Eksperti: VL-TB/LNNK vajadzība koalīcijā būs jāpierāda

193

Komentāri (193)

Agnese Lûse 24.10.2010. 18.54

Skatos tev “tripelogs” nav sveša lieta… ha-ha-haaaaaa

0
0
Atbildēt

0

zigis 24.10.2010. 15.16

Savukārt no politiskās loģikas viedokļa SC nav jēgas līst tādā valdībā, kurai nav ne mazāko ideju, kā izkļūt no krīzes, ja neskaita iekšējo devalvāciju.
Vienkāršāk sagaidīt nemierus, kas sekos kārtejai “konsolidācijai” neapliekamajam minimumam un pabalstiem, valdības krišanu, un tad veidot valdību.

+1
0
Atbildēt

0

zigis 24.10.2010. 15.08

Kalpa dvēseles aicina valdībā SC, jo aiz viņiem stāvot 25% balsotāju.
ASV republikāņus atbalsta vairāk par 45%, bet Obamam pat prātā nenāk tiem piedāvāt kādu posteni.

+5
0
Atbildēt

1

    dro > zigis 24.10.2010. 15.11

    Stulbs ‘arguments”, bet daudzi uzķeras.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 24.10.2010. 09.43

Par to sišanu un draudiem taisnība jau vien ir. Tāpēc arī neviens to komentāros nemēģina atspēkot. Pati pazīstu puisi, kuru slavenais Raivis Dzintars piesēja pie krēsla, sita, spārdīja, mocīja, draudēja viņam un viņa ģimenei, draudēja izvarot viņa māsu. Un to viņš nedarīja viens. Gandrīz visi VL biedri to redzēja un uzskatīja par pareizu un uzjautrinošu. Galvenais, ka puisis patiešām ir nacionāli noskaņots un par savu tēvzemi gatavs darīt jebko.

0
-3
Atbildēt

6

    Sanšains > kkristaps 24.10.2010. 10.27

    Pati pazīstu puisi, kuru slavenais Raivis Dzintars piesēja pie krēsla, sita, spārdīja, mocīja, draudēja viņam un viņa ģimenei, draudēja izvarot viņa māsu.
    ============================
    Jā, šo tekstu esmu jau lasījis.
    Viena anonīma interneta tante teica, un ABC tiražē. Varbūt pats (pati) esat šī “oriģinālā” tante?

    Es gan esmu redzējis arī komentārus, kur šo epizodi sauc par absolūtām muļķībām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 24.10.2010. 13.12

    Sveiks! Kādēļ pats par Dzintaru nebalsoji?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 24.10.2010. 13.38

    Es? Es tiešām nobalsoju par “Nacionālo apvienību”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 24.10.2010. 13.45

    Haris. Varbūt kļūdos, bet vai Tu neteici, ka Dzintaru izsvītroji?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 24.10.2010. 14.23

    Nē, to būs teicis kāds cits.
    Ja nemaldos, “Kaspars Gasūns” tā īpatnēji uzstājās. Viņš rakstīja, ka balsojis par NA, plusojis Visvaldi Lāci un laikam arī tēvzemiešus, bet svītrojis Dzintaru un citus “jaunos (ne brīvos:)) radikāļus”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 24.10.2010. 15.06

    Paldies par atbildi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 24.10.2010. 09.42

Kurā tiek izmantoti meli, psihotriki, manipulācijas ar biedriem un armijas disciplīnas tipa paņēmieni, lai iedzītu paklausību un apziņu, ka “esam mēs tie labākie” un vienīgie patiesie…. Kur vismazākā sūdzība par biedra pioniera zemisko rīcību tiek uztverta kā milzīgs apmelojums un vislielākā nodevība, par kuru jāizslēdz no organizācijas…

0
0
Atbildēt

0

kkristaps 24.10.2010. 09.41

Iz Delfiem: Laikam taisnība?, 21.10.2010 14:17

Mazliet par vislatviešiem, 11.10.2010 22:03
Lasot Visu Latvijai mājaslapā rakstu Nelabvēļu prieks nevietā un tā komentārus, brīžiem pārņem smiekli, brīžiem dusmas. Tāda sajūta, ka vislatviešiem (lasīt – puslatviešiem vai ceturtaļlatviešiem) ir tik tālu izskalotas vai izsistas smadzenes, ka viņi paši nesaprot ko un kā saka – respektīvi nonāk absurdās pretrunās ar sevis teikto un ar savstarpējiem apvainojumiem parāda, ka partijas iekšienē nav tomēr kaut kas kārtībā.

0
0
Atbildēt

0

varrvara 23.10.2010. 21.53

Šis man patika! Raksts īsti laikā, kad varēs redzēt vai Dombrovskis iecels par ārlietu ministru cilvēku, kurš būs spējīgs šo eksāmenu izturēt, Un,otrkārt, vai tas cilvēks, kuru ieliks par ārlietu ministru, paskatīsies spogulī un novērtēs sev, vai ir spējīgs šo, Latvijai svarīgo, darbu veikt. Nu gaidīsim izvēli!

+5
0
Atbildēt

0

maija_br 23.10.2010. 21.45

Saeimas vēlēšanās 13 845 vēlētāji nobalsoja par klaji cinisku okupantu politiku, bet 251 397 vēlētāji piekopj slēptu okupantu politiku. Draudzīga attieksme pret okupantu viedokli nedod pozitīvus rezultātus. Tiem, kuri neatbalsta okupantu politiku ir jāizstājas no Saskaņas centra, jo ir iespējams realizēt savu politiku ar esošām partijām.

+5
0
Atbildēt

0

bekijja 23.10.2010. 21.33

WTF! :D No kurienes te kāds ir izrāvis, ka kādu Eiropā baigi interesē VL-TB/LNNK, kas ir maza daļa lielā koalīcijā? Un ja Krievijai ar to ir problēmas, tad pēdējais laiks Latvijai savu mugurkaulu nostiegrot. Igauņiem jau sen Krievija ir pie kājas!

+4
0
Atbildēt

0

Skujiņa 23.10.2010. 19.26

Tā nu Irā lādēšu arī no twittera !
:))
saturās tad !
proverka svjazi bija..>>

+2
-1
Atbildēt

10

    brigita_damme_rtk_lv > Skujiņa 23.10.2010. 19.47

    uzvelku bruņuvesti :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Skujiņa 23.10.2010. 19.54

    Baigi forši ēv
    sev + var likt !
    :))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Skujiņa 23.10.2010. 20.25

    Ko tu neteiksi:)) Bet savādāk arī kāda atšķirība?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Skujiņa > Skujiņa 23.10.2010. 20.41

    Ne kāda ..
    :))

    bet rezerves ieeja ja kas notiek..!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Skujiņa 23.10.2010. 21.44

    Bug Ors. Pieliku Tev visur +, ceru, ka arī Tu neskoposies:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Skujiņa > Skujiņa 23.10.2010. 22.03

    +
    Nav žēl ņem pīrādziņu !
    :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Skujiņa 23.10.2010. 22.12

    …skaidrs!…sestdienas vakars sācies!…:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Skujiņa 23.10.2010. 22.15

    pirozkovs !
    Tu ņem vēl +
    un ja vēl esi tam manam čomam puika
    vēl +++
    :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Skujiņa 23.10.2010. 22.18

    …Bugor!…ko Tu dari!!!…tā Tu visu “acīti” izjauksi…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Skujiņa > Skujiņa 23.10.2010. 22.25

    Man jau sajuka pātari zanE !
    :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Skujiņa 23.10.2010. 19.21

Nekas lāčuks pa weekendu sapurināts tiks
re kā televizorā rādīja
sabučo uz vaiga to solvitu
ieliks to rudo bestiju saemas prezidiumā – un nost no acīm !
vēl tas ģirts/valdis jāifīrē kur
ielteicu tankā prom !
:))

+4
0
Atbildēt

7

    photocom > Skujiņa 23.10.2010. 19.24

    Jā vēl ņepoņatkas kas tur vēl
    to izglītību ņems ???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Skujiņa 23.10.2010. 19.28

    Bugors, ē, nē… Valdis nedarīs pāri Solvitai…atceries, ka Solvita bija kā “mūris”, kad Šloser&co grupējums gribēja taranēt Valdi iepriekšējā pavasarī…?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Skujiņa 23.10.2010. 20.28

    Jā komplicēti ar to Solvitu. Te – “kā mūris”, te atkal tik ļoti bailīga, kā šogad nākamajā dienā pēc vēlēšanām. Sarežģīta personība.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Skujiņa 23.10.2010. 21.27

    @betijacelmale
    komplicēti ar to Solvitu…Sarežģīta personība.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa, sarezhgita. parasti Dzelzs Ledija un Sfinksa, bet dazhreiz paviegla dejotaja kurai nervi galigi beigti.
    tas varbut izsaka to ka vinjai nevajadzetu ilgstoshi uztureties VD tiesha tuvuma.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Skujiņa 23.10.2010. 21.30

    Jā, Betij, ar tām sievietēm kā ar bitēm…neko nekad nevar zināt…:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Skujiņa 23.10.2010. 22.41

    …tagad ievingriniet pirkstiņus….nākošā informācija no pietiek.com…
    …JL zem lupas???…

    http://www.apollo.lv/portal/news/articles/218351/0?show_inbox=1

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Skujiņa 24.10.2010. 13.52

    zanE. nekā īpaša. Kad dibināja Jēkabpils JL filiāli, tad pirmajā rindā sēdēja tādi, kuri jau bija paspējuši nomainīt ne vienu vien partiju. Neviena partija , ņemot vērā mūsu sabiedrības morāli, nav pasargāta no negodīgiem cilvēkiem. Interesanti, cik ilgi izmeklēs, vai pārspēs Repšes “izmeklēšanas” termiņus?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 23.10.2010. 18.58

Kāpēc jāuzbrūk Jurģim!? Viņš jau atstāsta notikumus…

Bet viņš nepasaka “b” – Dombrovskis nav Lembergs un Vienotība nav ZZS…

+6
0
Atbildēt

0

mjantons 23.10.2010. 18.04

Eksperti aktīvi aģitē par SC vietu koalīcijā un tagad ir apjukuši – kā apvienot šādu kombināciju? Urbanovičs nesapratīs un polittehnologi arī. Nekas nav daudz jāizskaidro summā 32+22+8. Nav ne jāprasa atļauja, ne jātaisnojas. Zīle ir EP, TB/LNNK iepriekšējā koalīcijā. Pagrieziens vairāk pa labi visā ES un USA nav izņēmums. Tea party vien ko vērts!

+7
0
Atbildēt

0

dro 23.10.2010. 17.49

Pēc polittehnologa domām, premjeram nav savas nostājas Latvijai svarīgos jautājumos, kā piemēru minot, neizlēmīgos gājienus jaunās koalīcijas veidošanā. “Protams, ka pašreizējais iznākums ir ļoti loģisks, un bija iepriekš paredzams. Taču, manuprāt, viņš ļoti vērā ņēma dažādos apvienības Vienotība iekšējos viedokļus, piemēram, ja kāds pasaka, piedāvājam Saskaņas Centram (SC) būt koalīcijā – viņš piedāvā, kāds cits pasaka – ja SC būs koalīcijā, tad ar kādiem konkrētiem noteikumiem, un viņš atkal maina viedokli,” uzsvēra J. Liepnieks, atbildot uz G. Bojāra jautājumu par premjera lēmumu koalīcijas veidošana, “V. Dombrovskis vēl joprojām nav stingras nostājas, lai pateiktu – Es gribu tā vai tā.”
_______________________
Es līdzīgas domas izteicu pagājušajā sestdienā. Mani krietni nolamāja. Lūgtum uzbrukumā Liepniekam:)

+5
-2
Atbildēt

13

    ievuliitis > dro 23.10.2010. 19.07

    Vai tev vienmēr tas, ko saka Liepnieks, rādās ievērības cienīgs, vai tikai tad, kad sakrīt ar tavu viedokli? Kā tev viņa izlolotā pozitīvisma kampaņa patika iepriekšējās vēlēšanās?
    Liepnieks, zinot, ka ir cilvēki, kam viņa viedoklis liekas ievērības cienīgs, nekad nelaidīs garām izdevību pagrozīt tās galvas sev vēlamajā virzienā. Domā, tas ka viņš liedzās, ka konsultējis SC pirms šīm vēlēšanām, atbilst īstenībai?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 20.02

    betija celmale. Nē, vienkārši izteicu gandarījumu, ka atradās vēl viens tikpat dumjš kā es:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 23.10.2010. 20.22

    Nepārdzīvo:) Nākamreiz es būšu tā dumjā:)
    Tā mēs kopīgiem spēkiem, kļūdoties, saceroties un atkal viļoties beigu beigās mož’ ka nonāksim pie tās bedres, kur tas suns ir aprakts?
    :))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 23.10.2010. 22.04

    …kurš te Liepnieku nosauca par politologu???…jampampiņš, kurš konsultēja priekšvēlēšanu laikā SC, nemaz neko citu arī pateikt nevarēja!!!…:))…mums tie politologi saviesušies, kā indīgas sēnes…:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 22.13

    zanE. Ne politologs, bet polittehnogs /asiņainais punduris/ un savu lietu viņš pieprot! Vai tad neatceries kā momenta pajuka TP PR pēc viņa aiziešanas, kad katrs Kalvīša kliķes ierindnieks sāka maut savā toņkārtā. Ar ko Liepnieks būtu sliktāks par pārējiem politologiem, izņemot Ikstenu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 23.10.2010. 22.24

    …lno…un ar ko labāks?…polittehnologs!…ha!…otrreizējo izejvielu pārstrādes tehnologs!…labi, puikam nauda jāpelna, bet…vai par smirdīgu naudu pirkta maize kaklā nesprūst???….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.10.2010. 13.07

    zanE. Ja zemisks aprēķina cilvēks, tas taču vienlaicīgi nenozīmē, ka dumjš? Mums iepotēta totalitāra domāšana. Brīžam pat pietiek ar to, ka cilvēks domā savādāk kā mums gribētos, viņam nemaz nav jābūt nelietim, lai viņu par tādu pataisītu. Piem. R. Pauls un I. Kalniņš. Daudziem viņu “veikums” politikā ir pietiekošs iemesls, lai pasludinātu, kA arī mūzikā viņi ir pilnīgi nulles. Varu pieminēt, ka Vāgnera antisemitisms jau robežojas ar šizofreniju, vai tādēļ aizliegt viņa muzikālās drāmas? Hitleru pataisījuši par pilnīgu idiotu un gļēvuli, lai gan viņu un Trocki atzīst par labākajiem 20. g.s. oratoriem, bet par drošsirdību 1. pasaules kara Hitlers apbalvots ar Dzelzs krustu.
    Nedomāju, ka Garda būtu lielāks ekstrēmists kā SC ideologi. Cits jautājums, vai viņš tiešam ir Latvijas patriots, iespējams, ka pats pilda kremļa pasūtījumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 24.10.2010. 15.25

    …lno…
    ….Tu mēģini iedzīt mani stūrī…:))…man ir īpašas attiecības ar mūziku, tāpēc pieminot I.Kalniņu…pārņem divējādas emocijas…pirms neilga laika uzzinot par slavenu pianistu, kurš ir gejs…skaidroju kādam, ka tas nevar ietekmēt viņa izpildītā skaņdarba kvalitāti, tā nemainās…bet ar I.K. tomēr ir citādi…tāpat ar Igo, Mielavu…vai tāpēc, ka viņi ir bijuši “mūsu laika varoņi”…un pēkšņi pārvērtušies niecībās?…bet viņu mūziku es uztveru citādāk…tā pēkšņi skan savādāk…tur klāt ir kaut kas falšs……varbūt tas falšums ir bijis visu laiku, tikai mēs to neesam pamanījuši?…
    …par Gardu neko nevarēšu piebilst…vienkārši – nav informācijas…un neesmu vēlējusies to meklēt…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.10.2010. 15.42

    zanE. …man ir īpašas attiecības ar mūziku…
    ________________________
    Sveika! Vai vari par šīm attiecībām uzrakstīt ko konkrētāku, ja tas nav pārāk intīmi? Varbūt profesionāli nodarbojies ar mūziku, vai spēlē mājās sev un tuviniekiem? Varbūt kolekcionē ierakstus? Es agrāk biju džeza fanātiķis, vēlāk sāku jūsmot par blūzu un rock. Pats mocu keibordus. Šonedēļ jāpienāk jaunai spēļmantiņai.
    Es neuzskatu par zvaigznēm ne Igo, ne Mielavu, mums nav arī Eiropas mēroga zvaigžņu, ja runājam par pop/rock.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 24.10.2010. 16.00

    …lno…
    …..izbijušam kordiriģentam nav svešs ne blūzs, ne roks, ne arī džezs…:))….tad jau Tev droši vien kolekcija iespaidīga!…padalies!…Tu jau saproti, ka “kuģītī” mēs labprāt kaut ko no Tavas kolekcijas paklausītos…:))…zināsi, kur mūs atrast…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.10.2010. 16.17

    zanE. Diemžēl plates kolekcinēju padomju laikā. Tās man sūtīja krustmāte no rietumiem. Tagad mani interesē tikai ieraksti midi formātā.
    Visu cieņu Tev kā profesionālei! Es savā laikā iestājos Jelgavas mūzikas vidusskolā uz kontrabasu. Tā kā instrumenta man nebija, nācās katru dienu pēc mācībām tehnikumā braukt uz Jelgavu. Ilgāk par pāris mēnešiem neizturēju. Pie tam vingrināties nācās telpā, kas ar finieri bija atdalīta no skolotāju istabas, no kurienes bieži atskanēja: Nu tas nu zāģē!:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 24.10.2010. 16.25

    …lno…tad jau sanāk, ka esam vienas durvis vēruši!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.10.2010. 16.35

    zanE. Tikai dažādos laikos, ar atšķirīgiem rezultātiem. Es iestājos kopā ar R. Paula māsicu:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 23.10.2010. 17.01

Kur tad njet komenta palicis? Aizskrējis uz štabu pēc jaunas “špargalkas”? Kur palicis dzēris? Kāds nezina adresi, jāizved taču līdzcilvēks no “zapoja”! Vakar jau cilvēkam visur radījās maršējoši nacisti, drīz sāks karot ar baltam pelītēm:)

+5
-1
Atbildēt

1

    Edzs > dro 23.10.2010. 17.33

    vinsh kad izguljas ir pavisam cits cilveks, nav vairs tik radikals un kategorisks ka uz vakaru:

    dzeris49 ” Ne latviski, ne krieviski runājošajiem SC vēlētājiem ar vēsturiskajiem notikumiem nav nekāda sakara. Tāpēc šis brīdis nav īstais, lai par to runātu,” uzskata Ušakovs.”.
    ——————————————————————
    Nu jā nav nekāda sakara, un tā tas, pārsvarā, arī ir, vainīgi bija Staļina un Hitlera režīmi un M-R pakts, tad kāpēc par to nevar runāt?
    Kāpēc SC taisni tā arī nevarēja pateikt – jā, bija okupācija, mēs to atzīstam un nosodam, bet, SC pie tās nav vainīgs un nevar uzņemties par to atbildību?
    Kā tas izskatītos, ja, piem., Vācijā, kāda partija atteiktos publiski atzīt un nosodīt nacistiskā režīma noziegumus?
    Atsakoties tos atklāti nosodīt, SC kļust par Staļina režīma advokātu, nevis distancējas no tā.
    23.oct 11:09

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 23.10.2010. 15.51

@Karamba
_…Vairāk uztrauktos par faktisko ZZs noteicošo lomu,.._
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ja TM bus Lembja cilveks Gaidis Berzinsh tad ZZS praktiski bus 7 ministru vietas valdiba pret 6 Vienotibas vietam.

+2
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 23.10.2010. 14.28

Neredzu lielu ķezu no VL koalīcijā..lai taču pamēģina.Reāli Vienotība pa smuko paņēmusi viņējo 8 balsis,pieklusinot tekstus un pretī iedodot nieka 1 ministru nevis VL ,bet pārbaudītajiem tb kadriem.Tāda kā veikla reālpolitika :)Vairāk uztrauktos par faktisko ZZs noteicošo lomu,cik ilgi pastāvēs šī kombinācija, un ko hūte sev izmangos.Laiks rādīs.

+8
-1
Atbildēt

0

Agnese Lûse 23.10.2010. 14.12

Ghost Dog-Bet kā mana mamma teica: Duraks ir ne tas kas atzīstas,bet gan tas kas to atklāti demontrē ;)

+1
-10
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 24.10.2010. 17.17

    to NoComents
    “Ghost Dog-Bet kā mana mamma teica: Duraks ir ne tas kas atzīstas,bet gan tas kas to atklāti demontrē ;)”
    —————————

    Tava mamma bija gudra sieviete, kā viņas dēls tāds duraks gadījās?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 23.10.2010. 13.48

Nav par ko!
Gultas veļu jums izdos māsiņa !
Ar saviem “bratcjam po razumu” nestrdīties !
Ievērot psihoneiroloģiskā slimnīca iekšejās kārtības noteikumus !
Nākošais !

+1
-13
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > Agnese Lûse 23.10.2010. 13.52

    Man mamma kādreiz mācīja nestrīdēties ar bērniem un garā vājajiem. Pie tā arī pieturēšos :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 23.10.2010. 13.40

Un parasti tos kuri uzskata sevi par dakteriem lai dotu diagnozes,bet patiesībā tādi nav arī nebūtu par skādu savu galviņu atrādīt speciālistiem !

+3
-9
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > Agnese Lûse 23.10.2010. 13.42

    Paldies. Nākošais jautājums :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 24.10.2010. 17.24

    to NoComents
    Atrādi savu strutojošo galviņu triperologam, varbūt viņš vēl var līdzēt, savādāk, ka neiznāk kā Ļeņinam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sandra 23.10.2010. 13.35

Nevis vaimanāt un gausties, ka VL-TB/LNNK būs valdībā, bet justies gandarītiem un lepniem, ka beidzot Eduarda Berklava mudinājums piepildījies. Tikai tad, ja latvieši būs vienoti godprātā un savas valsts cieņā un mīlestībā, tad varēs gaidīt uzplaukumu arī ekonomikā, jo tie kas cerēja pildīt savas kabatas un stiprināt savus personīgos uzņēmumus no valsts līdzekļiem ir pabīdīti malā.
Esmu pārliecināta, ka itin drīz uzticība Saimai vairosies ne tikai aritmētiskā, bet ģeometriskā progresijā.
Bet tiem vaimanologiem un viltus orākuliem beidzot pienācis laiks paklusēt, padomāt vai vērts tā fanot par netaisnu lietu, par nenovēršamu iespēju atkal kļūt par Krievijas provinci bez neatkarības un brīvas valsts. Dažs labs gatavs pārdoties par sev parādītu godu un kaimiņa draudzīgu papliķēšanu pa nošļukušo plecu, citam rūp naudas žūksnis kabatā, bet cits aiz tīrās muļķības pūš pastardienu bazūnē. Bet mums jābūt vienotiem savai Latvijai, un tad būsim stipri!

+15
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Sandra 23.10.2010. 15.40

    Pietrūkst mums Berklava tipa cilvēku. Ai, kā pietrūkst! Bezmugurkaulnieku paaudze.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 23.10.2010. 13.32

Parasti radikāļi izmanto demokrātiju lai nāktu pie varas un kad tikuši pie varas to iznīcina un tas ka VL ir Saeimā pierāda ka Latvijā ir demokrātija ar nenobriedušu un pagātnē dzīvojošu vēlētāju…!!!

+3
-9
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > Agnese Lûse 23.10.2010. 13.36

    Parasti cilvēkus, kuri pastāvīgi ieciklējas uz vienu jautājumu, sauc par šizofrēniķiem un piedāvā viņiem vietu, kur atpūsties…

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

dro 23.10.2010. 13.16

Andrejs Zviedris. Kad muldēt, tad ļaudis viens ar otru gluži vai sacenšas neglītos epitetos pret Lembergu. Bet kad jāvij ciešas saites, lai kopīgi piezīstos pie teju vai vienīgās vēl pārpilnās – valsts pārvaldes – labumu siles, tad nesmādē vis.
____________________
Nu lieciet priekšā savu ģeniālo variantu:)

+6
0
Atbildēt

6

    itommy_ > dro 23.10.2010. 13.32

    Es vairāk sliektos uz koalīciju ar SC, bet ar citu premjeru. Man valdības galvgalī prasās kāds ar dziļāku funktieri valūtu tirgos un tamlīdzīgās kategorijās.

    Bet vispār ir laiks jauna tipa partijai ar latviešiem un krieviem jau tajā. Dabiski, okupācijas fakti un 16-tie marti būtu vispārzināmi un atzīti jautājumi, bet tāpat arī 9-tie maiji, un es neskaidrošu – kāpēc.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 13.37

    Andrejs Zviedris. Es vairāk sliektos uz koalīciju ar SC, bet ar citu premjeru…
    ____________________
    …un ar citu himnu: Padomju Latvija mūžos lai dzīvo,
    Spoža lai Padomju vainagā mirdz!:))

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > dro 23.10.2010. 13.37

    Ideālajā pasaulē tā tas būtu. Reālajā nav un nebūs. Līdz ar to ir jāizspeiž maksimums no esošā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > dro 23.10.2010. 13.47

    Ino, nevajag pārspīlēt un baidīt ar krieviem. Re, pirms gadiem trīsdesmit viens Amerikā esot iekliedzies “krievi nāk!” un panikā izlēcis pa debesskrāpja logu. Bet patiesībā ļurbisti jau tagad ir līdzatbildīgi pie tā, ka tūkstošiem latviešu “Dievs, svētī Latviju…” vietā spiesti dziedāt “God save our gracious Queen, Long live our noble Queen, God save the Queen: Send her victorious, Happy and glorious, Long to reign over us: God save the Queen.”

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 13.57

    Andrejs Zviedris… nevajag pārspīlēt un baidīt ar krieviem
    _______________________
    pasaki to moldāviem, gruzīniem, čečeniem, ukraiņiem… Baidīties tiešām nevajag, bet rīkoties kā suverēnai valstij.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > dro 23.10.2010. 13.58

    nu tā vien izkatās, ka God save the Queen vietā Tu labāk dziedātu “slavsja otečestvo”.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

griezējs 23.10.2010. 13.13

Vai vispār kāds ir uzdevis jautājumu,kapēc tādam SC vispār ir jābūt valdībā?Visu laiku sēdēja,kā nopērti suņi,lai sēž arī turpmāk.Šovinistiem,ar pārņemtu lieluma māniju,vispār nav ko darīt Latvijā,kur nu vēl valdībā.

+8
0
Atbildēt

3

    Silvija Adijāne > griezējs 23.10.2010. 13.20

    Atbilde ir ļoti vienkārša. Aiz SC stāv aptuveni 25% Latvijas leģitīmo vēlētāju. Un tie 25% arī nekur nepazudīs. Līdz ar to nepasniegt tiem roku būtu zināma politiska muļķība.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    griezējs > griezējs 23.10.2010. 13.42

    Bet,kas teica,ka vismaz 10%,no tiem kuri tikušajiem saeimā no SC nevar pārliecināt,ka viņi maldās?Domāju,ka tā arī notiks.Galvenais saskaņotu darbību un argumentāciju,tad viss būs O.K

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > griezējs 23.10.2010. 20.31

    Pareizi skaitot, sanāktu citi skaitļi.

    Vēlēšanās piedalījušies 60% vēlētāju.
    Par SC nobalsojuši 25% no 60%, tātad – tikai 15%.

    Valdību veido vairākums. Tas var būt, piemēram, 60% vairākums. Šajā gadījumā 40% vēlētāju “nav pasniegta roka”. Kur ir problēma? Tā ir dēmokratijas prākse.

    Vairākumam pietiek ar 51%, tikai šo vairākumu grūti nodrošināt visās sēdēs (kāds saslimis, kāds komandējumā).
    Salīdzinājumam – 63% vairākumu nekas Saeimā neapdraud.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 23.10.2010. 12.53

Ekspertiem tik tiešām nav taisība. Viņi piemirsuši faktu par to, kurš patiesībā vadīs jauno ļurbu valdību. Puzes prātnieks nu varēs nolikt pie vietas gan sarkanbaltsarkanos prievīšniekus, gan arī nīstās sorosīdes un stūrgalvīgos grāmatvežus. Skat, no ļurbisma vairs nepaliks ne vēsts, kad saimnieks sāks trenkāt visu to baru un beidzot prasīs reālu rezultātu.

+1
-10
Atbildēt

3

    Silvija Adijāne > itommy_ 23.10.2010. 12.58

    Jums, Andrej, ir kaut kāda permanenta fobija saistībā ar Lembergu. Kā saka: let justice do its own course. Bet reāli šī pasaule nesākas un nebeidzas ar Lembergu. Tāpat kā šī valsts un pasaules uztvere par to. Kas laikam arī ir šī raksta topiks.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 23.10.2010. 13.10

    Saikne, dārgais Ghost Dog, ir tiem, kas ar šo cilvēku pin politiskās, aroda un biznesa saites. Starp šī saita un šī raksta komentētājiem tādu ir ne mazums, vai ne? Bet es tikai konstatēju faktu. Kad muldēt, tad ļaudis viens ar otru gluži vai sacenšas neglītos epitetos pret Lembergu. Bet kad jāvij ciešas saites, lai kopīgi piezīstos pie teju vai vienīgās vēl pārpilnās – valsts pārvaldes – labumu siles, tad nesmādē vis.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > itommy_ 23.10.2010. 13.13

    Jā, tā tas ir, bet raksts, ja nemaldos, ir par nepieciešamību pierādīt VL dalību valdībā. Kas ir absolūts bulšits, jo neviens nekādus pierādījumus no Latvijas neprasa.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 23.10.2010. 12.51

Zem šī es arī parakstītos:
Premjeram Valdim Dombrovskim pie viedokļa, ka koalīcijā strādās Vienotība, “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK (VL!-TB/LNNK) un Zaļo zemnieku savienība (ZZS), vajadzēja nonākt jau pirms divām nedēļām, uzsver politologs Ivars Ījabs.

+6
0
Atbildēt

6

    andris_bunkis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 23.10.2010. 12.57

    Tas pēc definīcijas nebija iespējams, jo bija jāizspēlē teāris ar SC aicināšanu koalīcijā, lai pēc tam SC nevarētu riet, ka Vienotība ignorē samērā lielu skaitu krievu vēlētāju :) Kad viss bija nostājies savās vietās un vidējam latviešu vēlētājam bija 100% skaidrs, kas par veidojumu ir SC un kam tas kalpo, tad jau var mierīgi veidot pašreizējo koalīciju. Ja cilvēks sevi grib saukt par politikas ekspertu, tad vismaz nelielai izpratnei par politikas niansēm ir jābūt, savādāk es sevi varētu mierīgi saukt par kodolfizikas ekspertu! :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ﮎandijs Be1t1kﮎ 23.10.2010. 13.07

    matiss… bija jāizspēlē teāris ar SC aicināšanu koalīcijā, lai pēc tam SC nevarētu riet, ka Vienotība ignorē samērā lielu skaitu krievu vēlētāju :)
    ____________________
    Latvieši mīl teātri, to jau pieminēja VVF, bet vai tiešām skatītājiem tik slikta gaume?
    Atkārtošos: šādam teātrim būtu vieta, ja SC nebūtu interfrontes pārstāvniecība, bet pārstāvētu vēsturisku minoritāti. Šobrīd tas ir veids, lai akceptētu divkopienu valsti, atliek tikai sadalīt teritoriju un noteikt katrai kopienai obligātu vietu skaitu saeimā un valdībā, varbūt 50:50, latvieši vienmēr bijuši ļoti pretimnākoši, it īpaši kangari.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    griezējs > ﮎandijs Be1t1kﮎ 23.10.2010. 13.34

    Nu,teātri jau vajadzēja paspēlēt,savādāk tie interfrontieši sāktu kaukt,ka viņus neaicināja,mums tik daudz balsu u.t.t.Demokrātija,un tas arī ir teātris,tikai kurš ir labāks aktieris to Dombrovskis pierādīja.No paša sākuma bija skaidrs, intrfrontiešiem vietas valdībā nebūs.Vēl jau nav skaidrības par ZZS nākotnē.Tādi zagļi,kā bembis,lai netiktu aiz restēm,var nospēlēt ļaunu joku ar visiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ﮎandijs Be1t1kﮎ 23.10.2010. 13.46

    Rolis. No paša sākuma bija skaidrs, intrfrontiešiem vietas valdībā nebūs.
    ________________________
    Skaidrība nebija ne toreiz, ne nākotnē.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    griezējs > ﮎandijs Be1t1kﮎ 23.10.2010. 13.57

    Tieši tā,tikai tiem ievēlētajies,arī jāsaprot kādā šakāļu barā viņi ir tikuši un kamēr vēl nav norauzti jātinas prom.Ceru,ka tā arī notiks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    griezējs > ﮎandijs Be1t1kﮎ 23.10.2010. 14.05

    Nu,nu,tik traki jau nu nav.Vairāk vajag ticēt un būt optimistiskākam.Vienreiz tiem šovinistiem pienāks gals.Galu galā mēs dzīvojam Latvijā.Tie vecie komunisti(lielākie balsu devēji)drīz būs ellē,bet jaunie sapratīs,ka bez Latvijas viņiem citas dzimtenes nav un nebūs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andris_bunkis 23.10.2010. 11.52

Es tiešām nesaprotu – vai visi politikas “eksperti” ir nožēlojamas lupatas ar iedzimtu mazvērtības kompleksu vai nožēlojamas lupatas ar iedzimtu mazvērtības kompleksu kļūst par politikas “ekspertiem”? Vai varbūt padomju laiku “Ko par mani padomās kaimiņš” mentalitāte ir tik dziļi mūsos iesakņojusies, ka mēs cenšamies izlocīties gan lieli, gan mazi Krievijas priekšā?

+16
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 23.10.2010. 11.40

Ideāli! Tas būtu vienkārši lieliski, ja attiecības ar Krieviju sabojātos beidzot līdz galam. Varbūt tad Puķins vairs nedotu naudu visādiem provokatoriem no SC, PCTVL, LSP, MZGD.

Pie viena ir arī lieliska iespēja pateikt Eiropai, lai iesālās, ja viņiem liekas, ka viņu demokrātija ir visdeomkrātiskākā demokrātija, bet mūsu demokrātija ir pagalam nedemokrātiska.

Lai gan patiesībā- ne austrumos, ne rietumos nevienam ta īsti nerūp vibrācijas skudrupūznī viņu dārza sētmalē.

+15
-1
Atbildēt

1

    Edzs > daina_tabuna 23.10.2010. 17.08

    nupat Merkela bridinaja NATO genseku Rasmusenu ka ar krieviem var un vajag aktivizet attiecibas bet nevajag ar to aizrauties, vajag kartot konkretas lietas.
    beidzam mes ari uzprasities Maskavai un atskatities ko uz ko ta teiks, – uzskatisim turpmak tadu uzvedibu par sliktu toni un ja kads ta daris dosim tam uzreiz pa seju.
    Rozenvalds un Ijabs ja grib var braukt bet Zatlers Maskava jau ir pabijis un ari Lilitai tur tagad nav ko meklet, interesantiem shopingiem var atrast daudz citu iespeju, vinja ka jau zhagata pec butibas sava nerimtiba ir stipri pieskatama jo var sataisit nepatikshanas gan dzivesbiedram gan valstij.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ģirts Čamanis 23.10.2010. 11.30

u=Uztraukties par to, ka Krievijai tas nepatiks ir pēdējā muļķība. Krievijai nepatiks nekas, kas Latviju ved tālāk no viņas apkampieniem. To, ka līgumiem ar Krieviju nav un nekad nebūs nekādas nozīmes vajadzētu zināt visiem Latvijas politiķiem. Kur un kad Krievija ir kādu solījumu vai līgumu godīgi turējusi?

+13
0
Atbildēt

3

    andrejs_kirsis > Ģirts Čamanis 23.10.2010. 14.08

    PSRS (Krievija) vienmēr turējusies pie Ļeņina formulētajiem līgumu slēgšanas principiem:”Jebkuru līgumu slēdz ar atpakaļejošu domu, ka izdevīgā brīdī to var arī lauzt.” Tāpēc ar krieviem līgumus slēgt nav jāgas.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ģirts Čamanis 23.10.2010. 16.34

    Ululiņš. Zelta vārdi:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > Ģirts Čamanis 23.10.2010. 20.20

    Jā, visprātīgāk Krieviju vienkārši ignōrēt.
    Pasaulē dzīvo 6 miljardi cilvēku. Krievijā – 140 miljoni.
    Vai mums nepietiks ar 5,86 miljardiem?..

    Labāk iedomāties, ka uz austrumiem no Latvijas ir melnais caurums, un dzīvot sadarbojoties ar pasauli [bez Krievijas].

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 23.10.2010. 11.29

Man riebjas gan “zilie”, gan arī “mīkstie”, kuri lieņ bez ziepēm visur kur vien var ielīst, ka tādi tārpi, kā parazīti. Mēs balsojām par “Vienotību” un tā ir “Vienotības” izvēle ņemt koalīcijā VL TB/LLNK. Labi, ka “Vienotībai” un Dombrovskim ir gan savs stingrs mugurkauls, gan sava nostāja. Piektdien 100.pantā K.Šadurkis ļoti trāpīgi atzīmēja, ka atdodot Krievijai 6 Latvijas pagastus mēs pilnīgi neko neieguvām. Arī Krievijas attieksme kāda bija, tāda palika. Par ES es vispār neuztraucos, jo arī tur šī izvēlne neko nemainīs. Visai tai ekspertu varzai par to maksā lai tie muldētu. Un tā visu laiku ir tiešām tukša muldēšana un bezjēdzīga prognozēšana. Neviena no viņu prognozēm nepiepildās. Tikai tiek jaukta galva cilvēkiem un radīta saspīlēta atmosfēra. Faktiski tā ir apslēpta cilvēku kūdīšana uz kašķi.

+9
0
Atbildēt

0

dro 23.10.2010. 11.25

TanteSidra. …Putins nav Parize kuru vajag redzet…
_______________________________
Labs:) Varbūt, ka Lilitu interesē mērogs – Putins salīdzinājumā ar Eifeļa torni?:)

+11
0
Atbildēt

0

buchamona 23.10.2010. 09.47

Par shaadiem ~ekspertiem~ , kurus te citee IR, Niche saka taa:

~…Arii neistus kaulinjus maak vinji mest; un tik ciitiigi es uzgaaju vinjus tod metam, ka vinjiem pie tam naaca sviedri..~ :))

Taa runaa ja Zaratustra – sadaljaa ~ Par maaciitiem viiriem~

+11
0
Atbildēt

0

mary75 23.10.2010. 09.22

Labi, apnika strīdēties, ceŗešu, ka man nav taisnība, un VL iekļaušana koalīcijā nenodarīs nekādu ļaunumu ne koalīcijai, ne valdības tēlam, ne valsts tēlam, ne attiecībām ar Rietumiem, ne attiecībām ar Krieviju, un jums būs taisnība.
šitai tēmai uzlieku veto, kamēr nebūs nekas jauns, vai būs noticis kas reāls.

+7
-2
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > mary75 23.10.2010. 09.52

    Pareiza doma. Jo valsti nevērtē pēc to mainīgo valdību sastāva, bet pēc būtības.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 23.10.2010. 10.30

    Dzeris – šitai tēmai uzlieku veto, kamēr nebūs nekas jauns…+++ nekad nesaki ~nekad~. Ir taads sakaamvaards :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 23.10.2010. 09.14

Patiesībā Zatlera vizītes atcelšana būtu pat ļoti labi. Lilita Maskavā jau bija, pa bodēm pastaigāja, nu i pietiek. Valstiski nav redzamu ieguvumu no šādas vizītes, tikai problēmas.

+9
0
Atbildēt

1

    Edzs > Silvija Adijāne 23.10.2010. 11.09

    _…Juris Rozenvalds: “Manuprāt, diezin vai tuvākajā laikā var runāt par Valsts prezidenta Valda Zatlera vizīti Krievijā.”…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tiesham beidzam reiz par to runat, nu cik var, – zjb jau pilnigi.
    Zatleram nav tur ko meklet, – Putins nav Parize kuru vajag redzet ja grib mierigi nomirt.

    +20
    0
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 23.10.2010. 09.10

Nupat jau pilnīgi smadzenes pazaudējuši tie “eksperti”. Šai valstij ir 1000 problēmu, un vismazākā no tām ir paskaidrot vienas vai otras partijas atrašanos, vai neatrašanos valdībā.

+11
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > Silvija Adijāne 23.10.2010. 19.16

    – pārkrievojušies vai nopirktie..
    ———————————————-
    parkrievuošanās-impēriskuošanās var arī neizpausties lingvistiski..duomāšanas veids.Pie kam-bieži neapzināts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 23.10.2010. 09.04

turpinājums:
Viņa domu biedre Zelča sadalījusi latviešus sliktajos – klaida latvieši, pie kuriem pieskaitījusi pat Konstantīnu Čaksti /laikam tādēļ, ka viņš gājis bojā koncentrācijas nometnē Vācijā, ne Latvijā!:)/ un labajos – tie, kuri “cēluši” LPSR.
Manuprāt šīs profesūras izaudzināto zemapziņā iepotēta pārliecība, ka LV nav pirmskara, bet LPSR mantiniece. No tā izriet murgi par 1/3 iedzīvotāju tiesību ierobežošanu un ignorēšanu. Savā būtībā tā ir visīstākā divkopienu valsts atzīšana un akceptēšana. Atliek tikai noteikt kopienu teritoriālo dalījumu un obligāto pārstāvju skaitu saeimā un valdībā.
Žēl, ka šai kapitulācijai ir atbalstītāji arī Vienotībā.

+17
-1
Atbildēt

9

    Sanšains > dro 23.10.2010. 11.35

    pārliecība, ka LV nav pirmskara, bet LPSR mantiniece. No tā izriet murgi par 1/3 iedzīvotāju tiesību ierobežošanu un ignorēšanu. Savā būtībā tā ir visīstākā divkopienu valsts atzīšana un akceptēšana.
    ======================
    Un tieši par šo murgu nepamatotību/pamatotību visu laiku norit ideoloģiska cīņa – gan “okupācijas atzīšanas/neatzīšanas” gadījumā, gan “Abrenes (īstenībā – 1920. gada miera līguma atzīšanas/neatzīšanas)” gadījumā.
    Diemžēl joprojām pat daļa latviešu to neizprot.

    P.S. Zinu, ka atkārtojos, atvainojiet! Bet atkārtošana taču esot māte.:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 12.05

    Haris. Piekrītu. Man pieņemamāka būtu uzruna uz Tu /ja nav iebildumu?:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 23.10.2010. 14.16

    Šķiet jocīgi ar “Tu” uzrunāt cilvēkus, kurus pat redzējis neesmu.:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 14.26

    Haris. Aizsūtīšu bildi pa e pastu! Šutka:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 23.10.2010. 14.28

    Bilde jau ir redzama tāpat.:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 23.10.2010. 16.30

    domu biedre Zelča sadalījusi latviešus sliktajos – klaida latvieši, pie kuriem pieskaitījusi pat Konstantīnu Čaksti /laikam tādēļ, ka viņš gājis bojā koncentrācijas nometnē Vācijā, ne Latvijā!:)/ un labajos – tie, kuri “cēluši” LPSR..
    ———————————-
    toska po imperii”
    Impērijas cilvēki nepavisam nav visi krievi.
    Tuoties ir diezgan daudzi latvieši

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 16.54

    lama. Piekrītu ar piebildi – pārkrievojušies vai nopirktie latvieši.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 23.10.2010. 21.42

    Haris. Jauki, bet saki, ka neesi mani redzējis! Būtu piedāvājis brilles, bet baidījos aizvainot, tādēļ nolēmu aizsūtīt palielinātu foto:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 21.50

    Haris. Sorry. Nupat dēls sēdēja IR un iznāca Tev aizsūtīt atbildi no viņa adreses:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 23.10.2010. 09.04

LU kompartijas vēstures, “zinātniskā” komunisma garu vajadzēja izkvēpināt jau sen, jo izaudzināta vesela paaudze ar izkropļotu priekšstatu par Latvijas valsti un nacionālo mazvērtības kompleksu. Gribu “uzlielīt” Miķeli Ašmani, kurš intervijā Čas noliedza okupāciju, latviešu valodas lietošanas ierobežošanu un kopā ar Raivi Dzintaru!!! rīkoja LU saietu pret karu Irakā.

+9
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 23.10.2010. 09.00

Dzeris spriež pēc analoģijas – ko spētu sarkanais terors, ja 5. kolonnai būtu vara.

+6
-1
Atbildēt

0

Sanšains 23.10.2010. 01.41

(turpinājums)

Un Ijabs. Vai šis “eksperts” nav beidzot sakompromitējis tā, lai pēc viņa viedokļa vairs netaujātu? Manuprāt, ir SAKOMPROMITĒJIS.

Ieskatam gabaliņš no viņa vakar rakstītās esejas (?), kas attiecas uz valdības veidošanu, kad kļuva zināms, ka “Nacionālā apvienība” būs koalīcijā:

“[…] Mūsu nākamajiem konsuliem un tautas tribūniem būtu jāvienojas kādā tīri tehniskā, sekundārā jautājumā. Proti, vai tad būtu vērts trešdaļu valsts iedzīvotāju vest lopu vāģos uz Krieviju, vai nē? Mums, vienkāršiem ļaudīm, te nav par ko satraukties. Ideoloģisku domstarpību mūsu valdītāju vidū nav, nebūs un nevar būt – viņi stāv vienoti kā klints. Tikai tāds tīri administratīvs sīkumiņš par tām nieka deportācijām jāatrisina; tur, ziniet, tādas sīkas viedokļu atšķirībiņas ir parādījušās – tīrie nieki. Esmu drošs, tās tiks ātri un gludi pārvarētas.”
http://www.satori.lv/blogs/2345/Ivars_Ijabs#6526

(skat. turpinājumu)

+14
-4
Atbildēt

8

    Sanšains > Sanšains 23.10.2010. 01.42

    (turpinājums)

    Vienā īsā bezargumentu gabaliņā, emocionāla un gebelsiska vairākkārtēja melu atkārtošana par “DEPORTĀCIJU”?!
    Kas īsti tas viss ir – “eksperta brīvdienas”? “Eksperta īstā seja”?

    Patiešām, pavisam normāls “Ir” “eksperts”. Šķebīgi.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 23.10.2010. 08.03

    Vienmēr visu uzrakstīto uztver tik tieši?
    Nepieļauj, ka tas, ko Ijabs uzrakstījis, nav jāsaprot tieši, bet, kā sarkastiska hiperbola, tādu paņēmienu bieži lieto, lai pastiprinātu uzrakstītā iedarbību?
    Un vai tad, ja pavisam godīgi, tas arī nav tas ideāls, uz ko VL tiecas, tikai, skaļi to nedeklarē – visus krievus lopu vagonos, un no Latvijas ārā?
    Un, vēlāk, arī visus citu tautību “nelojālos”, ” degradētas personas” ( narkomānus, homoseksualistus un pārējos) utt., pa ķēdīti?
    Pārliecināts, ja tiem būtu absolūta vara, un viņi zinātu, ka par to nekas nebūs, viņi taisni tā arī neizdarītu?
    Es neesmu pārliecināts.

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 23.10.2010. 08.16

    Jā, Dzeri, protams – augsti skolotājs politologs ir tieši īstais cilvēks, kuram jākurina kaislības, ažiotāža un jāizplata dezinformācija. Toties krievu prese aizmirstot piebilst, ka tā ir “sarkastiska hiperbola” pasniegs to, kā faktu, neaizmirstot piebilst, ka tie ir ietekmīga politologa vārdi. Kam, ja ne tev būtu skaidrs, kā tiek veidots viedoklis. Un politologam jau nu tā ir ābeces patiesība.

    +21
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 23.10.2010. 08.31

    Jau tas, ka Dombrovskis paņēmis valdībā VL, nozīmē, ka mums absolūti neinteresē ne krievu, ne krievu preses, ne Krievijas, ne arī Rietumu viedoklis.
    Tā ka nesaprotu, kāpēc tāds satraukums par šo rakstiņu un par to, ka krievu prese mūs nesapratīs?
    “Viedoklis” jau ir izveidojies, bet, gribi teikt, tas kādu interesē?

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 23.10.2010. 08.41

    Atkal lasi domas vai esi to kaut kur lasījis?
    To, ka viedoklis ir izveidojies – piekrītu. Tikai ne vakar un ne aizvakar. Vairāk ka 20 gadus krievu prese skalo latviski nelasošiem smadzenes. Esmu veidojusi salīdzinošas dienas preses analīzes. Esmu intervējusi krievu skolu skolotājus un zinu, ko stāsta bērniem un kā veido viedokļus. Tev tāda īpatnēja pieeja jautājumam – šausmīgi satraucies un protestē par vieniem un atrodi kaudzi attaisnojumu citiem.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Sanšains 23.10.2010. 12.37

    Ušakovs savos uzbrukumos VL saminīja repatriāciju ar deportāciju, tā teikt, uzdeva toni un mūsu eksperi putrojas pakaļ

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 23.10.2010. 15.39

    Putrojas vai tīšām atkārto? Nav jau mazattīstīti muļķīši, kas nezina atšķirību.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 23.10.2010. 16.06

    krievu prese mūs nesapratīs
    ——————————————-
    Presei nekas nav jāsaprot.Prese presē kamēr sapresē.Ja izduodas. Ja ne- meklē citu presi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 23.10.2010. 01.40

Rozenvalds un Ijabs… Atkal un atkal vieni un tie paši “eksperti”. Laikam gan Latvijā ir tikai 3-4 “eksperti”, kuru viedoklī ieklausīties ir mūsu nolemtība.:)

Pirms pāris gadiem, piemēram, bija tā, ka par ekonomiku runājot, varēja pat uzvārdu neminēt – ja teica, ka būs “ekspertes” viedoklis, tad skaidrs, ka domāta bija Karnīte.:)

Šeit vispirms Rozenvalds, kurš NEKAD nav kautrējies reklamēt savu prokrievisko orientāciju un ir pat savulaik darbojies politikā – tieši ar tādu pašu ideoloģisko ievirzi -, vēl ilgi pirms daļa latviešu tika pieradināti pie domas, ka interfrontes mantinieki jāņemot pulciņā.

(skat. turpinājumu)

+10
-5
Atbildēt

0

Gabčiks 23.10.2010. 01.36

Nepamanīju, pa kuru laiku vasaļvalsts Latvija pārvērtusies verdzenē Izaurā, kam pa labi un pa kreisi ir jāizlūdzas atļauja, ko drīkst un ko nedrīkst ņemt valdībā! …
Vai varbūt Kremļa trijjūgu – Daukštu, Rozenvaldu un Ijabu KGB izdzinis no pagrīdes?!
Atgādināšu: Latvija ir neatkarīga valsts un tai nevienam nav jāatskaitās par savas valdības sastāvu.
P.S.
8% Latvijas vēlētāju ir nobalsojuši nevis par liekulīgajiem glumajiem zušiem, bet par spurainajiem ežiem – par Visu Latvijai. Tieši tāpēc, ka viņi ir neērti, spuraini un nevadāmi.

+17
-3
Atbildēt

0

anrijs 23.10.2010. 01.35

Kādā jomā VL ir radikāļi ? Viņiem ir savi uzskati, par kuriem iestājas … Lai vairāk būtu tādu cilvēku, kas iestājas par to kam tic, nevis pārdotu savus uzskatus ….

Nav svarīgi kādi šie uzskati ir labēji, kreisi, kapitālistiski, vai sociāli orientēti …. iestājaties par saviem un cieniet citu cilvēku uzskatus !!!

+14
-4
Atbildēt

2

    vismantsk > anrijs 23.10.2010. 16.28

    Problēma ir tāda, ka VL! atšķirīgus uzskatus neciena.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    anrijs > anrijs 10.11.2010. 15.49

    Un VL tādi ir vieni ? Nedomāju, zinu no savas pieredzes, ka ZZL ir vēl trakāk … kas neuzskata/nedomā kā es tas ir mans ienaidnieks … Kad vēl bija LC – ar katru gadu viņi tuvojās tādai pašai izpratnei, līdz varēja apvienoties ar LPP ….

    Par VL, cik nu man, gan nedaudz, nācies komunicēt – tā nav, tik rezultātā katrs paliek pie saviem uzskatiem …. bet neesmu jutis ka noniecina manējos …

    Pieļauju, ka tas atkarīgs no cilvēkiem … gadījums no gadījuma atšķirās, bet ja kopējā nostāja ir cienīt citu viedokli, tad ticu ka tā būs, jo VL atšķirībā no citiem pastāv uz tā kam paši tic, un par to arī iestājas !!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 23.10.2010. 01.27

zanE. Nacionālajai apvienībai “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) ir jāatsakās no iniciatīvām repatriācijas un valodu proporciju jautājumos, tikai, sagatavojot šādu apliecinājumu, VL – TB/LNNK varētu piedalīties nākamās valdības veidošanā
___________________
Labi, no programmas svītrot neprasa, bet Deklarāciju, ko izstrādājis JL aizmirsis:) Ar labu nakti! Nāk miegs.

+11
-7
Atbildēt

1

    andris902 > dro 23.10.2010. 01.32

    ….vēl viens domu nolasītājs!…:))…ar labu nakti!…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

zigis 23.10.2010. 00.33

Dombrovskis aiz muļķības domā, ka var atcelt arī šo konstitucionālo aktu, kas paredz nepilsoņu repatriāciju (brīvprātīgu) http://vip.latnet.lv/lpra/deklaracija.html

+10
-4
Atbildēt

7

    andris902 > zigis 23.10.2010. 00.39

    …stop!…kurā brīdī Dombrovskis teicis, ka grasās ko atcelt?…vai domas lasāt?…

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    zigis > zigis 23.10.2010. 00.48

    MK jānoslēdz līgums ar Krieviju par repatriāciju, bet Dombrovskis tā vietā vāvuļo par konsensusu, ignorējot likumu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > zigis 23.10.2010. 00.59

    vertigu lietu atgadinaji. paldies, respekts.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > zigis 23.10.2010. 01.05

    …var jau argumentus staipīt, kā gumiju…bet pie kaut kādas patiesības Jums gan vajadzētu pieturēties. Tā arī Jūs nespējāt atbildēt, kad Dombrovskis paudis domu par Konstitucionālā akta atcelšanu. Kādā veidā viņš grasās ignorēt likumu? Apturēs nepilsoņu izbraukšanu? Šobrīd, nevienam nav liegts pamest mūsu valsti, kurš to vēlās – var netraucēti aizbraukt.Repatriācijas līguma noslēgšanai nav minēts datums. Tāpēc nerunāsim par likuma ignorēšanu!…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > zigis 23.10.2010. 01.11

    zanE. Nu piekrīti, Kiršteinam taču taisnība: Dombrovskis prasa svītrot no VL programmas repatriācijas atbalstīšanu, par ko JL pats savulaik iestājies:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > zigis 23.10.2010. 01.19

    …lno…nepiekritīšu!…viņš neprasa svītrot!…ir uzstādījums, ka sabiedrībai jūtīgās tēmas šobrīd netiek aizskartas, bet izdiskutētas sadarbības partneru vidū, lai panāktu vienprātības principu…jūti atšķirību….vai viens sadarbības partneris nāk ar konkrētu priekšlikumu, kurš nav saskaņots un to virza Saeimā izskatīšanai…vai sēžas pie sarunu galda un pirms izskatīšanas par to vienojas visi! sadarbības partneri…vai tad tas nav loģiski?…

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > zigis 23.10.2010. 19.47

    Bet ja tas jau ir noteikts iepriekšējo Saeimu lēmumos? Par ko tad vēl jādiskutē?.. Saprātīgi būtu pildīt iepriekšējos lēmumus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

zigis 23.10.2010. 00.29

Melošana un liekulība Vienotības stilā. Šo deklarāciju, kas ir spēkā esošs Saeimas lēmums izstrādāja ne jau VL, bet gan JL (Guntis Bērziņš) un ZZS (Leopolds Ozoliņš)http://www.saeima.lv/Lapas/deklarac_total.htm

+10
-3
Atbildēt

1

    dro > zigis 23.10.2010. 00.32

    Paldies /bez ironijas/:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

dro 23.10.2010. 00.11

Ceru, ka mīļās dāmas Āboltiņa, Ēlerte un Pabriks jau saldi dus, pretējā gadījumā gaida bezmiega nakts.

+8
-4
Atbildēt

0

dace_ampermane 23.10.2010. 00.10

vēla stunda, jāiet gulēt, nav ko pirms miega domāt ko par ko teiks karogā šņaucēji [karogu degunā šņaucēji vai degunu karogā šņaucēji]. miegs slēdz manas acis ciet…

+3
-1
Atbildēt

0

Ieva Melgalve 23.10.2010. 00.08

Kad tiek pieminets Ijabs,uzreiz katra teikuma gala-politologs,eksperts:).Labi ka ne”augstakais prats”:).20 gadus it ne viena valdiba nav bijusi pa pratam Krievijai,un kamer tur “toni” nosaka sovinisti ar notalgiju par vareno imperiju,”piekto kollonu” Latvijaa, nekas ari nemainisies.Nebija tacu VL iepreksejas valdibas-tapat tik”ezelja ausis”dabujam.Krieviju primari interese ekonomiska(diemzel ari politiska ekspansija)it visur kur iespejams.Tapec attiecibam pagaidam jabut “atturigi draudzigam” ,citiem vardiem sakot-normalam,bet primari respektejot pasiem sevi.

+19
-4
Atbildēt

0

dro 23.10.2010. 00.06

Atceraties Kiršteina teikto – sarunā ar dzeri noderēs:)

+5
-3
Atbildēt

0

LAURIS 23.10.2010. 00.04

latviešu pctvl

+6
-7
Atbildēt

0

dro 23.10.2010. 00.04

zanE….kas notiks, ja Zatlers uz Maskavu neaizbrauks?…iestāsies pasaules gals?
_______________________
Nu nesaki, varbūt Valdi mazāk biedē pasaules gals, kā Lilitas uzbrēciens:)

+15
-2
Atbildēt

12

    Edzs > dro 23.10.2010. 00.12

    Vejonis jau bija uz Maskavu izsaukts un tikas ar Putinu.
    Zatleram tur vairs nav ko meklet.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 23.10.2010. 00.13

    …ak, vai!…lno, kā mūsu valstī ar tām sievietēm neveicas!…:))

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 00.18

    zanE. Nepiekrītu mums daudz foršu sieviešu – Tu pati, TanteSidra, Betija:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 23.10.2010. 00.20

    Pareizi Tante Sidra
    lai mauc pie batkas Lukas
    re kā Daļa pateica Batku abidā
    nedošu pret pašu jevropu būšu aizsardze liela !
    un ko mēs huže ?
    dajoš naftu uz Vencipili no Čavas lai truba nerūsē !
    :))

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 23.10.2010. 00.23

    …lno..
    ….izrādās – Tu biji gudrs…esi godīgs…un arī džentelmenis!… :))

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 00.27

    zanE…..un nejauks:) Vai aizmirsu pieminēt savu domubiedri Bet! Nu būs dusmīga:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 23.10.2010. 00.28

    @Bug Ors
    tas ir stulbi ka Latvija neveido labas attiecibas ar Lukashenko Baltkrieviju.
    Pabriks sachakareja vel vairak to pashu kas jau bija.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 23.10.2010. 00.31

    Toties mēs – Zane, Tante Sidra un es – esam ārkārtīgi laipnas un piemīlīgas:)) Nekad nevienam neesam uzbraukušas.:))
    Labu nakti!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 00.33

    Saldu dusu:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 23.10.2010. 00.37

    …ar labu nakti!…esi godam šodien cīnījies!… :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > dro 23.10.2010. 13.47

    Izteiksim visi kopā līdzjūtību Lilitiņai! Nabadzīte nedabūs Maskavā bļin ar kaviāru… Ne dzīve, bet bēdu ieleja…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 23.10.2010. 15.01

    Ino!
    Lasīju jau lasīju, un domāju, kā tad tā???!!!
    Bet Tu esi džentelmenis un kļūdu izlaboji! Super!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 23.10.2010. 00.01

…kas notiks, ja Zatlers uz Maskavu neaizbrauks?…iestāsies pasaules gals?…pārtrauks diplomātiskās attiecības?…kaut kāds nesakars!… :))
…manuprāt, mēs paši esam sacēluši lielāku brēku – sapratīs vai nesapratīs?…ja VL pieturēsies pie šodien paustā un ievēros sadarbības līgumu, nekādi ekscesi nebūs!…ja politiķi nespēs kādam izskaidrot,kāpēc VL strādās valdībā, tad rodas jautājums…ko tāds politiķis vispār spēj!?…būtu jāskaidro arī otra lieta, kāpēc šobrīd SC Klementjevs atklāti draud, ja netiks koalīcijā…tad izvedīs ļaudis ielās…un būs ārkārtas vēlēšanas….tās ir lietas, kuras jāmāk paskaidrot….nu tad, politiķi, rādiet…ko mākat!…

+43
-4
Atbildēt

5

    buchamona > andris902 23.10.2010. 10.25

    kāpēc šobrīd SC Klementjevs atklāti draud, ja netiks koalīcijā…tad izvedīs ļaudis ielās…un būs ārkārtas vēlēšanas…+++ tur jau ir taa probleema, ka tas ir SC, kursh pretstata savu elektoraatu paareejai LV sabidriibas daljai, nevis balstoties uz kaadu konstruktiivu risinaajumu ar kuru LV izvest no krizes, bet pretstata krievvalodiigos latvieshiem. Tas ir vinju galvenais arguments un kara pieteikums shii briizha Latvijas valstij. Smagi jau tas ir, bet buus veel smagak, ja piekritiisim ar vinjiem runaat uz shaadiem noteikumiem.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > andris902 23.10.2010. 13.34

    ja politiķi nespēs kādam izskaidrot,kāpēc VL strādās valdībā, tad rodas jautājums…ko tāds politiķis vispār spēj!?

    zanE,
    es pat teiktu, ka tā nebūs politiķa problēma , bet gan “kādu”…:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 23.10.2010. 13.43

    zanE….tās ir lietas, kuras jāmāk paskaidrot….nu tad, politiķi, rādiet…ko mākat!…
    _______________________
    Precīzi! Bet tad Pabriks nevar būt ārlietu ministrs: mēs taču nevaram prasīt no viņa rīkoties pret savu sirdsapziņu un pārliecību, ja viņam tāda kādreiz bijusi:))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > andris902 23.10.2010. 19.02

    SC uztraucas par to, ka netiks valdībā tāpēc, ka SC lieliski saprot, ka nākamajās vēlēšanās viņiem vairs neizdosies atkārtot šādus panākumus.

    Pirmkārt, daļai krievu vienkārši apniks balsot par lūzeŗiem.
    Otrkārt, laiks iet, paaudzes mainās, nebūt ne visi krievi kļūst par krievu nācistiem, daži arī labprāt asimilējas latviešos.
    Treškārt, ļoti iespējams, ka tuvāko 4 gadu laikā citās partijās pieaugs krievu skaits, un nekādas krieviskas partijas vispār nebūs vajadzīgas.
    Ceturtkārt, nekur nav teikts, ka daudzi SC biedri 4 gadu laikā neaizmuks no SC uz citām partijām. Polītiķiem taču ir mērķis tikt pie varas. Kāpēc sēdēt šajā sūdu bedrē (SC), kas nekad nekur netiek?

    Saskaņas centram tā ir pēdējā iespēja. Pēc tam viņi izzudīs tāpat kā PCTVL.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > andris902 23.10.2010. 19.05

    Jā, Pabriku pie teikšanas noteikti nedrīkst laist. Viņš iepriekšējos gados jau ir parādījis sevi visā savā niecībā. Nekas viņu nespēs nomazgāt. Paliks vēsturē vienā rindā ar Andrievu Niedru, tikai zemākā līmenī.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

zigis 22.10.2010. 23.58

Pamuļķiem ekspertiem būtu jāzin, ka par repatriāciju runā Saeimas pieņemtie likumi. Vispirms 1996.g. Deklarācija par okupāciju, tad 2005.g. Totalitārā komunisma nosodīšanas deklarācija. Pēdejā partedz, ka Ministru kabinets noslēdz līgumu ar Krieviju, lai veicinātu nepilsoņu izbraukšanu.

+43
-8
Atbildēt

8

    kkristaps > zigis 23.10.2010. 08.13

    Man gribētos atgādināt muļķim Kiršteinam, ka viņš Saeimā nav ievēlēts, tātad vēlētāji arī būs pamanījuši, ka Kiršteins ir muļķis. Nekā personiska, tikai fakta konstatējums.

    +9
    -25
    Atbildēt

    0

    dro > zigis 23.10.2010. 09.11

    ABC. Gudrības kritērijs – ievēlēšana vai neievēlēšana saeimā? Vai gudrības etalons būtu Šmits vai Jaundžeikars? Pierādi ar faktiem, ka Kiršteins raksta muļķības.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > zigis 23.10.2010. 10.01

    Ino: Ne Šmits, nedz arī Jaundžeikars šajā Saeimā nav ievēlēti, toties no ZZS, kurā Kiršteins iespruka pēc patriekšanas no TP un nepieņemšanas TB, ir ievēlēts prāvs bariņš ļaužu. Cik atceros (tiesa, varbūt maldos, slinkums meklēt CVK datus) Kiršteinam ZZS sarakstā bija visvairāk mīnusu, tātad viņa prognozes par iespējamo ievēlēšanu Saeimā ir bijušas muļķa sapnis, ko arī vajadzēja pierādīt. Parasti citus par pamuļķiem apsaukā zema intelekta ļauži, kuri zemapziņā apzinās paši savu pamuļķību, projicē to uz citiem cilvēkiem un kritizē šos citus cilvēkus.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > zigis 23.10.2010. 10.13

    ABC. Kiršteins nav mans favorīts, bet no ZZS /arī no citām partijām/ ir ievēlēti
    nesalīdzināmi zemākas kvalifikācijas cilvēki. Sliktus cilvēkus no TP nepatriec, un viņa atvadu pēcvārds saeimā bija lielisks. Nu ja minētie politologi nav pamuļķī, tad blēži /pilnam komplektam/:)
    Man nav svarīgi, kurš saka, bet ko saka:)

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > zigis 23.10.2010. 15.59

    ABC Man gribētos atgādināt muļķim…
    ——————————————–
    ņervi ABC,ņervi…

    Vaļerijanku ar brendiju, par piemēru.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > zigis 23.10.2010. 17.54

    1. Kiršteina kunga minētās Saeimas deklarācijas ir tās, kuras Latvijā pieņem lai izpatiktu patriotiskam vēlētājam, bet kuras neviens pat negrasās pildīt. Lai cik nebūtu dīvaini – bet tieši pateicoties Saeimas Deklarācijai par okupāciju Latvijas valstij izdevās uzvarēt prāvā pret SC varoni Kononovu. EP tiesas lēmumā visu laiku ir atsauces uz šo Deklarāciju…
    2. Kiršteina kungs, sakiet lūdzu, kāda ir jūsu partijas un jūsu partijas saimnieka attieksme pret repatriāciju? :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > zigis 24.10.2010. 02.44

    Apsaukāšanās jums godu nedara, Kiršteina kungs. Vai tādā veidā izpaužas rūgtums par neiekļūšanu Saeimā?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > zigis 24.10.2010. 02.45

    Eh, Ino, no citiem prasi, lai tev kaut ko pierāda “ar faktiem”, bet pats kaut vienu savu apgalvojumu kādreiz būtu mēģinājis pamatot.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dro 22.10.2010. 23.56

Daukšts, Rozenvalds, Ijabs! Vēl trūkst Runcis, Rajevskis, otrā plāna bada dzeguzes Kreituse, Jurkāns, kurš jau pēc 2002. gada vēlēšanām apgalvoja, ka SC būs valdībā un ka bez 0 varianta Latvija netiks uzņemta ne NATO, ne ES, bet pavisam nesen draudēja ar Polijas prezidenta likteni visiem tiem, kuri nerespektēs Krievijas gribu:))
Pirmskara Latvija pieņēma Krievijas ultimātu tad, kad tās karapūļi pārgāja robežu, šodien Putinam vajag tikai saraukt uzacis, un mūsu vadĀtāji un viņu pakalpiņi jau meklē tualeti:)

+47
-6
Atbildēt

3

    Pēterītis > dro 23.10.2010. 12.24

    Mūsu “ekspertiem” tuvāki mafijas astoņkāji, kuri to vienīgā interese nozagt un izzagt valsti. Tik tālu esam nodzīvojušies. Pat Labvēlīgā tipa dziedāto “Eiropa mūs nesapratīs” tā arī līdz šim nav sapratuši.
    Paldies Dievam, ka latviešu vēlētājs kļuvis gudrāks, ko lieku reizi apliecina nepārprotamais balsojums vakar 100. panta preses klubā. Esam pratuši tikt pie labākša koalīcijas pēc neatkarības atgūšanas. Nav vairs jākaunas ne leišu, ne igauņu priekšā

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 23.10.2010. 12.32

    Aldi!
    Piekrītu 100% teiktajam, jo cik var latvieši zemu nolaisties Krievijas priekšā?
    Atdeva Abreni par ēzeļa ausīm, pat TEC 2 gatavi būvēt Krievijas gāzes dēļ. Paturēja PSRS laika padomju virsniekus ar visām ģimenēm utt!
    Esam tuvu bankrota priekšā, bet vēl nāk kaut kādas prasības, jo jūt, ka latvieši ir ar salīkušām muguriņām, bet , tiešām izskatās, ka vienreiz arī latviešiem pietiek locīties vai būt kolobracionistiem un noliegt savu tautu!

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.10.2010. 12.55

    Bet. Tev kā vienmēr taisnība:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 22.10.2010. 23.52

Rozenvaldam, spriežot pēc pirmsvēlēšanu komentāriem un intervijām bija sapnis – SC valdībā. Domāju viņam sava vilšanās būtu pirmkārt tieši SC jāadresē, nevis visi citi jāvaino:))

+25
-5
Atbildēt

1

    reksa > ievuliitis 23.10.2010. 18.52

    Ir tik daudz dažādu ziņu. Kāpēc IR publicē kaut kādu apšaubāmu “ekspertu” viedokļus? Tad jau labāk aiziet uz Centrāltirgu un apjautāt turienes tantiņas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 22.10.2010. 23.52

Betija atslābsti ,ir taču piekdienas vakars ;)))

+5
-28
Atbildēt

0

photocom 22.10.2010. 23.42

Nu kā tad experti kā
kremļa kuranti
puķam pašam probzu pietiek
kaukazā
un rietumu pakaļā līdēji
jo tam
franču šizikam
lai tiek galā ar streikiem un degvielas nepietiekamību

angelkai pašai jau turki drīz gultā kāps
atzinās !
:))

+16
-2
Atbildēt

0

Agnese Lûse 22.10.2010. 23.41

Demokrātija ir tad, kad gudrajiem ne tikai jāieklausās muļķu viedoklī, bet jāņem arī tas vērā…
Cerams ka ar VL-TB/LNNK to nenāksies darīt.. ;)
Es joprojam tiešām nesaprotu kapēc jāņem valdībā nacionālos radikāļus ja bez viņa balsīm var lieliski iztikt.
Nevēlos lai Eiropā Latviju asosiciētos ar bēdīgi slaveno Haidera “Brīvības partiju” Austrijā jeb citu valstu galējiem radikāļiem !
Ceru laikam ejot šis liekais balasts tiks izsviests ārā !

+7
-36
Atbildēt

4

    ievuliitis > Agnese Lûse 22.10.2010. 23.49

    Cik var vienu plati dreijāt? Būtu vismaz vārdus vietām samainījis, ne tikai niku. Vai tu tāpat, ka viens otrs agrāk, raksti no špikera, kas tev priekšā nolikts?

    +23
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 23.10.2010. 00.49

    No coment – Pat netērē laiku, nevienam te neko nepierādīsi.
    Jo visi tie, kas nedomā, ka valdībai VL radīs vairāk problēmas, kā ieguvumus, ir vai nu muļķi, ieskaitot ekspertus, utt., vai kalpo SC.
    Irā parādās tāda spēcīga urrāpatriotiska atmosfēra, kam nav nekā kopēja ar normālu domu apmaiņu un racionālu un pragmatisku pieeju lietām.
    Tas gan Latvijā nekad nebija cieņā – pragmatisms un racionalitāte, vienkārši, nekas nav mainījies.

    +15
    -18
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Agnese Lûse 23.10.2010. 01.29

    Demokrātija ir tad, kad gudrajiem ne tikai jāieklausās muļķu viedoklī, bet jāņem arī tas vērā !
    Cerams ka ar VL-TB/LNNK to nenāksies darīt.. ;)
    —————————————————————-
    Zinot tavus uzskatus, īsais domas kopsavilkums ir šāds – Cerams, ka Latvijā nekad nebūs demokrātija !

    Njaa … nav pat īpaši ko piebilst … bet īpaša pārsteiguma arī nav … :)
    (godīgi atzīstos – rakstīju no sava špikera :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Agnese Lûse 23.10.2010. 18.32

    – NoComents
    Pārāk ekspertos esi saklausījies. Reizēm der pašam ar savu galvu padomāt. Kaut vai no Dombrovska ņem piemēru.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam