Vai Jūsu mājas lapa jau 21. aprīlī būs mobilajām ierīcēm draudzīga?

Vai Jūsu mājas lapa jau 21. aprīlī būs mobilajām ierīcēm draudzīga?
Tehnoloģijas
hugo
Print Friendly, PDF & Email

Ja līdz šim esat atlikuši mājas lapas pielāgošanu mobilajām ierīcēm, tad tagad būs jāsāk baidīties no Googles.

IT uzņēmums pēc ilga testēšanas perioda nupat ir nospraudis pēdējo datumu līdz kuram uzlabot weblapas: Sākot ar 21. aprīli tiks pievienots vēl viens lapas vērtēšanas kritērijs, proti, to cik weblapa ir mobīlajām ierīcēm draudzīga.

Tas nozīmē, ka lapas, kuras tādas nebūs tiks vērtētas zemāk. Uzņēmums ir visai skaidri pateicis, ka šim uzlabojumam būs liels iespaids uz meklējumu rezultātiem. Tam par iemeslu ir Google vēlme piegādāt kvalitatīvus un atbilstošus meklēšanas rezultātus, kas ir optimizēti priekš konkrētā ekrāna izmēra.

Kas būs tālāk?

Tākā interneta pārlūkošana no mobilajām ierīcēm aizvien pieaug, cilvēki izjūt lielāku vēlmi pēc ērti uzskatāma satura. Iespējams, jums  šķiet, ka štrunts par viņiem, bet ņemiet vērā, ka tā ir visai maksātspējīga auditorija. Un bieži vien meklējot kafejnīcu vai preci internetā apstāsies pie tā, kura būs visērtākā lietotāju saskarne un pat ja neiegādājas preci tūlīt, tad,  bieži vien, gala lēmumu par pirkumu pieņem pie mājas datora.  

Analizējot apmeklētāju datus lapai ir novērots, ka nu jau ­­~30% cilvēku izmanto viedtelefonus lai pārlūkotu saturu.

Ņem vērā, ka tas var ietekmēt arī parastos meklēšanas rezultātus, jo viens no galvenajiem meklēšanas algoritma kritērijiem ir tas cik bieži dažādi cilvēki klikšķina uz jūsu saites (CTR – Click trough rate).

Līdz šim mobilās – responsīvās lapas bija tikai veids kā apsteigt konkurentus, bet nu jau paredzams, ka tas kļūs par globālu standartu un vēlāk jau pašas mobilās lapas tiks sķirotas arī pēc tā, cik ērti tās lietot. Varētu arī būt, ka adaptīvām (responsīvām) lapām būs lielāka priekšroka pār tām, kuras izmanto atsevišķu aplikāciju priekš telefoniem.

To vai kāda weblapa ir labi pārskatāma mobilajās ierīcēs var pārbaudīt Google testa lapā.

Google ir apmeklētākā weblapa Latvijā un ir spējīga sagādāt daudz jaunu klientu, kas tieši meklē pēc tā, kas ir jūsu piedāvājumā, ja vien to var ieraudzīt meklēšanas rezultātu augšgalā, jo 93% cilvēku nemaz nedodas uz otro lapu.

Tādēļ apdomājiet labi vai nav pienācis brīdis izveidot universālu – visām ierīcēm draudzīgu lapu un tomēr pievērst uzmantību interneta mārketingam (SEO – serach engine optimization).

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu