VL-TB/LNNK piedāvā vadīt TM

161

Komentāri (161)

dro 22.10.2010. 23.34

dzeris. Un tu, kā parasti, izlasīsi DDD, un iesi gulēt?
__________________________________
Tici vai nē, neesmu šo avīzi pat redzējis, bet ja tev tā nepatīk, būs jāpalasa. Varbūt uzsauksi man abonentu uz jauno gadu?:)

+2
-1
Atbildēt

12

    mary75 > dro 22.10.2010. 23.37

    Tu taču fanoji par Gardu, kā tad neesi lasījis tādu avīzi, neticu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 22.10.2010. 23.54

    dzeri, tu esi nepareizi instruets, tu jauc VL ar Gardu, vinja meitenem un vinja avizi DDD. manuprat VL nekad nav bijis ar vinjiem kopa.
    Gardas avizi nekad neesmu lasijusi bet ja saki ka ir verts es ari meghinashu kadu numuru dabut.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 23.10.2010. 00.30

    Neko es nejaucu, Garda un VL ir atsevišķi veidojumi ar līdzīgām ideoloģijām, un DDD ir Gardas avīze.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 23.10.2010. 23.56

    Džeri, man neērti atzīties, ka es tāds neorģināls, bet es balsoju, ka tieši Tavi komenti ir un paliek vissakarīgākie. Tā viš’ i.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 24.10.2010. 00.13

    …kā šito sauc?…slēptā vai atklātā reklāma DDD avīzei?… :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 24.10.2010. 00.20

    jaa Zane, tu esi veriga un pareizi uzkjeri, taa tas varetu but tiesham, bet ja kas – Dzeris visu to iesaka, mes ar lno pat nesapratam par ko vinsh tur runa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 24.10.2010. 00.51

    sveika, ZanE! Kur var redzēt to DDD avīzi? Nav ne jausmas, par ko ir runa!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 24.10.2010. 01.05

    …sveiks, Tīģerēn!…ilgi biji prom!…:))
    …par DDD avīzi neko nezinu, pat redzējusi neesmu…bet redz’ kādu interesi izsauc!…kā te jau kāds teica – no mārketinga viedokļa…pareizs taktisks gājiens…bezmaksas reklāma…:))
    …neticu gan, ka Dzeris to reklamētu…bet Tu manī radi pārsteigumu, ja piekrīti visam Dzera teiktajam…ir lietas… par kurām viņš runā un arī es tam varētu piekrist, bet…brīžiem tomēr velk pār strīpu…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 24.10.2010. 02.10

    ZanE, esmu pēc jums noilgojies zaļš! Pašam sāpe, ka tik reti varu uzpeldēt – redz, esmu dabūjis paralēlu darbu savām sarga dežūrām – cīnos, vai zin :) Nebankrotēt man absolūtā prioritāte.. :( mjā. Skarbi laiki, nevar vairs lasīt un klejot netā darba laikā. Un iešvilpt ar’ pa nakti nevar, vot :(
    Bet dzera uzskatiem nudien piekrītu, neko padarīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.10.2010. 14.01

    Bet dzera uzskatiem nudien piekrītu, neko padarīt.
    _________________________
    Žēl. LU bijušie “zinātniskā” komunisma borētāji ar Tevi labi pastrādājuši. Domā:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 24.10.2010. 14.30

    citāts no R.Dzintara grāmatas “Ceturtā atmoda”: “taisnība nav tam, kurš izsvēris visus argumentus, bet tam, kurš rīkojas nešaubīgi.”

    acīmredzot tiešām esam pretējās nometnēs, ja šādu uzskatu paudējus ņemt koalīcijā Tev liekas normāli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.10.2010. 14.57

    Neesi nu tik emocionāls:) Pretējās nometnēs mēs esam, ja Tu atbalsti SC.
    1.Neesmu balsojis par NA, bet Vienotību.
    2. Šis viens teikums izrauts no konteksta man neizsaka absolūti neko. Var nedarīt neko, visu mūžu apsverot variantus, var kļūdīties daudzreiz un beigās nokļūt pie pareizā rezultāta. Vai esi lasījis ASV prezidenta A. Linkolna biografiju? Viņa dzīve ir nebeidzama kļūdu virkne, kura vainagojas ar sekmīgu valsts vadīšanu vissarežģītākajā iekšpolitiskajā situacijā.
    3. Ja Tev nepieņemama NA, kā var atbalstīt dzera aģitāciju par SC, kuriem piemēram Kononovs ir nacionālais varonis, bet leģionari nacisti?
    AR VL pat notika sarunas par uzņemšanu Vienotībā, ko kura laika viņi kļuvuši spitalīgie?

    0
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 22.08

Eu, Sigma ! Par izteicieniem runājot … a tu negribi parakāties “Saskaņas” lauciņā ? Rubiks, Kabanovs, Cilēvičš, vēl šādi tādi ērgļi ?

Tad salīdzināsim, no kuriem potenciāli lielāka skāde … :))

+3
-2
Atbildēt

9

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 22.34

    Kad runa iet par VL, jums ar Ino vienīgais arguments – bet SC vēl sliktāks!
    Neizklausās pēc tāda “a tu pats muļķis”?
    Kaut arī, saprast jau var – jūtas valda par prātu, apziņa sašaurināta, mīlas objektā pamanām tikai to labāko…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 22.47

    Dzeri, jusu komentāri kādreiz ir sakarīgi, bet kas ar jums notiek šobrīd? Jus runājiet tā it kā nebūtu dzirdēts par ēzeļa ausīm, močitj v sortire [nezinu kā tulkot], biškeka, tad trakais fašists/komunists žiranovskis no kremļa draudēja Latvijai ar atombumbu. vai jūs to neesiet ievērojis ? Jus kļūstiet mīklains un nesaprotams. vai drīkst zināt ar ko jus draudzejieties?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 22.52

    Un kāds tam sakars ar VL, par ko tagad iet runa?
    Ja Žirinovskis vai Putins ko tur pateicis, tad vienīgais glābiņš ir VL, kas mūs no tiem atpestīs?
    Un ar ko tik nesakarīgi mani komentāri?
    Ar to, ka man nepatīk VL?
    Un kāpēc visiem obligāti tai būtu jāpatīk?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 23.09

    @klejotājs
    _Dzeri,..(..).. vai drīkst zināt ar ko jus draudzejieties?_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu gan interesanti pajautaji. ta jau nu atzisies.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 23.31

    Kādi tur noslēpumi, ja interesē – lūdzu.
    Jā, man ir labi paziņas Krievijā, Severodvinskā un Pēterburgā, kur es diezgan ilgi esmu strādājis, un ir pāris krievu draugi arī Latvijā, acīmredzot, tas ir tas, kas tevi interesēja?
    Arī latvieši, pats par sevi.
    Tagd tu, acimredzot, uzreiz varēsi izskaidrot, kāpēc es nemīlu VL.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 23.32

    Es domaju,ka pa atru”kabinat” birkas VL.Ari es esmu par toleranci,bet ta var veidoties,vai,gluzi otradi-neveidoties- tikai tuvak iepazistot konkretus politiskos spekus(politikus).Vinju dazi izteikumi ir par radikalu,iespejams,bet speja augsti turet savu nacionalo pasapzinju ir slavejama(ja vien tas nav teatris,ceru,ka ne:).Piemeram Alfreda Rubika kungam ar to ir problema-pats atceros studiju gadus 87-88 gads,kad LU latviesu auditorija,vinjs runaja krieviski(agiteja par metro:).Redzu sos auto ar citas valsts atributiku-ar ta”skibi”ap dusu sametas,bet palasot rusdelfus-vispar nesaprotu-ka var taa “ap..rst” to valsti kura dzivo.Katram kokam divi gali,tapec butu priecigs ,ja Tu, “tornado”,”viesturs” ari pa krieviski rakstosajiem medijiem pastaigatu ar savuko “samierinasanas ideju”.Jeb bus kaa SC-Latv. medijos viens,Kr.-kas cits?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 23.49

    Krievu delfi vispār ir miskaste, tos nelasu, bet, arī latviešu delfos visa kā pietiek.
    Un es te nerunāju par samierināšanās ideju, kaut arī, cita ceļa vispār neredzu.
    Derēja, kaut vai, iztikt bez kacināšanas un kūdīšanas, arī būtu labi.
    Un, varbūt mazāk skatīsimies, ko dara citi, bet, vairāk, ko darām paši?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > AUTOEXEC.BAT 23.10.2010. 00.14

    Jau labak:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > AUTOEXEC.BAT 23.10.2010. 15.49

    Džeri!
    VL paņemšana koalīcijā Tev izraisa acīmredzamas sāpes, it kā Tevi brūte būtu pametusi! Tik acīmredzami!
    Ko lai dara, jo ne vienmēr iespīd saule tavā lodziņā!( ar SC)

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 22.10.2010. 22.07

Lasu tos komentārus, un šķiet, VL un tas elektorāts pilnībā izgaismojies.
Tāda sajūta, ka esmu nokļuvis kādos 30 gados kādā tumsonīgā neonacistu saietā, nevis, atrodos ES valstī, pie kam vēl nevis kāda DDD, bet Ir komentāru lapā.
Nevienu tautu, kurai varoņi Iesalnieks un Co, nekas labs neva gaidīt.
Pagaidām tādi tikai 7%, bet, Dombrovskis izdarījis lielu kļudu, uzņemot šos koalīcijā un leģitimizēdams šo te aprobežoto lumpeņpatriotu partiju.
To nedrīkstēja darīt.

+2
-5
Atbildēt

8

    dro > mary75 22.10.2010. 22.24

    dzeris. Manuprāt tu šovakar par daudz esi paņēmis uz krūti. Uzsauc pēdējo tostu SC un dodies pie miera:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 22.10.2010. 22.30

    gan Sigmu gan Dzeri shodien lidz histerijai satrauc tas ko jauneklis Iesalnieks pirms 3 gadiem interneta portala sarunajis.
    vinjus nemaz nesatrauc tas ka pavisam nesen Urbanovichs visiem kas nav ar vinju vai SC piesolija lodi piere nazi niere.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.10.2010. 22.42

    Lodi pierē un nazi?
    Taisni tā piesolīja?
    Kurā vietā to var izlasīt?
    Un “jauneklim Iesalniekam” domas nav mainījušās, tāpat viņš domā arī tagad.
    “Savējais” SC gan nessmu, bet “savējais” VL jau nu noteikti nebūšu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 22.10.2010. 22.56

    @dzeris49
    _Lodi pierē un nazi? Taisni tā piesolīja? Kurā vietā to var izlasīt?…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    un kas tu domaji ir Bishkeka – pusdienas bifshteks vai steiks ar asinim?
    to nav jalasa, katrs zina ko shada lidziba nozime, Aboltinjai slikti palika tos draudus atceroties vien.
    ———————————-
    @dzeris49 22.oct 22:07
    _…sajūta, ka esmu nokļuvis kādos 30 gados kādā tumsonīgā neonacistu saietā, nevis, atrodos ES valstī, pie kam vēl nevis kāda DDD, bet Ir komentāru lapā. Nevienu tautu, kurai varoņi Iesalnieks un Co, nekas labs neva gaidīt…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tada sajuta ka tev ir baigi nestabila nervu sistema.
    lno pareizi tev teica, – iedzer vel kautko un ej gulet. rits vienmer ir gudraks par vakaru.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.10.2010. 22.59

    Ino – Pierunāji, uzsaukšu tostu, lai Latvija būtu bez Visu Latvijai, priekā!
    Un tu, kā parasti, izlasīsi DDD, un iesi gulēt?

    Tante Sidra – tev nervu sistēmas stabilitātes etalons ir mīlestība pret VL?
    Jā, es uzskatu, ka nevienai tautai, kura neonacistus, ksenofobus, homofobus vienkārši stipri aprobežotus puišeļus sāk uzskatīt par varoņiem, nav nākotnes.
    Labi vēl, ka pagaidām tas skaits, acīmredzot, nav liels, tas priecē.
    Es vēl saprastu, ja tādi komenti būtu kādā šadām radikāļu organizācijām specifiskā vietā, bet, kad tas notiek Irā, tad atliek tikai noplātīt rokas.
    Tā ka par mani satraukties nevajag, man ar nerviem viss OK, kā tev pašai ar izpratni – tas ir jautājums.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > mary75 22.10.2010. 23.22

    aha, atkodies, nu OK.
    nav jau tik traki, gan jau viss bus labi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > mary75 22.10.2010. 23.57

    Dzeri:

    Nevajadzētu arī demonizēt VL. Tā ir ļoti raiba publika, kurā sastāv nenobrieduši, naīvi, ideālistiski, bet visumā labas gribas jaunieši. Cita daļa ir autoritārisma piekritēji, ulmanieši, pērkonkrustieši (lieto saukli „Cīņai sveiks“), citi klaji ekstrēmistiski un daži velk uz neonacistu pusi. R.Dzintara ideoloģiskā tuvība ar osipoviešiem pirms 8 gadiem bija acīmredzama, un Raivja paskaidrojums vismaz mani nepārliecina. Bet ir VL arī saprātīgi cilvēki kā E.Cilinskis, arī ar cienījamo Visvaldi Lāci man nebūtu grūtības sadzīvot, neskatoties zu to, ka mūsu uzskati piem. par Leģionu & 16.martu absolūti nesakrīt.

    Bet valdībā redzēt es šo nevienādo un pretrunīgo VL ideoloģisko rosolu negribu (es priekšroku dotu 2+1 variantam), ar ko Dombrovskim jau ļoti drīz būs milzīgas iekšējas problēmas. Šī iecerētā konstelācija ilgi neturēs.

    Citiem:
    par SC neloloju nekādas ilūzijas. ½ līdz ¾ viņu deputātu vai elektorāta uzskatu par Maskavas 5.kolonnu. Bet tā ir cita tēma citā vietā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.10.2010. 00.27

    Par to jau arī runa.
    Lai viņi sev dzīvo, un viņiem ir visas tiesības uzskatīt, ko viņi tur uzskata, kaut arī galīgi nejūtu pret tiem nekādas simpātijas, bet. ņemt viņus valdībā, tas ir absurds.
    Nerunājot par pārējo, sabojāsies attiecības gan ar Krieviju, gan būs neizpratne no Rietumiem, tas viss ir tā vērts?
    Nesaprotu Dombrovski.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 22.10.2010. 21.43

Chinvali/Suhumi būs tad ja radikāļi no Visu Latvijai īstenos savu programu !!!

+1
-7
Atbildēt

0

maija_br 22.10.2010. 21.22

No Rasnača gan nav nekādas jēgas. Tā viņš sevi jau ir parādījis. Bet viņam ļoti gribās krēslu, nu ļoti gribās. Ak vai!

+2
0
Atbildēt

0

astra_ozo 22.10.2010. 18.15

„Lemberga stipendiāta“ Jura dēls Jānis Iesalnieks…
————————————————————
Lūk te jūtama tieša runa – nevis kaut kādi skaidrojumi: kāpēc Vienotības Bendrāte tā, kāpēc šitā… varbūt ka normāli, normāls darījums,…. tas bija tik sen,… tad pat JL vēl nebija nodibināts,…. un Lembergs vispār bija cienījams cilvēks…
Bet te. Pat tēva nepierādītie grēki pāriet uz dēlu… Uz mazbērniem arī?

+6
-4
Atbildēt

12

    dro > astra_ozo 22.10.2010. 18.47

    Andža. Latvieša mīļākais ēdiens:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 22.10.2010. 19.18

    Andza – Un kā tev šķiet, kas tai sigmas komentā svarīgākais – tas, ka pieminēts Juris Iesalnieks, vai Jāņa Iesalnieka radikālie uzskati?
    Par kādiem tēva grēkiem tu gari un plaši filozofē, aizstāvot “nabaga” aizvainotos?
    Par Jāņa Iesalnieka, dēla, sludinātajiem uzskatiem tev nav nekas sakāms, vai tas, tavuprāt, ir normāli un pieļaujami?
    Tas arī iekļaujas VL “civilizētajā un eiropeiskajā” sejā?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > astra_ozo 22.10.2010. 20.29

    Lemberga vecais čoms no Ventspils komjaunatnes laikiem Juris Iesalnieks (sarakstos minēts kā „J.Iesal“) t.s. „Lemberga stipendiātu“ sarakstos figurē kā cilvēks, kurš vairākkārt ir saņēmis ievērojamas summas no Ventspils struktūrām. Tiesa:), notiesāts vēl nav neviens…

    Ja dēls būtu distancējies no tēva rīcības, viss būtu OK.

    Šai gadījumā dēls aizstāv tēvu un apgalvo, ka tas viss tā neesot bijis. Bet kā bija, nesaka. Tai pašā laikā pats tēvs dziļdomīgi klusē un klusē un klusē…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mikijs > astra_ozo 22.10.2010. 21.19

    Sigma, pamato pirms apgalvo.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > astra_ozo 22.10.2010. 21.21

    redzu ka te dazhi ja vajadzes tad baidisies turpmak no Iesalnieka.
    nu bet vai no Urbanovicha kad tas visiem Bišķeku piesolija nemaz nebija bail? Aboltinjai gan pecveleshanu rita pat to tikai atceroties lekme uznaca bet nu jau atkal prieciga staiga, izskatas to piemirsusi. kad vajag atceras, kad nevajag – aizmirst.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > astra_ozo 22.10.2010. 21.30

    Itkā tu nezini, kā tām jaunām meitenēm ar atmiņu:))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > astra_ozo 22.10.2010. 21.35

    sigma

    vai tu nevarētu arī sīkāk izskaidrot par Raivi un čečenu naudu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 22.10.2010. 22.18

    sigma. Tavs vaonis ir Pavļiks Morozovs?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 22.10.2010. 22.20

    Kad pēdējo reizi aiznesi ābolus un šnabi Kononovam, dzeri?:)))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 22.10.2010. 22.20

    Un ar to , ko tev sigma jau pastāstīja, tev vēl par maz?
    Es tā domāju, jebkuram normālam cilvēkam sen jābūt priekštatam, kas par partiju VL.
    Patreiz viņi spiesti izlikties kaut cik civilizētu, mimikrē, lai varētu sēdēt Saeimā.
    īstenībā, ja tiem ļautu vaļu, un viņi zinātu, ka par to nekas nebūs, Biškeka būtu tīrais sīkums.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 22.10.2010. 22.27

    Tu, Ino, reaģē kā parasti, ar uzbrukumu komentāra autoram.
    Visi šeit nav tik aprobežoti, lai nesaprastu, par ko runā sigma.
    Varbūt, varētu paskaidrot, kāds tam sakars ar Pavliku Morozovu?
    Vai arī jau esi sācis uzskatīt Iesalnieku par garīgo tēvu, un tos, kas iet pret viņu – par P. Morozoviem, nodevējiem?
    Man prieks, ka esi atradis savu ideālu, būs uz ko tiekties!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > astra_ozo 22.10.2010. 23.08

    LV88H 21:19

    Vai Tu apzinies, kā Tavu niku varētu iztulkot?

    No Vikipēdijas par „88 (number)”:

    Eighty-eight is used as code among Neo-Nazis to identify each other. H is the 8th letter of the alphabet, so 88 is taken to stand for HH which in turn means Heil Hitler. For example, the number is used in the song “88 rock’n’roll band” by the neo-Nazi group Landser. The late convicted Order terrorist David Lane wrote “Fourteen Words” and 88 Precepts, and the numbers are often found in combination (1488, 14/88, etc.).

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Rinalds Āriņš 22.10.2010. 17.45

VL-TB/LNNK vakar s.c. paziņoja: “Nacionālās apvienības valde piekrīt Dombrovska piedāvājumam jautājumus par latviešu valodas statusu, pilsonību, naturalizācijas kārtību, mazākumtautību tiesisko statusu, vēlēšanu tiesības, latviešu valodas lietošanu izglītības sistēmā, latviešu un cittautiešu brīvprātīgu atgriešanos dzimtenē virzīt izskatīšanai Saeimā vai Ministru kabinetā tikai ar visu valdības koalīcijas partneru piekrišanu”.

Ja tā nav VL-TB/LNNK ideoloģiska kapitulācija, nezinu…

Rasnačs TM amatā būtu puskatastrofa, tad jau labāk Gaidi Bērziņu. Viņa vietā Saeimā ienāks Iesalnieks no VL. Līdz ar to abu partiju disproporcija vairosies no 6:2 uz 7:1 par labu VL. „Lemberga stipendiāta“ Jura dēls Jānis Iesalnieks bez tam pārstāv VL radikālo spārnu, daļēji lieto Hitlera terminoloģiju par „zemcilvēkiem“ (Hitlera „Untermensch“), sludina rases teorijas, iestājas par nāves soda atjaunošanu Latvijā, kuru pats personīgi ir ar mieru izpildīt. Ar viņu & VL būs vēl visādi joki…

+6
-6
Atbildēt

17

    dro > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 18.00

    sigma. Nu esi žēlīga, nebiedē manI. Tā jau var atsist miegu uz nedēļu! Ko Iesalnieks sola darīt ar upuriem – aprakt vai apēst?:)))

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 18.32

    Tas bija smieklīgi, lno?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 18.41

    Manuprāt tas bija ironiski?:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 19.58

    1. „Lemberga stipendiāta“ Jura dēls Jānis Iesalnieks,
    2. daļēji lieto Hitlera terminoloģiju par „zemcilvēkiem“ (Hitlera „Untermensch“),
    3. sludina rases teorijas
    4. iestājas par nāves soda atjaunošanu Latvijā
    ===============================
    Vai varu lūgt precīzus, pārbaudāmus avotus šai informācijai?

    Kas attiecas uz nāvessodu – arī man nebūtu iebildumu, ja to atjaunotu, nosakot, ka to lieto īpašos gadījumos (kas gan tā bija jau arī tad, kad nāvessods vēl pastāvēja).
    Neaizmirsīsim, ka arī tad, kad “civilizētā Eiropa” mums uzspieda šo nāvessoda atcelšanu, vairums sabiedrības bija par tā saglabāšanu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 20.13

    Kā šis VL fruktiņš pats vēlas izdzīvot savu enerģiju un īstenot savu iemīļoto nāves sodu: “nospiest gaili”, “paņemt cirvi”, “piebeigt ar savām rokām”…

    J.Iesalnieks par nāves sodu:
    “Es personīgi esmu gatavs nospiest gaili (vai pat paņemt cirvi, ja tas būtu nepieciešams)”.

    Citā vietā: “Es personīgi atbalstu nāves sodu… Un diemžēl ne visus bioloģiskos cilvēkus var nosaukt par cilvēkiem šī vārda morālajā nozīmē… lai atbrīvotu sabiedrību no izdzimteņiem, kuri nav pelnījuši dzīvot. Nu, nepiespiedīsi tu mani saprast šī noziedznieka “dzīvības vērtību”. Es goda vārds pats tādu mērgli piebeigtu ar savām rokām.”

    Bez ironijas: man ir bailes no tā, ka šāds cilvēks (pēc profesijas jurists…) varētu kādreiz kļūt par mūsu tautas izpildvaras pārstāvi… Nudien nedomāju, kas tas ir smieklīgi, bet visā nopietnībā uzskatu, ka šāds cilvēks ir bīstams.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 20.31

    sola darīt ar upuriem – aprakt vai apēst?:))
    ——————————-
    viena grillēta pemikāna tirguotāja stāstīja, ka abējādi-aprok un tad pēc pavārgrāmatā nuoteiktā termiņa apēd.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 20.37

    Bez ironijas: man ir bailes no tā, ka šāds cilvēks (pēc profesijas jurists…) varētu kādreiz kļūt par mūsu tautas izpildvaras pārstāvi…
    —————————————————–
    Vai šitā varētu būt tāda kā sublimācija?
    Neapzināti baidāmies nuo kā pavisam cita, bet skaļi deklarējam,ka bail nuo lūk šitā?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 20.45

    sigmai

    Paga, paga, pirmkārt, vai nenorādīsit tomēr PRECĪZU AVOTU – interneta saiti vai arī, ja tas ir drukāts materiāls, izdevuma nosaukumu un datumu?

    Otrkārt, šķiet, ir lasītas neskaitāmas šādi emocionāli “uzskrūvētas” replikas pie rakstiem, kas vēsta, piemēram, par bērnu pavedējiem vai slepkavām. Tik tiešām neskaitāmas.

    Pirms man ir saprotams konteksts, kādā IT KĀ Iesalnieks to ir rakstījis, es gribētu izteikt pieņēmumu, ka tas rakstīts kāda svaigi lasīta nozieguma apraksta iespaidā. Un varbūt vienīgais, ko var pārmest (JA viņš to ir rakstījis), ir neapdomība to visu paust ar savu īsto vārdu, nevis pseidonīmu, kā šeit to daru es un arī Jūs.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 20.53

    sigmai

    A-ha, caur Jūsu profilu atradu, ka Jūs šo “briesmīgo ziņu” esat publicējusi jau agrāk, un atradu arī Iesalnieka ierakstu 2007. gada 14. maijā. Jā, izskatās, ka rakstījis viņš.

    Pilnais Jāņa Iesalnieka teksts šajā sakarā ir šāds:
    “Es pats būtu gatavs nospiest gaili (vai pat paņemt cirvi, ja tas būtu nepieciešams) ne tikai savu tuvinieku slepkavam, bet jebkuram necilvēkam. Nu, kaut vai tam kretīnam, kas izvaroja un nogalināja Justīni (šī lieta jau kādu mēnesi ir mediju uzmanībā). Nu, kā tāds cilvēks var nebūt pelnījis nāvi?!”
    http://atis.blogiem.lv/2007/05/14/7946.html

    Nu, sigma, vai Jums nešķiet, ka esat rīkojusies nekorekti, izraujot Jāņa Iesalnieka teikto no konteksta?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 21.01

    Jānis I ( = Jānis Iesalnieks)
    sakarā ar “VL jauniešu spēka un izturības dienām”, kuras nosauktas par “nāves nometnēm” (???):

    Publicējis: Jānis I / Datums: 18.01.2007 15:38

    „…pieņemu, ka vārds “zemcilvēki” tiešām ir cēlies no vācu “untermensch”, bet es to lietoju nozīmē: cilvēks, kas sava zemā morālā līmeņa dēļ nav cienīgs saukties par “cilvēku”. No tevis nosauktajām kategorijām, uz kurām šo terminu esot attiecinājis Hitlers, es to attiecinātu tikai uz homoseksuālistiem (kā arī citiem ar līdzīgām seksuālām novirzēm – pedofīliem, zoofīliem, nekrofīliem, transvestītiem u.tml.), kā arī narkomāniem un savas tautas nodevējiem – kangariem. Šo kategoriju radījumi tik tiešām nav cienīgi nest “cilvēka” nosaukumu.”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 21.15

    sigmai

    Es īsti nesaprotu, kāpēc Jums ir grūti iekopēt konkrētu interneta saiti? Nav tādas? Vai arī Jums tas dosjē izveidots, nesaglabājot norādes?:) Kļūda darbā.

    No Jūsu iekopētā teksta (ticēšu tomēr, ka rakstījis Iesalnieks) laikam tomēr neizriet, ka viņš aicina, mudina vai pats grasās iznīcināt paša definētos “zemcilvēkus”.
    Nu, tiešām NETICU, ka viņš plāno nogalināt vai veikt vardarbību gan pret homoseksuālistiem, gan kangariem:), ja reiz tie viņaprāt bāžami vienā maisā.

    Labi, varu piebilst, ka pats zem tādiem vārdiem, kādi šeit citēti, noteikti neparakstītos…
    Ir par šerpu un par traku, piekrītu.

    Kaut gan arī man ir liela nepatika pret homoseksuālistiem, kuri agresīvi dižojas un izrāda savu lepnību (“pride”).

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 21.35

    Iesalnieks varbut gribetu pat salikt viena kamera kangarus ar homoseksualistiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 21.50

    Harijam 20:53

    Uzskatu, ka neko neesmu izrāvis no konteksta vai viltojis, esmu vienīgi J.Iesalnieka pietiekami briesmīgo un garo izteicienu nedaudz īsinājis. Protams parasti nāves soda pielietošanu attiecina uz smagām un nežēlīgām slepkavībām. Kurš bijis upurs un kādos apstākļos noziegums noticis, nav izšķirošais kritērijs.

    Nāves sods visā (R-)Eiropā resp. ES viennozīmīgi ir nodefinēts kā necivilizēts un necilvēcisks sods attiecībā uz visiem noziegumiem, neatkarīgi no to pakāpes. Jau daudzus gadus nevienā ES dalībvalstī to vairs nepielieto.

    Citādi protams domā radikāli labējie ekstrēmisti, dažādu veidu nacionālisti, neonacisti, populisti un alus dzērāji pie krogus galda. Pie viena no šīm kategorijām acīmredzot pieder arī Haris.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 22.15

    ASV nāves sods visos štatos nav atcelts. Nacistiska valsts?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 22.30

    sigma:
    Citādi protams domā radikāli labējie ekstrēmisti, dažādu veidu nacionālisti, neonacisti, populisti un alus dzērāji pie krogus galda. Pie viena no šīm kategorijām acīmredzot pieder arī Haris.
    =======================
    Tā ir. Lai ieviestu skaidrību, pie visa tā piebildīšu, ka staigāju vīzēs (šogad tikai līdz oktobrim), man garšo skāba putra, uz citiem parasti lūru caur pieri (zemu), neprotu svešvalodas, diet protu tikai laimē, patīk tikai Aigara Graubas filmas, bet nepatīk mazgāties.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 22.44

    Harim 21:15

    Par 3.iespēju nepadomāji, proti ka paši mājas lapas uzturētāji apzināti likvidējuši savus divdomīgos vai pietiekami skaidros izteicienus. T.s. „nacionālisti“ ap VL, Klubu 415, NSS u.c. pēdējos gados vairākkārt likvidējuši savas mājas lapas, kas deva ērtu iespēju atbrīvoties no nepatīkamām replikām.
    Šeit mans viedoklis (jo arī mani Iesalnieks apzīmēja par kangaru un zemcilvēku), kam sekoja Iesalnieka replika:
    Publicējis: Gamma – Jānim I / Datums: 18.01.2007 01:20
    Jānis I runā par viņa t.s. kangariem, kuri neesot tiesīgi valkāt “latvieša” vārdu. Tie esot ZEMCILVĒKI. Vēlos norādīt Jānim I, ka šis viņa lietotais vārds ir burtisks tulkojums no Hitlera UNTERMENSCH. Ar tādu pašu vārdu, domāšanu un nacionālistisku argumentāciju Hitlers pamatoja vairāku miljonu cilvēku (to starpā savu politisko pretinieku, homoseksuāļu, žīdu, garīgi slimu u.c.) noslepkavošanu. Un šādā kontekstā sporta nodarbības nosaukt par NĀVES NOMETNI kaut kā dikti ož pēc ļoti līdzīgas domāšanas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 22.10.2010. 23.24

    sigma

    Noprotu, ka Jūs ar Iesalnieku vai kādu no nacionālistu organizācijām vieno cieša emocionāla saikne, praktiski atkarība. Vai gan citādi Jūs tik ilgu laiku glabātu šīs piezīmes?
    Vai kādreiz neesat bijis kādas šādas organizācijas biedrs – un tad kaut kas sagāja grīstē?

    Kas attiecas uz maniem uzskatiem: rakstīju jau, ka zem tieši tādiem vārdiem neparakstītos, bet tajā pašā laikā šaubos, vai arī Iesalnieks šobrīd (kaut anonīmi) zem tiem parakstītos.

    Turklāt palieku pie sava viedokļa: Jūs tomēr šos citātus tagad neesat atspoguļojis adekvātā kontekstā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 22.10.2010. 14.47

Bišķeku es nekādā gadījumā neatbalstu ;)

+3
-3
Atbildēt

5

    solanay > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.55

    Piedod, kautkā neuztvēru, kurš no veidojamās koalīcijas partneriem aicina uz “Biškeku”, šķiet, ka V.Dombrovskis tos “atšuva” un deva iespēju padomāt uz rezervistu soliņa… Ja nevar vienoties pat elementāros ideoloģiskās tolerances jautājumos, kā tad kopā vilks valsts vezumu no grāvja ārā, būs kā Krilova fabulā par vēzi, gulbi un līdaku…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Agnese Lûse 22.10.2010. 15.33

    Man šķiet, tornado vēlējās teikt, ka, lai gan viņam nepatīk vislatvieši, arī SC viņš neatbalsta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Agnese Lûse 22.10.2010. 16.19

    Hari, vai esi drošs, ka tornādo neatbalsta SC? Man ir cits priekšstats izveidojies.
    Tad nu jautājums: tornādo2003, vai tu esi par SC uzņemšanu koalīcijā?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Agnese Lûse 22.10.2010. 17.30

    Nē, neesmu gan pārliecināts.:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Agnese Lûse 22.10.2010. 21.05

    Bišķeku es nekādā gadījumā neatbalstu ;)
    ——————————————–
    hmm…
    un Chinvali/Suhumi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 14.29

Tāpat Rasnačs apliecināja, ka nacionālā apvienība saglabās savus pamatprincipus un pamatnostādnes. “Visus tos jautājumus, kas var izraisīt sabiedrībā kādu zināmu rezonansi, mēs turpinām virzīt, bet ne tādā formātā kā iepriekš. … šie jautājumi ir jāizdebatē sadarbības partneru lokā un jāsaņem vienprātīgs atbalsts, tikai tādā gadījumā mēs tos virzam tālāk, “
——————————————————————–

Ar to vajadzēja sākt. Tad ne Džeris, ne pārējās “Saskaņas” karsējmeitenes te nebūtu rāvušas infarktus da ģīboņus …

Normāls darbs. Augšminētais tikpat labi attiecas uz JEBKURU koalīcijas dalībnieku.

+19
-2
Atbildēt

6

    solanay > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 14.43

    Pievienojos ARTs, it īpaši beigu daļai, tas attiecas uz visiem koalīcijas partneriem!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 15.36

    ART – Kur tu izrāvi, ka es esmu SC karsējzēns?
    Nepareizs domu gājiens – ja kādam nepatīk VL, tad tam obligāti patīk SC.
    Pārāk vienkāršoti.
    Ja es agrāk domāju, ka ar SC būtu jāveido koalīcija, tas arī nebūt nenozīmē, ka SC man ļoti patīk.
    Viss ir daudz sarežģītāk, kā tev liekas.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 17.53

    dzeris. Kur tu izrāvi, ka es esmu SC karsējzēns?
    _________________
    Njekoketnjičai! Koļis:)) Kā teica Jēzus: Vēl nebūs 3x gailis nodziedājis, kad tu no manis atteiksies:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 19.27

    Dzeri!
    No kura laika esi mainījis partiju orientāciju?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 20.15

    Viss ir daudz sarežģītāk, kā tev liekas.
    ————————————————
    Ak, ja Tu zinātu cik daudz samežģītāk viss ir .Daudz, daudz samežģītāk nekā liekas, pat tad, ja liekas tā ,ka sasitas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 22.10.2010. 22.02

    Dzeris … Nu atvaino, atvaino – tā jau tik tāda iedzimta nosliece ironizēt vieglā formā :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 22.10.2010. 14.26

Kaspars Gasūns. Dzintars kā izglītības ministrs būtu spļāviens sejā visiem izglītības darbiniekiem…
___________________________
Varbūt tomēr pelnīts?:))

+12
-5
Atbildēt

11

    AUTOEXEC.BAT > dro 22.10.2010. 14.30

    Ino, dažreiz es no Jums ģībstu … :))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 22.10.2010. 14.33

    lno, Kasparam Gasūnam ir pārliecība, ka izglītības darbinieki Latvijā ir Indijas svēto govju statusā:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 22.10.2010. 14.36

    Arts. Tikai ne to, man vajadzīgi saprātīgi domu biedri:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 22.10.2010. 14.37

    betijacelmale. Man nekas nebūtu iebilstams, ja viņi to būtu pelnījuši.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 22.10.2010. 14.46

    lno, par to arī ir runa. Cik esmu saskārusies – viduvējības. Reti, ļoti reti kurš paceļas līdz vārdam Skolotājs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > dro 22.10.2010. 15.27

    Pedro ..nevis Skolotājs…Betij..esmu Tavā pusē

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 22.10.2010. 19.25

    Arī es par skolotājiem esmu mēmā sajūsmā!!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 22.10.2010. 19.38

    @betijacelmale: _…Cik esmu saskārusies – viduvējības…_
    @Andrew: _Pedro ..nevis Skolotājs…_
    @Bet: _…esmu mēmā sajūsmā!!!_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    laikam jau mes visi ar to esam saskarushies, visiem sava pieredze, – pievienojos.
    sho te turpinat butu arpus temas, tam vajadzetu specialu topiku kur visi nepateicigie varetu vienoties nepateiciba savas dzives stulbakajiem skolotajiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 22.10.2010. 20.11

    Varbūt tomēr pelnīts?:))
    —————————————-
    Sen jau pelnījuši.

    diez kurējie visvairāk ir pelnījuši Kasparu Gasūnu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 22.10.2010. 23.21

    Es nezinu, ko ir pelnījuši skolotāji (varbūt viens otrs no še komentējošajiem ir pelījis sliktu skolotāju?), bet tādu izglītības ministru diez vai ir pelnījuši bērni un studenti (izglītības ministrijai pakļautas jau ir ne tikai skolas).
    Kas attiecas uz skolotājiem, tad viņu līmenis jau vistiešākajā veidā ir līdzšinējās izglītības ministrijas darba produkts. LU Pedagoģijas fakultāte, kurai ir ciešas saites ar Izglītības ministriju, ir viena no sliktākajām fakultātēm universitātē. No turienes arī rodas skolotāji, kas strādā skolās. Turklāt lieki atgādināt, ka skolotāju algas nebūt nav tādas, kas motivētu talantīgus un uzņēmīgus cilvēkus strādāt skolās.
    Minēto iemeslu dēļ man Ino ironija šoreiz liekas pilnīgi nevietā. Nozare ir pagalam sačakarēta, un būtu labi, ja jaunais izglītības ministrs būtu aktīvs un saprātīgs cilvēks, kas spēj viest jaunas un sapratīgas izmaiņas, bet jampampiņaš Dzintars ir pēdējais kandidāts, kas varētu pretendēt uz šādu titulu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 23.10.2010. 15.41

    Tante Sidra!
    Jocīgākais ir tas, ka savus skolotājus atceros visus ar labu vārdu!!
    Taču man ir rūgta pieredze no savu abu bērnu skolu gaitām!
    Mana lielā meita vēl tagad saka , ka viņai ir mūža trauma no savas pirmās skolotājas!!!
    Par dēla dažiem skolotājiem tāpat neko labu nevaru teikt! Skumji, jo skolotāju kvalitāte tieši Latvijas brīvvalsts laikā ir gājusi uz leju, jo ko gan var gribēt no Padlaiku skolotājiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 22.10.2010. 14.11

Pilnīgi piekrītu tev Dzeri ;)))))))
Labi teikts !!!!

+5
-8
Atbildēt

0

LAURIS 22.10.2010. 13.51

Skiniem beidzot ne-melni krekli. Bet kāpēc Parādnieks bez šlipeses? No sava country ezotēriķa stila nespēj atteikties vai?

+8
-14
Atbildēt

5

    ::Vai cis :: > LAURIS 22.10.2010. 14.05

    Ar divām sievām naudiņas šlipsei nesanāk.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > LAURIS 22.10.2010. 14.11

    Jums ir heterofobija? :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > LAURIS 22.10.2010. 14.19

    Lai nu tas, ka bez kaklasaites būtu tas lielākais grēks. Cik daudz ir tādu, kas gan etiķeti pieprot, gan dārgos uzvalkos staigā. Tikai ko pavisam būtisku ir kaklasaites pieskaņojot, aizmirsis.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > LAURIS 22.10.2010. 14.34

    inesegolubeva. Kaklasaites un uzvalkus nēsāt ir mācējis ne viens vien, pat angļu valodu apguvis nothing special līmenī, bet ko tas devis valstij? Brīnos par LV pilsoņiem – pieprasa jaunas sejas, piedāvājums nepatīk, un turpinās vecā dziesma jaunās skaņās, agrāk JL visi bija muļķi, tagad VL. Nu ko nevēlējāt par PLL? Varbūt SC būtu kāds ģēnijs:))

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > LAURIS 22.10.2010. 15.21

    NBC LV – nu beidzot sagaidīju, to ko ilgi gaidīju – “patriotiskā apvienība”” sāk runāt nevis par “stingru mugurkaulu” un “bezkompromisu stāju”, bet, izrādās, pazīst arī tādus vārdus kā “piekāpšanās” un “kompromiss”, pagaidām gan tikai tad, kad tas izdevīgi pašiem, bet, patiesi ceru, ka iemācīsies tos lietot arī attiecībā uz citām tēmām un citiem jautājumiem.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 22.10.2010. 13.47

Gribas teikt mums ir 2 ziņas !
1-ļoti slikta (kad valdībā tomēr būs nacionāli radikālā apvienība)
2-slikta (kad valdībā nebūs pārstāvji no Visu Latvijai,bet tikai tēvzemieši,kas tomēr ir konstruktīvāki un bez populisma)

+4
-15
Atbildēt

15

    a_oleinika > Agnese Lûse 22.10.2010. 13.54

    Es gan būtu optimistiskāks. :)

    Radikāls ir tikai viens apvienības spārds, un tieši tas arī nebūs pārstāvēts valdībā. Ņemot vērā sūro realitāti un alternatīvu deficītu, tā ir pat ļoti laba ziņa! :D

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Agnese Lûse 22.10.2010. 13.55

    Gribas teikt mums ir 2 ziņas !

    Kaapeec tu vispaarini? Man taa ir laba zinja, ka mums buus koaliicija, kura jau ieprieksh pirms veeleeshanaam ir sevi paarbaudiijusi

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.00

    > riņķī

    Ar 22 gadīgu zoniņu un vēl pāris “Dobeļa lietas turpinātājiem” “pūrā”. Šobrīd patiešām var teikt, ka šī ir pārbaudīta koalīcija, bet, piemēram, Dzintars kā izglītības ministrs būtu spļāviens sejā visiem izglītības darbiniekiem un zinātniekiem.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.05

    vispirms jau gribu atgaadinaat, ka bez VL/LNNK atbalsta Dombrovskis nebuutu valdiibu aizvadiijis liidz veeleshanaam un tad jau – droshi vien veeleeshanu rezulaati butu citi un ja jau taadas nievas par Dombrovska sastaadiito nakosho koaliiciju, tad varbuut nevajag mums arii pashu Dombrovski? Jeb tomeer vajag? :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.07

    >rinķī apkārt

    Kam ir adresēts jautājums?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.08

    Tev :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.09

    Optimists teiktu – mums ir trīs labas ziņas:
    1 – Vl nav neviena ministra portfeļa
    2 – Dombrovskis tiem aizliedzis pieminēt vispopulistiskākos un visprovokatīvākos savas programmas punktus.
    Tā ka pagaidām viņi ir tikai statistu lomā.
    3, galvenā – beidzot ir izveidota koalīcija, un, varbūt, beidzot sāksies darbs.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.17

    Tagadējā koalīcija nav iepriekšējā koalīcija jo tagad TB/LNNK ar VL kuri ir krietnā vairākumā TB/LNNK VL.Un gribas teikt ka bez SC atbalsta Dombrovska valdībai būtu nu ļoti grūti,tiktu atskaukti vairāki ministri,nesaņemtu SVW kredītu utt un visbeidzot pat nebūtu Dombrovska valdība …

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.23

    Tornado, tev ir citi priekšlikumi, kā veidot MK?. Nav SC ne strādātājs, ne palīgs

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    solanay > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.39

    Piedod, Džeri, bet nevar visu laiku tikai “riet” vienu un to pašu, ievelc gaisu un mazliet arī padomā. Izlasi pilnu Nacionālās apvienības paziņojuma tekstu un tad visgudri komentē, tur nav atteikšanās no saviem principiem, bet ir atbalsts V.Dombrovskim sarežģītu ekonomisku lēmumu pieņemšnā, kā arī vienošanās sarežģītus jautājumus lemt pēc koksensusa principa. Politika ir kompromisu māksla un NA (VL-TB/LNNK)vairāk paveikt var strādājot valdībā, pat ja kādos jautājumos negūs partneru atbalstu. Neviens koalīcijas (sadarbības) līgums nevar liegt tautas vēlētam deputātam brīvi paust kādas idejas un par tām censties pārliecināt sabiedrību un koalīcijas partnerus. Jā, vēl, ja ZZS ar 22 deputātiem ir 6 ministri, tad jau NA ar 8 deputātiem “pienāktos” vismaz 2,2 … :) Nu jā bet ZZS ar Lembergu jau ir stratēģiskie partneri. Gan jau arī VL jaunieši iekrās pieredzi un būs gatavi strādāt valdībā, cik tad pašam V.Dombrovskim bija gadu, kad pirmo reizi ieņēma atbildīgo FM amatu Repšes valdītā!

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.44

    Tornado2003. Īpaši nenovērtējams SC atbalsts bija Maizīša nepārvēlēšanā, Parex sadalīšanā, veidojot koalīciju RD. Tu arī atbalsti Biškekas projektu?:))

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 22.10.2010. 14.58

    Nja ir,valdību var veidot ZZS un Vienotība + sadarbības līgums ar SC un lai laiks rāda var viņi būt valdibas koalīcijā vai nevar būt ..

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 22.10.2010. 15.00

    Par Maizīti piekrītu,bet to pašu arī var teikt par TB/LNNK un Jauno Laiku kur arī ir Lemberga “favorīti”..

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Agnese Lûse 22.10.2010. 15.15

    Kaspar!
    Tā jau katrai partijai var garu garo asti sazīmēt!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Agnese Lûse 22.10.2010. 21.01

    Dzintars kā izglītības ministrs būtu spļāviens sejā visiem izglītības darbiniekiem un zinātniekiem
    ————————————————
    Jums Kaspar, tāda radikāla leksika.
    Būsiet vēl radikalizējies, diespas.
    Tā gan gadās.
    Ar kuo citus biedē, uz tuo pats uzraujas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 22.10.2010. 13.41

Labi, ka Rasnačs vai Bērziņš, IR žurnālā rakstā “Meklējam ministrus” minēts `tipa’ ideālais variants – viens no tiem bija Providus pētniece Iveta Kažoka, tas būtu apmēram tas pats, kad par integrāciju rūpējās Muižnieks, bet visas “integrācijas” sanāksmes notika krievu valodā.

+7
-5
Atbildēt

0

shizii_4u 22.10.2010. 13.20

Gaidis TM ir vīrs savā vietā, lai izdodas!

+2
-6
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > shizii_4u 22.10.2010. 14.02

    Nezin vai Centrāltirgus obščaka kasiera amatu arī ņems atpakaļ?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

a_oleinika 22.10.2010. 12.56

Šis ir optimāls vairants. Ar pieskaitāmajiem no TB valdībā, bet VL! maršējot pa Saeimu un ar svētsvinīgu sejas izteiksmi spiežot pogas. (Nav dzirdētas viņu pretenzijas uz komisijām, starp citu.)

Bet Izglītības ministriju nekādā gadījumā! Mums jau tāpat tur situācija ir smaga. Ja vienīgā prioritāte būs “patriotisma iepotēšana”, nevis, piemēram, eksakto zinātņu situācijas uzlabošana, tad tas būs graujoši valstij. Eventuāli tas dos tikai vairāk ekspatriācijas, nevis repatriācijas.
Turklāt neaizmirsīsim, ka ministrijas nosaukumā ir arī vārdiņš “zinātne”. :)

+10
-10
Atbildēt

0

nezale 22.10.2010. 12.54

Prieks, ka tik sakarīgs ļautiņš kā Gaidis atgriezīsies ministrijas vadībā. Cerams, atgriezīsies.

+6
-8
Atbildēt

1

    a_oleinika > nezale 22.10.2010. 12.57

    Patiešām sakarīgāko iespaidu atstājušais no pieejamajiem. Žēl viņš nebija manā apgabalā, būtu, kam plusu pielikt.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

mary75 22.10.2010. 12.44

Nu redz, cik jauki!
VL atteicās no absolūti visiem saviem priekšvēlēšanu saukļiem un programmas, par to dabūja atļauju pasēdēt koalīcijā un balsot stingri pēc V pavēlēm, bez atļaujas muti vispār nevirinot ( parādīja “stigru mugurkaulu” un ” neatkāpšanos no principiem”), kas arī bija sagaidāms.
ZZS dabūja sev uzticamu un paklausīgu TM.
TB dabūja ministriju, ko arī gribēja, būs savējiem kādas nekādas darbavietas, arī kāda nekāda peļnā, nav jau SM, saprotams, bet, tomēr, un ko citu vajag TB?
Apbrīnojama harmonija, un visi ir apmierināti.
Dombrovskis malacis kārtējo reizi!
Jo TM no ZZS būtu vēl sliktāks variants, un TM no V hūtainis nepieļautu.

+12
-14
Atbildēt

12

    buchamona > mary75 22.10.2010. 12.52

    VL atteicās no absolūti visiem saviem priekšvēlēšanu saukļiem un programmas, par to dabūja atļauju pasēdēt koalīcijā un balsot stingri pēc V pavēlēm, bez atļaujas muti vispār nevirinot +++ Dzeri – tu jau saac paarkaapt robezhas, pats nejuuti?:) Labaak ej piedzeries, izgulies un tad naac atpakalj, buus prieks Tevi redzeet :))

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.10.2010. 13.11

    Un vai tad tā nav?
    VL neatteicās no galvenajiem savas programmas punktiem par iespēju būt koalīcijā?
    Kas tad tur vēl viņiem bija, izņemot izglītību un repatriāciju?
    Par to jau viņiem arī lika turēt muti.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 22.10.2010. 13.19

    Atliksim sho sarunu uz – teiksim 3 meeneshiem. Tad viss kljuus aptuveni skaidrs, kas kursh ir un cik katrs ir atkapies, vai nav atkaapies no savas patiesiibas. Shobriid varbuut vajadzeetu respekteet Dombrovski, vinjam ir jaastradaa, vinjsh arii izdara savu izveeli.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 22.10.2010. 13.29

    Es arī gaidu no Vienotības rīcību nevis tukšus vārdus, lai likvidētu PSRS kolonālās politikas sekas – kā Dienā.lv pirms vēlēšanām rakstīja Sarmīte Ēlerte. Ceru, ka tie nebija skaļi priekšvēlēšanu saukļi, lai piemuļķotu daļu vēlētāju.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 22.10.2010. 14.12

    Es arī gribētu tev Dzeri ieteikt nedaudz apvaldīt savu retoriku. VL ir koalīcijas partneri – citu nav, un gribētos vismaz publiskajā telpā savējos nesist. Ja nu vienīgi – paši uzprasās, bet pagaidām tie uzvedas korekti.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 22.10.2010. 15.13

    Džeri, vai tiešām Tev tik ļoti sāp, ka SC paliks ar savu okupācijas ne atzīšanas faktu opozīcijā?
    Izsaku Tev dziļu līdzjūtību no sirds, jo citādi jau esi foršs un sakarīgs cilvēks, bet katram jau sava vājība.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.10.2010. 15.30

    Bet, Betija – Vai tad es te runāju par SC?
    Kas attiecas uz VL – vai tad puikas tik vāji, ka tiem var radīt kādas problēmas mana kritika?
    Nu, nemīlu es viņus, Betij, nu ko var darīt – “sirdij”, kā saka, nepavēlēsi!
    Un tas, ka viņi ir Dombrovska partneri – galīgi nav mana vaina un nav mana problēma, ja Dombrovskis izvēlas tādus partnerus – tā ir viņa problēma.
    Pietiktu ar ZZS un V.
    Un arī Dombrovskim uzticības zvērestu neesmu devis, un galīgi nedomāju, ka mans uzdevums te būtu dziedāt kādam slavas dziesmas.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 22.10.2010. 16.14

    Vai es tev par SC uzbruku? Neuzbruku.
    Kas attiecas uz VL – nemīlēšanai publiskajā telpa ir daudz nianšu. Nu nevajag tā uzreiz dubļainas kājas pret tiem slaucīt:) Neraugoties uz to, ka āra ir rudens:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 22.10.2010. 16.34

    Dzerim
    Tev derētu ieskatīties VL/TB programmā, kas ir stipri laba un pamatīga, varbūt pat labākā, kas bija uz vēlēšanām piedāvāta. Zīle ir labi pastrādājis. Katrā ziņā vairākos punktos tā pārspēja, manuprāt, Vienotības programmu un pārējos nebija sliktāka, nevis tikai pāris viņu saukļus (kuri nebūt nav nepieņemami un slikti) te piesaukt. Un no principiem viņi nebūt nav atteikušies, izlasi uzmanīgi! Viņi tikai piekrita tos virzīt valdības dienaskārtībā, saskaņojot ar koalīcijas partneriem. Attekties vai virzīt saskaņojot – atšķirība ir būtiska, vai ne?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 22.10.2010. 18.26

    Tipiņ! PLL arī bija skaista programma:)) Solīja Leiputriju pēc pāris gadiem:)) Tiem arī tici?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.10.2010. 19.06

    Tipiņš – pret TB man nekādi iebildumi nav, neskaitot viņu iepriekšējos grēkus, tie ir, visumā, civilizēti cilvēki, dzīvo reālā pasaulē, ir mēreni eiropeiski nacionalisti, un prot rīkoties pragmātiski.
    Kas attiecas uz VL – tiem no tā visa nav nekā.
    Un pazīstit viņu radikalāko biedru uzskatus, stipri māc šaubas, ka viņi tādi kļūs.
    Kaut arī, ir gadījumi, kad tie, kas jaunībā bija radikāli kreisie demolētāji, laika gaitā pārtapa par solīdiem politiķiem, bija tādi Vācijā un Francijā, bet, ka kādi radikāli labējie būtu mainījuši savus uzskatus – tādus gadījumus gan neatceros.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > mary75 23.10.2010. 23.51

    Es gan ar sirdi mīlu Betiju un ZanI, nevaru tik’ saprast, kuru vairāk. Bet ar prātu pilnīgi dzera jeb Džera pusē. Radikāļi kā VL vienīgi nostiprina divkopienu valsti.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 22.10.2010. 12.43

Re kā vecie tb buki strādā.. uz VL kažoka knapi iešmauca Saeimā, un vēl tiks pie labiem amatiem..smuki :) Lembis ar droši,ka priecīgais.

+12
-6
Atbildēt

9

    ievuliitis > www.vecamate.lv 22.10.2010. 14.08

    Un kādu ministra posteni tu būtu piedāvājis VL puikām? Pareizāk sakot – kuru no ministru posteņiem kāds no viņiem būtu spējīgs pacelt?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 22.10.2010. 15.07

    Betija, bet kāpēc gan ne!?
    Manuprāt ,ļoti godprātīgs ir Einārs Cilinskis! Viņam taču vienreiz jau tēvzemieši piedāvāja ministra posteni, bet viņš to toreiz nepieņēma, jo skaidri redzēja, ka toreiz tās bija rebes starp tēvzemiešiem RD un Kalvīšvaldību!Vēl tagad atceros, kā E. Cilinskis Tv atteicās no tēvzemiešu rebēm!
    Ļoti godprātīgs cilvēks!Tādus vajadzētu virzīt kaut vai vides ministra amatā ,vismaz sākumā kamēr apgūst pieredzi. It kā jau nu Vējonis būtu piedzimis ar ministra portfeli un pieredzi šai jomā. Man viena paziņā no VM stāstīja , cik tas pats Vējonis sākumā juties neveikls un vājš VM postenī!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > www.vecamate.lv 22.10.2010. 15.10

    Betij, Betij.. atkal – VL puikas. Kur Jūs puikas redzat? Kaut ievēlētie deputāti: Cilinskis 47,Lācis 86, Parādnieks 42, Dzintars 28. No cik gadiem Jums beidzas “puikas” un sākas “vīri”? Varbūt labāk šie “puikas”, nekā tādi “vīri” kā Kalvīts, Šķēle, Slakters u.c.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > www.vecamate.lv 22.10.2010. 15.29

    Bet, sirtaki

    Jā, pareizi, varbūt Cilinskis varētu gan mēģināt jau uzreiz. Ir viņš tāds bikls – tāpēc atgādinājums/salīdzinājums ar Vējoni ir vietā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > www.vecamate.lv 22.10.2010. 16.22

    TB saraksts ir pelnīti patīrīts un pašvīkāts vēlēšanu laikā. Bet tie, kas no TB iekļuva Saeimā, nebūt nav tie sliktākie, it sevišķi Rasnačs. Tādēļ īsti nav pamata šobrīd viņus apliet.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > www.vecamate.lv 22.10.2010. 16.53

    Cilinskim tiešām pietrūkst stingrības, viņš vairāk piemērots darbam Saeimā. Pašlaik valdībā tik daudz smagi jautājumi jārisina.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 22.10.2010. 19.19

    Hari!
    bez tam Eināram Cilinskim ir milzu pieredze kā deputātam RD un arī savulaik saeimā! Ar ko viņš sliktāks nekā Fantomass?
    Mierīgs cilvēks ir arī Dombrovskis! Kāpēc ne Cilinskis?
    Tā bravurīgo ēra taču varbūt garām!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > www.vecamate.lv 22.10.2010. 19.50

    Tā bravurīgo ēra taču varbūt garām!
    ===========================
    Es arī ceru, ka spalvaini saraino, bargi rūcošo tēviņu laiks ir pagājis.:)

    Te, piemēram, Somijas valdības sejas.
    http://www.government.fi/hallitus/jasenet/en.jsp
    Manuprāt, neviena godmaņ-, šķēļ- un šleserveidīgā.:) Nemaz nerunājot par sievietēm.:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > www.vecamate.lv 22.10.2010. 20.54

    “…bikls…”, “…pietrukst stingribas…”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    taa tas nav. Einars Cilinskis ir ljoti ciets, drosmigs un pashaizliedzigs ideju cilveks, strada daudz, labi parredz darba lauku un citus ar darbu aizrauj. godigs un nesaudzigs pret tadiem kas tadi nav. varbut kljudos bet man liekas ka vinsh isti atraisitos darba kadas kontroles institucijas. var but neerts zhurnalistiem un tie vinjam jo nemil sevi reklamet, izskatas ka vinjam shkjiet lieka publicitate.
    vinja izskats ir stipri manigs jo atgadina brilljaino Shuriku no “Kaukaza gusteknes”, tie kas ta doma var baigi uzrauties.
    biezhak ar vinju redzejos 80-to un 90-to gadu mija, neesmu vinju satikusi vismaz 15 gadus.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 22.10.2010. 12.37

+ vēl viens beņķis tieslietās – Fantomasam
nē – nesēdēs līdz pavasarim točna lembis nesēdēs !

+16
-6
Atbildēt

1

    Diâna Antipova > photocom 22.10.2010. 17.45

    UR Lembim varbūt pat vairāk interesē. Nu, reizēm kādi likumiņi arī.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 22.10.2010. 12.35

Tā jau varēja domāt, ka TM būs Lemberga uzticamajam Gaidim Bērziņam! Tātad faktiski vēl viena ministrija ZZS
Laikam VL deputāti paliks “jaņos”!

+13
-6
Atbildēt

12

    Aija Neļķe > austrisv 22.10.2010. 12.43

    Nav brīnums, ja Dombrovskis izvirza prasību, ka virzītajam ministram jābūt ar pieredzi valdībā, kas VL vienkārši nevar būt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 22.10.2010. 12.46

    Kā norādīja Dombrovskis, viņš apvienībai piedāvā vienu ministra portfeli ar nsoacījumu, ka šim amatam tiek virzīt jau valdībā strādājis cilvēks. +++ kursh no VL atbilst Dombrovska prasiibaam?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > austrisv 22.10.2010. 12.49

    Ieslanieks, vai Dombrovska prasiibas ir nepamatotas? :) Nedomaaju, ka VL vajadzeetu ~ dusmoties~ uz premjeru :))) Vinjsh – juusu ~kanti~ tur konsekventi pret visiem nelabveljiem :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > austrisv 22.10.2010. 13.04

    Domāju, ka tā nav nepamatota prasība. Un, džeki, tikai mieru, Jums ir unikāla/pirmā iespēja apliecināt sevi gan Saeimā, gan arī spaidīt Bērziņu un visu valdību tā, ka viņi pat neiedomājas par vecajiem stiķiem.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > austrisv 22.10.2010. 13.25

    ->Jānis Iesalnieks
    Izmantojot Bērziņu TM amatā cīnieties par iespēju vadīt Migrācijas lietu pārvaldi. Būtu labi, ja to vadītu stingrs robežas sargs, nevis pazemīgs šveicars.
    Vēl es Jūs aicinātu aktivizēt lietas par Latvijas pasu tirdzniecību izmeklēšanu. Godmaņa laikos uzpeldēja, bet tagad ir noklususi.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 22.10.2010. 14.33

    Bet arī tas nav slikti.
    Nu, atzīsim, vislatviešiem OBJEKTĪVI trūkst pat Saeimas darba pieredzes, arī koalīcijas darba pieredzes, ministrēšanas darba pieredzes.

    Pēc kāda laika kāds no vislatviešiem varētu pamēģināt kļūt par ministrijas Valsts sekretāru, un, kad būs uzkrāta arī šāda pieredze, varēs pamēģināt arī pretendēt uz kādu ministra vietu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > austrisv 22.10.2010. 14.58

    Kāpēc domājat, ka VL rindās nav godprātīga profesionāļa, kurš varētu vadīt kādu ministriju? Kandidātam nebūt nav jābūt no ievēlēto deputātu vidus – tā vispār slikta prakse. Valdības veidotāja nosacījums ir nekorekts. Vai studentu-absolventu neņemt darbā tāpēc, ka viņam nav šīs darba pieredzes?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.10.2010. 15.01

    Jāni Iesalniek!
    Bet vajag kontrolēt to Gaidi Bērziņu, jo citādi, šis te tā saucamais tēvzemietis, var samaitāt arī VL deputātu, reputāciju!
    It kā jau G. Bērziņš būtu piedzimis ar TM pieredzi!!! ha, ha!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 22.10.2010. 15.04

    Bet – VL deputātu reputāciju var daudz vairāk samaitāt mistiski kontakti …..

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 22.10.2010. 19.13

    Klusais!
    Tikai nevajag! Jo tā jau tos mistiskos kontaktus var visiem piedēvēt! Piemēram, tai pašai Bendrātei, lai gan lembis daudziem ir gurū!
    Un kādi kontakti un ar ko ir tam pašam SC! Man piemēram, nav pieņemami SC kontakti ar Zurofu un Putinu!!! Lūk, tā!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 22.10.2010. 20.49

    Bet – VL deputātu reputāciju var daudz vairāk samaitāt mistiski kontakti
    ———————————————Vajag bezkontakta deputātus.

    Ar dakšu-bet!-bez kontakta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > austrisv 22.10.2010. 23.24

    Vispār jau jums būtu grēks tagad pīkstēt, jo valdību var uztaisīt arī bez pusfašistu un andelmaņu apvienības.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam