Rislaki: Latvijā par daudz baiļu, par maz cerību

44

Komentāri (44)

garausiitis 09.05.2010. 10.33

Lai cik tas smieklīgi varbūt neizklausītos , bet politiskā atbildība sāks strādāt kopā ar sabiedrības atbildību – proti , tad , kad redzot ,ka kaimiņš fenderē elektrību mēs ziņosim Latvenergo , tad arī politiķi savārot mēslus būs izauguši līdz tam ,ka jāatkāpjas. Politiķi ir sabiedrības spogulis.

+2
0
Atbildēt

0

Nils 09.05.2010. 00.10

http://www.cepa.org/publications/view.aspx?record_id=128

Mazliet no citas operas, bet ar no drauga mutes.

+1
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 08.05.2010. 23.48

1) Nevar izslēgt bailes no nezināmā, ko sevī ietver pārmaiņas. Arī Vienotības karogā rakstīts – PĀRMAIŅAS. Savukārt, meli un shēmošana ir pārbaudītas “vērtības”, pārsteigumus nesola.
2)”Jūs te visādi gudri izrunājaties, bet arī man ir balss tiesības un es tās izmantošu kā PATS uzskatu par vajadzīgu – mani neviens nemācīs.”

0
-1
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 08.05.2010. 22.45

“Gudri zagļi nezog, viņi piesaka savas tiesības – turklāt meistarīgi,” saka Saimons Mejs.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 08.05.2010. 22.40

Tas J.Rislaki ir izdevies:…kāpēc Vaira Vīķe-Freiberga neatlaida Saeimu 2007. gadā, kad viņai līdz prezidentūras beigām bija atlikuši daži mēneši. Viņa tolaik runāja par Damokla zobenu un Lemberga stipendiātiem. Līdz šodienai neko vairāk par stipendiātiem neesam uzzinājuši, bet Damokla zobens tagad karājas virs visas sabiedrības un valsts.”

+3
-1
Atbildēt

0

dancis4 08.05.2010. 17.30

Daudziem interese par procesiem valstī aprobežojas ar visa klaju kritizēšanu, nav gribēšanas pakustināt savas smadzenes un padomāt, kāpēc notiek tā kā notiek. Domāt, laikam, ir par grūtu.
To izmanto politikāņi un viņu kampaņu veidotāji, kuri iezombē jau “gatavus” surogātus, nekas vairs nav jādomā, tikai jānobalso.

+4
0
Atbildēt

0

Kārlis Catlaks 08.05.2010. 16.27

> pecisk. Piekrītu par lapas izveidi, kur Vienotības vai vismaz JL labie darbi tiktu analizēti. Baidos, ka vairāk par starptautiskā aizdevuma iegūšanu un Maizīša aizstāvēšanu viņiem neko nevar pieskaitīt. Pārējais ir tukša muldēšana, un lielo darbu neveikšana, jo vienmēr kāds dur dunci mugurā. Vispirms agrāko valdību sastrādātais, tad TP, pašalik ZS. Tā tas bijis vēl kopš Repšes pirmās premjerēšanas. Starp citu, aizdevumu būtu guvusi arī cita valdība, bet attieksme pret Maizīti… Šeit rakstošie noteikti sevi uzskata par sabiedrības lielo daļu, bet par Maizīti varbūt ir tikai katrs 10 vai pat 20 pat no šīs lielās daļas. Bet attiecībā par melošanu tur nu var teikt, ka visi brāļi, Vienotību ieskaitot, nav baltāki ne par mata tiesu.

+1
-6
Atbildēt

2

    ievuliitis > Kārlis Catlaks 08.05.2010. 18.09

    Laikam tu beidzot būsi tas, kas mums visiem pastāstīsi – ar ko tad Maizītis nav labs? Jo neviens no nebalsojušajiem ne vārda nav iebildis un arī pēc tam klīrējās, kā vecas meitas – mums nepatīk, ka jūs mūs kritizējāt. Vai kā piedzēries lops: “Ti meņā ņe uvažaješ”. Vari izvēlēties variantu.
    Par citiem jautājumiem diskutēsim, kad atbildēsi uz šo jautājumu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > Kārlis Catlaks 09.05.2010. 14.17

    Vai labs darbs nav arī labu piedāvāt, kaut cits to nevēlas pieņemt, jo personīgi būs sliktāk?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.05.2010. 14.59

Man arī radi dzīvo Aizputē. Pirms iepriekšējām saeimas vēlēšanām šie bija varen sašutuši par JL, viņiem visi esot zagļi, balsošot par TB. Tagad gan domas mainījušās.

+3
0
Atbildēt

5

    ilmisimo > dro 08.05.2010. 22.33

    Katoļu ielā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.05.2010. 22.41

    Šoreiz šutku nesapratu?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 09.05.2010. 11.18

    nu Aizputē tak.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 09.05.2010. 11.28

    šutku nesapratu”
    Redzi, V.I.”Ļenins ir teicis “‘v kazhdoi skazke krojetsja biļ”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 09.05.2010. 12.09

    Ja godīgi, tad es nemaz nezinu, kā to ielu sauc. Vienmēr maldos, kamēr atrodu īsto mājiņu:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ronalds_vuskans 08.05.2010. 14.56

Nepiekrītu biežajai kalpu, vergu utt tautas daudzināšanai.
Domāju, savā dziļākā būtībā, latvieši ir godprātīgi,krietni un labestīgi cilvēki, tādēļ bezspēcīgi nekaunības, klajas nelietības un cinisma priekšā.
Pastāv aizdomas, ka politiķis ir prasts blēdis, bet izrādās, ka visu izkārtojis likumīgi. Un ielās izgājušam latvietim pierāda, ka likumus pieņēma viņa paša iebalsota Saeima, ka tādas ir bijušas viņa paša vēlmes…
Un latvietis iet mājās, un domā, ka bērnus jāapģērbj un jāpabaro. Un jāizdzīvo.
Kur tad tā tantiņa laukos lai ņemtu padomu, ja priesteris misē neaizmirst atgādināt, ka jālūdz par ģimenes vērtību turētājiem, par tiem kungiem, kas baznīcas ceļu noasfaltēja, ja pagastvecis no TP malkas naudu iedeva…
Nu vismaz ZZS, tak jau lauku cilvēki, tie pilsētnieki tik vīzdegunīgi.
Daudz atkarīgs no tā,cik un kā Vienotība spēs runāt ar lauku cilvēkiem, pensionāriem.

+14
0
Atbildēt

2

    zz > ronalds_vuskans 08.05.2010. 15.03

    paga, paga, kāda vienotība…man gan vairāk liekas, ka ar tām lauku tantiņām labāk un sirsnīgāk parunās Dzintars, nevis krrrristovskis…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > ronalds_vuskans 09.05.2010. 14.06

    .. tādēļ bezspēcīgi nekaunības, klajas nelietības un cinisma priekšā…
    ——
    Pietiek vēlēšanās saņemt vien 5% + 1, un ir tiesības tikt pie nepelnīti “lielas” teikšanas caur “ietirgošanos” VALDOŠAJĀ koalīcijā, teikt ka tauta piedevusi iepriekšējos “grēkus” (kaut 95%-1 ir pret), bet partija, ar lielāko tautas atbalstu, var palikt “pie ratiem”?
    Vai tas nav cinisms pret vēlēšanu jēgu? Tas mazina motivāciju piedalīties vēlēšanās. Varbūt varam pieprasīt to nepieļaut? Man iespējamā konkrētā rīcība patreiz nenāk prātā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 08.05.2010. 14.42

Pieņemu,ka t.s. stulbo balsotāju vairums ir padomijas produkti,ar iepotētu baili kaut ko protestēt.Paradigma- pielāgoties,un kaut kā izdzīvot.Ja paveicas ar labu kungu- urā, un ja ko nospert var- vispār laime.Nesaku,ka visi tādi, bet paaudžu maiņa vajadzīga, kas prasa laiku.

+3
-1
Atbildēt

0

LolitaOzolina 08.05.2010. 14.19

Latvieši ir stipra tauta un vienmēr tāda ir bijusi. Daudziem gan ir izdevīgi nepārtraukti “borēt”, cik latvieši esot gļēvi, neuzņēmīgi un vēl nez kādi, taču tās ir pilnīgas muļķības. Arī zagļi ir visās tautās un problēmas arī ir visās valstīs.

Tomēr ir pilnīgi skaidrs, ka Latvijā šobrīd ir nepieciešamas lielas pārmaiņas. Vai tās nesīs “Vienotība”? Nedomāju, bet šobrīd tas ir labākais variants, kas mums ir. Līdz vēlēšanām diez vai paspēs izveidoties kas jauns un, lai varu nepārņemtu kremļa pakalpiņi, uz vēlēšanām ir jāiet un jābalso par tiem, kuri spēj savākt vismaz 5% balsu un nav galīgi sasmērējušies.

Kas attiecas uz Šķēli, Lembergu un Šleseru, tad šiem vīreļiem jau sen bija jāsēž aiz rūtainām restēm un esmu pārliecināts, ka par to ir arī tautas vairākums, vienīgi nepieciešams regulāri atkal un atkal atgādināt par šo darboņu “darbiem” – priHvatizāciju afērām, Jūrmalgeitu utjp.

+17
-1
Atbildēt

3

    zz > LolitaOzolina 08.05.2010. 15.00

    Eduard, beidz “atgremot” stereotipus!Stipra kur?! Jā, protams, kārtīgi pastrādās mēs mākam…es runāju par garu.Un tagad piemērs:kas notiek, ja sākās “stipro” latviešu čakarēšana darba kolektīvos? 95% noliec galvu un piekrīt pilnīgi visam, ko darba devējs ar viņiem dara!Nepiekrīti?…kur ir pilsoniskā)personiskā )drosme?Kur…dominē, draugs, gļēvums un bailes.
    Atceries, kā šlesers publiski apvainoja kaut kādu policijas ģenerāli, atceries viņa atbildes šļupstus un noliekto skatu?Es šeit neredzu ne drosmi, ne gara spēku.Un tā ir visur!
    Nerunāsim par šleseriem, tie ir nekauņas, kam nav pat sirdsapziņas kaunēties…
    Kad latvietis sāk kaut ko protestēt un runāt, pareizi pārsvarā pēc pus polša!
    Nepārproti mani, es cienu savu tautu, bet savos meklējumos, kāpēc mūs tā visi drāž, diemžēl esmu nonācis pie šādiem secinājumiem…sevī vainu meklējam sevī..

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > LolitaOzolina 08.05.2010. 16.46

    Nesaprotu, kāpēc Tev Vienotībā nav pietiekami labi politiķi?
    Kur tad tos ideālos rausi, kas visu sakārtos mūsu pašu vietā, pie tam par daudz mazākām algām nekā biznesmeņiem!
    Kurš ies politikā, ja vecas vecenes un veči tik bļauj, ka deputātiem vajag maksāt ne vairāk kā 300 Ls algu?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Lauris > LolitaOzolina 09.05.2010. 09.00

    Ir smagi piekrist, ja par tautas stiprumu jādomā brīžos , kad viņa tiek čakarēta. Latvijas cilvēki pilnīgi vēl nav gatavi demokrātijai, jo uz vēlēšanām iet ar domu, ka ievēlēs politiķus, kuri par tautu rūpēsies, bet nav iepriekš ielikuši likumdošanā pamatus, kas notiks , ja būs tādi politiķi kā AŠ kvadrātā un viņu kompānijas (ievēlētie deputāti, piekritēju grupas), kuri šo valsti izkampuši un bezkaunīgi bīda sevi no jauna politikā, lai likumdošanā par viņu sodīšanu nekas netiktu mainīts.
    Tauta būtu stipra tad, ja spētu saņemties, vienoties par vienotu spēku ( bet ja izslēdz šajā brīdī ārā ,,Vienotību,,, tad kas tad paliek), kurš sakārtotu likumdošanu un ar tās palīdzības nokārtotu, ka tiem kam jāsēd to arī darītu.
    Ja mēs tagad nespēsim vienoties un uz vēlēšanām iesim ar domu, ka tie kas nāk, ,,lai strādātu,, sastrādās, ka ne tikai caur Jūrmalu būs pretīgi braukt, bet nebūs vairs kur braukt vispār.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 08.05.2010. 13.46

to dzeris49
Vai ZZS rūpēs par zemniekiem izputināja cukurrūpniecību Latvijā, un Lembergs saimnieks? Ja ne īpaši ar talantiem, un izskatu aplaimoto čigānēnu, kolaborantu Lembergu, kurš bija jāpakar vēl 1991. gadā, būtu atstājuši Jēkabpilī, kur viņš uzsāka savas noziedzīgās gaitas, un kompartija nebūtu nosūtījusi uzraudzīt trubu, šodien neviens tādu pat nezinātu

+6
0
Atbildēt

2

    mary75 > raimonds_bossltd 08.05.2010. 13.53

    Man tas nav jāskaidro, paskaidro to tiem, kas stabili balso par ZZS.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    martins_spravniks > raimonds_bossltd 08.05.2010. 18.59

    Dzirdēju skaistu viedokli par izputināto cukura rūpniecību un 330 zemniekim, kuri saņēma treknas kompensācijas par ražošanas likvidēšanu, plus fabrikas īpašnieki, kuri ar drusku nopelnīja. Kurs mūsdienās raud par zudušo pašmāju cukuru?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 08.05.2010. 12.52

Jā,ar Spurdziņu labas atsauksmes, jo ar viņa parakstu vietējā šāvēju sporta komanda ticis pie patronām, kad viņš bijis finanšu ministrs, savādāk nevarējuši tikt.

+4
0
Atbildēt

0

mary75 08.05.2010. 12.02

Pēc jūrmalgeitas “tauta”lielā vienprātībā iebalsoja saeimā, pie kam lielā daudzumā, taisni skandāla figurantus.
Balsojums pēdējās RD vēlēšanās arī par lielām “tautas” spriestspējām neliecināja.
Nekāda “tauta” Maizīti neaizstāvēja, izņemot niecīgu daļu.
Pēc Neo publikāscijām dzirdējam tikai vārgus šļupstus – “‘nu, kā tā var, ak, nelieši”, un klusums, neviens ielās negāja, kaut arī kur vēl uzskatamāk varēja parādīt, ka tauta tiek apzagta, bez kādām shēmām, tiešā un atklātā veidā.
Daļas tautas attieksme jau tagad – pie visa vainīgs Dombrovskis un SVF, un to kultivē īstie vainīgie, bet, “tauta” pat to nesajēdz.
Tā ka attiecībā uz to, ka “tauta” nu ir ko sapratusi,, es lielas cerības neliktu.
Vispār, cilvēkiem no normālām valstīm ļoti grūti saprast, ka kāda tauta var 20 gadu laikā ļaut tā izrīkoties ar sevi un savu valsti, tas taisnība.

+22
-2
Atbildēt

16

    Nils > mary75 08.05.2010. 12.27

    Dzeri, tas tiesa par simt procentiem. Esam stulba tauta. Kauns un negods.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 08.05.2010. 12.32

    Mani sen jau nodarbina jautāums – vai tas aiz stulbuma, vai tāpēc, ka pa īstam liela daļa cilvēku nemaz nenosoda un uzskatu tās metodes par pieņemamām? Un stulbākais, ka apstiprinoša atbilde uz katru no šiem pieņēmumiem, vieš maz cerību.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 08.05.2010. 12.35

    Ir tā kā tu saki, bet nedrīkstam nolaist rokas. Ir jāorganizē, ir jāaicina cilvēki. Tādi diemžēl latvieši ir – stumjami un grūstāmi, bet citu tautu mums neviens nedos.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 08.05.2010. 12.36

    Daudziem vienkārši pietrūkst drosmes stāties pretī atklātam cinismam. Lielās un vecās demokrātijas to jau ir izslimojušas, tāpēc melojošs politiķis tur vienkārši saņem spērienu par pakaļu. Pie mums – vai, kungs sameloja, kā tad tā, taču viņš vienīgais man pamet garoziņu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.05.2010. 12.47

    Jā, es te biju nesen Segliņa un Spurdziņa dzimtenē, Aizputē, vairums par Vienotību nebalsos, balsos visvairāk par ZZS, jo tie, tomēr, par zemniekim un Lembergs, tomēr, saimnieks, Vienotība tikai runā, bet, neko nedara, to komandē SVF, vēl dažiem patīk Šķēle, jo “saprot, ko runās”, utt., tādā garā.
    Par Segliņu gan tur visi ņirdz, bet, par Spurdziņu atsauksmes labas. Lūk, tā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 08.05.2010. 12.54

    Es ierosinu to risināt šādi – vajag lapu, kurā ir izskaidrots, ko Vienotība/Dombrovskis dara. Katru reizi, ka ir šādi argumenti, iedot lapu, lai cilvēks izvērtē, vai tas ir pietiekami, vai nav.

    Katrā ziņā nevajag ielaisties diskusijās par Lembergu vai Šķēli – ir skaidrs, ka tur var patērēt enerģiju, tā arī cilvēkus nepārliecinot. Kad viņi patiešām redzēs alternatīvu, šie kungi neliksies tik labi.

    Dzeri, vai tu negribi uzrakstīt man uz [email protected]? Ir pāris lietas, ko gribētu apspriest.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    zz > mary75 08.05.2010. 13.08

    tu runā par pamatproblēmu!Attīstam un pastiprinam ideju.Latvieša genofonds ir kapitāli sačakarēts un “jēdzīgu” cilvēku pie mums ir ap 5%.Ciparu varu pamatot ar personīgiem pētījumiem un faktiem.latvieši ir gļēvi, bailīgi un ar dzelzsbetona kalpa sindromu.Nu neesam mēs varoņu un “stipru raksturu” nācija.Kompleksu un neizlēmības nomākta tautiņa.vēlreiz atkārtošos 5% ir super cilvēki!Jūs te stumdat santīmus un spriežat, kā pārmācīt šōs 5%! da viņi tāpat visu saprot un spēj saprast kas ir cilvēks bez pamatizglītības un cilvēks kurš esot valsts amatos kļūst par bagātāko cilvēku LV.Runa iet par atlikušajiem 80% tautas!!Jūsu argumenti viņiem pie kājas, tur tauta domā kā lētāk paēst, kā tikt pie liekiem 5 latiem.Tu iedod vi`ņam polšu un viņš nobalsos par jebko.un jūs protams riebumā atgriežaties, no šiem degradētajiem plebejiem, kas nav ģērbti atbilstoši, kam nav modernas frizūras un kas slikti ož!Atkārtojos viņu ir vairākums, jūs kļūdaties domājot ka tie ir atsevi“sķi elementi!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.05.2010. 13.30

    Tam pecisk – mēģināšu vēlāk, patreiz paralēli daru vēl vienu darbu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dagne7 > mary75 08.05.2010. 13.37

    …attiecībā uz to, ka “tauta” nu ir ko sapratusi, es lielas cerības neliktu…

    Taču, neskatoties uz to, tas laikam ir vienīgais uz ko mēs varam cerēt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 08.05.2010. 13.38

    Lāga nesapratu – no 100% atņemot 5% man nu nekādi nesanāk 80%? Tas pirmkārt. Otrkārt, jebkurā sabiedrībā no 100 cilvēkiem tikai 16 cilvēki ir līderi, ietverot līdera jēdzienā arī spēju patstāvīgi spriest, un šajā ziņā latvieši nav ne labāki, ne sliktāki par citām tautām.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    zz > mary75 08.05.2010. 14.49

    vo, Inese šitas man patīk!Nevis padiskutēt par pamatideju, bet “pieķert” mani trīskāršā diverenciāļa aprēķina metodikas nepārzināšanā…tie 15% bij “nosacīti sakarīgā ” tautas daļa.Tad lūdzu Inese pasaki, kāds ir vidējais latvietis, bez pafosa…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 08.05.2010. 15.02

    Pamatideja, ka , pieņemsim, 95% no tautas ir gļēvi kalpi, kas slikti ož un interesējas tikai par iespēju nopelnīt liekus 5 latus un ieraut šnabi , ir reti dīvaina un man šķiet Stendzinieka vai viņam līdzīga radījuma cienīga, tāpēc es neredzu, par ko te diskutēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    zz > mary75 08.05.2010. 15.15

    Cienītā, Inese, reiz kādā pašvaldībā nomainījās vadība un izdomāja reformu, atlaižot pilnīgi visus 350 cilvēkus.Nerunāšu par pielīšanas, intrigu un “stučīšanas” atmosfēru, kas sākās un turpinājās pus gadu.Sausais atlikums: līdz tiesai aizgāja 2 cilvēki, kur pa ceļam vienam apsolīja 3kāršu kompensāciju un viņš atteicās no prasības.Tev ir citi fakti?..lūdzu labprāt uzklausīšu mūsu varoņu tautas smago cīņu par savām tiesībām!
    Mēs nonākam, līdz otrai latviešu labākajai īpašībai, kura brīnišķīgi ir atainota Limuzīnā nakts krāsā:mēs esam nenormāli snobi, un tas ko par mums padomās, vai kāds pateiks, tam bieži ir noteicošais mūsu darbībā.Es zinu vienaudžus, kas pa ielu kaunās nest spaini, jo kā gan viņš izskatīsies…un tā tālāk….tāpēc pie mums var pastāvēt kurpju veikali uz katra stūra, jo nepārtraukti ir visam jābūt modernam un jaunam!Mūsu mašīnas-vispār auts!
    Un visi mani personāži ir ar 2-3 augstākajām izglītībām un nav valsts ko viņi nav redzējuši…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 08.05.2010. 16.39

    Neviens tagad nekur neies, nekādos protestos.
    Protestēs tikai tad, kad nesaņems vairs algas. Tagad daudzi klusē, jo viss jau vēl ciešami. Skat, pie lielveikaliem mašinu rindas tāpat un nekas nemainīsies, bet sakodīs tikai zobus un tā līdz tam brīdim, kamēr soc budžets būs tukšs un lagas vairs nebūs par ko maksāt. Tad jā, jo nebūs kur sprukt!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 08.05.2010. 21.54

    Kollēga, ko nu šaustīt tautu, ja arī Diena pēc Jūrmalgeitas aicināja balsot par TP:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 08.05.2010. 22.30

    ganemans

    Jūsu runa neapšaubāmi ir dziļas gudrības pārpilna, jo neviens vārds no tās man nav saprotams.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam