"Vienotība'' nestartēs ar TB/LNNK un ''Visu Latvijai

95

Komentāri (95)

druvis_vectirans 29.05.2010. 12.18

Super klipiņš!Daudzos gadījumos jau pie mums arī tā notiek,varbūt ne tik lielos apmēros.

0
0
Atbildēt

0

dro 29.05.2010. 10.55

Jā, latvietim grūti uzklausīt tautieša domas, jo katrs uzskata sevi par gudrāko. Cita lieta, kad ierodas kāds “gudrais” no austrumiem vai rietumiem. Pat publiskajā telpā divi nacionāli noskaņotu partiju pārstāvji nespēja atturēties no pārmetumiem. Tā turpinot kārtējo reizi tiks zaudētas balsis saeimā. Kad beidzot “politiķi”spēs atšķirt principus no ambīcijām?

+1
0
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > dro 29.05.2010. 14.14

    Piekrītu. Patiesībā viss bija VIENKĀRŠI, bet nē – vajadzēja meklēt skeletus skapjos un baidīt ar virtuālām nelaimēm nākotnē. Nu nevar nekad atrast ideālu nākotnes recepti, kas garantēs bezproblēmu dzīvošanu.

    Bet kā tad paliek ar riskiem latviešiem palikt mazākumā parlamentā ??? Vai tad tas nav virsuzdevums, kura labā visiem bija jādarbojas ??? Nu kāpēc Vienotībai ir jāčakarē smadzenes pašai saviem vēlētājiem ??? Arguments par programmas neesamību VL ir vispār kaukāds absurds !!! Da tas pat ir labi pašai Vienotībai, kapēc nevarēja vienoties , ka VL parakstās zem Vienotības programmas ??? Būtu vinnētāji vienos vārtos – gan balsis dabūtu, gan programmu realizētu …

    Es to patiešām nesaprotu …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 29.05.2010. 09.05

Iepriekšējais koments Harim

0
0
Atbildēt

0

lidija_stripkane 29.05.2010. 09.01

Kas tie tādi “liberasti”?
Tie paši, kas “liberāļi”?
Tie, kas iecietīgi izturas pret visu atšķirīgo, par brīvu ekonomiku, par personiskajām brīvībām?
Jā, drausmīgi cilvēki, pasarg dievs, ka tādi būtu lielā daudzumā!
—————————————————————–
dzerim
Liberasti tikai vārdos “izturas iecietīgi pret visu atšķirīgo”. Darbos liberasti ir GALĒJI NEIECIETĪGI pret VISU, izņemot sevi. Visam viņi piekar savas birkas, viņu politkorektums ir neiedomājama liekulība un augstprātība.
Viņi ir apkaunojums īstam liberālismam, jo noved normālo, pat simpātisko liberālisma ideju līdz absurdam, kad politkorektuma vārdā cilvēkam jākļūst par liekulīgu nelgu.

+3
0
Atbildēt

0

signemartisune 29.05.2010. 08.46

Brīnišķīgi! Varbūt tomēr būs par ko vēlēt, jo izskatās, ka risks, ka ‘Vienotība’ apvienotos ar ko ksenofobisku, kas daudziem ētisku un cilvēcisku iemeslu dēļ neļautu par šādu apvienību balsot, ir krietni samazinājies. :)

0
-5
Atbildēt

0

Sanšains 29.05.2010. 01.41

Tie, kas iecietīgi izturas pret visu atšķirīgo.
============================================
Vai Jūs nopietni uzskatāt, ka Ēlertes vadītā “Diena” (lielā mērā arī tātad “Ir” kolektīvs) iecietīgi izturējās pret “visu atšķirīgo”?:):) Manuprāt, “viss atšķirīgais” bija ietilpināms pagalam īsā sarakstiņā. Gribētos apgalvot, ka Ēlertes iecietības amplitūda ir tikai mazliet plašāka par Gardas kompānijas amplitūdu.:)

+2
-1
Atbildēt

0

Gunta Rimša 29.05.2010. 00.25

Es domāju, tas, ka Vienotībai sāk noplakt pirmais entuziasma vilnis saistībā ar Ēlerti, varētu būt saistīts arī ar starptautiskām norisēm. Es domāju, ka viņas, Džordža Sorosa cilvēka ambīcijas kļūt par Latvijas prezidenti varētu būt visai neizprotamas vecajā Eiropā, īpaši UK, kur Sorosu neieredz saistībā ar mārciņas nogremdēšanu. Īpaši tagad, kad britu parlamenta vēlēšanās uzvarējuši konservatīvie, un visā Eiropā aizvien neatlaidīgāk atskan prasības pēc stingrākas imigrācijas politikas, atbalsta vietējiem uzņēmējiem, darba tirgus aizsardzības.

+6
-3
Atbildēt

0

astra_ozo 28.05.2010. 23.34

Ilgvariem!
Lūdzu, lūdzu pārtauciet sabiedrībai masēt smadzenes ar TB grēkiem. Nav viņiem nekādu lielāku grēku,kā jebkurai citai partijai, kas ir bijusi pie varas.
Viens ir ar dienesta mašīnu sūdus taisījis, cits radus darbā iekārtojis, partijas biedrus padomēs, cits pateicības ņēmis, vēl kāds izmantojis blatus, lai atbalstītu savu biznesu vai hobiju utt. Kvotas savējiem iedalījis utjp. Beidziet šķelt latviešus, mūsu jau tā ir maz.

+2
-1
Atbildēt

0

trine 28.05.2010. 23.10

VL saraksts būs protesta balsotājiem. TB/LNNK uz VL rēķina atkal tiks Saeimā, kur iepriekš jau savārījuši vairāk ziepju pat par TP.

0
-4
Atbildēt

0

sivrita 28.05.2010. 20.28

neba jua visi TP pārstāvji ir kampēji un pedalētāji…
Cik atceros galvenais pedalētājs vispār no citas partijas nāca…:)

Ārlietu ministrija nu reiz ir viena no tām ministrijām, kas vismazāk ir atbildīga par pašreizējop situāciju…
kas attiecas uz Abreni… nejau tur viens ministrs kop izšķīra… bet ja īsti godīgi tad meklēt kādu taisnību vēsturē ir bezjēdzīgi un muļķīgi, jo labi Abrene bija Latvijas teritorijā pirms II pasaules kara… pirms I pasaules kara visa Latvija ar niansēm bija Cariskās Krievijas sastāvā… un kurš tad te var pierādīt savu taisnību… šaurā bezizeja…
un kas tur vēl Eiropā ar robežām pēc II pasaules kara darījās…

tāpēc labi vien bija, ka vienreiz nosprauda dabā robežu un tad miers un var tālāk strādāt…

cita lieta, ka par šī jautājuma noņemšanu no dienas kārtības varēja ko panākt no Krievijas…

+2
-9
Atbildēt

9

    dro > sivrita 28.05.2010. 20.38

    Kurš ir “galvenais pedelētājs un no kuras partijas tad viņš nāca”?:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    chemie > sivrita 29.05.2010. 01.17

    Tom Blumberg,

    1920.gada 11.augustā starp Latviju un Padomju Krieviju tika noslēgts miera līgums, kas cita starpā noteica, ka “…Krievija bez ierunām atzīst Latvijas valsts neatkarību, patstāvību un suverenitāti un labprātīgi un uz mūžīgiem laikiem atsakās no visām suverēnām tiesībām, kuras piederēja Krievijai attiecībā uz Latvijas tautu un zemi…”

    Robeža tika nosprausta tad!

    Pilns miera līguma teksts: http://www.historia.lv/alfabets/L/la/miera_ligums/dokumenti/1920.11.08.latviesu.htm

    Iepazīsti vēsturi un faktus un tikai tad izsakies!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > sivrita 29.05.2010. 12.05

    Nu un? Padomju Krievija vairs neeksistē! Esošā Krievijas Federācija nav atzīta par PSRS vai Padomju Krievijas mantinieci. Ne paši, ne jebkurā pasaules līmeņa organizācijā. Līdz ar to viņiem nav nedz juridisks, nedz morāls pienākums ievērot 1920. gadā uzskricelēto.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > sivrita 29.05.2010. 12.14

    Kāpēc tad Krievija svin uzvaras dienu, aicina 9. maijā pie sevis Obamu, ja tā ir pilnīgi cita valsts un viņiem nav nekāda sakara ar PSRS. Kāpēc viņi ir pievākuši visas PSRS vēstniecības, visus kodolieročus?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > sivrita 29.05.2010. 12.31

    Tieši tā- pievākuši. Precīzs apzīmējums. Ja tā patin filmu atpakaļ, tad uz kodolieročiem pretendēja arī Ukraina un Kazahstāna. Ukraina, Baltkrievija un citas pat paņēma sev PSRS armijas bāzes. Vienīgi Latvija bija par lepnu, lai savāktu visus ieročus un armijas bāzes, kas šeit bija pēc 1990. gada. Iespēja bija.

    Uz vēstniecībām aci uzlika vairākas valstis (t.sk. Latvija).

    Uzvaras diena… Nebūs jau melots, ja teiksim, ka PSRS armijā lielākoties bija krievi. Turklāt ne jau Krievija vien svin.

    U.tt., u.tjpr. Ne jau es izdomāju, ka KF nav PSRS mantiniece. Tāda šobrīd ir situācija.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > sivrita 29.05.2010. 14.07

    Krievija PATI ir sevi atzinusi par Padomju Krievijas juridisko mantinieci. Vispār būtu smieklīgi, ja kāds tagad teiktu, ka nē – “tagadējā” Krievija ir pavisam kas cits nekā “tā bijusī” Krievijas impērija. Kuru jūs te uzskatāt par idiotu ???

    Tā ir vienkārši kārtējā padomju domāšanas atrauga – mēs likumā lasām tikai to, kas mums ir izdevīgi, un pat ja veselais saprāts saka , ka balts ir balts, mēs vienalga apgalvojam – ka sarkans, jo redz – nekur NAV rakstīts, ka tas ir BALTS :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > sivrita 29.05.2010. 14.37

    Kurā gadā, kas un ar kādu dokumentu to ir atzinis?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > sivrita 29.05.2010. 14.59

    Tev pašam savs jautājums neliekas smieklīgs, ko ? Varbūt iziesim no pretējā – kurš tad , ja ne tagadējā Krievija, varētu būt gan Krievijas impērijas, gan Padomju Krievijas, gan PSRS juridiskais mantinieks ?
    Un kurš, tavuprāt, būtu LIELAIS , VIEDAIS TAS , kuram šis “dokuments” būtu jāizsniedz ? Tipa “dzimšanas apliecība” varbūt ? Varbūt tā ir ANO ? Nu labi, a kurš ANO ir piešķīris “pilnvaras” ?

    Vajag taču būt robežai, kad jāieslēdz veselais saprāts, nevis jāatsaucas uz mistiskiem un principā neiespējamiem papīriem … Ir vairāk kā skaidrs, ka tu vari jautāt jebkuram Krievijas cilvēciņam (ministram, virpotājam Koļam) – visi tev apstiprinās, ka viņi ir Krievijas impērijas mantinieki. Tikai viņi to, visticamāk, momentā aizmirsīs tikko tu sāksi runāt par atbildību, ko šis mantojums uzliek …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    chemie > sivrita 29.05.2010. 21.08

    Dolār, Tu esi muļķis, vai izliecies?

    1920.gadā tika oficiāli apstiprināta un starptautiski atzīta Latvijas robeža, kas ir pamatota ar daudziem dokumentiem, tajā skaitā ar minēto miera līgumu.
    Līdz ar to NEVIENAI valstij vairs NEKAD NAV tiesības uz nekādu daļu no Latvijas teritorijas. PUNKTS!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 28.05.2010. 20.22

Bet es jau tieši par to – iecēla LC un TP saulītē. Tikai Latvijai no tā ir pagrimums izcēlies.

+2
0
Atbildēt

0

astra_ozo 28.05.2010. 20.17

Viss process izskatās ļoti neglīti. Esmu drošs, ka Šķēle ieņirdz. Saprotu, ka ir demokrātija, viss tiek lemts koleģiāli, bet izskatās pēc kārtējā kašķa. Ko lai par to domā vienkāršs vēlētājs? Vai V arī pēc vēlēšanām kašķēsies? Vai partija, kurā ir Loskutovs, patiešām ir par latvisku Latviju? Vispār skumji.
Lēmumu, ka V būs tikai trīs partijas bija jāpieņem ātrāk.
Starp citu, uzskatu, ka TB un VL kopā būs spēcīgāki atsevišķi, nekā kopā ar V. Izskatās,ka šādi “ņemoties”, V vairāk par 25 balsīm neiegūs

+8
-2
Atbildēt

0

Sviitijs 28.05.2010. 20.09

Vienotība aktīvi strādā pie programmas “Kā neuzvarēt vēlēšanās” īstenošanas.. Tagad varam gaidīt Šķēli par premjeru un Lembergu par prezidentu, vai otrādi, kā nu puiši sarunās.

+7
-3
Atbildēt

0

sigors 28.05.2010. 20.05

Izskatās, ka “Vienotība” pati nogrieza iespēju citiem (bez JL, PS un SCP) pievienoties apvienībai, priekšlaicīgi nosakot kvotas un neļaujot ienākt “ar savu seju”. Ar ko gan JL atšķiras no PS, kam ļauts saglabāt patstāvību, bet tiem pašiem tēvzemiešiem jāstājas kādā no apvienību veidojošajām, tātad faktiski likvidējoties? Un ar ko Ēlerte līdzvērtīgāka par citiem? Ja tīri aritmētiski, TB/LNNK + VL vairāk atbalstītāju nekā SCP, Kristovskim vajadzēja parēķināt. Tad vēl tas populistiskais Štokenberga referendums par pensijām “virs iztikas minimuma”! Balsošu par TB/LNNK + VL, protams, vienu otru svītrojot, būs vismaz atsvars centieniem palikt pie varas kaut vai ar velnu biedrojoties. Jādomā, balss zemē nebūs nomesta, nacionālais elektorāts visnoturīgākais.

+10
-4
Atbildēt

1

    astra_ozo > sigors 28.05.2010. 23.39

    Tieši tā – SCP reitingi ir daudz zemāki, nekā TB. Bet SCP ir labi jauki nevainīgi un pūkaini, bet TB – nu tik sasmērējušies! Ak, kā viņiem nav kauna!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mantins7 28.05.2010. 19.50

Nebalsošu ne par TB/LNNK, ne VL, ne arī abu iespējamo apvienību. Bet uzskatu, ka šim flangam pieklājas būt pārstāvētam parlamentā – galu galā to uzrāda arī summētais atbalsts aptaujās – ap 6%. Ja tēvzemieši atbrīvotos no dažiem savu laiku Saeimā atsēdējušiem bļauriem, šaubīgiem baķkām un VL atmestu senilumu un nevajadzīgu patosu dažās patriotisma izpratnēs, sanāktu tīri ok apvienībiņa.

+11
-1
Atbildēt

0

dro 28.05.2010. 19.45

Nepiekrītu, Ino. Gan LC, gan TP – Ēlerte un kompānija iecēla saulītē. Tas, ka Latvija tā rezultātā strauji sāka grimt, tā jau ir cita lieta.
______________________________
Kā tad tā? TP iesaistīta Jūrmalgeitā, bet Ēlerte, neskatoties uz to, aicina par TP un nekādas atbildības, toties īpašs statuss? Lai gan par TP vajadzēja aicināt NEbalsot jau pēc Latvijas kuģniecības prihvatizācijas, vai arī izteikt šaubas vēl agrāk – pēc Latvenergo 3 miljonu pazušanas, tātad no TP dibināšanas brīža.

+8
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 28.05.2010. 19.32

Kāpēc man liekas, ka Meierovica biedrību vajadzētu nostādīt pret “Par labu Latviju”?.

+4
0
Atbildēt

0

sivrita 28.05.2010. 19.28

un vispār riebj tie cilvēki, kas te gānās slēpdamies aiz nikiem…

+2
-4
Atbildēt

0

sivrita 28.05.2010. 19.25

VL ir ekstrēmistu partija tādēļ nebija nemaz jēgas ar viņiem runāt.

TB savukārt ir partija no divām daļām vienā galā, ekstrēmisti Dobelis, Tabūns ar domubiedriem otrā galā mērenais Zīle ar domubiedriem… domāju, ka viņus kopā tur tikai ilga vienā laivā sēdēšana. Viņiem ir jāizvēlas tad uz kuru pusi nosliekties.
Plus viņiem neskatoties ne uz ko velkas līdz Lakuča, Cepurnieka un Baķkas aromāts…
Ēlertes grupa lai arī vairāk kā nepieciešama, tomēr, ja reiz uz vēlēšanām ir noteikti partiju saraksti tad nu ir vai nu jāiestājas kādā partijā vai jādibina sava un jāiekļaujas apvienībā.

Kas attiecas par Ēlertes nopelniem lai nu katrs pats izvērtē… ja nu kāds neko nevar saskatīt… tad nu tas ir akls vai arī ilgi gulējis…

+7
-16
Atbildēt

7

    dro > sivrita 28.05.2010. 19.53

    VL ir ekstrēmistu partija tādēļ nebija nemaz jēgas ar viņiem runāt.
    _________________
    Ko tad VL spridzinājusi, nošāvusi vai aicinājusi to darīt? Varbūt jūsu sunīti apbižojuši vai līduši pāri žogam ābolus zagt? Pie ekstrēmistiem varētu pieskaitīt antifašistus ar PCTVL. Spēka savienību vai kā viņus tur sauc, varbūt vēl kādus.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 28.05.2010. 20.09

    es neteicu, ka viņi ir teroristi…
    ekstrēmisti nav tikai tie kas spridzina un šauj…

    viņi pauž galējus uzskatus… sūta cittautībniekus mājās… un tā ir tikai publiskā daļa

    daļu no tiem kas sevi sauc par antifašistiem noteikti var pieskaitīt ekstrēmistiem…

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    photocom > sivrita 28.05.2010. 20.15

    Nu ja labais štokijs pa to laiku
    pedalēja gāzi grīdā kalvja kabinetā kopā ar jurģi
    pabriks tusēja pa ārlministru
    Abreni VISI kopā noandelēja
    TAGAD labie tīŗie tēli – ibio !
    :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > sivrita 28.05.2010. 20.25

    Terorisms ir viena no ekstrēmistu cīņas formām.
    Es par VL nebalsošu, bet aicinu būt objektīviem. Krievija aicina savus tautiešus atgriezties mājās, starptautiskās normas neļauj okupētājvalstij mainīt okupētās valsts etnisko sastāvu. VL neaicina izsūtīt cittautībniekus, bet palīdzēt tiem, kuri vēlas atgriezties savā etniskajā dzimtenē. Būtībā jau runa ir tikai par Krieviju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 28.05.2010. 20.36

    Krievija aicina, bet cik daudz gan gribētu braukt var redzēt no Igaunijas piemēra…
    tur viņiem vēl sūdīgāk būtu…

    Starptautiskās normas nemaz neļauj valsts okupāciju… un ko tas maina…?

    ok, ja viņiem tur uzceltu individuālo māju tad jau droši vien…

    diemžēl nacionālo valstu laiks lielā mērā ir pagājis…

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > sivrita 29.05.2010. 01.53

    diemžēl nacionālo valstu laiks lielā mērā ir pagājis…
    ===================================
    Ne, taču! Paskatieties kartē – tur uz dienvidiem no Grieķijas. Zeļ un plaukst viena NACIONĀLA valsts, kuras mūžs daudz īsāks nekā mūsu valstij. Kļūst arvien nacionālaka. Premjers pārstāv tik nacionālu ideoloģiju, kāda nevienam no “Visu Latvijai” pat sapņos nav rādījusies. Un esot taču demokrātijas priekšpostenis ar’!:) Ak, jā, un vēl Eirovīzijā piedalās (kaimiņvalstis Sīrija, Ēģipte un Libāna nez kāpēc netiek aicinātas).
    Nu, kā ir – vai no šīs tik jaukās, visu Rietumu lolotās NACIONĀLĀS valsts mēs drīkstam vai nedrīkstam MACĪTIES?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > sivrita 29.05.2010. 09.04

    Kas atļauts Jupiteram, nav atļauts vērsim… ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anita Brauna 28.05.2010. 19.16

Partiju separācija
Labi, kas tas noticis tagad, pavasarī. Iedīgļa stadijā pārstājusi eksistēt apvienība “Vienotība” tās plašajā variantā – ar TB/LNNK un “Visu Latvijai” (VL) piedalīšanos. Piektdien kļuva zināms, ka “Vienotības” 10.Saeimas deputātu kandidātu sarakstā būs pārstāvēti gandrīz tikai “Vienotības” dibinātājpartiju virzītie. Nav skaidrības, kas tālāk notiks ar t.s. Sarmītes Ēlertes grupu, cilvēkiem, kurus virza Ēlertes vadītā Meierovica biedrība. Pašai Ēlertei vieta sarakstā saglabāta. Pārējiem varētu likt priekšā iestāties kādā no “Vienotību” veidojošajām partijām. Patiesībā šī prasība ir racionāla un savu pozitīvo efektu demonstrēs domstarpību gadījumos. “Vienotība”grasās turpināt sarunas ar vairākām reģionālajām partijām, un to pretenziju līmenis, domājams, būs zemāks.
Izskatās, ka šīs Saeimas vēlēšanas būs vēlēšanu apvienību ziedu laiks. Savu apvienību, visticamāk, izveidos “Vienotības” izbrāķētās TB/LNNK un VL. Ideoloģiski tas nenāksies grūti, turklāt visādi aktīvajai VL, kā noskaidrojies, nav savas programmas. Tātad izpaliek programmu saskaņošana. “Tēvzemieši” diezin vai riskēs piedāvāt VL vienkārši iekļaut tās cilvēkus TB/LNNK sarakstā, jo tā var pazaudēt pēdējo drošo sabiedroto.
Par savas priekšvēlēšanu apvienības veidošanu aprīļa pirmajā pusē nobalsoja LSDSP kongress. Par sociāldemokrātu iecerēto “brāļošanos” ar citām sīkpartijām gan nekas vairāk nav dzirdēts. Tomēr kāds lielāks pārsteigums diezin vai ir sagaidāms.
Sociāldemokrātiskā partija “Saskaņa” (tas pats “Saskaņas centrs” vien ir), visticamāk, veidos priekšvēlēšanu apvienību ar Alfrēda Rubika Sociālistisko, kura tika atstāta savrup tās pēc padomju lekāla piegrieztās programmas dēļ. Priekšvēlēšanu apvienībā var atrasties arī partijas ar atšķirīgu ideoloģiju, un nekas briesmīgs nenotiek. Latvijā to uzskatāmi demonstrē Zaļo un zemnieku savienība.
Patiesībā ir labi, ka nākamās Saeimas mandātus iekārojušie savas rindas sakārto laikus. Vēlētājiem būs vieglāk orientēties.

+12
-6
Atbildēt

1

    Una Grinberga > Anita Brauna 29.05.2010. 14.11

    “Apvienošanās” tikai liecina par to, ka savos 20 atjaunotās Latvijas gados politiķi ir spēruši vienu soli augstāk, ja atceramies, ka viens no Ulmaņa 1934.gada apvērsuma cēloņiem bija sadrumstalota un lemtnespējīga Saeima. Visnotaļ skaidri iezīmējas 3 lieli bloki ar savu ideoloģiju, kas ievērojami atvieglo izvēlēties, par ko balsot. Cerams tas ir sākums politiskajai sabalansētībai un stabilitātei turpmākajā Latvijas pastāvēšanā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

LolitaOzolina 28.05.2010. 18.13

Nav runa par “tikai”. Pirmkārt, TB/LNNK viennozīmīgi nav nekādi svētuļi, daudzi tur ir sasmērējušies un savu roku pielikuši Latvijas priHvatizācijā un izlaupīšanā (tāpat kā drošvien atsevišķi tipāži, kuri darbojas JL,PS un SCP). Kas attiecas uz VL, tad viņu lielākais pluss ir tas, ka viņi nav bijuši pārstāvēti Saeimā un valdībā, proti, viņiem vēl nav bijusi iespēja sevi praktiski pierādīt, savukārt teorētiskais uzstādījums par latvisku valsti ir tikai apsveicams (pietrūkst ekonomiskās programmas un vairāk konkrētības).

+5
-3
Atbildēt

2

    reiznieks > LolitaOzolina 28.05.2010. 22.03

    Varam redzēt, kur valsti noveda tie, kam bija skaistas priekšvēlēšanu programmas – nesaprotu tos, kas vēl tic tādiem lētiem trikiem.
    VL ir konceptuāla programma – un tas ir daudz svarīgāk!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > LolitaOzolina 29.05.2010. 10.52

    Nē,vienkārši ierasties kā kūkai un patiekt jums par mani jāvēlē, jo mēs esam baigi foršie jau arī nebūs nopietni. Pie nopietna un konstruktīva plāna tomēr vajadzētu piestrādāt. Cits protams jautājums, ka AŠ2 cels gaismā savu programmu kur visiem nākamgad būs 3000 alga un Latvija kļūs par beznodokļu valsti, kas protams vienai sabiedrības daļai varētu likties pievilcīgāka programma par Vienotības (cerams) stingro fiskālo politiku, augstiem patēriņa un ienākuma nodokļiem, samazinātiem pabalstiem vēl pāris gadus..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

una97 28.05.2010. 17.40

Tad redz’ kā Vienotība nevar vienoties būt vienota… Tad jau laikam ieteikums būtu Vienotībai likt uzsvaru uz reklāmu! http://ieteikumi.lv/

+1
-3
Atbildēt

0

Una Grinberga 28.05.2010. 17.02

Grūti spriest, vai startēšana no apvienības nebūtu tomēr izdevīgāka abām mazajām partijām – 5% barjera ir pietiekami liela, lai tai tiktu pāri! Runājot par radikālām personālijām, kāpēc ir vēl arhaiski cilvēki, kas meklē visur ienaidnieku? Nacionāls nenozīme radikāls un Štokijam ir taisnība, ka radikālas personības ir destruktīvas nevis konstruktīvas, tādēļ sarakstos nebūtu vēlamas.

+4
-2
Atbildēt

0

Edmunds Dukulis 28.05.2010. 16.51

Vai “D” grupas biedri, tad, kad viņi iestājās Meierovica biedrībā un domāja par startēšanu vēlēšanās, vai viņi pieļāva iespēju, ka Ēlertei varētu būt viens statuss, bet viņiem cits? Proti, ka viņiem liks stāties partijā, bet Sarmīte varēs palikt “balta un nevainīga”? Ja Ēlerte tiešām ir godīgs cilvēks un politiķis, viņa pastāvētu par to, ka ir viens likums un taisnība visiem, un vai nu viņa pati iestājās partijā kopā ar pārejiem, vai arī uzstāj, ka pārejiem “D” grupas locekļiem ir tāds pats bezpartējisks statuss kā viņai.

+16
-10
Atbildēt

1

    buchamona > Edmunds Dukulis 29.05.2010. 07.41

    Man tīri tehniski nav skaidrs mehānisms – kādā veidā bezpartejisks deputāts darbosies parlamentā un, kur šajā mehānismā ir ieslēpta garantija, ka pēc vēlēšanām Vienotība var rēķināties ar šāda deputāta balsi?

    Un, pēc kādām pazīmēm es – kā vēlētājs varu izzīlēt – gribu es šo deputāta kandidātu redzēt Saeimā, jeb nē. Kam man ir jāuzticas, pēc kā lai es vērtēju šādu kandidātu? Pēc kaut kādiem iepriekšējiem publicitātes reitingiem? Tikai pēc tā, ka viņš nāk no Meirovica biedrības? Man tas ir par maz.
    Godīgi sakot, man ir liela neuzticība pret “radošiem brīvdomātājiem” :) politikā. Un tādēļ uzskatu, ka arī Ēlertei nevajadzētu būt “bezpartejiskai”. Partejiska piederība, tā tomēr ir “atpazīšanas zīme” un kaut kāda garantija man, kā vēlētājam, ka, balsojot par tādu un šitādu kandidātu, es pēkšņi neesmu nobalsojis par SC ideoloģijai tuvu cilvēku, teiksim :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

u_r_a_p_r_i_v_e_t_d_ 28.05.2010. 16.51

Ar šo soli ir parādīta Vienotības ideoloģija, kur nacionālismam nav vietas. Likumsakarīgi, ka tagad “Visu Latvijai!” izveidos Nacionālo spēku bloku.

+15
-5
Atbildēt

0

mary75 28.05.2010. 16.47

Kas tie tādi “liberasti”?
Tie paši, kas “liberāļi”?
Tie, kas iecietīgi izturas pret visu atšķirīgo, par brīvu ekonomiku, par personiskajām brīvībām?
Jā, drausmīgi cilvēki, pasarg dievs, ka tādi būtu lielā daudzumā!

+10
-6
Atbildēt

0

photocom 28.05.2010. 16.40

He he cik man būs te mīnusu
tas labi patiesība matka
acīs griež !
:))
tik un tā jūsu mīļotam ģirtam/valdim
krieveļi Rīgā parādīs kuzkinu matj !
:)))))

+4
-3
Atbildēt

0

LolitaOzolina 28.05.2010. 16.36

Diemžēl, šāds solis liecina par to, ka “Vienotība” savas ambīcijas liek augstāk par valsts un latviešu tautas interesēm.

+19
-10
Atbildēt

1

    mary75 > LolitaOzolina 28.05.2010. 16.43

    No kura laika latviešu tautas intereses pārstāv tikai TB un VL ???

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

ievuliitis 28.05.2010. 16.36

Nepiekrītu, Ino. Gan LC, gan TP – Ēlerte un kompānija iecēla saulītē. Tas, ka Latvija tā rezultātā strauji sāka grimt, tā jau ir cita lieta.

+3
-3
Atbildēt

0

austrisv 28.05.2010. 16.31

Kā ir, tā ir, jo neviens gan nezina kā būtu labāk!
Bet, varbūt tieši kā tas notiek ar šo abu partiju Tēvzemiešu un Visu Latvijai apvienošanos, arī nemaz nav slikti, lai gan gribētos jau tos tēvzemiešus pasvītrot no sarakstiem! “zēl, ka Visu Latvijai ieviks tos vecos sasmērējušos Tēvzemiešus atkal saeimā!I. Kalniņš labāk varēja kādu dziesmu sakomponēt vai simfoniju, kas viņam izdodas daudzkārt labāk par tupēšanu saeimā!

+13
-1
Atbildēt

2

    andrejs_kirsis > austrisv 28.05.2010. 19.26

    Ļaunas mēles melš, ka Saeimas kafejnīcā…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 29.05.2010. 02.01

    Tā dēļ pat reiz nesmukums gadījies, parakstot deputāta svinīgo zvērestu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2010. 16.29

Es domāju, ka Eelerte un kompānija ir vienīgais reālais spēks, kas Vienotību varētu pacelt.
____________________
Cerēsim, ka šoreiz pacels, ar LC un TP izdevās tikai gremdēšana. Varbūt izdosies ar JL:)

+10
-1
Atbildēt

0

lidija_stripkane 28.05.2010. 16.15

Ēlertes liberasti pasākumu var tikai nogremdēt, jo
1) ir karojoši un tādēļ ļoti pamanāmi (atbaidoši no darbības vārda atbaidīt),
2) un galvenais, liberāļi nevienā sabiedrībā nav īpaši lielā skaitā.
Tad uz ko cerēt?

+8
-15
Atbildēt

0

photocom 28.05.2010. 16.14

Nu ko ģirts/valdis pats Rīgā lidos
kā fineris simcs punktu !
ko ta zīļuku pārmeta
vecās pāridarīšanas tik lielu sāpi iesitušas..
nebalsošu par vienotību
pietiek jau ar vienu jefiņu rd jaunupu

+10
-10
Atbildēt

3

    Tamāra Nolmane > photocom 28.05.2010. 16.37

    Saki tad par ko balsosi un kāpēc? Pretējā gadījumā “jefiņu” piesaukšana izklausās pēc tukšas mucas..

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 28.05.2010. 16.42

    Rīgā balsoju domes velēšanas par jl
    mazākais ļaunums tad bija
    ko tad iesaki par šloserkvadrātu ?
    nāks rudens tad redzēs par ko

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > photocom 28.05.2010. 16.48

    Pasarg’ dievs! Vienkārši dažāda “jefiņu” u.c. piesaukšana kā reizi ir raksturīga kvadrātistiem. Skaidrs, ka arī Vienotība ir piebāzta ar pseido politiķiem, bet kuram tad to utu nav? Varētu protams vēlēties mazāk kapitālistisku pieeju valsts pārvaldei un krīzes pārvaldīšanai, taču alternatīvu atkal nav.. Šoreiz es noteikti par Vienotību, jo šogad būs būtisks balsu pārsvars, lai gāzētāju kliķe netiktu pie šprices kopā ar SC.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 28.05.2010. 16.13

Nu re! Būs vismaz vēl kāds piedāvajums. Citādi diezgan lielai daļai vēlētāju nebūtu par ko balsot. Protams, ierastie 19- 20 saraksti ir par daudz, bet līdz šim jau vispār draudēja tas, ka 10. Saeimai tiktu piedāvāti tikai kādi 5- 6, no kuriem puse ir tādi, kas tikai sola, bet neko nedara vai sola vienu un dara citu.

+3
-1
Atbildēt

0

itommy_ 28.05.2010. 16.12

Šīs iekšējās cīņas ir reti neglītas, bet skaidrs, ka bez tādām nav iespējams. Mani gan mazliet pārsteidz D grupas izslēgšana, kas faktiski izskatās pēc Sarmītes uzmešanas. Vienošanās pat politikā ir vienošanās, un vārda lauzēji tad ir pelnījuši gan cūkas apzīmējumu, gan adekvātu atbildi kaut kad pēc tam. Diplomātija…

+7
-10
Atbildēt

10

    daina_tabuna > itommy_ 28.05.2010. 16.15

    To cīņu jau arī par iekšējo gluži nenosauksi. Tas ir kā sekss pirms laulības- nepieciešama lieta :-)
    Nu nepavilkās Vienotība uz TB/LNNK un VL. Ja nav dzirksts, tad nav.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 28.05.2010. 16.21

    Es domāju, ka D grupa nav iekļauta sarakstā, lai varētu iebilst pret uzņēmēju startu Sarkanā kvadrāta sarakstā, bet – jo vairāk par to reklāmas izdevumu pieplusošanu kvadrāta priekšēlēšanu tēriņiem.
    Iespējams, ka kļūdos.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 28.05.2010. 16.22

    Grupas D augstprātība arī iezīmējās, ja kas.
    No paša sākuma Sarmīte gribēja “turpināt būt” par patiesības ministieni kā Dienā ierasts, bez portfeļa (lasi- partijas piederības, pienākumiem un disciplīnas). Kā tāds guru…;)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 28.05.2010. 16.34

    Vai rakstu izlasīji, Dolār? ja izlasīji, tad gan tur rakstīts kāpēc SCP iebilst pret tēvzemiešiem un Visu Latvijai. Ne jau dzirkstī ir vaina. dzirksts jau ir Visu Latvijai, bet prgrammas, kā īstenot savas vēlmes tad nav!
    Kā zini, ar vienu dzirksti pat laulību neizvilksi, kur nu ekonomiku.
    Palasi vēlreiz rakstu!

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 28.05.2010. 16.45

    “No paša sākuma Sarmīte gribēja “turpināt būt” par patiesības ministieni kā Dienā ierasts”

    Mani arī nodarbina jautājums – kāpēc cilvēks nespēj atzīt savas kļūdas? Skaļi un atklāti pateikt – “biju jauna un naiva, slikti bija tas, tas un tas. Esmu kļuvusi vecāka un, cerams, gudrāka. Centīšos atcerēties un ieklausīties arī līdzcilvēku viedokļos.” Apmēram tā. Bet – nē. Spītīgi izliekas, ka kļūdu nav bijis. Kā saka psihologi, tā ir garantija, ka turpinās arī uz priekšu kāpt uz tiem pašiem grābekļiem.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > itommy_ 28.05.2010. 17.57

    Nu labi, iebildīs pret uzņēmēju startu, pret vēlēšanu izdevumiem. Kas no tā? Vai tad mūsu valstī kāds ņem tās iebildes galvā? Vēl tak pusotru miljonu parādā, un neviens ar netaisās maksāt! Pašā sākumā tā kā bija drusku sabijušies, ka vajadzēs maksāt, pat naudiņu sāka vākt, bet tad izdevās novākt Loskutovu, un čuš! Tā ka diez vai tur tas suns aprakts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > itommy_ 28.05.2010. 19.22

    Betij, esmu jau rakstījis ka mūsu domas atkarājas no informācijas daudzuma un pieejamības. Ne jau vienmēr jākaisa publiski sev pelni uz galvas. Pietiek, ja cilvēks pasaka, ka saņemtās informācijas lauka robežās darījis iespējami labāko. Es arī tā cenšos darīt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 28.05.2010. 23.16

    Ululiņš Vai tiešām Dienas galvenajai redaktorei bija nogriezta informācija?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > itommy_ 29.05.2010. 01.31

    Cilvēks nekad nevar zināt visu. Tāpēc jau vajadzīgas enciklopēdijas. Un neviens nav pasargāts no situācijas: gribēju kā labāk, sanāca kā parasti. Tev pašam nav tā gadījies?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 29.05.2010. 01.54

    Ir, ir gadījies. Bet tieši tapēc es nemēģinu uzlēkt augstāk par savu… un, ja gadās tās kļūdas pieļaut, godīgi arī atzīstos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 28.05.2010. 16.10

Cāļus skaita rudenī :) Tad jau redzēsim, vai šis bija pareizs lēmums. Var gadīties, ka Vienotībai nāksies vienoties ar vēl “nepareizākiem” nākošās koalīcijas partneriem, jeb aiziet opzīcijā, kā jau tas ir noticis RD. Nezinu vai tā ir spīdoša perspektīva.

+15
-1
Atbildēt

1

    Bebrs > buchamona 28.05.2010. 16.30

    Jā, bet par Dobeli 100 punkti! Viena darvas karote var sabojāt visu medus mucu, vai ne?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 28.05.2010. 16.09

Tas labi. Lai VL un TB/LNNK taisa kopēju nacionālu sarakstu vai apvienību. Žēl tikai, ka Zīles iegribu dēļ zaudēts laiks.

No Vienotības jau tāpat sagaidāms tikai karojošs liberālisms un ķengas. Pārāk liela plintnieču koncentrācija…;)

+14
-16
Atbildēt

1

    mary75 > lidija_stripkane 28.05.2010. 16.41

    Domāju, ka neņemt TB ir pareizi, bet, radīt kādam kādu īpašu statusu ir nepareizi.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2010. 16.04

Ēlertei īpašs statuss! Par kādiem nopelniem?

+14
-11
Atbildēt

7

    dzintarz > dro 28.05.2010. 21.52

    Manās acīs Ēlerte ar šo gājienu pielīdzinājusies Dobeļam.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 28.05.2010. 21.55

    Pieļauju, ka Ēlerte dabūs mīnusiņus. Un tas būtu tikai pamatoti. Redzēsim..

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.05.2010. 23.02

    Pelēkais Vilks Es uzskatu Ēlerti par gudru pat samērā harizmātisku personību, bet nepieņemu kā visam pāri stāvošu. Tomēr tikai cilvēks, ar rupjām kļūdām pagātnē, neprot pa ūdens virsu staigāt, nespēj ar vienu maizes klaipu visu Latviju paēdināt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 29.05.2010. 01.51

    bet vai tad Ēlerte nav Vienotības izveidošanas “arhitekte”? Arī partiju dibinātājiem ir smagsvara balsis lēmumu pieņemšanā, bet ja esi tikko iestājies, tad vispirms sevi jāpierāda. Vai ta’ tā nav jebkurā darbavietā? Tur arī ir tie viņas nopelni!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 29.05.2010. 01.53

    vispār Zoodārzs te savācies komentēt – pēc bildītēm spriežot :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 29.05.2010. 01.59

    Tevi ieskaitot?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 29.05.2010. 03.05

    bet protams, Betij, gaišo lēdij! Ar mani priekšgalā! Es tak’ zvēru karalis, ne jau kāds nieka divkājainis – tie man tik’ par barību der, ja nav veci un sīksti

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam