ZRP pirms vēlēšanām SC saistījusi ar oligarhiem, pēc - vēlas sadarbību • IR.lv

ZRP pirms vēlēšanām SC saistījusi ar oligarhiem, pēc – vēlas sadarbību

120
Fragments no ZRP priekšvēlēšanu avīzes, kas izplatīta 2011.gada septembrī

Savā priekšvēlēšanu avīzē ZRP norāda uz cīņu pret oligarhiem un SC

Lai arī pēdējo nedēļu laikā asu kritiku par atkāpšanos no saviem pirms vēlēšanām izteiktajiem principiem saņēmis “Saskaņas centrs” (SC), arī Zatlera Reformu partija (ZRP) pēc 17.septembra būtiski mainījusi domas par sadarbību ar politiskajiem spēkiem, kas darbojušies roku rokā ar oligarhiem.

ZRP pirms vēlēšanām Rīgā izplatītā  laikrakstā vēlētājiem sevi pretnostatīja tieši SC kā politiskajam spēkam, kurš kopā ar ZZS un apvienību “Par labu Latviju” iestājies pret tiesiskumu 51 balsojumā. Arī pirms vēlēšanām izplatītajā “Zatlera rīkojumā Nr.3” bijušais Valsts prezidents norāda, ka SC bijis vienā koalīcijā ar ZZS pret tiesiskumu.

Savukārt naktī no pagājušās piektdienas uz sestdienu ZRP valde pieņēmusi lēmumu, kurā skaidro, ka “ZRP izsvērta situācijas analīze rāda, ka Latvijai šobrīd ir nepieciešams lēmums par Saskaņas centra aicināšanu valdībā.”

“ZRP līdz šim ir demonstrējis savu izlēmību un atšķirību no līdzšinējās politiskās kultūras. Tieši progresīvas, no aizspriedumiem brīvas domāšanas un saliedētības idejas dēļ ZRP spēj pieņemt šo Latvijas valsts pastāvēšanai tik nozīmīgo lēmumu, ” pauž ZRP valde. Atbildi uz jautājumu, kādēļ ZRP ir mainījusi nostāju pret SC, kas līdzšinējā darbībā iestājās pret tiesiskuma principiem, Ir.lv pagaidām nav izdevies iegūt.

Komentāri (120)

lebronj2356 07.10.2011. 18.20

Secinājums, ZRP meloja, turklāt tā vien šķiet, ka šim projektam apakšā ir vēlme kaut ko Latvijā pārdalīt( ne jau vienkāršās tautas labā) un ievilkt valdībā SC par katru cenu! Tas vai šis projekts tiek diriģēts no iekšienes vai ārienes gan vēl ir jautājums !

+36
-1
Atbildēt

5

    reksa > lebronj2356 08.10.2011. 16.32

    Jā, apstākļos, kad lielākais cīnītājs par godīgumu ir izrādījies vislielākais blēdis, ZZS sāk likties tīri pieņemama.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lebronj2356 07.10.2011. 18.36

    diriģēts no iekšienes vai ārienes gan vēl ir jautājums !
    ______________________________________________________________
    Zatlers un viņa polittehnolohi?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 07.10.2011. 23.41

    Jorpojām piekrītīšu T.Tīsenkpfam, ka būtībā būtu nepieciešamas divas ārkārtas vēlēšanas, lai Saeima attīrītos…ja šādi turpināsies, tad mums pēc kāda laika tiešām būs vēl vienas vēlēšanas, tad nu tur arī saskatītu iespēju šo kangaru ar visu viņa varzu aizslaucīt mēslainē ! Vienotībai nav jāķēmojas pakaļ ZRP – ja gribat būt nacionālā koalīcijā – lūdzu, ja nē, tad sēdiet ar saviem SC draugiem un viss !

    Sāk pat likties, ka V + NA + ZZS būs labāk, ja kas tāds sanāktu !

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lebronj2356 07.10.2011. 18.22

    ZRP = SC mīkstos vākos.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > lebronj2356 07.10.2011. 23.07

    Izskatās, ka ZRP ir kārtējais oligarchu projekts.
    Visskaļāk “ķeriet zagli!” kliedz pats zaglis.
    Bet tas ir labākajā gadījumā.

    Sliktākajā gadījumā ZRP ir Kremļa projekts.
    Šķiet, ka Zatlers sevī ir iemiesojis vissliktākās un viszemiskākās īpašības.

    Vārdu “kangars” var aizmirst, tagad visu izsaka vārds “zatlers”.
    Zatlers savā nelietībā ir pārspējis Kangaru.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 07.10.2011. 18.45

Jo vairāk saspiež atsperi, jo ar lielāku spēku tā nāk atpakaļ..
Latvieši ir sagrāvuši divas impērijas. Urbji un truši laikam iedomājas, ka varēs tā vienkārši staigāt pa mūsu tautas galvām un kakāt virsū.
Skuju jums, draudziņi !

+33
0
Atbildēt

0

ilmisimo 07.10.2011. 18.40

Valdis Zatlers ir pievīlis tos cilvēkus, kuri novēlēja par Zatleru, jo viņi nezināja, ka automātiski vēl arī par Saskaņas centru (SC), portālam Diena.lv atzina rakstniece Māra Zālīte.

http://www.diena.lv/latvija/zinas/zalite-zatlera-pirmos-solus-politika-verteju-ka-neveiksmigus-13907144

+24
-1
Atbildēt

24

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 18.50

    – jocīgie vēlētāji un dīvainā Zālīte

    Zatlers, prezidents būdams, pēc 10.Saeimas vēlēšanām visai konkrēti norādīja, ka SC būtu jāņem valdībā un to ir atkārtojis vairākkārt.

    Bet nu….piekrītu….tas nav karogs ar kuru varētu uzvarēt vēlēšanās.
    Taču melojis viņš nevienam nav.
    Viņš taču neiet koalīcijā ar ZZS.
    Vai ne tā?

    +1
    -19
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 19.10

    -> eiserts
    savā ziņā Tev taisnība.

    jo:
    vēlētāji jau nebalsoja par ZRP.
    vēlētāji balsoja pret Vienotību, kuru šobrīd ceļ debesīs.
    un ja vēlētājam nav galvas…..par ko es te visu laiku arī cepos….tad sorr.
    tad jā, tad nobalsoja par SC. Jo viennozīmīgi ZRP nebija nekāda pienākuma teikt, ka SC ir viena no opcijām. Viņi to neafišēja.
    Kad Vienotība sāka tēlot vēlēšanu uzvarētājus, Āboltiņa tika pasūtīta. Un tad arī viss sākās.

    0
    -17
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 20.00

    -> Ino
    arvien Tev šķiet, ka iestājos par ZRP?
    es par viņiem pat balsojis neesmu.

    starp citu – šis ir tikai labs apliecinājums tam, ka Āboltiņa Zatleru būs uzmetusi.
    Respektīvi, sākotnēja nodoma ZRF par SC nav bijis, bet vēlēšanu iznākums licis par SC/ZRF/V domāt kā loģiskāko koalīciju. Un Āboltiņa visdrīzāk Zatleram apsolījusi atbalstu pēc tam, kad šis publiskos SC kā kandidātu.
    Bet…..

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 19.48

    -> lama
    tas, ka ZRP rīcībā varēs atrast pretrunas arī turpmāk tāpat skaidrs.
    tas jau bija skaidrs, kad izlasīju viņu ētikas kodeksu. smaids pārņēma.
    uzreiz iedomājos kā nākotnē kādu no viņu partijas pieķers un tad pa punktam, pa punktam….))))
    kurš te palaida to slimību ar “sarkanajām līnijām”? Brigmanis, sarkanais čekists?
    patiesībā tas viss tāda nēsāšanās ar karogiem vēlētājiem par prieku.
    daudz svarīgāks ir tas, kā un ar kādu motivāciju domā strādāt konkrētās partijas valdībā.
    te visi cenšas kaut kādu saukļu līmenī…gluži vai vēlēšanas nebūtu beigušās.

    tiki šodien es beidzot ieraugu kaut kādus punktus, kas kaut nedaudz sāk atgādināt valdības deklarācijas uzmetumus. un zinu, ka tādi sen jau ir.
    bet visu laiku tak vajadzēja smadzenes čakarēt mietpilsoņiem.

    te neviens pat īsti nezina, ko SC ir vai nav solījis vai ko ZRP no viņiem piepresījis. Vai arī citādi – ko NA uzskata par “normālu” performanci pirms nākošajām vēlēšanām. Domāju, ka tagad Dzintaram nav nekāda iemesla atteikties no 16.marta uzvaras gājiena, jo tas viņam sola vēl vairāk balsis.
    Bet valstij, valstij ta kas no tā?????????
    man, kā valsts pilsonim?!

    viņi tur šahu spēlē, a te visi domā, ka nu ir jāiet mežos un jāsāk gatavoties partizānu karam.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 21.50

    Malējais, Arī man šķiet, ka Āboltiņa kārtoja personīgos rēķinus ar Zatleru publiski, un tas liek izjust riebumu arī pret viņu (Āboltiņu). Tur nav vairs vienojošu līderu, bet tikai savstarpējie rēķini un norēķini. Pat, ja valdību noformēs, tā būs iekšēju personīgo rēķinu saēsta. Pieļauju, ka Bērziņš šobrīd varētu virzīt lietu uz ar partijām nesaistītu valdības vadītāju un ministriem. Saeima tad paliktu šiem politiskajiem menzūru griezējiem par skatuvi viņu rapieru cīņām.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 22.55


    Zatlera izteicies pēc 10.Saeimas arī tiešāk par SC iekļaušanu koalīcijā, ko varēja trast pieteikamā skaitā. Man slinkums meklēt vēl. Te uz ātru roku viens citāts, kur šo ideju bīda Dombrovskis/Āboltiņa, bet Zatlers saka, ka forši:

    http://zinas.nra.lv/latvija/politika/33813-par-nacionalistu-ieklausanu-koalicija-zatlers-viedokli-izteiks-nakamnedel.htm
    Pirms tam, pēc Zatlera konsultācijām ar visām 10.Saeimā iekļuvušajām partijām, Zatlers pozitīvi vērtējis Dombrovska piedāvāto koalīcijas modeli no četrām, nevis trim partijām, bez “Vienotības”, VL-TB/LNNK un ZZS koalīcijā iekļaujot arī otru lielāko vēlētāju atbalstu ieguvušo apvienību “Saskaņas centrs” (SC).

    Es vispār šokējos, ka neviens to neatceras.
    Vai nav interesanti tie laiki mainījušies…..

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 08.10.2011. 14.19


    klau, ja es kritizēju Vienotību, tas nenozīmē, ka slavinu ZRP.
    tādās kategorijās domā lielākā daļa, jo personificējas ar kādu politisko spēku, bet vēl ļaunāk – personu. tad vilšanās garantēta un dusmas milzīgas.
    jebkurš politiķis agri vai vēlu piečakarēs….bet visdrīzāk agri.

    es mēģinu norādīt uz to, ka nevajag šajā brīdī aizrauties tikdaudz ar ZRP kritiku, jo tur nav daudz prāta vajadzīgs, bet jāskatās, kādas cūcības šobrīd izpilda Vienotība. viņi nu izpildās pēc pilnas programmas un, sajutuši uzvaras garšu vienā kaujā, pat sevišķi neslēpjas.

    bet apgalvoju, ka šis nav viss karš, tā ir tikai kauja. un Vienotība nedomā stratēģiski. viņiem šis joks atspēlēsies tad, kad norims prāti un līdīs laukā visas darbības, kādas viņi apzināti veic ZRP nomelnošanai.

    cik ZRP vainīga, tas ir cits stāsts. bet apzināti nomelnot konkurentu, tā ir TP skola. atcerēsimies cik viņi paši par to bija sašutuši.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 23.33

    puika, Un kas tad ir tas spēks ar kuru šobrīd varētu vienoties par šo?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.05

    >malējais
    Atceras, atceras. SC toreiz atteicās un nonāca opozīcijā, kur Zatlerprāt vienkārši spēlēja “opozīcijas spēlītes”, kuru jēga bija – jo sliktāk, jo labāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 08.10.2011. 16.28

    reliģiskā saliedētība ar kvotu sistēmu ir nākamais solis
    ______________________________________________________
    Loģiski nepieciešams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.48

    >Valdis Lācis
    Par to grib vienoties ZRP ar SC.
    Es tikai palīdzu ieviest skaidrākus noteikumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.10.2011. 23.38

    ..x vietas krieviem, y vietas baltkrieviem, z vietas krievvalodīgajiem.
    _________________________________________________________
    Gaišais Libānas paraugs.

    Krišnaītiem arī vajaga.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.17

    Politiķiem vienkārši trūkst iztēles. Varbūt ieviest kvotu sistēmu Saeimā – x vietas krieviem, y vietas baltkrieviem, z vietas krievvalodīgajiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 08.10.2011. 00.08

    >lama
    Krišnaītiem arī vajaga.

    Pag, pag, reliģiskā saliedētība ar kvotu sistēmu ir nākamais solis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ilmisimo 07.10.2011. 22.08

    to Malējais
    “ka SC būtu jāņem valdībā un to ir atkārtojis vairākkārt.”

    Vai nu atzīsti, ka esi melis un kuces bērns, jeb uzrādi šīs ziņas avotu! Ja ko tādu intīmā brīdi esi dzirdējis no Šļesara vai Ušakova, tas neskaitās.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 23.00

    Malējais, Daži jau arī atceras :) Zatlers un arī liela grupa no Vienotības jau labu laiku meklē ceļu, kā pāriet uz “iekļaujošo politiku”. Tas arī man šķiet simpātiski. Svarīgi, kāds ir šīs politikas iekļaujamo pārstāvis… SC esmu vīlies… Viņi nav cienīgi tā goda.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    maruta_ludane > ilmisimo 08.10.2011. 10.28

    >>>Malējais
    …Bet grib koalīcijā ar SC.
    Skat. un klausies vēlreiz, bet ļoooti uzmanīgi!:
    http://www.youtube.com/watch?v=FvUHKyl7dFg&feature=player_embedded

    Joprojām domā ka šobrīd, veidojot koalīciju, Zatlers un ZRP rīkojas godīgi? Un vēlētājiem pēc Zatlara sacītā bija jāsaprot, ka tieši SC viss piedots un tas būs pirmais un galvenais ZRP koalīcijas partneris ar kuru izrādās gandrīz viss sakrīt? Kurā vietā šajā reklāmas rullītī tas tika pateikts? Vai tu domā pašas beigas? Par to jauno sākumu, godīgo Latviju? Tad tā tagad tiek veidota tā solītā jaunā, godīgā Latvija?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.11

    >Valdis Lācis
    Tieši tā, koalīcija ar SC nav vienīgais iespējamais ceļš uz sab. saliedēšanu.
    Uh, šķiet, ka patiesībā tieši otrādi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > ilmisimo 07.10.2011. 19.03

    to Malējais
    Tad varam teikt, ka par Saskaņas centru tieši vai netieši nobalsojuši 53% Latvijas vēlētāju?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 22.07

    lama,…viņi nezināja, ka automātiski vēl arī par Saskaņas centru (SC)…
    —————
    Vēlreiz paldies par saiti uz Urbanoviču radio Baltcom!
    Tomēr, spēle jau nav gluži tik vienkārša – SC par katru cenu plāns jau no ZRP dibināšanas. ZRP vēlas realizēt “Iekļaušanas politiku” attiecībā pret krievvalodīgo pamatmasu. Es arī atbalstīju šo domu, jo arī tai ir savs racionāls kodols, bet… Nav jau darīšana ar partiju, kura pārstāv vēlētāju ideju konstitūcijas ietvaros. Ir darīšana ar partiju, kas ir gatava iet pret konstitūciju un likumu, ja netiks laista pie varas un jau šobrīd gatavo un kūda savu elektorātu nemieru rīkošanai. Un te nu ir jautājums, cik ļoti šie draudi ir atšķirīgi no Kremļa draudiem 1939.g lietot militāru varu pret Baltijas valstīm, ja nepiekritīs bāzu izveidei? Ar gada skaitli noteikti, ar draudētāju atrašanās vietu arī un ar piedraudēto varasdarbu veidu… Bet citādi gan tur ir zināmas paralēles saskatāmas.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 07.10.2011. 20.57

    Malējais. Es tev visu esmu pateicis. Neredzu jēgu turpināt.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ilmisimo 07.10.2011. 22.12

    to Malējais
    Vēlētāji balsoja par Zatleru, kā cinītāju pret neliešiem, tagad viņš ir palīdis zem to segas. Kas tur darās?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 07.10.2011. 19.33

    Malējais…Zatlers, prezidents būdams, pēc 10.Saeimas vēlēšanām visai konkrēti norādīja, ka SC būtu jāņem valdībā un to ir atkārtojis vairākkārt…Taču melojis viņš nevienam nav.
    Viņš taču neiet koalīcijā ar ZZS.
    ____________________
    Tevi nu vairs nevar ņemt par pilnu. Paskaties taču ZRP aģitāsijas plakātu – tur Zatlers sevi pretstata Urbanovičam. LTV1 Zatlers noliedza, ka pieprasījis Āboltiņai un Dombrovskim nomainīt ZZS pret SC. Cik var muldēt nejēgā? Nu izlasi kaut vai šo un apskati bildi:
    http://www.ir.lv/2011/10/7/zrp-pirms-velesanam-sc-saistijusi-ar-oligarhiem-pec-velas-sadarabibu

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.10.2011. 19.21

    Kad izdevu Rīkojumu Nr. 2 un ierosināju Saeimas atlaišanu, es gribēju dot iespēju mums saprast un atklāt, ka viss ir pavisam citādi, nekā šķiet. Saprast to, ka valdība, kas sauc sevi par stabilu, patiesībā ir nevarīgu un savstarpēji neuzticīgu personu kopa, kuras toni un darba kārtību ne reizi vien nosaka oligarhs no Ventspils. Saprast, ka koalīcija, kas tiek uzskatīta par vairākumu, patiesībā ir mazākums, jo valsts tiesiskuma un godīguma jautājumos īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. Savukārt „gaišie spēki” jeb Vienotība tik ļoti kāro ministru amatus, ka no Lemberga nav gatava atbrīvoties pat tad, kad tuvojas vēlēšanas.”
    http://reformupartija.lv/2011/09/15/par-jaunu-sakumu/
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ..īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. …
    _________________________________-
    tāpēc Zatleram ir absolūti nepieciešama koalīcja ar SC!

    Totāls Orvels.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu