu apgalvojumu par to,ka padomju bāzes Latvijā Ulmanis atļāva, jo tika šantažēts. Mums ir viens izcils kaimiņu piemērs – Somija – viņi neatļāva sevi šantažēt. Jo viņi nebija ar čekas sērgu slimi. Un nav ar čekas sērgu slimi.

Neviens nekad nenoliegs,ka Latvijas karadarbība pret PSRS 1939.gadā būtu neveiksmīga jau ar pirmo šāvienu. Tēlaini sakot – tas būtu kā peles kodiens lāča ciskā. Un tomēr – tieši šis peles kodiens būtu ar mūžīgu un milzīgu vērtību tautas nākotnei. Visa Ulmaņa primāta sišana pret krūtīm mēs latvieši , mēs latvieši mēs varam un padarmijas ielaišana pa sētas durvīm – tas manā vērtējumā ir mūžībā nepiedodams noziegums pret savu tautu. Un kad es redzu bildes, kur zem Ulmaņa portreta ar līdzīgu sejas izteiksmi sēž Raivis Dzintars, tad man ir deje vu sajūta.

Lūk, Zane, Tu taču noteikti esi lietas kursā par mūsu atkarību no Krievijas – piemēram,bez krievu gāzes nevaram. Nosalsim kā prusaki.

Pastāsti man- ko mūsu latviskās valdības visus šos gadus ir darījušas, lai mēs pārorientētos uz atkarību no Skandināvijas, kuri pēdējoreiz karoja pirms vairāk kā 200 gadiem?

Mēs žurnālā IR lasījām,ka lietviešiem ir izdevies atkratīties no krievu gāzes. Kāpēc mums nē?

Un Tu mani baidi ar Sudrabu un saki,ka es jūsmoju par Sudrabu. Kārtējais čekistu triks, trulas tautas muļķošanai. Varu iedomāties cik gudri un omulīgi tagad jūtas latvju čekas zēni – varai pakalpojuši.

0
-14
Atbildēt

6

    andris902 > sarmitelinde 23.09.2014. 09.54

    …..Sandra, Tu kļūdies – neko neesmu teikusi par kara bāzēm…līdz ar to nevarēju arī neko apgalvot….par šo jautājumu – pie zirneklienes Šelobas… :)

    P.S. …un nenodarbojies pati ar to, kas Tev tik ļoti nepatīk – nekarini visiem čekistu birkas…ja pārlasīsi savus komentārus – atradīsi, kā paspēji arī mani nosaukt par čekas aģentu…

    …neskrien tik dikti!… :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 23.09.2014. 10.29

    man gan šķiet, ka tieši Tu par tām karabāzēm rakstīji, tik nevaru uzreiz atrast. Vēlāk ilasīšu visu,ko te rakstīji.

    Un diskusijās jau ir gandrīz kā karā, ja tu ne ar mani, tad tu pret mani. Bet nu labi – kādreiz jau putrojos arī. Bet tikai – kādreiz.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 23.09.2014. 14.38

    zane, kāpēc Tu neatbildi neko man? Labi – par karabāzēm kāds cits rakstīja, varbūt, nevaru atrast, kur tas palika.

    Bet par citu?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 23.09.2014. 19.05

    …Sandra…mans darbs nav saistīts ar visas dienas nosēdēšanu pie datora, tāpēc nevaru atbildēt visiem un uzreiz…

    …par karabāzēm Jums bija diskusija ar zirneklieni Šelobu…vēsturē nejūtos tik spēcīga, lai spētu kritizēt, apgalvot vai noliegt, tāpēc ar interesi lasu citu rakstīto…mans mērķis nav atzīmēties pie katra raksta un, ja kāds jau manu domu uzrakstījis, necenšos to atkārtot…

    …jautāji, ko mūsu valdības darījušas, lai atbrīvotos no Krievijas gāzes?… būtiskākais šķērslis bija 1997.gadā noslēgtais privatizācijas līgums, kas «Latvijas gāzei» garantēja 20 gadu monopolperiodu….tas ir viens no neizdevīgajiem līgumiem valstij, kādu mums bez sava gala…tiesvedības, laužot šādus līgums, izmaksātu neskaitāmos simtos miljonu, jo soda naudas līguma laušanas gadījumā līgumos iestrādātas astronomiskas…starp citu – pie valstij neizdevīgā līguma tapšanas klāt stāvējis arī Roberts Zīle ar visu TB/LNNK komandu…

    …leišiem līgums ar “Gazpromu” beidzās ātrāk…tāpēc, viņiem rokas brīvākas, lai sāktu rīkoties…un tie ir maldi, ka leiši tikuši vaļā no Krievijas gāzes…

    ….baltiešu nespēja vienoties par gāzes termināli – norāda vien uz to, ka katram savs krekls tuvāks…citāts no raksta delfi.lv:

    Nevienojoties par piemērotāko vietu LNG terminālim, Dombrovskis rosinājis būvēt Polijas – Lietuvas gāzes vadu /13. novembris 2011/

    -“Šonedēļ notikušajā Baltijas valstu premjeru tikšanās laikā Latvija pastāvēja uz to, ka šāds terminālis būvējams Rīgā, bet Lietuva un Igaunija tam varētu piekrist tikai tad, ja Eiropas Savienība (ES) atzītu Latviju par labāko termināļa izvietošanas vietu. Tādēļ Dombrovskis rosināja termināļa celtniecību atlikt un vienoties par gāzes vada izbūvi no Polijas vidienes līdz Lietuvas galvaspilsētai Viļņai.

    Latvijas Ministru prezidents uzskata, ka šāds savienojums dažādotu Latvijas gāzes piegādes, jo Polijai ir gāzesvads ar Vāciju, bet Latvijai ar Lietuvu. Ar šādu savienojumu Latvija varētu saņemt gāzi, ko Polija iegūtu savā LNG terminālī pie Vācijas robežas.”

    …mani vairāk uztrauc notikumi ap Inčukalna gāzes krātuvi, jo….nav īsti skaidrs kam tā pieder…Pavļuta laikā sākās dokumentu izpētes process, bet šobrīd ir klusums un nav zināms – kāds ir izpētes gala rezultāts…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 23.09.2014. 19.09

    …no līguma par “Latvijas gāzes” privatizāciju:

    …Valsts garantijas:

    Atbilstoši Latvijas Gāzes privatizācijas līguma 8.5 punktam un Latvijas Gāze privatizācijas noteikumiem Latvijas valsts garantēja līdz 2017. gada 2.aprīlim saglabāt a/s Latvijas gāze kā kopumu piešķirot tai ekskluzīvas

    tiesības uz dabasgāzes pārvadi, uzglabāšanu, sadali un realizāciju.

    •Latvijas valsts garantēja, ka līdz 2017. gada 2.aprīlim nepiešķirs licenci šiem pakalpojumiem nevienam citam uzņēmumam izņemot Latvijas Gāze.

    ….„Politiska kontrole”:

    • Savukārt līguma 9.2. punktā „Politiska kontrole” Latvijas valsts apņēmās garantēt, ka a/s Latvijas Gāze varēs strādāt kā patstāvīga uzņēmējsabiedrība bez nepamatotas politiskas kontroles un ietekmes no Latvijas Republikas puses.

    …Monopoltiesības:

    • AS „Latvijas gāze” ir ekskluzīvas tiesībasuz tai piederošo un licences aprakstīto pārvades un sadales apgabalu, bet nav ekskluzīvas tiesības jaunu gāzes vadu ierīkošanā vietās, kur gāzes vadu nav un rodas nepieciešamību tos ierīkot. Tas pats attiecas uz potenciālām gāzes krātuvēm.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 24.09.2014. 07.26

    Labrītiņ Zane, paldies. Esmu pat tā kā pārsteigta,ka Tu manu jautājumu atbildēji tik izsmeļoši un tieši. Es to ļoti novērtēju. Paldies.

    Man uzreiz rodas desmitiem citu jautājumu. Kaut vai tāds – tepat IR bija raksts par gāzes tirgu Baltijā. Man tas būs jāmeklē un jālasa vēlreiz, jo no tā raksta man atmiņā palicis vien tas,ka lietuvieši piedāvājuši sadarboties, bet latvieši lepni atteikušies, jo viņiem izdevīgāk saglabāt monopplstāvokli.

    Tagad man jāpadomā, bet paldies Zane. Zināšu,kam uzdot jautājumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 23.09.2014. 09.34

Es nejūsmoju par Sudrabu – ja jums tam ir pierādījumi – citējiet mani – ja nav – par interpretāciju es atbildību uzņemties nevaru, bet es šausminos,ka diskusijas šeit notiek tādā līmenī ,ka Sudrabu nosauc par ālavu. Manā sapratnē to var izskaidrot tikai ar trulu dzīvniecisku naidu. Nespēju “tvert laukumu”. Tautas debilizāciju.

Vakar pirms gulētiešanas es sapratu vienu lietu – un tas ir cieti – gudrākā un spējīgākā latviešu tautas daļa no valsts ir aizbraukusi – te ir palikuši tikai ievainotie un nespējīgie “putni”. Diemžēl – tā es šo situāciju varu izskaidrot un nekādi ne citādi.

+2
-12
Atbildēt

10

    andris902 > sarmitelinde 23.09.2014. 09.49

    …Labrīt, Sandra!…diemžēl, jāpiekrīt par komentāru līmeni un izteiksmes veidu…tas arī bija iemesls, kāpēc lūdzu datorspeciālista palīdzību, lai būtu iespēja filtrēt komentārus…es tos neredzu, taču spēju iedomāties, kāda ir publiskā vide un kas šeit ir sarakstīts….bail pat atvērt visu komentāru lapu, lai ieraudzītu no jauna to purvu, kāds šeit bija izveidojies…

    …par Sudrabu – piedod, bet tāds priekšstats ir izveidojies, jo centies Sudrabu attaisnot pie jebkuras izdevības, vismaz salīdzināt, ka viņa nav sliktāka par citiem…tad jautājums – vai mēs esam pelnījuši kaut ko labāku, vai gribam vēl vienu politiķi, tikpat sliktu kā pārējie, pie tam – bezkaunīgu meli…tik atklāti vēl neviens nav melojis!…vai jākaunas par saviem brāļa bērniem?…tad, kā paliek ar ģimeniskajām vērtībām?…

    …lai Tev jauka diena un pietiek spēka cīniņā ar birku piekarinātājiem… :)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 23.09.2014. 09.56

    Zane – tikai lūdzu citē mani – kurā vietā ar kādiem vārdiem es aizstāvu Sudrabu un par viņu jūsmoju. Manā sapratnē viņa bija laba Valsts Kontroliere. Es savu viedokli pamatoju, Vai Tu to pieņēmi vai nē, tas ir cits jautājums. Tavu argumentu iespaidā es pieļauju,ka viņa varbūt nebija tik laba , kā es domāju un tomēr – priekš manis pirmā un vienīgā, kura atklāti runāja par valsts izzagšanu.

    Par viņas pēcamata darbībām – lūdzu, kurā vietā es par Sudrabu jūsmoju?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > sarmitelinde 23.09.2014. 09.56

    zanE. nebaidies, ej droši. Aiz tevis stāv partija!

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 23.09.2014. 10.18

    pirozkov – gribi par to parunāt? Tas ir delfu ziedu laiku stils – visu izskaidrot ar sliktu seksu. Nu labi, stāsti – es klausos.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dzintarz > sarmitelinde 23.09.2014. 11.11

    SandraJ pirozkov – gribi par to parunāt? Tas ir delfu ziedu laiku stils – visu izskaidrot ar sliktu seksu. Nu labi, stāsti – es klausos.

    ==========

    Beidzot izlīda brigādistesbrigādista “āža kāja”. Ģelfiste ar stāžu un iespējams arī ar ūsām. Avatars ar’ tāds varen zexīgs. rusembassy(at)delfi.lv

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 23.09.2014. 11.21

    Pēdējos 16 gadus mans darbs ir pie datora. Tāpēc varu pavisam noteikti apgalvot,ka mans komentāru rakstīšanas stāžs arī ir šie 16 gadi.

    Nezinu kādu āža kāju tu tur esi atradis. Starp citu, šeit ir pirmā vieta, kur rakstu ar savu īsto vārdu.

    Traki,ka jāslēpjas aiz suņu bildēm , jāgudro stulbi niki un visur rādās aģenti un avatari un āžu kājas.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sarmitelinde 23.09.2014. 14.57

    http://www.youtube.com/watch?v=mRmO2GUZccs

    …un sākas viss no gala:))

    Aizraujoši novērot, kā zanE vervē sev jaunu ieročunesēju.

    :D

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 23.09.2014. 15.08

    piedod betij, bet tevi es ielieku vienā kastītē ar rostinu.

    Ja es varu kaut kā cilvēcīgi tev palīdzēt – raksti, es atsaukšos, bet ja tu vari kādu cilvēku apsaukāt – pieaugusi sieviete, kā pubertātes nomocīta skuķe – piedod -nespēju to normālībā ieskaitīt.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 23.09.2014. 15.18

    Jā, vispār par sieviešu nenormālību runājot. Bija tā,ka biju emirātos viesnīcā Jumeira beach paalace. Apsēdos hallē un gaidīju,kamēr otrs cilvēks kādus jautājumus tur uzņemšanā nokārtos. Un netālu no manis apstājās četras britu – teiksim -jaunietes. Vispār jau smukas, super augstu papēžu kurpēs, īsos brunčos, spilgtā grimā, saldās smaržās. Bet tas fifīgākais bija tas, ka tajā karstumā ,kas tur valdīja viņām visvairāk sakarsušas bija “vāverītes” un savus miņukus viņas virināja un plivināja augšā lejā, tik enerģiski stringbiksītes žibinādamas – ka apkārtnē iestājās klusums. Pirmais moments man bija šoks – es skatījos uz tiem intīmajiem plikumiem ar vaļēju muti. Bet kad viena uz mani tā nošņāca – ar tādu vēstījumu kā – aiztaisi muti tantiņ -ka muša neielido – man bija jāsāk smieties. Par viņām, par sevi, par to,ka tagad zinu, kuras ir pašas karstākās meitenes pasaulē.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sarmitelinde 23.09.2014. 17.29

    Tu taču saproti, Sandra, ka ne mani, ne lielāko daļu šeit komentējošo un lasošo neinteresē un neuztrauc, ko tu par mums domā.

    Dzīvo vesela.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 23.09.2014. 03.19

Gaidam kad “Ir” sīkāk rakstīs par Zaķa lidojumiem uz Gruziju un Āboltiņas ignoranci attīcībā uz mūsu Bankas pārdošanu, “Investoram”. Tiek aptīrīti LV iedzīvotāji, bet Sudraba ir top ziņa. Varu iedomāties to paniku V rindās, kad vara pie kuras varēja šeftēties ar vilcieniem, ēkām, bankām, lidostām slīd no rokām. Par Sudrabu diez vai balsošu, bet šīs V slimās kampaņas pret jeb ko, kas traucē pašiem pelnīt, ir pretīgas.

+5
-14
Atbildēt

1

    sarmitelinde > Ligiña Doniña 23.09.2014. 09.45

    nesagaidīsi, piedod, bet esi drosmīgs – skaties patiesībai acīs – par varas partijām tikai labu – vai neko – kā par mirušajiem.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 22.09.2014. 23.35

:SandraJ

————–

Jēziņ, nu cik var atgremot čekistu klišejas;) Kaut kas no sevis ar ir ko teikt?

+5
-1
Atbildēt

3

    sarmitelinde > Gaisma; Enģelis 23.09.2014. 09.46

    Es tikai no sevis visu saku, pat ja tās ir čekistu klišejas. Galu galā – es dzīvoju čekistu valstī, kādas citas klišejas tu no manis gribi?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 23.09.2014. 10.25

    čekistu valstī

    —————

    Jums, kundzīt, savas atklāsmes derētu konkretizēt, citādi man nez kāpēc liekas, ka jūs par čekistiem saucat ne tos cilvēkus;)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Gaisma; Enģelis 23.09.2014. 10.27

    Es cenšos būtu konkrēta.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

ilmisimo 22.09.2014. 21.13

..un ko pate NSL priekšniece par šo teiktu?

Varbūt tā :

“‘cik jauki, ka NP, IR un vēl puspasaule taisa man tādu publicitāti par kādu nabaga Bondars(piemēram) neuzdrīkstas ne sapņot!!!”?

+6
-10
Atbildēt

3

    ievuliitis > ilmisimo 22.09.2014. 21.44

    Nē, šoreiz nepiekritīšu. Domāju valstī nav neviena, kas nezinātu, kas ir Sudraba. Pateicoties viņas bezmaz iknedēļas būšanai visos medijos laikā, kad bija VK, pateicoties ik pēc stundas skanošām reklāmām visos MM. Tāpēc viņas melu atmaskošana, iespējams tai kādu balsi atņems, bet, ka pievienos kādu klāt, kas neko par tādu nav dzirdējis, tas nu galīgi neiespējami, pēc manām domām.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 23.09.2014. 08.10

    Tāpēc viņas melu atmaskošana, iespējams tai kādu balsi atņems,…

    _____________

    Varbūt.

    Par vismaz vienu balsi man būs iespēja pārliecināties.

    Pašlaik dzirdu argumentāciju”‘ visi viņu vajā, jo šī taisnības cīnītāja iraid”

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 23.09.2014. 09.01

    zīmīgs komentārs(ja ieraksta “‘Repse”‘ vietā “‘ Sudraba”- tad elektorāta (tā daļas) viedoklis skaidrs.:

    Ebenemezers čekisti uztaisiija teevzemi , komoonisti piesavinaajaas K.Ulmaņa dibinaataas Zemnieku savieniibas vaardu nu jau braši iesoļo ikkatraa saeimaa , neskatoties uz to ka tajaa piejauceeta ventspils ķeizara partija ar taas fiireru priekšgalaa peec kura sen breec cietuma muuŗi , augusts brigman Saldus pirmais sekretaars , naivie ļautiņi tik strauji aizmirsa šii boļševika nodariijumus , jeb labos darbus komunisma uzvaras kaldinaašanaa, nav mums īsstas zemnieku savieniibas , taa izbija peec pirmaas briivvalsts krišanas , tagad partiju kopaaa taada situaacija radiita ka nav nemaz nekaadas izveeles par ko balsot , iemest tuk’;su biļetenu , nulles veertiiba , kautko jaamaina, balsošu par Repši , par viņu balsoju kad briivvalsts tika atjaunot , no viņa visi nobijaas un iestuuma to valsts bankaa , no viņa baidaas arii veel tagad, luudzu tagad miinusus.

    http://www.ir.lv/2014/9/22/raidijums-zzs-ministru-prezidenta-amata-kandidats-bus-aivars-lembergs/viedokli

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 22.09.2014. 21.00

runāšana sudrabs;)

http://i60.tinypic.com/919h5z.jpg

+11
0
Atbildēt

6

    Edzs > Gaisma; Enģelis 22.09.2014. 21.38

    morgenstern

    interesantas fotogrāfijas.

    pa labi – stāv uz ielas nevienam nevajadzīga.

    pa kreisi – kā puķe uzplaukusi kopš stājas kontaktos ar pareizticīgiem.

    kāts gan švaks, – apkrita kā nopļauta kad uzzināja ka Dombrovskis atkāpies.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 22.09.2014. 22.03

    :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Gaisma; Enģelis 22.09.2014. 22.15

    debess – vai tiešām tas ir viss,ko var pateikt cilvēks, kurš gan jau,ka sevi uzskata par izglītotu un spriestspējīgu. Te es redzu īsto mūsu tautas traģēdiju – debilizēta, degradēta tauta

    Nu ja ir kādi argumenti, kāda doma raksti, ja nav – nu saudzē sevi.

    Ir tāda filma par Kristus laikiem un tur romiešu karavīrs savas nometnes malā iztukšo grozu ar ēdienu atliekām un apkārtējie nabagi tām uzmetas virsū kaudamies. Tādu jūs man visi atstājat iespaidu – nabagi ,kas kaujas gar kāda pamestiem apgrauztiem kauliem.

    Jā, čekas ilgaddējais darbs ir ar augļiem – citādi par jums nepateikšu.

    Un te vēl kāds kaut ko par latvisko dzīvesziņu čivina. Debess, svētā , apžēlojies.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Gaisma; Enģelis 22.09.2014. 22.55

    Tu tak laikam visu laiku, rakstot, spogulī skaties, vai uz Sudrabas portretu, Sandra, ko? Citādu iemeslu taviem vārdu izvirdumiem neredzu. Nu kāds sakars ar izglītības līmeni vai tā trūkumu ir faktam, ka Sudraba ir neglīta (maigi teikts), nevienam nevajadzīga ālava? Arī pēc visām kosmētiskām procedūrām, vizāžistiem un friziersaloniem uz viņas grimasēm ir pretīgi skatīties, bet tu par čekas mantojumu.

    Nu, nezinu. Jautā viņai pašai – kādas degradējošās selekcijas neveiksmīgs eksemplārs ir šī mamzele?

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 22.09.2014. 23.00

    …Sandra….nudien, nesaprotu Tavu jūsmu par Sudrabu…pirms gadiem pieciem, kad rakstīju par Sudrabu kā tukšmuldētāju, tad dabūju pa kaklu no visiem, kam nebija slinkums…

    …sabiedrībai nevajag nemaz tik daudz – gudru sejas izteiksmi muldēt tukšas lietas, pa starpai piesaukt skaitļus, kuriem neviens neredz ne jēgu, ne pamatu un pēc iespējas dramatiskākā tonī to paziņot, lamāt valdību, saukt visus par zagļiem, korumpantiem un izsaimniekotājiem – tas tautai patīk….it īpaši neizglītotajai sabiedrības daļai, jo tie allaž jūtas nepelnīti abižoti un pazemoti…

    ….šobrīd Sudraba ir pieķerta melos…absolūti stulbos, acīmredzamos melos – pasaki, kā var uzticēties tādam cilvēkam?…ko šāds cilvēks var nodarīt valstij, ikvienam no mums, ja mēs viņai uzticam savus, savu bērnu un mazbērnu likteņus?…vai likme nav pārāk augsta?…

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Gaisma; Enģelis 23.09.2014. 10.58

    Sandrai J. Jā, skatāmies, kā Jūs te klejojat pa internetu un brīnāmies. – Vai jūs esat kauls vai tas, kas metas kauliem virsū. Laikam jau abi varianti.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 22.09.2014. 19.21

Sudraba vēl būdama Valsts kontrolieres amatā cītīgi apmeklēja visas Kremļa polittehnologu lekcijas, kur tie interesentiem mācīja, kā cīnīties pret valsti, nepārkāpjot valsts likumus.

Kas kaitēja toreiz kundzi noņemt no trases?

+19
0
Atbildēt

39

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 19.47

    atmiņas atsvaidzināšanai :) _- ” 2008. gada 18. decembrī I. Sudraba tika pārvēlēta amatā uz vēl četriem gadiem, aizklātā balsojumā 84 deputātiem balsojot par, 5 — pret un 2 balsošanas zīmēm tiekot atzītām par nederīgām “

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 22.09.2014. 19.55

    klusais 16:40 – “…Sudraba nemāk zaudēt…”

    – viņa vēl nav zaudējusi un netaisās zaudēt ja viņu saista līgums.

    ja zināji ka “…viņa regulāri lido uz Maskavu ne ar regularajiem reisiem…”, – kāpēc savlaicīgi par to neziņoji sabiedrībai?..

    kautko par Sudrabu zinājām vai jutām bet to ka viņa privātos reisos spiegu lidmašīnās leoparda kažokā lido uz Maskavu pēc instrukcijām.., un Tu vēl saki “regulāri”, – zini, to iedomāties bija grūti.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 20.06

    Jā, paldies, klusais. To informāciju, ka apmeklē pasākumus, varēja tais pašos NP vai deFakto redzēt visi. Tad ko tad mūsu modrie orgāni? Saprotu, tai nebija augstākās pakāpes pielaide. Bet anulēt jau esošo, bija pilns pamats, nē? Un tad – tu-tū amats. Pat nevienam nebūtu jāstāsta – kāpēc anulēja. Pie mums jau nemēdz skaidrot – kāpēc.:(

    Tās 84 balsis ir iespaidīgi. Tātad ne tikai SC, ZZS, PLL un pārējie, kas toreiz bija. Arī Jaunais Laiks, TB/LNNK.Vai Pilsoniska Savienība bija jau pārstāvēta? Jāiet apskatīties balsojumu.

    P.S. Un vēl. Sen jau visiem bija skaidrs, ka Sudraba, būdama valsts amatā, taisa sev reklāmu, pie katra vismazākā iemesla sasaucot preses konferences un publicējoties visos medijos. Toreiz visi tai jautāja – vai taisās iet politikā, vai organizēs partiju, vai par premjeru vai par prezidentu taisās? Uz ko vienmēr atbilde bija – nē, nu ko jūs, es nemaz, nekad utt. Tas viss taču bija dokumentēts, publicēts un nofilmēts. Vai tad nebūtu lietderīgi kundzi konfrontēt ar pašas teikto?

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 20.26

    Tante Sidra – kad man otrdien atmeta linku uz youtube es neko nezināju par Matrjonas gājieniem … uzjautāju paziņām no lidostas un tie man patāstīja , ka tas sen jau nevienu neizbrīna un madāma regulāri lidinās ar privātiem reisiem uz Maskavu :)

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 20.33

    betij – neko jaunu nepastāstīji … pieļauju ,ka būsi ievērojusi ,ka Sudraba man nekad nav izraisījusi uzticību :)

    Par balsojumu … politiķiem bail no reitingu zaudēšanas tapēc arī tāds rezultāts . Kā tur ar to nākamo ? Ka tik ne tā – “Par E.Krūmiņu balsoja 66 deputāti, pret 19 deputāti.

    E.Krūmiņu valsts kontroliera amatam izvirzīja deputāti Gaidis Bērziņš (VL-TB/LNNK), Valdis Zatlers (RP), Raivis Dzintars (VL-TB/LNNK), Vjačeslavs Dombrovskis (RP). ” Kas interesanti – “Laikā no 1998. līdz 2004. gadam Krūmiņa bijusi Finanšu ministrijas darbiniece. Vēlāk neilgu laiku strādājusi Parex bankā. 2005. gadā sāka strādāt Latvijas Valsts kontrolē, kur tika ievēlēta par kontroles padomes locekli, kā arī trešā revīzijas departamenta direktori. 2009. gadā tika pārvēlēta kontroles padomes locekles amatā.” Tāda pat taciņa kā Sudrabai – FM-Parex-VK …. vai nav dīvaini ? Nu un par to , ka auditēja savulaik kontrobandas kompāniju “Zemgales nafta ” jau rakstīju , bet nevienam jau tas jautājumus nerada :)

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ievuliitis 22.09.2014. 20.48

    Nu pēc frizūras spriežot, viņa vairs nebija valsts kontroliere, vai bija tuvu termiņa beigām. Jo viņa tās pārsteidzošās pārvērtības taisīja, kad gatavojās uz valsts prezidenti. Lai nu kāds mums tas Bērziņš, bet tomēr labāks par šito Maskavas emisāri.

    Līdz ar to pieļauju, ka pielaides tajā brīdī viņai vairs nebija, jo pielaide pienākas amatam nevis personai, atstāj amatu -pielaide tiek anulēta.

    Bet, ka neanulēja…Droši vien Kažociņš negribēja iet uz skandālu, jo toreiz jau vēl nebija ģībusi, bija vēl pietiekami populāra.Un termiņš tā vai tā gāja uz beigām.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 22.09.2014. 21.01

    …Klusais…ar Krūmiņas ievēlēšanu, toreiz NA izstrādāja savu kluso atriebības plānu Vienotībai….pirms tam Rasnačs TV kameru priekšā paziņoja, ka NA savu kandidātu nevirzīšot, pēc pāris dienām Raivis Dzintars aizskrēja pie Sudrabas konsultēties un intervijā LA apliecināja, ka Sudraba esot labākā valsts kontroliere, NA viņai pilnībā uzticoties un “nacionāļi” atbalstīšot Krūmiņas kandidatūru, jo tā esot ieteikusi Sudraba….

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 22.09.2014. 21.09

    …Jautājums….bija, bija!…17.maijs 2011 – Valsts kontroliere Inguna Sudraba (46), kura tiek minēta kā piemērotākā kandidatūra Valsts prezidenta amatam, mainījusi frizūru. Jaunās stila pārvērtības valsts kontrolieri pārvērtušas līdz nepazīšanai. Viņa nu izskatās 15 gadus jaunāka.

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/47966/jauna-frizura-dara-sudrabu-par-15-gadiem-jaunaku-foto

    …Krūmiņu ievēlēja 2013.gada 17.janvārī….

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 21.23

    Aizgāju uz saeimas stenogrammām. Cik nesen tas viss bija un cik ļoti pagaisis no atmiņas. Tanī dienā bija daudz svarīgākas lietas – novadu reforma, bija vētrainas debates, banku pārņemšanas likums. Un vesela pakete organizatorisku jautājumu, tisneši, zemesgrāmatas, arī VK uz otro termiņu. Tur neviens pat debatēs nerunāja – pieteica balsojumu, izziņoja pārtraukumu, saskaitīja biļetēnus, paziņoja rezultātus un –

    “(Aplausi.)

    Sēdes vadītāja. Apsveicam! Visu Saeimas deputātu vārdā apsveicu Ingunu Sudrabu ar atkārtotu ievēlēšanu Valsts kontroliera amatā.”

    Un tagad mana versija – vai nebija tā, ka pirmo termiņu Sudraba sēdēja klusa un maziņa, kā pelīte? Pat pie PAREX pārņemšanas, kaut arī piedalījās MK sēdē, bet neizteicās, kaut arī par situāciju bankā bija informēta pat labāk par citiem sēdes dalībniekiem.

    Savu graujošo melno darbu un pašreklamēsanās kampaņu tā sāka pēc otrreizējas ievēlēšanas. Vai nē?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 21.32

    betij – politiķi baidās zaudēt reitingus … un Sudrabai bija izdevies radīt cīnītājas tēlu ap sevi, tapēc jebkura nostāšanās pret viņu būtu savu reitingu zaudēšana … tad nu tāds tuvu 100% rezultāts .

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 21.51

    Šobrīd jāsāk domāt, kas valstij bija graujošāk – novadu reforma, debatēs par kuru deputāti pat pa vairākiem lāgiem daži kāpa tribīnē vai Sudrabas ievēlēšana uz otro termiņu?

    P.S. A balsojums tak slēpts, ne atklāts, ievēlot VK. Varēja jau sadūšoties un nobalsot “pret”. Domāju, nenovērtēja grezeli. Vai tad nu tikai nepieredzējušie politikas vērotāji vien uzķērās uz veikli, ļoti prasmīgi izliktās ēsmas.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 22.09.2014. 22.35

    uz Ventspils šosejas ik pa pārdesmit kilometriem milzīgs Sudrabas jaunkundzes foto.

    garām nesas autobusi, tiem uz pakaļas septiņi bezbailīgie kas viens otru nenodod, – pa vidu Kalvītis.

    nezinu ar ko to izskaidrot ka Grigule savās reklāmās taisījās lIdzīga Brokai, bet Sudraba nu ir līdzīga Grigulei.

    Kalvītis ir pārsteidzoši lIdzīgs brīvajam jūrniekam tramvajā TV seriālā “Tikšanās vietu mainīt nedrīkst”, nu vai arī tam vecim kas pārplēsis sev uz krūtīm kreklu lec uz galda filmā “Fortunas džentelmeņi”, nezinu kāpēc tāda sakritība.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Tatjana Vitze > ievuliitis 22.09.2014. 22.41

    Būsim godīgi, mums absolūti lielākajai daļai toreiz kundze likās stipri savādāka…. Neviens vel neredzēja, kas slēpjas aiz plašā skatiena….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 22.41

    O! Aizmirsu pastāstīt, Tante Sidra. Pie Madonas, kur benzīntanks (šķiet kāda tur nafta, ne Statoils), nabaga Sudrabai plakātā šosejas pretējā pusē ik pa brīdim ataug ūsas un bārda. Uzrodas atkal jauna uzfrišināta vai noskūta Sudraba un atkal tai izaug apmatojums. Man patīk vidzemnieku attieksme.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 22.45

    Jā, Zoja. Un kā tu domā, cik ilgam laikam jāpaiet, lai to ieraudzītu visi Latvijas iedzīvotāji, arī tie, kas par grezeli balsot taisās?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 22.51

    betij – tur manuprāt vairāk domā par reitingiem :) un savu izdevīgumu … un manuprāt ir samērā naivi domāt par to ,ka vēlēšanas ir aizklātas.

    Sudrabas gadījumā domāju ,ka lomu nospēlēja arī tas , ka pārvēlēja , lai miers mājās un nemaisās pa kājām 2010. gada vēlēšanās …

    P.S. Mani fascinē tādi absurdi kā piemēram Zaķa startēšana vai Parādnieks kā LM kandidāts … jautri vai ne ?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 22.53

    Zoja – nu Zatlers arī daudziem likās savādāks :) :) :)

    P.S. Es kundzes darbībai sekoju no 2002. gada … man nav un nebija ilūziju .

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 23.03

    Apstiprinu, – klusais un zanE bija tie, kas toreiz tālajā 2008., ja ne agrāk, atvēra man acis uz Sudrabas lietderības koeficientu.

    No citas “operas” – toties ZZS, pretēji Vējoņa apgalvojumiem, ka šoreiz nu gan Lembergs nebūs premjera kandidāts, tomēr, “pēc socioloģisko aptauju rezultātiem” nosauca to par savu premjerministra kandidātu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Tatjana Vitze > ievuliitis 22.09.2014. 23.08

    Tie, kas par grezeli taisījās un dies’pasarg joprojām taisās balsot – tie nav labojami. Ne vakar, ne šodien, ne rīt. Tā ir bara kategorija, kas vienmēr ticēs “balso par mani un nākamajā rītā viss būs pa smuko”. Skumji, pilnīgi piekrītu.
    Ticu, ka lielākā daļa aptvēra lietas būtību jau pēc pirmajiem faktiem un kundzes izpausmēm pēc vk amata beigām. Bet tas neatceļ faktu, ka vk laikā mēs skatījāmies uz viņu savādāk…..

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 22.09.2014. 23.13

    …Klusais…nu-ū, iepazinos ar visu NA piedāvājumu ministru amatiem…man visjaukākais šķita Rasnačs – Iekšlietu ministra amatam…dokumentu viltotājs un Muižnieces labā roka…

    …ak, jā – vēl Gerhards!…Šreks varēs atgriezties pie Baltijas – Melnās jūras kanāla…

    …lasīju un nevarēju saprast – smieties…vai raudāt…

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Tatjana Vitze > ievuliitis 22.09.2014. 23.13

    Taisnība! Un tas labi, ka pietiek pacietības un intereses sekot līdzi politiķa (amatpersonas) gaitām jau otrajā dekādē :) bet piekrīti, lielākajam vairākumam, pat domājošas tautas, atmiņa ir bik īsāka…..

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 23.22

    zane – lai cik skumji nebūtu , bet reāli nevienam nav pārliecinoša kandidātu saraksta … ja man pajautātu par V , tad es īsti nespētu neko daudz nosaukt … , tāpat par pārējiem … totāls kadru trūkums …

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 23.25

    betij – par Sudrabu jau nebija nekas brīnumains , ja papēta viņas iepriekšējo darbību vēl pirms VK …

    Skanēs varbūt stulbi , bet manuprāt problēma sakņojas viņas nenokārtotajā privātajā dzīvē … tad Veiss pēc tam Stepašins … jau 50 , bet privātajā dzīvē tukšums …

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 22.09.2014. 23.28

    betij, pastāstīšu par Bērziņa vizīti Vatikānā. redzēju TV kA viņš rādot Romas pāvestam kautkādu virzienu uzsita ar savu kaulainu plaukstu tam vairākkārtīgi pa muguru. pāvests kā dzelts apmetās otrādi un ļoti nikni uz Bērziņu skatījās.

    Latvijas valsts protokola meistare kādreiz bija arī vēstniece Vatikānā. vai kāds tiešām nevarēja savlaicīgi pastāstīt viņam ka pa mūguru klapēt pāvestu nedrīkst.

    atceros kā Godmanis sagrāba roku Holandes karalienei un to bučoja, – bija jauns un dumjš, nezināja ka karaliskām personām rokas nedrīkst bučot.

    Bērziņš esot aicinājis pāvestu ciemos, bet viņš jau visus ko satiek aicina ciemos, Pūtinam arī ielūgums vēl esot spēkā.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 23.30

    Tante Sidra, mēs jau visi esam pieraduši, ka kā kāds brauciens Bērziņam, tā jāsarkst. Ko lai dara, ja uzvedību mācījās kompartijas amatos. Tagad vecumdienās, stāsti viņam par protokola smalkumiem vai nestāsti – jēga maza. Pēc pirmajām 5-10 minūtēm iegūtie nosacījuma refleksi ņem virsroku. Labi vēl, ka netaisījās ar pāvestu bučoties trīskārtīgi. Vēl tagad man acu priekšā tā ģenerālsekretāru perversa bučošanās ar Varšavas līguma valstu vadītājiem satiekoties.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 23.37

    betij – kapēc tikai Zaķis :) ? Domāju , ka lielisks ir arī Reirs kā finansu ministra kandidāts , ceru pārdomās … Laimdota ar izskatās nogurusi pēc pirmajām problēmām … Piebalgs ? gribētu redzēt reālpolitikā Latvijā un patiesībā mērglis, jo Eiropā neko nedarīja Latvijas labā. Starp citu darbs Eiropā būs arī lakmusa papīrīts Dombrovskim , ja nespēs savu posteni kā izmantot Latvijas interesēs , tad pēc 4 gadiem nafig viņu . Ceru ka tā nebūs.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ievuliitis 22.09.2014. 23.38

    … tad Veiss pēc tam Stepašins … jau 50 , bet privātajā dzīvē tukšums …

    _____________________

    Skumji, tāpat kā Sandra J un Zanei…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 22.09.2014. 23.45

    pirozkovs – pastāsti kapēc ? Ar to domāju kapēc tāda piebilde … Nebūtu te publiska telpa, pajautātu Tev ko no šīs pašas tēmas :) :) :)

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.09.2014. 23.55

    Jā, klusais, skumji. Ko tu par jauno iesaukumu sarakstā, par zatleristiem? Vienu brīdi domāju, cik skaisti būtu paņemt V. sarakstu un ar baudu izstrīpot Ražuku, vai Šadurskim “+” ielikt. Viņi tieši Vidzemē ir sarakstā. Bet nē, neņemšu gan. Gan V., gan NA ir pilni saraksti ar svītrojāmiem, tad nu es par ideju.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 23.09.2014. 00.01

    betijacelmale 23:30

    jā, nu labi ka vēl tā, labi ka nemušīja 3 reizes savos skāvienos pa kompartijas modei kā Brežņevs Honekeru, jā, un esot meģinājis arī Kisindžeru.

    ‘krest na krest’ tas pie pareizticīgiem saucās. bet tas ir tikai pie draugiem. pateicīga tauta saviem kumīriem un vadoņiem nevis krest nakrest bet rokas bučo.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 23.09.2014. 00.04

    betij – kā man riebjas pārbēdzēji … pragmatiski spēju ( cenšos ) saprast , emocionāli nē …. Par Ražuku – cik zinu , tad stučīja un par to dabūja vietu sarakstā . No redzamajiem Lukaševica kretinē un protams Ražuks . Pārējiem neesmu sekojis . Kukule cik saprotu ir out… un pareizi . Cik zinu , tad Rinkevičs ir vērtē. Vjačeslavs acīmredzot lai varbūt kādu krievu vēlētāju dabūtu . Kozlovskis arī slīps … vispār IeM sistēma prasās pēc reformām un Kozlovskis noteikti nav tas , kurš gatavs ko darīt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 23.09.2014. 00.21

    Man kompis gļuko. Gribu jaunu atbildi rakstīt, bet šis man labošanai iepriekšējo manu komentāru met ārā komentāru lodziņā. Tā es, nesaprazdama, komentāra Zanei vietā ieliku jaunu atbildi Tantei Sidrai, izdzēšot pirmo. Arī šoreiz tā, bet varbūt pati ko ne tā nospiedu, labi, ka laikus pamanīju. Skaidra zīme, ka jāiet mazgāt traukus un gulēt:)

    No Zatlera pārbēdzējiem vēl Lībiņa -Ēgnere ir galīgi garām. Nav stulba, bet viņas idejas ir galīgi atrautas no reālas dzīves. Mēs varējam naivi deviņdesmito sākumā būt un ceret, ka nākdami pretīm nepilsoņiem, mīkstinot pilsonības un valodas likumus, mēs iegūsim sabiedrotos. Tas izrādījās pagalam stulbi. Domāt tāpat šodien, tas liecina par dzīvošanu abstrakcijās, ja ne ko vēl ļaunāku.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 23.09.2014. 08.54

    betij – par Egneri piemirsu … slīpa tāda , nezinu vai viņa sarakstā, nesekoju. Bet tā starppartiju staigāšana ir sērga kurā virzienā skaties.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ievuliitis 23.09.2014. 09.39

    klusais. Kādēļ pēkšņi tik kautrīgs?:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 23.09.2014. 11.59

    piražkov – negribu Tevi aizvainot :) Pieļauju ,ka pašam līdzīgas problēmas …

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > ievuliitis 23.09.2014. 15.52

    klusais

    līdz 2004. gadam Krūmiņa bijusi Finanšu ministrijas darbiniece. Vēlāk neilgu laiku strādājusi Parex bankā.

    _______________

    Vai Parex, tas ir sliktāk kā pie Meļņika, Zaharjina, Savicka vai Korena?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > ievuliitis 23.09.2014. 15.57

    zanE …

    Rasnačs – Iekšlietu ministra amatam…dokumentu viltotājs un Muižnieces labā roka…

    _____________________

    Vai vēl sliktāks, kā Dombrovskis un Āboltiņa, Savicka aizbilstamie?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > ievuliitis 23.09.2014. 16.00

    TanteSidra

    Pūtinam arī ielūgums vēl esot spēkā.

    ________________

    Tas bija Putina kuces, Zatļera, sirsnīgais ielūgums, ko Bērziņš neatsauca.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > ievuliitis 23.09.2014. 16.16

    betijacelmale

    No Zatlera pārbēdzējiem vēl Lībiņa -Ēgnere ir galīgi garām

    _______________

    Zatļera pārbēdzējiem!!! Pēc Zatļera ielīšanas SC gultā un Latvijas definēšanas par “mazo fašistu valsteli”, ikviena pašsaglabāšanas instinkstam, vajadzēja nostrādāt un likt pamest to mēslu, jo par to visu nāksies atbildēt. Arī Vienotībai, kura nu uz sevi ir uzkrāvusi tā grēkus.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Edzs 22.09.2014. 19.01

Bet,

paldies, es zinu to Sudrabas sakaru ar Gavrilovu, es domāju viņš pieskata viņu.

mēs atkal esam situācijas ķīlnieki. jau kuro reizi iesim balsot par tādiem kas ar savu rīcību nav pelnījuši būt izvēlētiem, bet mums nav izvēles.

ja neaizvilksimies līdz iecirkņiem un nenobalsosim par vienu no diviem – Vienotību vai Nacionālo āpvienību, tad to vietā pie varas nāks Maskavā apmācīti ienaidnieka aģenti.

balsosim par tiem kas pārdod Latviju pa gabaliņam, Uzturēšanās atļaujas patīk tirgot gan V gan NA. lai kādu arī teātri tie neizrādītu katrs tur savu instrumentu un zina savu vietu.

balsosim par V un NA lai Latvijā varu nesagrābj tie spēki kas gatavoti to visu pievienot Krievijai.

tā nav anekdote, tāda ir realitāte.

+30
-1
Atbildēt

7

    dace_ampermane > Edzs 22.09.2014. 19.08

    T S nedod Dies, ja krievi nāk pie varas Latvijā. Tās ir beigas. Tad nu viņi parūpēsies lai vismaz pus miljons no maskavijas iebrauktu un tad var uz mūžiem aizmirst par Latviju. Šīs vēlēšanas parādīs cik stulbi jeb gudri mes kā tauta esam.

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edzs 22.09.2014. 19.33

    Piekritu, tante Sidra!

    Ma arī diezko nepatīk tas V sastāvs pašreizējais, bet ko lai dara. it seviški jau tie V 1. Nr, bet es pamatīgi svītrošu!

    Atceros, cik šausmīgi bija dzīvot pie TP un LPP varas, kā tā tirgoja visu kas vien iespējams. Ka TV bija Kots un Gailītis un kā tika blefots un kā aizstāvēja tā pati SC partija Parekss bijušos K&K utt.

    Tikai ne vecos vēžus Kalvīti Šleseru utt un ne arī Sudrabas pareizticīgo garu, un kur nu vēl Bondars….Kremlis spēlē uz visu banku!

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Edzs 22.09.2014. 21.22

    ja neaizvilksimies līdz iecirkņiem un nenobalsosim par vienu no diviem – Vienotību vai Nacionālo āpvienību, tad to vietā pie varas nāks Maskavā apmācīti ienaidnieka aģenti.
    ——–
    Vai tad jenotu gazpromizātori nav Maskavā apmācīti?

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    Zuzanna > Edzs 23.09.2014. 10.21

    Reāli mēs esam ķīlnieki. Vai nu zagļi izģērbj un izpārdod, vai bandīti atnāk un nošauj. Tāda mums demokrātija šodien.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Edzs 23.09.2014. 10.52

    jautājums “Bet” – Kas tad ar Bondaru? Vai tad viņš pie Vairas Vīķes-Freibergas strādādams, arī Kremlim pievienojies? Nedomāju gan! Nav manīts leoparda ādas kažokā krievu lidmašīnās labā garastāvoklī virs Maskavas lidojam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edzs 23.09.2014. 16.29

    Cik nu es atceros, tad tieši Bondars mēgināja iekārtot vienu čekistu VVF birojā. Kā to veci sauca, laikam zaķis. Te jau daudzi to gadījumu atceras. Vismaz LNO, noteikti varētu precizēt.

    Bez tam Bondars uzreiz pēc VVF biroja vadītāja nokļuva krievu bankā Krājbanka par prezidentu ar 10 000 Ls lielu algu mēnesī.

    Un ko tagad ta sfrukts vispār strādā? Ilgi sēdēja un gaidīja līdz varēs izlīst no ierakumiem un pat ASV , liekas slavenajā Kembridža uz trepēm pasēdēja kaut kādos kursos, lai būtu labāks CV!

    Bondars ir arī īstais, kurš labprāt, pievienotos Sudrabai un Ušakovam. Ne jau par velti dibina partiju tagad, kad vara Latvijā jāsagrābj “īstajiem patriotiem”.

    Par Bondaru jau sen runāja , jau tad kad viņš spēlējis savu laiku basketbolu. Bez tam viņam jau tēvs esot bijis īstais …, tā sakot tas nāk jau paaudzēs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Edzs 23.09.2014. 16.58

    Bet

    Bondars ir arī īstais, kurš labprāt, pievienotos Sudrabai un Ušakovam.

    ___________________

    Bondaram noteikti ir plašs lauks manerviem, salīdzinot ar Dombrovski, Āboltiņu, Kamparu un Pabriku, kuriem pilni antresoli skeletu piebāzti. Tiem, kā kurators liks, tā izdarīs.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

austrisv 22.09.2014. 18.31

Tante Sidra, visam var piekrist, bet papildus vēl var piemetināt, ka Sudraba nesen tika pieķerta veikalā iepērekoties kopā ar nepilsoņu līderi , liekas tā viņu sauc- Gavrīlovs!

Vienreiz jau viņu pieķēra, ka savu biedrību reģistrējusi tieši ši paša Gavrīlova dzīvoklī! tad ātri savu kļūdu viņa izlaboja, bet re: nu nākamā kļūdīšanās! tas Gavrīlovs laikam viņai ir kalpa vietā jo nesis Sudraba siepirkumus, kā jau labs draugs un kalps no pareizticīgo vidus

Tā jau saka un tepat sacīts, ka meliem ir īsas kājas un tāpēc Sudraba kļūdās vienā gabalā, bet šaubos, ka muļķiem tas būs pieejams, ja jau smadzeņu domāšanai vienkārši nav.

http://www.tvnet.lv/zinas/mobilais_reportieris/526501-sudraba_atkal_paradas_sabiedriba_saubiga_kompanija

+27
-2
Atbildēt

0

Edzs 22.09.2014. 18.10

Kremlis liek lielas cerības uz Sudrabu bet viņa ir tāds aģents kā no Nilsena parodiju filmām. veiksmīgs spiegs cenšas lieki uz sevi nevērst aizdomas, Sudraba turpretī nemitīgi par sevi atgādina, tad krīt garšļaukus pie mikrofona, tad pa naktīm staigā leoparda ādās.

Sudraba ir ticību nomainījusi, grūti pateikt vai pēc savas iniciatīvas bet tagad viņa ir pareizticīga un tiem lieli un mazi meli nozīmē dzīvesgudrību. meli tiem ir līdzējuši izdzīvot lopu stāvoklī gadsimtos.

video atpazītiem brāļa bērniem kas Sudrabas stumti iekāpj privāta reisa lidmašīnā uz Maskavu varam spriest ka kalpošana ienaidniekam viņai būs paplašināts ģimenes bizness.

+30
-2
Atbildēt

1

    Timurs Čuntonovs > Edzs 23.09.2014. 10.49

    Žēl to brāļa bērnu – ja tie nokļūs šitās duras ietekmē, plāni viņiem klāsies.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 22.09.2014. 17.53

vispar jau tadu video var uznjemt kaut mans mazais draugs kuram 8 gadi;) puikas jau tiesham tur var skaidri sazimet,bet taa putnu biedeklim lidziga sieviete tak kaa juzdama speciali ne reizi galvu uz kameras pusi pat nepagrieza

+13
-3
Atbildēt

0

Janka, Janic 22.09.2014. 17.46

mells ir mells , sudrabas jaunkundz , mellu mellaaku nepadariisi , pati esat kaartiigi apķeeziijusies!… kam tie meli bija vajadziigi , akuraat kaa krievi , nogaaž lidmašiinu ar 298 dziiviem cilveekiem un veeleek izplata melus , ka šie to nav dariijuši , ar savu melošanu veel mellaaku sevi nomaaleejaat, ka meliem iisas kaajas , to nu gan jums vajadzeeja zinaat.

+29
-3
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 22.09.2014. 17.33

Secinājums. Vienotības reitingi pēc Citadeles atdošanas smagi rūk. Tas ir lieliski, jo cerams šīs šeftmaņu partija aizies pa skuju taku, Tautas partijas pēdās.

+5
-29
Atbildēt

1

    esmeralda_se > Ligiña Doniña 22.09.2014. 21.00

    Tajā brīdī, kad V aizies pa skuju taku (jums jau iespējams, gribētos šajās vēlēšanās), nerodot neko kaut tik pat daudzmaz jēdzīgu vietā, viennozīmīgi kremlini pārņems teikšanu.

    Pat izlikties vairs nevajadzēs – SC+Sūdraba+ZZS = un varam atkal dziedāt “sojuuuz ņeerušiiiiimij respubļiiik svoboooodnih….”

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

Dina 22.09.2014. 17.22

Skat, kā vemjotības Siles strēbēji no Sudrabas nobijušies … : )

1. Lidosta ir teritorija, kur filmēt aizliegts. Vēl jo vairāk – privāto VIP personu sektorā.

2. tur filmēt kaut ko ir iespējams tikai ar Lidostas drošības dienesta atļauju un visticamāk – tieši tas arī ir noticis. Tā ka filmas autori, režisori un operatori sēž mūsu Drošības policijas mājā.

3. NP jau kopš laika gala ir kalpojusi repšistiem no sākuma jēlo kaku, vēlāk – vemjotības politkonkurentu nomelnošanai. Un izmantojuši šim nolūkam DP un SAB piespēlētus kompromatus.

4. Secinājumi:

Pirmais. Cīņai ar Sudrabu vemjotība ir rekrutējusi VISUS savus resursus un piesaistījusi pat Drošības Policiju !! … par NP prostitūtām nemaz nerunājot … tie šāds „darbiņš” ar ieplestām kājām ir ikdiena …

Otrais. DP ir nevis valsts drošību, bet gan Siles Runčus sargājošs kantoris. Kuri savu OPERATĪVĀS darbības rezultātā iegūto informāciju tirgo pa labi un pa kreisi. Ja vajag, arī krieviņi no viņiem gan jau var nopirkt visu, ko sirc vēlas .. Vai tikai kā reize to arī nedomāja Bērziņš, sakot, ka nav apmierināts ar specdienestu darbu? Protams – kāda gan tev valsts drošības sargāšana, kad zēniem piķis jāpelna ! … NP Nr.2. – raksturojumu skat. augstāk … : )

Trešais. Ja šis ir vienīgais kompromats (ka iespējams Sudraba ar varbūt brāļadēliem iekāpj kādā laikam taču privātā lidmašīnā), ko vemjotība pamanījusies sagrābstīt un visiem pārējiem Siles Runčus apkalpojošajiem – VID-am, KNAB-am, SAB-am, galu galā – Prokuratūrai – nav ko piebilst, tad jāsaka, Sudraba ir pelnījusi Svētās titulu ! Vēl jo vairāk – uz visādu vemjotības kamparzaķu, rungaiņu un Pīļknābju fona …. kuri ne tikai lidinās ar lidmašīnām uz kūrortiem kopā ar vemjotības klientiem, bet vēl pamanās no valsts kabatas ķeselēt simtiem miljoniem lielas summas … Kāds man neatgādinās – vai tik diženi principiālais NP kaut ir teicis arī par šo svaigo sensacionālo Citadeles skandālu ? … : ))))

+3
-28
Atbildēt

6

    dace_ampermane > Dina 22.09.2014. 17.25

    vēl viens trakais pieteicies

    +29
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina 22.09.2014. 17.28

    No ģibones nav ko bīties normālam cilvēkam, bet jābaidās no muļķiem, kas tādai ģibones retorikai tic! lūk, no kā jābaidās!

    +32
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Dina 22.09.2014. 17.31

    Pat nezināju, ka kurmīši māk tik daiļi un patiesi dziedāt – no te sadzejotā nepārprotami izriet, ka lidostā tomēr bijusi pati Sudraba sobstvennoj persōnoj. Tātad tā pati citā vietā tomēr samelojusies.

    Un vēl mīļš padies, ka tik precīzi ilustrējāt manu senāko ierakstu, nu to, „… ka valdošā kliķe aiz bailēm….”

    +26
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Dina 22.09.2014. 17.39

    Lidostā ir arī darbinieki un arī darbiniekiem ir telefoni ar kamerām…Kurmītis tā sacepies par Sudrabiņu.Un kā kaut kas – visur Vienotība vainīga.

    +23
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Dina 22.09.2014. 17.41

    Dzirdējāt, kā kurmelis appgrozās savos mēslos? Bija gandrīz nedzirdami – vienīgi smaciņa novēdīja.

    +25
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Dina 22.09.2014. 18.22

    Bet. Dienas komentārs!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

peerku 22.09.2014. 17.19

Taisnības cīnītāja un kārtības ieviesēja izrādījās banāla mele un tāda, kas cita acī skabargu saskata, bet savā pat baļķi neredz. Labāk, ka to uzzinām tagad nevis pēc vēlēšanām.

+40
0
Atbildēt

0

austrisv 22.09.2014. 17.13

Sudrabai laikam krieviskā mentalitāte iepotēta līdz ar pareizticību, ka melot ir labi, tāpat kā Putins melo par visu, nemaz nekautrējoties.

Interesanti, kur Maskavā viņu tā sazombēja, ka viņai nav ne kauna ne goda. pat pieķerot melojot, viņa nemaz nesamulst.

Augsta pilotāža! tikai priekš muļķīgākā vēlētāja- ta snu gan! kad tas atjēgsies, Sudraba jau iejās saeimā, gluži tāpat kā to savulaik izdarīja ZRP!

+45
-2
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 22.09.2014. 17.05

Ja cilvēks melo, tad kas viņš ir? Melis, vai ne?

Tā teikt, tā neesmu es un savus brāļa dēlus es nepazīstu…

Bet uz ko viņa cerēja? Ka Gulbenē puikas nepazīs?

Nu un šitāda persona vadīja Valsts kontroli…Nav brīnums, ka rezultāti =0

Un nāks valsti glābt…Ar ko? Ar stulbu melošanu?

+49
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 22.09.2014. 16.46

Sudraba sagatavota – diemžēl vidē, kurā meli skaitās gudrība. Mūsu mesija balansē uz divu civilizāciju robežas, kura ir vismaz 2 gadsimtus plata.

+36
-3
Atbildēt

0

garausiitis 22.09.2014. 16.40

Kāds sviests …

Sudraba nemāk zaudēt un baidās pateikt taisnību …

Vēl joprojām viņa regulāri lido uz Maskavu ne ar regularajiem reisiem . Un tas nav nekāds noslēpums , vismaz lidostas darbiniekiem …

+37
-4
Atbildēt

7

    Jānis > garausiitis 22.09.2014. 20.00

    Nē, Sudraba var neatbildēt uz provokācijām un vispār nekomentēt šo “absurdu”. Pat ja viņa būtu braukusi, viņai NEVIENAM nav jātaisnojas. Kāpēc tad presē tas neparādījās tad, kad tika uzņemts, ja jau tas ir “tik” kompromitējošs materiāls, bet kad kādam izdevīgi, velk publikācijā. Tas jau vien ir zemiski. Kā arī nav jākaunas, ka ir Krievu tautības pārstāvji draugi vai paziņas vai darba darīšanās kur devusies. Prese tādu pašu bubuli par un ap Putinu pasaulē un LV pūš, kā ap pašu Sudrabu… Bet.. ja viņa pasaka, ka tā NAV viņa, tad tā tiešām viņa NAV! Un punkts! Cilvēkam nav pamata melot! Kāds tikai cenšas spēlēt uz nacionālajām emocijām, ja savādāk nevar nekādi, tad nu sāks vēl uzdot par Putina labāko draudzeni, labi zinot, cik agresīvi pasaule nokaņota pret Putinu un Krieviju… lēti triki, kā cilvēkus pavikt uz negatīvām emocijām. Netīras, netīras spēlītes te tiek spēlētas…

    +4
    -28
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 22.09.2014. 20.36

    Kristīn – kas tad tik pēkšņi lika pievērsties komentēšanai IR ? :) :) :)

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > garausiitis 22.09.2014. 21.19

    klusais

    tādas vēl būs daudz līdz vēlēšanām pa komunistisko pagrīdes līniju atnākušas Sudrabai palīgos, kaut kas fotogrāfijā arī ir, nedaudz uz aļeksandras pusi smahivājet.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > garausiitis 22.09.2014. 22.10

    un tomēr, klejotāj, apbrīnoju vismaz tavu trulo aprobežotību –

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 22.09.2014. 22.56

    Sandra J – selfijs ? :) vai plaģiāts ? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 22.09.2014. 23.21

    Es tomēr papūlēšos atbildēt uz Kristīnes jautajumu. Redzi, Kristīn, mūsu valstī katrs drīkst braukāt, kur vien tam ienāk prātā, un nevienam tas nešķiet ievērības cienīgi vai svarīgi – demokrātija. Pavisam cita lieta, kad cilvēks taisās par valsts glābēju un pretendē uz tautas balsīm. Tad visiem zinātājiem ar skubu jāmetas uz tautas informēšanu, lai zin – kurā virzienā mūs taisās glābt, lai bez pārsteigumiem. Jo paļaujoties tikai uz Sudrabas ilggadīgu pašreklāmu, var tādās auzās mūs visus ievest.

    Nu padomā, kāda jēga ir stāstīt par biežiem Maskavas apmeklējumiem, ja cilvēks katrā intervijā stāsta, ka politikā neies, partiju nedibinās, nav viņas plānos ne premjera, ne prezidenta krēsls? Nekāda. Bet tikko, atmetot visu iepriekš solīto, Sudraba to visu dara – gan politika dodas ar skubu, gan partiju dibina, gan uz krēsliem pretendē, zinošu cilvēku, žurnālistu svēts pienākums ir parādīt sabiedrībais, cik tas solījumu nepildītājs ir melīgs tips. Vai tad nē?

    +24
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > garausiitis 23.09.2014. 10.27

    > betija

    Bravo, Betija!

    Tieši to sen gribēju atzīmēt, ka Sudraba iepriekšējos gadus neatlaidīgi apgalvoja, ka politikā netaisās, ni un ni… Un te nu mēs esam! Iepriekšējos gados Maskavas kursus apguvusi Krievijas mīkstās varas pārstāve…

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 22.09.2014. 16.37

Nedomāju, ka pat tik prasta Sudrabas melošana samazinās viņai kaut vienu balsi. Vēlētājam, kurš gatavs balsot pat to, lai „algas būtu taisnīgas”, tikai nostiprināsies pārliecība, ka valdošā kliķe aiz bailēm apmelo viņa elku.

+31
-2
Atbildēt

3

    Dina > Aivars Krauklis 22.09.2014. 17.31

    A no kurienes tu izsecināji, ka Sudraba būtu kaut ko kaut kur melojusi? Izlasi RŪPĪGI viņas teikto. Viņa nenoliedz, ka būtu kādreiz kaut kur lidojusi ar privātām lidmašīnām … citēju īpaši apdāvinātiem:

    “Ja jūs jautājat, vai es kādreiz esmu savām vajadzībām izmantojusi privātas, biznesa lidmašīnas, atbilde ir – nē, neesmu,”

    Uzsvars uz vārdiem „savām vajadzībām” … : )

    Pietiek, ka izrādīties, ka lidojuma mērķis ir bijis saistīts ar kaut kādām Sudrabas amata padarīšanām, vai tās „vajadzības” ir bijušas nevis viņai, bet viņas brālim, kad visa skaistā pērkamo mediju centīgi uzpūstā konstrukcija sabruks kā kāršu namiņš … : )))

    +4
    -19
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 22.09.2014. 17.36

    Kurmīt, mīļumiņ – „Tā neesmu es!” Tālāk sekoja pārliecinošs teksts par mūsdienu iespējām samontēt foto ar video, sudrabus ar sū vai kaut ko vēl aromātiskāku

    +27
    -3
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Aivars Krauklis 23.09.2014. 10.43

    Kā tad – Sudraba lido augstās valstiskās darīšanās ar cilvēkiem, kas saistīti ar spiegošanu Latvijā, turklāt vēl savus brāļabērnus paņēmusi līdzi. Nu tak, ka ne savām vajadzībām.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

Anonīms 22.09.2014. 16.25

Kur cepiens? Kāpēc nedrīkst lidot ar privātu lidmašīnu?

Matu griezums droši vien ir, bet visādi citādi neidentificējama.

+4
-35
Atbildēt

2

    ILZE > Anonīms 22.09.2014. 16.27

    Kārlis Ansons

    Kā maizi ēd, tā dziesmu dzied.

    +26
    -6
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Anonīms 23.09.2014. 10.40

    Ar privātu lidmašīnu lidot drīkst, bet kādēļ melot un teikt: ja ņevinnaja? Tad pasaki: jā, tā esmu es savā leoparda mētelī. Man patīk augsti krievu vīri un es lidoju par viņu naudu. Tad lai pasaka patiesību, nevis melo.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 22.09.2014. 16.21

Jēziņ… šeit viens otrs ir trakāks par ločmelisiem. Šito enerģiju!

Laikam “No sirds…

+28
-9
Atbildēt

0

sarmitelinde 22.09.2014. 15.54

rostin,tu pārāk bieži man pievērs uzmanību. Man tas nepatīk, man tas ir apgrūtinoši. Es vispār tev rakstīju par pirkstgalu skūpstīšanu – izlasīji? Izlasi.

+13
-15
Atbildēt

9

    ILZE > sarmitelinde 22.09.2014. 15.56

    SandraJ

    Saprotu, ka tev Latvijā nev konforti, dodies labāk pie savas sugas brāļiem pāri Zilupei?

    +16
    -13
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 22.09.2014. 16.04

    Nu gan es nacistu midzenī ietikusi esmu. Nekas draudziņ, nekā nebūs. Taisnīgums un godīgums uzvarēs. Laužaties te cik gribat. Es ne likšos, ne lūzīšu.

    +12
    -22
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > sarmitelinde 22.09.2014. 16.09

    Jansonīt, vai nevajaddzētu izdarīt kādas korekcijas labas gaumes virzienā? Vienam no taviem vēstures maģistra grādiem ir atklājusies tik liela intelektuālā ietilpība, ka laba gaume kliedz pēc 2Nr. mazākas. Arī 0,7 nevajadzētu vulgarizēt līdz 0,55.

    +16
    -14
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 22.09.2014. 16.13

    jā,esmu Jansone. Un jābūt taču sasodītam čekistam, lai pats iztaisītos par eisertu roņa maskā, bet otru uzrunātu uzvārdā un vēl kā saka – kailu.

    Ko es saku – čekisti. Sasodītie čekisti ! Āmen!!!!!

    +13
    -19
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 22.09.2014. 16.16

    SandraJ

    Nu gan es nacistu midzenī ietikusi esmu.

    ______________

    Kas ir tas ir, latvieši Arāju un Kalēju tauta.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > sarmitelinde 22.09.2014. 17.15

    Jansonīt, nav nekāds Āmen – Tavu greizsirdību uz Kultūrkapitāla fonda līdzekļiem sāksim iztirzāt vienīgi tad, kad pieklājīgi apģērbsies.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 22.09.2014. 17.23

    es izģērbos pēc ierados pieprasījuma, tad pēc tava pieprasījuma man vajadzētu atkal apģērbties? Un ko man darīt, ja kāds atkal prasīs izģērbties? Un kā ar tevi pašu?

    Starp citu, man nav greizsirdība uz VKKF līdzekļiem. Man tikai tā ir sasodīta maucība,tikai un vienīgi.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > sarmitelinde 22.09.2014. 18.27

    eiserts. Liekas Jansonīte bieži zvana uz Krustpunktu…

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 22.09.2014. 22.08

    man nav ne tv , ne radio, bet ja ir laiks – labāk skatos kaut ko no history channel. Varu derēt,ka neviens neko ne izlasīja, ne paskatījās par Temistoklu. Visiem bija svarīgi pavārīties un tikai.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 22.09.2014. 15.46

Nellija Ločmele – nu esam vai neesam čekistu nācija>?

Tiešām ticat, ka tikai par šiem VIP klientiem tiek video uzņemti ?

+6
-33
Atbildēt

18

    Ansis > sarmitelinde 22.09.2014. 18.25

    Panika Sorosiešu nometnē milzīga, ja ķeras pie visu melno mapīšu izrādīšanas!

    +7
    -23
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 22.09.2014. 18.50

    Edgars Avotiņš

    Kā savā nemirstīgā darbā, “Pirmā lokā” rakstījs Solžeņicins: “tautai ir jāzin savu varoņi”

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    egfoto > sarmitelinde 22.09.2014. 20.20

    njaa, skaidrs kā diena, ka tā ir Sudraba, bet…

    mani vairāk interesē, kas filmējis.

    Ka tik beigās neizrādās, ka paši lidostas drošībnieki vai DP to darījusi un pirms vēlēšanām tik pludina nost

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 22.09.2014. 22.07

    tieši tā – kas,kāpēc filmējis, kur tas materiāls visu laiku glabājies?

    Kāpēc nav nofilmēts kam un kā tirgoja airbaltic, kāpēc nav precīzu ziņu – kam šobrīd pieder airbaltic>?

    Kāpēc nepublicē materiālus par to kā bankrotēja bankas, kas pēc bankrotiem palika zaudētājos, kas ieguvējos?

    Kāpēc raksta ,ka Citadeles pārdošana ir konfidenciāla, bet tad tomēr stāsta ,kas ir pircēji? Kāpēc ?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Ansis > sarmitelinde 23.09.2014. 13.58

    Lato Lapsa: “Nekā personīga” savā “Sudrabas sižetā” ir apzināti melojis

    http://www.pietiek.com/raksti/lato_lapsa__neka_personiga__sava__sudrabas_sizeta__ir_apzinati_melojis

    Panika ir pamatīga!

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    bebiekste > sarmitelinde 23.09.2014. 14.40

    Jā, NP sameloja, ka plauktiņā ir kvalitatīvāki video/foto materiāli :)

    Vispār tie ir pārģērbti aktieri no izrādes “Neiespējamā misija” :D

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 14.54

    Vienotībai ir vesela armija ar kabatas žurnālistiem, tv nedrīkst vairs skatīties un Latvijas radio nedrīkst vairs klausīties, lai nekļūtu par zombiju. Nopietni apsveru iespēju balsot par Sudrabu. NA vai Sudraba, tāds ir jautājums.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > sarmitelinde 23.09.2014. 15.30

    >Edgars Avotiņš

    Tu vairs nopietni neesi ņemams,ja sāc atsaukties uz pērkamo Lapsu.Tas rakstīs visu par ko maksā,vai rakstīs par tiem,kuri atteiksies maksāt.

    Nebrien pa sūdiem,ja pats negribi notašķīties.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 15.47

    >Centrum

    Tu vairs nopietni neesi ņemams,ja sāc atsaukties uz pērkamo NP.Tie rādīs visu par ko maksā,vai rādīs par tiem,kuri atteiksies maksāt.

    Nebrien pa sūdiem,ja pats negribi notašķīties.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > sarmitelinde 23.09.2014. 16.01

    Jefiņ,beidz grabēt kā sakaltis cūkas pūslis.No tevis neko vēl neesmu lasījis,kuram būtu kāda pievienotā vērtība.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 16.37

    No tevis pievienotā vērtība tik vien, cik jenotu sūdu smaka.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis > sarmitelinde 23.09.2014. 18.35

    Normund – Par Sudrabu nobalsos viss Zatlera-Zīgerista elektorāts – tie kas gaida brīnumdari, laimeslaci, cēlo bruņinieku, oligarhu kapraci, pravieti un … – rezultātā viņiem tiks Saeimā samērā daudz deputātu no Sudrabas partijas – Tu paskaties, vai viņiem vispār tik daudz domātspējīgu kandidātu ir. Tāpēc es ieteiktu balsot par kautko citu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 18.54

    Laimes lācis jau Briselē.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 18.57

    Un uz ko cer tie, kas balso par Vienotību? Par nebeidzamām šausmām? Es domāju, ka jāuztraucas par to cilvēku psihisko veselību, kas balso par Vienotību, nevis, par tiem, kas pašreizējā politiskajā esteblišmentā neredz cienīgus kandidātus.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ansis > sarmitelinde 23.09.2014. 19.29

    Nav jau tā kā Tu saki.

    Tie, kas vēlas maksimalu integraciju Eiropas Savienībā, maksimālu sadarbību ar ASV, kas grib ļoti liberālu politiku utt

    tiem nemaz nav citu variantu – neviena cita partija to nepiedāva – tikai daļa no Vienotības.

    Problēma gan ir ta, ka Vienotība šaja ziņa nemaz nav tik vienota – viņiem tur ir ideoloģiju ķīselis.

    Bet visi šie izsaucieni, ka savadāk domajošajiem ir psihiskas problemas ir saistītas ar to, ka Latvija vel neizprot Demokrātijas būtību. Katrs balso par kautko sev Tuvako un tad Saeima ir pārstaveti dažādi viedokli un … vismaz teorētiski pieņemtu vairakumam pieņemamus kompromisus. Praksē gan ir pamatīgas nobīdes no šīs teorijas – manupŗat tas liela mērā saistīts ar koalīcijas veidošanu uz ministriju feodalās izlēņošanas pamatiem. Līdz ar to – varas centrs ir nevis Saeima, bet gan koalīcijas padome, kur svarīgakos jautajumus dikte šaurs personu loks. Un Valdība nestrādā ka komanda, bet gan ka sava starpa karojosi bruņinieki. … Ta ka … sabiedrības attīstībā esam izauguši līdz feodālismam – vajadzētu audzēt Latvijas Buržuāziju (jeb viduslāni), lai mes varētu pamazām pāriet uz kapitalismu un normālu demokrātiju.

    Galvenais – neņemt to visu tik ļoti pie sirds.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 20.21

    Latvijas politikā ideoloģija ir pakārtota savas kabatas interesēm. Vienotība nav liberāla partija. Lielākā daļa Vienotības politisko lēmumu ir antiliberāli, piemēram 100 miljoni eiro biodegvielai, vai banku interešu stādīšana augstāk, par citu interesēm, nodokļu politika. Vienotība ir tipiska banānu republikas plutokrātu partija.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 20.24

    Par feodālismu daļēji piekrītu, valdošajiem, tajā skaitā Vienotībai ir feodāļu sabiedrības domāšanas iezīmes.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 23.09.2014. 20.27

    Kā var neņemt pie sirds? Latviešu tauta iet bojā un ir palicis ļoti maz laika, lai kaut ko mainītu. Varbūt jau ir nokavēts. Nevar tauta visu laiku dzīvot nabadzībā un izdzīvot. Kamēr blakus valstīs plaukst labklājība, latvieši te dzīvo feodālismā un Vienotība ir galvenā feodāļu partija.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

sarmitelinde > sarmitelinde 22.09.2014. 17.39

uz ko, lai es ļaunojos un par ko?

Es nezinu vai Sudraba lido regulāri uz Maskavu, vai vispār lido.

Es zinu,ka Latviju iztirgo Krievijai – pie tam – Putina draugiem – nevis tiem pārdesmit tūkstošiem, kuriem bija pilsoniskā drosme demonstrēt pret Putina režīma agresiju Ukrainā.

Un iztirgo Latviju varas partijas, ne jau Sudraba vai Saskaņas centrs.

Vēl – te pilns ar tādiem patriotiem, viens par otru lielāki un kvēlāki. Bet kad Ieva Brante organizēja protesta akciju pret Krutoja dzīrēm operā , tad es nevienu no šitiem patriotiem tur neredzēju. Kāpēc man ticēt tādiem?

Es no bērnības esmu audzināta vērtēt darbus , nevis vārdus.

Un Tu mani saukā par aļeksandročku, citi par kremļa aģenti, bet esmu pārliecināta par 101 procentu , ka esmu lielāka Latvijas patriote un vairāk Latvijas labā esmu izdarījusi kā jūs visi kopā.

Lūk.

+10
-15
Atbildēt

0

dace_ampermane > dace_ampermane 22.09.2014. 17.54

tava loma ir izgudrota ar sirpjiem un āmuriem greznotos kabinetos. Un tas ir: būt neiedomājami latviskai/tautiskai līdz neprātīgi augstam līmenim [tādu cilvēku šodien vairs nemaz nav], tas tā, FONS. Uz šī fona tu [lielākā patriote, gandrīz latv. mežabrāļu līmenī] gribi ieskapēt mums Sūdrabu. Visiem jau nekādi nevarēs, bet vienu otru piemuļķosi. Un kremlim katra balss svarīga :)

+18
-10
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam