Veikals dīvānā • IR.lv

Veikals dīvānā

2
Foto — Caro/Scanpix

Internetā iespējams atrast visu, kas vien ienāk prātā, un ar dažiem klikšķiem iegūt to īpašumā.Taču dažkārt apģērbs izskatās citādi nekā fotogrāfijā, kvalitāte var būt slikta. Jautājām trim sievietēm, kā viņas iepērkas tīmeklī

Vispirms uzmēra, tad pasūta

Sabiedrisko attiecību speciālistei Zanei Geidai (29), iepērkoties internetā, tāpat kā staigājot pa veikaliem, ir dažas iecienītas vietas, kurās viņa atgriežas atkal un atkal. Ar eksperimentiem neaizraujas. «Piemēram, par Everything5pounds.com neko pastāstīt tev nevarēšu. Tur jāķer izdevīgākais brīdis, bet es neesmu tāda interneta verdzene. Tas aizņem pārāk daudz laika,» viņa saka.  Šo mājaslapu iecienījušas viņas draudzenes, jo tur, kā jau var noprast pēc nosaukuma, apģērbus no veikalu neizpārdotajām kolekcijām var iegādāties tikai par piecām mārciņām un, ja neder, ar vieglu roku atdāvināt. Nesen viena no draudzenēm atradusi, piemēram, Nike krekliņus.

Taču Zanes favorītveikals ir COS. Tiklīdz viņa aizbrauc uz ārzemēm, tā uzmēra visu, kas veikalā atrodams, lai saprastu, kas patīk. Pēc tam internetā gaida atlaides, kas dažkārt ir visai iespaidīgas – līdz 70 procentiem. «Taču tik un tā gadās nepatīkami pārsteigumi. Trešdaļa COS pirkumu aiziet pie šuvējas. Viņa jau pieradusi, ka ik pa laikam atnesu kādu kleitu iešūt,» stāsta Zane. Otrs Zanes favorītzīmols ir Vagabond. Tā ražotos apavus viņa neiegādājas vienā interneta vietnē, bet atlaižu laikā meklē Google, kur lētāk. Pārbaudītas lapas ir Zalando.de un Yoox.com.

Aptuveni reizi pusgadā Zane veic praktiskākus pirkumus Lielbritānijas sporta preču veikalā Sportsdirect.com, jo uzskata, ka Latvijā par sporta precēm daudzkārt jāpārmaksā. «Ik pa laikam viņiem ir akcijas, kur par piegādi nav jāmaksā vai jāmaksā mazāk. Lai ietaupītu, iepērkamies kolektīvi kopā ar draugiem, jo tad piegādes maksu varam sadalīt savā starpā. Pērku vīrietim zeķes, dēlam termoveļu, «flipflopenes», kas bieži noplīst, peldkostīmu, baseina ekipējumu,» viņa stāsta. Ja pirkums neapmierina, Zane to mēģina pārdot tālāk, jo sūtīt atpakaļ «ir pārāk liels čakars». Māsīca šādiem gadījumiem ieteikusi mobilo lietotni Depop, kas ir līdzīga eBay, taču ērti lietojama telefonā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu