Šveice nedos uzturēšanās atļauju miljardierim Abramovičam 10

Komentāri (10)

J.šveiks 26.09.2018. 12.11

pasaulē sāk iepazīt krievus , tas uz labu , krievu miljonāri paši nolaidīs no kājas savu ķeizaru , jo viņu mioljardu konti lēnām tiek iesaldēti pasaules bankās , tain skaitā Londonā , kuru tik ļoti iemīļojuši krievu miljardieri
https://censoru.net/29691-zakat-putinskogo-carstva-na-moskovii-nachinaetsja-sereznyj-krizis.html

+1
0
Atbildēt

2

    kolpants > J.šveiks 26.09.2018. 12.31

    То есть если на российских сайтах пишут плохое о Латвии – это неправда. Но если подобное пишут о России – то уже сразу автоматически правда?))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dusma > J.šveiks pirms 3 stundām

    naivais !!!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Dusma 26.09.2018. 11.15

Tagad ZZS VID ir pabāzusi zem deķa, vells vinu zin, kas tur notiek, bet kad vel publiceja ziņas
tad miljonu parādnieki ļoti bieži bija krievijas pilsoni

tu gan ne sab m ne dp draudus nesaskatīja un nesaskata – slikta redze puišiem

nu un tad NB atkal cik tur miljonus kāds kungs aņisimovs vai kā nokrāpis

tā kā, protams, ziņa par abramoviču ir ļoti ļoti būtiska

http://www.la.lv/plasa-drosibas-operacija-somija-krievijas-pilsonu-firmu-apsudz-ekonomiskos-noziegumos

0
0
Atbildēt

0

kolpants 26.09.2018. 10.26

Да ладно! Обалдеть!
Я так понимаю, такая новость достойна еще одного выходного?

0
-1
Atbildēt

2

    Dusma > kolpants 26.09.2018. 11.04

    es gan tā šo ziņu neuztveru – es to uztveru tā,ka normālā pasaulē no krievu naudas baidās, ka nacionālo drošību vērtē augstāk kā miljonus , kas atbirtu no miljardu galda valstij

    un te ir tā milzīgā atšķirība no Latvijas – mums saka, ka čekas maisu atvēršana apdaraud valsts drošību, kamēr jebkurš ja padomā – perfekti labi saprot, ka mūs apdraud drošības iestāžu čekisms un tas, ka Latvijā 90 % investori ir putina krievi

    ka swedbank – pretī Brīvības piemineklim jau ir nomainījusi krievu norvik banka, kura tad uzreiz jau arī 20 milj no valsts piedzis

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 26.09.2018. 12.33

    Санкций США они опасаются, а не самих российских денег. Потому что под эгидой российских санкций США сейчас настолько агрессивно свои экономические интересы продавливают, что даже Ринкевич, которого трудно заподозрить в антипатии к США, в интервью отмечал, что не стоит забывать, что у США есть свои интересы в газовой сфере. Это было как раз о том, как США угрожают санкциями всем компаниям, кто будет участвовать в Норд стриме-2

    0
    0
    Atbildēt

    2

    altinyildiz > kolpants pirms 4 stundām

    Vai mīlestība pret ASV varēja piespiest Rinkēviču gatavot Zatļeru braucienam uz Maskavu, lai tas kopā ar kara noziedzniekiem, latviešu tautas bendēm, svinētu Staļina asiņaino uzvaru pār cilvēcību un veselo saprātu un iet koalīcijā ar kremļa zagļu un žuļiku un slepkavu un pedofīlu pārstāvošo SC?
    Viņš ir atkarīgs no kremļa un kad būs sagrauti kremļa torņi, arī viņam aizies pakaļ.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dusma > kolpants pirms 3 stundām

    iespējams, ka arī šis faktors kaut ko nozīmē – tad jautājums – vai ASV mūsu – nabagas aitas jau ir iztirgojis kremlim, ka te putins dejo polku sākot ar NA un beidzot ar Saskanu?

    Kāpec Šveice baidās no ASV sankcijām un Latvija nē?
    Es domāju, ka ASV izlūkiem ir labi zināms, ko dara mūsu alkatīgās vergu dvēseles , kas notiek uz Latvijas=ES un Krievijas robežas
    Kā tad ir?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > kolpants 26.09.2018. 12.11

    Tikai Krievijā tādi organismi, kā Abramovičs, kas skraidīja Berezovkim pēc aliņiem, var kļūt par miljardieriem, tikai Krievijā sadistisks un paranoidāls pederasts – pedofīls var kļūt par nacionālo līderi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

VIDEO: Feldšeris Rafaels Ciekurs: “Šis darbs pabaro dvēseli”

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Buldozera sponsorēta partija

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Enerģētikas politika partiju programmās – jāsaredz tālāk par rītdienu 24

Komentāri (24)

Dusma pirms 3 stundām

lai arī naciķi pamatā, bet jūs tacu neviens nedomājiet, ka šos nodokļus nav samaksājuši nabagi – tie visi ir bagāto un ļoti loti bagāto nesamaksātie nodokļi

bet kučinskis mumss s tāsta, cik sekmīga esot viņa valdība

nē nu labi – nupat mani resursi ir cauri – es vairs nespēju visas šīs negācijas uzņemt – vells kaut ko saldu gribās atkal –

katrā ziņā – ir ne tikai slikti, bet manā vērtējumā ir bezcerīgi – ja nu vienīgi izdotos tos čekistus izkvēpināt- jau nu vienīgi ar to varētu sākt ….

http://jauns.lv/raksts/bizness/298144-latvijai-sobrid-ir-113-miljardu-eiro-liels-nodoklu-parads

+1
0
Atbildēt

0

altinyildiz 26.09.2018. 12.14

0
0
Atbildēt

1

    kolpants > altinyildiz 26.09.2018. 12.40

    Странно..Тебя возмущает, что при СССР не было независимой Латвии. Но при этом полностью удовлетворяет факт, что и Германия даже не планировала никакой Латвии, даже на том уровне, какой был в времена СССР-отдельная республика.
    То есть разница просто в том, что немцы нацисты как хозяева, тебя полностью удовлетворяют?

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    altinyildiz > kolpants 26.09.2018. 12.53

    Slimās, tumsonīgās, asinskārās un sātana apsēstās fašistisko izdzimteņu Krievijas noteikti nebūtu, bet civilizētu valstu pārtikusi un izglītota Eiropas savienība no Gibraltāra līdz pat Urāliem būtu izveidota vēlākais 1960. gadā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

J.šveiks 26.09.2018. 12.04

Antonijas ielas aģentiem , naida kurinātājiem , ar pseido naciķu piesaukšanas palīdzību , vahmurķiem , atlaizītājiem , andrejiem un pārējiem .
Izlasiet šo un gaidiet , drīz pienāks brīdis , kad jūsu elku pakārs sārkanājā laukumā maskavā.
https://censoru.net/29691-zakat-putinskogo-carstva-na-moskovii-nachinaetsja-sereznyj-krizis.html

+2
0
Atbildēt

2

    altinyildiz > J.šveiks 26.09.2018. 12.19

    Un cik ilgi pēc tam Putina smegmas feinšmekeri un čekistu publiski piesmietie izdzimteņi, Latvijas varoņu piemiņas zvēriskie nīdēji, kolorado lenteņi, maitās mūsu mīļās planētas gaisu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > J.šveiks 26.09.2018. 12.45

    Tas ir tavs elks,pseidošveik.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Dusma 26.09.2018. 10.39

jāun vēl NA – kā tad paliek ? Kad izmēzīsiet korupcijas mēslus no kultūras staļļa?

Kāpēc par pāvesta vizīti Latvijā LTV1 bija atskaite par katru iztērēto eirocentu, bet par kultūras darboņu iztērētājiem miljoniem mums stāsta pekstiņus?

nektrējaties patrioti , stāstiet kā ir – mēs grbam zināt

https://www.lsm.lv/raksts/kultura/kulturtelpa/valstij-aizvien-nav-izdevies-atgut-67-000-eiro-paradu-no-latvijas-literaturas-centra.a293629/

+1
0
Atbildēt

0

Dusma 26.09.2018. 10.28

Ilmārs Poikāns
12 h ·

izskatās, ka ČAB (Čekas aizsardzības birojs) atkal maldina un baida sabiedrību par “apokalipsi” pēc VDK dokumentu publicēšanas. Lai ko arī SAB šādi cenšas aizstāvēt, tās nav sabiedrības intereses. Labāk būtu sekojuši Igaunijas piemēram un spiegus ķēruši.

+1
0
Atbildēt

0

kolpants 26.09.2018. 10.19

Вообще-то конечно очень интересно. Для портала ИР важнее новость, что Абрамовичу Швейцария не дала право проживания, чем мнение ПБ, что не нужно публиковать мешки КГБ

Вот и не верь потом в манипуляции читателем и тщательный подбор новостей.
Конечно, ведь новость об Абрамовиче намного важнее для избирателя, чем новости о мешках КГБ

Ну а у мнения ПБ есть простое и очень логичное обоснование-не хотят лишиться рычага давления на важных персон. Так же со многими можно найти общий язык-не выполнишь нашу просьбу, сольем информацию в прессу.
А судя по всему, в этих мешках слишком много известных и важных фамилий, вот и тянут..
Прям как чемодан без ручки-и бросить нельзя, и нести тяжело.

+1
-1
Atbildēt

0

Dusma 26.09.2018. 09.47

ja vēl bija kādas šaubas par dzirdētām runām, ka sab un citi pie teikšanas esošie tirgojas ar čekas kartiņām – tad pēc šī paziņojuma – man nevajag nekādus pierādījumus

es ticu, ka daudzu maksātspējīgo ziņotāju kartiņas jau sen ir pārdotas un izņemtas – bet tas nenozīmē, ka es būtu pret maisu atvēršanu – tieši otrādi – ir jānotiek SAB , DP , MP , diplomātisko dienestu utt attīrīšana no čekistiem –

tas, ka Latvija tagad pati !!!! – atdosies kremlim – tas ir tieši šo organu darba rezultāts, sekas tam, ka čekisti no VDK pārgāja uz atjaunotās Latvijas drošības iestādēm.

Tas arī izkaidro to, kāpēc Latvijā netiek noķerti putina spiegi – kurš gan ies tur ķēpāties ar liekiem šoviem …

Cik gudri ir izdarījuši tie, kuri no šī čekistu valsts ir aizmukuši.

0
0
Atbildēt

0

Dusma 26.09.2018. 09.42

tas kā es redzu šodienu un tuvāko nākotni – čekas vara tikai nostiprināsies , jo tā ir pašā virspusē , pie pašas valsts stūres -SAB tā vietā , lai uzrakstītu, ka valsti apdraud klajā , necilvēcīgā korupcija – oik, medicīna, būvniecība – un tapat visas citas valsts organizētās noziedzīgās laupīšanas – steidzas paziņot , ka valsti apdraudētu tas, ja tauta uzzinātu to vārdus un uzvārdus, kuri tad ir šīs čekistu sistēmas konkrētās sejas , ja vēl runāt spējīgiem godīgie un taisnīgie spētu pieprasīt valsts varas iestāžu attīrīšanu no čekistiem = komunistiem .
Tad par ko vispār ir runa….

Mēs – latviešu tauta esam kā aitu bars, kuru dzen uz kaušanu un kurai vienkārši nav nekād izvēle – vai nu kāp uz kaušanas lentes, vai meties asiņainu suņu zobos – viss

es patiesi tā domāju – priekšvēlēšanu kampaņu es vairāk redzu kā atsevišķu grupiņu cenšanos izcīnīt čekistu labvēlību, nekā tautas uzticību

http://jauns.lv/raksts/zinas/298157-vdk-dokumentu-publiskosana-var-apdraudet-nacionalo-drosibu-pauz-drosibas-policija

0
0
Atbildēt

2

    altinyildiz > Dusma 26.09.2018. 09.57

    Čekai daudz nemaz nevajag. Pietiks ja tu, krople, un citi plānprātiņi un latviešu valsts nīdēji nobalso par Vienotības čekas kājslauķiem, vai tās kroplām atvasēm: JKP vai Par(OIK) un Saskaņa būs valdībā un saglabāsies pederastiska ārpolitika un milicijas un Krievijas organizētās noziedzības simbioze.

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    Dusma > altinyildiz 26.09.2018. 09.59

    nu šorīt dzirdēju dzintaru no na un to kaimiņa rnas vīru – dzintars sita atkal roku pie krūtīm , ka mīl Latviju un ka gādās par latviešiem, kamēr kaimiņa runas vīrs solīja, ka skatīsies – ja būs izdevīgi – un gan jau ka saskaņai nauda, ko maksāt būs un būs izdevīgi – tad valdībā ņems saskaņu

    nu tev kremļa trolli liela cerība uz putina ordeni – varēsi savas aknu kaites bagātajos rietumos ārstēt ….

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    altinyildiz > Dusma 26.09.2018. 11.39

    Vai tad naciķus “smotrjašķijs” Vasjka Meļņiks sūtīja uz Maskavu atsūkāt Putinam, vai naciķus Savickis izsauca atskaitīties uz čekas ložu arēnā Rīga un vēl publiski piesmēja?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Dusma > altinyildiz 26.09.2018. 10.13

    no FB – nu naciķu altinyildiz – komentē man šito –
    21. septembris plkst. 17:31 ·
    100 m no šī ainaviskā lielceļa, uzreiz aiz sakoptajiem laukiem (kreisajā pusē) sākas Krievija. Tieši virzienā uz šīm kārtīgajām lauku sētām, krietnajiem saimniekiem, saimniecēm un viņu ņiprajām atvasēm (citstarp, 100% latvieši) Krievijas militārās aviācijas iznīcinātāji, desanta transportlidmašīnas un bumbvedēji teju ikdienā veic biedēšanas triecienlidojumus. Tagad mans jautājums – kādēļ šiem ļaudīm joprojām ir liegts kaut vai normālā kvalitātē klausīties Latvijas Radio un skatīties Latvijas Televīziju? Kādēļ 27 gadus pie varas esošā Nacionālā apvienība, ZZS un V nav nokārtojuši tik elementāru jautājumu? Kam ir jānotiek, lai resnie Rīgas kungi no LVRTC, NEPLP, Saeimas Cilvēktiesību komisijas utt. attaptos, ka šie ir vissvarīgākie valstiskie uzdevumi? Viens mierinājums – iespējams tieši tāpēc atjautīgie latgalieši, kas nekad nenolaiž rokas ir no jauna attīstījuši šo jauko dzīvo mūziku, kas skan fonā – tas ir vietējais Alberts Mednis ar savu akordeonu. 🙂

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Dusma 26.09.2018. 11.00

    NEPLs ir pilns ar tavējiem.Bet nu jau laikam tā lieta kustēsies,ja tik visādas dusmas tūlīt atkal nesavēlēs kaitniekus Saeimā:
    Šobrīd NEPLP jautājumu par papildu līdzekļu piešķiršanu apraides nodrošināšanai plāno gatavot iesniegšanai valdībā 2019. gadam, un tālākā šī jautājuma virzība, protams, būs atkarīga no valdības lēmuma. Pirms torņu būvniecības ir jāsaņem garantijas, ka finansējums apraides nodrošināšanai pierobežā tiks saņemts, lai uzbūvētie torņi kalpotu mērķim,” tā K. Gavars. https://lvportals.lv/norises/289255-ka-uzlabot-apraidi-pierobeza-2017

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Dusma > Vahamurka 26.09.2018. 11.20

    nu kā pilns – raksti konkrēti – kuri tad ir manējie

    klau – tev kauna nav – gluži kā dzintars, kurš visu mūžu sēdējies saeimā pie ruļļiem, bet pēkšni attapies un nu tik sola sola un sola

    gluži kā vecos laikos – pacieties Debesīs labāki būs –

    NA apzināta tautas nīdēšana – manipulējot tikai ar solījumiem ir tikpat noziedīga cik saskaņas kremļa asins smaka – tas nu jāsaka tieši un konkrēti

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    altinyildiz > Dusma 26.09.2018. 11.55

    Tavējais, Savicka apteksne, čekistu publiski piesmietais premļjaks, pilnībā bankrotējušais politiķis, uzņēmējs, cilvēks un vīrietis, parādu, stulbu bābu un kompromatu atkarīgais Dombrovskis, 5 gadus grāva latviešu valsti un tagad to turpina darīt jau citā kvalitātē, kopā ar savu zilo draudziņu alkašu Junkeru.
    Bez kopā ar Zaharjinu izvazātā LM un čekas off-shore firmu fondam par sviestmaizi atdotai Citadelei, ar TECII 2. kārtu, kur valsts jau ir, vai vistuvākā laikā būs zaudējusi miljardu, pilnīgi pietiekami, lai tūkstoti tādu izdzimteņu, pēc visu čekas sūdu izdauzīšanas, publiski nošautu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > Dusma 26.09.2018. 12.29

    Vai tad bijušais NEPLa priekšnieks Dimants nav tavējais?Tas,kurš tagad Vienotības atvasinājumā-PARiešos iestājās?

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Vahamurka pirms 4 stundām

    Vai tad dinozauri nav tavējie? Tie, kas izmira pirms vairākiem miljoniem gadu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Dusma > altinyildiz 26.09.2018. 11.54

    Bijušie čekisti paliek drošības policijā
    http://www.diena.lv/arhivs/bijusie-cekisti-paliek-drosibas-policija-10368486

    Inta Lase. 1998. gada 10. decembris 00:00
    Satversmes aizsardzības birojs (SAB) izsniedzis atļaujas 10 bijušajiem VDK darbiniekiem turpināt darbu drošības policijā (DP), Dienai apstiprināja SAB direktora vietnieks Uldis Dzenītis. Pārbaude par DP darbinieku atbilstību likuma prasībām pilnībā vēl nav pabeigta – pēc Dienas rīcībā esošās informācijas, SAB vēl jāsagatavo atzinums par trim DP darbiniekiem, kuri savulaik VDK ieņēmuši visai augstus amatus. Diena ziņoja, ka 1995.gada septembrī Nacionālā drošības padome nolēma, ka bijušo VDK darbinieku dienests valsts drošības iestādēs ir pretlikumīgs, turklāt arī likums par valsts noslēpumu aizliedz bijušajiem VDK darbiniekiem piekļūt valsts noslēpumu saturošai informācijai. Ja persona, kura agrāk strādājusi VDK, tagad pretendē uz pieeju valsts noslēpumam, saskaņā ar likumu SAB jāveic īpaša pārbaude, bet lēmumu par to – atļaut vai aizliegt bijušajam VDK darbiniekam turpināt darbu, kas saistīts ar valsts noslēpumu saturošas informācijas pārzināšanu, – jāpieņem SAB direktoram. Jorojām pretēji likuma prasībām DP pretizlūkošanas daļā strādā vairāki bijušie VDK darbinieki, kuriem šādas atļaujas nav izsniegtas. Vēl jāpārbauda trīs bijušie čekisti Šogad vasarā veicot policijas darbinieku ārkārtas atestāciju, Iekšlietu ministrija (IeM) lūgusi SAB dot atbildi par atsevišķiem DP darbiniekiem, bet nepieciešamības gadījumā veikt pārbaudes, Dienai teica IeM preses sekretārs Normunds Beļskis. Pārbaudes mērķis bijis saņemt SAB novērtējumu, vai šiem cilvēkiem drīkst būt atļauja pieejai valsts noslēpumu saturošai informācijai vai ne. N.Beļskis apstiprināja, ka jau vairāk nekā 10 gadījumos SAB devis atļauju bijušajiem VDK darbiniekiem turpināt dienestu DP. Tas nozīmē, ka šiem cilvēkiem arī turpmāk būs pieejama valsts noslēpumu saturoša informācija. Turpretī triju DP darbinieku lietās turpinās iesāktā pārbaude. N.Beļskis uzsvēra, ka IeM grib ātrāk pabeigt šīs pārbaudes. Pēc Dienas rīcībā esošās infromācijas, divas no minētajām trim personām savulaik strādājušas VDK Organizētās noziedzības apkarošanas nodaļā (ONAD). Patlaban bijušie VDK darbinieki Andris Strautmanis un Aleksandrs Halturins strādā DP pretizlūkošanas daļā un šiem cilvēkiem ir pieejama ar valsts noslēpumu saistīta informācija, Dienai apstiprināja vairāki neoficiāli avoti. Pēc Dienas rīcībā esošās informācijas, VDK savulaik tika izveidota ONAD, kas darbojusies pēdējos VDK pastāvēšanas gadus. 1946.gadā dzimušais A.Strautmanis un 1958.gadā dzimušais A.Halturins savulaik bijuši saistīti ar ONAD, Dienu informēja droši avoti. Taču viņu ieņemamos amatus avoti precizēt nevarēja. Pārlūkojot 1988.gadā izdoto VDK darbinieku telefongrāmatu, A.Strautmaņa vārdu Diena atrada iedaļā Apakšnodaļu vadība. Ieņemamais amats telefongrāmatā nebija norādīts. A.Halturina vārds atrodams bijušā Proletāriešu rajona VDK darbinieku telefonu sarakstā. Kad šā gada augustā Diena interesējās, kāpēc šie bijušie VDK darbinieki vēl strādā DP, bet likumā paredzētās SAB direktora atļaujas viņi nav saņēmuši, bijušie iekšlietu ministri Dienai norādīja, ka likumpārkāpumu šeit nesaskatot un šie darbinieki esot augsti profesionāļi. Pirmdien N.Beļskis, paužot iekšlietu ministra Roberta Jurdža viedokli, norādīja, ka ministrs paļausies uz SAB slēdzienu – ja SAB uzskatīs, ka šie cilvēki turpmākam darbam DP nav piemēroti, viņi tiks atbrīvoti, ja SAB, pēc pārbaudes atzīs, ka šiem cilvēkiem arī turpmāk atļaujama pieeja valsts noslēpumu saturošai informācijai, viņi turpinās darbu DP. Pārbaudes ir individuālas Veicot pārbaudi, vai konkrētajam darbiniekam dodama atļauja darbā ar valsts noslēpumu, tiek izvērtēts, kad cilvēkam sācis darbu VDK, kad – strādāt Latvijas drošības iestādēs, kādi kontakti šim cilvēka izveidojušies, strādājot VDK, ar ko viņš turpina kontaktēties, bet ar ko ne, skaidroja U.Dzenītis. Viņš piebilda, ka SAB izvērtē personas pienākumu specifiku, novērtējot profesionālo atdevi un daudz ko citu. Tikai pēc kompleksas pārbaudes var sniegt pozitīvu vai negatīvu atzinumu, teica U.Dzenītis. Viņš atzina, ka līdz šim nevienai no pārbaudāmajām personām nav sniegts negatīvs atzinums, taču tas neizslēdzot iespēju, ka kādā no atlikušajiem gadījumiem tāds varētu būt. Pēc U.Dzenīša vārdiem, lielākā daļa bijušo VDK darbinieku uz neatkarīgās Latvijas drošības struktūrām pārnākuši 1991. un 1992.gadā, kad likums drošības iestādēs strādājošajiem vēl nenoteica nekādus ierobežojumus. Tā likums par valsts noslēpumu, kas neparedz bijušajiem VDK darbiniekiem pieeju valsts noslēpumu saturošai informācijai, stājās spēkā 1997.gada janvārī, bet likumā par valsts drošības iestādēm ir zināmas pretrunas – no vienas puses, likums paredz, ka drošības iestādēs strādājošie nedrīkstētu būt bijušie VDK darbinieki, bet par DP likumā norādīts, ka kadru izvēle ir atbilstoša likuma par policiju prasībām, kas šādus ierobežojumus neparedz. Jautāts, kāpēc atļaujas vai aizliegumi bijušajiem VDK darbiniekiem strādāt valsts drošības iestādēs nav izsniegtas tūlīt pēc likuma spēkā stāšanās, U.Dzenītis norādīja – lai SAB sāktu pārbaudi par kāda drošības iestādes darbinieka atbilstību likuma prasībām, jāsaņem IeM pavēle par šādas pārbaudes nepieciešamību. Pēc tam nepieciešams apkopot visu vajadzīgo informāciju, un tikai tad var dot slēdzienu, paskaidroja U.Dzenītis. Lūgts novērtēt bijušo citas valsts drošības iestāžu darbinieku dienestu Latvijas drošības iestādēs, U.Dzenītis atzina, ka bijušie VDK darbinieki, līdzīgi kā citi drošības iestādēs strādājošie, ir īpaša riska grupa. Viņu ieņemamais amats un viņu rīcībā esošā informācija ļaunprātības gadījumā ļautu šo informāciju izmantot savtīgiem mērķiem. Taču visi šie cilvēki ir zvērējuši uzticību Latvijas valstij, atgādināja U.Dzenītis. Viņš piebilda, ka tagad, komplektējot darbiniekus, DP vairs netiekot pieņemti darbā bijušie VDK darbinieki.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    altinyildiz > Dusma 26.09.2018. 12.05

    Pat ja šobrīd DP vairs nav neviena Krievijas FSB kadru oficiera, pa šiem gadiem tie ir izaudzinājuši sev cienīgu maiņu. Ziedoņa Čevera atvase, kurš nespēja bez blata tikt LU juridiskā fakultātē un, jādomā, arī to pabeigt, vien ir ko vērts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Gundega Repše saņems Baltijas asamblejas balvu literatūrā

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Paraolimpiskais jātnieks Snikus izcīna sudrabu pasaules spēlēs iejādē brīvā stila disciplīnā

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Svētā Krēsla nostādnes izklāsts jautājumā par dzimumu (2017. gada marts) 34

Komentāri (34)

rinķī apkārt 25.09.2018. 13.41

….noliedz vīrieša un sievietes atšķirību un savstarpīgumu būtībā un paredz sabiedrību bez atšķirībām starp dzimumiem…+++Pirmajā mirklī apskatāmās “problēmas” kontekstā nāk prātā tikai viena doma – cik tas viss ir slimi. Taču , ja piedomā par šo uzspiesto problēmu ilgāk, nākas secināt, ka salīdzinājumā ar to, ar ko kreisie sociālo revolūciju rīkotāji kļuva “slaveni” nesenā vēsturē , piemēram Gulagi, vai nacistu nāves nometnes, šoreiz revolucionāru atvēziens ir krietni plašāks. Šoreiz mērķis vairs nav tikai “šķiru cīņa “, kuras vārdā tika slepkavota – “buržuāzija”, vai arī “rases doktrīna”, kuras vārdā tika mēģināts iznīcināt veselas tautas. Šoreiz mērķis ir daudz “drosmīgāks”, proti -šoreiz tiek mēģināts pazudināt visu cilvēci uz reiz, izkropļojot cilvēces pastāvēšanas pamatu – tradicionālu ģimeni, kas vispirms ir savienība starp vīrieti un sievieti. Jaunajā dzīves modelī vīriešiem un sievietēm šo vārdu ierastajā nozīmē vairs nav vietas. Šie jēdzieni ir novecojuši 🙂 Un tādi “suņu murgi” jau ir kļuvuši tik nopietni, ka ar tiem ir spiests nodarboties Vatikāns.

+2
-2
Atbildēt

3

    tonijs > rinķī apkārt 25.09.2018. 14.44

    Tavs komentārs ir uzskatāma ilustrācija teicienam – kā no mušas izpūst ziloni. Pašnāvnieciskie revolucionāri gribot pazudināt visu cilvēci (tātad arī sevi?), izkropļojot tradicionālo ģimeni, kas ir savienība starp vīrieti un sievieti. Ja kādā dokumentā “sex” vietā būs ierakstīts “gender”, tad tas izjauks tavu tradicionālo ģimeni un tev būs jāprecas ar vīrieti (ja tu esi vīrietis)?

    +1
    -3
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > tonijs 25.09.2018. 14.55

    Jā,ka grib pazudināt visu pasauli,tas ir pārspīlējums,pietiks ar neticīgo eiropiešu iznīdēšanu,uz ticīgajiem šī propaganda iedarboties nekādi nevar,reliģija tiem ir širmis pret šo zelta lietutiņu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > tonijs 26.09.2018. 10.12

    “Revolucionāri” jau pazudināja sevi, kad atdevās sadistiem un protams negrib palikt vieni. Pederastijas sludinātāji ir pelnījuši visbargākos sodus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dusma > rinķī apkārt 25.09.2018. 15.17

    tu spried ļoti ļoti šauri – klau – cilvēces vēsturē ir bijis matriārhāts – ne kur nav teikts, ka tas bijis daudz sliktāks cilvēces attīstības posms kā patriarhāts, bija savi plusi un savi mīnusi

    tāpat – attīstās tehnoloģijas – arvien mazāk sievietes dzemdē – vienas nevar, citas negrib –
    pie tā nav vainīgi kreisie
    medicīnas nozare manuprāt, ja ne apsteidz, tad drīz apsteigs ieroču un narkotiku biznesu

    es, piemēram, kā sieviete baudu dzīvi -pati spēju nomaksāt rēķinus, izvelēties ar ko n kur un kā – tā ir vēl pirms 50 gadiem neiedomājama brīvība

    kad sievietes vairs nedzīvos ar vīriešiem ģimenē – tas nebūt nenozīmēs , ka cilvēce aizies bojā – tikai pats cilveks ļoti loti izmainīsies – un izmaiņas jau tāpat notiek

    Vācijā par to tik daudz raksta un spriež – žēl, ka nelasi –

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Dusma 25.09.2018. 20.11

    Dusma. Vācieši , sevišķi rietumvācieši šajā kontekstā nav un nevar būt mūsu autoritātes objektīvu iemeslu dēļ. Rietumvācijā vēl septiņdesmitajos gados precētām sievietēm, ja tās vēlējās strādāt algotu darbu, darba devējam bija jāiesniedz vīra parakstīta piekrišana. Rietumvācijas sievietes pavisam nesen vēl dzīvoja pēc formulas – Kinder, Küche, Kirche, tās tad arī ir saknes šodienas vācu sieviešu bieži vien tik revolucionārai dzīves pozicijai, un tas ir objektīvi, Latvijā šāds sieviešu revolucionārisms izskatās dīvaini, jo nav nekādu vēsturisku iemeslu kāpt uz barikādēm. Man nekas nav pretī pret matriarhātu, un bieži vien jau tajā arī dzīvojam. Lai gan Vents Sīlis saka, ka “Latvijā nepastāv ne matriarhāts, ne patriarhāts, bet gan valdošais ir infantilisms, kas raksturīgs gan sievietēm, gan vīriešiem.” Esmu šo atziņu piezīmējis un nolicis pa rokai lietošanai 🙂

    Man nav pieņemama pozīcija no kuras tiek pašnāvnieciski spriedelēts par to, ka nākotnes sabiedrība ir sabiedrība bez atšķirībām starp dzimumiem fizioloģijas kontekstā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    3

    tonijs > rinķī apkārt 25.09.2018. 20.49

    RA teica: Man nav pieņemama pozīcija no kuras tiek pašnāvnieciski spriedelēts par to, ka nākotnes sabiedrība ir sabiedrība bez atšķirībām starp dzimumiem fizioloģijas kontekstā.
    ………..
    Neviens saprātīgs cilvēks par to nespriedelē, jo fizioloģiska atšķirība starp dzimumiem ir “primārs un nepārvarams dotums”, kā saka Vatikāns,

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > rinķī apkārt 26.09.2018. 10.15

    Man sieva reiz teica, ka ja tiktu ieviesta dzimumu līdztiesība, viņa pirmā paņemtu rokās ložmetēju un ietu pret to karot, jo neparko netaisās atteikties no savām privilēģijām.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Dusma > altinyildiz 26.09.2018. 10.59

    tikpat dulla čekistene kā tu pats – godavārds

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    altinyildiz > Dusma pirms 4 stundām

    Tāpēc jau tev tikai atliek sapņot par nēģeri no Zviedrijas, tev pat sapņos nav rādījies, kādas privilēģijas mēdz būt sievietēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dusma > rinķī apkārt 26.09.2018. 10.58

    nu beidz , ra – protams, ka neko nevar absolūtizēt – es iekopēju konkrētu saiti – kā tieši vācieši spēj inteliģenti sarunāties par ļoti ļoti jūtīgām tēmām. Par to ir runa.

    Un – Latvijā ģimenes jau ir izšķirtas. Padomā , cik daudzi pamet ģimenes, lai strādātu ārzemēs. Vai tā ir ģimene , ja sieva ar bērniem Latvijā, vīrs – ārzemēs? Vai ja ir vēl sliktāk – abi vecāki ārzemēs, bērns aug pie vecvecākiem ? Vai homoseksuāļi ir lielāks draud ar savu citādību, kā šīs valsts noziedzīgie darbi?

    saeima nevis aizliedz bet tikai ierobežos ātro kredītu īstenoto cilvēku aplaupīšanas biznesu, bet līdz ziņotāju – t.i. korupcijas apkarotāju aizsardzības likumam tā arī netiks – jo negrib tikt – viņi visi tur pārtiek no korupcijas – un tā ir tā pamatslimība – kas saēd mūs – mūs aplaupa -izjauc ģimenes, atņem medicīnu, kultūru – visu – un piedāvā mums vajāt homoseksuāļus kā galvenos vainīgos

    un tu šādai manipulācijai lieliski esi pakļāvies

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 26.09.2018. 12.07

    Dusma jautāja: Vai homoseksuāļi ir lielāks draud ar savu citādību, kā šīs valsts noziedzīgie darbi?
    ………….
    Nav, bet homoseksuāļi un citi citādie “nacionālpatriotiem” ir daudz vieglāks mērķis nekā valsts ekonomiskās, politiskās vai ar vidi saistītās nebūšanas. “Nacionālpatriots” paklaigā lozungus pret homoseksuāļiem vai bēgļiem, un jūtas labi pastrādājis valsts un nācijas labā.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > tonijs pirms 4 stundām

    Dusma > rinķī apkārt 25.09.2018. 15.18

    Un tādi “suņu murgi” jau ir kļuvuši tik nopietni, ka ar tiem ir spiests nodarboties Vatikāns.

    protams, k vatikānam ar to jānodarbojas – galu galā – Svētā Ģimene ir katoļu pamat pamats
    un lieliska iespēja nenodarboties ar savu priesteru seksuālo tieksmju savaldīšanu un attiecīgo noziegumu novēršanu

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 25.09.2018. 15.28

    Es pie sevis pasmīnēju par svarīgo Vatikānu, kas spiests nodarboties ar tik nopietnām lietām, tikai neko neteicu, jo kā neticīgais negribēju aizskart ticīgo jūtas. Dzimumu identitātes apspriešana neko nemainīs tradicionālajā ģimenē, bet tai vajadzētu nodrošināt tādas pašas tiesības netradicionālajām ģimenēm. Šķiet, ka tur ir strīdus būtība, jo “tradicionālisti” nevēlas to pieļaut un tāpēc biedē pārējos ar cilvēces bojāeju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    3

    Dusma > tonijs 25.09.2018. 15.42

    nē -nu es domāju, ka nav atkal tik viennozīmīgi – jau tagad ģimenes institūcija jūk un brūk un kā jau iepriekš rakstīju – fakts tomēr ir tāds, ka au bērni ir pakļauti dažādām pieaugušo manipulācijām – kā saka – visi no baznīcas ir mācījušies – ar svētiem vārdiem uz lūpām strādā tāda nelietības, ka asinis dzīslās sastingst

    es atkārtoju – 23 – 25 -jo tas ir mainīgi – mēs esam tikai 7 ar bērniem
    tas ir tikai mans darbs

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Dusma > Dusma 25.09.2018. 15.47

    steidzos – darba kolektīvā esma 23 -25 un tikai 7 ir bērni

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > tonijs 25.09.2018. 17.23

    ”Netradicionālās ģimenes” 😀 Būs netradicionāli cilvēki,būs arī netradicionālas ģimenes,tikai vajag tos netradicionālos cilvēkus audzināt jau no mazotnes pēc pašu progresīvāko liberastu izstrādātām un akceptētām programmām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > tonijs 26.09.2018. 10.18

    Anāla plēšana nav sex un pederastiskas attiecības nav ģimene. basta

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Dusma > J.šveiks 25.09.2018. 11.28

    tU PATS ŠO IZLASĪJI?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    J.šveiks > Dusma 25.09.2018. 14.08

    protams , tāpēc jau piespraudu

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Dusma > J.šveiks 25.09.2018. 15.20

    un ? Tavs viedoklis? neesi pamodies? ko čammāies?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    J.šveiks > Dusma 25.09.2018. 21.35

    man ticības jautājumos nav viedokļa , vienkārši gribēju uzsvērt komunikācijas zinātnieces attieksmi šaj jautājumā , milzīgi uzbrūkošs stils , vai nu vīrs iedevis bietē , vai iesūnojusi vecmeita , man nav konkrēti biogrāpijas dati.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dusma > J.šveiks 25.09.2018. 12.10

    kamēr tu domā vai izlasīji – es izlasīju un man kauns , ka sādu murgu ir sarakstījusi izglītota sieviete
    es spēju tolerēt viņas uzskatus, bet nolaisties līdz saniknotas un aizkaitinātas kuces līmenim tomēr ir nožēlojami

    mana svēta pārliecība ir tā, ka olšūnu ziedošana jaunām nedzemdējušām sievietēm būtu jāaizliedz, jo īpaši tāpēc, ka nabadzības apstākļos tas jau ir un kļūs vēl izplatītāks naudas pelnīšanas veids , es šādu likumu par olšūnu ziedošanu atbalstītu tikai tai gadījumā, ka tas ietvertu pantus, kuri paredzētu, ka šādu izzagtu sieviešu ārstēšanā nedrīkst tikt izmantota valsts nodokļu maksātāju nauda.

    Es tiešām esmu pārliecināta, ka šo likumu par tiesībām ziedot =pārdot olšūnas , saeima pieņēma, tikai šā biznesa, nevis sieviešu interesēs.

    Jā un vēlreiz- šveik – žēl, ka nelasi vāciski – tad redzētu,cik milzīga ir atsķirība starp latvieti – un starp vācieti – cik pirmā truli,zemiski un otrā gudri pacietīgi – pauž savus viedokļus – abām esot sieviešu aizstāvēm

    nu un neticu veču naidam pret sievietēm, ticu nespējai saprast, ieklausīties, pašam tikt galā ar aizvainojumiem

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Dusma 25.09.2018. 12.18

    Mī un žē,štādi brīnumi,dusma jau gatavojas iestāties naciķos,ka aprej liberastu ikonas?

    +3
    -3
    Atbildēt

    1

    Dusma > Vahamurka 25.09.2018. 12.18

    stlbeni

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Dusma > J.šveiks 25.09.2018. 13.17

    noteikti taču katrs pamanījis, ka medijos arvien biežāk ir par pamestiem bērniem un dzerošām mātēm
    vai par pārāk mīlošām, vai pārāk valdonīgām, vai … mātēm – es tikai tā skaidroju to , ko veinberga sauc par veču naidu pret sievietēm

    man bija jānodzīvo gari gari gadi, kamēr es piedevu , pieņēmu un vismaz domāju, ka sapratu savu tēvu – , protams, ka man bija un ir joprojām izvēle vainot un nīst un spārdīt visus vīriešus kā tādus

    kad redzu, ka sieviete sit bērnu , mana pirmā reakcija ir vēlēšanās tai mātītei pašai iesist –
    kad redzu vīrieti ar mazu bērnu – bieži iedomājos , bet ja nu pedofīls

    tā kā ….

    http://www.spiegel.de/plus/maenner-und-ihre-muetter-der-milf-komplex-a-40b6d23f-0677-4c9c-9e3a-3a43cab12d0d
    Der Milf-Komplex
    Exklusiv für Abonnenten
    Eine Pflegerin aus dem Hospiz berichtet mir, dass sich die letzten Worte sterbender Männer oft glichen. Mit dem letzten Atemzug rufen fast alle nach “Mutti” oder “Mama”. Warum ist das so? Von Hajo Schumacher

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Dusma > Dusma 25.09.2018. 13.19

    kāda slimo kopēja saka, ka mirstošo vīriešu visbiežākie vārdi ir – mammīt, māmiņ …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Dusma 25.09.2018. 10.04

saruna ir par lidztiesību starp sievietēm un vīriešiem un par to , cik ļoti vairāk, biežāk, izteiktāk sievietes manipulē ar vīriešiem, kā vīrieši ar sievietēm un vēl abi runātāji spriež, ka visa tehnoloģiju un sabiedrības attīstība virzās uz to, ka seksu aizstās virtuālais sekss, ka bērnus sievietēm vairs nebūs jādzemdē un viņām vairs nebūs vīriešu manipulācijas instrumenti un ka vispār sievietēm – daudzām – nemaz tik viegli neklāsies, kad viņas beidzot tiks “atbrīvotas” – bet nu protams, dzīvē viss ir sarežģītāk un neviennozīmīgāk –

katrā ziņā – ļoti vērtīga, interesanta saruna, kura Latvijā, manuprāt ,nemz nav iespējama , mums vienkārši nav vāc nācijas inteliģences līmenis

https://www.youtube.com/watch?v=p8dXlgCDVgk

Wie sieht es mit der Gleichberechtigung zwischen Frau und Mann aus? Die MeToo-Debatte zeigt deutlich, wie spannungsreich das Verhältnis zwischen den Geschlechtern heute noch ist.
Zwischen ihnen herrscht offensichtlich weiterhin ein Machtgefälle. Wie müssen sich Mann und Frau in Zukunft zueinander verhalten? Die Philosophin Svenja Flaßpöhler hat dazu eine klare Meinung.
Hat der Feminismus der 1970er bis 1990er Jahre heute nur noch wenig Einfluss auf das Zusammenleben der Geschlechter? Muss sich das weibliche Geschlecht wieder neu entdecken und definieren? Und wie verhalten sich die Männer? Das fragt Richard David Precht die Philosophin und Chefredakteurin des “Philosophie Magazins” Svenja Flaßpöhler, die sich aktuell mit ihrem Buch “Die potente Frau. Für eine neue Weiblichkeit” kritisch mit der MeToo-Debatte auseinandersetzt. Flaßpöhler beklagt, dass sich die Initiatorinnen der Debatte zu sehr auf die Opferrolle der Frauen beziehen, dass sich Frauen grundsätzlich immer noch eher an den Regeln der Männerwelt abarbeiten, anstatt ihre eigene, weibliche “Potenz” abzurufen.Im Gespräch mit Richard David Precht verurteilt die Philosophin männlichen Machtmissbrauch und männliche Gewalt gegen Frauen scharf.
Doch sieht sie in der MeToo-Debatte auch die Gefahr, dass ein Dialog zwischen Mann und Frau, der gegenseitige Respekt und vor allem die Freude am sich Entdecken nachhaltig gestört zu werden drohe. Flaßpöhler sagt provokant: “Wer eine Welt ohne Belästigung will, will in letzter Konsequenz eine Welt ohne Verführung”. Die wirkliche sexuelle Befreiung der Frau stehe uns laut Flaßpöhler möglicherweise erst noch bevor, sie sei auch in der 1968er Revolte nicht wirklich erfolgt. Was aber unterscheidet Frau und Mann wirklich, fragt Precht. Welche Rolle spielen Kultur und Evolution für die Rollenverteilung? Muss die Körperlichkeit der Geschlechter überwunden werden, wie es die amerikanische Philosophin und Feministin Judith Butler 1990 in ihrem Buch “Das Unbehagen der Geschlechter” propagiert? Oder sollte sie viel mehr noch bewusster gelebt werden? Oversext oder androgyn? Und welche Funktion haben Zweierbeziehung, Ehe und Kleinfamilie heute noch?Anfang des 19. Jahrhunderts entwickelte der französische Philosoph und Sozialist Charles Fourier nicht nur den Begriff Feminismus, er schlug auch vor, dass Frauen und Männer in größeren Kommunen zusammenleben sollten, in welchen die Begegnung zwischen den Geschlechter eben an einer jeweiligen Funktion ausgerichtet sein sollte. Sexuelles Erleben, das Zeugen und Aufziehen von Nachwuchs oder ein rein geistiger Austausch sollte mit unterschiedlichen Partnern möglich sein und vor allem sollten dadurch unterdrückte Leidenschaften vermieden werden. Bestehen die Konflikte zwischen Frau und Mann möglicherweise nur deshalb, weil wir falsch zusammenleben, fragen sich Precht und seine Gesprächspartnerin Svenja Flaßpöhler.

Quelle: zdf.de
Kategorija
Izglītība

+2
-1
Atbildēt

0

Jānis Lakijs 25.09.2018. 10.03

Beidzot skaidrs, kādas IR curikiem intereses Romas Katoļu baznīcā 🙂

+3
-3
Atbildēt

1

    Dusma > Jānis Lakijs 25.09.2018. 10.21

    konkrēti? jeb galva sāp un vairāk par vienu teikumu neesin spējīgs šorīt radīt?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Dusma 25.09.2018. 09.58

“Tomēr tas nenozīmē, ka dzimuma identitāti var reducēt līdz subjektīvai un pēc indivīda iegribas viegli maināmai pieredzei.” – piekrītu !
“Tomēr mēs nevaram pievienoties apgalvojumiem, ka „dzimuma identitāte” ir tikai un vienīgi kultūras un nejaušu faktoru rezultāts vai ka to pilnībā nosaka individuālā brīvība.” – piekrītu un atbalstu!
Pirmais, kas man patīk – ka tiek lietots vārds lidztiesība, nevis vienlīdzība.

Un vēl – es domāju, ka dzimumu, šo nacionaliāšu, reliģiju utt. atšķirību iznīcināšana – pie tam , apzināta ir bagāto un ļoti bagāto interesēs. Jo trulāka, vienlīdzīgi nabadzīgāka un manipulējamāka biomasa, jo varas elitei – jaunajiem dieviem, to vieglāk izmantot. Skan murgaini – jā, bet es patiešām tā domāju, ka uz to tiek virzīta pasaule.

9 vecs zēns esot izdarījis pašnāvību , jo viņu kauninājusi un izsmējuši par atzīšanos, ka viņš esot homoseksuāls – visi pasaules mediji šo ziņu centīgi tiražēja, bet elle un indija – vai 9 gadu vecs BĒRNS!!! – jau ir spējīgs spriest par savu seksualitāti? Kas notika šī zēna ģimenē, ka viņam tik intīma lieta , ko katrs pubertātes laikā pārdzīvo – jāstāsta draugiem , paziņām?

Katoļi , protams, ir liekuļi, bet vismaz šai ziņā es viņiem piekrītu , bet …. tūlīt iekopēšu vienu raidījumu – un tajā teiktajam es arī piekrītu – tā ir …

Par šo gan paldies, bija vērtīgi

+2
-1
Atbildēt

1

    Vahamurka > Dusma 25.09.2018. 12.15

    Nu nu,neaizraujies,citādi vēl kāds padomās,ka esi naciķe un tu vairs nepatiksi savam Zviedrijas nēģerim.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Aizsargāt datus nenozīmē no tiem izvairīties

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Vai koalīcijas padome ir antikonstitucionāla? 4

Komentāri (4)

lange_juris 26.09.2018. 12.05

Autors varēja arī vēl rindkopu veltīt juridiski neloģiskajam sauklim “likvidēt koalīcijas padomi”. Kaut gan laikam jau tas ir tik zems līmenis, ka Neimaņa kungs nav veltījis laiku tam.

0
0
Atbildēt

0

Dusma 26.09.2018. 09.27

paldies par centieniem, bet , manuprāt, šso visai sarezģīto lietu vajadzēja izskaidrot vienkāršāk – un plašāk

0
0
Atbildēt

0

Vahamurka 25.09.2018. 19.28

Tā vienkārši;atnāk desmit cilvēki un nolemj?

0
0
Atbildēt

0

kolpants 25.09.2018. 15.14

Вопрос в другом. Зачем тратить огромные ресурсы, потом платить 4 года неплохие зарплаты, если фактически все решает коалиционный совет, где состоит человек 10?

0
0
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Pāvests Francisks novēl koncentrēties uz mērķi, lai viss kalpotu dzīvei un radītu dzīvību 2

Komentāri (2)

Dusma 25.09.2018. 10.08

mni pārsteidza pāvesta drūmā seja ierodoties Latvijā – bet tad sapratu – nav jau viegli liekuļot, kad tevi uzņem asiņainās čekas kalpu bari, tikko pāvests tikās ar godīgiem cilvēkiem – tā arī smaids viņa sejā uzplauka

nu vispār jau patīkami, ka tā , bet laikam ne pārāk diplomātiski

un vejoņa solījumi cīnīties pret nabadzību un netaisnību – cik zemiska liekulība – Debess – cik zemiska! Būtu nu paklusējis, nelietis!

0
-1
Atbildēt

1

    Vahamurka > Dusma 25.09.2018. 12.24

    Kādu nu tavējie ievēlēja,ar tādu jādzīvo.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar: