Kad Latviju pārņēma krīzes gadu drēgnums, bez darba palikušie Ieva un Māris Ozoliņi nolēma riskēt, pārvēršot Ievas aizraušanos biznesā. Risks attaisnojās – dzijas un to izstrādājumu veikals Hobbywool kļuvis par Latvijas adījumu vēstniecību
Ja esi pārkāpis divus sliekšņa pakāpienus 17.gadsimta mācītājmājā Vecrīgā, kas atrodas uz Mazās Pils un Jēkaba ielas stūra, un iegājis ar apadītiem zvaniņiem rotātajā veikalā, jārēķinās – drīz jutīsies kā kaķis, sapinies paša izvirpinātā dzijas kamolā. Te ir tik daudz izrakstītu cimdu pāru, cik nav redzēts pat Brīvdabas muzeja slavenajos gadatirgos, un tādas biezām pīnēm izadītas jakas un džemperi, ar kādiem nebūtu kauns ierasties arī uz Oskara ceremoniju! Ozoliņu ģimenes uzņēmums Hobbywool nepilnu piecu gadu laikā panācis, ka Latvijas adījumi kļuvuši par pieprasītu un augsti novērtētu eksportpreci.
Tumsā ieslēdza gaismu
Doma pārvērst Ievas hobiju biznesā radās krīzes visaukstākajā laikā – pēc tam, kad 2008.gadā pasūtījumu trūkuma dēļ bija jāatsakās no TV studijas, kur tika filmēti TV šovi, un pasākumu rīkošanas biznesa. TV producents un režisors Māris Ozoliņš palika bez darba. Gluži tāpat kā viņa sieva Ieva, kura pirms tam savu ilggadējo un ļoti veiksmīgo karjeru lielā, starptautiskā uzņēmumā nomainīja pret apņemšanos piepildīt sapni par ģimenes biznesu.
«Izklaides industrija 2008.gada janvārī izslēdza gaismu, nebija nekādu pasūtījumu. Mēs bijām pirmie, kas attapāmies tumsā,» stāsta Ieva. Viņas aizraušanās kopš 14 gadu vecuma ir adīšana, tādēļ bija pamanījusi – viena no retajām nozarēm, kurā apgrozījumi nemazinājās, bija rokdarbi. Tādēļ viņas vīrs teica: adi!
Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.