ZZS sauklis būs "Saimnieki savā zemē"

69

Komentāri (69)

Jānis Vāvere 11.05.2010. 13.39

Diez šo ģeniālo saukli izdomājusi ZZS kampaņas PR kompānija “Hill and Knowlton” ar Ralfu Vīlandu priekšgalā vai viņu palīgi no Bad Dog?

0
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 11.05.2010. 08.12

Nu necelt taču vēlētājiem priekšā “AL kubā”

Askold, bet varbūt vīņi labāk vēlētos Al Capone?

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.05.2010. 07.15

“Jūru – jūrniekiem” un “Šņabi – dzērājiem” ..”

Voblu wobble”riem?
Vai voblodāviem?

0
0
Atbildēt

0

nikolajs0305 10.05.2010. 23.51

grūti būs ar šādu saukli piesaistīt ne-latviešu vēlētāju.

+1
0
Atbildēt

0

Anita Brauna 10.05.2010. 18.53

Nekādu sensāciju
Nav oriģināli, toties plašas apspēlēšans iespējas. Pirmdien Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) valde pieņema lēmumu, ka tās 10.Saeimas priekšvēlēšanu sauklis skanēs šādi: “Saimnieki savā zemē!”. Vienkārši un saprotami – kā pastiepta roka. Ar plaukstu uz augšu.
Likās, ka “Jūru – jūrniekiem” un “Šņabi – dzērājiem” politisko saukļu jomā ir noiets posms. Izrādās – nē. Tas var kontrastēt ar principiāli atšķirīgiem jaunievedumiem, teiksim, “AŠ kvadrātā”. Nu necelt taču vēlētājiem priekšā “AL kubā”.
Saimnieki savā zemē ir labs temats priekšvēlēšanu aģitācijas saietos. Sauklis ārpus laika pastāvošs, bez zinātāju skaidrojuma nav saprotams, vai runa ir par tagadni vai nākotni. Vai esam saimnieki savā zemē un nedomājam nevienam šīs pozīcijas atdot, vai arī tieši otrādi, vairs neesam saimnieki savā zemē, taču nedomājam ar šādu stāvokli samierināties. Pirmajā gadījumā jānorāda, kas ir valsts stiprā pils (ZZS, vai?), otrajā – kas ir mošķis, kura pievarēšanai jālej sudraba lode.
Lai nu sauklis, kur sauklis – kā sauks, tā atsauksies, taču patiešām nopietna ZZS problēma ir jau minētais “AL kubā” – partijā prominentais, taču smagos noziegumos apsūdzētais Ventspils mērs Aivars Lembergs.
Pirms 9.Saeimas vēlēšanām viņš bija ZZS nosauktais Ministru prezidenta amata kandidāts, un propagandas līmenī šī iecere tika uzturēta vairāku gadu garumā. Taču pēdējos mēnešos par to vairs netiek runāts, sāk jau aizmirsties. Turklāt premjeram jābūt miesās stipram (lai turētu duku), un to nu par Lembergu nevar teikt, lai kādi citi tikumi viņam arī piemistu.
ZZS Saeimas frakcijas vadītājs Augusts Brigmanis pēc partijas valdes sēdes atzinis, “atklāts ir jautājums” par Lemberga kandidēšanu 10.Saeimas vēlēšnās. Lembergs premjera amatā ir novārtā pamests temats, bet kandidēšana vai nekandidēšana aktualizējusies. Iespējams, ka tas ir tikai dūmu aizsegs, taču varbūt Lembergs ZZS sācis kļūt par folkloras tēlu – koferi bez roktura. Ticamāka gan ir pirmā iespēja.

+3
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 10.05.2010. 18.37

Tikai tās savas zemes drīz vairs nebūs. Visa pārdota ārzemju investoriem.

0
-2
Atbildēt

0

Arija Saleda 10.05.2010. 18.32

Cien Ino
Kalniete no 1991?,
Kristovskis no 1991?
Pabriks no 2004
Štokenbergs augstā amatā no 1993 gada, no 2004 MP padomnieks
Loskutovs ar pilnu piekļuvi visai iespējamai un neiespējamai informācijai (sak ja vajag pašantažēs)
par PS vispār labāk nesākt

0
-7
Atbildēt

1

    dro > Arija Saleda 10.05.2010. 18.56

    Kalniete no 1988. gada, kad daudzi šodienas varoņi baidījās muti pavērt /tas par “teikšanu”/.

    par PS vispār labāk nesākt
    ___________________________
    Kādēļ tad sāki tieši ar PS?:)

    Ko tad nu Loskutovs tā šantažējis? Patreizējais KNAB vadītājs pozitīvāks?

    Tev kā gudrītim nevajadzētu turēt sveci zem pūra, bet paskaidrot par kuru partiju tad man nezinītim balsot:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 10.05.2010. 17.40

Labāk būtu : ” Slimnieki tavā zemē “.

+3
0
Atbildēt

2

dro 10.05.2010. 16.47

Skatos, ka daudzi jau nometuši plinti krūmos un vicina balto karogu. Nu nedabūs SC vairāk par 25 vietām. Viņi arī ne par matu nav labāki par AŠ. Ja Vienotība negulēs ziemas miega, neizdarīs ārkārtas muļķības, tai ir visas iespējas veidot valdību ar ZZS.

+7
0
Atbildēt

6

    Arija Saleda > dro 10.05.2010. 17.18

    Kāds glābējs var būt vienotība, kur visi līderi ir bijuši pie teikšanas jau no 1991 gada? Ino nesmīdini :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.05.2010. 17.23

    Man nevajag glābēju, ar savām problēmām tikšu galā pats. Pie teikšanas esam bijuši mēs visi, tikai retais to izmantojis. Interesanti, cik gadu bija Dombrovskim 1991. gadā?:)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 10.05.2010. 17.28

    Apaļi 20… VD dzimis 1971.gada 5.augustā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.05.2010. 17.31

    Tā arī ir atbilde gudrītim:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 11.05.2010. 07.21

    glābēji būs Puškins un Ļermontovs, Lembergs un Ušakovs, Šlesers un Kutuzovs, Šķēle un Nahimovs.

    Kā arī Zatlers un Kirhenšteins.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 11.05.2010. 08.37

    daudzi jau nometuši plinti krūmos un vicina balto karogu..”
    —————
    Redz dažiem ir Lielais mērķis – SC valdībā.Un tiešraide no Maskavas katru dienu, nevis tikai 9.maijā kā tagad. Kādā koalīcijā-tas jau sekundāri.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 10.05.2010. 16.29

Kūlas dedzinātāji, “Zaļie un Zemnieki”, latvāņu audzētāji.

0
0
Atbildēt

0

Arija Saleda 10.05.2010. 16.20

Par ZZS nu ir tur viens zemnieks Augusts, lielās ka viņam esot 500 ha
Mani vairāk smīdina savienība ar Zaļajiem, jo trazītostas, naftas vadi, tas ir lietas kas rada eko šmuci. Tā apvienība pati par sevi ir kropls veidojums, bet kāda valsts tāda politika!
Ne zaļie ne zemnieki neko labu nedara ne zemniekiem, ne dabai :(. Lauki aizauguši, meleorācija sačakarēta, meži izcirsti. ‘
Vienīgā labā lieta (no dabas viedokļa), ko izdarījuši ZZS ir palīdzējuši likvidēt rūpniecību, resp., samazinājuši CO2 izmešus un attīrījuši ūdenstilpnes.

+5
-1
Atbildēt

0

Ieva 10.05.2010. 16.15

Kamēr ZZS “neizspīdinās” savu ģenerālsponsoru, tikmēr reitingi turēsies. Man drusku ir mistika kāpēc, bet laikam izskaidrojums ir tieši tur – viņu remdenumā. Kamēr viņi ir viduvējības it visā, tikmēr atbalstītāji būs. Ja es īsti nezinu par ko balsot, tad vai nu es neeju balsot, vai bakstu kaut kur par vidu. Un tur sanāk ZZS. Arī ZZS dižie politiķi tai bildē labi iederas. Kaut vai tas pats Roze – nodemonstrēja savu stratēģisko domāšanu, likvidējot cukurrūpniecību un zvejsaimniecību un, nekas, ZZS reitingi turas.
Tāpēc ZZS darītu pariezi nelikdami ģenerālsponsoru vēlēšanu sarakstā, bet naudu atstrādātu, virzot viņu par prezidentu. Ir liela daļa latviešu , kas domā ka ģenerālsponsors ir labākais no zagļiem un tāpēc labi der par prezidentu. Zemnieki!?

+11
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 10.05.2010. 16.05

raimonds_bossltd 10.05.2010. 15.40

to crazymf
Kā vienotu grupu grūti. Nav jau tā kā SC un LPP/LC, kur visas komandas nāk no viena centra Maskavā un atkrīt vajadzība pēc diskusijas.

+3
0
Atbildēt

0

a_oleinika 10.05.2010. 15.15

Redzu šajā vienu labu ziņu. ZZS viennozīmīgi nepozicionē sevi kā topošo SC marioneti. Ar to arī mūs visus apsveicu!

ZZS ir arī cits aspekts, kur ar SC nav pa ceļam. Nenoliedzami Lembergs ir saimniecisks un piezemēts cilvēks. Tīri cilvēciski viņam varētu būt ļoti grūti strādāt ar partiju, kurai ir tāda opozīcijas rutīna. (SC lielākais trūkums, manuprāt!) Pieļauju, ka arī viņa kā oligarha intereses SC gluži nepārstāv.
Var jau izplūst putās uz lūpām par ļaunajiem TB/LNNK un ZZS, bet tā ir politika, un tās ir mūsu pārtijas. Ja viņi spēj sevi koriģēt un kļūt produktivāki kā līdz šim, tas jau Latvijai būs ieguvums. “Melnie” un “baltie” ir tikai šahā.

Par SC. Uzskatu, ka sadarbība ir neizbēgama, tai jābūt, kaut tādēļ, lai ierobežotu AŠ2 manevra iespējas.
Bet SC “miglainā” ekonomiskā un ārpolitiskā pozīcija, kas parādās caur ministru izvēli (tas ir daudz nopietnāk par programmu), padara viņus valdībā pagaidām nelietojamus. :)

+4
-1
Atbildēt

8

    andris902 > a_oleinika 10.05.2010. 15.27

    Tad viņiem būtu jābūt pašnāvniekiem, ja pirms vēlēšanām paziņotu, ka iespējamie sadarbības partneri būs SC!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Driimeris > a_oleinika 10.05.2010. 15.33

    Man šķiet, ka ar SC viss tā kā būtu skaidrs- sadarbības vienošanās ar Vienotā Krievija, es domāju, visu salika savās vietās. Sarežģītāk ir ar Vienotība- es nespēju Kristovski, Štokenbergu, Pabriku, Kalnieti un Ēlerti uztvert kā vienotu grupu. Krieviem bija lieliska fabula par vēzi, līdaku un gulbi…..

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 10.05.2010. 15.50

    Protams, ka pašnāvība. Bet arī 180 grādu politikas maiņu pēc vēlēšanām būtu pārspīlēti sagaidīt – tā pati pašnāvība vien būtu.
    ZZS diezgan konsekventi signalizē, ka pēc vēlēšanām neplāno iet “krievu” koalīcijā. Krasā atšķirībā no AŠ2! Nedomāju, ka viņi riskētu tādā mērā saniknot savu elektorātu. ZZS ir ilgāka termiņa politprojekts par 4 gadiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > a_oleinika 10.05.2010. 15.58

    Vai tad Lembis bez iemesla stāstītu visiem, kas klausās, ka briest šovs ar viņa apcietināšanu? Lai glābtos no vecumdienām cietumā, vienalga ar ko ies koalīcijā, ne? Un kam tad no ZZS “signalizētā” var ticēt? Tas tieši prātīgi no viņu puses, mānīt lauku cilvjus, mēs par zemniekiem, hahahahaaaaaaa:(, par latvju sētu, stipru, daiļu, spēcīgu :))) pēc vēlēšanām signalizēs kā būs vajadzīgs

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > a_oleinika 10.05.2010. 16.35

    4 gadi ir ilgs laiks….un mūsu ļaudīm ir īsa atmiņa. Tie dīvainīši no Saeimas nama – tie dzīvo tikai šodienai….pēc tam …. kaut ūdens plūdi…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > a_oleinika 10.05.2010. 19.22

    Bet, un vai SC Tu spēj uztvert kā vienotu grupu!
    Rubiks- sociālists, Dolgopolovs(miljonārs), velns zina kas par afēristu, jo uz viņa sirdsapziņas ir līkais Zelta tilts, un nu jau viņš ķerstas pie Ziemeļu pārvada miljarda!tajā apvienībā bez sociālistiem ir arī soc demokrāti un, kas tik vien vēl tur nav, kas velk katrs uz savu pusi! Zaiceva par plānveida ekonomiku, Cilēvičš – lielais antifašists utt, un tā bez gala, gan sociķi, gan kapitālisti vienkopus!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > a_oleinika 10.05.2010. 19.28

    Vai tiešām Tev, Lembergs liekas saimnieks??????
    Viņš ar kukuļdošanu uzpircis deputātus ne tikai no ZZS(Emša portfelis ar nepilniem 20 tūkst $) Skandāls bija smieklīgs, jo Emsis domāja, ka Lembis iedevis pilnus 20 tūkst, bet Lembis bija noskaudis dažus tūkstošus” traktora iegādei”. Nožēlojami, ja ir cilvēks, kas tic, ka Lembis ir saimnieks, nevis prasts zaglis, kurš izzaga visus Ventspils ostas īpašumus un tagad pats un abi bērni ir miljonāri!
    Pastāsti, kā lembergs būdams mērs, varēja kļūt miljonārs????
    Naivais, lai neteiktu vairāk!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > a_oleinika 11.05.2010. 11.10

    Šoreiz nu gan Tev nepiekrītu. Lembergs patiešām ir labs saimnieks, kaut arī tirāns, varbūt pat krustēvs. Patīkami strādāt ar Ventspils pašvaldību, konkursi nenotiek kā Rīgā – kurš vairāk iedos ķepā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 10.05.2010. 15.04

Lai nu kā būtu, bet vai tad ir kāda partija, kura izrādītu lielāku uzmanību zemniekiem, ja tā ir pozicijā?

0
0
Atbildēt

7

    andris902 > dro 10.05.2010. 15.25

    Atļaušos nepiekrist! “Zaļie zemnieki” tikai skaisti skan, ko tādu īpašu tieši viņi ir zemnieku labā izdarījuši? Tieši viņi!!! Viens Roze ir ko vērts, lai sačakarētu, ko var sačakarēt….pieņemsim, ka mani skāris atmiņas zudums – nosauc konkrēti 10 lietas, ko zemnieku labā ir izdarījusi tieši ZZS. Par katru gadu – vienu lietu…lūdzu…uz priekšu….

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.05.2010. 16.43

    Zanīt, vai tad nu es fanoju par ZZS, bet arī citām partijām zemnieki ir pie kājas. Ja par Lembergu, tad vadītājs viņš tiešām ir labāks kā RD vadītāji.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 10.05.2010. 16.53

    …”Ja par Lembergu, tad vadītājs viņš tiešām ir labāks kā RD vadītāji.” …

    Par to es nestrīdos…tikai pietrūkst mums cilvēku, kas varētu sakarīgi, visiem – tai pat lauku sieviņai un skolotājam no mazpilsētas – saprotamā valodā argumentēt, kāpēc par šiem vai tiem nebalsot….atspēkot to apdullinošo reklāmu, kas gāzīsies pāri cilvēku prātiem…vienkārši un saprotami….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 11.05.2010. 07.25

    Zanīt, vai tad nu es fanoju par ZZS, …”

    Ko nu liedzies, ka neesi Lemberga un Sorosa slepenais emisārs?
    Dubultaģents, woopschem….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 11.05.2010. 07.53

    un Zanīti nekaitini.Iznāks kā man. Norausies ar kurbuli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > dro 11.05.2010. 10.05

    ..Ja par Lembergu, tad vadītājs viņš tiešām ir labāks kā RD vadītāji….
    ——
    Iespējams, bet ar kādām (man nepieņemamām) metodēm un ar kādu mērķi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 11.05.2010. 12.02

    Kādēļ necitēji visu tekstu? Nesanāktu piebilde?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ģirtmens 10.05.2010. 14.50

Nu bet pasakiet kursh nav zaglis ? AŠ ? Vai godigaa vienotiiba ? Visi 100, kas ir tagat saeima zog vienliidziigi, tikai ta vienotiba un krievi vel nebija tikushi kartigi pie shprices un tapeec mazaak sazagushi ….

nezinu, ka Jūs rīdzinieki, bet te nesen paskatiijos interviju ar Ventspils domniekiem, par notikumiem Ventspilii(celi, pilsetas labiekartoshana utt), ja arī Rīgas kungi tik labi pārzinātu lietas savaa pašvaldībā tad Rīga jau sen būtu viena no skaistākām pilsētām Eiropā… no ko varu secināt, ka Lembergs ir labs saimnieks, bet vai balsoshu par viņu nezinu ….

+1
-10
Atbildēt

6

    Jānis Dreimanis > Ģirtmens 10.05.2010. 15.02

    Te nu gan kāds ir aizmuldējies par tālu. Nevar 100 cilvēki zagt vienādi. Pat cietumā dažiem ir ar morāli labāk nekā citiem.

    Otrkārt, par Ventspili. Ja caur citām pilsētām ietu cauri tikpat daudz dzīvas naudas, cik caur Ventspili, tad mēs vēl paskatītos, kur labāks saimnieks. Bet svarīgāk ir saprast, nevis kur ir labāki ceļi, bet gan kur ir prasmīgāk un godīgāk izmantoti pieejamie līdzekļi. Citādi vēl var sanākt, ka visprasmīgākie saimnieki ir arābu naftas šeihi, kam nauda krīt gandrīz no gaisa.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Ģirtmens 10.05.2010. 15.03

    Oskar onka !
    tu zin uzliec stiprāku brilli
    kad televīzōru skaties
    jo Vencpīlē cita parteja pie šprices –
    tipa Visu Varu Vencpilei vai !
    :))
    kā domā LNT televīzōrs arī rādīs tiešraides no Cenrālčoka
    kad lembis vadīs pašvaldības sēdēs ?
    :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ģirtmens > Ģirtmens 10.05.2010. 15.13

    varētu domāt Rīgā ir daudz mazāka plūsma ? Tikai te pastāvīgi mainās vadītāji un neuzspēj kartīgi sazagties, lai varētu sākt domāt arī par citiem … Nesaku, ka lembis nav saprihvatizējies, bet vismaz vienu darbu var redzēt …. ar ko var palepoties citi …. ar nosig speshl :))

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ģirtmens 10.05.2010. 15.16

    Gribētu redzēt, kāds Lembis būtu saimnieks kādos Preiļos vai Rēzeknē?
    Bet, es arī runāju ar cilvēkiem mazpilsētā – totāls stulbums, Lembergs, Šķēle – vot, tie ir saimnieki, ne visi tā domā, bet daudzi, un ko iestāstī nav iespējams, viņiem savs viedoklids no LNT ir, un viņi neko dzirdēt negrib.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ģirtmens 10.05.2010. 15.18

    Gan piekrītu, gan oponēju. Ventspils ir ievērojami mazāka par Rīgu. Naudas plūsma pašvaldībā jāskata proporcionāli mērogiem.

    Bet jebkurā gadījumā Ventspilī tiešām var vērot viena cilvēka varas priekšrocības… bet arī trūkumus! Šādai pārvaldei piemīt precīzi tās pašas priekšrocības un trūkumi, kas šim cilvēkam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ģirtmens 10.05.2010. 15.57

    uzlīmējiet Venstpilī sludinājumu uz daudzzīvokļa mājas durvīm: “pokupaju vašu kavrtiru”. Tūlīt būs klāt municipāļi, dabūs rokā un sodīs.

    Rīgā visas durvis vienos papīrīšos. Visiem pie kājas…

    Tā ka nav tasnība par naudu. Vajag tikai gribēt.

    Ventspilī īr kārtība,pilšeta sakopta, Lembergs tur ir malacis.

    Bet nebalsošu gan par ZS/Lembergu. Neesmu tik tālu nolaidies, lai atbalstītu kriminālo pasauli.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 10.05.2010. 14.34

Nu un ko tad tu domā, kas un kapēc balso par ZZS?
Taisni,tie kas domā, ka “viņi par zemniekiem”, un “Lembergs ir saimnieks”
Vienīgi, tiem vēl ko vajadzēja piebilst par ļauno Sorosu, kas pie visa vainīgs, un Maizīti, kas to visu atļauj, tad būtu pilns Puzes žurkulēna komplekss.

+14
0
Atbildēt

5

    disassociative > mary75 10.05.2010. 15.08

    Pa brīvdienām biju vairākās vietās dziļos laukos. Cilvēki priecājas, ka Šķēle ir atpakaļ, būšot beidzot kārtīgs saimnieks valstī, cilvēki runā par to, ka labs variants esot arī Lembergs, zogot jau nu noteikti, bet vismaz citiem arī dod. Par JL ir viens spriedums – apgraizīja, bērnus apzaga, SVF mūs pārdeva, bez darba atstāja. Vot, tagad nākšot Šķēle un būšot strauja ekonomikas augšupeja. Un ir bezjēdzīgi tur par kaut ko mēģināt runāt.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 10.05.2010. 17.09

    Cilvēki priecājas, ka Šķēle ir atpakaļ, būšot beidzot kārtīgs saimnieks valstī…
    _______________________
    Ko pārmest vienkāršiem cilvēkiem, ja gadiem ir strādāts pie Šķēles pārcivēka mīta. Vaiga sviedros rāvušies visi MM, izņemot NRA. Ko pārmest lauku ļaudīm, ja pat Diena aicināja balsot par TP?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 11.05.2010. 07.29

    Laukos cilvēki uzmanās ar mutes palaišanu.
    Pagastvecis tepat aiz stūra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > mary75 11.05.2010. 09.10

    Balso par savējiem, nu, vismaz, par tiem, kuru uzskati man svarīgās lietās ir pieņemami.
    Ko man, parastam lauciniekam izsaka Vienotības dāmas, kaut Sibiriju, kaut ārzemes izbraukājušas un Rīgā kalnus gāzušas, ja lāgā neatšķir aitu no kazas?
    Ko augstprātīgs pilsētnieks, lai ar duci ārzemju un vietējiem diplomiem kabatā,saprot no manas rūpes un vai vēlās saprast?
    Vai tad Vienotībai nav neviena vērā ņemama lauku cilvēka? Visu cieņu Ēlertes kundzei, bet ko viņa teiks zemgaliešiem? Vai viņas komandā būs tas lauciniekam savējais, kas varēs runāt par konkrētām lietām?
    Un tā nu domā, varbūt tomēr ZZS…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    indzax24 > mary75 11.05.2010. 15.02

    piekrītu 100%.

    0
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 10.05.2010. 14.26

Saimnieki, kuri apzog savu tautu, paši sevi, savus bērnus un mazbērnus, kaut kā neiet kopā!
Tur jābūt totālam muļķim, lai uzrautos uz šitādiem veco komunistu vāvuļojumiem…

+19
0
Atbildēt

10

    andrisskrastins > murnieks112233 10.05.2010. 14.28

    Bet uzraujas un masveidā uzraujas :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > murnieks112233 10.05.2010. 16.05

    http://www.youtube.com/watch?v=LHteTxaSJZU

    padodiet tālāk! mēs te jau vērtējam AŠ izsmejamo reklāmu! Jēēēēēēe! Malači!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > murnieks112233 10.05.2010. 16.10

    Skaisti!!!!! Lieliski!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    džedajs, viesulis > murnieks112233 10.05.2010. 17.54

    Jāāā.Labais! Sēdies- Pieci!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > murnieks112233 10.05.2010. 19.18

    Super! Man patīk! Jums ir iekšā! To vajag parādīt TV pēc abu meļu reklāmām!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > murnieks112233 10.05.2010. 22.32

    Burvīgi!Asprātīgi un precīzi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > murnieks112233 11.05.2010. 07.26

    ur jābūt totālam muļķim, lai uzrautos uz šitādiem veco komunistu vāvuļojumiem…”
    ——————————————
    un tādu mums trūkst?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > murnieks112233 11.05.2010. 08.27

    Malacis! Tas ir īstais ceļš!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > murnieks112233 11.05.2010. 10.20

    paga, paga, autors gan neesmu:))) es tik’ palīdzu popularizēt talantīgu tautiešu darbus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > murnieks112233 11.05.2010. 11.04

    Klips ļoti labs, tikai, lai tas gūtu pietiekoši lielu publicitāti, tam jābūt viegli atrodamam/pieejamam, t.i. jāizveido publiska vietne tipa melikvadrata.lv, kur šādi klipiņi būtu daudz un dažādi, ieskaitot slaveno Nasingu spešalu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam