Krievijas dzelzceļš plāno pielīdzināt savus tarifus tranzīta cenām uz Baltijas ostām 8

NULL
Print Friendly, PDF & Email

Kaimiņvalsts gatavojas piešķirt atlaidi naftas produktu tranzītam no Baltkrievijas

Krievijas valsts dzelzceļa kompānijas “Rossiskije žeļeznije dorogi” (RŽD) vadība šonedēļ izskatīs iespēju piemērot 25% atlaidi benzīna, dīzeļdegvielas un mazuta tranzīta pārvadājumiem no naftas pārstrādes rūpnīcām Baltkrievijā uz Krievijas ziemeļrietumu ostām, pielīdzinot savus tarifus maksai par pārvadājumiem uz Baltijas valstu ostām, laikraksta “Kommersant” vēstīto citē aģentūras LETA-Interfax.

“Atlaide Krievijas dzelzceļa tarifus šajā virzienā pielāgos tarifiem [pārvadājumiem uz] Ventspils un Klaipēdas ostām. Līdz šim naftas produkti no Baltkrievijas Krievijas ostu virzienā netika pārvadāti, tāpēc jebkāds piesaistītais naftas produktu augstas rentabilitātes pārvadājumu apjoma pieaugums nodrošinās RŽD papildu ienākumus,” norāda laikraksts.

Pieļauts, ka atlaide būs spēkā līdz 2018.gada beigām. Ja tā tiks pieņemta ierastajā kārtībā, tad stāsies spēkā pēc desmit dienām no lēmuma publicēšanas. Laikraksts vēsta, ka RŽD ir ieinteresēta noteikt atlaidi, ņemot vērā, ka aizvien vairāk naftas produktu tiek transportēti pa cauruļvadiem. Prognozes liecina, ka šogad Krievijā naftas un naftas produktu pārvadājumu pa dzelzceļu apjoms kritīsies par 6,2% līdz 235,7 miljoniem tonnu, un nākamgad tas samazināsies par 2,9% līdz 228,8 miljoniem tonnu.

“Mēs nešaubīgi atbalstām kravu pārvadājumu palielināšanu Krievijas teritorijā un jo sevišķi šo iniciatīvu. Taču projekta veiksme būs atkarīga ne tikai no RŽD, bet arī citiem procesa dalībniekiem,” laikrakstam “Kommersant” sacījis Krievijas dzelzceļa pārvadājumu privātā operatora “Ņeftetransservis” pārstāvis.

Komentāri (8)

nomale 19.10.2016. 19.10

Nu tad atgriežamies pie tās eirofondu, atvainojos, dzelzceļa elektrifikācijas…

Krievijas vienīgā politika ir ieriebšana, tāpēc jebkāda ieguldīšana tranzīta infrastruktūrā būs naudas izsviešana vējā un parādu uzkraušana nākamajām paaudzēm.

Viņi arī Ķīnas kravas novirzīs uz savām ostām, ja vajadzēs par to pat maksās no savas kabatas.

Šie resursi jāiegulda: 1. elektrotirgus reālā sakārtošanā, 2. reālā uzņēmējdarbības veicināšanā.

Piemēram, ļoti būtiska problēma ir piemērotu telpu trūkums ražotņu attīstībai reģionos. Telpas ir, bet tās visas ir diezgan skumjā stāvoklī un tām visām ir īpašnieki, kas drīzāk ļaus tam savam īpašumam sapūt nekā kādam izīrēs vai pārdos. Acīmredzot joprojām gaida krievu miljonārus – UA tīkotājus. Nu tad ieguldiet to naudu reģionos veidojot biznesa parkus, lai cilvēki izmēģina savus spēkus.

+6
0
Atbildēt

0

lno 19.10.2016. 17.51

Sirsnīgi, atceroties Zatlera “vēsturisko” vizīti Maskavā:):):)

+8
-2
Atbildēt

0

west 19.10.2016. 18.45

Sēdējāt uz mūsu heroīna un bijāt laimīgi ? Ak, tad gribat ar skaidru galvu dzīvot ? Nu, tad lai jums, narkomāni, tagad lomkas sākas, jo heroīnu vairs nekad nedosim.

+5
0
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu