Valdība vienojas ieguldīt 15,6 miljonus latu airBaltic

27

Komentāri (27)

zigis,frīdis 14.04.2010. 22.31

Atkal???!!! Drīz Operai vēl vajadzēs…Tā tik turpināt, Dombrovski! Ātrāk bankrotēsism. Ienāks ārzemnieki, tautai būs vieglāk nekā pie saviem žņaudzējmūdžiem.
Pilnīgs murgs.

0
0
Atbildēt

0

lolita_valta 14.04.2010. 15.12

Kārtējā afēra! Te dzird par miljardu ieguldīšanu! Ka tikai nesanāk kā ar slaveno dienvidu tiltu!

0
-1
Atbildēt

0

photocom 14.04.2010. 14.28

JL nodeva šleseram un Co par valdības atbalstu ?

0
0
Atbildēt

0

Absints 14.04.2010. 11.27

vienīgā lieta, par ko šajā lietā nav pārliecības ir tas vai Air Baltic ir augošs uzņēmums? Un vai tam tiešām ir perspektīvas?

Man rodas sajūta, ka Flika kungs un Gerharda kungs slēpj ar uzņēmumu saistītas nepatikšanas un šī nauda nepieciešama lai nepatikšanas atliktu.

visbeidzot, par kādiem līdzekļiem Air Baltic grasās atjaunot savu pamatīgi nolietoto floti??? Viņu lidmašīnas ir sasodīti vecas.

0
0
Atbildēt

3

    vjachiks > 14.04.2010. 12.00

    no airBaltic:
    Some March stats: passengers +36%, flights +27%, load factor +4%, 15 min flight punctuality 90,6%

    No Rīgas lidostas mēs arī zinām, ka ir konstakti pasažieru pieaugumi.

    flote nav tik veca. Ir divas pilnīgi jaunas lielās lidmašīnas, pāris jaunas vidējās + visi Fokkeri šogad/nākamgad tiek mainīti pret jauniem Bombardier, ja nemaldos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > 14.04.2010. 12.28

    šiem +% gadījumā nav sezonāls raksturs. proti pieaugums attiecībā pret nesezonu?

    domāju ka atbilde šajā gadījumā būtu efektivitātes rādītāji divu gadu griezumā un prognozējamā tendence, kā arī pamatojums tam kāpēc Air Baltic ir uzskatāms par progresīvu/perspektīvu?

    Katrā ziņā šada informācija publiskajā telpā akurāt neparādās.

    Un ja parādītos kā info no Flika mutes, man personīgi ir nosliece neticēt ne vārdam, jo viņš jau iepriekš ir sniedzis pretrunīgu informāciju par uzņēmuma radītājiem, tādējādi radot priekšstatu, ka Air Baltic nav godīgs savā komunikācijā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > 14.04.2010. 12.29

    tobiš no šejienes arī aug kājas manai skepsei

    0
    0
    Atbildēt

    0

vjachiks 14.04.2010. 11.03

Līdzšim airBaltic pamatkapitāls bija ap 400’000LVL, bet apgrozījums pie 200 miljoniem LVL gadā. Tīri no bilances viedokļa šāda pamatkapitāla summa vairs nav atbilstoša, lai uzņēmums tiktu uzskatīts par drošu un stabilu. Attiecīgi arī skaidrs, ka pamatkapitāls būtu jāpalielina.

Jautājums gan par cik daudz. Pat reinvestētā peļņa (2009. gadā 14 miljoni) ieiet savā ziņā pamatkapitālā un tādēļ šobrīd uzņēmuma pašu kaptiālam sanāk, ka novirza ~30+14 miljonus LVL. Atkarībā no tā kā grāmatoti agrākie zaudējumi (2008. gada ~ -20 miljoni) summa, kas ir ieguldīta ir diskutējama. Bet ne šādā līmenī, kā to var darīt te, nezinot uzņēmuma finanšu stāvokļa aizmuguri un bez detalizētas izpratnes par aviācijas biznesu.

Īsumā: airBaltic izmanto virs 30 lidmašīnām, katrā no tām jālej benzīns un pārsvarā uz pēcapmaksu. Kas Tev dos tik daudz pēcapmaksas, ja Tavs pamatkapitāls ir nieka 400’000LVL? ;) viss ir ok + lielāka valdības kontrole valdē ir pat ļoti apsveicama.

+3
0
Atbildēt

3

    Rinalds Krûklis > vjachiks 14.04.2010. 11.13

    Problēma jau tāda, ka tiek apšaubīts nevis pats AB bizness, bet gan valsts biznesa partneri ar nezināmu naudas izcelsmi. Parasti šādu shēmu rezultāts ir tāds, ka zaudējumi tiek valstij, bet peļņa tiek “partneriem”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    vjachiks > vjachiks 14.04.2010. 11.22

    Saistībā ar Flika kungu – neesmu genologs, ne arī dzimtu pētnieks, bet zinu, ka Flika kunga izcelsmes valstī – Vācijā – ir ļoti bagāta un pietiekoši ietekmīga Fliku dinastija.

    Pilnīgi iespējams, ka tā ir tikai uzvārdu sakritība. Tik pat labi arī nē. Līdz šim nevienu izvērtējumu šajā virzienā neesmu redzējis, tikai LV mēdiju minējumus par iespējamo naudas izcelsmi ar pieņēmumu, ka tai visai jānāk no Latvijas ietvara.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kocins23 > vjachiks 14.04.2010. 11.28

    Parasti tas bijis dēļ tā, ka jau no sākuma “valsts” un “partneris” ir uz vienu roku, tb, jau sākotnējais nodoms ir valstij atstāt zaudējumus.
    Šajā gadījumā viss ir savādāk, jo izskatās, ka šoreiz valsts negrib samierināties ar zaudējumiem, kas tomēr vieš zināmas cerības

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Rinalds Krûklis 14.04.2010. 10.58

Hmm, vai man vienīgajam liekas, ka lēmums ieguldīt 15 mio AB ir cieši saistīts ar 1. Partijas atbalstu valdībai? Redz, ministrus nedeleģēšot, tomēr valdību konsekventi atbalstīšot :)

0
-2
Atbildēt

0

tiger 14.04.2010. 10.56

test

+2
0
Atbildēt

1

    gogolz > tiger 14.04.2010. 12.15

    arī test

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 14.04.2010. 09.36

un tas saucas, ka valstij nav naudas, ka ir krīze un jātaupa uz visu ko var… Dombrovskis melo ka ausis vien kust. Novēlu viņam personīgi nokļūt tus, kur viņš ar vieglu roku cirpa (piemēram slimnīcā) http://www.neoidiotisms.blogspot.com/

0
-4
Atbildēt

0

karinacaa 14.04.2010. 09.10

Gan jau ka kaut kas tur nav tīrs…Flikam sagribas lai valsts iegulda naudu un valsts iegulda, vai arī Fliks pārņem kontrolpaketi! Valsts sava veida gūstā…Manuprāt, liels paldies Aināram!

+2
-2
Atbildēt

4

    Romāns Smirnovs > karinacaa 14.04.2010. 09.21

    Man gan liekas, ka nevar tā vienkārši pārņemt kontrolpaketi tad, kad sagribas… Un vēl ar to piedraudēt. Ne? Jeb ir kaut kas mainījies uzņēmējdarbībā, kamēr es gulēju… ;)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > karinacaa 14.04.2010. 10.40

    Mārtiņš, ir ļoti viegli to tā vērtēt. Taču AB ir ieguldīti lieli līdzekļi un nepalielinot kapitālu, valstij draud zaudēt ne tikai šo naudu, bet arī jebkādu iespēju nākotnē to atgūt. Līdz šim rokas tika saistītas ar līdzšinējo līgumu gan ar Fliku, gan ar otru akciju turētāju. Vakardienas lēmums iekļauj ne tikai kapitāla palielināšanu, bet arī daudz stingrāku kontroli no valsts – kas ir tikai pašsaprotami.

    Protams, varam tos 15 milijonus nedot, zaudēt valsts kontroli pār uzņēmumu, kas, lai arī pēdējos gadus nemākulīgi vadīts, savā būtībā var būt finansiāli veiksmīgs uzņēmums, un pazaudēt tos 15 milijonus vispārējā vajadzību katlā mēneša laikā.

    Neviens neko nemelo. Centies varbūt nedomāt tikai taisnos virzienos, dažreiz visa būtība ir detaļās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    karinacaa > karinacaa 14.04.2010. 14.40

    ja mainās akciju procentuālais sadalījums Flikam par labu (kurš jau tā ir tuvu līdzīgam), tad vienā momentā Fliks ir kontrolpaketes īpašnieks (50%+1 akcija un kontrolpakete ir tava, piedodiet ja kļūdos)!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > karinacaa 14.04.2010. 16.01

    “zaudēt valsts kontroli pār uzņēmumu, kas, lai arī pēdējos gadus nemākulīgi vadīts”
    ===
    AirBaltic ir “nemākulīgi vadīts”??? LOL.

    0
    0
    Atbildēt

    0

solveigasaleniece 14.04.2010. 01.54

Tā kā ir.lv nepastāv nekāds atbalsta dienests (cik varu saprast), rakstīšu te. A kā var publicēt savas ziņas sadaļā “Zinensziņas”, kur dažas dāmas regulāri publicējas? Danke.

+1
0
Atbildēt

1

Ērika Bērziņa 14.04.2010. 01.45

Labāk 0,6 iedodiet EXPO 2010

+1
0
Atbildēt

0

elisabeth_ipsos 14.04.2010. 00.00

Galvenais ir stingra kontrole no valsts puses par naudas izlietojumu!

+4
-1
Atbildēt

0

Marija Poèa 13.04.2010. 22.54

Nabaga Šlesera lolojums, nu nedod elpot un viss…

+2
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam