KM jāmeklē "abām pusēm izdevīgs risinājums"

65

Komentāri (65)

iab 18.05.2010. 21.35

Labākajās tradīcijās – tiesājoties pret valsti (iedzīvotājiem) ir iespējams gūt visvieglāko peļņu. Līdz valdībai daži labi vēl nav tikuši (pagaidām tikai RD), lai nodrošinātu “veiksmīgu” tiesvedības iznākumu, bet pamazām uz to iet.

http://www.jau.lv/index_new.php?parent=32

SIA “Jaunrīgas attīstības uzņēmums” padome:

* Tormod Stene-Johansen, padomes priekšsēdētājs
* Jānis Leimanis, padomes priekšsēdētāja vietnieks
* Edīte Balode, padomes locekle.

0
0
Atbildēt

0

Diâna Antipova 18.05.2010. 19.59

man vēl nav skaidrs, kam pieder LMM kolekcija, kas jau kautkādā mērā tika (tiek?) veidota. Ja nemaldos, tur bija Aizkraukles bankas finansējums.

+2
0
Atbildēt

0

Arija Saleda 18.05.2010. 14.56

Latvijas pirmās nepieciešamība spreču saraksts:
LNB,
LMM,
akustiska koncertzāle
Dienvidu tilts, vēlams 4, 5 un 6 kārta
Brīvības ielas dublieris
Ziemeļu tilts vai tunelis
Jauna Centrālā dzelzceļa stacija
Jauns termināls Lidostā
Jauna Autoosta
Jauna RD ēka
Universitātes pilsētiņa
un to visu par nodokļu maksātāju naudu :)

+6
-1
Atbildēt

4

    disassociative > Arija Saleda 18.05.2010. 15.08

    Viena būtiska lieta aizmirsta – paralēlās sliedes no Skrīveriem līdz Krustpilij un tālāk uz Krievijas robežu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Arija Saleda 18.05.2010. 15.16

    Un Dpils šoseja divas joslas katrā virzienā:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Arija Saleda 18.05.2010. 15.25

    Paga, vē jau jaunā Maskavas šoseja.
    A patiesībā ui kā vajadzētu bāni līdz Varšavai no Rīgas un vilcienu satiksmi vismaz ar Berlīni. Šitām divām būvēm man nebūtu žēl nodokļu naudas. Protams, ja visa nauda tiek ieliktas būvēs nevis kabatās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Arija Saleda 18.05.2010. 18.57

    Un kur palika stikla jumts virs Doma laukuma pirms slātaviešu un čangaliešu goda mielasta?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 18.05.2010. 14.38

LMM nav pirmās nepieciešamības prece. Ja tauta paliks bez veselības un grauzīs sausu maizi, nebūs, kas var atļauties pirkt mākslas darbus un LMM beigsies ar pēdējā mākslinieka izbāzeni…

+3
-1
Atbildēt

3

    P_Dancis > andrejs_kirsis 18.05.2010. 18.07

    Nevajag pārspīlēt. Jūsu retorika par mākslinieka izbāzeni neko daudz neatšķiras no AŠ2 krāšņajiem epitetiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 18.05.2010. 18.49

    Jums bēdīgi ar humoru un fantāziju?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > andrejs_kirsis 18.05.2010. 19.28

    Bet jums it nemaz nav bēdīgi ar populismu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 18.05.2010. 13.05

Viso to naudas izšķērdēšanu varētu vienā rāvienā izbeigt, uztaisot pāris paraugprāvas un iesēdinot pāris cilvēku.
Saprotams, priekš tam nedaudz jāpamaina likumdošana, bet, kā izskatās, neviens sevišķi nav ieinteresēts to darīt.

+2
0
Atbildēt

9

    garausiitis > mary75 18.05.2010. 13.12

    Man viens kadrs teica, ka ir vēl radikālākas metodes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.05.2010. 13.19

    Ar šo Saeimu ir stipri apgrūtinoši mainīt tos dažus likumus. Es pat teiktu – neiespējāmi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    sivrita > mary75 18.05.2010. 13.29

    paraugprāvas pagaidām nav iespējamas… jo diemžēl vismaz trešdaļai iedzīvotaju blatu sistēma ir pa prātam…

    vienīgā iespēja vienojoties ar Saskaņu, bet tas atkal citai lielai daļai nav pa prātam…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.05.2010. 13.48

    Man tas rādās daudz bīstamāk par likumu neesamību.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > mary75 18.05.2010. 13.57

    Lai nebūtu jātērē laiks un milzums naudas advokātiem, es ierosinu vienkāršu metodi – uztaisīt referendumu par to, ka tās amatpersonas, kuras parakstījuši līgumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas rezultātā ir nesušas ievērojamus zaudējumus (piem. >1miljLs), nedrīkst turmākos ~10 gadus ieņemt finansiāli atbildīgus posteņus valsts/pašvaldības iestādēs un uzņēmumos, ieskaitot.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > mary75 18.05.2010. 14.02

    Tas ir apzināti veidots mīts, ka Saskaņu veido godīgi politiķi. Urbanovičs ļoti labi izspēlē šo tautai tīkamo noti, taču viņš, pirmkārt, ir skolots paklausībā saimniekiem, ko tie teiks, tādu dziesmu dziedās.
    Bet Ušakovs ir marionete pēc noklusējuma.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 18.05.2010. 14.51

    Es vēl neesmu dzirdējis, ka varas elite pati sevi sodītu. Tādas paraugprāvas vismaz pagaidām nav iespējamas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 18.05.2010. 16.13

    Klusais, ar tām vēl radikālākajām metodēm Tu biji domājis Smith & Wesson piemērošanu?:) Jā, tur pietiktu ar 2 – 3 piemērošanas gadījumiem, lai visiem cenšļiem rīkles aizštopētos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > mary75 19.05.2010. 10.34

    Tieši tā – es ar pirmā brīdi izbolīju acis, bet tad padomāju ,ka savs racionālais grauds tajā ir. Tas ir kā ar NEO – no vienas puses noziegums, bet kā rīkoties , lai sasniegtu rezultātu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

sivrita 18.05.2010. 12.38

1)visur rakstīts, ka būs tikai metu stadija…

ja ņem par pamatu, ka Magone aprēkinus kopumā rēķnājis Ls 1500/ 1 kv.m. (kā Somijā) tad tā vien sāk kā metu stadija par Ls 25/1 kv.m….
jābrīnās, gan ko var Latvijā par tādu Somijas summu uzbūvēt…

2) ~28% (nevis 20) un tas tikai mākslas darbu eksponēšanai… pārējā daļā vēl paredzēts teātru un filmu performances… vēl dažādas kultūras leitas…

ir gan arī restorāni un veikali… bet nav nemaz tik slikti, ja tuvumā kāds restorāniņš, kur pasēdēt…

ēkas jau tāpat valsts īpašums…

0
0
Atbildēt

1

    garausiitis > sivrita 18.05.2010. 12.58

    Nu forši, tad varbūt uztaisam kādu akciju un sametam naudiņu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 18.05.2010. 11.44

Demakova ir smags gadījums. Kampšana un lielummānija. Pirms stāšanās ministra amatā turpmāk vajadzētu iziet garīgās veselības pārbaudi.

+4
-1
Atbildēt

7

    garausiitis > Kristaps O. 18.05.2010. 12.03

    Starp citu Demakova izdarīja arī labus secinājumus – epilēja savas biezās uzacis.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Kristaps O. 18.05.2010. 12.29

    Neesi pamanījis – vai arī apmatojumu virs virslūpas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kristaps O. 18.05.2010. 12.34

    Jā ūsas ar viņa pamanījās fiksi nolikvidēt. Atceros man pat izdevās Delfu komentāros šo tēmu pacelt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Kristaps O. 18.05.2010. 14.25

    Pakaļkājas arī?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristineim > Kristaps O. 18.05.2010. 19.08

    Vo vo, jau gaidīju, ka nolaidīsies līdz brillēm, uzacīm. betijacelmale, klusais: izvēmāties, palika labāk? Nu latvju varoņi!
    Īsteni Lāčplēši un Laimdotas!
    Kauns!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Kristaps O. 18.05.2010. 19.47

    Nokaunējos …. Piedod latvju īstenais Lāčplēsi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Kristaps O. 18.05.2010. 20.01

    Cilvjiem, kas uzkarjerējas politikā, ir jārēķinās, ka viņi būs zem lupas. Tiem, kuri bez tam speciāli piestrādā kā īpašāk izskatīties, vai ar strīpainu uzvalciņu, vai izvēloties uzkrītoši sarkanas brilles, jārēķinās ka saudzēts netiks nekas.
    Tomēr demokrātijas apstākļos drīkst arī dziedāt slavas dziesmas saviem mīluļiem. Varbūt jums kas vairāk zināms par celtniecības apmātās dāmas patiesajiem motīviem, krīzes situācijā pretēji Godmaņa rīkojumam parakstot līgumu ar Sīli par nez cik miljoniem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

sivrita 18.05.2010. 11.18

es gan nezinu visas detaļas par iepirkuma procedūru, par cenām, vai ir paredzēta līguma summas koriģēšana vadoties pēc atbilstošām tirgus cenam…

1) par 14000 kv.m. platības metu projektu samaksāsim 348900 Ls – 25Ls/1kv.m.
cena nav nekāda zemā… bet nav arī kosmiska…
pieņemot, ka metu projekts paliek valstij elektronoiskā un paīra formātā… (pēdējā versija)

2) soda nauda par līguma laušanu ir tikai normāla prakse… tāda pienākās gan vienai, gan otrai pusei līguma laušanas gadījumā… (izņemot force major) … pasūtītāja nesaimnieciskums nav gluži force major…:)

uzņēmējs tomēr ir planojis ilgtermiņa attīstību naudas plūsmas… noslodzi… varbūt pat ieguldījis jau tehnikā… noslēdzis apakšlīgumus…

10% no līguma summas ir disciplinējošs līgumlaušanas sods… iespējams arī lielāks…

tādejādi kopumā nekas pārāk netaisnigs netiek darīts…

3) protams, ka sarunu ceļā var vienoties par atvieglotiem laušanas nosacījumiem ņemot vērā dažādus apstaklus… bet ne vienmēr…

+1
0
Atbildēt

9

    Marija > sivrita 18.05.2010. 12.02

    Projekta stadija par 348900Ls diez vai būs ‘meta’ projekts. Droši vien, ka domāts ‘tehniskais’ projekts.
    Bet es gribētu uzmanību vērst uz to, ka LMM fiziskais īpatsvars šajā projektā ir neliels (~20%?), tomēr kārtējo reizi ar kultūrai nepieciešamu būvi tiek manipulēts maksimāli pēc pilnas programmas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sivrita 18.05.2010. 12.34

    Tieši tas – ne jau Valsts bibliotēkā, koncertzālē un muzejā ir tā sāls. Sāls ir tur, ka katram kultūras un veselības aizsardzības, jebkuram lielākam valsts pasūtītajam būv- vai renovācijas projektam ir piezīdušies kampēji.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > sivrita 18.05.2010. 12.40

    Pat pēc archistāru cipariem 25 lVL/m² par metu ir kosmiski.

    1. Būvniecības izmaksas līdzvērtīgam projektam (ES) ~ 1800-2500EUR/m² ( Branlī muzejs Parīzē), projekts pat pie dāsna atalgojuma 7-8% =126 – 175 LVL /m², savukārt mets no projekta ir max 10%, tā ka sanāk 13-18EUR/m²(9-12,5 LVL/m²) maximums un tas ir pēc Rietumeiropas piekoptā cipara nevis LV. Tādejādi cena ko Jaunrīgas zēniņi prezentē jau ir uzpūsta kā minimums 2-2,5 reizes. Starp citu tajā laikā bija publicēts cipars ka Koolhāss bija parakstījies par Andrejsalas metu ( VISU PROJEKTU) 100000EUR ( savulaik vietējiem šito ciparu grūda sejā, kad sākās runas par skaitļiem, lai norādītu viņu vietu), bet pie nosacījuma ,ka muzejs viņa. Nevis kaut kādi mistiskais pusmio.
    Pus mio EUR droši vien ir par neveiksmīgajiem AŠ²,kas sēž aiz Jaunrīgas uzņēmuma ,kuriem tagad OMA draud ar tiesvedību, savukārt tie tiesvedību provē uz valsti uzgrūst.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > sivrita 18.05.2010. 12.41

    Atceros cik strupi ieinteresētie tika apcirsti par jautājumu konkursa sakarā:” PPP un nekādi konkursi”, lai apklusinātu “kvaukšķus” arī tika OMA uzaizcināta,tad tagad lai paši AŠ² lai smeļ ko ievārījuši, nevis atkal visu uz valsti deleģē.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 18.05.2010. 13.19

    mums jau vispār tāda valsts … arī bez kampējiem mūsu uzņēmēji paši bez 100% mēramas peļņas negrib darboties…

    man vienmēr nak smiekli un dusmas, kad tie uznēmēji, kas mums valstī pārdod visu dārgāk kā Lietuvā, Iagunijā vai pat vecās ES valstīs beido visādas organizācijas un tad stāsta, ka valsts Latviju novedusi tik tālu…

    Lauvas tiesa viņiem pašiem jāuzņemas, par karteļiem, vienošanās, kukuļošanu un citām cucībām…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 18.05.2010. 13.22

    Latvijas izpratnē 2-2.5 reizes dārgāk ir dārgi nevis kosmiski:))) diemžēl…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > sivrita 18.05.2010. 13.41

    Nāk prātā veca anekdote, par diviem PSRS laika klasesbiedriem kur tagad viens profesors otrs “uzņēmējs” :”…Nu un par tiem 2-2,5% arī dzīvoju…”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 18.05.2010. 16.48

    un kāds bij sākums par tiem PSRS klasesbiedriem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > sivrita 19.05.2010. 09.22

    Pārstāstu savā interpretācijā:” Satiekas 90. gados uz ielas divi klasesbiedri, no kuriem viens bijis pārliecināts coberu pelnītājs-klases melnā avs, otrs teicamnieks, vārds pa vārdam , stāsta ko nu kurš tagad dara, teicamnieks:”Tagad esmu fizikas profesors institūtā , bet vienīgi ar naudām tā paknapāk, valstij zinātne izskatās nav vajadzīga” savukārt melnā avs:” esmu”uzņēmējs” nopērku ārzemēs preci par 100$ pārdodu 2 reizes dārgāk, un par tiem 2% arī neslikti dzīvoju “

    0
    0
    Atbildēt

    0

doe_jane 18.05.2010. 11.15

Vispār ar ko ir sliktas dažādas galerijas, kas nepieciešamības gadījumā var pildīt laikmetīgās mākslas muzeja funkcijas? Ar ko bija slikta iecere Gaismas pils vietā digitalizēt LNB krājumus un darīt tos pieejamus jebkuram Latvijas iedzīvotājam, kura rīcībā ir dators un interneta pieslēgums?

Taču Celtniecības ministre Demakova domāja citādāk. Tagad par valstij neizdevīga projekta apturēšanu mums pat ir jāmaksā soda nauda. Lai maksā Demakova – kāpēc tas būtu jādara no manas nodokļu naudas? Es zem tie papīriem neparakstījos un nejūtu pēc šiem projektiem šādā formā jelkādu nepieciešamību.

+8
-1
Atbildēt

0

mary75 18.05.2010. 10.48

Cik tur savā laikā, 10 miļjonus, šķiet,VK konstatēja tie trīs brāļi izlietoja paši sev, mīļajiem, pie kam izlietoja vvz kur?
Un tagad šie, tā vietā, lai sēdētu aiz restēm, vai vismaz klusītiņam, draud ar tiesvedību?
Un Demakova, superintelektuāle, gaismas nesēja stulbai tautai ( kā viņa pati teica – kas ir pret NB būvi, tas ir tomsoņa un valsts ienaidnieks) dzīvio pa ārzemēm, un raksta grāmatiņas.
Labi dzīvot Latvijā!

+11
-2
Atbildēt

13

    P_Dancis > mary75 18.05.2010. 11.02

    LNB ir vitāli svarīga būve Latvijas kultūrai. Tas, ka tās finansēšanu tik ilgi muļļāja unj beigās uztaisīja valstij neizdevīgu līgumu nekādi nemazina pašas LNB nepieciešamību.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.05.2010. 11.15

    Ei nu ei, dziedāšanas stundas skolā, pulciņi, skolotāju algas, medicīna, bezmaksas izglītība, utt – nav nepieciešamas, bet stikla šķunis, kāds tas būs – nepieciešams?
    Ja kas ir nepieciešams, tad reizes 10 lētāks un kompaktāks, nešķiet, ka Latvija atgādina dzērāju, kuram nav ko dod bērniem ēst, un nav par ko ārstēt, bet, kurš pērk šņabi, jo tas viņam “nepieciešams”?

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > mary75 18.05.2010. 11.18

    Vitālais svarīgums nav un nedrīkst būt arguments dižošanās slimības pārņemto politikāņu (Demakova) megaprojektu attaisnošanai.
    Bez tam – pati ēka ir tikai čaula, galvenais ir čaulas satura funkcionalitāte.
    Pagaidām arī nav skaidrs, cik izmaksās neesošā diženuma simbolizējošās čaulas funkcionalitātes uzturēšana.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 18.05.2010. 12.39

    Nosaukt Birkerta projektu par stikla šķūni…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 18.05.2010. 12.43

    Tas, ko izdarīja Demakova, bija noziedzīgi. Bet to nedrīkst saistīt ar LNB “lietderīguma” pakāpi. Tagad jau vispār ir modē nolikt kultūru, jo tā, redziet, ir nelietrderīga, ja nu vien lai uzkačātu nacionālo pašapziņu. LNB būtu apliecinājums, ka mēs spējam paraudzīties uz savu gara mantojumu ar cieņu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.05.2010. 13.02

    Nedomāju, ka taisni tāda veida megavūves ir taisni tas, kas Latvijas kultūrai patreiz visvairāk nepieciešams, nedaudz nesamērīgi priekš nabadzīgākās ES valsts.
    Un, par gaumi, protams, strīdās, bet es par to izskatu sajūsmā neesmu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.05.2010. 13.09

    Dzeri, neesi netaisnīgs. Birkerts uztaisīja NB skici 80. beigās – 90.sākumā, neprasot – kas un cik viņam par to būs. Atceries – pilnas avīzes un TV bija ar šausminošiem aprakstiem par to, kādā katostrofālā stāvoklī ir daudzas VB ēkas un ka grāmatas iet bojā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.05.2010. 13.21

    Vajadzēja lētāku un funkcionālāku, nabags dimantus nepērk, ja nav galīgi nojūdzies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 18.05.2010. 13.41

    Simtreiz tev taisnība, bet… Vai atceries to laiku, kad mums visiem likās – “mazliet pacietīsimies un viss sakārtosies. Jā, mums šobrīd grūti, bet mūsu bērniem tā dzīve būs cienijāma.” Nu, mūsu bērni ir izauguši, ir tā dzīve cienījama? Es laikam esmu laimīga māte, jo mani bērni vēl ir Latvijā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > mary75 18.05.2010. 16.50

    otra puse > …mēs spējam paraudzīties uz savu gara mantojumu ar cieņu….< ------------ Vai tiešām, jo vairāk naudas, jo vairāk cieņas? Es tā nedomāju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 18.05.2010. 18.02

    “Vai tiešām, jo vairāk naudas, jo vairāk cieņas?”

    Kur esmu teicis ko tamlīdzīgu? Kur esmu apgalvojis, ka LNB pašreizējais būvniecības līgums ir Latvijai izdevīgs?
    Taču nevajag jaukt LNB projektu ar mahinācijām, kas to pavada.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kristineim > mary75 18.05.2010. 18.55

    Pilnīgi piekrītu!
    Tikai IMHO ieguvums ne tik daudz kultūrai, vairāk izglītībai ar visām tālākejošām sekām. Protams, ka prastai tautai 1 kaste šņabja uz deguna ir pievilcīgāka par LNB kā informācijas, kultūras un izglītības centru Tik izmaksā projekts).
    Un absolūta taisnība par miljonu tēriņiem Projekta “uzturēšanai”. Man pat aizdomas, ka Latvijā daudzi barojās no “uzturēšanas”, speciāli kavējot būvniecību. Džeris49 piemēram?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kristineim > mary75 18.05.2010. 19.04

    KAS NOZIEDZĪGS ir Demakovas darbībā? Iesniedz tiesā prasību! Besī laukā šitādi anonīmi, bezsatura apgalvojumi. Tipiski latvisks gļēvums :( Vēl nosauc par ūsaino, briļļaino vai kā: mož labāk paliks.

    Patiktu, ja Latvija cīnītos PAR, nevis pret. Mož jāuztaisa portāls nav.lv: kur gānīties?

    Personīgi ļoti cienu Helēnu par rīcības spēju. Bez viņas aktivitātēm muļķa “otrās puses” vēl joprojām uzturētu “Projektu” bez tā celšanas, maksājot miljonus gadā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Marija 18.05.2010. 10.34

Kārtējais līgums, kurš uzrakstīts vienos vārtos – par visu samaksās valsts (mēs).
Pilnīgi skaidrs, ka neviens atbildību par šādu līgumu parakstīšanu (Z.Magone) nenesīs.
Lai dzīvo kustība “Par savu kabatu”!

+18
-1
Atbildēt

0

janis_meiers 18.05.2010. 10.25

Ja valsts tiesā zaudēs, tad atkal vajadzētu Sudrabas piesaukto materiālo atbildību prasīt no līguma parakstītāja.

Kā tā var būt, ka neviens nav atbildīgs, bet nauda ripo?

+5
0
Atbildēt

1

    Tamāra Nolmane > janis_meiers 18.05.2010. 10.43

    Lieta tāda, ka Latvijas valsts pārvalde ir veidota pēc principa, ka katru dokumentu paraksta vismaz 5 cilvēki. Pēc būtības tam būtu jākalpo kā savstarpējās kontroles mehānismam, taču Latvijas pārvaldītāji ir atklājuši, ka tas vienlīdz kalpo arī kā labs personīgās bezatbildības nodrošinātājs.
    Lieki piebilst, kurš no Andriem Šķēlēm saimnieko pa Andrejostu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 18.05.2010. 10.07

Tagad strauji AŠ komunikācijuspeciālistiem vajadzētu izģenerēt materiālu un nosūtīt aģitātoru šūniņām , ka Dombrovskis ar Kamparu ir pilnīgi loši un tā vietā ,lai sildītu ekonomiku būvējot muzeju ( jo to tālejoši vēl pāris gadus atpakaļ paredzēja Demakova – darītāja ) , tagad tulīt dabūs tiesāties un valsts viņu neizdarības dēļ zaudēs atkal naudu.
Obligāti aizsūtiet materiālu Oskaram, ja nav grūti uzrakstiet paskaidrojumu , jo savādāk puisis sāks kaut ko rakstīt no vecajām aģitācijas lapiņām. Vēl uzrakstiet , lai viņš obligāti pieraksta , ka gadījumā , ja Latvijā pabeigs LNB, koncertzāli un noteikti šo muzeju – viņš būs pirmais ,kas atgriezīsies šeit dzīvot un strādāt. ( piesoliet viņam uzbūvēt Krasta ielā eiropā lielāko Ķirsonburgeru ).

+23
-2
Atbildēt

4

    martins_spravniks > garausiitis 18.05.2010. 10.39

    Muzeju celtniecība piesaistīs mums tūristus, kuri savukārt dos darbavietas. Tātad šīs saistības būtu jāpārņem Šlesera tūrisma aģentūrai . Pēc tam kopā ar Ušakova kungu jābliež augšā muzejs. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.05.2010. 11.59

    Es domāju ,ka RD vajadzētu finansēt Islandes vulkāna pelnu absorbcijas projektu , jo tā tak nogremdēs Rīgas tūrismu un neizdosies tās 50000 darba vietas radīt.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > garausiitis 18.05.2010. 13.52

    Nevajag jau visu vainu tikai uz Demakovu novelt – viņa ir tikai lelle. Parādi jau diriģē tāds kungs kā Edmunds Krastiņš, tas pats kas Tautas Partijā!!! Bet ciltstēvs tagad liek ķerties pie visiem salmiņiem, jo pie siles netikšana var draudēt ar nesamaksājamām saistībām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 18.05.2010. 13.59

    Tas jau tāpat skaidrs, bet arī noziedzīgu pavēlu izpildītāji ir sodāmi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam