Ēģipte bloķē vairākas ziņu vietnes, tostarp “Al Jazeera”

NULL
Print Friendly, PDF & Email

Nepieejama arī neatkarīga mediju vietne, kas publicēja ziņas par korupciju

Ēģipte trešdien bloķēja vairākas mediju ziņu vietnes, tostarp tās, kas pieder Kataras satelīttelevīzijas kanālam “Al Jazeera” un Turcijā bāzētam Ēģiptes opozīcijas telekanālam, paziņoja drošības spēku amatpersona, vēsta aģentūras LETA-AFP.

Drošības spēku amatpersona paziņoja, ka ir bloķēta 21 vietne, bet nosauca tikai dažas no tām. Trešdienas vakarā nepieejama bija arī neatkarīgā Ēģiptes mediju vietne “Mada Masr”, kas ir publicējusi izmeklējošās žurnālistikas ziņas par korupciju.

Ēģipte ir apsūdzējusi “Al Jazeera” aizliegtās kustības “Musulmaņu brālība” atbalstīšanā. Ēģiptes valdība vaino šo kustību vardarbībā, kas notikusi pēc tam, kad armija 2013.gadā gāza prezidentu Mohamedu Mursi no šīs islāmistu kustības.

Bloķēta bija arī ASV medija “The Huffington Post” arābu vietne “HuffPost Arabi”, kas ir publicējusi rakstus, kuros pausta kritiska attieksme pret Ēģiptes valdību. Bija bloķēta arī Turcijā bāzētā “Musulmaņu brālību” atbalstošā telekanāla “Al Sharq” vietne.

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu