Priekam vairāk nekā naudai • IR.lv

Priekam vairāk nekā naudai

4
Modes zīmolu bērniem Zaza Terēze Gruntmane izveidoja 2002.gadā, dzīvojot ASV.
Anda Burve-Rozīte

Bērnu apģērbu zīmola Zaza Couture izveidotāja Terēze Gruntmane pierāda, ka ir iespējams idejas radīt ASV, bet ražošanu Latvijā veiksmīgi «vadīt no attāluma»

Uz dzīvespriecīgo Zaza drēbīšu fona, kas atgādina bagātīgu vasaras augļu kokteili, askētiski melnā tērpies cilvēks izskatās kā no citas pasaules. Terēze pati – visa baltā. Smalkiem sejas pantiem, emocionālu izteiksmes stilu. Latvijā Terēze ir četrreiz gadā, jo pamatā mīt ASV kopā ar vīru, ārstu Uģi Gruntmani, un trim bērniem. Bērnu apģērbu biznesu Terēze sāka pirms desmit gadiem, un šajā laikā spējusi ieiet gan Amerikas, gan arī vairāku Eiropas un Āzijas valstu tirgū. 

Iespējams, Terēzes veiksmes atslēga ir labās zināšanas eksaktajās zinātnēs – viņa mācījusies Rīgas 1.ģimnāzijā – un arī mākslā, jo absolvējusi gan Rīgas Lietišķās mākslas vidusskolu kā modes dizainere, gan Latvijas Mākslas akadēmiju kā gleznotāja. Terēzei vienmēr patikušas spilgtas krāsas, un tagad ir iespēja sajūtas realizēt ar mākslu saistītā biznesā – bērnu apģērbu modē.

«Man noteikti ir daudz lielāka interese par bērnu modi nekā par pieaugušo. Man ļoti patīk apģērba mazais formāts un asprātība,» saka viņa pati. Kad brauc pēc audumiem uz Parīzi, bērnu veikalus viņa apmeklē kā muzeju, apbrīnojot, kā «kaut ko tik foršu» cilvēka prāts var izveidot.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu