Kremļa raidītājs 7

Ilustrācija — Shutterstock
Holgers Ronemā, Postimees, Inga Spriņģe, Re:Baltica
Print Friendly, PDF & Email

Viņi apgalvoja, ka veido neatkarīgus medijus, bet realitātē viņus vadīja Maskava. Re:Baltica rīcībā nonākuši dokumenti dod retu iespēju ieskatīties, kā Kremļa propagandisti ikdienā diktē saturu un finansē Baltijā strādājošās ziņu vietnes Baltnews

Pusgadu pēc Krimas aneksijas 2014. gadā Igaunijā pazīstamais Krievijas «tautiešu aktīvists» Aleksandrs Korņilovs izziņoja trīs jaunu krieviski rakstošu ziņu portālu Baltnews atklāšanu Baltijas valstīs. Pēc Korņilova teiktā, tie būs izklaidējoši un turēsies tālu no politikas.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Jums jābūt drukātā vai elektroniskā žurnāla abonentam. Abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesat abonents, aicinām abonēt. Abonējot elektronisko žurnālu, neatkarīgi no abonementa termiņa, saņemsiet piekļuvi rakstam nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu