Kampaņās atkal dominēs reklāma televīzijā 14

Kaspars Krafts, F64
Print Friendly, PDF & Email

Partijas pirms vēlēšanām arī sola tikties ar vēlētājiem, TP un LPP/LC gatavo šovu

Partijas vēlēšanu kampaņā galvenokārt balstīsies uz reklāmu televīzijā, aptaujājot partiju pārstāvjus, secinājis Latvijas Televīzijas raidījums „De facto”, norādot, ka, lai arī partiju kases vēl aizvien ir gandrīz tukšas, partijas gatavojas pamatīgi tēriņiem reklāmai, domājot sasniegt atļautos izdevumu griestus – 571 tūkstoti latu, bet kopējā tāme var būt pat lielāka.

„Vienotība” sola, ka tās pārstāvji apmeklēs pilnīgi visus Latvijas novadus. „Bez šova elementiem mēs brauksim pie vēlētājiem,” stāsta „Vienotības” priekšvēlēšanu kampaņas koordinētājs Edgars Jaunups.

LPP/LC kopā ar Tautas partiju vēlētājiem sola ne tikai personīgus rokasspiedienus reģionos, bet arī šovu. „Kampaņām jāatšķiras pēc būtības. Pretējā gadījumā tās nevar pārsteigt. Patīk vai nepatīk, bet tas ir šovs,” raidījuma sacīja kampaņas veidotājs Georgs Lansmanis. Zaļo un Zemnieku savienība plāno kopā ar deputātu kandidātiem uz laukiem aizvest arī kādu koncertu un kultūras pasākumu, kas pamudinātu ierasties uz aģitācijas pasākumu.

Atturīgi par saviem plāniem stāsta „Saskaņas centrs”. Viņu kampaņas koordinētājs, Rīgas mērs Nils Ušakovs vien norādījis, ka arī šogad būs tikšanās ar vēlētājiem un reklāma televīzijā.

Kā atgādina „De facto”, šovs ar nosaukumu „tikšanās ar vēlētājiem” tēriņu griestiem nav pakļauts.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka vietnieks Alvis Vilks „De facto” prognozē, ka partijas iekļausies tēriņu griestos – 571 211 lati, jo tie šajā ekonomiskajā situācijā esot augsti. Raidījums gan atzīmē, ka  griesti ne visiem ir neaizsniedzami.

„Saskaņas centrs”, kā arī Zaļo un zemnieku savienība cer savākt un tērēt tuvu pie atļautā. LPP/LC, kas vēlēšanās gatavojas startēt kopā ar Tautas partiju, sūrojas, ka abām kopā ir vieni griesti atļautajam limitam. Savukārt "Vienotība" priecājas, ka trijatā ir lielākas cerības piesaistīt vairāk naudas, viņi kopējos priekšvēlēšanu izdevumus iecerējuši ap astoņsimt tūkstošiem.

Komentāri (14)

mary75 06.06.2010. 21.24

Lielbritānijā un vēl daudz kur politiska reklāma elektroniskos masu mēdijos ir aizliegta, Latvijā tas arī sen būtu jāizdara.
“Sabiedriskai” TV nav naudas diskusiju raidījumiem, murgs.

+10
0
Atbildēt

0

akjel 06.06.2010. 21.10

“Dejo ar zvaigzni” ir beidzies, bet mūsu politiķiem vēl priekšā informatīvi izklaidējošs šovs “Satiec vēlētāju”.

+8
0
Atbildēt

0

EriksJakobsons 06.06.2010. 20.50

Ieteikums tiem politiķiem, kas vēl nav pat acis atvēruši un paskatījušies, kāda situācija ir Latvijā! – Valstij trūkst finansējums farmakoloģijā (tiek pārdoti patenti par zemām cenām, kas potenciāli nodara valstij zaudējumus), tiek vākta nauda slimiem bērniem, kas diemžēl netika savākta (pietrūka ~100 000 Ls)
Kas galu galā ir SVARĪGĀKS, Jūsu politiskās reklāmas, kuras tāpat cenšas izlaist un pārslēgts tiek kanāls, vai mazu bērnu dzīvības un zinātnes attīstība?!

+6
-1
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu