Visvairāk svītrotie Rīgas vēlēšanās – Ēlerte, Rozentāle, Požarnovs

54

Komentāri (54)

Anatolijs K. 03.06.2013. 23.41

Rīgas mēris – atkal Šarikovs! Apsveicam!

+3
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 03.06.2013. 22.57

DD1
3.jūnijs 2013 12:18

0
-2
Atbildēt

2

    peerku > Sandris Maziks 03.06.2013. 23.00

    Jūsu sazvērestības teorija ir pārlieku naiva…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 04.06.2013. 00.35

    DD1
    Mazohisms ir idiotisks iemesls, kādam citam jābūt, lai izgāztu vēlēšanas, par līderi ieliekot to, ko izstrīpos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

peerku 03.06.2013. 22.17

Patiesi gudri cilvēki ir vienkārši, pieejami un nekādā ziņā ne elitāri.

Ēlertes personība, atsevišķi neanalizējot vai smīna, vai žestu vai kā cita dēļ, atgrūž. Viņai piemīt antiharisma, kas jau vienās vēlēšanās bija apstiprinājies.

Kas tas par neizskaidrojamu mazohismu, kas lika Vienotības spicei Ēlerti virzīt?

+3
-1
Atbildēt

2

    ievuliitis > peerku 04.06.2013. 09.52

    Vienotības spice bija gatava atdot Rīgu, lai tikai novāktu konkurenti Ēlerti. Rezultāts bija iepriekš zināms.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 04.06.2013. 10.24

    Ja tā, tad arī spice, kas bija pie šīs izlemšanas, pelnījusi būt nakamajās Saeimas vēlēšanās svītroto rekordistu pulkā, lai nāk viņu vietā varas nesamaitāti cilvēki no saraksta lejasgala.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 03.06.2013. 20.45

Ķīps Pilnīgi piekrītu Džerim, Ēlerte ir par gudru vidējam vēlētājam.
———————
Tiešām gudra – nez ar kuru galu viņa domāja, kad atbalstīja pilsonības likuma grozījumus vai valsts valodas lomas samazināšanu?
Kad viņas avīze skandēja liberastu domu, ka kapitālam nav nacionalitātes utt ? …
Kur tad bija viņas gudrība un tālredzība? Nesmīdini tautu!

+4
-2
Atbildēt

0

Ojārs 03.06.2013. 20.39

tradutrice: Varbūt šī pārliecinošā SC/GKR uzvara piespiedīs valsts drošības iestādes pārliecinoši rīkoties, nevis tikai imitēt darbību?
—————————————–
tikpat aktīvi kā Kozlovskis aizstāvēja tos, kas traucēja latviešu tautas piemiņas pasākumu 16. martā? Vai tos “kārtībsargus”, kas “neredzēja”, ka 9. maijā okupantu slavinātāji dzer un ālejas sabiedriskā vietā?

+4
0
Atbildēt

0

ievuliitis 03.06.2013. 15.20

Starp citu, cik redzēju vakar vakarā TV tiek pastiprināti akcentēta V. “izgāšanās” (vairākkārt lietots apzīmējums) vēlēšanās. Tad kā lai sauc zatleristu rezultātu, ko neakcentē un cenšas nepieminēt? Par katastrofu, globālu kataklizmu?

+14
-2
Atbildēt

6

    Kaspars Špūle > ievuliitis 03.06.2013. 15.24

    Tad kā lai sauc zatleristu rezultātu, ko neakcentē un cenšas nepieminēt? Par katastrofu, globālu kataklizmu?
    —-
    Manuprāt, to droši var saukt par klizmu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 03.06.2013. 15.27

    Jā arī der.
    Aizdodos.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > ievuliitis 03.06.2013. 15.34

    Par likumsakarīgu rezultātu, no kura būs mācīties arī citām partijām, ja vien nav vēlme apgūt tik savas kļūdas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ievuliitis 03.06.2013. 16.04

    fretka –

    :):)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Maris Ābols > ievuliitis 04.06.2013. 08.19

    Par aizgājējiem vai nu labu, vai neko. Domāju tas ir iemesls kāpēc nekas netika īsti runāts :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 04.06.2013. 09.48

    Nepiekrītu, Shwartz. Latvijas Televīzijai ir izteiktas antipātijas tieši pret V. Nemaz jau nerunājot par NA. Un vaji slēptas simpātijas pret RP. Attieksmi pret SC arī nevar nosaukt par neitrālu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 03.06.2013. 13.28

Pilnīgi piekrītu Džerim, Ēlerte ir par gudru vidējam vēlētājam.
Šīs velēšanas parādīja “vēlētāja” īsto seju. Ja vēlētāji nobalsoja par Ušakovu, Ameriku, Lembergu, Cauni…, ko tas nozīmē? Tas nozīmē ka vēlētājam godīguma jēdziens vairs nav vērtība, korupcija tiek akceptēta, divvalodība, darbošanās citas valsts labā ir pieņemama… Jau rakstīju, ka loģiski argumenti, pierādījumi lielai iedzīvotāju daļai nav vajadzīgi…

Skatoties uz “mūslaiku ideāliem”, redzi kāds ir pats vēlētājs. Un secinājumi ir neglaimojoši. Tad, kad tiešā tekstā uzrakstu, kāds tad tas vēlētājs ir, tad visi man brūk virsu.. Bet te tas tak ir labi redzams.

Paši esam merkantīli zagļi un korumpanti, kas atļaujas čakarēt valsti, pārkāpjot tās likumus, tāpēc tādus pašus arī savēlam. Katra tauta ir pelnījusi tādu karaļus kādi viņai ir.
Jo, ja nebūtu, būtu tos nogāzusi

Vēlētājs asociē deputātu ar sevi, ar savu apkārtni, dzīvesveidu. Tāpēc nebalso par Ēlerti, jo viņa ir par gudru, tāpēc balso par Lembergu, “jo zog jau visi”, tāpēc par Ameriku, “jo kurš tagad neņem”, Cauni, “jo visiem jādzīvo”, tāpēc par Ušakovu, jo “krievu laiki bija ziedu laiki”.

Un tas ir tas trakākais visā šitajā. Tautai ir jauni ideāli. Dikti lumpeniski! Atkal dikti īsa tā atmiņa. Tiek idealizēts tas, ka krievu laikos varēja dzert un nestrādāt, un algu saņemt vienalga, un ir aizmirsts par pārtikas taloniem… Cilvēks ar kristīgajiem principiem tiek uzskatīt par arhaismu, jo “jābūt tak reālistam”, kā mani te mācīja. Zaķis, Kampars, Bendrāte ir labie, jo kuram ta negadās.. Esi nu reālists…
Nu tad re, kur ar reālismu esam nonākuši. Priecājieties “reālisti”!

+18
-8
Atbildēt

7

    inta_s > Ieva 03.06.2013. 13.39

    Vai tie kristīgie principi būtu attiecināmi uz Ēlerti?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 03.06.2013. 14.11

    ——-Ķīps (..)
    Nu tad re, kur ar reālismu esam nonākuši. Priecājieties “reālisti”!
    ============================================================================
    “Latvija kļuvusi par cilvēku tirdzniecības upuru izcelsmes valsti”
    http://www.ir.lv/2013/5/28/latvija-kluvusi-par-cilveku-tirdzniecibas-upuru-izcelsmes-valsti

    Un kāpēc nepriecāties?! Esam nokļuvuši tādā situācijā, kādu pirms 25 gadiem tikai rietumu filmās redzējām. Progress gigantisks, var rudenī “liel-dropes” LTF 25 laikā visas ēlertes, kalnietes u.c. cīnītājas kopā ar godmaņiem-īvāniešiem gavilēt un gavilēt:

    “Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti .”

    http://www.ir.lv/2012/10/9/bagataka-maizes-kumosa-del-ltf-nedibinaja

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 03.06.2013. 15.16

    Nenoliedzot, ka Ēlerte ir gudra, domāju, ka lomu spēlēja arī Ēlertes pagātne un tanī pieļautas kļūdas. Bet, ja runājām par Rīgas nevis Ventspils un citu pašvaldību situāciju, tad lielai daļai latviešu vēlētāju svarīgākas izrādījās brīvbiļetes un citi itkā labumi, informācija par kuriem gāzās pāri cilvēkiem nepārtrauktā straumē, arī LTV un Latvijas Radio (izņemot dažus raidījumus). Un Ušakova aicinājums referendumā balsot par krievu valodu un līgums ar Jedinuju Rossiju tiem bija mazāk būtisks. Skumji.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 03.06.2013. 15.33

    uz betijacelmale. Nē, nespēlē. Jo, ja spēlētu, nevēlētu Ušakovu, Cauni, Lembergu, Ameriku…
    Lomu nespēlē ari partiju programmas. Tās vidējais vēlētājs nelasa.
    Vidējai vēlētājs pašvaldību vēlēšanās balso par vārdiem, un pēc tam izlasa, kurā partijā tas ir.
    Vidējai vēlētājs balso par sev saprotamo un tuvāko vai par to, uz ko tiekties.
    Un tas ir drusku korumpēts, drusku kukuļus dodošs, nodokļus nemaksājošs un valsti čakarējošs,paslinks indivīds, kas lamā valdību. Kā pats.
    Jo godīgie ir muļķi, ka nemāk “kruķīties”

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Ieva 03.06.2013. 16.15

    Ķīps, Tev nav ne jausmas par vidējo vēlētāju un viņa motivāciju, ja jau neesi iekļāvis savos aprēķinos 54% no viņiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 03.06.2013. 18.18

    .. svarīgākas izrādījās brīvbiļetes un citi itkā labumi, informācija par kuriem gāzās pāri cilvēkiem nepārtrauktā straumē, arī LTV un Latvijas Radio (izņemot dažus raidījumus). ..
    __________________________ Varenā mediju straume nomācoši skaitīja mantru-“susliki vinnēs , tas jau skaidrs,ak ko ta tur , vispār nav par ko balsot….”—- tagad tie paši mirlas liekulīgi “‘brīnās”” par vēlētāju švako aktivitāti.Utu vanagi.

    Izskatās pēc 80- gadu beigām reversā- tagad softpower”i pārņēmuši radio un tv.Un gandrīz vai visu lielo presi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Ieva 03.06.2013. 18.24

    Par to arī stāsts. Tas, kas notiek valdībā un Saeimā, parastam mirstīgajam sāk interesēt tikai tad, kad viņu reāli izmet no mājas vai noņem pensiju. Valsts ekonomikas izvilkšana no trekno gadu gāzētāju radītās bedres un likumu sakārtošana viņam neizsaka neko. Taču pēc esošās Domes rīkojuma salabotu piemājas ceļu (pēc gada atkal būs bedres, bet lai) un brīvbiļeti transportā pamanīs uzreiz. Domes zēnus arī vieglāk saprast: viņi runā vienkāršos nepaplašinātos teikumos un “cilvēku valodā” un vispār ir savējie.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 03.06.2013. 13.22

——–
Sarmīte Ēlerte vēlēšanu dienā. Foto: Inga Nestere, F64
============================================================================
Pazīstama seja, atpazīstama uzvedība?

http://www.youtube.com/watch?v=goRyvCyikNw

Преображенский: Во-первых, вы мужчина или женщина?

0
-4
Atbildēt

0

Sanšains 03.06.2013. 13.14

Gribēju piebilst, ka ne vienmēr svītrojums nozīmē sliktu, noraidošu attieksmi.

Piemēram, arī es izsvītroju dažus NA saraksta augšgala kandidātus, un nevis tāpēc, ka viņi man nepatiktu, bet tāpēc, ka citi patika labāk. Cerēju, ka tādā veidā par viņiem augstāk pavirzītos, piemēram, Jurģis Klotiņš (Arnolda Klotiņa dēls). Tas gan neizdevās.

+4
-2
Atbildēt

0

inta_s 03.06.2013. 12.55

Manuprāt Ēlerte saņēma tik daudz negatīvu balsojumu jo pati visā šai kampaņā bija negatīvais tēls. Viss viņai nepatika, viss bija slikti, un visu laiku tāds samākslots nievājošs smīns sejā un tās rokas kas žestikulē kā tādam lielajam mācītājam, kā būtu pareizi un kā nē.

Cilvēki daudzkur balstās uz emocijām, ļoti daudz, un tai frontē viņa bija absolūts līders negācijās. Savukārt racionālo argumentu frontē viņa neko nepiegādāja, tāds arī rezultāts.

NA līdera ļoti spēcīga: skaista sieviete, izglītota, nosvērta, racionāli argumentē, sakopo domu – būtu balsojis par viņu ja būtu tiešā demokrātija bez partijām un viņa neatbalstītu EURO Latvijā (nezinu kāda viņas nostāja šai jautājumā).

+5
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 03.06.2013. 12.24

Nu, vecais blēdis un antisemīts Kiršteins garlaikoties neļaus, jādomā, par to savu retoriku arī dabūja tos plusus no līdzīgajiem, no TP partijas par to retoriku izmests, nu, NA, izskatās, tomēr, der.
Ēlerti neieredz par to pašu, par ko VVF – izglītots un veiksmīgs cilvēks.
Nu, un “smukais” Ušakovs jau ir tantiņu mīlulis, pie kam abu tautību, slava, slava, aleluja!
Rozentāle, tomēr, tikusi, gribētu reedzēt tos īpatņus, kas tai salika tos plusus.
Nu, pati to 1.sl.sagrāva, tagad pati, acīmredzot, atjaunos, tas ir slepenais Ušakova plāns.

+16
-9
Atbildēt

22

    dro > ligakalnina 03.06.2013. 12.27

    dzeris49. Ēlerti neieredz par to pašu, par ko VVF – izglītots un veiksmīgs cilvēks.
    _______________________
    Neieredz par meliem, dzeri.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 03.06.2013. 12.29

    > Ino
    Iedomājos, kā Džeris līksmotu, ja Baiba Broka būtu diskusijā ar Ušakovu uzvedusies tāpat kā Ēlerte :)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.06.2013. 12.32

    Vai, vai, un pārējie visi, izņemot Ēlerti, tur svētie, nekad nav kļūdījušies, kas attiecas uz to, ka viņa bija galīgi nepiemērots kandidāts mēra amatam, es piekrītu, bet, ne jau par to viņu neieredz.
    Par to Broku – to vēl manīs, kurš tur noteiks to diskusiju līmeni – Broka vai Kiršteins.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 03.06.2013. 12.33

    dzeris49
    Ēlerti par viņas kroplo atvasi, deģenerātu, Krišu
    VVF, kā ilggadīgu čekas slampiņu.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.06.2013. 12.36

    articulus – gribi redzēt kroplo atvasi – paskaties spogulī!

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 03.06.2013. 12.55

    Jā, Džeri, Ēlerte ir tik gudra, tik gudra…
    Pie Mamikina REN TV raidījumā, diskusijā ar Ušakovu, viņa paziņoja, ka runās tikai latviski, jo visi Latvijā zinot valsts valodu un viņai pašai arī tā esot ērtāk izteikties. It kā jau pareizi… Bet raidījums bija ierakstā, un pa virsu Ēlertes runāšanai uzlikts krievu balss tulkojums, tā ka nevienu vārdu latviski tāpat nevarēja dzirdēt :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 03.06.2013. 13.10

    Ēlerti neieredz par to pašu, par ko VVF – izglītots un veiksmīgs cilvēks.
    =====
    Broka arī izglītota un veiksmīga un pat no NA, kura man nepatīk – bet kā kandidāte Broka bija visai laba, man nav žēl apsveikt NA ar lielisku izvēli. Bet nu Ēlerte… labi apmācīta demagoģe, kuras veiksmes pamats ir laicīgi pārdota Diena. kas nekautrējas savulaik dažus labus oligarhus paslavēt.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 03.06.2013. 13.17

    kolpants
    Gribot negribot jāliek pluss
    “Amicus Plato, sed magis amica veritas”

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 03.06.2013. 13.22

    fretka:
    Bet raidījums bija ierakstā, un pa virsu Ēlertes runāšanai uzlikts krievu balss tulkojums, tā ka nevienu vārdu latviski tāpat nevarēja dzirdēt
    ===========================================
    Retā reize, kad nepiekrītu Jums.
    Domāju, ka Ēlerte rīkojas pareizi. Alternatīva runāšanai latviski krievu raidījumā būtu.. ignorēt šādu raidījumu. Nepiedalīties.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.06.2013. 13.33

    fretka – tad NA atbalsta runāšanu un interviju došanu krievu valodā?
    Kur “principi”?
    Kaut, esmu pārliecināts, ka, ja Ēlerte būtu devusi interviju krievu valodā, viņa saņemtu pārmetumus taisni par to.

    kolpants – viss jāskata salīdzinājumā, neviens nav ideāls, ieskaitot Ēlertes laika Dienu un Ir, kur, principā, strādā Dienas kodols, bet, salīdzinot ar tagadējo Dienu un citiem preses izdevumiem, kas bija tolaik un ir patreiz Latvijā, Ēlertes Diena un tagadējais Ir ir galvastiesu pārāki, un tas ir arī Ēlertes nopelns.
    Un, ja viņa nebūtu radījusi tādu Dienas brendu, tad, diezin vai, varētu to tik dārgi pārdod, tā ka, lai nu kā, savu naudu viņa nopelnīja.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 03.06.2013. 14.08

    Haris-
    Toties es piekrītu, ka Jūsu minētā alternatīva būtu bijusi pareizā izvēle :)
    Ēlerte un viņas padomdevēji (bija taču tādi, vai ne?) tajā gadījumā nonāca muļķīgā stāvoklī. Vajadzēja pirms raidījuma ierakstīšanas vismaz pieprasīt garantijas, ka būs tulkojums subtitros, vai arī – pasūtīt Mamikinu bekot!
    Starp citu, jau pasen Ēlerte uzstājās pie Liepnieka & Mamikina PBK raidījumā “Spornaja teritorija” (ar subtitriem), kur Mamikins par viņu atklāti ņirgājās. Ēlerte latviski: “Krievi ar latviešu valodas neprašanu nonāk savdabīgā geto.” Mamikins: “Lūk, jūsu nacisma pierādījums, runājat par geto.” (Atstāstu pēc atmiņas…) Pēc tam Ēlerte atstāj studiju, bet Liepnieks un Mamikins turpina viņu ņirdzīgi aprunāt.
    Toreiz gaidīju kaut kādu Ēlertes reakciju uz šo cūcību, bet nekā, klusums.
    Vārdu sakot, nožēlojami.

    Džeris: tad NA atbalsta runāšanu un interviju došanu krievu valodā?
    —————–
    Nezinu, prasiet NA.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 03.06.2013. 14.17

    Lai nu ko, un kam, bet Kiršteinam nevar pārmest locīšanos vējos. Viņš ir bijis spiests mainīt partijas, bet ne uzskatus.
    Attiecībā uz Dzeris rūpi par antisemītismu/semītismu – domāju, ka žīdi paši tiks galā ar savām lietām, dod Dievs mums domāt un rūpēties tik daudz par latviešiem, kā mēs domājam un rūpējamies par krieviem, žīdiem un citiem.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 03.06.2013. 14.29

    fretka –

    Vai ievērojāt, ka Liepnieks ir viens no retajiem latviešiem, kuri paši nebūdami interfontes kandidātu listē, atzinušies, ka balsos par Ušakovu?
    http://www.puaro.lv/lv/politikas-raksti/jurgis-liepnieks-par-ko-balsot-velesanas

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.06.2013. 14.34

    Tie žīdi ar savām lietām tiek lieliski, atšķirībā no latviešiem, tur tev taisnība, un par to pat nekādas domstarpības būt nevar.
    Tas, ka Kiršteins “nemaina uzskatus”, visai apšaubāms kompliments, Rubiks arī nemaina uzskatus, nu un?
    Bet, tādi kā Kiršteins, tāpat, kā visi ksenofobi, jau nepazemo ēbrejus, bet pazemo latviešus, un to partiju, kurā viņš ir.
    Nē, nu ja NA tas Kiršteins apmierina, kādas problēmas, nebūs jau pirmais ksenofobs jūsu partijā, arī tur NA kaut kur līdzīga SC – savāc visas pabiras, kuras nekur citur sev vietu vairs atrast nevar.
    Kaut, no elektoralā viedokļa, pilnīgi pareizs gājiens – Kiršteins un Iesalnieks piesaista viena līmeņa elektorātu, Broka, Zīle – cita līmeņa, tā teikt, katram savs, vienīgi, īsti nav saprotams, kas tad īsti ir tā NA – eiropeiska tipa nacionalisti, vai marginālu ksenofobu partija?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 03.06.2013. 14.37

    Haris-
    Nezināju. Bet tas mani nepārsteidz.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 03.06.2013. 15.03

    Attiecībā uz Liepnieku – vai aizmirsāt runas, ka kungs konsultēja SC 10. Saeimas vēlēšanās? Tas deva kungam iespēju aptuveni 3-4 gadus īrēt villu Mežaparkā. Šobrīd, kad finanšu stāvoklis ir kritisks, jānāk ar pastieptu roku pie veciem klientiem.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 03.06.2013. 15.19

    Betija –

    Nē, Liepnieka rīcība nepārsteidz. Bet, manuprāt, līdz šim viņš tomēr nebija pavisam skaidri pateicis, ka arī BALSOS par Ušakovu.

    Piemēram, Liepnieka korešs Nils Konstantinovs-Sakss, kurš SC vēlēšanu bukletos rakstīja ņirgu pilnus rakstus par konkurentiem, laikam tā arī nav skaidri pateicis, ka BALSOJIS par SC. Vienmēr taču pastāv teorētiska iespējamība, ka attiecīgais tips strādā tikai naudas, ne pārliecības dēļ (kas arī būtu pietiekami derdzīgi).

    Bet Liepnieka gadījumā šaubu vairs nav nekādu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 03.06.2013. 16.00

    dzeris49
    Tev, plānprātiņam, fekāliju stumdītājam, fašistu izdzimtenis, Rubiks, kurš draudēja visus latviešus uz Sibīriju izsūtīt un nav dzirdēts, ka no sava nodoma būtu atteicies(dodiet tik varu), pielīdzināms Kiršteinam, cilvēkam ar pārliecību.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Latvijas žurnālisti lielā mērā ir negants intrigantu bars. Ēlerte tādam nepatīk, jo ir tieša un mērķtiecīga. Patriarhālā sabiedrībā sievietes tādas nedrīkst būt. Vēl tas, viņa atbalstīja Šķēli viņa sākotnējā valdīšanas laikā, kamēr viņa āža kāja vēl publiski nebija atklājusies. Kriša ākstības ir sekas tam, ka sabiedriskajam darbam viņa veltīja vairāk laika, kā dēla audzināšanai. Un tas gan nebija labi.

    VVF… Tas, ka viņai gadās pa augstprātības lēkmei nav noslēpums. Taču čekiste…esi pavisam jocīgs vai izliecies?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Liepnieks šobrīd ir politisks autsaideris, tāpēc savu politisko pārliecību drīkst paziņot publiski kopā ar publisku zālītes un sieviešu šekumu nianšu apspriešanu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > ligakalnina 03.06.2013. 18.39

    Haris Betija –

    ..taču pastāv teorētiska iespējamība, ka attiecīgais tips strādā tikai naudas, ne pārliecības dēļ (kas arī būtu pietiekami derdzīgi).

    Bet Liepnieka gadījumā šaubu vairs nav nekādu..
    ==========
    Diezgan papretīgi paglumjš tips.. Iznirelis. Manuprāt tas bij skaidrs jau tad, kad viņš nomainīja Bendixu.
    Iznirelis.

    Varbūt viņa spēks slēpjas tai Pumpā? Kā “Kaščeja kreisajā olā”?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Varbūt ir vērts Jurģi kaut kur tumšā vakarā, noganīt, sasiet un nogriezt to pumpu. Čalis pēkšņi kļūs svēts un apgarots. Varēsim viņu likt gan par Domes vadītāju gan prezidentu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

guncho 03.06.2013. 12.22

Visvairāk pelnījušas tikt svītrotām ir tādas dāmas kā, piemēram, Ausma Cimdiņa, Vita Jermoloviča utt.
Par Ēlerti – tur neko nevar darīt, ka cilvēkiem nepatīk tieši, nelokāmi cilvēki, kuri, viņuprāt, to vien dara, kā pārgudri runā. Hermani arī svītrotu, lai gan būtībā saka patiesību, tikai skarbu un nevēlamu.

+20
-6
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > guncho 03.06.2013. 12.40

    Ansis
    “piemēram, Ausma Cimdiņa, Vita Jermoloviča utt.”

    Ar ko atšķirās vienas fašistu kuces no pārējām? Ar latviskiem uzvārdiem, vai?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 03.06.2013. 12.18

Elerte ka mēra kandidāte, varētu būt Vienotības vienošanās ar fašistiskiem – promaskaviskiem spēkiem. Dombrovska parādsaistības arī nedrīkst atstāt bez ievērības,

+6
-13
Atbildēt

0

silvija_vitina 03.06.2013. 12.17

plusiņi un mīnusiņi arī par kaut ko liecina. Piemēram, 28tūkst. nezina, ka Ameriks = Mr.20, un vēl kādi 8tūkst. domā, ka Andris = Agris (moška neprata izlasīt?). Noteikts skaits plusotāju ir pateicīgi Eiženijai par piešķirtajām pilsonībām… Tā var analizēt visai smalki.

Šo sarakstiņu var koriģēt “notiesājoši spriedumi”. Varbūt šī pārliecinošā SC/GKR uzvara piespiedīs valsts drošības iestādes pārliecinoši rīkoties, nevis tikai imitēt darbību?

+13
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam