Veikalā nopirkti ģimenes locekļi • IR.lv

Veikalā nopirkti ģimenes locekļi

4
Electrolux Latvia ilgtspējas indeksa koordinatore Kristīne Kirika.

Sadzīves preču ražotājs Electrolux pasaulē pazīstams kā uzņēmums, kas rūpējas ne tikai par ražojumu dizainu, bet arī par ekoloģiju. Šos principus ievēro arī giganta meitasuzņēmums Electrolux Latvia un pēc zaļās cepures skata arī savus piegādātājus un izglīto klientus 

Tirgū viss ir vienkārši – ir pircēji un pārdevēji, taču uzņēmuma tirgus attiecības ir daudz sarežģītākas, it sevišķi ja kompānija ir liela un tai jāuztur attiecības ar klientiem un daudziem piegādātājiem dažādās zemeslodes malās. Rūpēties par savu reputāciju šķiet pašsaprotami – katra biznesa organizācija to dara aizrautīgi, taču ne vienmēr tikpat prasīga attieksme uzņēmumiem ir pret savu piegādātāju tēlu un darba principiem. Labākā pieredze gan apstiprina, ka stabilāki un sekmīgāki ir tie, kuri rūpīgi izvēlas partnerus un neļauj viņu mestām ēnām kaitēt savam zīmolam. Electrolux Latvia ir starp uzņēmumiem, kuri par to rūpējas īpaši. 

Pret pelēko importu
«Mums kā lielam uzņēmumam ir svarīgas sakārtotas tirgus attiecības – tām jābūt maksimāli caurskatāmām, un tās nekādā mērā nedrīkst kropļot konkurenci,» uzsver uzņēmuma ilgtspējas indeksa koordinatore Kristīne Kirika. 

Kā tirgus līderis savā segmentā Electrolux Latvia apzinās savu atbildību par to, lai uzturētu ciešu sadarbību ne tikai ar tiešajiem izplatītājiem un servisa partneriem, bet visā garajā piegādes ķēdē. Reputācija ir atslēgas vārds, izvērtējot piegādātājus, – tas nozīmē partneru sociālās atbildības, zaļās domāšanas izvērtējumu un rūpes par viņu tālāko atbildību pret saviem piegādātājiem. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu