Rīgas mērs devis vārdu

87

Komentāri (87)

ilmisimo 06.09.2012. 12.17

………..
………………Deep Ones, who live in the blackest depths of our oceans and are a monstrous hybrid of humans and sea-creatures. However, in spite of being mainly marine creatures, they will sometimes come up to the surface to make deals with humans and can survive for some time on land. In exchange for human sacrifices and various gifts, the humans get gold jewelry and lots of fish in their waters, herded nearby by the Deep Ones………….
http://www.vaidilute.com/

Tāpēc tas,kas devis vārdu valkā pērļu kalarotu?

0
0
Atbildēt

0

gliters 05.09.2012. 14.10

“Savukārt latviskās partijas nespēj iziet uz argumentētu cīņu, vadoties ārpus instinktu (nacionālā) līmeņa. Ja kāds gribētu, tad varētu ar Ušakovu cīnīties, izmantojot valsts iestāžu resursu, bet tas prasa koordinētu rīcību un visticamāk Ušakova puse pasteigtos pirmā paziņot, ka latviskās partijas spiego ar valsts resursiem.”

Dīvains apgalvojums. “Spiegot ar valsts resursiem” lai uzraudzītu t.sk. Ušakova darbību ir tiešais VARAM un netiešais visas valsts pārvaldes uzdevums . Būtu tik “politiskā griba” to pildīt.

+4
0
Atbildēt

0

Zaiga Vilka 05.09.2012. 11.07

Šis puisis, kā īsts sava vārda saimnieks, savu vārdu kad grib tad dod, kad iegribās, tad ņem atpakaļ. Tagad nesāksim tikai ticēt šā puiša muldēšanai. No malas vērojot, šķiet, ka viņš jau pats lāga nezina, ko īsti grib. Kaut gan tas būtu tas labākais variants, iespējami arī citi. Zīmēties publikas priekšā – tas gan šitam puisim patīk.

+5
0
Atbildēt

1

Sandris Maziks 05.09.2012. 11.01

lno
Man nebūs liels pārsteigums, ja NA iegūs vairāk vietu kā V, ja tā nestartēs kopīgā sarakstā ar RP:)

Varbut bija jasaprot “NOSTARTES”?.
Latviskas partijas Zatlers novilktu leja, jo, latviesi vinam nekad nepiedos nodevibu. SC vins neder, jo krievi nepiedos to, ka Zatleram neizdevas paklaut Dombrovski un Vienotibu un kopa ar SC izpostit valsti.

Maskavas politehnologu vieta es izveletos ZP iet kopa ar GKR, jo abi ir Maskavas interesu biditaji, un Latvija planpratinu pietiks, lai tie pa abiem kopa vini savaktu 5% balsu. Ja SC tiks tuvu 50%, vini ar savu pienesumu palidzetu Usakovam saglabat mera posteni, ja ne, nomainit maskas un meginat uzsesties uz astes V, NA un ZZS koalicijai lai nodarbotos ar sabotazu.

+3
-1
Atbildēt

2

    dro > Sandris Maziks 05.09.2012. 11.16

    articulus100. Varbut bija jasaprot “NOSTARTES”?.
    ______________________
    Nē, es saprotu tā kā uzrakstīju, veicot korekcijas RP sarakstā kā te daži projektē – atsakoties no Zatlera, virzot Pavļutu mēra amatam u.t.t..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 05.09.2012. 20.59

    lno
    Tapat ka krieviju nevar reformet, tapat ari ZP, nevar. Tikai pilniga demontaza un tribunals.
    Ka jau ieprieks teicu, dala sakarigako, kuru rokas vel nav lidz elkoniem ar jaundzimuso asinim, pievienojas Olsteina sesiniekam, tai skaita Pavluts, un tad pastav iespeja Pavlutu virzit mera amatam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kruskops 05.09.2012. 09.59

Tas, ka Ušakovs muld, ka neatbalsta referendumu, nenozīmē, ka to sakot viņš aiz muguras nav sakrustojis pirkstus un netaisa čurikus.

Nepārsteidz IRieša kārtējā noģībšana par “foršo” Ušakovu, atliek tikai viņam pamest kaulu (it kā esot pret referendumu)pamuļķiem. Tieši tāpat kā pirms pus gada Ušakova parakstam šeit sniedza idiotiskas analīzes cita žurnāliste – redz Ušakovs esot piemānījis vēlētājus. Kur tad ir SC zemie reitingi piemānīšanas sakarā?

Žēl, ka NA vēl ir pārāk vāja, lai pilnā mērā stātos pretī interfrontistiem, jo par TP Nr.2 – V nav ko runāt – vienas, divas vēlēšanas un aizies pa skuju taku.

+7
-2
Atbildēt

0

gunta_snipke 05.09.2012. 09.46

Ja es nekļūdos SKDS šefs bija iesaistīts ar “austrumu draugu” uzņemšanu. Mazais skandāliņš, kur SC izmantoja seimas auto un vizināja to “frendu” uz Daugavpili uz dažādām tikšanām …. Liekot bildi kopā var izvilkt secinājumus….

+8
0
Atbildēt

0

Nika 05.09.2012. 09.08

Korupcijas apjomi Latvijā nekad nopietni nesamazināsies kamēr ZZS un SC kaut cik figurēs politikā.

+3
-1
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Nika 05.09.2012. 09.46

    Fikseris
    Ne jau ZZS vada SM un VARAM, bet zatleristi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

kkristaps 05.09.2012. 07.22

SKDS dati par 82,4% rīdzinieku atbalstu Ušakovam nozīmē TIKAI UN VIENĪGI to, ka šo aptauju ir apmaksājis SC un Amerika partija. Pietiek apskatīties šī bēdīgi slavenā kantora “aptauju rezultātus” par bezgalīgo potenciālā kriminālnoziedznieka popularitāti “tautas masās”, dažu partiju popularitātes “kāpumu” un citus galīgi neinformētu ļaužu dezinformēšanai publicētus “aptauju rezultātus”. Neapšaubāmi, arī “Latvijas Fakti” nav 100% uzticama un droša firma, tomēr tik traku datu viltošanu un no gaisa grābšanu viņi tomēr neatļaujas… Protams, tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.

+13
0
Atbildēt

1

    sausins > kkristaps 05.09.2012. 10.28

    Tam kas ko ir apmaksājis pat nav nozīmes – aptaujas neparedz individuālu viedokļu apkopošanu un secinājumu izdarīšanu ! Tiek uzdoti konkrēti jautājumi un parādiet man to cilvēku kurš ir saņēmis konkrētu labumu – bezmaksas braukšanu, svētkus, dzīvokli, pabalstu u.t.l. un aptaujā spītīgi ieliks ķeksīti pie vērtējuma ” drīzāk negatīvi, nekā pozitīvi” !?!?!?!

    Jūsmotājiem par Rīgas ” skaistumu un sasniegumiem” ieteiktu aizbraukt uz kādu citu pilsētu un tad mēgināt salīdzināt to ar Rīgu un ja vēl pievienotu resursu salīdzinājumu tad Rīga nobāl !
    Piemēram: daugavpilī ir lieliska gājēju iela, Rīgā par to vēl joprojām tikai runā;
    Kur Rīgā Jūs atradīsiet parku ar lieliski koptu zālienu un bezmaksas tualeti, bet Alūksnē tādu es redzēju;
    Bet salīdzināt Bolderājas pludmali ar Liepāju vai Venstpili vispār ir nenopietni !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 05.09.2012. 06.40

Ja Rīgā tiešām 82,4% no visiem vēlētājiem atbalsta Ušakovu, no vienas puses, tas ir ļoti slikti, jo Ušakovs ir tipisks populists, kas notiek RD struktūrās, tas arī nevienam nav noslēpums, utt.
No otras puses, it kā jau labi, ka Ušakovu atbalsta arī liels skaits latviešu elektorāta, tātad, etniskais faktors daudziem galīgi nav noteicošais, pat neskatoties uz Ušakova atbalstu valodas referendumam.
Ja tikai varētu atrasties arī tāds latviešu politiķis, ko atbalstītu tikpat daudz krievu, un etniskā faktora loma tiešām mazinātos.
Secinājums varētu būt tāds, ka vēlētājs mums politizēts daudz mazāk, kā Ir kontigents, un tas, par ko te notiek milzīgas cīņas, daudziem šķiet mazsvarīgs, tautu vairāk intersē reālas lietas, un, iespējams, labi vien ir, ka tā.

+1
-8
Atbildēt

31

    buchamona > mary75 05.09.2012. 08.11

    Dzeris. Ja daudzi rīdzinieki nesaredz LV putinistos savas valsts ienaidniekus, tad tas ir slikti. Nesaprotu, ko Tu šajā faktā esi ieraudzījis tik pozitīvu? :) Ar ” etnisko faktoru” situācijā Rīgā ir tik vien liels sakars – Latvijas krievi ne ar ko neatšķiras no Krievijas krieviem. Viņu vairākums pēc politiskās pārliecības ir staļinisti – putinisti, lielkrievu šovinisti – sauc viņus kā gribi. Ņemot vērā LV iepludināto migrantu sociālo izcelsmi – tas ir saprtotams, bet nav saprotama pārējās – demokrātiski noskaņotās sabiedrības daļas inertā attieksme pret šiem kremliniem, kuri ikdienā būtu ” jāsit” , mutiski, protams :)

    Ja runājam par tīri praktiskām lietām – tādām, kā ekonomiku, piemēram, un Rīgai ir sava ekonomika – tad, kāda tā ir – šī Rīgas SC ekonomiskā politika? Uz kā tā balstās? Uz ” bezmaksas transportu” un lozungiem par to, ka Dombrovskis izmērdē tautu? :) Ja ” vienkāršais rīdzinieks” nesaprot to , ka tas viss ir ” bleķis” , tad – neredzu nekā tur laba.

    Pasvītrošu vēlreiz pašu galveno – starp latviešiem un krieviem Latvijā nav etnisku konfliktu. Konflikts ir starp demokrātisko sabiedrības daļu un putinistiem – urbjiem, cilēvičiem, kabanoviem utt, kā redzi tā ir internacionāla kompānija, kura šobrīd cenšas ideoloģisko pretnostatījumu pārvērst nacionālajā un mēs šādai pozīcijai labprāt pievienojamies un dziedam tai līdz :)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.09.2012. 08.25

    Vai tad es te apgalvoju, ka Ušakovs un RD politika ir kaut kas labs?
    Manuprāt, es taču uzrakstīju – ja tikai atrastos kāds latviešu politiķis, ko atbalstītu tikpat daudz krievu, cik latviešu Ušakovu, tad varētu teikt, ka etniskā faktora loma mazinātos, un tas tiešām būtu pozitīvs faktors, jebkurā gadījumā.
    Tas, ka dalījums nav īsti pēc etniskā principa, bet, pēc politiskā, arī pareizi, bet, tas bieži vien sakrīt ar etnisko.
    Un, manuprāt, sabiedrības radikalizācija, tomēr, ir sliktāks variants, kā toleranta izturēšanās pat pret Ušakova un viņa atbalstītāju viedokli, pat slikts miers labāks par labu karu.
    Tāpēc man ne visai patīk tāda terminoloģija kā “ienaidnieki” att. pret citādi domājošiem savas valsts pilsoņiem, jo tas vairs neparedz nekādus kompromisus – ienaidnieks ir tas, kurš jāiznīcina, un kādā veidā, pilsoņu kariņu, vai sarīkojot?
    Tāpēc es lietotu “politiskie pretinieki”, kas paredz dažādu kompromisu iespējas, un bez kompromisiem šinī valstī iztikt nevar, kā jebkurā citā.
    Un tolerance pret viedokli nebūt nenozīmē to pašu, kas atbalsts viedoklim, pie kam vienmēr eksistē robežas, cik tālu var iet tolerance, un kad tai jābeidzas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.09.2012. 08.31

    bet ir reizes, kad ” karš”, jeb apņēmīga rīcība ir vienīgais pareizais ceļš, kurš ved ārā no purva. :) Dūksnājā ilgi uz vietas mīņājoties, var noiet pa burbuli :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.09.2012. 08.48

    Un ko konkrētu tu saproti ar to “apņēmīgo rīcību” šinī gadījumā, es neredzu nekāda ceļa, kā tikt vaļā no Ušakova, SC, visiem tiem, kas orientēti uz Austrumiem utt., izņemot vienīgi ļoti lēnu darbu situācijas uzlabošanai valstī, kad šie cilvēki pakāpeniski pārliecinātos, ka mēs ejam pareizā virzienā.
    To nevar izbeigt vienā rāvienā, tāpēc kompromisi ar šo sab. daļu būs jāmeklē tik un tā, bet, kompromisi, nepiekāpjoties galvenajās līnijās.
    Var jau pasludināt viņus visus par ienaidniekiem, bet, ko tālāk?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.09.2012. 08.53

    šos cilvēkus, kur ir ” orientēti uz Austrumiem” gluži vienkārši ir jāizolē no politiskās varas. Lai viņi dzīvo vienā mierā, lai bauda tās privilēģijas, kuras dod dzīve ES, taču tas ir arī viss, ar to viņiem ir jāpietiek.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 05.09.2012. 09.01

    @dzeris
    es neredzu nekāda ceļa, kā tikt vaļā no Ušakova, SC, visiem tiem, kas orientēti uz Austrumiem utt., izņemot vienīgi ļoti lēnu darbu situācijas uzlabošanai valstī, kad šie cilvēki pakāpeniski pārliecinātos, ka mēs ejam pareizā virzienā.

    Situācijas uzlabošanās valstī tikai nostiprina SC pozīcijas Rīgā! Ja nebūtu papildus nodokļu ieņēmumi, tad Ušakovs nevarētu 3x gadā papildus ieņēmumus uzreiz izdalīt SC projektiem vai RD uzņēmumiem. Vienīgā iespēja atbrīvoties no SC Rīgā ir smagi korupcijas skandāli pār Ušakovu un Rīgu (kas SC diskreditētu pat krievu vidū), bet tas ir iespējams tikai, ja sākas iekšēja cīņa SC līderu starpā vai Valsts Kontrole (jāgaida kad tiks nomainīta Sudraba). Etnisks konflikts Rīgā situāciju neietekmē nemaz, jo krievu ir ~60%.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.09.2012. 09.36

    riņķī apkārt. Jūs ar dzeri mani uzjautrinājāt – esat gandrīz apmainījušies lomām. Agrāk dzeris mani šaustīja, ka es saucu 5. kolonas partijas par ienaidniekiem, tagad Tu viņus iesaki dēvēt par pretiniekiem. Jā, viņi ir staļinisti, bet interesanti – runā krieviski. Lai izbēgtu no pārpratumiem, uzsvēršu, ka manā izpratnē krievs nav sinonīms vārdam ienaidnieks, bet tomēr Krievijā vairākums uzskata Staļinu par ievērojamāko personību valsts vēsturē…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 05.09.2012. 09.44

    dzeris49
    Var jau pasludināt viņus visus par ienaidniekiem, bet, ko tālāk?

    Protams, ka NKVDesnika mazdels, Usakovs, ir Latvijas un visas cilveces ienaidnieks un pietiktu tikai politiskas gribas dot komandas KNAB, SAB un DP rakt un vins saputu cietuma.
    Redzams dzeris ir uzsacis SC politisko prieksvelesanas kampanu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.09.2012. 09.48

    Dzeris, pēkšņi ir aizmirsis, ka visi “uzlabojumi” – valodas un pilsonības likumu mīkstināšana, pilsonības kvotu atcelšana, uzturēšanas atļauju tirgošana pret investīcijām – ir tikai pasliktinājuši situāciju valstī. Visus valsts īstos sasniegumus Kremļa algoti viedokļa veidotāji noniecina un izsmej, izdomā neesošas problēmas, bet grūtības paceļ vispasaules traģēdijas līmenī.
    Tas ceļš, ko piedāvā Dzeris ir absolūti garām. Tad visi pie pārticības tikušie nelatvieši būtu jau sen kļuvuši par kvēliem Latvijas patriotiem, kas dabā nav novērojams.
    Labu dienu visiem!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 05.09.2012. 09.50

    rinķī apkārt
    Labak sausmigs gals, ka sausmas bez gala.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gunta_snipke > mary75 05.09.2012. 09.52

    Man jau liekas, ka mūsu drošības dienests ir “impotenti” pret SC. Ja gribētu jau sen viņus paņemtu pie dziesmas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.09.2012. 10.05

    Sveika, Betija. Vai dzeris nedod mājienu, ka pārliecību ar moralizēšanu kaut balstītu uz neapgāžamaiem argumentiem nevar mainīt, to var tikai nopirkt?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.09.2012. 10.07

    Pirms aizskrienu viena piebilde. Nu jau te aizvien biežāk tiek pieminēts karš. Sākumā nulle, tagad arī dzeris ar to biedē. Aizdomājieties. It sevišķi drošības dienestiem derētu tam pievērst uzmanību. Tas vēstījums ir tāds – “ja nepadarīsiet Latviju par mums pieņemamu valsti, kāda tā bija, ku mēs bijām saimnieki, mēs (tas ir – viņi) esam gatavi agresīvākām nepakļaušanās akcijām. Krievija mūs atbalstīs. Tāds plāns eksistē.”
    Labu dienu!
    Aizdodos.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.09.2012. 10.14

    Ino. Šoreiz īsti nesapratu Tavu komentu, kuru Tu adresēji man :)

    Savā ” atbildē” Dzerim es vnk vēlējos uzsvērt to, ka – patiesais iemesls, kurš šķeļ LV sabiedrību ir jāmeklē nevis starpetniskajā , bet gan ideoloģiskajās pretrunās starp LV iedzīvotājiem.

    Skaidri šo patiesību varēja redzēt pirmsreferenduma laikā, kad krievi sadalījās putinistos (lielākā daļa) un “labajos krievos” – kā viņus lamā Ušakovs ar Lindermani. Piekrītot SC, ka Latvijā valda etniskas nevis ideoloģiskas pretrunas, mēs palīdzam SC ignorēt šos ” labos krievus”, bet tas galīgi nav mūsu interesēs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.09.2012. 10.15

    Gaidīju vēl vairāk mīnusus var jau būt, ka man nav taisnība, bet, es palieku pie sava viedokļa.
    Vispār, laikam jau tiku nedaudz pārprasts, dabiski, kompromisiem jābūt abpusējiem, ja viena puses meklē kompromisus, toties otra izvirza arvien jaunas pretenzijas, tad jau vienīgais ceļš – politiskā izolācija, kā teica R.A.
    Nelaime jau tā, ka nevienas puses politiķiem tie kompromisi nav izdevīgi, un īsti tos neviens arī nemeklē.
    Zatlers gribēja pamēģināt, vienīgais, kam pietika drosmes, un kā viss beidzās – ar “nodevēju”, utt., sabiedrība mums, visumā, par politiķiem, tomēr, atbildīgāka un tolerantāka, bet, paši politiķi, no abām pusēm, jau to uzkurina, vieglākais veidas nopelnīt reitingu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.09.2012. 10.22

    ….Latviešiem jāsaprot, ka priekšā stāvošais referendums var kļūt viņiem par indulgenci (viduslaikos – par naudu pirkta grēku piedošanas zīme jeb kvīts. – V. K.), pēdējo iespēju lūgt piedošanu krieviem ………….. (“Vesti”, 29. 08……..
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=359965:iesi-uz-referendumu-ielaids-lcitd-latvijr&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.09.2012. 10.25

    .
    Nelaime jau tā, ka nevienas puses politiķiem tie kompromisi nav izdevīgi, un īsti tos neviens arī nemeklē.
    Zatlers gribēja pamēģināt, vienīgais, kam pietika drosme…….
    _____________________________

    drosme “uzmest”?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.09.2012. 10.26

    riņķī apkārt. Iespējams Tevi nesapratu, tad atvainojos. Sapratu, ka iesaki Ušakova kliķi ieskaitīt pretiniekos, ne ienaidniekos. Manuprāt lietas jāsauc īstos vārdos, jo mēs jau neesam politiķi, kuriem galvenā rūpe politkorektums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.09.2012. 10.32

    Ino. Terminoloģijā mums ar Tevi domstarpību nav :) SC ir Latvijas valsts ienaidnieks ar kuru nav iespējams nekāds kompromiss, jo viņu politiskais mērķis ir atjaunotās LR likvidēšana ar visām sekām.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.09.2012. 10.43

    … patiesais iemesls, kurš šķeļ LV sabiedrību ir jāmeklē nevis starpetniskajā , bet gan ideoloģiskajās pretrunās starp LV iedzīvotājiem.
    _____________________ Kā Ziemelīrijā- pretruna jau nav starp katoļiem un protestantiem, bet starp unionistiem nacionālistiem. Robežšķirtne nav vis -Roma vai kalvinistu Ženēva,
    bet gan – Dublina vai Londona.

    Oranžistu marši ir tuvākā analoģija SC katru gadu rīkotajām 9. maija svinībām.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 05.09.2012. 10.44

    dzeris49
    Zatlers gribēja pamēģināt, vienīgais, kam pietika drosmes, un kā viss beidzās – ar “nodevēju”, utt.,

    Pameginaja!!!!!!!
    Izdarit defekaciju, nenovelkot bikses? Nekada drosme, drosi vien daudziem pa pali ta ir gadijies. Daudzi “drosminieki” sez cietuma un daudziem ir izpilditi navessodi.
    Aiz tas sarkanas linijas, ko vins parkapa, bija jabut bezdibenim ar elli gala.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.09.2012. 10.49

    lama. Precīzi! Gaidi mīnusus:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.09.2012. 11.05

    >lno
    mīnusuo ne vien lamas. bet arī lamu atbalstītājus. Konsekventi fani.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.09.2012. 11.12

    lama. Būšu atklāts – apskaužu Tavi – katrs mīnuss ir kompliments:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Dancis > mary75 05.09.2012. 11.14

    “Ja runājam par tīri praktiskām lietām – tādām, kā ekonomiku, piemēram, un Rīgai ir sava ekonomika – tad, kāda tā ir – šī Rīgas SC ekonomiskā politika? Uz kā tā balstās? Uz ” bezmaksas transportu” un lozungiem par to, ka Dombrovskis izmērdē tautu? :) Ja ” vienkāršais rīdzinieks” nesaprot to , ka tas viss ir ” bleķis” , tad – neredzu nekā tur laba.”
    ________________________________________________________
    Vai tad ‘Jūs nezināt, cienītais, ka Rīgā ir pieaudzis tūristu skaits, īpaši Krievijas tūristu skaits, kas atstāj vidēji 1400eur naudiņas vienā apmeklējuma reizē. Tie jums nav lietuvieši-brāļi, kas tērē tikai 150eur reizē.
    Tāda arī ir tā Ušakova Rīgas ekonomika – krieviskot valsts ūdensgalvu naudas ziņā un vienlaikus celt savus reitingus pie valsts ūdensgalvas stūres. Pārējā Latvija hutorjaņe (lasi – laucinieki, zemnieki)neinteresē.
    Piedodiet, bet pakāsām pusvalsti, ja tā var izteikties.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.09.2012. 12.53

    par 9. maija analogu(vēlreiz);

    ..Tensions remain high in north Belfast after a Stormont minister said the violence that broke out in the city last weekend – after a loyalist parade flouted the terms laid down by the Parades Commission – was “almost inevitable”………
    http://www.irishtimes.com/newspaper/breaking/2012/0829/breaking48.html?via=rel

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.09.2012. 14.28

    Betija – par to “karu” – vienmēr visu spēj uztvert tikai burtiski?
    Ja karš”, tad, noteikti, ar ieročiem un līķiem?
    Neesi dzirdējusi par salīdzinājumiem, metaforām, utt?
    DP ziņojumu jau uzrakstīji, vai atliki līdz rītam?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 05.09.2012. 15.04

    opozīcijā var būt idejiskie pretinieki – piemēram, glumā ZRP vai ZZS, bet ne valsts (Latvijas)ienaidnieki.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.09.2012. 15.12

    dzeris49 Betija – par to “karu” – vienmēr visu spēj uztvert tikai burtiski?
    Ja karš”, tad, noteikti, ar ieročiem un līķiem?
    Neesi dzirdējusi par salīdzinājumiem, metaforām, utt?
    ____________________________–

    Par šitām metaforām?:

    ..Latviešiem jāsaprot, ka priekšā stāvošais referendums var kļūt viņiem par indulgenci (viduslaikos – par naudu pirkta grēku piedošanas zīme jeb kvīts. – V. K.), pēdējo iespēju lūgt piedošanu krieviem ………….. (“Vesti”, 29. 08……

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.09.2012. 17.14

    dzeri, par burtisko uztveri. Ja tev vārds “ienaidnieks”, ko lietoja riņķī apkārt, šķiet nepieņemams, tad kāpēc tēlo izbrīnu, ka man vārds “karš” šķiet daudz briesmīgāks?
    Nedomāju, ka sabiedrību būtu jāradina pie domas, ka Krievijas iebrukums Latvijā ir jau iepriekšnolemts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 04.09.2012. 23.02

latviesi vienkarsi nezin krievu parunu..dal slovo vzjal slovo obratno..kas nastojasij hozjain svajevo slovo..

+2
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > janazakovica 04.09.2012. 23.26

    ——
    Atstāt bez pilsonības, jeb radīt 1991.gadā valstī apt. 40% ‘svešinieku/alliens’ – tas bija daudz par traku , tas nebij’ valstiski pārdomāts lēmums (t.s. ‘integrācijas’ izgāšanās to spilgti apliecina).
    Taču 2012.gadā piedalīties referendumā, lai tagad plānotu visiem ne-pilsoņiem iedot vai atdot – tas, manuprāt, vispār ir kāds pilnīgs ‘ku-kū’ variants/Полный перебор (или метод «грубой силы», англ. brute force).

    Ušakovs tak’ nav kāds anarhists vai revolucionārs, kas uz avantūrām parakstītos….

    P.S.
    Par šo atziņu arī vajadzētu padomāt:
    «Мы Наполеона не победим. Мы его обманем.» Михаи́л Илларио́нович Голени́щев-Куту́зов

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janazakovica 04.09.2012. 23.43

    edge_indran ——
    Atstāt bez pilsonības, jeb radīt 1991.gadā valstī apt. 40% ‘svešinieku/alliens’

    Ne jau 1991. gada uzradas “aliens”, tie masveida tika ievazati no 1949. gada, bet faktiski somugru, baltu, slavu un tjurku zemes vini bija aliens jau kops 18 gadsimta.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > janazakovica 05.09.2012. 02.25

    to Kutuzova strateeģiju čekisti sen paarņeemuši , bez taas šie nebuutu glorificeejuši savu 9 . maiju un kononovu, kaa arii nebuutu puuķins vinneejis veeleešanas , padomaa tikai vienaa Peeterburgaa 7 falši veeleešanu iecirkņi nodevoši aizpildiitus biļetenus , kaut vispaar nav peec adreses bijuši atrodami , taa luuk ir ar krievu melu strateeģiju…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.09.2012. 20.47

…tikpat dabiskas ir “Vienotības” cerības dabūt viņu no šā krēsla laukā.
_____________________
Rodina kungs, tā nu gan nebūs taisnība: Vakar TV Āboltiņas kundze paziņoja, ka no Vienotības neviens uz Rīgas mēra krēslu neraujas:)

+6
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dro 04.09.2012. 22.42

    ——–
    SC Rīgā ir tikai viens nopietns sāncensis – tagadējā domē pagrīdē nodzītā “Vienotība”.
    =============================================================================
    Neviens partijas V biedrs pie varas kloķiem neraujas?! Tad jau situācija Rīgā gluži kā ‘brežņevlaikos’, kad pat ‘nopelni bagātais’ disidents Pj. Grigorenko apgalvoja: ‘Pagrīdē var satikt vienīgi žurkas…./
    Петр Григорьевич Григоренко. В подполье можно встретить только крыс…

    http://lib.ru/POLITOLOG/GRIGORENKO/podpol.txt

    0
    -3
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 04.09.2012. 20.10

Nesapratu raksta virsrakstu. Kas tas par “vārdu”, ko devis N.Ušakovs? Vienīgais viņa vārds ko atceros bija pēkšņi uzradusies “pašcieņa”, kuras dēļ bija jāatbalsta Lindermana referendums pretēji SC programmai un priekšvēlēšanu solījumiem.

Manuprāt, jākoncentrējas uz konstruktīvo piedāvājumu Rīgas domes vēlēšanām – šobrīd tās varētu būt divas izvēles: Vienotība un NA. (ZRP, iespējams, startēs kopā ar Vienotību; savukārt citas partijas Rīgā nepārvar 5% barjeru – kā tas jau agrāk ir pierādījies.) Interesēties par to, ko teicis vai nav teicis N.Ušakovs ir līdzīgi kā braucot ar divriteni nevis mēģināt izkļūt uz laba ceļa, bet gan lūkoties grāvī, kurā taču arī var iebraukt atkārtoti.

+16
-2
Atbildēt

1

Una Grinberga 04.09.2012. 19.45

Iespējams, Vienotība nemaz negrib vadīt RD:
1) labākie kadri ir koncentrēti valdībā;
2) lai startētu vēlēšanās ir jāizstrādā Rīgas attīstības plāns;
3) RD un tās uzņēmumi ir pilni ar SC kadriem un korupcija un sabotāžas līdīs ārā pa visām vīlēm (vainu uzveļot Vienotībai); Vienotībai nav resursu
4) Rīgas budžets būs jāsamazina un partijai būs popularitātes kritums, kas var atsaukties uz valdības stabilitāti

Līdz ar to arī nebūs konkurētspējīga koalīcijas piedāvājuma – ja vien RP vai Repše nenāk klajā ar spēcīgu savu piedāvājumu un programmu, bet RP nav kompetences un Repše neies smērēt rokas Rīgā.

+8
-1
Atbildēt

19

    andris902 > Una Grinberga 04.09.2012. 20.54

    …Nasing spešal….pieļauju, ka Tev ir taisnība…Vienotības “iztaustītie” kadri nesola īstu konkurenci Ušakova nekaunībai…lai kā mums tas nepatiktu, šoreiz tā būs personāžu cīņa….
    …ja V apvienosies vienā sarakstā ar RP, tad Pavļuts varētu būt reālākā kandidatūra – spējīgs komunicēt, ar pieredzi sabiedriskajās attiecībās…tieši spējai uzrunāt vēlētāju, runāt ar to vienkāršā un saprotamā valodā – būs viens no trumpjiem….ja RP vēlas pacelt savus reitingus, tad vajadzētu riskēt un Pavļutu virzīt RD mēram…

    …nedrīkstam aizmirst Ušakova rokaspuisi Ameriku un pilnīgi iespējams, ka arī SC ar GKR saplūdīs vienotā sarakstā….krieviem ir noturīgs elektorāts, bet latviešiem īsa atmiņa….

    …piekrītu Riņķī Apkārt teiktajam, ka latviski rakstošajiem žurnālistiem būs ļoti nozīmīga loma kompromata rakšanā….

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.09.2012. 21.11

    Pavļutam ir jāpaliek tur, kur viņš ir. No vienas puses tas ir nepareizi raustīt cilvēku, kurš vēl tā īsti nav paspējis sevi pierādīt konkrētajā amatā. No otras puses, viņš ir ļoti labs ekonomikas ministrs un pašlaik neredzu nevienu, kurš spētu ar tik profesionāli izstrādātiem risinājumiem ķerties klāt sāpīgiem jautājumiem, kā viņš to dara. Rīgas dome? Tur ievest kārtību prasīs ne mazāk kā divus sasaukumus. Tāpat kā valdības darbs – kopš krīzes ir pagājuši 3 gadi, bet dažas jomas vēl pilnās liesmās, un nedomāju, ka līdz nākamajām vēlēšanām lielākā daļa tiks nodzēsta (resursu trūkumu un ilgtermiņa saistību dēļ).

    Ameriks? Pirms iepriekšējām vēlēšanām Ušakovs bija Šlesera klēpjsunītis. Tagad Ameriks ir Ušakova klēpjsunītis. Kamēr mazs un mīļš tikmēr labi, bet kad paaudzies liels, tad neinteresants un metams ārā. Ameriks nav Šlesers – 5% nesavāks! Ušakovam nav arī intereses paturēt Ameriku, jo vairākumu var savākt viņš viens pats. Krievi viņu mīl. Latviešu pensionāri mīlēs, ja uz nākamo ziemas sezonu latviešu pensionāriem atlaidīs parādus vai piešķirs apkures pabalstus. Ušakova atslēga uz triumfu Rīgā ir latviešu pensionāri – gan jau atradīs kādu ēsmu.

    Savukārt latviskās partijas nespēj iziet uz argumentētu cīņu, vadoties ārpus instinktu (nacionālā) līmeņa. Ja kāds gribētu, tad varētu ar Ušakovu cīnīties, izmantojot valsts iestāžu resursu, bet tas prasa koordinētu rīcību un visticamāk Ušakova puse pasteigtos pirmā paziņot, ka latviskās partijas spiego ar valsts resursiem. Kā ne kā daudzi Rīgas projekti un iestādes atskaitās gan ministrijām, gan citām valsts iestādēm, kur var redzēt duļķainos ūdeņus (var būt ne tik skaidri, bet pietiekoši, lai raktu dziļāk).

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 04.09.2012. 21.32

    …jā, Pavļuts strādā sekmīgi EM, bet….kaut kā dīvaini sanācis, ka latvieši Rīgas domei nav īsti atbilstīgi/atbildīgi pievērsuši uzmanību, kaut kā tā – vienmēr otršķirīgi, mazsvarīgi….un pie kā tas ir novedis?….Rīga ar Ušakovu priekšgalā kļuvusi part valsti valstī – ar savu likumu interpretēšanu, ar kultūras programmu, ar krieviskās mentalitātes uzsvaru….šis ir brīdis, kad jāizšķiras par prioritātēm – atstāt Latviju bez Rīgas, tas jau ir bīstami un vēl bīstamāk atstāt uz 4 gadiem Ušakovu mēra krēslā….

    ….Ušakovam būs jācīnās ar ieroču biedriem – Lindermana partiju, jo tie savu tiesu balsu atņems un tad GRK viņam var būt ļoti noderīga….

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 04.09.2012. 21.47

    Ušakovs ar “ieroču biedriem” necīnīsies, ” ieroču biedri” pēc vēlēšanām papildinās SC frakciju. Kas attiecas uz to, ka valdošās koalīcijas partijām nav savu kandidatūru – neticu, vnk no mūsu ” līdzjutēju” plauktiņa šos kandidātus ieraudzīt nevar un tas arī mums nav jādara. Pie tam – valdošās koalīcijas partijām – apvienībām nav jāmeklē katrai sava kandidatūra, bet visiem kopā viena – tā piemērotākā un galīgi nav svarīgi no kuras partijas vai apvienības šī kandidatūra nāk – tam nav un tam nedrīkst būt nekāda nozīme.

    Es nezinu loģiskāku soli valdošajai koalīcijai, kā pašvaldību vēlēšanās Rīgā startēt ar savu vienotu sarakstu. Pilnīgi skaidra motivācija šim solim – pilnīgi skaidrs vēstījums vēlētājiem, kuram ” saskaņieši” pretī var likt tikai savu ” bezmaksas” transportu, vēl ko līdzīgu un, protams, savus šovinistu saukļus

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 04.09.2012. 22.09

    zanE …
    …ja V apvienosies vienā sarakstā ar RP, tad Pavļuts varētu būt reālākā kandidatūra – spējīgs komunicēt

    Ja tiktu izmainita Saeimas valdosa koalicija, “reformatoru” vieta panemot ZZS un Olsteina grupu, Pavluts noteikti varetu pievienoties un tad SC butu niecigas izredzes. Ar Zatleru, akmeni kakla, nekadas.
    Par to, ka zatleriesi gribetu konkuret ar SC, smiekligi, tad jau VARAM ministrs sen butu ko pasacis pret kliedzosiem parkapumiem RD vadiba.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 04.09.2012. 22.47

    …articulus100. …interesantu domu izspēlēji…olšteiniešiem ir parakstīts īpašs sadarbības līgums ar RP un tie faktiski jau pieskaitīti RP, taču zemniekiem Rīga nespīd!….to sapratuši arī zaļie un uz RD startēs ar atsevišķu sarakstu, tātad iespējams tālredzīgs šaha gājiens, lai varētu pievienoties V/RP sarakstam….nu, nav man pārliecības (vismaz pagaidām), ka VL startējot atsevišķi, varētu pārvarēt 5% un tas atkal izsēs latviešu balsis vējā….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 04.09.2012. 23.35

    zanE …
    Vai jaatgadina lieku reizi par Zatlera reitingu? Vins varetu nogremdet jebkuru, kam pietiktu neprata peldet ar to kopa. Pat tuvakais domubiedrs, Usakovs, neatlautos.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Una Grinberga 04.09.2012. 23.53

    :articulus100
    Un kāds tad ir Zatlera reitings?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 05.09.2012. 01.34

    ….drīz varētu parādīties augusta mēneša partiju reitingi….bet līdz vēlēšanām vēl 9 mēneši (radīšanas laiks)…:)

    …šobrīd Ķīlis un Pavļuts velk RP reitingu uz augšu….ja atturēs Kukuli un Zatleru no runāšanas, priekšplānā tiks nolikts Vjačeslavs Dombrovskis – situācija varētu uzlaboties….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 05.09.2012. 09.14

    zanE. .nu nav man pārliecības /vismaz pagaidām/, ka VL startējot atsevišķi, varētu pārvarēt 5% un tas atkal izsēs latviešu balsis vējā….
    ___________________________
    No kurienes informācija, ka RD vēlēšanās nestartēs NA, bet TB un VL atsevišķi? Esmu gatavs slēgt derības, ka NA noteikti iekļūs domē. Man nebūs liels pārsteigums, ja NA iegūs vairāk vietu kā V, ja tā nestartēs kopīgā sarakstā ar RP:)
    Nevajag piedalīties kārtējā SC un viņu atbalstītāju smadzeņu kalošanas kampaņā, ka Ušakova uzvara ir nenovēršama kā nāve. Tādu meldiņu vilka arī daudzi tagadējie IR abonenti pirms 10. saeimas vēlēšanām. Domāšanas inerce bija tik spēcīga, ka Vienotība nespēja noticēt pat savai uzvarai un tūlīt sāka sarunas ar SC:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Una Grinberga 05.09.2012. 09.30

    NA Rīgā vienmēr ir bijuši labāki rezultāti nekā visā valstī. No kurienes zanei tāda doma, ka VL varētu nepārvarēt 5%?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 05.09.2012. 09.37

    andza
    Patalogiskais naids aptumso sapratu, un ceretais sak likties ka realitate.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 05.09.2012. 10.05

    @andza
    Maldies.
    http://www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcgiw/base/Saeima11.GalRez_s11 – 11.Saeima: Rīgas rezultāts bija 2 sliktākais aiz Latgales
    http://www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcgiw/cvk/pv2009.pv09_rezultati.vis – Pašvaldību: Ok, summējot TB un VL ir 5.17%. Tagadējai Vienotībai bija 33.81% (0.48% zem SC), bet tā kā SCP netika domē, tad zaudēja 3.83% balsu.

    NA tiks pāri 5%, bet nevajadzētu būt īpaši vairāk par 10% (ņemot vērā pēdējo vēlēšanu un kopējo tendenču dinamiku). Plus, pašvaldības vēlēšanās vērtē nevis partijas vārdu, bet mēra kandidātu. Tāpat kā pārējām koalīcijas partijām arī NA nav ko likt priekšgalā Rīgas vēlēšanām.

    SC var savākt daļu LPP balsu, daļu var savākt GKR (ja nu tiek pāri 5%), bet arī tad nav pārliecības, ka 50% ir garantēti. Kas dod iespēju latviskajam galam izveidot koalīciju, bet tā visticamāk nebūtu pārāk stabila (ja vien nav valdības koalīcijas kopija). Jāņem vērā, ka latviskais elektorāts zaudēja 10% balsu uz partijām, kas netika domē (Tas ir vērā ņemams faktors!!!).

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 05.09.2012. 10.30

    Nasing spešal. NA ir tīri labs kandidāts glumais Roberts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 05.09.2012. 10.50

    Viņš jau ir pateicis, ka negrib smērēties pa Latvijas politiku – eiroparlamentā tīri silta vietiņa! Domājams, ka viņš kandidēs vēlreiz uz to pašu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Una Grinberga 05.09.2012. 15.01

    To nothing.
    11. Saeimas vēlēšanas: Rīga V – 49 tūkst, Zaptlers – 42 tūkst, TB – 38 tūkst.
    Kur Tu redzi TB sliktos rezultātus? Jāņem vērā, ka nākamgad RD zaptleristiem nekas daudz nespīd. Ceru, ka liela daļa no apmuļķotajiem vēlētājiem nobalsos par NA.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 05.09.2012. 15.31

    @andza
    NA Rīgā vienmēr ir bijuši labāki rezultāti nekā visā valstī.

    Izrēķini, cik daudz NA atbalstītāju procentiāli ir Rīgā, Vidzemē, Zemgalē, Kurzemē un Latgalē. Absolūtais skaitlis neko nenozīmē. Rīgā procentuālais atbalstītāju skaitlis ir zemāks par pārējiem reģioniem.
    Maldies arī tajā, ka RP atbalstītāji piesliesies NA – tie ir Vienotības “SCP” daļas kontingents un tie drīzāk balsos par Vienotību.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Una Grinberga 05.09.2012. 18.12

    paskatījos vēlreiz Rīgu.
    kopā par kremļa partijām – 121 tūkst,
    par latviešu partijām 146 tūkst.
    No tām 33% par V, 29% par ZRP un 26% par TB. Tad vēl 12% par ZZS. Sleseristus/šķēlistus es te neierēķināju.
    Cipari liecina, ka par patriotiskajiem spēkiem nobalsojuši 26 proči vēlētāju, starpība ar V tikai 7 procenti.
    Jebkurā gadījumā, ja latvieši nebūs stulbi, Rīga jau pēc gada atkal piederēs tiem, kas cēla tās stiprumu, nevis padomju laika kolonistiem

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 05.09.2012. 20.51

    andza
    Ceru, ka liela daļa no apmuļķotajiem vēlētājiem nobalsos par NA.

    Nedomaju gan ka NA butu vajadziba mulkot veletajus. Varbut domaji Zatlera apmulkotos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 04.09.2012. 19.26

….ir skaidrs, ka Rīgā nebūs vienota “latviešu saraksta”…+++ man nepatīk, ka lieto tādus apzīmējums vēlēšanu kontekstā kā ” latviešu, vai krievu saraksts”, taču ok, ja par to, ka nebūs vienota ” latviešu saraksta” Rīgā…

Es nezinu, kurš varētu uzņemties iniciatīvu, taču būtu jāpiespiež “latviskās partijas” šādu sarakstu veidot un jāsāk sist SC jau no šodienas, gluži tā pat, kā Ušakovs ” bliež” pa Vienotību.
Vai SC noturēs varu Rīgas Domē, jeb izdosies Ušakovu nomest – lielā mērā tas ir atkarīgs no mediju ieņemtās pozīcijas – vai pirmsvēlēšanu laiks būs ” cīņa par Rīgu” latviski runājošajā info telpā, jeb būs kaut kāda “plurāla” muldēšana pie mikrofona, pie kura Ušakovam tiks dots vārds bez ierobežojumiem. Latviešu žurnālistiem vajadzētu ņemt piemēru no krievu kolēģiem un bliežot pretī, viņus apklusināt. Tam vajadzētu būt īstam karam par mūsu galvas pilsētu.

Kas attiecas uz visādiem zaļajiem, RP – ja viņi mēģinās sadarboties ar SC, sabiedrībai viņi vienkārši ir jānoraksta

+28
-2
Atbildēt

4

    Jānis Jukna > buchamona 04.09.2012. 21.18

    SC uzvarēs visticamāk tāpat. Nav jau šim konkurentu

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 04.09.2012. 21.50

    …lielā mērā tas ir atkarīgs no mediju ieņemtās pozīcijas ..
    _____________________

    skat, LTV1 – Zariņa gos skds Kaktiņā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 04.09.2012. 22.04

    …jā, noskatījos un redzēju arī Aigara Freimaņa reakciju, pieminot SKDS aptaujas…..no vienas puses labi, ka Kaktiņš vazā Ušakovu aiz deguna….protams, zinot Rīgā dzīvojošo nacionālo sastāvu, Ušakovam ir liels atbalsts, bet ne tik “padomiski” cipari, kā tiek uzrādīti….Kaktiņš iemanījies svārstīgos un tos, kuriem nav atbildes pierakstīt izlēmušajiem (kā tas notiek partiju reitingu aptaujās)….

    ….ja žurnālisti kļūs par lēti pērkamiem un bezatbildīgiem radījumiem, nāksies pielietot Bērziņtēva pausto….:)

    …P.S. …ja nekļūdos, tad arī Ventspils dome aptaujas pasūta SKDS….un cipari tik līdzīgi, tik līdzīgi!…:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > buchamona 05.09.2012. 09.04

    SC nav konkurentu? Interesanti, cik reizes viņi valdību ir vadījuši? Ja jau nav konkurentu :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 04.09.2012. 19.02

Rīgas mērs devis vārdu
______________
ka

solīts makā nekrīt.

+12
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam