Runas par Draugiem.lv nāvi pārspīlētas

61

Komentāri (61)

Aktīvists 13.08.2010. 16.26

Man šķiet, ka draugiem diezgan labi veicās Ungārijā..

0
0
Atbildēt

0

dii123 13.08.2010. 14.43

1)”Arī interneta straujā attīstība Latvijā pēdējo gadu laikā ir notikusi pateicoties šī sociālā tīkla izaugsmei” labs rīta joks un pamatīgs spļāviens Lattelecom un Bilam sejā, jo redz pie pēdas Microsoft un Lattelecom ātrgaitas internets, jo Latvijā ieradusies Facebook kopija :D;
2)”taču fakts, ka Draugiem.lv reģistrēto lietotāju skaits ir teju vai tāds pats kā kopējais Latvijas interneta lietotāju skaits, pielīdzina šo portālu Latvijas interneta lietotāju reģistram” nu ko, kam mums Statistikas birojs, ja mums ir dr.lv…tikai tiek aizmirsta lieta, ka tas pat teorētiski nav iespējams, ņemot vērā sabiedrības sociāli-ekonomisko stāvokli, kur ju piebilstot ka vismaz 20% no profiliem ir “fake” – no sērijas (rediģēts): ir: mazi meli, lieli meli, statistika un tad mums ir draugiem.lv :P ;
3)”skaudība par citu veiksmi” :D žēl ka facebook jūs neiesūdzēja par lēto kopiju. atliek šiem uztaisīt nodaļu latviešu valodā un jūsu sapuvušais projekts pazudīs interneta dzīlēs… ;

0
0
Atbildēt

1

    wiwis > dii123 13.08.2010. 19.39

    1) Ja nu nesaprati, runāju par cilvēkiem, kas internetu nelieto, bet lieto draugiem.lv. Vai maz kas tāds iespējams?! Un izraujot teikumu no konteksta var jebko pagriezt kā vienā, tā otrā virzienā, piem., “žēl ka facebook jūs neiesūdzēja par lēto kopiju” – kā zini cik tā kopija maksāja?

    2) Izdarīju secinājumus salīdzinot draugiem.lv kopā reģistrēto Latvijas lietotāju skaitu, Latvijas interneta lietotāju skaitu kopā un to, cik to izmanto aktīvi, un cik ik mēnesi draugiem.lv ielogojas Latvijas lietotāju. 20% profilu ir fake? Apsveicu, beidzot kāds ir saskaitījis, ka tieši 20% ir fake :))

    3) Nu, tavs komentārs ir tieši par to, ko runāju, tas ir, tādiem cilvēkiem, kā tu :(

    Man nevajadzētu atbildēt nemaz uz nepamatotiem komentāriem, kuros nekā vairāk par bla bla nav, jo rakstot izmantoju tomēr daudz maz reālus un svaigus datus, kamēr citi mētājas ar kaut kādiem “20% fake” uc. no pirksta izzīstiem pieņēmumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

wiwis 13.08.2010. 14.43

Pateicoties sociālajiem medijiem un to dotajām iespējām vienkāršā, ātrā veidā izplatīt informāciju simtiem un tūkstošiem, katrs cilvēks var kļūt par mediju, pats to nemaz neapzinoties. Agrāk uzņēmumu sabiedrisko attiecību un mārketinga departamenti veltīja personisku attieksmi dažādu izdevumu žurnālistiem un redaktoriem, līdzīgu personisku attieksmi no dažādiem zīmoliem tagad izjūt daudzi Latvijas twitter un facebook lietotāji. Par to, ka kāds izrādītu īpašu, personisku attieksmi pret draugiem.lv lietotājiem, gan neesmu dzirdējis…

0
0
Atbildēt

0

wiwis 13.08.2010. 14.35

Portāls ir sasniedzis teju vai maksimālos iespējamos lietotāju griestus šai brīdī, tāpēc tagad ir nepieciešams palielināt portāla lietošanas ilgumu, biežumu, dažādu papildservisu izmantošanu, utt.. (palielināt glāzes tilpumu). Tāpēc ieviesa čatu un citas lietas, lai būtu vairāk lapu skatījumu, ilgāk laiku pavada portālā, utt. Tam visam ir sava loģika!

0
0
Atbildēt

0

ingus 13.08.2010. 14.10

Drīzāk jāsaka kamēr visa LV nebūs iekš Facebook, tikmēr arī draugiem.lv dzīvos.

0
0
Atbildēt

0

angelonthemoon 13.08.2010. 14.02

Es tieši kādu nepilnu nedēļu atpakaļ piereģistrējos facebook un es tagad tur pavadu daudz reiz vairak laika nekā draugiem.lv . Atdzīšos bet ferma bija viens no iemesliem, kapec es pārvācos un FB. un to vien redzu ka daudzi mani draugi arī ir reģistrējusies facebook.
Vēl mani pamudināja pārvākties bija latviešu veidotais klips, kas salidzina draugiem.lv un facebook.com, ko var atrast googlē rakstot “Kapēc draugiem nomainit uz facebook”

un jā… Labs raksts ;)

0
0
Atbildēt

2

wiwis 13.08.2010. 13.50

Brīnīties par to, ka kāds vēl lieto draugiem.lv, ir tā pat kā tā pat kā brīnīties, ka kāds joprojām brauc ar Volvo automašīnu – man pašam tādas nekad nav bijušas, un nevienam no maniem draugiem arī nav.

0
0
Atbildēt

0

ivetao2007 13.08.2010. 12.25

Nelietoju nevienu no šim pļāpātavām. Lieka laika nosišana. Tad jau labāk atgulties uz divāna un ar aizvērtām acīm klausīties labu muziku radio klasika, wqxr.com vai radio merkurs. Dators ir darbam.

0
0
Atbildēt

0

jana_duhovska 13.08.2010. 12.18

Šeit vietā ir Facebook salīdzinājums ar MySpace. Kamēr Facebook unikālie lietotāji 2010. gada janvārī pret 2009. gada janvāri pieauga par 96%, MySpace unikālie lietotāji samazinājās par 23%. Tādēļ nevajag novērtēt par zemu konformitātes faktoru. Ja būtiska daļa cilvēku pārmigrēs uz Facebook, tad pārējie sekos.

Ja jūsu Facebook un Draugiem.lv draugi par 95% pārklātos, tad no kura portāla jūs būtu gatavi izdzēsties, pieņemot, ka uzturēt abus profilus ir neērti? Atbilde uz šo jautājumu ir arī atbilde par Draugiem.lv nākotni.

0
0
Atbildēt

0

bibiana 13.08.2010. 10.42

miers ar draugiem.
bet kam vel interese one.lv, to gan es nespeju saprast?

0
0
Atbildēt

0

skola 13.08.2010. 09.14

Draugiem.lv varētu ieviest opciju, lai profils būtu apskatāms tikai draugiem. Apnicis, ka katru dienu profilā lien visādi nenobrieduši tīņi ar tekstiem – apskati manu dienasgrāmatu, galeriju, profilu vai uzaicini par draugu. Vai arī pakalpojumu piedāvātāji….Tas vienkārši sākt krist uz nerviem.

Facebook tā nav – tur profilu var apskatīties tikai cilvēks, ja ir uzaicināts. Protams piedāvātās opcijas tur arī ir plašākas, jo cilvēku skaits ir daudz lielāks un aptver visu pasauli. Draugiem.lv līdz tam vēl tāls ceļš ejams, ko nav iespējams sasniegt uz visiem pakalpojumiem nosakot maksu. Varbūt vajag darīt tieši otrādi – uztaisīt bezmaksas pakalpojumus, piesaistot vairāk sponsoru!? Tas būtu veids, kā kļūt populārākiem!

0
0
Atbildēt

1

    Līga Kāle > skola 13.08.2010. 14.44

    Šāda opcija ir “nevēlos sazināties ar personām, kas nav draugu lokā” ..

    0
    0
    Atbildēt

    0

inga_vanaga 12.08.2010. 23.29

Pilnīgas muļķības! Nesenie grozījumi Krievijā nosaka, ka par komentāru saturu atbild to ievietotājs, nevis Interneta resurss. Vienīgais noteikums ir tāds, ka Interneta resursam pēc pieprasījuma kaut kādā noteiktā laikā ir jādzēš komentāri, kas ir pretrunā ar likumiem.

0
0
Atbildēt

0

Guncha! ;) 12.08.2010. 22.06

Draugiem.lv diemžēl ir lokāls produkts ar lokālu popularitāti, auditoriju un no tā izrietošajām problēmām. Tā ziedu laiki arī šķiet ir pagājuši.
Pārāk uzkrītoša ir visaptveroša samaksas pieprasīšana, pretstatā piem.Facebook, kur daudzi no šiem pakalpojumiem ir bez maksas.
Šķiet, viņie jau sen ir laiks mainīt biznesa modeli. Pastāvēs, kas pārvērtīsies-pielāgosies!

0
0
Atbildēt

1

    wiwis > Guncha! ;) 13.08.2010. 13.54

    Sociālie tīkli nav kā mobilo telekomunikāciju operatori, kad izmantojot vienu, paralēli netiek izmantots otrs vai trešais pakalpojuma sniedzējs. Daudzi, kas izmanto facebook.com, paralēli izmanto arī twitter.com, vai draugiem.lv.

    0
    0
    Atbildēt

    0

helis 12.08.2010. 21.38

Kent, par ko tu tagad cepies? Vai tik tu nebūsi tas grafiti ar nosaukumu “Iela ir, brīvības nav” autors Brīvības ielā pie “Mango” veikala??? :))

+1
0
Atbildēt

0

Līga Kāle 12.08.2010. 20.09

Par korporācijām teicu vispārīgi, ja konkrēti – vairāk padomā bija sākotnējais Googles “mīkstais” uz Ķīnu pēc kuras bija izvēle vai nu sadarboties vai arī opcija, ka Ķīnas iedzīvotaji neredzēs vispār nevienu Googles izstrādājumu.

0
0
Atbildēt

0

Līga Kāle 12.08.2010. 19.45

Nav runa par bankrotu, taču no korporācijas viedokļa būtu jocīgi apšaubīt kādas valsts “vērtības”, jo pēc būtības cilvēkiem pašiem būtu jānosaka kā tie vēlas dzīvot nevis tas jāizlemj korporācijām ..

.. bet tā jau cita tēma.

+2
-1
Atbildēt

0

Līga Kāle 12.08.2010. 19.34

Fakts ir tāds, ka nejau kāds interneta resurs vai kompānija nāk ar iniciatīvu ar kādu “čomoties”, bet gan konkrētās valsts / reģiona noteikumi, likumi nosaka un reizēm pat uzspiež dažādas procedūras kas vai nu ir jāievēro vai jārēķinās ar zināmām sekām.

Ja kādam ir pretenzijas, kā redzam Zviedrijas variantā, ir visai lielas iespējas dot šādām lielām “datubāzēm” ignorēt nepamatotus vai vispār jelkādus pieprasījumus attiecībā uz saviem lietotājiem / datiem.

Kā otru galējību var minēt, piemēram, Krieviju, kur nesenie likumu grozījumi / ierosinājumi uzliek pilnu atbildību resursa īpašniekam par jebkuru vietnē izteiktu komentāru.

+1
-1
Atbildēt

0

dūda :* 12.08.2010. 18.09

“Draugiem.LV jau sen ir sevi izsmēluši, ievieš jaunu spēli, piemēram “Āfrika”, iekasē naudu,un nu jau 4 mēnesi spēles lietotājiem ir redzams uzraksts, Esi pacietīgs – Tava dinastija atkal varēs augt tuvāko nedēļu laikā! “, jā, nu ko lai saka, 2 nedēļas jau velkas 4.mēnesi. Tas ir tikai viens no maldiem ko Draugiem.Lv var sastapt. Ir patiesi žēl ka Latviešu tautu tā muļķo, un paši jau laikam ka vainīgi vien esam, jo ļaujamies.
Nav ko viņus vairs atbalstīt, atrodam jaunas vietnes kur satikties un iepazīties, kur mazāk komercreklāmu.

Nils

+1
-1
Atbildēt

1

    Līga Kāle > dūda :* 12.08.2010. 19.40

    Ne gluži tā – “Āfrika” (kā arī lielākā daļa citu aplikāciju) nav draugiem.lv izstrādājums, bet gan ārēji veidots produkts uz draugiem.lv platformas / lietotāju bāzes / API.

    Vienīgais ko var pārmest šajā gadijumā iespējams ir nepietiekama kontrole par pamatotām klientu sūdzībām, taču ietekmēt ārējo produktu attīstību ir visai nosacīta iespēja.

    Jocīgi gan ir ka tiek lietots termins “muļķo”, jo tā pēc būtības ir izklaide, spēļu industrija. Un kā jau visā IT jomā tai ir savas īpatnības (lietotāju atbalsts, kļudu labojumi, atjauninājumi, evolucija kā arī nomiršana dabīgā vai nedabīgā nāvē).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ainārs Daugavietis 12.08.2010. 18.03

Jā, autora piesauktie skaitļi un statistika ir vienkārši burvīgi, taču runa, manuprāt, ir par ko citu, proti, par sociālā tīkla biznesa modeli. dr.lv ādiņas un galerijas vs. FB smalkajam mārketingam izskatās kā, attiecīgi, zaparožecs pie jauna Audi.

Problēma jau nav tajā, ka cilvēki pēkšņi pārstās apmeklēt dr.lv – nē, tā nebūs, jo lapa tik tiešām ir izcīnījusi savu vietu vai katra LV interneta lietotāja dzīvē. Bažas gan raisa šīs lapas spēja pelnīt laikā, kad virkni tās maksas pakalpojumu citās vietnēs ir iespēja izmantot bez maksas. Papildus, nav manīts, ka dr.lv aktīvi investētu pārdošanas kanālu izveidē, lai savu biznesu balstītu nevis uz nepastāvīgu tīni, kurš šodien pasūta statistiku, bet rīt vairs ne, bet gan uzņēmumiem, kuriem interesē efektīvs mārketings.

Biznesā ir teiciens – dinozaurs nomira, jo nebija ko ēst. Dr.lv acīmredzamais ideju trūkums ienākumu ģenerēšanai “aiz skatuves” aizvien vairāk rada asociācijas ar šādu “dinozauru”.

+3
-1
Atbildēt

3

    1. USD 580 mlj vērtais MySpace kaut kā ir smagi zaudējis savu “momentumu”. Morāle: interneta vide ir pārāk dinamiska, lai kāds varētu atļauties gulēt uz lauriem.

    2. “Fail” šajā gadījumā nebūs tādā ziņā, ka krasi samazināsies lietotāju skaits, bet gan ieņēmumu kritumā, piedāvājot neadekvātus pakalpojumus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Teicienu ‘too big to fail’ biežāk attiecina nevis vienkārši uz lieliem uzņēmumiem, bet gan uz tādiem (lielums būtībā nav svarīgs), kuru bankrots radītu pārāk smagas sekas valsts ekonomikai kopumā, un tādēļ valdībai būtu jāsniedz īpašs atbalsts uzņēmuma darbības turpināšanai. Nez vai dr.lv ir gadījums, kad hipotētiska slēgšana radītu smagas sociālas sekas ar ietekmi uz visu Latvijas ekonomiku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    wiwis > Ainārs Daugavietis 13.08.2010. 14.44

    Rakstā izmantoti informācijas avoti skaitļiem: Alexa.com, Draugiem.lv, Facebook.com, Gemius Latvia, TNS Latvia, u.c.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 12.08.2010. 17.07

Artūr, kāpēc nekas nav teikts par jaunākajām izmaiņām īpašnieku struktūrā? Kādi iemesli, kā tas varētu ietekmēt tālāko portāla attīstību?

+5
-2
Atbildēt

2

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 13.08.2010. 00.15

    Sveiciens!
    No jūlija ir.lv apmeklējuma dati ir publiski pieejami gemius sistēmā.
    Starp citu, par reģistrētajiem lietotājiem – to skaits tūliņ būs 19 000.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    arturs > Māris Diņģelis 13.08.2010. 12.25

    Artūrs tak ir blogeris nevis žurnālists. Blogu rakstos nevajag faktu analīzi veikt :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

alisaplaudita 12.08.2010. 16.56

Labdien!

Mani sauc Ludmila Sočņeva – es esmu filoloģe, angļu valodas pasniedzēja, publiciste.

…un – es, jau krietno laiku esmu vnk… bezpalīdzīgā…

Jo, tieši interneta portāls draugiem.lv – tiražē melīgo informāciju par mani.

Un, tā kā, – es nekād(!) neesmu bijusi reģistrējusies šajā portālā, – man loģiski nav nekādu izredžu ietekmēt šo procesu.

Tieši portālā draugiem.lv – jau krietno laiku uzdarbojās kādā, man nepazīstamā sieviete, ar it kā līdzīgu vārdu un uzvārdu, un arī ar, manuprāt, idiotisku iesauku “Ļuda”…, kura ir – visai vulgārā veidā – uzurpējusi tiesības uz maniem rakstiem, publikācijām, intervijām…

Ko darīt… – nezinu.

Ludmila Sočņeva, filoloģe, angļu valodas pasniedzēja, sertificētā IZM ISEC ilggadēja vērtētāja un metodiste, publiciste

+1
0
Atbildēt

2

    skzane > alisaplaudita 12.08.2010. 17.06

    Normālā valstī, jebkurš ieteiktu griezties policijā. Pie mums griezties var kamēr apreibsti. Pieņems zināšanā, ieprotokolēs un aizmirsīs. Jo policija var izdarīt tieši tik daudz cik atļauj piešķirtās finanses. Vienmēr būs svarīgākas lietas par taviem Draugiem. Ja esi vienkāršs cilvēks bez pareiziem kontaktiem, Tu nevari neko iesākt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > alisaplaudita 12.08.2010. 23.42

    Manuprāt jādodas pie draugiem.lv ar personu apliecinošiem dokumentiem un jāpieprasa, lai profils tiktu dzēsts, īpaši ja profila bildē ir jūsu foto. Cita lieta, ja minētā profila īpašniece ir vārda un uzvarda māsa, kura uzurpē jūsu autortiesības, tad varbūt jāiet uz AKKA/LAA, lai tiek galā ar viltvārdi. Policija ar to nenodarbosies, ja neuztaisīsiet publisku skandālu medijos, tas gan droši. Bet varbūt ir vērts padomāt par tādu iespēju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

skzane 12.08.2010. 16.38

Uz draudiem atbildēju, ka rokas ir par īsu. Jo, tiešām tā domāju.

+3
0
Atbildēt

0

skzane 12.08.2010. 16.33

Cilvēkiem noteiktos posteņos ir iespēja kontrolēt informācijas plūsmu. Ja es būtu SAB vai policijas priekšnieks, šādu resursu kā draugiem.lv vienkārši nevarētu ignorēt. Jo nav legālu veidu, kā to nepieļaut. Personīgās korespondences neaizskaramība, sen jau uz papīra uzrakstīts mīts.
Viens piemērs: Biju tik neuzmanīgs, ka izrakstīju ne pārāk glaimojošu atsauci par NBS komandieri, nebija nekas TĀDS. Pēc 5 min saņēmu draudus un informāciju par to kas notiks ar manu datoru. Draudētājs, dažās minūtes iepriekš izteicās ļoti pozitīvi par to cilvēku. Sakritība – iespējams. Pēc dažām stundām mans dators tika paralizēts ( Windows pirkts legāli veikalā). Neesu datorspeciālists, bet liekas dīvaini. Vajadzēja 2 reizes formatēt cieto disku, lai dators sāktu strādāt. Joprojām sistēma uzrāda ka ir backdoor aktīvs. Nespēju atbrīvoties. Tā lūk, esmu tāds nejēga.

+2
0
Atbildēt

3

    Iveta Ķelle > skzane 12.08.2010. 16.48

    Pēc diska formatēšanas vienīgais veids, kā tev varētu būt saglabājies “backdoor”, ir tikai gadījumā, ja tavā datorā kāds FIZISKI būtu iemontējis kādu spiegošanas ierīci. Neizklausās ticami. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    skzane > skzane 12.08.2010. 16.54

    Fiziski neviens nevarētu piekļūt pat teorētiski. Es šoto zinu par datoriem, ir pat sertifikāti. Tādēļ formatēju. Tas kas ir manā datorā, tur vienkārši ir, neprasot vai tā var būt vai nē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    skzane > skzane 12.08.2010. 17.00

    Kādēļ formatēju 2 reizes? Jo pēc pirmās nekas nemainījās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

inga_vanaga 12.08.2010. 16.27

>Tas, ko vajadzētu novēlēt – lai draugiem.lv reiz rada produktu, kurš ir >tikpat varens kā FaceBook vai Skype.

Draugiem nekad neradīs tādu produktu kā Facebook tā iemesla dēļ, ka Facebook savu popularitāti ir panācis tikai un vienīgi ar nekaunīgu un agresīvu spama izsūtīšanu, lienot savu lietotāju adresu grāmatās, tur nokopējot adreses un sūtot “ielūgumus”. Turklāt, ja ielūgums tiek ignorēts, facebook turpina spamot, sūtot atgādinājumus. Es nezinu, kā lai tiek vaļā no šā spamera, kas manu pastkasti ar saviem “ielūgumiem” piesārņo no dienas dienā un sāk tracināt ar katru dienu aizvien vairāk.

+13
-4
Atbildēt

1

    Andis > inga_vanaga 13.08.2010. 14.08

    Nekad mūžā neesmu saņēmusi nevienu spamu no facebook.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inga_vanaga 12.08.2010. 16.27

> par kādiem tādiem datiem tu runā – par vārds / uzvārds?

Jā, ar to pilnīgi pietiek, lai tur atrastu visu par jebkuru cilvēku, kas to lapu lieto. Es nesaprotu, kāpēc man visiem, kuriem par to ir interese, vajadzētu reklamēt savu privāto dzīvi – manus draugus, paziņas, ģimeni. Turklāt visai šai informācijai var piekļūt ikviens pilnīgi anonīmi – reģistrējot jebkādu vārdu un uzvārdu un anonīmi izpētot ikviena dzīvi.

+4
-2
Atbildēt

5

    KrisRaps Akmens > inga_vanaga 12.08.2010. 18.00

    nevar, jo iespējams norādīt, ar ko sazināties, kam info rādīt, kam ne.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inga_vanaga > inga_vanaga 12.08.2010. 18.21

    Es draugos anonīmi (ar izdomātu vārdu, uzvārdu) varu apskatīt visus interesējošos cilvēkus, viņu bildes, draugus u.t.t. Ja tur kaut ko var aizliegt rādīt, iespējams, ka lielākā daļa līdz tam nemaz neaizdomājas vai to nezin.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    helis > inga_vanaga 12.08.2010. 22.13

    tfe, ko ņemies, tas ka, ņina no Strenčiem nezin ka ir tāda iespēja uzstādīt kam rādīt savu profilu, kam nē. Tā jau ir viņas pašas nekompotences vaina. Un ja tāi Ņinai tik dikti negribas zīmēties, tad lai nelien un guļ uz pečkas, kamēr zirņi briest…
    Nepatī? Nelien kur nevajag un nežultē!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > inga_vanaga 13.08.2010. 14.20

    Nu ja cilvēks neko nesajēdz,tad tā arī sanāk. Tāpēc tiešām ir iestatījumi, lai Tu pats vari kontrolēt savu profilu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > inga_vanaga 13.08.2010. 14.26

    Nevis reklamē savu dzīvi, bet dalās ar savu dzīvi. Viss loģiski, ja ņem vērā ka Lv telefona sarunas ir dārgas, aizbraukt ciemos vienmēr ir dārgi, vai par nelaimi – nav izdevīgi. Draugiem.lv ir tā vieta kur perfekti var komunicēt ar tie ar kuriem tu vēlies.

    Un ja tev ir savs biznesiņš, tad īst vietā ir arī reklamēt sevi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

laila zirina 12.08.2010. 15.28

Ko var ņemties – vienam māte, otram – meita, citam – kleita.
Tas, ko vajadzētu novēlēt – lai draugiem.lv reiz rada produktu, kurš ir tikpat varens kā FaceBook vai Skype.
Domāju, ka tas ir kaut kas tāds, ko latvieši spētu. Un tas būtu milzīgs ieguvums visai Latvijai. Protams, ja īpašnieki steigšu nepārreģistrētu savu uzņēmumu kadās offšore salās.

+9
-4
Atbildēt

0

Anita Gertnere 12.08.2010. 15.05

Ja es būtu draugiem.lv, es jau tagad pārdotu visu business facebook. Bet vai nav par vēlu?
Bet nav iekšējas informācija, kas veiktu aprēķinu – ja nu draugiem.lv uzturēs un attīstīs savu nišu (LV), tad varbūt peļņa tuvākos gados būs lielāka, kā pārdodot visu uzreiz.
Un vēl. Tīri teorētiski – ir vesala kaudze ar cilvēkiem, kas globalizāciju ienīst un priekš viņiem draugiem.lv pārvēršanas par nacionālo produktu…:)

0
-2
Atbildēt

1

    wiwis > Anita Gertnere 13.08.2010. 13.59

    Iespējams, facebook nemaz neinteresētu draugiem.lv iegāde, un draugiem var gūt lielāku peļņu nepārdodot sevi, tikai ilgtermiņā, nekā pārdodoties. Starp citu, feisbūkā ir investējuši arī lielākais Krievijas uzņēmums Digital Sky Technologies, iegūstot 2% no facebook (par 200 milj usd). Tad jau drīzāk tiem būtu kaut kāda reālāka interese.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Linda Volkonovska 12.08.2010. 14.47

Es personiigi facebook lietoju tikai tapeec, lai uzturetu kontaktus ar arzemju draugiem. Draugiem.lv izmantoju, lai ar vietejiem sazinatos.

+2
-2
Atbildēt

1

    helis > Linda Volkonovska 12.08.2010. 21.28

    Es tieši tā pat! Un ņemot vērā apstākli, ka tomēr vietējie draugi ir vairāk un ar viņiem ir ciešāka saikne, tad draugiem.lv izmantoju biežāk kā facebook.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edgars Nosovs 12.08.2010. 14.28

Man patīk!!!:))

+1
0
Atbildēt

0

inga_vanaga 12.08.2010. 14.28

Kāpēc raksts nav atzīmēts kā reklāmraksts?

Manuprāt sēdēt draugos ir tas pats, kas uz milzīga plakāta uzrakstīt savus, savu draugu un paziņu personas datus un ar šo plakātu stāvēt pilsētas centrā. Neuzskatu par vajadzīgu reklamēt savu privāto dzīvi ikvienam garāmgājējam, tāpēc tajā lapā neesmu.

+24
-10
Atbildēt

1

    Līga Kāle > inga_vanaga 12.08.2010. 20.01

    Grūti saprast cilvēkus kuri žēlojas un skaišās par to, ka viņu vārds, draugi tiek kaut kur parādīti – galugalā tā tak ir visa pasākuma jēga – ievietot informāciju par sevi vidē, lai citi spētu tevi atrast, komunicēt. Ja pēc tā cilvēks nejūt vajadzību – tad arī paši no sevis nekāda persondati un to attēlojums nerodas.

    Var, protams, mēģināt rast izskaidrojumu ar neseno ierindas pilsonim atmiņā sēdošo VID “če-pē” kur kaut kādi dati, par kuriem indivīdam pašam nav nekādas teikšanas, no nepubliska statusa pēkšņi kļust visiem pieejami .. bet tad tas ir tikpat muļķigs analoģisms kas tika izmantots “noplūdes” rakstu komentāros – ja “durvis ir atvērtas tev nav tiesību zagt” lai arī faktiski tam visam nav sakara ne ar durvīm ne zagšanu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam