Ideju evolūcijas šovs • IR.lv

Ideju evolūcijas šovs

3
Raidījumā Firmas noslēpums uzņēmējam sava inovatīvā ideja ir jāizklāsta piecu cilvēku žūrijai, kura, balsojot «ar īkšķi uz augšu vai leju», nolemj, vai pretendents var turpināt cīņu par 10 000 latu naudas balvu. Attēls no ceturtā raidījuma ieraksta

Raidījums Firmas noslēpums aizsāk publisku biznesa ideju konkursu, meklējot auditoriju, kuru pie ekrāna notur intelektuāla cīņa par naudu 

Jaunā Latvijas televīzijas raidījuma būtība ir vienkārša – cilvēki ar biznesa idejām stāv kompetentas žūrijas priekšā un cīnās par 10 000 latu naudas balvu. Tieši tāpat, kā tas notiek dzīvē, jaunam uzņēmējam lūkojot pēc finansējuma savam pasaules mainīšanas projektam. Firmas noslēpums ir realitātes atspulgs ar redzamu pievienotu vērtību un noteikti ierindojams kategorijā pie sabiedrībai vajadzīgajiem mediju produktiem. Laikā, kad noderētu vairāk jauno uzņēmēju, kas gatavi degošām acīm virzīt savas idejas tuvāk zvaigznēm, ir īstais brīdis, kad šādam raidījumam sevi pieteikt zilajos ekrānos. 

No mākslinieciskā viedokļa augsti vērtēju režisora Jurģa Tūbeļa un montāžas režisora Roberta Brežģa sadarbību. Noderētu vairāk skaņu efektu, lai radītu intrigu, bet aizkadra vēstījumi par to, ka kādam raidījuma dalībniekam spēle beigusies, šķiet lieki. Raidījuma seja Gatis Mūrnieks gan ir savā vietā. Raugoties uz saturu, jāatzīst, ka ir vairāki izaicinājumi. 

Ideju autoru kvalitāti Latvijas mērogos ir grūti ietekmēt – jārāda visi, kas gatavi atnākt un prezentēt, bet žūrijas sastāvu gan var kontrolēt. Visu cieņu šiem cilvēkiem kā uzņēmējiem, kas kaut ko dzīvē sasnieguši, bet kā skatītājs es savu īkšķi pavēršu uz leju par Firmas noslēpuma žūriju. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Iepriekšējais raksts

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu