"Latvijas fakti": VL-TB/LNNK nepārsniedz 5% barjeru

169

Komentāri (169)

AUTOEXEC.BAT 22.09.2010. 12.36

To Sidra : Jebkurš “statuss” krievu valodai būtu … labi , nebūšu fatāls – sitiens zem jostasvietas latviešu valodai. Jo līdz krievu “vienkāršajam proletariātam” (kas arī ir galvenā PROBLĒMAUDITORIJA) tas nonāktu apmēram šādā formā – AHA, mums tagad ir STATUSS !!! Vsjo, pi…ec, na…j to latviešu valodu, mums ir TIESĪBAS , nerunāsim latviski NEKUR (ne veikalos, ne ēstuvēs, ne servisos – MUMS PO…J). Zinot slāvu un “homo-sovieticus” krustojuma ekspansīvo raksturu – šī ir vienīgā reakcija, ko mēs reāli varam sagaidīt. Turklāt to momentā sāktu uzkurināt Krievijas TV un vietējie Mamikini. Tas, ka “statuss” attiektos TIKAI uz pašvaldību iekšieni – TAS NEVIENU NEINTERESĒTU.
Cīnoties par savām tiesībām, latvieši vienkārši noslīktu tiesu procesos un nonāktu pie neizbēgama, milzīga konflikta, kad likumdošana būtu jāmaina atpakaļ, ja tas vispār vēl būtu iespējams …

0
0
Atbildēt

0

Edzs 21.09.2010. 23.54

@andza, @ARTs, @vakcinetais, @agrunte
(turpinajums)
Ina Druviete: Mums jādara viss, lai stiprinātu tieši vienu valsts valodu – latviešu valodu
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/ina-druviete-mums-jadara-viss-lai-stiprinatu-tiesi-vienu-valsts-valodu–latviesu-valodu.d?id=19532671
Aivars Pastalnieks: Druviete un Ždanoka – uz vienu mērķi!
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/aivars-pastalnieks-druviete-un-zdanoka–uz-vienu-merki.d?id=19532660

Inas Druvietes habilitācijas darba nosaukums LU mājaslapā neesot atrodams.

0
0
Atbildēt

0

Edzs 21.09.2010. 23.53

@andza, @ARTs, @vakcinetais, @agrunte
redzu ka shodien kautko pie Inas Druvietes profila rakstijat.
te bus izzinjai par Druvietes 2007.gada aktivitatem vairak:

Druviete: krievu valodai nākotnē varētu piešķirt minoritātes valodas statusu
http://www.delfi.lv/news/national/politics/druviete-krievu-valodai-nakotne-varetu-pieskirt-minoritates-valodas-statusu.d?id=19496832
Druviete: mazākumtautības valodas statuss Latvijā jāpiešķir visām minoritāšu valodām
http://www.delfi.lv/news/national/politics/druviete-mazakumtautibas-valodas-statuss-latvija-japieskir-visam-minoritasu-valodam.d?id=19510760
Latviešu biedrības valodas kopa kritizē Druvietes ierosinājumu par mazākumtautību valodu statusu
http://www.delfi.lv/news/national/politics/latviesu-biedribas-valodas-kopa-kritize-druvietes-ierosinajumu-par-mazakumtautibu-valodu-statusu.d?id=19526395

0
0
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > Edzs 22.09.2010. 12.37

    Jebkurš “statuss” krievu valodai būtu … labi , nebūšu fatāls – sitiens zem jostasvietas latviešu valodai. Jo līdz krievu “vienkāršajam proletariātam” (kas arī ir galvenā PROBLĒMAUDITORIJA) tas nonāktu apmēram šādā formā – AHA, mums tagad ir STATUSS !!! Vsjo, pi…ec, na…j to latviešu valodu, mums ir TIESĪBAS , nerunāsim latviski NEKUR (ne veikalos, ne ēstuvēs, ne servisos – MUMS PO…J). Zinot slāvu un “homo-sovieticus” krustojuma ekspansīvo raksturu – šī ir vienīgā reakcija, ko mēs reāli varam sagaidīt. Turklāt to momentā sāktu uzkurināt Krievijas TV un vietējie Mamikini. Tas, ka “statuss” attiektos TIKAI uz pašvaldību iekšieni – TAS NEVIENU NEINTERESĒTU.
    Cīnoties par savām tiesībām, latvieši vienkārši noslīktu tiesu procesos un nonāktu pie neizbēgama, milzīga konflikta, kad likumdošana būtu jāmaina atpakaļ, ja tas vispār vēl būtu iespējams …

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 21.09.2010. 21.04

->ARTs
Nu un kas tad būtu “nenacionāļi” ? Un kas “nacionāļos” ir tik “nacionāls” …
——
Nesen palasījos Krievijas portālu, kurā viens žurnālists stāsta par to, kā viņš iepazinies ar vecu igauņu leģionāru. Ļoti objektīvs un korekts raksts, starp citu. Bija arī komentāri. Dažādi, protams. Viens no komentētājiem vispirms izteicās par rakstu un pēc tam šekoja šedevrs – “tomēr viņi (igauņi) ir nacionālisti… “.
Tā arī nepieleca – kāpēc igauņi ir nacionālisti, un vai šis komentētājs arī ir nacionālists, vai nav? Un kā noteikt – vai SC ir nacionālisti, kādas pazīmes nosaka nacionālismu?

+1
0
Atbildēt

0

aivarstraidass 21.09.2010. 14.09

Nupat ievietojām atklātu vēstuli, aicinot portālu Ir.lv atsaukt maldinošo apgalvojumu šī raksta virsrakstā. Lai kādus jokus (šoreiz laikam ābolu un apelsīnu saskaitīšanu – “comparing apples and oranges”) portāla redakcija nespēlētu ar skaitliskajiem datiem, lielākais joks ir tas, ka paši “Latvijas Fakti” (direktora A.Freimaņa personā) šīs aptaujas reitingus interpretē tieši pretēji šinī rakstā minētajam. Kas, protams, nevienu netraucē savas interpretācijas piedēvēt … “Latvijas Faktiem”.

Sk. vēstuli – http://www.ante.lv/xwiki/bin/view/Blog/RequestToIrLv

+7
0
Atbildēt

2

    dro > aivarstraidass 21.09.2010. 15.15

    Malacis!:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > aivarstraidass 21.09.2010. 20.30

    “IR” perku ne vienmer regulari tirdzniecibas vietas un shodien nolemu ar abonementu nesteigties.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 21.09.2010. 12.47

-> lno
Vai ievēroji, kā pie rakstiem par AB zīmolu ārdījās dzeris, cik bija viņa komentu, un lamāja, protams, tikai Gerhardu. Fliks, kas audzis un skolojies šķēles PA, ņe pričem…
Zem rakstiem par Flika deklarācijām dzera komentāru nav. Protams, katrs izsaka savas domas, kad vēlas…

+1
-1
Atbildēt

11

    a_oleinika > astra_ozo 21.09.2010. 13.06

    Tieši tā – katrs izsaka savas domas, kad un kur vēlas. Ja Jums ar kādu nesakrīt viedoklis, tad bāzt šādus novērojumus ar vīzdegunīgas tantes sazvērniecisku “vai tu redzēji” nav korekti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 21.09.2010. 13.28

    -> Gasūns
    Nepiekrītu, internetā komentē visus un par visu ko. Tajā skaitā komentētājus. Piemēram, “andza” un tas “kredīts no PLL” tiek lamāts regulāri.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 21.09.2010. 13.53

    Dzeris ir SC karsējs un nacionāļu nīdējs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > astra_ozo 21.09.2010. 15.39

    Komentēt var dajebko – it sevišķi internetā -, bet neviens to neliedz darīt korekti.
    Kas par argumentu ir “Dzeris ir nacionāļu nīdējs”? Turklāt no cilvēka, kurš pāris rindas iepriekš rakstīja “Nav iebildumu, ja valstisku mērķu vadīts, tikai TB/LNNK bija cita motivācija.” ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 21.09.2010. 16.39

    Kas par argumentu ir “Dzeris ir nacionāļu nīdējs”?
    ____________________________
    Kas vainas? Kādi Tavi argumenti?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > astra_ozo 21.09.2010. 17.25

    Manējais ir drīzāk novērojums – pat ļoti nacionāli noskaņotiem cilvēliem ir rezervētas jūtas pret TB/LNNK. Jau minētās motivācijas un metožu dēļ.
    Tālākie secinājumi un distancēšanās attālums no šās nacionālās putriņas virējiem jau ir gaumes lieta.

    Jūsu ar andza “argumentācija” attiecībā uz Dzeris neparasa ne manu taisnošanos, ne pretargumentāciju. Tā vienkārši ir tāda vīzdegunīga ķengāšanās – tirgus sievām piestāv pat ļoti, bet ne nobrieduša viedokļa paudējam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > astra_ozo 21.09.2010. 18.44

    SC karsējs un nacionāļu nīdējs
    ———————–karsējs-ta jau ekonomiku karsē,vai?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > astra_ozo 21.09.2010. 18.51

    Džeris ir PATOLOĢISKS “nacionāļu” nīdējs, diemžēl, kad runa ir par VL viņam nokrīt širmis :)

    Bet vispār mani uzjautrina šis te īpatnējais iedalījums – nacionāļi ? Nu un kas tad būtu “nenacionāļi” ? Un kas “nacionāļos” ir tik “nacionāls” , ka tas būtu īpaši jāuzsver ?
    Tad jau SC un PCTVL vispār ir pelnījuši būt par “radikāļiem” … patiesībā ir jau arī :) … kaut plēš no sevīm nenormāli taisnīgos un “vienlīdzīgos” :)

    Jums, kungi, nešķiet, ka tā “nacionāļošana” mums velkas līdzi no krievu laikiem ? Saprotu, ka tik ātri no tā vaļā netiksim, bet kaut kā ausīs jau pasāk iegriezt … turklāt, paši lietojot, tikai uzturam tā termina absurdo popularitāti

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > astra_ozo 21.09.2010. 19.42

    tak tā nuopietnāk jau teicis iraid tas collega, kas ne tikai riņķī tak tuomēr arīdzan apkārt:
    “..Ja Latvijā uzvarēs politiskie spēki, kas ir par ģeopolitiskā kursa maiņu – «Saskaņas centrs» vai «Par labu Latviju», – tas kalpos par signālu, ka līdzīgas tendences gaidāmas arī citās valstīs,» norādīja politologs.” Apollo.lv
    Bet mēs te apspriežam atsevišķus skandālus”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > astra_ozo 21.09.2010. 19.46

    Kaspars Gasūns
    _…bāzt šādus novērojumus ar vīzdegunīgas tantes sazvērniecisku “vai tu redzēji”…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa, un vel, – kas jums ir pret tantem?..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > astra_ozo 21.09.2010. 23.34

    >TanteSidra
    Tikai pret vīzdegunīgām. ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 21.09.2010. 12.32

Palieku pie sava – balsošu par “vājāko posmu” nacionālajā flangā VL-TB-LNNK. :D
Rēcīgi, bet fakts.

Nepanesu ne dobeļus, ne dzintarus… bet Vienotība īsti neatbilst maniem kritērijiem, lai balsotu ar tīras un šķīstas mīlestības sajūtu. Turklāt kāda jēga no vienas vairāk pārstāvētas partijas, ja tai nebūs koalīcijas partneru.

Un man patiešām patīk Zīle – ar visiem viņa trūkumiem. Tāpat arī priekšplānā izvirzījušās jaunās sejas brīžiem atstāj pat ļoti solīdu iespaidu. (Ar Gerhardu uz jautājuma.)

+3
0
Atbildēt

6

    dro > a_oleinika 21.09.2010. 12.38

    Kaut kāds racionālais grauds ir Tavā viedoklī. Zīle tiešām ir simpatisks maita. Ilgu laiku ir bijis mans favorīts, bet nu glumjš. Bez VL – TB Dombrovskim cerību nav daudz.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > a_oleinika 21.09.2010. 12.42

    Es tāpat – svarīgi, lai TB Saeimā būtu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 21.09.2010. 13.07

    Politiķim vairāk piestāv būt gudram un glumam, nevis pastulbam un taisnprātīgam. ;)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > a_oleinika 21.09.2010. 13.51

    Nav iebildumu, ja valstisku mērķu vadīts, tikai TB/LNNK bija cita motivācija. Cerēsim uz VL. Dobeli un Tabūnu, un co mistkastē!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > a_oleinika 21.09.2010. 19.28

    @lno
    _…simpatisks maita… bet nu glumjš…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu dikti glumjsh.
    lidzas Daugavas racejiem parakstija Demakovas inspiretu dokumentu kordiriģentu asociācijas atbalstam:
    “atbalstit nepartrauktu finansialo nodroshinajumu..solijums tiks pildits neatkarigi no ekonomiskas situacijas”.
    shadas aferistu sastaditas peticijas pat ja tas saucas “aicinajums par valodu” atbildigas personas izlasa bet neparaksta, to dara populisti kas energhiju labprat svilpe izliek.
    ZZS tur ari ir bet tas jau neparsteidz. biju labakas domas par Zili. tatad Nacionalo Apvienibu, nekas labs nebus ja vecais buks tiem toni noteiks.
    labi ka te Vienotibai pa visiem izdevas patetisko Kristovski saturet lai tas tos par muljkjiem nepataisa (to es minu, ja kas – es to nezinu!).
    bet, – var jau but ka shadas kljudas katram var gadities kam visadus papirus nakas daudz parakstit, virsraksts ta bija sensitivs – “Par Latvieshu Valodu”, – nu kas var but labaks par sho..

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > a_oleinika 21.09.2010. 19.34

    uzreiz pasaku, ja nu balsoshu aiz taktiskiem apsverumiem nevis par V bet par Nacionalo Apvienibu, Zili es nesvitroshu jo tas tur ir vajadzigs, man pietiks ar to ka VL vinju par sho dokumentu kartigi nomazga.
    noteikti svitroshu Dobeli un Tabunu, par citiem butu vertigi sheit ar viedokljiem apmainities.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 21.09.2010. 12.28

Skumji, ka TB ir pašvaka reklāmas kampaņa. TV klips pilnīgs sviests. Bet Vienotībai jau nav labāks, tikai naudas, izskatās, vairāk.

+3
0
Atbildēt

0

kruskops 21.09.2010. 11.59

Nezinu, nezinu ko tur dzeris ir sasapņojies par V+SC valdību? Manuprāt, ir pilnīgi skaidrs jau tagad, ka viens bloks PLL+SC ir iecementēts jau tagad. Par to liecina daudz kas. Pēdējais piemērs bija vakardienas “izvēlies nākotni”, kur Šķēle ar Urbanoviču kā politiskie “konkurenti” apmainījās ar “asiem jautājumiem”, kuru saturs pārnestā nozīmē bija apmēram tāds – vai jums gadījumā nešķiet, ka Dombrovskis ir blēdis un nelietis? Atbilde bija – ziniet, vispār jau šķiet.

+3
0
Atbildēt

1

    dro > kruskops 21.09.2010. 12.09

    Dzeris nevar bez SC ne nakt’, ne dien’:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

Valters Kalsers 21.09.2010. 11.45

Kapēc tie cilvēki balsos par PLL tie bija viņi , kas sagrāva mūsu valsts ekonomiku un finanses , vai tās atmiņas ir tik īsas? Stendziniek PIR strādā uz smadzenēm? atliek ceret ka no tiem 19% daudz balsos par V.

+2
0
Atbildēt

0

dro 21.09.2010. 10.53

Ivars.Piekrītu dzerim. Ir jābūt varen īsai atmiņai, lai aizmirstu pieminekļa partijas šmurgāšanos. Ne velti vecie marazmātiķi (Dobelis un Tabūns) ir paslēpti dziļi azotē un priekšplānā izvirzīti Zīle (tā teikt tēvzemietis ar cilvēcisku seju) un tantēm domātais tautiskā sīrupa virējs Dzintars.
____________________________
Ak tad piekrīti SC karsējam? Ja kāds ir šmurgājies, tad Kabanovs Valsts prezidenta standartā. VL- TB vismaz nav līgums ar Putina partiju, arī Jūrmalgeitā Baķkam nevarēja pierādīt līdzdarbību kā SC. SC tāpat visu laiku atbalstījis kampējus. Kur sausais atlikums? Labākā iespējamā koalīcija ir V+ZZS+VL – TB.

+9
0
Atbildēt

2

    astra_ozo > dro 21.09.2010. 11.15

    Es saprotu, ka daudziem SC faniem ir izdevīgi uzturēt mītu par TB marazmātiķiem un VL tautisko sīrupu, bet vismaz TV diskusijās TB pārstāvji ir visai kompetenti un pārliecinoši. Neesmu redzējis visas LTV pārraides, bet Sils, Naudiņš, Gerhards, Zīle ir ļoti zinoši un arī neslikti kā “politikāņi”. Arī reitingi telefonbalsojumos viņiem ir labāki nekā PLL un ZZS.
    p.s. smieklīgi, ka Baķkas grēki ir sešus gadus veci. Lai gan arī es nezinu kāds bija viņa grēks? Tas, ka viņu kāds kriminālnoziedznieks savā žargonā nosauca par Baķku?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > dro 21.09.2010. 13.29

    Vienīgi LNT, Tabūns izgāzās kā veca sēta, ir jau labi runāt par nacionālu valsti, bet šoreiz ir jāmāk domāt aŗi ekonomiskajā plaknē. :) Bet visā visumā, “jaunās asinis” no Visu Latvijai ir “svaigas”, dinamiski ieiet apritē un, neesmu gan eksperts, bet manuprāt izveidos spožu politisko karjeru nākotnē. ;) Aktīvi, nacionāli domājoši, bet neiestrēgstoši “viensētu” domāšanā, progresīvi jaunieši, ir tas, kas pietrūkst mūsu lēnprātīgajiem, nedaudz ar taukiem apaugušajiem, “vecbiedriem”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 21.09.2010. 10.23

Notiek apzinaata veeleetaaju sagatavoshana rezultaatu viltoshanai. Naakoshnedeelj PLL reitings buus jau 9% un beigaas Cimdars vinjiem “saskaitiis” 10-11% un beigaas visi vien noplaatiis rokas, jo reitingi tachu raadiija, ka taa buus.
Nemuuzham neticeeshu, ka vinjiem nedeeljas laikaa reitings var uzlekt par 2%, Shlesera/siipola asaras nav tik daudz veertas.

+4
0
Atbildēt

0

gstrazds 21.09.2010. 10.02

Traki!

Pat prātīgajiem zviedriem nu ir savs klaunu-ksenofobu stūrītis parlamentā, vai mums patiešām būs jāpaliek bešā?

+1
-6
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > gstrazds 21.09.2010. 11.13

    Nepaliksim bešā, ja tu paspēsi nobalotēties. Ja nepaspēsi šajās vēlēšanās, gan jau dabūsim tevi nākamajās … :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

u_r_a_p_r_i_v_e_t_d_ 21.09.2010. 00.37

Ļoti tendenciozs virsraksts. Izmaiņas par 0,2% ir tīrākās reitinga svārstības nevis reitinga izmaiņas.

Esmu pārliecināts, ka Saeimas vēlēšanās Nacionālā apvienība “Visu Latvijai!” – TB/LNNK pārliecinoši pārvarēs 5% barjeru!

+14
-2
Atbildēt

3

    Marija > u_r_a_p_r_i_v_e_t_d_ 21.09.2010. 07.09

    Piekrītu, ievietot šādu rakstu 12 dienas pirms vēlēšanām ir ne tikai diletantisma paraugs, bet arī bezatbildīga vēlētāju maldināšana.
    Būtiskais ir, vai vietas saiemā var iegūt ar < 5%. Var, ja ir pietiekams to skaits, kuri neatnāk uz vēlēšanām.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Labs piemērs ir Zviedrija, ļoti patika vakardienas “izvēlies nākotni”, jo principā, VL -TB/LNNK un Vienotībai ir daudz vieglāk sastrādāties, tikai ZZS Augulis “lēja ūdeni” uz Šķēles dzirnavām. ::)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > u_r_a_p_r_i_v_e_t_d_ 21.09.2010. 11.33

    ZZS, kā vienmēr, nogaida lai varētu izvēlēties ar ko likties gultā. Kas vairāk piesolīs, ar to aizies.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

edgars_linarts 21.09.2010. 00.02

Nožēlojama melu ziņa vislabākās PLL tradicijās. Ja “Ir” būtu kaut mazliet godaprāta, barjeru rēķinātu no izlēmušiem vēlētājiem, nevis visiem aptaujātiem, jo arī vēlēšanās barjeru rēķina no tiem, kas nobalso, nevis visiem balsstiesīgiem. Vēlēšanās nav sarakstu “Nebalsošu” un “Nezinu”, kam “Ir” piešķīris attiecīgi 10,1% un 19,1% balsu!
Tiesa, tas, ka kosmopolīti ķeŗas pie vismelnākiem un visprimitīvākiem līdzekļiem, lai nomelnotu nācionālistus, nemaz nepārsteidz.

+10
-4
Atbildēt

5

    martins_kibilds > edgars_linarts 21.09.2010. 00.30

    A kāds tam sakars ar IR? Tie ir Freimaņa kantora dati par kuriem raksta ar Diena, ja nemaldos. Par ko tu te cepies?
    Un, atvainojiet, kuri te ir tie nacionālisti?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > edgars_linarts 21.09.2010. 00.54

    Ritvar, ne jau tikai nacionālistus. Visus, kuri iestājas pret rukšu iekāpšanu silē…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > edgars_linarts 21.09.2010. 03.29

    “Latvijas Faktu” interpretācija bija pieejama – A.Freimanis atklātā tekstā skaidro, ka viņaprāt iekļūs visas sešas partijas. Sk. http://diena.lv/lat/politics/hot/paris-nedelas-pirms-velesanam-aptauju-lideros-saskanas-centrs-un-vienotiba

    Tad kādēļ Ir.lv izvēlējās parādīt savu nesaprašanu par matemātiku? Ja jau runājam par barjerām, tad ir svarīgi saprast – 4.7% no kāda skaita? No visiem LF aptaujātajiem? No tiem, kuri ies balsot uz Saeimu? Tās ir divas ļoti dažādas lietas. Vēlētāju aktivitāte ir apmēram 60-70%, tātad visi šie reitingi ir jādala ar 0.6 vai 0.7. Kādēļ Ir.lv to neizdarīja? Viņi pirmo reizi redz reitingus? Vai tomēr apzināti grib maldināt lasītājus?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > edgars_linarts 21.09.2010. 12.22

    Protams, ka mērķis ir maldināt. Likt saprast, ka PLL ir spēks, bet TB netiek Saeimā. Jo saskaitīt piecus ciparus taču būtu jāprot, un ieraudzīt, ka summa nesanāk 100…
    Freimaņa mūžīgā taktika. Un reitingi ļoti ietekmē vēlētāju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > edgars_linarts 21.09.2010. 16.25

    Domāju, ka šoreiz un pašlaik Ločmele, Raudseps un Ozoliņš nav ieinteresēti VL/TB/LNNK “norakt” pavisam.
    Bet, protams, arī labvēlīgi balstīt ne – nekad bijusī “Dienas” komanda nav atbalstījusi nacionālistus, tikai tad, ja kādu brīdi ir bijis jākritizē kopīgs pretinieks.

    Un, manuprāt, šādai kritiskai attieksmei nav arī nekāda sakara ar “korumpēto Baķku”, “viltus nacionālismu”, “virtuves nacionālismu”, utt. Cits pasaulskats PRINCIPĀ. Ne mans.:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 21.09.2010. 00.01

Te taa var parsmieties :-) Tik tiesam veelreiz un veelreiz parliecinos kaads lohu bars te savaacies un atbalsta taa saucamo Dombrovski ;-)
Nu malaciisi:-)
Iisti sensoni ;-)
Es esmu ar jums :-)

0
-7
Atbildēt

1

    Tu neesi apmaldījies? Tava apsaukāšanās, kā tu labi redzi, te nevienu īpaši neuztrauc. Te nav purčika pagalms, kur uz tekstu “Tu es lohs”, tev atbildēs “pats tu lohs, tūlīt dabūsi pa muti”. Tik vien kā nedaudz piemaitāji gaisu un “pozitīvi” atzīmējies kā atsaldēts šmurgulis ar pagalam sliktu pamatskolas izglītību. Neviena paša kaut cik pamatota iebilduma vai apgalvojuma.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.46

Paldies Dievam taisniiba uzvarees un 2.oktobrii tiksim atbrivoti no Dombrovska uzliktaa juuga. Lai Dievs piedod Dombrovskim un vina sekotaajiem, jo tie tiesaam nezin ko dara savaa planpratiibaa.

0
-10
Atbildēt

1

vērtīgs relikts 20.09.2010. 23.21

Visas vecās partijas melo un sola visu, ko tikai var sadomāt. Šodien vēroju to Ekonomikas augstskolā sarīkotajā diskusijā, kur atkal , protams, diskutēja tikai vecās partijas.
Interesanti, ka Riekstiņš no PLL, runājot par pensionāriem, tā uzmanīgi un bikli pieminēja, ka kādas partijas gatavojas netieši samazināt pensijas – samazinot neapliekamo minimumu pensionāriem. Šķēle gan LTRK diskusijā pateica skaidri, ka to plāno darīt. Šlesers toties “cieti” sola pensijas neaiztikt. Nu šķidra tā apvienība.

+12
0
Atbildēt

2

    martins_kibilds > vērtīgs relikts 20.09.2010. 23.31

    Tieši tas pats ir ar SVF. Vienu dienu tā ir “finansiālā okupācija”, bet citu – ta kā vairs nav. Pašķidri kungi, pašķidri. Bet nu galvenais, ka visa centrā cilvēks, t.i., cilvēks Šķēle un cilvēks Šlesers.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    vērtīgs relikts > vērtīgs relikts 21.09.2010. 17.23

    Tur jau centrā vēl ir Baštika kungs un Ulmaņa kungs, stacijas laukumā redzēju. Vēl pabrīnījos, ka Baštika kungam arī cilvēks centrā. It kā jau pirmajā vietā vajadzēja likt Dievu, bet viņiem tajā PLL vērtības ātri mainās. Uz katrām vēlēšanām citas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mariam 20.09.2010. 23.10

Tas, ka aptaujā VL/TB nepārsniedz 5%, nenozīmē, ka vēlēšanās viņi to nepārsniegs. Viņiem savi 7-8 deputāti mūžam garantēti. Tāpat kā ZZS savi 15 vai cik nu tur.
Tā ka – nekādas lielas izmaiņas tā jaunā saeimma nenesīs gan – būs dikti līdziga iepriekšējai un valdības likteni noteiks ZZS, tātad Lembergs vēl 4 gadus cietumā nesēdēs.

+6
-1
Atbildēt

0

mincitis888 20.09.2010. 22.36

Sarainis ltv1 taisa konkrētu tejāteri…melīgais mīkstais āksts…:))) Visa viņa būtība kliedz, ka vecim varu vajag kā ēst! Nē, nē, mīlīši, vēlreiz šo zaglīgo šakāļu varzu Latvija nepārdzīvos!

+15
-1
Atbildēt

0

Eliks 20.09.2010. 22.32

Valstiski – VALSTISKI! – domājošām partijām, kas skaidri redz, ka nespēs pārvarēt 5% barjeru, vajadzētu pieņemt atbildīgu lēmumu un aicināt savus atbalstītājus balsot par kādu no tām partijām, kurām ir liels vēlētāju atbalsts. Protams, es šeit negribētu to attiecināt uz SC un PLL atbalstīšanu. Šis nu ir brīdis, kad savas ambīcijas jānoliek malā. Domāju, ka vēlētāju acīs tas izraisīs tikai cieņu un būs “sākumkapitāls” tālākai darbībai.

+11
-2
Atbildēt

20

    Brīvdomātājkaķis > Eliks 20.09.2010. 22.35

    Un kura tad butu taa Valstiski domajosa partija??? Dombrovska Vienotiiba?? Taa apvieniiba ar Dombrovski prieksgala kas meloja sabiedribai?? Kas apzaga pensionarus?? Kas apzaga jaunaas maminas??? Sii saucamaa Vienotiiba nu viennozimigi ir ir taa parija par kuru es nebalsotu pat pedejaa gadijumaa

    +1
    -21
    Atbildēt

    0

    aija_semjonova > Eliks 20.09.2010. 22.37

    Domāju tas notiks pats par sevi. Cilvēki jūt ka var zaudēt to stabilitātes sajūtu, kura šobrīt ir. Domāju, ka pat nelatvieši to saprot un balsos par Valdi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    nūģe.madadara. zvārg > Eliks 20.09.2010. 22.42

    Šis būtu labs aicinājums tai pašai Pēdējai partijai

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Eliks 20.09.2010. 22.43

    Te arī laika saraksts beidzās – meloja pensionāriem, apzaga pensionāru un apzaga māmiņas. Lieki piebilst, ka Dombrovksis priekš sevi neko nav nozadzis. Dombrovskis nogrieza soc. budžetu, jo vienkārši nebija naudas, jo pirms tam daži bija trekni pasaimniekojuši. Gribētu redzēt, ko viņa vietā darītu citi. Starp citu – Šķēle līdzīgā situācijā rīkojās tieši tāpat, bet to jau laikam daži ar īsu atmiņu ir piemirsuši.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > Eliks 20.09.2010. 22.49

    Vai tu atbalsti to ka politiki pirms veleesanam atklati melo??????

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Eliks 20.09.2010. 22.55

    Šķēle visu laiku melo:) Leščinskis melo, pataloģiski un šizofrēniski:) Un ir cilvji, kas viņiem tic:) Jocīgi, ne?:)
    Bet, ja nopietni, tad pēc slimo bērnu apzagšanas, sarainis ir pelnījis vislielāko nicinājumu kāds tikai iespējams!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Eliks 20.09.2010. 22.57

    Nu gan man patīk tavs jautājums, saldais! :)) Tavējie – PLL melo ne tikai pirms vēlēšanām :)) Viņi to dara nepārtraukti :)) Pat atvaļinājumu neņem :))

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > Eliks 20.09.2010. 23.01

    Vai varetu luudzu potenciala Vienotibas atbalstitaja atbildet uz jautajumu: Vai Juus atbalstat politiku melosanu pirms velesanam???

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Eliks 20.09.2010. 23.13

    Neesmu V atbalstītāja:)
    Bet, tev, cik redzu, leščinska un rikas meli sagādā baudas trīsas:) Varētu jau tevi apgaismot, bet neko neteikšu…tu tāpat nesapratīsi:)
    Bet tu turpini, jautrība garantēta:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Eliks 20.09.2010. 23.21

    Zoniņ, kāpēc tikai pirms vēlēšanām? Pārējā laikā drīkst? :))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > Eliks 20.09.2010. 23.24

    Vai juus cienitaa varetu luudzu atbildet uz jautajumu???

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Eliks 20.09.2010. 23.28

    Es tev, kretīn, jau kādu laiku atpakaļ uzdevu jautājumu, bet nekādas atbildes. Bet nekas, uzdošu vēl vienu – vai tu esi pārstājis sist savu sievu? Atbildi!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Eliks 20.09.2010. 23.32

    Sveiks saldais – iemet linku ,kur var pārliecināties ,ka džeks meloja.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > Eliks 20.09.2010. 23.42

    Vai tu luudzu varetu atbildet uz vienkarsu jautajumu?? Vai politikiem ir jauznemaas atbildiiba par atklatu melosanu pirms velesanam?? Un vai vinam butu jaatkapjaas???

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > Eliks 20.09.2010. 23.44

    Seit arii paradaas potencialie Vienotiibas atbalstitaaji, Vini nevar atbildet pat uz elementaru jautajumu. Un visi komentari liecina par melosanas, krapniecibas un izsaimniekosanas atbalstisanu Dombrovska un Vienotiibas personaa

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Eliks 20.09.2010. 23.47

    Saldais – tagad man Tev jājautā – vai vari iemest linku vai dragāsi kā veca leijerkaste?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Eliks 20.09.2010. 23.52

    …kur tad Osītis palika?…pirkstiņi piekusa?…vai dežūra beidzās?….vismaz pielīdziniet stilus zem viena nika laižot… :))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Eliks 20.09.2010. 23.56

    Saldais meklē ,kur atrast ,ka Lāčuks ir teicis,ka negriezīs pensijas pirms vēlēšanām. Izskatās, ka varam iet gulēt….. Jācer,ka kāds tāds pats saldais šo nomierinās maigi čukstot mīlas vārdus austiņā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Eliks 21.09.2010. 00.04

    …ak, tāpēc mūsu blondīne šo pie klavieres nomainīja!… :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Eliks 21.09.2010. 00.28

    Uz jautājumu atbildu – jā, politiķis (ar atsevišķiem izņēmumiem, ja, piemēram, runa ir par valsts noslēpumiem utml.) nedrīkst melot un viņam par to būtu jāuzņemas atbildība un jāatkāpjas.
    Ceru, ka tagad palika vieglāk!
    Cik saprotu, tad tu te drillē Šķēles kantora hitu par Dombrovski, kurš it kā pirms vēlēšanām meloja par pensijām. OK. Pirmkārt, varbūt iesākumam izlasi te pat Ir ielikto interviju ar Dombrovski (ja grūtības ar lasīšanu, tad, šķiet, var noskatīties arī video). Bet, otrkārt, gaidu pierādījumus tam, ka Dombrovskis meloja.
    Bet starplaikos palasi ainarasolijumi. lv un bagātini savu hitu klāsti, citādi diezgan vienveidīgi performējies.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 20.09.2010. 22.12

Latvijas kakti-Boļšoi balets un boršč.

poļitķehnalogija.

+4
-2
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.08

Iesaku tagad paskatiities LTV1 raidijumu “Izvelies Nakotni” musu taa saucamais premjers runaa kaa taads pamatskolas nesekmiigais. kauns par vinu. gerhards visu laiku vinu aizstaav un vairakas reizes pat izskaidro ko tas pamulkis Dombrovskis megina pateikt. Kauns. Vislielakais mulkis Latvijas valsts vesturee vada musu valsti

0
-32
Atbildēt

37

    Io credo in PLL

    Savas orālās dotības aiztaupi saviem samniekiem.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    liene.dz > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.15

    Labi, ka mums vismaz ir tādi bezgala gudri iedzīvotāji… nu, piemēram,”Io credo in PLL ” – inteliģence burtiski spraucas laukā no katra komentāra….

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Domāju, ka tu maksimums varētu Dombrovskim čības pienest. Bet citādi te vairs nav ko piebilst. Ko sēs, to pļausi.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Kauns, kauns, kauns par taadu premjeru. Vins tacu savas acis bola un briinaas par ko vispaar runa ir :-)
    Tas daunis tacu nemaz normali muti attaisiit nevar. Tad labak butu sarkanmataino veco Aboltinu sutiijusi runaat. Taa vismaz maak runaat. Kaa muti atver taa smirdona vien iznak

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    Es labprataak vinam pienesu valinkus. Jo taads pamulkis neko vairak nav pelniijis kaa Sibiiriju. Vins to vien dara kaa izsaimnieko Latvijas valsti

    0
    -20
    Atbildēt

    0

    aija_semjonova > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.22

    Nesmuki Tu, par to Sibiriju. Dievs nav mazais bērns…

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.23

    …Osīt!…izrādās Tev patīk!…redz, cik uzmanīgi raidījumu skaties!!!… :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Tas gan. Taapeec loti ceru ka Dombrovskis sanems sodu par Latvijas valsts izsaimniekosanu

    0
    -18
    Atbildēt

    0

    Nu bet protams ka patiik ;-)
    ir tacu tik smiekliigi paskatiities kaa musu premjerins mutiiti palat un meegina izdomaat ko teikt ;-)
    Jo tagad raidijumaa tiesraidee tacu nav lielie onkuli kas pasaka prieksaa ko runat ;-)
    A pasam tacu vinam smadzeniites un domaasana nav diemzeel :-(

    0
    -20
    Atbildēt

    0

    Kas ir dārgais, vairāk neko par personiskiem uzbraucieniem nespējat? :) Pulveris beidzies?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.27

    Nedod džeku zanE
    šiem O kartes taču sadotas
    sms uz ēķa ķēķi jāsūta !

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Nee kapeec?? Viss kartiibaa ;-)
    Taa ir tikai faktu konstataacija :-)
    Varam lepoties ar vis nemakuliigako un nedomajosos premjeru ES :-)
    Karteejo reizi Latvija izcelaas ar saviem ipatniem ;-)

    0
    -21
    Atbildēt

    0

    Dombrovskis izsaimnieko valsti? Neesi uzvārdus sajaucis? Es pieņemu, ka tu runā par Lemberga un Šķēles diriģēto valsts uzņēmumu (piemēram LK) privatizāciju, abu kungu ofšoriem, digitalizāciju, un tā vēl kādu laiku varētu turpināt.
    Bet tagad, lūdzu, piemērus, ko ir izsaimniekojis Dombrovskis.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Agneta Niedra > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.37

    Nepārprotiet mani, man viedokļu dažādība patīk… Bet teju katru reizi, kad izlasu kādu indivīda “lo credo in PLL” komentāru, iedomājos: “Nu, kāda vella pēc nav dota iespēja nobloķēt visas ziņas no kāda konkrēta lietotāja?!”. Ja nu cien. redakcija lasa, pamēģiniet pievienot šādu funkciju, lūdzu.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.42

    …Osīt!…kas ir lielie onkuļi?… :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.42

    Jūs tiešām izceļaties – ar infantīliem saldumiņiem :)) Te Osītis iemaldās, te Bimbo, te Madariņa, te Io credo in PLL :))
    Nēzdodziņu iedot? :))

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Sveicies sievietei gados betijaicelmenei ;-) Pamodusees Dombrovska cieniajmaa pieludzeeja :-)
    Man patiess prieks ka tam mazajam pamulkiitim veel ir palikusi dazi atbalstitaaji savadak vins pavisam vientuls palicis :-)

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 22.54

    …Osīt!…Tu tā dīvaini orientēts čalis…tad Tev nobrieduši vīrieši patīk…tad sievietes nedaudz vecākas par Tevi….Madarai sveicienu nodevi?….kad brauksi mājās?…līdz vēlēšanām paspēsi?….Tu taču solīji diskusiju klātienē… :))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Tiko kaa esmu ieradies ;-) UN skatos raidiijumu kaa Dombrovskis megina karteejos melus iestastiit skatiitaajiem. Un buusu liidz 13.oktobrim. Jo janem aktiiva daliba PLL atbalstiisanaa un reklamas kampana :-) Un 02.oktobrii tacu buus lielaa svineesana ;-)
    Vienotiibas pazemojums un nogrimsana un PLL uzvara velesanaas.
    Ar lielako prieku satiksos ar tevi zaniit ;-)

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.04

    ….āāā!….tad Tu tas biji,kas ar skritulenēm uz acīm nomauca…baloniņus dalīdams?….ui!…tas bija sāpīgi!….tagad saprotama Tava alošanās!…kritiena sekas!!!… :)))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Tad kad tiksimies zaniit??? savadak atkal aizbrauksu projam un nesatiksu vienu no retajiem Dombrovska atbalstitaajiem :-)
    Man loti liela veelme redzeet un satikt dzivee tada mela un krapnieka atbalstitaaju :-)

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.08

    …nosauc laiku un vietu!…sekundantus arī līdzi ņemsi?… :))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    hinanska > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.11

    Jaunais cilvēk, pirms Tu tiecies ar dāmām, Tev labas uzvedības ābece jāpamācās.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Nee man tadi nav vajadziigi :-) Taadus jau tikai Dombrovskis liidz vazaa:-) Jo baidaas ka aiz stura pa muti var dabuut;-)
    Mans email ir [email protected] drosi raksti un vienosimies par laiku un vietu

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.23

    …Osi!…Tu zini, kas ir sekundants?…redzu, Tev pat nojausmas nav!…citādi Dombrovskim to nepiedēvētu….:))
    …ko rausties?…nosauc vietu un laiku tepat…zini, cik daudz skatītāju būs!!!…visiem taču gribēsies paskatīties uz tādu brīnumbērnu klātienē!…nekautrējies!….:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Cik zinu tad tam pamulkiitim Dombrovskim ir gan sekundanti. Un ne tikai. Mazajam pamulkitim ir arii lielie onkuli kuri stasta kas jasaka. savadak vins pats jau to muti tik knapi atplest var. Kur nu veel ko sakariigu pateikt ;-)

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Vismar varēji kaut vienu pašu argumentu minēt. Bērnudārzs. Nav vērt diskutēt ar kaut kādu skudru pūznī čurātāju.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    vai tu varetu atbildet uz jautajumu??? Vai tu atbalsti to ka politiki melo pirms velesanam?? UN ja neatbalsti vai tadiem politikiem butu jaatkapjaas???

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.36

    ….taisnība, Ivar!…bet gribētos to brīnumbērnu satikt aci pret aci…vai tā valodiņa tikpat raita būs…vai tikai te… puikam sacēlies azarts uz muldēšanu… :))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.39

    …Osīt!…kas ir miesassargs?….par sekundantu Tev it kā būtu skaidrība, redzu… :))

    …par politiķu melošanu….vai Tavas partijas pilnu sarakstu pievienot?… :))

    …kas ir lielie onkuļi?…paskaidrosi?… :))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jaa luudzu pievienot gan ;-) Labprat izlasiitu. nevis kaut kada pamulka lapsas vai veel kaut kada individa vervelesanu, bet konkreti pieraditus faktus.
    Un par miesassargiem noteikti japajauta Dombrovska kungam, jo ja vins turpinaas taa vadit valsti tad viennozimiigi vinu skaits vinam buus japalielina.
    Un vai varetu arii no tevis dzirdeet atbildi uz jautajumu?? Es nejautaju konkreti par kadu politiki bet vispar. Vai politikiem ir janes atbildiba par atklatu melosanu un vai vinam butu jaatkapjas pec tadas melosanas?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Iveta Ķelle > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.53

    Tak nevajag tādus barot ar uzmanību! Ko jūs!? :D Viņš vai nu uzmanību alkstošs bērnelis vai arī prikolists, kas vnk izliekas un velk te visus uz zoba :D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Brīvdomātājkaķis 20.09.2010. 23.54

    …paņem vēlēšanu listi un sāc lasīt…vari no augšas uz apakšu…un tad no apakšas uz augšu…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Vai tu ludzu varetu atbildet par par politiku atbildibu un atkapsanos????

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Brīvdomātājkaķis 21.09.2010. 00.56

    Kviecējs…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Brīvdomātājkaķis 21.09.2010. 01.06

    @Valdemārs 20.sep 22:37
    _…kāda vella pēc nav dota iespēja nobloķēt visas ziņas no kāda konkrēta lietotāja…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    kadreiz jau ierosinaju, – 30 minusi 3 dazhados topikos un recipients tiek nolikts uz 2 meneshu banu.
    kapec 30? – tapec ka ar tikai ar atshkirigu viedokli tadu nosodijumu gruti izpelnities bet tadu viegli sanjems tie kas izaicinoshi izturas pret parejiem sarunas dalibniekiem.
    kapec 3 topiki? – tapec ka viena topika vai tema jebkuram var but kads ljoti specials viedoklis kas var konfrontet ar citu sarunas dalibnieku viedokljiem.
    mezha ir vajadzigi dazhadi zveri, konfliktejoshi viedoklji rosina sarunas gaitu un neviens neaptaukojas bet izniks portals kas nespes sevi pret visadiem deviantiem – trolljiem spameriem vai junkeriem aizstavet.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    +4
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 20.09.2010. 21.53

Izskatās bēdīgi. :(

+5
0
Atbildēt

0

dro 20.09.2010. 21.50

Paskatīsimies, iespējams, ka VL/TB saņems vairāk un PLL + SC /Maskavas cerība/ paliks aiz borta.

+25
-1
Atbildēt

3

    astra_ozo > dro 21.09.2010. 00.05

    Patiesībā tieši PLL ir Maskavas cerība…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > dro 21.09.2010. 09.26

    to andza : nu nez vai … Kas tev liek norakstīt SC ? Ceri, ka viņi sašķelsies un “baldzēni” kļūs saprātīgi ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 21.09.2010. 11.28

    PLL ir Maskavas cerība tāpēc, ka bez šīs, it kā latviskās, partijas krievi nevarētu tikt pie varas. SC reitings – 22%, Maksimums ko viņu elektorāts (šovinistiski noskaņoti krievi un pārkrievoti latvieši, pārsvarā Latgalē) var izspiest ir 25-30 procenti.
    Tikai mūsu tautas pasivitāte un komiskais viedoklis par protestēšanu neejot balsot ļāva izveidot šo Šlesakova koalīciju Rīgā. Citādi PAT Rīgā krievi nebūtu ieguvuši vairākumu. .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 20.09.2010. 21.35

Jāpiezīmē, ka V ir pietuvojusies SC vairāk, nekā PLL ir pietuvojies V.

+5
-1
Atbildēt

0

janisholsteins 20.09.2010. 21.31

vietas: SC:33,V:28,ZZS:16,PLL:11,VLTB:7,PCTVL:5.
iespējamās koalīcijas:
SC+PLL+ZZS:60
V+ZZS+VLTB:51
V+ZZS+PLL:55, šis būtu kruts uzmetiens visu pušu elektorātiem :)
V+SC:61

ideoloģiski neiespējamās koalīcijas:
SC+PLL+VLTB:51
SC+ZZS+PCTVL:54
SC+ZZS+VLTB:57

lai konstitūcijas maiņai savāktu kvalificēto vairākumu (66), kāds jāpiepērk.
koalīcijas ar 51 nestabilas – pa 2 ned vēl daudz kas mainīsies.

+6
-1
Atbildēt

1

andrisskrastins 20.09.2010. 21.31

PLL pieaugums ir tīri no krievu auditorijas, tā kā tur nav ko pārmest letiņiem (PBK spiedienu neņemot vērā). VL/TB es vēl nenorakstīšu, svārstības ir pie 4.7 – 4.9, TB vienmēr iet labāk nekā reitingos, jo tie kas nezin, īstenībā labi zin.

Par pārējo ir diezgan skaidrs – lien ārā SC izlēmušie. Vai tajos 19% ir vēl kāds SC atbalstītājs, nezinu. Drošvien ir, bet manuprāt ne īpaši daudz. V, VL, ZZS…varbūt nedaudz PLL.

Katrā ziņa nav jēgas zīlēt. Katrai latviskajai partijai ir jāstrādā, lai 3. oktobris nebūtu nepatīkamu pārsteigumu pilns.

+20
-1
Atbildēt

1

    aija_semjonova > andrisskrastins 20.09.2010. 22.23

    Es arī pazīstu tos kuri it kā nezina, bet zina… vismaz 3. Tāpēc VL var reizināt ar skaitli 3 mierīgi, tas vēl ir Rīgā!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

info 20.09.2010. 21.29

omg izskataas ka buusim pakaljaa ar visu dziesmu graamatu un pll.

+1
-1
Atbildēt

0

mary75 20.09.2010. 21.21

Nesen kā te publicēja, ka nav izlēmuši 46%, un nepiedalīsies arī daudz vairāk, kurām aptaujām tad te ticēt?
Priecē, ka Vienotības reitings ceļās.
Diemžēl, izskatās PLL varētu savus 10% dabūt, tur neko darīt nevar, Latvijas specifika.
Slīpētie glumiķi no TB, izskatās, atkal var iebraukt Saeimā uz VL rēķina, kas būtu galīgi netaisnīgi, jo tiem nu gan vienreiz būtu jāsaņem sods, kaut politisks, par saviem “darbiem”.

+7
-6
Atbildēt

22

    andrisskrastins > mary75 20.09.2010. 21.44

    Es domāju, ka vairāk par 6% nebūs. Taču viņi būs Saeimā, tā izskatās.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 20.09.2010. 21.49

    Ko tu esi ‘” uzsēdies” uz tiem pāris cilvēkiem? :) Straume vēlēšanās nepiedalās un, kas tur vēl. Ja VL/LNNK netiks iekšā, bet PLL tiks iekšā, tad praktiski LV vēlēšanas ir zaudētas. Vai tik grūti to saprast? SC valdībā – tās ir LV neatkarības beigas

    +22
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 20.09.2010. 21.55

    SC valdībā – tās ir LV neatkarības beigas
    ___________________
    Tu domā, ka dzeris to nesaprot?? Viņš taču par citam tēmām spriež loģiski.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mary75 20.09.2010. 22.13

    Nevajag pārspīlēt. Pirmkārt, nav runa par tikai pāris cilvēkiem – manās acīs šo krietni izkurtējušo bezprincipu partiju nekādi nevar atsvaidzināt saujiņa eksradikālu uz simboliem un rituālām darbībām fiksētu jauniešu ar apšaubāmu pagātni (visādas karodziņu dedzināšanas un lērums sarunātu blēņu) un bez sakarīgiem plāniem (tāpēc, ka zināšanu ir nulle). Naivi ir domāt, ka baķka partijā bija kaut kāds baltais zvirbulis.
    Visi vecie krepeļi vēl tur ir – visu saeimu rota Dobelis un Tabūns, ekstrēmi nekompetentais Bērziņš, izbijušais Rīgas Birks un vēl visādas grabažas.
    Ja šie netiks, tad zaudētas vēlēšanas? Vēlēšanas ir zaudētas arī ar visu TB/LNNK. Sabloķēsies tāpat ar to, kas uz doto brīdi vairāk solīs. Nav jau pirmā reize.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 20.09.2010. 22.33

    Ivars –
    NVS valstu Baltijas nodaļas vadītājs Maskavā Mihails Aleksandrovs: vēstī «Mixnews.lv» “…šīs nebūs parastas vēlēšanas, no tām būs atkarīgas ne tikai tālākās Latvijas un Krievijas attiecības, bet arī visa ģeopolitiskā situācija Austrumeiropā. Ja Latvijā uzvarēs politiskie spēki, kas ir par ģeopolitiskā kursa maiņu – «Saskaņas centrs» vai «Par labu Latviju», – tas kalpos par signālu, ka līdzīgas tendences gaidāmas arī citās valstīs,» norādīja politologs.” Apollo.lv
    Bet mēs te apspriežam atsevišķus skandālus.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 00.00

    Jūs te tā dīvaini spriežat – vai nu SC, vai nu TB, man nevajag ne vienus, ne otrus, bet, tā ka SC saeimā būs tāpat, tad par to nav vērts runāt.
    Un, ja jūs gribat, lai valdībā atkal ir TB, kas tur nebūt nav nekādi pāris cilvēki, nevajag uzdod vēlamo par esošo, tad, vismaz, nerunājiet, ka jūs gribat godīgu politiku vai kādu eiropeisku virzibu, kur TB, tur no godīgas politikas nav ne smakas, kur VL, tur pēc Eiropas pat nerādās.Un es teikšu atkal ļoti nepopulāru lietu – ja valdība sastavēs no Vienotības, ZZS, un SC – tā būs ļoti stabila valdība, un nekāds pagrieziens Krievijas virzienā nenotiks, varbūt, kas tīri kosmētisks.
    SC ar PLL un PCTVL opozīcijā un valdība ar TB/VL ir daudz sliktāks un nedrošāks variants.
    Brīnos, ka vēl ir cilvēki, kas 20 gadu laikā vēl var nesaprast, kas ir TB. kas pārdos jebkuru par vienu lieku ministra amatu.
    Un no kurienes tāda uzmanība tam, ko teica kāds NVS Aleksandrovs?
    Nevajag celt paniku, kuras nu tur valstīs vēl gaidāmi pagriezieni, ko viņš tur murgo.
    Un, ja latvieši ir tik stulbi, ka nesaprot, ka vajag balsot par Vienotību, nevis TB, tad neko citu arī nebūs pelnījuši.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mary75 21.09.2010. 00.16

    Piekrītu dzerim. Ir jābūt varen īsai atmiņai, lai aizmirstu pieminekļa partijas šmurgāšanos. Ne velti vecie marazmātiķi (Dobelis un Tabūns) ir paslēpti dziļi azotē un priekšplānā izvirzīti Zīle (tā teikt tēvzemietis ar cilvēcisku seju) un tantēm domātais tautiskā sīrupa virējs Dzintars.
    Starp citu – nebūtu tādu tēvzemiešu, tad tā saucamais nacionālais jautājums arī būtu krietni mazāka problēma nekā tas ir. Jo ko tad lai tāds Kabanovs viens pats dara bez Dobeļa un Tabūna?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 07.45

    Atkal jāpiekrīt Hermanim – latvieši gatavi darīt divas pretējas darbības, absolūta apziņas šķelšanās, ko medicīniski sauc par šizofrēniju.
    No vienas puses – neieredz politmafiju, no otras puses – atkal gatavi balsot par tās sastāvdaļu TB, naivi aizbildinoties, ka visus tēvzemiešus izsvītros, vai ka visi tur nemaz nav tik slikti, utt., saproptams, paši apzinoties, ka tās ir pēdējās muļķības, jo visi no TB, kam patiešām riebās tas, ko viņi darīja, jau ir PS sastāvā, kas jums liedz balsot par tiem?
    Un arī VL, nerunājot par viņu ideoloģiju, pēc samešanās ar TB nodemonstrēja, ka mierīgi nodos visus savus ideālus varas dēļ un sen zaudējusi nevainību.
    To visu var neredzēt tikai tas, kas neko redzēt vispār nevēlas.
    Un vēl, balsojot par partiju, kura ir uz 5% barjeras robežas, iespējams, nobalsosiet par SC, tā ka derēja padomāt, vai ir vērts.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 21.09.2010. 08.50

    ja valdība sastavēs no Vienotības, ZZS, un SC – tā būs ļoti stabila valdība, +++ vai balsojumā par mūsu karavīru piedalīšanās misijās arī, šī koalīcija būs stabila, un attieksmē pret Gruziju, piemēram, un jautājumos par migrantu vēlēšanu tiesībām pašvaldībās, jautājumos par valodu utt.?

    Interesanta attieksme – SC un viņu elektorāts, kurš ir atklāts šī brīža LV ienaidnieks, tos mēs pieņemam, ar tiem mums ir jāsamierinās. VL/LNNK mēs pasludinām par saviem pretiniekiem :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 09.37

    Nepārspīlē, ienaidnieki un politiskie pretinieki, tomēr, ir kaut kas cits.
    SC, kā jebkura partija, pārstāv savu elektorātu, un dara to, ko prasa tās elektorāts.
    Un tur neko nevar darīt, tāda situācija ir, ka dažos jautājumos tam ir cits viedoklis.
    Bet, ar tik spēcīgu pretinieku izdevīgāk sadarboties, nekā atstāt to opozīcijā, atrunājot dažus jautājumus, attiecībā uz kuriem SC un PCTVL tāpat nekad nebūs t’ads vairākums, lai tie var ko mainīt ārpolitikas vai nacionālajos jautājumos.
    Toties būs stabila valdība, un būs apmierināti gan Austrumi, gan Rietumi, kas arī nav mazsvarīgi, galu galā, vai tad vēl nav skaidri Rietumu uzstājīgie ieteikumi sadarboties ar Krieviju?
    Var jau tekt – mēs paši lieli, ko gribam, to daram, bet, diezin vai tas ir gudri pie mūsu situācijas.
    Bet mēs atkal gribam iet ierasto variantu – krievi pret latviešiem, un tas ceļš nekur neved, jau pierādījies, tikai vairo SC elektorātu.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 21.09.2010. 09.57

    20 gadi – tas ir ilgs laiks un 20 gados migranti ir pierādījuši, ka viņiem ir “savs” skatījums uz LV, kuru viņi netaisās mainīt un šis “skatījums” latviešiem ir iznīcinošs, tādēļ neko citu kā ienaidniekus es viņos neredzu. Un ir vēl viena lieta – mūsu, latviešu tiešs pienākums ir rūpēties par to lai LR tiešām nekļūtu par tiltu Kremlim uz ES un NATO par ko sapņo Vienotā Krievija un viņu politiskie sabiedrotie SC un tagad PLL Tu centies nogludināt divas nesavienojamas lietas un politiski pilnīgi atšķirīgas nostādnes gribi “pārservēt” uz atsevišķiem neliešiem,un mēģini pielīdzināt “migrantu un Kremļa ietekmes problēmu LV” kaut kādām sadzīviskām lietām, kuras ir jārisina prokuratūrai un tikai

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 10.16

    Varu pateikt tikai to pašu veco – ne SC, ne tā elektorāts nekur nepazudīs, jāsadzīvo ar tiem būs tik un tā.
    Un ceļi ir divi – vai nu demonizācija un konfrontācija, kas nekad neved pie pozitīva iznākuma, vai nu sadarbība, mēģinot atrast nevis atšķirīgo, bet, kopējo, iešana uz kompromisiem saprotams, nepārkāpjot visiem zināmās robežas, un, galvenais – ja Vienotība atsakās no sadarbības ar SC, tad PLL nekad neatteiksies to darīt, ZZS ir ļoti neuzticams partneris, kas jebkurā laikā var pārmesties SC un PLL pusē, un kas būtu labāk – valdībā ZZS, SC un Vienotība, vai, iespējams, valdībā ZZS, SC, PLL, un Vienotība opozīcijā?
    Atteikties sadarboties ar SC būtu stratēģiski ļoti kļūdains gājiens, kas balstītos uz emocijām, nevios saprātu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 21.09.2010. 10.26

    Un ceļi ir divi – vai nu demonizācija un konfrontācija, kas nekad neved pie pozitīva iznākuma, vai nu sadarbība +++ vai demonu ir iespējams vēl vairāk “demonizēt” par to, kāds viņš jau ir? :) Latviešu vēlētāju rokās ir ielikti visi iespējamie politiskie ieroči, lai šo demonu iesprostotu atpakaļ tajā pudelē no kuras viņš šobrīd taisās līst ārā. Šim uzdevumam latvietim būtu jākoncentrējas, nevis jāspriež par to, kādā formātā izdevīgāk būtu ar šo demonu sadarboties. Vakar lasīju, ka Vienotības pamatelektorātam ir tā ap – 55 gadiem. Tas ir ticami, jo šī paaudze izprot to ļaunumu, kuru sevī auklē LV migranti, šie ļaudis atceras LPSR laikus, Atmodu un saprot sekas, kādām būs pakļauta LV, ja SC kļūs tik stipra, ka tā būs jāņem valdībā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 11.27

    Pateikšu vēlreiz,m īsumā, kā es domāju – situācija ir tāda, kāda tā ir.
    No tā, ka vaimanāsim par okupantiem un vēsturiskiem pārnodarījumiem, tā nemainīsies.
    Vienotībai ir iespēja sākt sadarbību ar lielāko Latvijas politisko spēku, un uztaisīt stabilu valdību, SC, tomēr, ir prognozējams politisks spēks,vai arī pateikt – nē, jo SC it kā jau piedāvā sadarbību.
    Pateikt nē – ļoti skaits un muļķīgs žests.
    Visi “nacionālie” spēki aplaudēs, bet, nākotnē Vienotībai tas var maksāt varas zaudēšanu.
    Ja viņi spējīgi domāt stratēģiski, un domāt par valsti, nevis savu popularitāti, – viņiem jāsadarbojas ar SC, nevis jāgrūž to Šķēles un Šlesera apkampienos.
    Jā, viegli tas nebūs, bet, nav neiespējami.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 21.09.2010. 12.05

    Vienotība pati par sevi neko nevar izlemt – sadarboties, jeb nesadarboties ar SC. Vienotībai būs jārēķinās ar vietu sadalijum Saeimā. Izlemjam mēs – vēlētāji.
    Nesaprotu tikai vienu, Tu runā par stabilu LV nākotnes valdību, kura var veidoties tikai sadarbībā ar SC. Jautājums – kur bāzīsim valodas, pilsonības likumus? Prioritātes ārpolitikā utt. Kurš piekāpsies – SC, vai “latviešu partijas”? Izliksimies, ka šādu problēmu nav?:) Neizdosies, migrantam šie jautājumi ir viņu “pēdējā kauja”, tā pat kā mums – kurš tad galu galā pārvaldīs Latviju nākotnē – mēs vai viņi.
    Un vēl – Tu piedod, bet līdz mūža beigām, Tu piesauksi “baķkas”, bet, kur tad paliek SC “solidārie balsojumi” par Parex uc. Kāpēc mēs tos piemirstam? Jeb tie nav svarīgi, tos aizmirsīsim, lielās politikas vārdā? :) Ja runājam par pēdējiem mēnešiem LV iekšpolitikā – ar ko tad SC nostādnes atšķiras no PLL? Tad, kāpēc PLL ir tie “sliktie” un SC tie “labie”?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 12.18

    Nekādu pilsonības, valodas likumu un ārpolitiskās prioritātes SC viens pats tāpat izmainīt nespēj, latviešu partijas jebkurā gadījumā būs vairākumā.
    Nedomāju, ka viņš pat centīsies to darīt, ideoloģija ir PCTVL prioritāte.
    Un nesaku, ka SC ir kas īpaši labs, bet, vismaz pagaidām, tādos skandālos kā PLL nav iepīts.
    Galvenais – SC ir liels un reāls spēks, kurš ar laiku, visdrīzāk, kļūs vēl spēcīgāks, un tāpēc labāk, lai tas ir sabiedrotais Vienotībai, nekā PLL.
    Man ar tevi, acīmredzot ir viena atšķirība, tāpēc mēs nekad nevienosimies par šo jautājumu – tu vietējos krievus uzskati par okupantiem un ienaidniekiem, es viņus vērtēju, pārsvarā, par tādiem pašiem Staļina režīma upuriem, izņemot, saprotams, dažādus nagu maucējus.
    Bez tam ilgi esmu dzīvojis Krievijā, saskaries ar ļoti normālie,m krieviem, un nevaru tos uzskatīt par ienaidniekiem

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 21.09.2010. 12.18

    Starp PLL un SC Rīgā ir pilnīga saskaņa.
    Kad Slesers, solot muļķīšiem 50 t. d.v., ieguva ļoti daudz vietu RD, nebija nekādu šaubu, ka tieši viņš būs SC sabiedrotais. Kāpēc viņš – tāpēc, ka viņiem ir uzspļaut uz latviešu tautas interesēm, galvenais iegūt ietekmi pašvaldības struktūrās un Rīgas ostā.
    Sadarbojoties ar JL un Pilsonisko Savienību, Maskavas partijai tomēr būtu jālaipo, būtu strīdi, daudzi jautājumi nerisnātos tik klusi un gludi kā tas notiek pašlaik.
    p.s. Un sapas taču viņiem visās jomās – gan likumu ignorēšanā, gan to apiešanā, gan korupcijā. Ne velti Krievija ir viena no korumpētākajām valsīm pasaulē. Nez kas tur vainīgs – laikam ebreji… :)))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 21.09.2010. 12.33

    tu vietējos krievus uzskati par okupantiem un ienaidniekiem…+++ es jūrskolā mācījos kopā ar vienu krievu puisi, tēvs viņam bija CA ģenerālis, tad lūk viņš – atnācis no Tālajiem Austrumiem, iemācijās latviešu valodu, aprecējās ar latvieti, nodibināja latvisku ģimeni, Atmodas laikā iestājās LNNK un vienās no vēlēšanām bija Repšes uzticības persona. Un šis piemērs nav vienīgais, kuru var atrst Latvijā, tāpēc es principā cenšos nelietot jēdzienu “krievs”, kādreiz jau izsprūk un tas tikai tādēļ, ka vairumā gadījumu diemžēl LV dzīvo “perekati pole” tipa migranti no Krievijas uc, kāds ir arī SC elektorāts + vēl savu identitāti pazaudējuši latvieši, kuri ir vēl nožēlojamāki, par kaut kādu klaidoni, kuram pēc PSRS sabrukšanas vairs nav savu māju

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 15.18

    Cilvēki vienmēr meklē, kur labāk.
    Tikpat labi tad par klaidoņiem var nosaukt arī tos tūkstošus latviešu, kas tagad dzīvo Īrijā un citur, un daudzi domā tur arī palikt.
    Manuprāt, par to vien cilvēkus nevar nosodīt.
    Ja viņi zina valodu un gatavi dzīvopt pec att. valsts likumiem – laipni lūdzu.
    Bez tam, tāda toreiz bija politika – veicināt migrantu ieplūšanu, jāvaino nevis viņi, bet, tālaika PSRS, arī Latvijas valdības, kuras to veicināja.
    Arī pašus latviešus, kāpēc Lietuvā tas variants negāja cauri, un tur viņi ir tikai ap 10%?
    Tāpēc, ka Lietuvas valdība un lietuvieši arī tolaik to neļāva darīt.
    Un daudziem migrantiem no PSRS mājas ir tepat Latvijā, tā viņi uzskata, un tā tas, īstenībā, arī ir.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 21.09.2010. 15.57

    …Tikpat labi tad par klaidoņiem var nosaukt arī tos tūkstošus latviešu, kas tagad dzīvo Īrijā un citur…+++ vai latvietis Īrijā lamās īru, tikai par to, ka viņš ir īrs? Gluži otrādi – latvieši savās mītnes zemēs cenšas būt lojāli tai valstij, kurā viņi dzīvo un tā tam ir jābūt, pretstatā LV migrantam, kurš uzrīko svētkus dienā, kad viņa sencis ar ieroci rokās atkārtoti iebruka Latvijā.
    Tu esi ilgi dzīvojis Krievijā, es esmu daudz braukājis pa Kaukāzu un Vidusāziju un esmu redzējis, ka tajās zemēs migrantam no Krievijas arī PSRS laikos bija ierādīta sava vieta. Latvieši ir pazaudējuši savu asumu, diemžēl

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.09.2010. 16.06

    Nevajadzēja pat Kaukāzu, Lietuvā arī krievu laikos bez lietuviešu valodas zināšanām nekādu normālu darbu dabūt nevarēja, un visos augstākos partijas un valdības amatos sēdēja lietuvieši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    sunnyvale_pvb > mary75 21.09.2010. 17.14

    “SC, kā jebkura partija, pārstāv savu elektorātu,”

    SC nav “jebkura partija”. Nez kāpēc spītīgi nepamani tādu sīkumu, ka SC ir partija, kurai grūtnieču slepkava Kononovs ir varonis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

rjes_son391 20.09.2010. 21.20

“Latvijas faktu” un Freimaņa kunga priekšvēlēšanu reitingiem neticu gadus 15. Ņemot vērā gaidāmo vēlētāju aktivitāti un iepriekšējo vēlēšanu pieredzi, iekļūšanai Saeimā pietiks ar 2,6% reitingu.

+3
-2
Atbildēt

0

rjes_son391 20.09.2010. 21.18

“Latvijas faktu” un Freimaņa kunga priekšvēlēšanu reitingiem neticu gadus 15. Ņemot vērā gaidāmo vēlētāju aktivitāti un iepriekšējo vēlēšanu pieredzi, iekļūšanai Saeimā pietiks ar 2,6%.

+11
-2
Atbildēt

3

    JorensKovalovs > rjes_son391 20.09.2010. 21.39

    Var jau neticēt Latvijas Faktu aptaujām, bet pērngad viņu aptaujas par vēlēšanu rezultātiem Rīgas Domē bija precīzākas pat par visiem exit polliem :))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kugis > rjes_son391 21.09.2010. 07.26

    Ar 2,6 varbūt nepietiks, bet ar 3,0 noteikti arī pāri paliks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    marcis > rjes_son391 25.09.2010. 13.49

    Piekritīšu. Arī neticu šai Latvijas faktu aptaujai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

liene.dz 20.09.2010. 21.09

>>> Savukārt partiju apvienības “Par labu Latviju” (PLL) reitings mēneša laikā ir palielinājies par 2,5%, sasniedzot 7,8%

:( Kauns. Vienkārši kauns. Lai gan, protams, pārsteigums tas nav, ņemot vērā viņu agresīvo kampaņu un pāris pārmēru labvēlīgi noskaņotus medijus.

+19
0
Atbildēt

9

    andris902 > liene.dz 20.09.2010. 21.44

    …raudošajam Šleseram piepulcējusies raudošā tautas daļa… :))

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    dro > liene.dz 20.09.2010. 21.57

    Varbūt raudošajam Šleserim piebiedrojies iereibušais Freimanis?:)

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > liene.dz 20.09.2010. 22.00

    …bet…kā šis svētdien “De Facto”…par TP pateica!!!…kā tur saka?…acīmredzmais – neticamais!… :))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > liene.dz 20.09.2010. 22.02

    Diemžēl neredzēju.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > liene.dz 20.09.2010. 22.08

    Ainars tagad kohej fans
    Šaibu !
    eh
    Štanga !
    Dināmō
    četri pirksti mutē
    jāmāk tā svilp
    reitungu rauj augšā kā

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > liene.dz 20.09.2010. 22.12

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > liene.dz 20.09.2010. 22.31

    Varbūt raudošajam Šleserim piebiedrojies iereibušais Freimanis?:/
    —————————————-
    Freimanis ir darbā. Un “w rabohcee wremja ņi ņi”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > liene.dz 21.09.2010. 09.29

    to Mārtiņš : Nav jau izslēgts, ka PLL “aug” uz krievu rēķina … Paskat kā “Zapčels” nogāzās …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    liene.dz > liene.dz 21.09.2010. 15.47

    Domā? Man gan liekas, ka viņi ja ne par bitēm, tad vismaz SC balsotu, ar ļoti retiem izņēmumiem.

    Grūti pat pateikt, kas sliktāk… personīgi man PCTVL ar visu savu antilatvisko demagoģiju liekas simpātiskāki – viņiem vismaz ir konkrēta pozīcija, kuru viņi neslēpj.
    Ne SC, ne PLL ar to pašu nevarētu lepoties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 20.09.2010. 21.08

Ja vēl labajiem latviešiem atņemtu kādus 3%, tad neko īpaši labāku gribēt vairs nevarētu. Ar SC klātbūtni jāsamierinās – lai jau pamēģina un redzēs, kas no tā sanāks. TB/LNNK ir jau pamēģinājuši un ir laiks atpūsties. Tas pats, protams, attiecas uz labajiem latviešiem, kuriem var novēlēt ilgu pūšanu politisko līķu kapsētā līdzās Latvijas Ceļam un sociķiem. Vēl, protams, neviltotu prieku sagādā jebkurš procents, kuru zaudē superstāri lubrikanti (tā nu Brigmanis pats savu partiju nosauca) ar savu Ventspils pajoliņu priekšgalā.
Bet izskatās, ka visus punktus uz i saliks tiek jocīgie 19% cilvēku ar identitātes problēmām.

+20
-4
Atbildēt

1

    aivarstraidass > martins_kibilds 21.09.2010. 14.04

    >>> Bet izskatās, ka visus punktus uz i saliks tiek jocīgie 19% cilvēku ar identitātes problēmām.
    =======
    Ja 10% nebalsos un 19% vēl joprojām nav izdomājuši par ko balsot, tad visdrīzāk viņi vairs pārāk daudzus “punktus uz i” nesaliks – kādi 30-40% neatnāks nobalsot un viss. Ja vien mēs neprognozējam teju simtprocentīgu aktivitāti vēlēšanās (un visu 10% un 19% – nebalsotāju un neizlēmušo) vienprātīgu vēlmi atbalstīt “Saskaņas Centru” un “Vienotību”, tad raksta virsrakstā minētais – par VL!-TB/LNNK it kā atrašanos zem 5% barjeras ir vistīrākā MALDINĀŠANA. Turklāt “Latvijas Faktu” A.Freimanis joprojām prognozē, ka tiks iekšā seši politiskie spēki.

    Sk. sīkāk http://www.ante.lv/xwiki/bin/view/Blog/RequestToIrLv .

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam