Sarežģītā patiesība 3

Liza Bernarda. Foto — Kristīne Madjare
Ieva Raudsepa
Print Friendly, PDF & Email

Britu fotogrāfe Liza Bernarda mēģina atklāt, kas slēpjas aiz labi zināmiem stāstiem, un nedēļu ar studentiem rakņājas pa Kuldīgas arhīviem

Kāds sakars zeltam ar atkritumiem? Britu fotogrāfes Lizas Bernardas (Lisa Barnard) jaunākais projekts The Canary and The Hammer pēta zeltu, tā pielietojumu un vēsturi. Lai gan zelts ir pārticības un vērtības simbols, patiesībā mēs visi ar to saskaramies — zelts tiek izmantots lielā daļā tehnoloģiju, ko diendienā lietojam un izmetam ārā, tas ir arī tirgus atskaites punkts. Gan šajā, gan citos darbos Bernardu interesē mazāk zināmi stāsti par plaši apspriestām tēmām vai fenomeniem. Fotogrāfe atzīst, nav tik naiva, lai meklētu kādu vienu vainīgo, — pasaule, kurā dzīvojam, ir pārāk sarežģīta tik polarizējošam skatījumam. Mākslinieku darbs ir vērot, meklēt un mēģināt saprast, kur iespējams sataustīt kādu pavedienu patiesības.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Jums jābūt drukātā vai elektroniskā žurnāla abonentam. Abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesat abonents, aicinām abonēt. Abonējot elektronisko žurnālu, neatkarīgi no abonementa termiņa, saņemsiet piekļuvi rakstam nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu