ES regula var traucēt maršruta taksometru biznesam

26

Komentāri (26)

Alare 07.06.2016. 11.27

Ir notikumi ne mazāk svarīgi kā Nāve: tā ir Piedzimšana. Dzīve – tas ir kā Dabas smaids; Piedzimšana – skūpsts, ar ko tā apbalvo cilvēka dvēseli. Nolieksim cieņā galvu sievietes priekšā: tieši viņā reāli eksistē Daba.

SENT-IV D’ALVEIDERS/1842-1909/

+2
0
Atbildēt

0

d_s_d 07.06.2016. 09.57

Jā, bet… iespējams, šīs skaisti aprakstītās sievietes spējas un funkcijas nevar piepildīties pilnā mērā, ja viņa ieņem visu cilvēka dzīvi paņemošo mācītāja amatu? Vai tev nepietrūktu mammas un visa tā, ko viņa iemācījusi, ja arī viņa būtu mācītāja, tāpat kā tēvs? Un tavai meitai?

Paraksts:

sieviete, kura nevēlas kļūt par mācītāju

+1
-2
Atbildēt

0

gustaps 06.06.2016. 21.09

Tās ir sabiedriskās attiecības un tikai. Planktona cīņa par buljonu. Dievam gar to nav nekādas daļas, ko redz katrs, kas spēj vērot un secināt.

+2
0
Atbildēt

0

moonlight 05.06.2016. 12.05

Lai padarītu eiropiešus neaizsargātus pret Krievijas tīkojumiem, tās ietekmes aģentu mērķis maksimāli izjaukt tūkstošgadēs iedibināto kārtību. Krietniem eiropiešiem, pašaizsardzības nolūkos, ir jāatvaira visi uzbrukumi jebkādiem līdzekļiem.

0
0
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 03.06.2016. 13.14

Laiks izmainīs jautājuma formu un tad tā saturs būs – vai dominancei piemīt garīgums ?

Ja jautājums interesētu Dievu, vai viņš to uzdotu atbildēt paša radītajam mākslīgajam intelektam ?

+1
-1
Atbildēt

0

Agnese Lûse 20.01.2011. 01.28

Tas tikai pierāda ka RS tiešām baidās no veselīgas konkurences !
Ja agrāk rīdziniekiem bija vismaz kaut kāda izvēle ar ko braukt,tad tagad tikai iznāks izvelēties RS pakalpojumus un tas tikai palielinās RS izšķērdību,nesaimnieciskumu !

+1
-1
Atbildēt

0

janisholsteins 19.01.2011. 19.51

Kādas problēmas ar ES direktīvas ieviešanu?
Taisām maršrutu izsoli, kuras dalībnieki sola zemāko dotāciju par pasažieri un kaut kādu indikatoru par biļetes cenu.
Būs tādi, kas prasīs 0, būs RS, kas prasīs daudz.
Visi būs ‘kompensējami’, tikai citi par 0.

+1
0
Atbildēt

0

astra_ozo 19.01.2011. 17.18

Kāds komforts – labi ja par ceļu var pabraukt. Vispār nav izprotams, kā vairums no mikriņiem iziet tehnisko apskati. Bez CSDD darbinieku attiecīgas ieeļošanas tas nebūtu iespējams.

+2
-2
Atbildēt

0

Aldīna 19.01.2011. 16.37

Mikriņus rādās mazgā reti, tapēc tajos diezgan smako, reizēm piebāž viņā visus kā siļķes mucā un ja tu sēdi, tad stāvošā somas vai pat pēcpuse bāžas tev sejā jo stāvvietas tehnoloģiski nav paredzētas, muzikai vispār nav jābūt – tas ir sabiedriskais transports nevis cirka balagāns! Kāds vēl komforts?

+4
-2
Atbildēt

0

jirgensone_ieva 19.01.2011. 16.24

Var piekrist un var nepiekrist augstāk minētajiem viedokļiem. Ātrāk noteikti, bet vai drošāk? Biežāk, jā atsevišķos maršrutos noteikti kursē biežāk par citiem sab.transporta līdzekļiem, bet citos vispār nekursē. Par ērtību noteikti varētu pastrīdēties, kā nu kuram tās prasības, bet gara auguma cilvekiem noteikti nav komfortabli. Nu skaļa un kaitinoša mūzika un smēķēšana tā jau ir šoferu kultūra, jebšu nedomāšana par citiem…. Nu mikriņu soferis nebūt nav prestižākais šofera darbs šodien, attiecīgi varam tikai nojaust kāds kontingents tur strādā.
Bet es mazliet vēl no autovadītaja viedokļa gribētu pateikt, ka mani kaitina miroautobusu visatļautība, apstājos kur gribu, kad gribu, pārejos satiksmes dalībniekus ignorējot, lai gan noteikumos skaidri ir noteikts ka mikorautobusi pasažierus var izlaist un uzņemt tikai sab.transporta pieturvietās…

+4
0
Atbildēt

0

lebronj2356 19.01.2011. 14.13

Man mikriņi dēļ šaurības, publikas u.c. faktoriem arī ne pārāk patīk. Bet ir jāsaprot skaidrs fakts – tie veiksmīgi konkurē ar RS un spiež uz leju cenas līdz ar to, iespējams jau tagad būtu kādi 80 sant. par biļeti uzskrūvēti, ja nejustu šo konkurenci un patērētājam tas nāk par labu, taču kā jau daudzās lietās un sfērās Latvijā monopolistu un oligopolistu lobiji cenšas vērst visu patērētājiem par sliktu….un vēl kas, daudzās vietās ir neizsakāmi ērtāk un ātrāk aizbraukt ar t.s. mikriņiem – pamēģiniet pagaidīt 22to autobusu pie spices, lai tiktu uz centru, ziemas salā…

+8
-2
Atbildēt

5

    astra_ozo > lebronj2356 19.01.2011. 17.16

    Monopols nav laba lieta, bet mikriņi nosmeļ visu maksātspējīgo kontingentu, tāpēc sanāk, RS jāpārvadā liels skaits pasažieru, kas brauc bez maksas vai arī ar atlaidēm.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 19.01.2011. 18.16

    Tas, ka RS braukā ”zaķīši” ir kontroles un attiecīgo ļaužu jautājums….bet pirms saki ko tādu pabraukā ar transportu no rītiem, ap 6-8 vakarā un tad gribētu redzēt reakciju. Arī pa dienām pārsvarā busi un viss pārējais ir pilns – kas tur tieši nerentabls ?! Arī mikriņi ir pilni no rīta…turklāt sabiedriskais kursē reti. Kur šeit ir zaudējumi?! grūti iztēloties, ja nu vienīgi e-talona mežonīgajā maksā, administrācijas algās un ”Rīgas acs” veidīgu kompāniju izveidē…tīrāka muldēšana !

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > lebronj2356 19.01.2011. 22.38

    to Krix
    Runa nav par zaķiem, bet par to, ka RS bez maksas pārvadā dažādu veidu invalīdus, ar atlaidēm (50%) skolēnus un studentus. Mikriņi neko tādu nedara – līdz ar to viņi var izdzīvot ar it kā zemo biļešu cenu – 45…50 santīmi.
    Par to, ka RS ir bardaks, tā ir cita runa, Tam pilnīgi piekrītu. Bet kopumā mikriņi nosmeļ krējumu, bet smagumu iznes RS

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > lebronj2356 20.01.2011. 08.49

    Nerentabls ir Ļjoņa Bemhems :)))))))))))))))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > lebronj2356 20.01.2011. 10.03

    Kļūda bija kad atdeva šo nišu firmām.Vajadzēja šo lietu organizēt RS.Tagad arī būtu lietderīgāk iepirkt jaunus mikroautobusus,nekā tērēt naudu Rīgas acs izveidei.Ar tiem jaunajiem tramvajiem arī pasteidzās.Vajadzīgs tāds tramvajs kurš izmaksā 1,5 milj ls.Ar tādu saimniekošanu nekad no parādiem ārā netiksim.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 19.01.2011. 14.10

Es negribu ne riskēt ar savu veselību, ne justies kā zirnis grabulī, sēžot šajos ļoti bīstamajos transportos, tāpēc labāk pagaidu kādu minūti ilgāk un braucu ar autobusu. Manuprāt viņu braukšanas stils un iekārtojums, kā arī tehniskie parametri nav piemēroti drošai pasažieru pārvadāšanai. Tie mikriņi taču ir paredzēti preču piegādei veikaliem, bet pēc pārbūves ar tiem vadā dzīvus cilvēkus. Nē, es tajos desu vāģos iekšā nekāpju.

+6
-3
Atbildēt

1

    ilzezeebolde > mxblack 20.01.2011. 01.28

    Kādas pārbūves? Kāpēc kaut kas jāpārbūvē, ja ir pilns ar mikroautobusiem, kas jau no sākta gala ir domāti pasažieriem?

    Par piemēru minēsim VW Transporter, Multivan un Caravelle. Viens bez logiem kravai, viens pa pusei, otrs tikai cilvēku vizināšanai. Visi no rūpnīcas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aldīna 19.01.2011. 12.28

Nu vienīgais mikrobi ir ātrāki – pārējais zem katras kritikas, gan komforts, gan apkalpošana – par nemaz estētiku nerunājot, no mikrobu izskata, tajā žļerkstošās muzikas vemt gribās!!!

+6
-1
Atbildēt

2

    ribens > Aldīna 19.01.2011. 13.02

    Kas vainas komfortam – sēdekļi mīksti un nav pārkārtots ražotāja sēdekļu izkārtojums, kā to darīja senāk, lai iegūtu vairāk vietu.
    Man sūdzības ir vienīgi par šoferu smēķēšanu, muzikālā gaume ir strīdīgs jautājums.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > Aldīna 19.01.2011. 20.58

    Nu, par gaumi jau nestrīdas ;) Jumts ir, mūzika skan – tātad komforts :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

anita_meistere 19.01.2011. 11.38

RS varētu “pabazt zem sevis” arī atkritumu apsiamniekošanu, lidostu…visus takšu, mitriņus utt utt. drīzā ar e-tamponu varēs veikala par pienu norēķināties. ka tik viarāk tranzakciju un ieviesējam lielaks kuškis atkrīt.

+4
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam