Repše: tauta man saziedoja tikai trešdaļu prasītā

122

Komentāri (122)

dagne7 29.05.2010. 10.24

Pat grūti iedomāties Latvijas pēdējo gadu politiku bez Repšes un bez viņa politikas, kā konsekventa pretsvara “lielāko kretīnu” un “šofera dēlu” politikai. Šajā ziņā viņa nopelni ir nenoliedzami, taču, neskatoties uz to, teksts:
“Pirmkārt, es saņēmu tikai trešo daļu no tā, ko es prasīju. Otrkārt, tas ir mazāk, nekā es būtu nopelnījis, pilnīgi neko papildus nedarot, neuzņemoties nekādas papildu saistības…”
griež ausīs. Vai var un vai vajag par politiku runāt kā par algotu darbu, vai iztikas pelnīšanas veidu? Vai galvenais nav ideja un vēlēšanās strādāt sabiedrības labā un cik maksā gods, slava un piemiņa, ja tos izdodas iegūt?

+1
0
Atbildēt

0

piziks 29.05.2010. 09.29

Maija Bogena/keilajoa, kādas samazgas?! Repšes sakarā faktu netrūkst, ko apspriest.

0
0
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 29.05.2010. 09.24

IRieši! Ko Jūs gribējāt panākt ar šo rakstu?
Vai Jums trūkst lasītāju, vajag reklamēties, un tad ar Stendzenieka metodēm? Vai nav pietiekoši daudz cilvēku, kas Jūs uzņem par savējo žurnālu, nelieciet Jūsos vilties!
Repše var patikt, var nepatikt, bet, ja tik vien atradāt, ko izcelt no sarunas ar viņu?! Jūs taču esat profesionāļi, zinājāt, kādas samazgas velsies.Tepat augstāk jau var lasīt. Tikko Apollo ši tēma rēgojās, nupat pazuda – nezinu, vai ar atsauci uz Jums.nepaguvu izlasīt.
Kur ir pilna saruna? Tās puspatiesības var lasīt citos laikrakstos.
Maija Bogena.

0
0
Atbildēt

0

piziks 29.05.2010. 08.41

1. Latvijas likumdošanā trūkst likuma, atbilstoši kuram Saeimas deputātiem un augstākajiem ierēdņiem būtu regulāri jāpārbauda fiziskās un garīgās veselības stāvoklis: tāpat kā ASV šī prasības attiecas arī uz Prezidentu. Cilvēkiem ar ilggadēji spilgtu šizofrēniju nekas nav meklējams ne Saeimā, ne Ministru Kabinetā, ne KNAB, utml. utt.
2. Pārsteidz fanu selektīvā redze, skatoties uz E. Repši. Vēl pērn, kad JL Vadonis sludināja taupību, finministrs Repše pa kluso finministrijā pacēla algas par 20% un pēc tam braši kopā ar citiem taupītājiem nogrieza 22%! Finministrijā samazināja štatus, bet tūlīt ap stūri nodibinātai SIA tika dotas tiesības pārdot ārpakalpojumus par vēl augstāku cenu nekā iepriekš. Kur nu vēl slavenais, JL reketierkasiera Jaunupa jun. no a/s Latvijas valsts meži izsistais ziedojums Ls 140 000 apjomā basketbolistiem, un Repše to ziedojumu akceptēja! Slaktera dēlam pietika ar Ls 30 000 ziedojumu!

+1
0
Atbildēt

0

piziks 29.05.2010. 08.34

Cik zinu, tikai 1 reizi Einars Repše ir saņēmis adekvātu samaksu par saviem nelabajiem darbiem. 80.-to gadu beigās bija nolicis galdiņu ar aģitācijas materiāliem Preses nama vestibilā un borēja garāmgājējiem, ka PSRS militāristiem, kuri turpināja čaļus iesaukt padarmijā, vajag iemest sejā karaklausības apliecības: tai laikā vēl padarmieši varēja atnākt naktī un savāķt no gultas. Tad nu toreizējais žurnālists D.S. ar vienu sitienu spekulatīvo politaktīvistu Einaru Repši ar 1 (vienu) sitienu noguldīja. Kad E.R. piecēlās, klusi savāca galdiņu un brošūriņas, un aizvācās.
Vienīgais labais no zināmajiem E.R. darbiem varētu būt LB Aizsardzības pārvaldes kā ZS struktūrvienības izveidošana par labāk bruņoto un labi apmācītu militāru spēku.

0
0
Atbildēt

0

Ingajur 29.05.2010. 05.03

Nav Ein’ara kungs tiirs, un nevar vins to noliegt!!!! Nenomaksaaja, vins nodoklos visu, kas pienaacaas, kad saneema mistiski daudz naudas!!!! Kaa tad ar to jahtu??? riebjas, ka teelojam. taa arii pasaki, kaa ir, tauta sapratiis. Hello Latvija!!!!! ir jaastraadaa, beidzot, nevis VISU LAIKU JAAVEERO POLITISKIAS TEAATRIS!!! Nu nekas namainiisies, politika ir manupraat paaraak liels jeedziens prieks mazaas LV!!! nu nevar, peec definiicijas shii valsts izdziivot, ar TIKAI UN VIENIIGI POLITIKU!!! esmu shobriid uz palikshanu zviedrijaa. nodibinaaju uzneemumu, un paardoshu LATVIJAA RAZOTAS MEEBELES! Centiishos, loti gruuti iet, un mans veikals sauksies…. nezinu, vai teikt, ka Baltic beach pine furniture, vai labaak uzgerbt kimomo, un teikt, ka no japaanas….. Miilie politiki, mees patieshaam esam NOGURUSHI NO JUMS!!!!!!

0
-1
Atbildēt

0

Kristaps O. 29.05.2010. 03.15

Repšik, es Tevi atbalstīju, atbalstu un atbalstīšu. Tu esi foršs džeks. Lai Tev veicas.

+1
0
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 28.05.2010. 14.37

Es balsosu par lielakajiem melnajiem politikiem:-) Ja tads saraksts nebuus tad es pats uzrakstiisu;-)
Tur noteikti buus Repse, Aboltina, Kalviitis, Berzins. Veel es gribeetu Ziigeristu dabuut atpakal:-) vismaz banaanu mums buutu vairak :-) Un jaacer ka letaak ;-)

+1
-6
Atbildēt

1

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 28.05.2010. 15.07

    Cik saprotu, Tu vari balsot par “Labu Latviju”” tie arī ir lielakie melnie politiķi un vēl lielākie kretīni vienuviet! Tā kā velti Tev vairāk nav jānopūlas! Bet Tu jau pats to zini!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

kruskops 28.05.2010. 14.37

Repšes problēma, manuprāt, ir tā, ka viņš tā arī nav sapratis vai negrib saprast to, ka vēlētāji ne tuvu nav nekādi intelektuāļi. Drīzāk, stipri otrādāk. Domājošam cilvēkam principā ir skaidrs, ka pametot ienesīgu krēslu un aizejot politikā, neplānojot tur taisīt šeptes, bet godīgi strādāt, ir nepieciešama kaut kāda naudas kompensācija, pie kam – laba. Ir skaidrs, ka toreizējā ministru alga – 500, 600 latu bija vienkārši smieklīga un idiotiski maza, un to bija nepieciešams būtiski paaugstināt. Taču, cik daudz ir domājošu cilvēku? Iepriekšminētais tika darīts atklāti un tieši un tā bija Repšes kļūda, jo daudzi manipulatori to veiksmīgi izmantoja, kladzinot par ētiskumu, bet paši paklusām piezogot n-reizes vairāk. Lielāko daļu vēlētāju, kuriem, pārsvarā ir vistas smadzenes, neinteresē tās darbināt. Viņi ir spējīgi reaģēt uz to, kas tiek vizualizēts un, pasniegts attiecīgu “pareizu” komentāru mērcē.

+10
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 28.05.2010. 14.33

Man domāt, Repšes aiziešanā lielu lomu spēlē viņa personiskās īpašības. Viņš ir izteikts individuālists, var būt līderis, bet komandā spēlēt viņam ne pārāk patīk.

+10
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > andrejs_kirsis 28.05.2010. 14.42

    Līderis parasti ir tāds, kam ne tikai gribas sekot, bet kas ļauj sev sekot. Man šķiet, ka Repšem tā otrā daļa pietrūkst. Pārāk auksts, noslēgts un nepieejams. Varbūt pat pārmērīgi paranodiāls. Neba velti viņam ir tikai daži pietuvinātie- kā Titavs, kura aizskārumu viņš tik asi uztvēra.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 28.05.2010. 14.33

Tas Repses muulis paldies Dievam aizvien retaak paradaas zilajos ekraanos.Nav vismaz tik daudz jaredz ;-) un jaadzird

+1
-8
Atbildēt

1

dro 28.05.2010. 14.14

Pretiigi paliek klausiities vinaa
__________________________
Kas tev liek? klausies Muižnieci, Kraukli, Rugāti, Šleseru, Šķēli, Lembergu… Oratoru izvēle kupla:)

+6
-3
Atbildēt

9

    Brīvdomātājkaķis > dro 28.05.2010. 14.30

    Nu ja jaasaliidzina ar repsi tad vienoziimiigi es tukstos reiz tukstos klausiisos Muiznieci, Kraukli, Rugati, Sleseru, Lembergu un veel visus pareejos.Par komisko sarkanmati Aboltinu tad labak klausos.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 28.05.2010. 14.30

    Ne pirmo reizi tā… Cien./God. Ino, Tev ir viena nepatīkama problēma. Nav viss tikai melns vai balts. Ja kādam nepatīk Repše, tad tas vēl nenozīme, ka patīk Muižniece, Krauklis, Rugāte, Šlesers, Šķēle, Lembergs. Vakar arī man tieši tāpat piedāvāji. Ir iespējama situācija, ka simpatizē viņi visi, vai- nesimpatizē neviens. Pat vēl vairāk- ir iespējama situācija, ka nezina kas viņi vispār tādi ir. Un vēl viena- diskutētājs pats var būt kāds no politķiem.

    Kāpēc man būtu jāatbalsta kaut viena no Latvijā esošajām partijām? Par šauru mums tas politiskais spektrs…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 28.05.2010. 14.45

    Dolār, ja esi izvēlējies neiet uz vēlēšanām – tava brīva izvēle. Kāpēc arī citus vedini uz tām domām?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.05.2010. 15.04

    Kāpēc man būtu jāatbalsta kaut viena no Latvijā esošajām partijām? Par šauru mums tas politiskais spektrs…
    ____________________________
    Atkārtošos, bet blondīnei arī neder neviena gaisma, lai šķērsotu krutojumu. Kurš tevi aicina atbalstīt kādu partiju vai apvienību, vari pat dibināt savu un uz priekšu:) Vari domāt, ka esmu kaut Repšes šoferis vai viņa sieva, tomēr tādā gadījumā diez vai būtu tik bieži viņu kritizējis:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 28.05.2010. 15.32

    Es neesmu apgalvojis, ka neiešu uz vēlēšanām. Tieši otrādi- uz vēlēšanām ir jāiet. Lai četrus gadus zinātu, par kādu savu nepareizo izvēli ir jākaunas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 28.05.2010. 15.34

    Tu un kritizējis Repši?! Tevi lasot liekas, ka Tev virs gultas ir visu Vienotības līderu bildes krāsainos rāmīšos :-)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.05.2010. 16.09

    Ja liekas, pārmet krustu:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 28.05.2010. 16.21

    Tev par prieku tiešām tā izdarīju, lai gan tādu agnostiķi kā es vēl pameklēt…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.05.2010. 19.03

    Oskar! Tev tomēr ir kādas problēmas ar to Āboltiņu…..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 28.05.2010. 14.08

Kaa tam “cilveekam”nav kauna veel teikt ka ir atpelniijis saziedoto naudu?? Tagad manaas aciis vins vispaar ir viszemiskaakais politikis kaads viens bijis LV veesturee. Pretiigi paliek klausiities vinaa

+3
-8
Atbildēt

0

una97 28.05.2010. 13.02

Nu tad šeit vietā viens labs ieteikums Repšes k-gam: Vajag tās iztrūkstošās 2/3 paprasīt!

+4
-4
Atbildēt

0

austrisv 28.05.2010. 12.51

Repše tātad nav ideālists, jo paprasīja naudu!
Nekas, jo izdarījis viņš daudz! Partiju, kura cīnījusies cik jau nu varēja ar tiem saeimā esošajiem mandātiem. Vismaz mums tagad ir rietumnieciski orientēta partija un paldies par to pienākas Repšem!
Sarainis un buldozers un K7K partijas, kas vērsta kremļa virzienā, to nevar pārdzīvot, un cenšas cik var jau gadiem ilgi!
Paldies, ka ir latvieši, kuri nepadodas prokremliskam spiedienam!

+4
-4
Atbildēt

0

astra_ozo 28.05.2010. 12.44

Piekrītu Nasing spešal!
Stulbs jautājums, jo kā pareizi daudzi aizrāda, ja tu neesi ziedojis, tad tev arī nav nekādu tiesību interesēties, kur tā nauda iztērēta. Man, piemēram, ir vienalga, kur ļedjajevieši liek naudu, kas izspiesta no Jaunās paaudzes sektantiem.
Biku gan pārsteidz Repšes pārāk tiešā atbilde. Varēja Einārs laikus izdomāt, ko atbildēt uz šāda tipa jautājumiem.

+4
0
Atbildēt

1

    andris902 > astra_ozo 28.05.2010. 19.01

    Andza! Un kāpēc gan viņam vajadzētu savu sakāmo piefrizēt,lai kādam tas būtu vairāk tīkams? Cienu Repši par to, ka viņš nemeklē ceļus, kā kādam izraisīt patiku….ja tā domā – tā arī runā un… lai to pateiktu – ir jābūt stipram cilvēkam….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rence_linda 28.05.2010. 12.40

maitas tādi

0
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 28.05.2010. 11.52

Esmu tieši šāda iemesla dēļ pātraucis lasīt “Diena” un “Dienas bizness” portālus, acīmredzot “Ir” būs nākamais:
Vai virsraksta tēze ir pats svarīgākais no Repšes sacītā? Kāpēc ir jātaisa ažiotāža tur, kur tās nav!!! Žurnālistika Latvijā ir mirusi – un nevis tādēļ, ka 3 policisti kratīja Naglas dzīvokli, bet gan tādēļ, ka tā saucamā 4.vara ir tik pat LĒTA kā 1. un 2. un 3.vara.

+17
0
Atbildēt

3

mary75 28.05.2010. 11.33

BImbo ir ticīgasis, kas pielūdz ĀŠ, un, kā zināms, ticība loģikai nepakļaujas, nav vērts pat laiku tērēt.

+5
-1
Atbildēt

4

    garausiitis > mary75 28.05.2010. 11.44

    Bimbo amatu apvienošanas kārībā ir Oskars.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 28.05.2010. 11.50

    Manuprāt tpjo vai pirmo aktīvs ierindnieks.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 28.05.2010. 13.19

    Parasti jau viņi TP JO ierodas pa diviem, lai viens otru atbalstītu un justos drošāk.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 28.05.2010. 13.28

    Šeit lielu lomu spēlē tieksme izcelties uz citu aktīvistu fona – pirmajam iepeistot ienaidnieka midzenī vakar ļetu4kā izsniegto sarakstiņu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ivetao2007 28.05.2010. 11.32

Tas, kas Einatam Repšem ir pašsaprotasm, kā izglītotam cilvēkam, daudziem analfabetiem Latvijā jāizskadro tā, ka 2×2 ir 4. Repše par maz izskaidroja latviešu lumpeniem, ka viņš, lai nodibinātu kārtību, grib tautas ziedotu, bet ne nozagtu atalgojumu. Taču latviešu lumpeni deva priešroku lieliem zagļiem, jo paši labprāt šo to piesavinājās, “nofenderēja”. Repše sapratis, ka ar muļķiem nekas labs nav iespējams, ka ar diegiem nav aršana. Taču viņam jāsaprot, ka kuģa komandu viņam vēl nav tiesības pamest. Viņš nedrīkst kā dižais kontrabandists un čekistu baņķieris Krištopāns aizlaisties uz siltām zemēm.

+8
-2
Atbildēt

3

    garausiitis > ivetao2007 28.05.2010. 11.47

    Par Krištopānu ir labs, pirms pāris dienām sanāca pakomunicēt ar viņa kaimiņu ( senu manu jaunības dienu paziņu ) ,kas pie viņa arī strādāja. Pasmaidījām kā caur Liepāju nāca vīnu kravas , kas pēc dokumentiem bija riekstiņi utml., tāpat kā tas cik virtuozi muitnieki aizvēra acis ,kad to nejauši pamanīja.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    v-auto > ivetao2007 28.05.2010. 12.36

    mezavilk, pirms apsaukaat tautu par lumpeniem un citus par chekistiem, labaak pastaasti mums par savaam attieciibaam ar stuura maaju, aarzemju celojumiem utt.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > ivetao2007 28.05.2010. 13.13

    ralf, es nediskutēju ar anonimiem autoriem. Par stūra māju pajautājie tās kuratoram biedram Gorbunovam.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

shefere 28.05.2010. 11.28

Vienu ļoti fundamentālu un svarīgu lietu gan JL ir paveicis, nezinu cik tas ir tieši Repšes nopelns, bet tikai līdz ar JL parādīšanos politikā tika uzsākta nopietna korupcijas apkarosana. Vismaz mēģinājums to darīt. Tas nu manās acīs ir JL nopelns nr.1. Līdz tam nekas tāds nebija, un neviens par to nerunāja, par ko paldies, par to paldies. Bet citādi…Nu nav nekādi eņģeļi ne kā partija, ne arī Repše atsevišķi ņemts.

+10
-1
Atbildēt

1

    dro > shefere 28.05.2010. 11.47

    JL 2003. gadā sāka arī birokrātiskā aparāta samazināšanu, sāka arī varbūt naivi rīkot atklātas valdības sēdes, arī koalīcijas veidošana notika žurnālistu klātbūtnē, ko viņi izmantoja, lai paņirgātos par Repši un JL.
    Nesaprotu, ko Tu vēlies? Ēteriskas būtnes vai dzīvus cilvēkus ar viņu labajām un sliktajām īpašībām?

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2010. 11.22

Ja par citu tēmu, tad ievērības cienīgs ir Jembergas: Kas tā ir par sabiedrisko TV,kas vēlēšanu gadā naudas trūkuma dēļ netaisīs Milžu cīnas un citus speciālos diskusiju raidījumus??

+9
-2
Atbildēt

2

    mary75 > dro 28.05.2010. 11.39

    Sen vairs nav sabiedriska, sevišķi, pēc pēdējās šķēles gailīša intervijass, kad, kārtējo reizi, “saplīsa taimkods”.
    Tā ir vistīrākā sabotāža un vēl viens solis NVS virzienā.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 28.05.2010. 13.20

    Pilnīgi piekrītu. LTV 1 sižeti un informācijas pasniegšanas veids ir kļuvuši tendenciozi – neuzkrītoši izceļot vienus un notušējot citus.
    Varbūt mēs te vakaros varētu paanalizēt 100. panta un Panorāmas “vēstījumu”?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 28.05.2010. 11.01

te nu gan Rodins varētu patrenēt savas analītiskās spējas, nevis kult tukšus salmus. Neviens politiskais spēks nav atļāvies paturēt tādu līderi(brīnumu) kā Repši.
Jaunā laika perēkļa – Latvijas Bankas un citu lielo algu piesegšana
Atbildība par Bankas Baltija bankrotu
Repšes nosistais cilvēks uz ceļa
Konceptuāls lēmums par vecu un neizdevīgu karakuģu
iegādi no Nīderlandes
Apšaubāma (politiska) izrēķināšanās ar VID ģenerāldirektoru
Tautu aptīrošie nodokļi un budžets
Parādsaistības, Dombrovskis un Repše rada zaudējumus
valstij ik stundu par 30000Ls.
Repše – Gaisa atrakciju lidotājs, lielās parādsaistības,
ko var atļauties tikai Jaunā laika ministrs
Pensionāru apzagšana, kura neizdevās

+4
-12
Atbildēt

7

    garausiitis > varbūt ka tā 28.05.2010. 11.05

    Un ko Tu vēlējies ar to pateikt? Varbūt pieraksti kā Šķēlem sanāca šaize uzbraukt policistam pie Gaujas tilta un visu “nomuhļīt”. Tu maz zini ,ka Šlesers jaunībā ir nositis cilvēku vecajā Dinamo stadionā?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > varbūt ka tā 28.05.2010. 11.10

    tik vien. JL deklarēja augstu godaprātu, tikai darbos tas neizpaužas.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > varbūt ka tā 28.05.2010. 11.25

    Būtu man laiks ar Tevi debatēt es Tev daudz ko sarakstītu un paskaidrotu pretstatā Taviem no lapiņas pārrakstītiem tekstiem ,kam reizēm nav pilnīga kopsakara. Piemēram kas tad tur ar tiem vecajiem karakuģiem bija, vai teiksim parādi man netā , kur Dombrovskis ir pateicis ,ka pensijas negriezīs.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > varbūt ka tā 28.05.2010. 11.42

    Jums to, ko tu sarakstīji, par izsniedza jaunatnes organizācijā?
    Pats arī izlasīji, pirms drukā?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > varbūt ka tā 28.05.2010. 12.13

    Paklau Bimbo, kā tad Tu izlaidi to pantiņa daļu par meitenēm? Gadus atpakaļ tas bija ļoti ejošs! Mana Latgales radene, no baznīcas pārnākusi, krustus meta Repšes vārdu dzirdot.:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > varbūt ka tā 28.05.2010. 12.37

    Vēl aizmirsi pašu galveno grēku – strīpaino uzvalku

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > varbūt ka tā 28.05.2010. 13.14

    Tu nu gan te lej! Varēji piedomāt vēl kaut kādas blēņas.
    Kāds sakars karakuģu iepirkšanai ar Repši, ja līgumus par karakuģu iepirkšanu parakstīja tieši Slaktera kā Aizsardzības ministra laikā!
    Nemaz neizlasīju tavu vervelējamu līdz beigām, jo nav vērts!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 28.05.2010. 10.56

Patiesībā nedaudz no citas tēmas, bet izlasīju stāstu ,ka “Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers apzināti izvairās tikties ar savu kvēlāko pretinieku Rīgas domē – Ģirtu Valdi Kristovski.” Sanāca smiekli atceroties pagajušā gada dueli LNT.

+5
0
Atbildēt

0

garausiitis 28.05.2010. 10.40

Visa rakstītā sakarā der tomēr atcerēties visu to bāzi uz kuras radās gan stāsts par 1 mio , gan stāsts par algu paaugstināšanu ministriem.
Tas ir fakts , ka Repšem vajadzēja drošības spilvenu ejot politikā , bet otrs jautājums kā viņš to izmantoja – būtu nolicis depozītā , būtu mazāk jautājumu. Otrs stāsts ir par to kā vērtēt , ka taktisku kļūdu dēļ Repše nespēja sasniegt izvirzīto mērķi ,kaut gan nenoliedzami izdarīja daudz.
Ja par algām – tad nebija normāla sistēma , ka ministri saņēma toreiz kaut kur ap 600 Ls ( atceros no galvas , varu kļūdīties ) pie tās atbildības . Pie tam bija skaidrs ,ka reāli viņi saņēma arī naudu no malas un tas bija jāizskauž.

+17
0
Atbildēt

2

    bebiekste > garausiitis 28.05.2010. 12.02

    Vai tad nebija tā, ka pirms Repšes ministri vienlaicīgi piestrādāja arī kaut kādās padomēs?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > garausiitis 28.05.2010. 13.18

    Bija gan tur visādas shēmas kā ministrus turēt īsā šņorītē paklausīgus un rāmus. Repšes mērķis bija pareizs un ideja skaidra, taču tā bija viena no pirmajām JL komunikācijas vēlāko kļūdu reizēm ar sabiedrību. Komunikāciju ar sabiedrību JL un īpaši pats Repše nekad nav novērtējis un sapratis, ka jebkuru ideju var izķēzīt, ja nepareizi pasniedz to sabiedrībai, kura nav un nebūs viendabīga masa.
    Kā te komentāros redzams, pat Vienotības atbalstītājiem ir dažādi viedokļi, tas ir normāli. Nenormāli ir, ka visus uzskata par vienādi uzrunājamiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2010. 10.40

Iespējams, ka Repšem ziedoja arī viens otrs pensionārs, bet lielāko summu sameta uzņēmēji, kuri vēlējās un vēlas, lai Latvija būtu demokrātiska valsts, kurā brīvā tirgus apstākļos netiktu kropļota konkurence. Austrumvalstīs klanu sistēma veidojās simtiem gadu, bet Latvijai pietika ar divdesmit.
Vai tas nav ievērības cienīgs “sasniegums”?:)

+10
-2
Atbildēt

0

druvis_vectirans 28.05.2010. 10.28

Manās acīs “Vienotība” ir ļoti zaudējusi ar to,ka tās sarakstā nebūs Repšes.Protams,es balsošu par viņiem,bet tos,kas “palīdzēja” Repšem pieņemt tieši šādu lēmumu(nekandidēt),svītrošu ārā.Par to saziedoto naudu runājot,visvairāk brēc tie,kas paši neko nav devuši.Es tomēr gaidu Repši atpakaļ,jo, personīgi man, viņš ir ļoti liela autoritāte jau no LNNK laikiem.Lai viņam veicas!

+21
-2
Atbildēt

1

    anda > druvis_vectirans 28.05.2010. 16.50

    Pievienojos!!!!!Manas domas!
    Nezinu gan vai par Vienotību balsošu vairs!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2010. 10.23

Cienījamie žurnālisti, patiniet filmu atpakaļ un noskaidrojiet no kurienes nāca secinājums, ka LV nozagta? Ne jau no MM apskatniekiem. Tie vēl ilgu laiku turpināja apjūsmot LC un TP rezervistu soliņu garumu, Šķēles gudrību, un kronis visam bija Dienas aicinājums balsot par TP pēdējās saeimas vēlēšanās.

+12
-1
Atbildēt

1

    astra_ozo > dro 28.05.2010. 11.34

    Varu vēl piebilst par seksīgajiem privatizatoriem. Jā, toreiz Diena ar putām uz lūpām aizstāvēja rūpnīcu pārvēršanos par tukšiem laukumiem lielveikalu celšanai. Pavisam nesen – pirms gadiem četriem , “trekno” gadu pašā plaukumā, ja nemaldos, viens no Dienas komentētājiem jūsmoja par to cik veiksmīga esot bijusi privatizācija, jo to apliecinot Latvijas ekonomiskā izaugsme… :)
    Nezin kāpēc tagad ir atkal jārunā par Latvijas reindustrializāciju.
    Un izrādījās, ka ne tikai lumpeni uzskata, ka valsts ir izzagta, bet arī nopietni Rietumvalstu eksperti.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

pariserblau 28.05.2010. 10.16

Man gan liekas, ka tieshi Einars lielaa meraa pie daudz a vaianiigs. Toreiz, kad vinjsh naca politikaa, ta cilvekiem bija ceriba, kautkas jauns… visas kartis bija liktas uz Rephsi. Ljoti driz gan izradijas, ka Einars to vien dara, ka perk ipashumus un aiznjemas bankaas. Un ceriba beidzas. Ar rugtumu un bezceribu. Izradijas, ka tiesham nekam nevar ticet shai valstii.
Jus esat stipri vainiigs, Einars.

+7
-9
Atbildēt

4

    mary75 > pariserblau 28.05.2010. 10.29

    “… visas kartis bija liktas uz Rephsi. Ljoti driz gan izradijas, ka Einars to vien dara, ka perk ipashumus un aiznjemas bankaas.”
    ————————————————-
    Un citu neko Repse nedarīja?
    Saeimā un valdībā nestrādāja?
    KNAB nenodibināja?
    No odozā Sončika vaļā netika
    Atmosfēra valstī nekļuva gaišāka?
    Korupcija negāja mazumā?
    Nesāka, tomēr, runāt par ētiku politikā?
    Kā tu to iedomājies – Repše atnāk, un visu vienā momentā izmaina, pie kam neviens cits neko mainīt nebija ieinteres;ēts?
    Tā notriek tikai pasakās.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    Marija > pariserblau 28.05.2010. 11.50

    Darīja, protams darīja pozitīvas lietas. Tomēr gāza podus arī, piemēram ar pārāk strauju paziņojumu par algu palielināšanu ministru kabinetam, tā uzreiz, neuzliekot nekādas prasības padarītā darba rezultātam.
    Viņš nez kāpēc neizdomāja vairāk gājienus uz priekšu – kas notiek tad, ja JL valdība krīt un vietā nāk vecie blēži, kas attīsta tālāk Repšes paštaisno algu politiku.
    Repšem godīguma nepietrūkst, viņam pietrūkst tālredzības.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > pariserblau 28.05.2010. 13.07

    Džeri, nav vērts sarūgtināt sevi, jo par Repši taču tika uzspiesti visādi viedokļi, lai viņu iznīcinātu!
    Interesanti, ko čekas pakalpiņi tagad noēdīs, jo saeimā viņiem jātiek par katru cenu, jo citādi pie siles un valsts un ES fondiem netikt!
    Interesanti, kas no Vienotības bez Repšes būs nākamais upuris!
    Tu taču esi gudrs cilvēks un saproti, ka Repše ir devis daudz iemeslu sevi vazāt! Stulbi vienīgi tas, ka tautas daļa uz to uzķērās!
    Man patiešām interesē, ko zelēs nākamo! It kā jau izskatās, ka Āboltiņu!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > pariserblau 28.05.2010. 13.09

    Nu parastais! Tu mani pārsteidz! Tu droši vien saproti, ka tādas algas ministriem nedrīkstēja būt= 500 Ls!!!!
    Tas jau bija gan smieklīgi, bet vēl vairāk bīstami. Lai gan Šķēlem bija tie saucamie vadības līgumi, tas jau tas pats vien ir!Tikai kā to pasniedz!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2010. 09.37

Repše aiziet no politikas, ko grib panākt IR? Raidīt pēdējo spļāvienu viņa virzienā? Nu nav Repše eņģelis, nav, bet manuprāt pie pašreizējās situācijas valstī viņš ir vainojams daudz mazāk kā cienījamie žurnālisti, kuri ilgus dziedājuši slavas dziesmas Latvijas izsaimniekotājiem un norējuši Repši.

+33
-7
Atbildēt

2

    mary75 > dro 28.05.2010. 09.44

    Jā, tas virsraksts tiešām izraisa asociācijas ar spļāvienu, pie kam pilnīgi nepelnītu.
    Iespaids, ka lasītu Neatkarīgo vai kādu citu dzelteno presi.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > dro 28.05.2010. 09.46

    Pilnībā pievienojos Jūsu viedoklim!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

janisvinodis 28.05.2010. 09.35

Ja seko Repšes loģikai, tad mums jāsaziedo 100 x 1 000 000 priekš simts gudrajām galvām, tad tie būs gudri, godīgi un apzinīgi darīs savu darbu. Repše nav ar mieru darīt savu darbu par kapeikām, kā to dara lielākā daļa Latvijas strādājošo. Sliktākais jau ir tas, ka ne jau viņš vienīgais tā domā, tikai viņš atšķirībā no citiem 100 gudrajiem paprasīja naudu no vēlētājiem, nevis no oligarhiem. Un pats lepojas ar to.

+8
-7
Atbildēt

8

    mary75 > janisvinodis 28.05.2010. 09.40

    Ja kādam tas nebija pieņemami, tas varēja neziedot, man tas bija pieņemami, un es ziedoju.
    Kur problēma?
    Neesam pieraduši pie atklātas valodas un rīcības, visi zina, ka deputāti ņem, valsts iestādes pataisītas par savējo barotnēm, bet, to visu mēs uzskatām par pašaprotamu un normālu rīcību, toties Repši nosodam.
    To sauc par liekulību, neko citu, un Repše nebija liekulis, tas arī ir viss.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    shefere > janisvinodis 28.05.2010. 11.20

    Savukārt to, cik akli tu aizstāvi Repši, jo viņš ir Repše, nevis kāds teiksim Šlesers, sauc par dubultmorāli. Savam mīlulim jebkuru šmuci esi gatavs attaisnot, ja tāda gadītos citam, tad gan ne.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > janisvinodis 28.05.2010. 11.30

    Kādu, konkrēti, šmuci?
    Salīdzināt Repši ar Šleseri – nu, tas ir spēcīgi!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > janisvinodis 28.05.2010. 13.01

    Sedzace! ko Tu raksti! Džeris pasaka ko domā, un viņš raksta par faktiem! nevajag sagrozīt lietas, kā pašai patīk! Tā jau ir demgoģija! atvaino!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    shefere > janisvinodis 28.05.2010. 13.24

    Nu Džeris ir tik ļoti Vienotības un Repšes fans un karsējs, ka te nevar nevienu kritisku piezīmi tajā virzienā raidīt, lai Džeris neaprietu. Un pilnīgi nepamatoti, jo es arī ne reizi neesmu balsojusi ne par LPP, ne TP, bet tas nenozīmē, ka man ir zudis kaut kads normālais kritiskais saprāts un būtu nekritiski jājūsmo par Vienotību un tās personālijām, par kuru arī visticamak rudenī balsošu, bet ne tāpēc, ka būtu lielā sajūsmā par tiem cilvēkiem kas tur ir, bet tāpēc, ka tas ir vienīgais, kas atliek, kad pēc izslēgšanas metodes atmet visu absolūti nepieņemamo.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > janisvinodis 28.05.2010. 15.16

    …te nevar nevienu kritisku piezīmi tajā virzienā raidīt, lai Džeris neaprietu.
    __________________
    Nu nefleitē, Dzeris nevienu neaprej, ir pat ļoti savaldīgs attiecībā pret interneta pļāpām, kuriem pieskaitu arī sevi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > janisvinodis 28.05.2010. 15.36

    Kuru tad es esmu aprējis?
    Tu gan, argumentu vietā, sāc apspriest manu personību.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janisvinodis 28.05.2010. 15.57

    “Sedzace Nu Džeris ir tik ļoti Vienotības un Repšes fans un karsējs, ka te nevar nevienu kritisku piezīmi tajā virzienā raidīt’

    Dzeris ļoti korekti uztver pamatotu kritiku un reizēm pat piekrīt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

noora2 28.05.2010. 09.06

Ja vińš bûtu nolicis savus 300k kaut vai depozîtã, tad gadã bûtu pelnîjis ap 20k + savu minista algu. Bet vińš izlêma pirkt îpašumus, luksusa preces, riskêt finanšu tirgos.

+8
-7
Atbildēt

1

    markonimarkoni > noora2 28.05.2010. 10.48

    Kādi ir jūsu pierādījumi tam, ka Repše no saziedotās naudas pirka “îpašumus, luksusa preces, riskêja finanšu tirgos”, ka jūsu minētajās preces netika ieguldīta nauda, ko viņš nopelnīja Latvijas Bankā, vai finansējumu ņemot no kredīiestādēm?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 28.05.2010. 08.58

Liekat vienreiz to Repši mierā.
Jā, viņš ir neordinārs cilvēks, daudziem, kā skabarga acīs, viņš godīgi pateica – partijas dibināšana ir darbs, kas prasa līdzekļus, ieskaitot arī viņa atalgojumu, nu un?
Tas ir sliktāk, nekā pārdoties oligarhiem, un vēlāk saeimā saņemto naudu atstrādāt?
Repše patiešām izdarījis ļoti daudz, gan neatkarības atgūšanā, gan, patiešām , nodibināja VIENĪGO partiju, kas nekalpo oligarhiem.
Tas ir maz?
Saprotams, vēlāk jau parādījās intrigas, un pārsvaru guva intrigantes, līdz kuru līmenim Repše nenolaižas.
Un, kurš vairāk par Repši izdarījis, stradādams izpildvarā?
Tikt vaļa no Sončika un Jakāna – kurš vēl būtu spējīgs to izdarīt?
Bez kļudām un trūkumiem nav neviens, bet jāvērtē darbi, nevis personības īpatnības.

+41
-7
Atbildēt

11

    daina_tabuna > mary75 28.05.2010. 10.42

    Vispār jau Repše pats itin labi atbilst oligarha definējumam. Jā, JL nebija pa tiešo atkarīga no viena konkrēta ekonomiskā grupējuma, bet arī politiķi var būt oligarhi. Mums jau vispār nav demokrātija (tautas vara), bet oligarhija (elites vara). Vismaz es ne brīdi Latvijā neesmu juties, ka valdība aizstāvētu manas un man apkārt dzīvojošo intereses. Arī esošā- ne valdība, ne Saeima. Un to arī sauc par oligarhiju vai oligokrātiju, kad lietas valstī notiek kādas šauras elites lokā.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    v-auto > mary75 28.05.2010. 11.14

    Vai tas, ka Repshe aiziet no politikas shobriid, nav simptoms par gaisotni Vienotiibaa? dzeri49, izdari tak izveeli- ideaalistiskais ciiniitaajs ER vai vieniigaa godiigaa apvieniiba V. “Ir” laikam ir izdariijusi izveeli, tjipa, upureejam Repshi lai negremdeetu Vienotiibu, jo finanshu ministra profesionalitaati un izteikumus var izskaidrot tikai loooti idejiski uzticami indiviidi.
    Par nelokaamo uzticiibu – visu cienu :)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    shefere > mary75 28.05.2010. 11.16

    Oligarhs nav nekāds aptuvens jēdziens, tam ir ļoti konkretas pazīmes, no kurām viena- oligarham pieder ietekmīgi mediji, Repšem tomēr nepiemīt. Bet idejiski jā- visi tie nejēdzīgie biznesa plāni ar Latgales zemēm un elites klases jahtām neliecina par lielu gudrību finansēs un ekonomikā, bet gan par nesamērīgi lielu ego un pižonēšanos, tā ka es arī neraudāšu pēc viņa.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.05.2010. 11.20

    Repše par aiziešanu no politikas paziņoja jau labu laiku atpakaļ, ar viņa izteikumiem attiecībā uz budžetu viņa aiziešanai nav nekāda sakara.
    Un tāda izvēle – vai nu Repše, vai Vienotība vispār nepastāv, Repše paliek Vienotības atbalstītājs, ko viņš pats arī deklarēja.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.05.2010. 11.27

    Kāds sakars Repšem ar oligarhiem?
    Kādus likums vai lēmumus viņš nolobējis sava biznesa interesēs?
    Kur viņa milzīgie īpašumi, mēdiji, kas viņam pieder, tieši vai pastarpināti?
    Viņš ir neveiksmīgs biznesmenis, bet, godīgs politiķis, un nekāds oligarhs.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    v-auto > mary75 28.05.2010. 11.47

    Deklareet jau var daudz un dikti, bet paliek veel riiciiba, kas manaa, neitraala parastaa pilsona uztverei pasaka vairaak par vaardiem un lozungiem.
    Neesmu ne Vienotiibas principiaals pretinieks, veel jo mazaak 2AS atbalstiitaajs (ne reizi neesmu balsojis par TP, pat laikos, kad Elertes izdevums to atbalstiija), bet taa fanu pulcina vienkaarshotaa bezargumentu nolikshana vai slavinaashana, neatkariigi no teemas, man organiski nav pienemama. Tas taa,lai buutu skaidra mana poziicija kopumaa turpmaak.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 28.05.2010. 12.29

    Tad pastāsti – kritiski, kur ir tikai vārdos deklarētais godīgums un noklusētais negods?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 28.05.2010. 12.56

    Dolār, vai Repše ir miljonārs kļuvis prihvatizējot valsts mantu!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 28.05.2010. 13.34

    Izlasi uzmanīgi definīciju vārdam “oligarhs”. Nav obligāti jābūt naudai, ko sagrābjas. Sagrābties var arī varu. Un tas ir tas, ko Repše cītīgi ir darījis gadiem. Kas attiecas uz naudu- tad arī tur Repše nav nekāds zīdainis. Savulaik, esot Iekšlietu ministrs, viņš uz austrumu robežas gana rebes sabīdīja.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 28.05.2010. 14.58

    Savulaik, esot Iekšlietu ministrs, viņš uz austrumu robežas gana rebes sabīdīja.
    ___________________
    Nu jau nu gan fleitē par septiņiem mēmiem, kad tad Repše bija Iekslietu ministrs?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 28.05.2010. 15.25

    Aizsardzības- atvainojos. Ieradums likt visu ar robežu saistīto zem IeM.

    0
    0
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 28.05.2010. 08.54

tava vieta Repše ir mēslainē. Ja parēķinātu zaudējumus ko radījis Jaunais laiks, tad tie nebūtu vairāk 300000Ls.

+3
-16
Atbildēt

2

    mary75 > varbūt ka tā 28.05.2010. 09.03

    Tu vēl, acīmredzot, zem galda kājām staigāji, kad Repše cīnijās par Latvijas neatkarību, toreiz vēl riskējot ar daudz ko, un veidoja Latvijas valsti.
    Tā ka vajadzētu atturēyties no tik neadekvātiem komentāriem par repšes vietu vēsturē, pirms ko raksti, derēja kaut pārzināt tēmu.

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > varbūt ka tā 28.05.2010. 09.15

    Tikai atgādināšanai viņš no LNNK

    0
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 28.05.2010. 08.46

Viss atkarīgs no leņķa kādā uz lietām skatās. No Repšes puses tā tiešām varētu izskatīties, kā viņš saka. To izdarījis, šito izdarījis. Ticami. Bet no mana leņķa tā gaisma tiek lausta pavisam savādāk- kopš aiziešanas no bankas Repše ir kūlis tukšus salmus un radījis skaistu ilūziju par to, ka nevis tikai dara, bet arī izdara. Stingri ņemot viņš savā labā ir izdarījis daudz vairāk, nekā valstij ticis no viņa bezvektora plosīšanās. Pilnīgi un galīgi nav žēl, ka Repše aiziet no politikas. Lai gan visdrīzāk tā aiziešana būs tādā pati kā Šķēlem.

+8
-13
Atbildēt

7

    ievuliitis > daina_tabuna 28.05.2010. 12.19

    Pirmais – svaigākais, kas ienāk prātā – vai fakts, ka Jakāna un Vaškevicha vairs nav VID, ir sasniegums vai – tieši otrādi – negatīvi vērtējams darbs? Es jautāju – pēc jūsu mērauklas?
    Finansēs spējīgāki cilvēki spēs jums ko vairāk pastāstīt par Repšes devumu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 28.05.2010. 13.24

    Pēc manas mērauklas? Vai man būtu kaut kā jāreaģē, ja divi grupējumi savā starpā cīnās par ietekmes sfērām tur kaut kur aiz mākoņiem un manu dzīvi tas neietekmē ne mazākā mērā? Pilnīgi vienalga- āzis par dārznieku vai dārznieks par āzi.

    Visus šos gadus Latvija ir izturējusi nevis pateicoties, bet par spīti visām Saeimām un valdībām. Pagaidām neizskatās, ka kaut kas mainīsies.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > daina_tabuna 28.05.2010. 15.19

    Kur tev ir pierādījumi, ka tie, kas ir Jakāna un Vaškevicha vietā ir tikpat noziedzīgi? Pateikt tev prokuratūras adresi vai pats atradīsi?
    Un otrs. Ja tev viss būtu vienalga, tu te nebūtu katru dienu un necenstos parliecināt cilvēkus, ka “visi viņi vienādi”. Acīmredzot kāda interese tomēr ir.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 28.05.2010. 15.51

    Es neesmu apgalvojis, ka viņu vietā ir tikpat noziedzīgi. Vienkārši esošie pārstāv citus grupējumus un viss. Ja Tev uz krēsla kāds noliks saspraudi, tad Tu vainosi saspraudi (Vaškevičs, Jakāns) vai tos, kas to tur nolika? Šobrīd uz krēsla ir noliktas citas saspraudes. Ja Tev nekas neduras, tad tas nozīmē, ka tās vienkārši ir uz cita krēsla, nevis to, ka tādas nebūtu vispār.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 28.05.2010. 15.51

    Tas, ko es cenšos- ir pateikt cilvēkiem, ka vajag filtrēt to, ko mums masu mēdiji pasviež. Tāpēc jau mums ir tik noslāņojusies sabiedrība, ka cilvēki pieslienas tam, kam viņi tic, nevis paintersējas par alternatīvām. Tāpēc Lembergam ir tik stabils elektorāts, ka ir cilvēki, kas NRA rakstīto pieņem par baltu patiesību. Šobrīd ir.lv ir izveidojies par stabilu Vienotības ruporu. Bet ne viena, ne otra puse negrib pat pieļaut domu, ka varbūt taisnība nav ne vienam, ne otram, ne AŠistiem un arī ne Saskaņiešiem un bitēm. Tāpēc arī saku, ka viņi visi ir vienādi- katram sava taisnība, savas intereses. Un nav ne mazākās garantijas, ka valstij par labu nāktu jebkura no viņu idejām.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > daina_tabuna 29.05.2010. 03.24

    nesaprotu šo neticību, ka nav cilvēku, kas tiešām grib strādāt valsts un sociuma labā. Kā, piemēram, Lolita Čigāne. Tas vienkārši nav taisnība. Kaut gan citos cilvjos jau samanot īpašības, kas mājo pašā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 29.05.2010. 08.50

    Nē, nu kā cilvēkam viņai droši vien nav ne vainas. Bet es negribu redzēt Saeimā cilvēkus, kas ne dienu savā mūžā nav strādājuši darbā, kurā naudu ir jāpelna, nevis kur to maksā. Tikai tāds spēs saprast vidusmēra cilvēku un viņa vajadzības. Visi tie, kas nākuši no ierēdņiem, no Delnas tipa iestādēm vai vienkārši savulaik bija īstajā vietā īstajā laikā… viņi tomēr ir dzīvojuši gana stabili. Nevis ik dienas domājot vai rīt vēl būs darbs, vai šoalg mēnesis nebeigsies pārāk ātri, vai izdosies pielauzt to cerīgo klientu, kuram jau mēnešiem ilgi zvanos, vai šodien nebūs atkal trako klientu/pircēju uzlidojums sakarā ar pilnmēnesi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 28.05.2010. 08.44

99.99% savu pamata darbību, kam velta visu dienu uzskatapar darbu un vērrtē atalgojumu. Tikai 0.01 % dzīvo tādā labklājībā, ka var darīt ko grib un nedomāt cik par to saņem.
( tie % ir tikai tā, lai redzētu atšķirību(

+1
0
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 28.05.2010. 08.38

vai ir te kāds tik sens, ka atcerās padomjlaiku literatūras stundu par Danko sirdi?

+5
-2
Atbildēt

1

    Kristaps O. > ronalds_vuskans 29.05.2010. 03.19

    nebūt nav jābūt senam, lai zinātu par Danko sirdi! Man tas stāsts brrrrrriesmīgi patīk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Marija 28.05.2010. 08.36

Pēc būtības Repše pauž to pašu filozofiju, ko citu partiju darboņi – politika ir bizness.
Traki, ka šamais JL vērtē kā biznesa projektu salīdzinājumā ar ienākumiem, strādājot bankā…
Man tiešām žēl, ka aizejot no aktīvās politikas, Repše nav apjēdzis, ka ir vērtības, kas naudā nav izmaināmas.

+10
-17
Atbildēt

7

    ronalds_vuskans > Marija 28.05.2010. 08.45

    Ne Repše vainīgs, ja Jūsu secinājumi tādi. IRieši izvēlējās šo akcentu.Laikam tāpēc, ka pārsvarā visur skan gaudas par naudu. Vai tad kāds vērtē Repšes darbu? Nē zina tikai to, ko viņš “nogriezis un atņēmis”.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Marija 28.05.2010. 08.48

    Un cik zemes kopā ar Saknīti sagrābies stratēģiski svarīgās vietās, kuras nebija stratēģiski svarīgas pirms viņš tās par tādām nepadarīja…

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 28.05.2010. 08.54

    Jā, nevar izslēgt, ka šajā gadījumā žurnālisti ir salikuši akcentus, taču jau toreiz es biju ļoti nepatīkami pārsteigts par Repšes uzstādījumu.
    Aplamība bija nevis tajā, ka lūdz ziedot, bet gan tajā, ka viņš nosauca konkrētu summu – 1milj Ls, tādējādi nosverot, cik ‘maksā’ godīgums politikā.
    Tagad, atgādinot, ka visu prasīto nav dabūjis, izskatās, ka Repše nesaprot kaut ko ļoti fundamentāli.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Marija 28.05.2010. 09.14

    Jā, pēc konsekvences sanāk, ja saziedotu to 1 mio, tad strādātu vēl 10 gadus,vai kā? Citādi izklausās pēc tāda kā pārmetuma- nu nesametāt cik vajag,paši vainīgi,atstrādāju, eju prom.Tā jau kopumā viņš personība,kādu mums maz. :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > Marija 28.05.2010. 09.40

    Pēc summas varēja prognozēt arī iespējamo vēlētāju atbalstu Jums tā neliekas?
    Tie, kas varēja ziedot un ziedoja, negaidīja no Repšes sev labvēlīgus likumus, bet cerēja un ticēja uz godprātīgas politikas iespējamību.Tādiem cilvēkiem tūkstošu ziedošanai nebija.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Marija 28.05.2010. 09.55

    Nu,es teiktu, ka Repšes fenomens ir tikai salīdzinājumā, ar to izkurtušo,pelēko,pērkamo politikas masu.Uz šāda fona,protams, visu cieņu un paldies. Bet, idealizēt puisi arī nav pamata :)

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 28.05.2010. 12.26

    Pēc summas neko nevarēja spriest, īpaši jau pats Repše, kuram Latvijas Bankā, iespējams, bija visaugstāk atalgotais amats valstī. Milzu alga strauji izmaina atskaites sistēmu apkārtējās realitātes vērtējumam, to nevar neņemt vērā.
    Pēc atbalsta intensitātes pensionāra ziedotie 5 lati ir līdzvērtīgi Belakoņa vai cita biznesmeņa 5000Ls.
    Tomēr, ja runājam teorētiski kā tirgū, tad īstā cena nemateriālām vērtībām konkrētā brīdī ir tāda, kādu sabiedrība ir gatava pat to samaksāt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam