“Draugiem.lv” lieto 57% Latvijas iedzīvotāju 6

Print Friendly, PDF & Email

Lielākā portāla lietotāju vecuma grupa ir vecumā no 18 līdz 25 gadiem

Latvijas sociālā tīkla "draugiem.lv" Latvijā reģistrēto lietotāju skaits 2010.gadā bija 1,147 miljoni, kas atbilst 57% no valsts iedzīvotājiem, šādus datus aģentūra LETA citē no “draugiem.lv” videoformātā publicētas atskaites.

Lielākā vecuma grupa sociālajā tīklā ir starp 18 un 25 gadiem un veido 30% no visiem "draugiem.lv" lietotājiem.
Savukārt kā iedzīvotāju rakstiskas saziņas (tiesa gan, elektroniski) līdzeklis ar 546,5 miljoniem nosūtītām vēstulēm lietotāju starpā, "draugiem.lv" sešas reizes pārsniedzis ''Latvijas Pastu".

Portālā veidotas vairāk nekā 23,5 miljoni jaunu draudzību (kad viens lietotājs otru atzīst par "draugu"), kas, pēc "draugiem.lv" aprēķina, nozīmē, ka katram lietotājam radušās vidēji 23 jaunas draudzības.

Latvijā par populāru atzītais blogeris un īso vēstījumu sociālā tīkla "Twitter" biežs lietotājs Kristaps Skutelis tomēr savā blogā "krizdabz.lv" komentē, ka redzama nepārprotama Latvijas sociālo tīklu lietotāju migrācija uz "Facebook". Skutelis gan neapgalvo, ka uz "Facebook" aizgājušie ir pametuši "draugiem.lv".

Arī biznesa portāls "Nozare.lv" novērojis, ka cilvēki Latvijā bieži iesaistās vairākos sociālos tīklos.

Pēc "Facebook" monitoringa lapas "Socialbakers" statistikas, no Latvijas ir reģistrēti 226,4 tūkstoši "Facebook" lietotāju. Skaits audzis no nedaudz zem 140 000 lietotājiem pirms pusgada, liecina "Socialbakers" grafiks.

Komentāri (6)

actuale 06.01.2011. 10.06

Es domāju, draugiem ar facebook konkurēt būs diezgan grūti. Tajā pat laikā draugi noteikti saglabās kaut kādu savu uzticamo lietotāju bāzi un pilnīgai iznīcībai diez vai būs lemti.

+2
0
Atbildēt

0

Ilze Balgale 05.01.2011. 18.26

Pati izdzēsos no draugiem.lv un piereģistrējos facebook, bet tad man sāka pietrūkt cilvēki, kas bija sastopami tikai draugiem.lv un piereģistrējos apakaļ.
Draugiem.lv patīk arī sadaļa runā, kur dažkārt var iesmiet par jociņiem! 🙂

+2
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 07.01.2011. 12.32

draugiem.lv nav ilgtermiņa biznesa nākotnes:
1) aizvien vairāk jauniešu (galvenā mērķauditorija) internacionalizējas un uzturēt profilu Latvijai un draugiem ārzemēs ir laika šķiešana, it īpaši ja Latvijas draugus tomēr var arī satikt biežāk nekā visus ārzemju draugus
2) par spīti fb nedraudzīgajam interfeisam, fb neizspiež naudu par katru sīkumu un neuzbāžas ar reklāmām
No biznesa viedokļa, autoriem vajadzēja pieturēties pie sākotnēja bezmaksas formāta un pelnīt tikai uz reklāmu, tad tagad nevajdzētu domāt, ko darīt ar pieņemtajiem darbiniekiem un kā turpināt izvilināt naudu no jauniešiem.

+1
-1
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu