Varmācībai ir Cibiņa seja

Guna Zariņa ir tā, kas izrādē savieno gan stāstus, gan aktierspēles veidus, jo spēj nospēlēt jebko. Guna Zariņa (no kreisās) Gītis Ivanausks, Aleksandrs Maļikovs. Foto — Dmitrijs Matvejevs
Edīte Tišheizere, žurnāla Ir teātra kritiķe
Print Friendly, PDF & Email

Vērts noskatīties — izrāde Karš vēl nav sācies mūzikas namā Daile ir projekts ar dubultu nozīmi

Sagadīšanās pēc tieši izrādes skatīšanās dienas rītā notika konference par tuvo un tālo vēsturi, kurā par Latvijas teātri runāja ārzemju kritiķi. Cita starpā viņi brīnījās un drusku pārmeta, ka Latvijā neesot politiskā teātra. Patiešām nav, ja par tādu uzskata tikai bakstīšanu acī un nepastarpinātu sociālo un politisko problēmu izkliegšanu. Ir, ja izrādes mērķis ir piespiest domāt smagas un nepievilcīgas domas par cilvēka dabu un tās konsekvencēm plašākā mērogā. Man gribētos domāt, ka tieši šāda politiska teātra piemērs ir izrāde Karš vēl nav sācies.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Jums jābūt drukātā vai elektroniskā žurnāla abonentam. Abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesat abonents, aicinām abonēt. Abonējot elektronisko žurnālu, neatkarīgi no abonementa termiņa, saņemsiet piekļuvi rakstam nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu