Svētku labdaris • IR.lv

Svētku labdaris

1
Sandis Kolomenskis, Squalio vadītājs un līdzīpašnieks. Foto — Jēkabs Kalvelis, PIcture Agency
Ieva Puķe

Uzņēmums Squalio ikdienā pielāgo IT programmu risinājumus lielām un vidēja izmēra kompānijām visā pasaulē. Tomēr, Kultūras ministrijas uzrunāts, izlēma par brīvu nākt talkā Dziesmusvētku dalībnieku reģistrācijas sistēmas ieviešanai. Ar to arī ieies vēsturē

Kad 14. februārī noslēdzās Dziesmu un deju svētku dalībnieku reģistrācija internetā, pasākuma izpilddirekcija paziņoja, ka šo detalizēto procedūru veikuši 43 252 cilvēki. Organizatoriem tā uzskatāmi iezīmējusi jautājumus, kuriem līdz svētkiem jāpievērš uzmanība: dalībnieku iespēja savienot uzstāšanos vairākos paralēlos pasākumos, mēģinājumu grafiku sabalansētība, vēlme ņemt līdzi uz mēģinājumiem un koncertiem mazus bērnus, infrastruktūras ietilpība.

Dalībnieku elektroniskā reģistrācija notika pirmo reizi Dziesmusvētku vēsturē. Atšķirībā no peripetijām biļešu iegādē Biļešu paradīzes elektroniskajā sistēmā šeit viss ritēja kā pa diedziņu, tālab sistēmas izveidotāja vārds daudziem paslīdēja garām nemanīts. Latvijas informācijas tehnoloģiju uzņēmums Squalio šo darbu paveica bez maksas, kļūstot par svētku ziedotāju.

Ieskrējiens ekspansijai

«Neesam bijuši pārāk veikli no mārketinga viedokļa. Par Biļešu paradīzi uzzināja visi, bet par mums — mazāk,» Squalio (arī Squalio Group) vadītājs Sandis Kolomenskis pajoko par situāciju. Viņa uzņēmumam ir jau 21 gada pieredze informācijas tehnoloģiju jomā un filiāles Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Gruzijā, Kazahstānā, Ukrainā, Bulgārijā, Austrijā. «Pakalpojumus un produktus pārdodam vēl plašāk. Ambiciozais mērķis: lai mums būtu klienti no 100 dažādām pasaules valstīm. Šobrīd ārpus Latvijas strādājam trijās laika joslās. Vēl nav 100 valstu, bet tuvu tam.»

Pirms gada Squalio piesaistīja astoņus miljonus eiro bankas Citadele finansējuma ar ALTUM garantiju trīs miljonu eiro apmērā globālai ekspansijai, lai izvērstu darbību Eiropā un Vidējos Austrumos, attīstītu jaunus pakalpojumus un produktu līnijas.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu